Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dave2024  13-08-12, 16:27 Zgłoś
+ 172 -
Dodano: 2013-08-12, 16:27:44   przez: Dave2024
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 172  Zgłoś nadużycie
967
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Edukacja
Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tub00sh
    Ocena: 56 (glosow:60)
2013-08-12 21:33:11
Ok, można sie pośmiać, ale prawda taka, że ludzki mózg nigdy nie wyłapuje całości komunikatu, a jedynie jego zdaniem naistotniejsze informacje. W pytaniu "co pan sądzi na temat adopcji dzieci przez pary plepleseksualne" mózg, który wcześniej spotkał się w telewizji z tego typu debatami od razu nastawi się na odpowiedni trybik, mimo że pytanie było celowo podchtywliwe. Załozę się się niejeden z was, komentujących też by się dał na to złapać. Poza tym sama sytuacja niespodziewanego ulicznego wywiadu robi swoje i rozprasza uwagę.

ejfollowme
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-22 16:51:45
hehehe dobry filmik ;)

wiszella
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 17:57:16
ciemnota ludzka nie zna granic. ale filmik dobry i podchwytliwe pytanie:) czekam na kolejny materiał.

doomer723
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-27 01:03:02
wcale nie podchwytliwe ... zwyczajne pytanie dla kazdego kto zna znaczenie banalnego slowa heteroseksualisci... zero w tym "podchwycenia" xD

teren21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 02:19:43
Niewiedza to jedyny problem i tyle !!! Poprostu nietylko w sejmie debile sa !!!

nusia005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 10:18:02
Wg mnie każdy myślał o parach homoseksualnych. Ubaw byłby większy jak by ta laska powiedziała na końcu reportaża że to są zwykłe pary Ubaw na maxa. Chciałabym zobaczyć ich miny.

robert691
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 12:15:02
" Wg mnie każdy myślał o parach homoseksualnych " no co Ty nie powiesz, długo zajęło Ci wysnucie takiego wniosku?

nusia005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 10:13:58
komentarz usunięty przez użytkownika

grochol09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 00:35:40
to oszustwo ! dopiero byl ten wywiad z ta sama laska i pytala ludzi o pary homoseksualne, nawet ludzie ci sami,a odpowiedzi sa wlasnie z tego wywiadu ! pier***** kiepski reportaz zrobili to ratuja jak moga

qqqqqq11
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-16 20:30:17
1;27 mina kolesia rozkurwia system

patriota88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-16 19:22:11
Czemu usuwane są moje komentarze - za głoszenie prawdy? ! JE#AĆ MEDIA !

patriota88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-16 19:09:22
komentarz usunięty przez moderatora

brej
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-16 10:00:01
Problem i ciemnotą polakow jest fakt iz pier*** jak stado baranow jeden za drugim homo to zou itd po 1 zwracajac sie do tych homofobicznych o seksualnosci czlowieka decyduje rozwoj plodu w pierwszych tygodniach ciazy wiec nikt nie staje sie z czasem homo czy hetero tak tez na dziecko wplywu wiekszego nie ma to jakiej seksualnosci sa jego rodzice, adopcja w polsce wyglada dosc dobrze tz sprawdzai sa ludzie pod wieloma wzgledami to ze dziecko ma dwie mamusie nie znaczy ze nie bedzie mu sie podobala kolezanka z klasy itd.. a takie pary raczej beda sprawdzane pod wzgledem tego czy na dziecku nie w

brej
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-16 10:04:04
nie wywieraja presji w sprawie seksualnosci a stworzyc moga mu lepszy dom niz nie jedna heteroseksualna rodzina, inna rzecza jest fakt by odroznic geja lesbijke( osoby homoseksualne) od pedalów (czyt. ludzi chodzacych na protesty w strojach z kutasow bedacych umyslowo pierdo**** ) osobiscie znalem 2 gejow bedacych para i nie powiedzialbym ze sa nienormalni 2 normalnych facetow z tym ze maja inna orientacje fakt tez nie wdrazal w ich zachowanie jakichs chorych akcji typu amacanie lizanie w miejscach publicznych klepanie po tylku i pedalskie hihi hoho-.-

Luker88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-16 11:31:58
nie tyle Polaków to dotyczy co ludzi ogółem, sęk w tym że im większa grupa ludzi tym głupsza- jak stado baranów idą za tym co krzyknie najgłośniej ^^

sinponadskale
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-16 18:38:18
szczerze mówiąc głupoty, nikt mi nie powie, że wychowywanie dziecka w domu jednopłciowym jest dobre dla zdrowia i rozwoju dziecka

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-16 09:57:40
W razie czego powiem, że NIE bo jeszcze sąsiad sobie coś pomyśli. Większość tych ludzi nie ma własnego zdania.

diabelek71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-16 07:55:30
Ona wygląda mi na taką wredną LESBĘ, a to że u nas ciemnota to przez TUSKA!!!

Zygantus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-16 07:27:04
To chyba jest sprytnie zmanipulowane! Nie chce mi się wierzyć, aby nikt nie wiedział, co oznacza słowo "heteroseksualista" Durniów ci u nas dostatek, ale żeby aż tylu?

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 19:38:06
wiedziało zaledwie kilka osób ;)

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-16 00:06:02
I wiochę dodał pedzio...

Ganga23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-15 21:50:30
HAHAHAAH heteroseksualni...

tomek113pysia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-15 19:36:56
najlepszy jest koles w 1.26 sek w czerwonej koszuli. jego mina robi za cały film

prometeush_83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-15 17:37:15
@@@@Pozdrawiam cały Kołobrzeg !!!! hahahahahahaha

Rudziutka1818
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-15 17:37:09
TYLKO JEDEN FACET SKUMAL SIE, ZE POWIEDZIALA HETESEXUALNE , A NIE HOMOSEXUALNE

martin987
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-15 17:35:37
Wiocha tu jest raczej to ze ci ludzie majac na mysli adopcje przez homoseksualistow sa na TAK. Moge tolerowac zwiazki homoseksualne ale adopcja to chyba jakis tani dowcip

blonda13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-15 17:30:59
jak można pomylić heteroseksualistów od homoseksualistów nie rozumiem

kamuimac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-15 17:27:05
po prostu mamy taki glupi naród - to sa nasi obywatele którzy tak samo wybieraja politykó i potem tak mamy jak sobei sami poscielimy -_- nie ma sie co oszukiwac wiekszosc spoleczenstwa to idioci którzy sie nie nadaja na obywateli tylko na niewolników -_-

orzel77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 17:23:38
dupka z 0:15 w czerwonych brylach extra

kkkx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 16:19:20
komentarz usunięty przez użytkownika

sid89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-15 14:34:37
ale sluchajac wypowiedzi tych ludzi mozna rowniez wywniowkowac, ze nie wiedza jak sie nazywaja zwiazki w ktorych sa... czyz nie?

dziurb
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-08-15 14:13:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Dulka77
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-15 14:52:17
Matko boska... HETEROSEKSUALNY, nie homoseksualny...

DGTLJNK
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-15 14:08:32
co za tepa dzida z tej blondyny na 3:18 hahaha , c'nie ?

pawlittooo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-15 13:55:37
1:24 Miałem wrażenie, że gościu w czerwonej koszuli zaraz przy**bie kamerzyście

Norbik323
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-15 13:54:24
CHŁOPAK DZIEWCZYNA NORMALNA RODZINA !!!

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-15 13:51:10
Jeztem "za" i to jest całkiem normalne i szeroko spotykane od zawsze, a jeśli chodzi o zboczeńców homosi jaestem "przeciw" niech sobie zrobią.

Dulka77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-15 14:51:06
Następny nie załapał... HETEROSEKSUALIZM = PAN + PANI

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-15 23:49:18
Chyba ty nie skumałeś dulka77

Chuj_ci_w_ryj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-15 13:39:50
komentarz usunięty przez moderatora

faille
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-15 13:12:54
filmik pokazał jak wiele osób nie zna znaczenia słów.....

karina12karina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-15 12:47:09
Kazdy się może zakrecić jak się zada podchwytliwe pytanie :))

homunkulus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-15 12:12:05
Mam nadzieję, że Czarna jest heteroseksualna bo posiada zacną pulę genów i szkoda byłoby je zatracić:)Ładna, miła dziewczyna i robi ludzi w bambuko. Takie lubię:)

leszekxd
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-15 12:10:47
Boże wywiad miał na celu zmylenie osób ankietowanych którzy pewnie i tak dokłądnie baby niesłuchali i pomylili z "homosiami"

tomex56
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-15 12:07:18
wiele osob z wypowiedziami nie wie co to wgl Heteroseksualizm myli z homo ... tyakie mam złudzenie

antylewak
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-15 11:57:25
komentarz usunięty przez moderatora

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-15 15:48:53
Też Cię kocham dzióbku ;*. Przeczytaj w końcu netykietę ;)

oli11111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-15 11:33:21
Szkoda, że Kołobrzegu nie pokazali z lepszej perspektywy, bo ładne miasto :D

mufina82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-20 23:14:20
Zapraszam do mnie do Kołobrzegu na realny,a nie wirtualny spacerek :)

d_j_siwy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-15 11:06:21
Polska naród- głupia naród, Fakt że prowadząca sondę igrała na skojarzeniu z homosiami to mimo wszystko tylko garstka zrozumiała sens słowa hetero... przykre

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-15 11:05:10
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-15 12:14:07
Typowe mylenie i wprowadzanie w bląd .. Typowa pedalska strategia!

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-16 09:51:36
Czytając twoje komentarze można odnieść wrażenie że nic innego nie umiesz oprócz stawiania ludzi pos ścianą.

tomcioka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 10:54:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Ordon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-15 10:41:40
Tacy ludzie potem idą na wybory a my wielce zdziwieni, jaki mamy kraj. Wakacje to odpoczynek od pracy, codzienności a nie od myślenia.

DkNG
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-15 10:36:31
Hahaha! I to jest Wiocha! Nadmorska koncentracja ciemnogrodu :D Nie wiedziałem że to społeczeństwo jest takie ciemne... nie słuchają tylko słyszą to co chcą usłyszeć... Czarna trzymaj tak dalej! :)

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-15 10:51:02
masz rację dla mnie też cała ta czerwono-lewacka hołota jest okropnie ciemna.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-15 11:54:05
ale uważają się za modnych i oświeconych.

isiasia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-15 10:32:29
Ciemnota ludzka

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-15 10:27:24
zaskakiwani głupim pytaniem przez jakiś dziwex ludzie nie słyszą nawet pytania. Wszystko przez nagłaśnianie adopcji przez pary homo. Dla mnie można zezwalać adoptować dzieci parą hetero choć nie wszystkim.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-15 10:37:59
parą parą żeli papą

fearsometickler
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-12 21:59:35
Głupota niektórych ludzi mnie zabija.

ulfe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-12 21:53:12
rownie a moze bardziej smieszy mnie to, ze tu na wiosze tez malo kto skumal o co w tym chodzilo, ale komentowac glupio i bronic "swoich" pogladow to oczywiscie juz tak

tub00sh
    Ocena: 56 (glosow:60)
2013-08-12 21:33:11
Ok, można sie pośmiać, ale prawda taka, że ludzki mózg nigdy nie wyłapuje całości komunikatu, a jedynie jego zdaniem naistotniejsze informacje. W pytaniu "co pan sądzi na temat adopcji dzieci przez pary plepleseksualne" mózg, który wcześniej spotkał się w telewizji z tego typu debatami od razu nastawi się na odpowiedni trybik, mimo że pytanie było celowo podchtywliwe. Załozę się się niejeden z was, komentujących też by się dał na to złapać. Poza tym sama sytuacja niespodziewanego ulicznego wywiadu robi swoje i rozprasza uwagę.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-08-15 10:42:37
Głąb zawsze nie dosłyszy, będzie zaskoczony i rozproszony... jeden chłopak w tym filmiku wyłapał o co chodzi więc da sie a reszta po prostu skorzystała z okazji żeby wygłosić swoje poglądy "do kamery" bez względu na to jakie było pytanie... to troche jak z pytaniem w jakim kształcie są piramidy - 95% powie że stożek a 5% które mysli i nie daje sie zaskoczyć prostym pytaniem powie ze to ostrosłup...

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-16 08:10:49
Ja nigdy nie jestem zaskoczony, rozproszony i zawsze wyłapuje całość komunikatu. Bo mam po prostu IQ=150 a nie 90

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-16 09:06:16
tuboosh, ale większość idiotów dzięki temu może się teraz dowartościować, nie jednego ten filmik wyleczy z kompleksów :D

suspect99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 14:01:29
Myślę, że tylko głupi, przytępiały mózg nie potrafi zrozumieć komunikatu, było to podchwytliwe ale, każdy inteligentny człowiek wie co się do niego mówi... a tak nawiasem jeśli ktoś zrozumiał to jako homoseksualistą jestem zdecydowanym przeciwnikiem ! jeśli chcą mieć dziecko niech sobie zrobią !!

fanta22
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-12 20:34:17
Zdaje się że para heteroseksualna to składająca się z kobiety i mężczyzny. Więc po co to pytanie

Dave2024
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-08-12 21:13:28
Żeby sprawdzić czy Polacy chociaż odrobinę myślą ;)

frania3
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-12 20:21:15
Nie oglądam, szkoda czasu..

mlw1488
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-12 19:29:31
bzdura, te odpowiedzi swiadcza jedynie o efekcie robienia wody z mozgu tym ciaglym walkowaniem tematu homo. Podobny efekt przynioslo by pytanie "czy maja panstwo cos przeciwko adopcjom dzieci przez homo sapiens?"

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-12 19:46:51
Racja mlw :)

vacarius
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-12 21:05:50
Mnie jakoś nikt nigdy na coś takiego nie złapie. I nie narzekam ze mi ktoś robi wodę z mózgu. Bo nikt jeszcze nie dał rady tego mi zrobić. :P

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 21:51:38
mnie tez...ale to pewnie dlatego ze nikt nie ganial za mna z mikrofonem;)

Adam346
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-12 17:23:51
Ten wywiad dobitnie świadczy o inteligencji Polaków, wstyd się przyznać czasami, że się jest z Polski...

luc-o
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-12 16:44:27
Ja pier*ole ! Jakie zacofanie w tej Polsce !

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-12 17:16:22
To przerażające oni mają prawa głosu. Trzeba jakieś testy robić przed daniem praw głosu choćby ze znaczenia podstawowych pojęć. Bo inaczej marnie skończymy kiedy oni mają prawo głosu.

vacarius
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-08-12 16:40:42
Kiedyś chyba przez tą demokracje zakazane zostaną także związki heteroseksualne.

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-12 17:16:03
Mehehhe pewnie tak, bo przecież normalny związek to ten kobiety i mężczyzny a nie heteryków lol

biegaczka
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-12 17:40:05
Po obejrzeniu wypowiedzi tych ludzi, ja też odpowiem - jestem przeciw:) Homofoby nie dość, że nie zrozumiały pytania, to jeszcze nie potrafiły uargumentować odpowiedzi. Usłyszy taki "...seksualista" i już mu ciśnienie skacze.

biegaczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-12 17:41:58
To jest właśnie totalna wiocha, to powinno być na głównej.

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-12 17:44:03
Dali się wziąć pod włos, to fakt, ale wiadomo co mieli na myśli odpowiadając na pytanie.Biegaczka, czyli rozumiem, że osoba sprzeciwiająca się adopcji dzieci przez homosiów, to według ciebie homofob, tak?

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-12 17:54:26
Nie Mundzio. Nie uważam, że przeciwnicy adopcji przez pary homo to homofoby. Choć w tej grupie jest ich wielu. Chodzi mi o to, że w tych ludziach jest tyle nienawiści i strachu, że odbiera im to jasność myślenia. Połowa nie podała żadnego argumentu. "Nie, bo nie" to nie jest odpowiedź.

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-12 19:06:02
Mundzio pytanie było zadawane jasno i wyraźnie, więc gdzie tu branie pod włos?

Harvall
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 19:12:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Rei_Ayanami
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-12 19:25:06
biegaczka, a jak myślisz jak ktoś poda arg. to to coś zmieni? np badania prof. Regnerusa pokazują że wśród nich panuje patologia; albo mam się powołać na badania statystyczne że na 1000 pedofilii około 1/3 to geje? wyobraź sobie coby się stało gdyby ktoś podał taki argument a nie argument typu bo Bóg tak chce :P tylko taki naukowy; skończy się to publicznym napiętnowaniem, zmieszaniem z błotem oraz przyrównaniem do faszystów; w szafowaniu na prawo i lewo faszyzmem np specjalizuje się Biedroń, któremu za każdym razem jak argumentu brak to wali faszystami;

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-12 19:59:50
Rei-większość ludzi z filmiku zaprezentowała totalną suszę umysłową. Nie wiedzą co, nie wiedzą dlaczego - jedyne czego są pewni to to, że "NIE". Pedofile nie mają tu nic do rzeczy. Pytanie dotyczyło adopcji przez homo. Przeczytaj statystyki w ilu domach hetero samce alfa molestują lub gwałcą swoje dzieci. "Bo Bóg tak chciał" - to nie jest nawet argument, to wypowiedź z kosmosu.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-12 20:03:46
Tak, pytanie było jasne i wyraźnie, jednak ludzie odpowiadając poszli za swoim skojarzeniem kontekstu, poza tym trudno się tak skupić, jeśli podlatują nagle z mikrofonem i kamerą i walą do ciebie od razu z pytaniem.Poza tym nie wszyscy się złapali.Biegaczka, wszystko ładnie pięknie, ale termin homofobia został wymyślony przez jakiegoś gejowskiego aktywistę, po to, żeby zdyskredytować ludzi, którzy nie podzielają postulatów homosiów i ich lobby.Takie coś nie istnieje - to wymysł, nic więcej.

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-12 20:10:14
Kiedy właśnie twierdzę, że ludzie odpowiadali (masowo) z kopyta, bo kieruje nimi strach i nienawiść (pisałam wyżej i niżej). Stąd użyłam określenia homofob, bo boją się i nie lubią, tylko do końca nie wiedzą czego. Patologia się szerzy masowo wśród rodzin hetero i to jest fakt nie do podważenia. I te same patologusy chcą decydować, czy homo mogą wychowywać, czy nie. Ci sami ludzie...CDN

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-12 20:14:14
...ci sami ludzie sadzą dyrdymały, że zdrowa rodzina i lepiej dla dziecka to model mama plus tata. Naprawdę, to absurd. Niech każdy z nich poświęci czas i spożytkuje ten nadmiar energii na naprawianie i doskonalenie siebie i swoich relacji rodzinnych, zamiast trwonić siły na walczenie z ludźmi, którzy chcą wspólnie zadbać o niechciane dziecko. Może wtedy się okaże, że nie taki diabeł straszny.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 20:18:58
Patologia była, jest i będzie.Zdarza się w każdym środowisku.Nie rozumiem dlaczego tak namiętnie używacie argumentów, że rodzina hetero=patologia.A parka gejowska gwarantuje brak patologii?Pomijam już to, że patologią samą w sobie jest to, że dziecko byłoby wychowywane przez dewiantów.Ja nie zgadzam się na adopcję homo, dlatego że dziecku serwowany jest wtedy bardzo skrzywiony model rodziny, co napewno będzie miało wpływ na jego psychikę i nie uważam się za "patologusa".

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-12 20:27:22
Ja nie napisałam, że hetero to patologia. Ja piszę, że przygniatający jest procent rodzin hetero, gdzie jest patologia. Poza tym, jeśli musi być mama i tata, to mamy problem z rozwiedzionymi, rodzinami łatanymi, niejednokrotnie toksycznymi modelami synek plus matka plus babcia (tam dopiero masz dewiacje). I tacy ludzie mówią "NIE" tym, którzy naprawdę chcą dziecka. Nie potrafię zejść na poziom homo=dewiant, sorry. I nie mam Cię za patologusa.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-12 20:33:50
Przygniatający, to znaczy jaki dokładnie?Rozwody i osoby samotnie wychowujące dzieci się zdarzają, zdarza się też, że dziecko ma ojczyma lub macochę, a i babcia pomaga w wychowywaniu dziecka.To nie patologia, dlatego, że los pisze różne scenariusze, na które nie zawsze mamy wpływ.A za tym, że nazywam ich dewiantami i uważam to za chorobę, przemawiają to, że jest to jedyna choroba, jaką WHO skreśliła z rejestru drogą uwaga - GŁOSOWANIA, które i tak było bardzo podzielone, bez żadnych badań i pod olbrzymimi naciskami środowisk tęczowych.Dla mnie to cały czas znajduje się na tej liście.

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-12 20:40:16
No kurde, właśnie o tym piszę. To oni podają model mama plus tata. I często w tym modelu jest syf. A jeśli tylko mama plus tata to co z tymi sytuacjami gdzie nie udało się mamie i tacie? Odebrać dzieci? Dziecko będzie skrzywione jak wychowa je sam ojciec? Sama mama? Mama plus babcia? Dwoje kochających siebie i dziecko gejów? NIE!!! Dziecko będzie skrzywione jak pozostanie pod opieką złych i nieodpowiedzialnych LUDZI.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 20:43:56
Owszem z tym się zgadzam.Ale samotna matka nie prezentuje skrzywionego modelu rodziny, choć oczywiście, dziecko już nie będzie miało przekazywanych takich wartości i wzorów, jak w przypadku obojga rodziców.Natomiast w przypadku "rodziny" gdzie rolę rodziców pełni dwóch homosiów dochodzi prócz tego, jeszcze ten czynnik skrzywienia i przekazywanie dziecku kompletnie złych i nieodpowiednich wzorców.A co najważniejsze dzieci są świadomie oddawane do takiej "rodziny".

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-12 20:54:15
Ok, to jakich "wzorów" oni mu nie przekażą? Nie pojadą z nim na ryby? Nie poślą do szkoły? Nie powiedzą, co dobre, a co złe? A może będą go hipnotyzować i wmawiać, że też ma zostać gejem?? Jeśli piszesz o orientacji, to ona nie jest zaraźliwa.

Rei_Ayanami
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 20:59:10
piszesz że pedofile nie mają nic do rzeczy, ale wśród homo trafiają się statystycznie częściej, Regnerus z kolei dowiódł że dzieci homo częściej cierpią na depresję i zaburzenia seksualne; uważasz że taki argument to nie argument? ludzie na filmie faktycznie prezentują niezbyt wysoki poziom, ale w takich filmach chodzi o to żeby pokazać tych ludzi z jak najbardziej negatywnej strony; nie pokażą przecież normalnych co argumentują bo zburzą stereotyp tego że przeciwnicy adopcji przez homo i samych homo to katoliccy przygłupi bez argumentów i IQ na poziomie czereśni ...

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-12 21:16:41
Z kolei w którymś numerze Focusa (albo innego pisemka) były argumenty przemawiające za adopcją dzieci przez homiki. Wszystko można argumentować za lub przeciw.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 21:21:32
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 21:27:38
"1/3 pedofilii to geje" - tak samo można by stwierdzić ze pozostałe 2/3 gejów to heteroseksualiści! Ludzie przestanie pieprzyć głupoty. Pedofil to pedofil a nie homo czy hetero seksualista.

Rei_Ayanami
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-12 21:32:58
błąd! jak koleś sypia z facetami i gwałci małych chłopców to pedofil czy gej? albo jedno i drugie ? :D ?? jak tych dwóch z Australii?

exelero
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-12 16:39:11
Wiocha dla ludzi za niewiedze!!!

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-12 16:35:53
Normalne przeciętni użytkownicy wiocha.pl :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500