Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niegrzeczna obsługa klientów, którzy chcieli zamienić zamrażarkę na lodówko-zamrażarkę
marek-zielinski  13-08-15, 17:33 Zgłoś
+ 238 -
Dodano: 2013-08-15, 17:33:09   przez: marek-zielinski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 238  Zgłoś nadużycie
52
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(257)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mrj3
    Ocena: 33 (glosow:51)
2013-08-17 11:09:08
Rzecznik nic nie zrobi. Zwrot możliwy jest tylko przy sprzedaży poza lokalem sprzedawcy. np internet. Poza tym towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie używany. W innym przypadku możliwe są tylko zgłoszenia reklamacyjne/niezgodność towaru z umową. Tyle ustawa - co innego regulaminy sklepów.

saritka77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-19 20:56:39
" Ciekawe czy jak kupicie samochod to za 2 dni tez bedziecie go chcieli wymienic np na inny kolor ?" to jest własnie zacofanie Polski. W USA wszystko mozna wymieniac, zmieniac, i zawsze jest jakas opcja, a nie zakazy, ze juz odpakowales to musisz zostawic w domu... co za polskie matoly...

barbarian456
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-18 19:56:37
Z perspektywy prawnej racja jest po stronie Auchan. Przytaczaliście przepisy, nie ma sensu powtarzać. A spójrzcie teraz na to z perspektywy logiki - przecież JA JAKO KLIENT NIE CHCĘ KUPOWAĆ TOWARÓW W OTWARTYM OPAKOWANIU, KTÓRE KTOŚ MIAŁ WCZEŚNIEJ W DOMU. JEŻELI ZECHCĘ UŻYWANY TOWAR, TO PÓJDĘ NA TABLICA.PL !!!!!!!!! Na miejscu kierownika w ogóle nie podejmowałbym rozmowy z nachalnym i bezmyślnym klientem, a na miejscu AUCHAN wytoczyłbym proces za to nagranie.

znaszmojemail
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-18 19:17:42
Mógł kupić w sklepie "dla inteligentnych". Tam akurat przyjmą pod warunkiem, ze wymienisz na towar tej samej wartości bądź droższy.

agnie
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-18 16:14:04
Odpowiedź w stylu trzeba było sobie zaplanować zakupy jest totalnie nie do przyjęcia. Sama pracuję w obsłudze klienta i uważam, że ten pracownik powinien odbyć niemiłą rozmowę ze swoim zwierzchnikiem.

kornelka6984
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-18 15:00:53
Ehhh Ci ludzi co ten gosc ma zrobic ? Calowac po rekach ? Jest regulamin sa zasady ktore obowiązują sprzedajacego i kupujacego. Ciekawe czy jak kupicie samochod to za 2 dni tez bedziecie go chcieli wymienic np na inny kolor ? Wiocha ale dla oburzonych klientow !

orient30
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-18 14:19:50
Ludziska spie..ajcie z tego kołchozu kto tylko może. Zostanie rząd, sku..le menadżerowie, pazerni szefowie i reszta tego motłochu. Po kilku latach zagryzą się a resztę dokończą szczury. ;) Potem wrócimy i zbudujemy Polskę od nowa. Taka historia jest nie do pomyślenia w żadnym cywilizowanym kraju. Polska do nich nie należy. niestety. :(

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-18 13:54:51
najbardziej śmieszny jest niewolnik z auchan.plock - co w drugim poście straszy, że sprawą zajmuje się dział handlowy auchan - jakby to był co najmniej CBŚ

Justyna0810
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-18 14:16:53
Potwierdzam. Facet jest śmieszny. Ale widać Ci z Auchana mają wspólną cechę chamstwo.

jechezqel
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-08-18 12:54:13
Pracuję w handlu detalicznym ponad 6 lat. Jestem kierownikiem sklepu. W Polsce nie ma żadnego przepisu nakazującego przyjmowanie towaru do sklepu (wyjątek stanowi zakup na odległość, np. przez internet) jeśli towar jest pełnowartościowy oraz w pełni zgodny z umową. Niektóre sieci np. (Biedronka, PEPCO, Kaufland ... ) dają możliwość zwrotu zakupionego towaru pełnowartościowego na ich warunkach. Jest to tylko dobra wola sprzedawcy czy przyjmie taki towar i zwróci pieniądze lub wymieni na inny. Ocenę zachowania Pana Managera zostawmy każdemu pod rozwagę. Miłej niedzieli :)

szyszka76b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 12:17:45
A ja mam takie pytanie, weźmy jakieś inne sieciówki ze sprzętem RTV AGD, tam nie sprzedadzą sprzętu z wystawki bo im nie wolno, to raz a pytanie brzmi w takim razie co do wypowiedzi waszych i managera, w sklepie sprawdzają towar czy nie jest uszkodzony, czy jest kompletny więc o co chodzi z tym rozpakowanym towarem że nie może go przyjąć ?

duck4uall
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-18 12:00:57
ty polski biedaku yebany, i tak nie masz kasy zeby cos tam kupic!

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 11:53:46
Z jednej strony wszyscy chcą, by towar, który kupują był oryginalnie zapakowany, jak nie, to z wystawy i należy się rabat. Z drugiej chcemy mieć możliwość zwrotu towaru, bo nam się jednak nie spodobał. I to towaru rozpakowanego. Tego się nie da pogodzić. I warto zawsze przy zakupie dowiedzieć się, jakie mamy w danym sklepie możliwości zwrotu lub zamiany.

faxteljacek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-18 11:09:12
administrator który podjął decyzję iż wrzuci ten filmik na główną już nie ma co wrzucać i daje tutaj co tylko się da , albo gość jest wybitnie roszczeniowym pozbawionym minimum obiektywizmu typem więc szybko powinien zmienić zajęcie.....co sprzedawca ma robić z tymi rozpakowanymi sprzętami ??? kto z was kupując tego typu sprzęt domaga się aby w jego obecności sprzęt był otwarty po raz pierwszy, aby opakowanie było dziewiczo nowe ???? sądzę że prawie każdy, gdzie tutaj zatem owa wiocha ??? sprzedawca powinien być nieco uprzejmiejszy - to fakt -ale merytorycznie ma absolutnie rację, prawnie w st

bewaking
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-18 10:21:58
Wiocha dla kupujących.

maciekmack
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-18 10:01:55
Towar rozpakowany - reklamacji nie ma , proste

inkabam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 02:21:42
Reklamacja tak - zwrotu nie.

Marek23033
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-18 09:08:35
niech sie naucza kupowac

milktv
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-18 09:05:32
NIE kupię nic w Auchan. NIE chcę mieć do czynienia z takimi managerami.

i.nasa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 09:04:00
W sumie racja, jak towar jest rozpakowany to traci wartość. Cholera też wie ile razy po niego dzwonili (z tego co zrozumiałem to trzy) i jak wyglądała wcześniejsza rozmowa więc już się trochę zirytował. Nówka towar dla mnie za 100% ceny to taki, który wychodzi z fabryki. Po rozpakowaniu traci co najmniej 10% wartości. Zupełnie jak samochody przekraczające bramy salonu.

tOMEKONLINE
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-18 08:48:14
koleś załatwił sprawę profesjonalnie a to że czasu nie ma to zrozumiałe żaden pracownik hipermarketu nie ma czasu bo jest ich za mało muszą za dwóch tyrać wiecznie nie wyrobieni

slipas
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-08-18 07:07:03
Dlaczego nazywacie go BURAKIEM? Ma koleś rację, nie jest oryginalnie zapakowany - nie ma zwrotu!!! Się wszyscy tutaj sracie na kolesia, a każdy z was jakby poszedł i miał kupić tą rozpakowaną zamrażarkę to chciałby rabat, tacy jesteś cie świetni!!!

Pixels
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-08-18 04:22:28
W USA jest to nie do pomyślenia! Wyleciał by z hukiem!

khubert20
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-18 02:14:24
Burak

don-tadeo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-18 02:03:21
Ja rowniez zgadzam sie z managerem, ale de facto mogl by byc odrobine milszy i wytlumaczyc na spokojnie a nie ze 'on sie spieszy'.

miodek1920
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-18 01:05:33
a po co pisze,ze chce wydac 700 zl wiecej?on z tego nic nie ma,niestety ludzie sa tacy,ze mysla,ze jak ktos wydadza kilka stow,to bedzie traktowany jak krol i utrzymuje pracownikow,TYLKO CI NA GORZE COS Z TEGO MAJA,zastanow sie nad tym!1

zaplex
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-08-17 23:59:16
Manager mial racje. Klient towar rozpakowal i mogl z nim robic co chcial. Zwrotu podlega towar oryginalnie zapakowany. Polak kupuje a pozniej robi smrod, ?e mu si? wszystko nale?y, ?e niby obs?uga niegrzeczna. Natomiast nagranie managera bez jego zgody i opublikowanie wizerunku podlega karze. Wymiana sprz?tu przys?uguje z tytu?u odpowiedzialno?ci sprzedawcy za towar niezgodny z umowa, tutaj brak takich przes?anek, nawet ?e deklarowali dop?at?. ?mieszne t?umaczenie klienta, ?e sprz?t nawet nie by? uruchamiany! Tego nie mo?na sprawdzi?. Gratuluj? inteligencji klienta.

tomiii24
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-17 23:48:25
wypie*dalaj cw*lu z Polski !!!!

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-08-17 23:41:31
Tylko w polskim ciemnogrodzie jest coś takiego możliwe... na zachodzie można wziąć np. wkrętarkę mieć ją 4 dni w domu i oddać bo się np. znudziła... tak samo z ciuchami do 7 dni można oddać każdy towar pod warunkiem, że wygląda jak nowy!

qqryq2000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-18 01:09:26
i bardzo dobrze, nie chciałbym kupować rzeczy które ileś tam osób miało i się im znudziły. W sklepach stosujących takie praktyki jeśli już miałbym cokolwiek kupić to tylko w oryginalnym opakowaniu uniemożliwiającym otwarcie i używanie przez jakiegoś buraka traktującego sklep jak wypożyczalnię

faxteljacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 11:14:16
co za mon go ł z ciebie, ja pier....

arnid
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 23:31:44
Ja popieram sprzedawcę. Jak ktoś towar kupił i odpakował, to nie dziwie się, że nie chciał go już przyjąć z powrotem. Towar rozpakowany nie jest już pełnowartościowy. Ja na taki chciałbym przynajmniej ok. 25% zniżki. Może nawet być zniszczony przez klienta. A co do managera mógł to trochę delikatniej powiedzieć. Co do wystaw towary z nich zazwyczaj są sprzedawane dużo taniej niż normalnie. Szczególnie takie jak AGD/RTV.

patrycja1538
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-08-17 23:14:26
klient ma prawo do zwrotu kazdego towaru jaki by nie zakupil w ciagu 7 dni roboczych. jestem kierownikiem w sklepie i ten pan nie mial prawa odmowic zwrotu i na miejscu klienta nagranie skierowalabym do jego przelozonego.pozdrawiam

Ferencyvoros
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-18 00:08:58
To ja współczuje twojej firmie bo du... z ciebie a nie kierownik. Sprzedawca absolutnie nie ma obowiązku przyjąć towaru chyba, że jest on niezgodny z umową. Słyszałaś o czymś takim jak "dobra wola sprzedawcy"? W tym wypadku tylko na to klient mógł liczyć. BTW: pewnie jakiegoś starego szrota wypchnął ze stanu i dlatego nie chciał przyjąć z powrotem.

marek-zielinski
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-18 03:01:04
i tak też zrobiono z prosbą żeby tego pana skierowano na szkolenie z obsługi klientów.

kaem84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 23:00:35
to ciekawe co się dzieje z rozpakowanym towarem z ekspozycji - może wyrzucają na śmietnik

paciki
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-17 22:59:46
co wy chcecie od tego managera, nie mogł przyjąc i koniec, takiego sprzętu sie nie kupuje i nie oddaje rozpakowanego. FACET MA RACJE a Polak durny mysli , że wszystko mu się należy. Jak można kupic jedno i cchiec zaraz wymienic na co innego

marek-zielinski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-18 03:05:28
to nie chodzi że nie mógł przyjąć bo mógł i wszyscy to wiedzą. Uniusł się dumą że go klient ściągnął by osobiście porozmawiać. Poza tym sprzęt rozpakowali pracownicy firmy bez pytania o zgodę zostawiając bałagan.

orzel77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 12:55:46
innego sprzetu ok ale jakas pralka czy zamrażarka czy lodówka nie używana tylko rozpakowana ?? mogą sobie z powrotem złożyć i zapakować jak powinna to już przegięcie

duck4uall
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-17 22:39:44
ten biedak yebany chce zamienic cwel, bylo uwazac przy zakupach!

intelinside
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-17 22:28:38
Ku**wa nikt nie kupi mu już rozpakowanego sprzętu... i koniec kropka jak widze uszkodzone płatki w sklepie to szukam tych całych .. dziękuje dobranoc. Wydaj 4500zł dodatkowo to ci to na ku++sie przyniesie do domu.

kajo1502
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-17 22:25:37
żwjot żamjażarka won ku..O Z POLSKI

faloxx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-17 22:14:48
A ja się pytam, co za imbecyl kupuje w oszołomie. To po pierwsze, a po drugie sklep nie ma obowiązku przyjąć zakupionego towaru. Jest to jedynie jego dobra wola, niektóre sklepy to robią, bo mają takie przepisy wewnętrzne, a inne nie, ale prawo tego nie nakazuje. A poza tym, są sklepy gdzie można kupić taniej a obsługa jest o niebo lepsza.

marek-zielinski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 03:08:21
racja !! Ale to nie znaczy żeby traktować klientów jak plebs.

kamo152001
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 22:10:41
Ja dziś byłem w Auchanie i widziałem tego pana....

piotras.plock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-17 23:43:00
Musisiałeś widzieć kogoś bardzo podobnego, bo Frederic jest na urlopie. Pozdrawiam.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-18 13:49:00
zbiera winogrona we francji ?

omerta88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 21:49:08
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-17 21:32:50
Zakupy trzeba robić z głową i wcześniej dokładnie przemyśleć a nie kupię, jak się nie spodoba to wymienię. Zastanówcie się czy wy kupilibyście taki sprzęt nie zapakowany fabrycznie? Ja bym kupił ale z rabatem nie mniejszym niż 25%. To straty dla sklepu. Zanim tak się podniecicie przemyślcie sprawę

intelinside
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-17 22:30:03
kurde człowieku... pewnie wodyn w kiblu też nie spłukujesz jak rabatu nie masz albo happy hour... ogarnij sie - to tylko przedmioty

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 21:03:27
Ogarnąłem się i jakoś nie rozumiem co chciałeś mi przekazać. A skoro to tylko tylko przedmioty to po co tyle podniety o wymianę towaru. jak synalek ma gest to niech kupi mamie to co jej pasuje - to tylko przedmioty, gościu!!

Geekus
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-08-17 21:23:32
CURVA co za cvvel!!! Zwykły śmieć - jak spotkam to curvvie mordę obiję !!!

amstel99
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-08-17 21:20:29
Dla jasności żaden sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu towaru, jeżeli sprzęt jest zgodny umowa, widzimisie klienta nie jest podstawą do zwrotu. Wielu klientów wymyśla sobie przepisy itp, albo używa argumentu, że za granicą by odrazu wymienili - tu jest Polska i trzymamy się polskich przepisów. To że kierownik nie był zbyt uprzejmy to swoją drogą, ale też nie może postepować wbrew polityce firmy (zwrot tylko w oryginalnym opakowaniu) bo został by obciążony kosztami i tak jest w każdej sieciówce.

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-18 00:30:13
Pracowałem kiedyś w rtv/agd to wiem. Masz rację, najlepiej jak klienci się powołują na przepisy i ustawy. Zawsze mieliśmy śmiecha i mówiliśmy: "My znamy przepisy, jak pan się na coś powołuje to proszę konkretny artykuł i paragraf" 100% skuteczności tego tekstu zawsze:) Dodam, że dla ułatwienia mieliśmy wydrukowaną ustawę na podorędziu i jak się któryś rzucał strasznie to mu dawaliśmy lekturkę do poczytania:)

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 03:13:44
piszę znowu... , że klient nie rozpakował sprzętu. Zrobili to pracownicy Auchan jak go dostarczyli bez pytania o zgodę.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 15:09:14
Marek i co jeszcze kanapkę sobie zrobili z szynką z lodówki? Wnieśli sprzęt a właściciela nie było w domu czy co? Na złość rozpakowali, posprzątali i poszli w pissdziec? Facet chyba był przy tym i mógł mówić nie rozpakowujcie tego bo będę zapakowanej używał:)

Bluznierca
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-17 21:16:56
Ten buc jak zostanie bezrobotnym fiutem to moze nauczy sie polskiego w wolnym czasie.

pawel1710
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-08-17 21:07:50
Oglądając takie filmy tylko się utwierdzam w przekonaniu, że handel w Polsce dalej tkwi w głębokim PRL-u. Towarów jest co prawda więcej jak kiedyś, ale mentalność sprzedawców dalej tkwi w komunie. W interesie sklepu jest przyjęcie i wymiana tej zamrażarki, nawet jakby mieli ją potem sprzedać z rabatem jako np sprzęt powystawowy. Najważniejszy jest zadowolony klient. Zadowolony klient mógłby jeszcze wielokrotnie wrócić do tego sklepu i wydać tam swoje pieniądze, a tak, potraktowano go po chamsku i już pewnie nic więcej nigdy tam nie kupi i zarobią na nim konkurencyjne sklepy, a nie Auchan.

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-17 21:10:18
c.d. W cywilizowanych krajach Europy taki "manager" za takie potraktowanie klienta z hukiem wyleciałby na zbity ryj.

marek-zielinski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 03:17:20
i taka jest racja. Ale tu już nie chodzi o ta głupią zamrażarkę tylko o sposób w jaki manager potraktował klientów. Na takim stanowisku powinno się mieć wiedzę jak podejść do klienta a jeszcze ważniejsze jest jak dodatkowo zarobić na nim a nie go stracić... bo to jest proste.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 15:16:23
Stare durne porzekadło mówi "klient ma zawsze rację" A ja wam mówię, że gówno prawda.

turtelian
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 21:00:47
Nie widzę nic oburzającego w zachowaniu pana z auchan. Inna sprawa że sklep do ... skoro wymienić nie można na inny towar jeśli nie uszkodzone itp. Wiochą może być tu polityka sklepu a nie zachowanie Pana z auchan:)

marek-zielinski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-18 03:19:45
to życzę ci żeby cię kiedyś też tak potraktowano to poczujesz się na pewno spoko...

viciplock
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-17 20:55:28
Wchodząc do Auchan przy drzwiach mija się tabliczki zakazu: wejścia z psem, zakaz jazdy na rowerze, rolkach ..... ZAKAZ FILMOWANIA!! Wiochą jest klient zamrażarki :D

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 03:22:47
przyjdzie jeszcze nie raz czas że sobie przypomnisz to co piszesz i wspomnisz... szkoda że tego nie mam nagranego.

urbaniakar
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-08-17 20:35:04
Słuchajcie jak widze coś takiego i że trafiło to na WIOCHA to aż ręce mi opadają. Też jestesm kierownkiem działu w markecie elektronicznym i kiedyś na początku tej przygodony zrobiłem taki myk że zamieniłem sprzęt klientowi i co się okazało a no to że sprzęt został uszkodzy przez klienta w nie widocznym miejscu a też tak obiecywał że nie używał że też prezent itd. I od tamtej pory mogę zrobić zamianę ale jak jest oryginalnie spakowany. MA koleś rację w 100% po co rozpakowywali go? czy tam ludzie którzy to dostarczyli chyba widziała Babcia że to jest zamrażarka nie lodówka w opakowaniu. Także l

Bluznierca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 21:21:58
komentarz usunięty przez moderatora

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 03:36:22
człowieku ... oni to zrobili tak szybko, że nie można było dostrzec czy to lodówka czy pralka. Wnieśli a zaraz potem rozerwali opakowanie i zostawili bałagan na miejscu... nawet śmieci nie chcieli zabrać tylko niech się klient martwi.

diablito1985
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-17 20:33:53
sam pracuje w AGD RTV i rozumiem zarówno i Auchan jak i klientów, ale jak każdy sobie kupi, rozpakuje i odda i tak kilka razy ten sam sprzęt od samego przewozu może zostać zarysowany, my też nie przyjmujemy zwrotów sprzętów, klient widzi co chce kupić, nawet jeśli to ma być prezent to powinien być uzgodniony

Inczi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 20:13:09
komentarz usunięty przez moderatora

draxan97
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-17 19:50:34
Skąd wiesz że sprzęt był nieużywany ? Bo oni tak napisali ? Z filmiku wynika wprost że sprzęt był u nich przez 2 dni ;) Czyli siedzieli i na niego patrzyli przez te 2 dni ? Zauważ że nawet gdyby Auchan przyjął ten sprzęt to by na tym nie ucierpiał , po prostu kolejny człowiek by przyszedł i kupiłby nieświadomie używany sprzęt za cene nowego :) Mogę się założyć że gdybyś kupiła zamrażalke za 1000zł a dowiedziałabyś się że z niego korzystało 10 rodzin każda po 2 dni to inaczej byś zaśpiewała :)

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 03:40:20
ta zamrażarka jak wiem do dnia dzisiejszego nie została jeszcze ani razu podłączona do prądu i nic w niej nie schowano. Służy jako stolik.

Justyna0810
    Ocena: -13 (glosow:17)
2013-08-17 19:41:10
Taki cham powinien z miejsca zostać zwolniony z pracy a za co? Za to że gdy klienci w sposób KULTURALNY chcą dokonać zamiany NIE UŻYWANEGO sprzętu tylko ROZPAKOWANEGO a raczej zapakowanego z powrotem w sposób nie fabryczny, to ten zachowuje się jak ostatni cham! To jest nie dopuszczalne. Gada o zniżce a potem się z tego wycofuje " to był żart": to jest KARYGODNE.

maniek1125
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-08-17 19:18:57
I bardzo dobrze, że nie przyjęli zwrotu. Klient mógł się zastanowić przed zakupem. Dlaczego sprzedający ma się martwić towarem który został już rozpakowany i był używany? Nikt już od nich nie kupi takiego towaru. Kupujący ma to w dupie, że sklep będzie miał z tym problem mimo że nie popełnili żadnego błędu. W ogóle nie wiem co chciał gościu udowodnić tym filmikiem ? Nagrywając to wszystko i wrzucając do neta sam się ośmieszył. Żadnej wiochy w tym nie widzę.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-18 00:34:18
Całkowicie się z Tobą zgadzam. Ludzie myślą oddam do sklepu to się nic nie stanie. Takiego sprzedawcę później yebie przełożony i centrala: "co wy tam qrwa odpier.....cie"

vivol
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-17 18:50:50
Własnie przeczytałem na stronie Auchana Można zwrócić produkty niespełniające oczekiwań klienta. Zwroty możliwe są za okazaniem paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od dokonania zakupu. Ważne jest, by zwracane artykuły miały niezniszczone opakowania. Reklamacje tych produktów z gwarancją i przemysłowych przyjmuje Punkt serwisowo-gwarancyjny.

bluecont
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 19:05:43
Nie zniszczone opakowania i oto się właśnie rozchodzi. Obejrzyj jeszcze raz filmik.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 00:42:08
No to mi powiedz, jak rozpakować chłodziarkę czy tam zamrażarkę, nie niszcząc kartonu, styropianu, folii itd.I jak złożyć to do kupy, żeby wyglądało jak nowe. I wtedy nagroda Yobla jest twoja.

vivol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 18:47:54
komentarz usunięty przez użytkownika

alex25bs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 17:51:55
komentarz usunięty przez moderatora

ettest
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-17 17:49:20
I kupujacego bedzie to troche wiecej kosztowalo... bo sprzedawca nie jest osoba publiczna, nie wiedzial ze byl nagrywany, szkaluje sie jego wizerunek... wiec niech juz kupujacy odklada grosiki na proces jaki mu auchaun momoze wytoczyc... a filmiku z netu nie usunie jednym kliknieciem... a zamrazalka sie przyda... mama bedzie przygotowywala paczki do paki

szmiciu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 18:40:06
Za to nie idzie się do więzienia :)

piotras.plock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 20:03:38
@ettest-popieram w pełnej rozciągłości. Poza tym-dział prawny Auchan już się sprawą odpowiednio zajmuje. @szmiciu-w skrajnych przypadkach się idzie-wystarczy nie dotrzymać wykonania wyroku sądu jeśli zasądzi na rzecz pokrzywdzonego (w tym przypadku manager Frederic) np. publikacji na łamach lokalnej gazety przeprosin i przyznania się jakim się było kretynem naruszając czyjeś dobre imię i publikując wizerunek bez zgody. Poza tym, drodzy YNTELYGENCI (tyczy się hejtujących managera)nie trzeba publikować wizerunku żeby mieć kłopoty z prawem-wystarczy udowodnić nagrywającemu, że rejestrował

piotras.plock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 20:05:23
głos do celów "dowodowych" bez poinformowania nagrywanego. Za to już można iść do pudła na podstawie wyroku sądu.

roziu1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-17 17:47:30
Na całe szczęście są inne kraje w których traktuje się klienta z szacunkiem i nie robi problemu z oddaniem lub wymianą towaru na inny. Wielokrotnie oddawałem zakupiony towar do sklepu i jedyne pytanie jakie mi zadawali to czy wszystko z towarem jest w porządku i bez problemu dostawałem gotówkę z powrotem, ewentulnie pieniądze były przelewane z powrotem na kartę kredytową jeśli kartą płaciłem za zakup, a jeśli nie miałem rachunku to dostawałem bon na zakupy w sklepie. W usa mam chyba 60 dni na oddanie towaru do sklepu i nikt nie robi z tego problemu.

awesomebeauty
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-17 18:23:14
jeszcze minie troche czasu zanim ich mentalnosc sie zmieni. Sklep w tym momencie by stracil moze 50zl, poprzez zachowanie menagera stracil reputacje, ktora buduje sie latami i kosztuje tysiace razy wiecej niz ta zamrazarka, ale kierowacha ma stanowisko i mysli ze to dalej komuna chyba.

faloxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 22:19:00
Auchan straci reputację??? BUHAHAHA, przecież ten moloch nie ma żadnej reputacji. Ot zwykły zagraniczny market i nic więcej

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-18 01:03:49
To np kup laptopa z preinstalowanym windowsem. Skonfiguruj, poużywaj dwa dni i oddaj w sklepie, bo stwierdzisz, że ci się kolor obudowy jednak nie podoba. Już to widzę nawet w tym twoim USA. Powodzenia.

roziu1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-19 20:34:48
Do Ferencyvoros. Tak się składa że pół roku temu kupiłem tablet ASUS TF700T miałem go ponad miesic w domu, pobawiłem się nim trochę i oddałem do sklepu bo mi nie podpasował i nikt mi problemów nie robił przy oddawaniu, może tobie cięzko w to uwierzyć ale tak tu jest.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-19 21:29:23
@roziu - fikumiku na patyku. Wymieniałbym towar co miesiąc dwa jakby nowy model wchodził na rynek.

roziu1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-19 21:53:40
@Ferencyvoros - Przyjedź to się przekonasz na własnej skórze niedowiarku. To że coś w jednym kraju jest uważane za niemożliwe w innym może być normą. A na wymianę masz, jak się nie mylę tylko 60 dni a nowe modele nie wychodzą tak często żeby je wymieniać co miesiąc. Jak chcesz to ci prześlę skan rachunku, tam są dokładnie opisane warunki zwrotu towaru, może wtedy uwierzysz że nie wszystko jest tak jak ty to sobie wymyślisz.

martin987
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-17 17:43:10
Poza tym nie rozumiem podejscia klienta w tym przypadku- bo sprzedawca przeciez gdyby przyjal towar to musi zatrudnic technikow by np sprawdzic w jakim stopniu byl uzywany sprzet by dac gwarancje nastepnemu kupujacemu- no przeciez w to nikt sie nie bedzie bawil

martin987
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-08-17 17:38:22
Zwykla polityka sklepu, autor filmiku chyba za czesto przebywa na bazarze. Smieszy mnie tylko ze chcial doplacic 700 zeta i tanczcie z tego powodu wokol mnie-co to jest 700 dla auchan??

radchmiel
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-08-17 17:29:38
Popieram menagera za jego konsekwencję w respektowaniu zasad...Jako klient nie chciałbym kupić sprzętu który był już u innego klienta w domu(cuda mogły się z nim dziać przez ten czas). Co do nagrywania bez zgody nagrywanego-dalece niestosowne, mam nadzieję, że menager będzie dochodził swoich praw...Sam jestem klientem, nie nagrywam i nie chcę by mnie nagrywano...Sprzedawcę też trzeba szanować...Niektórym kLIENTOM się we łbach poprzewracało,uważają że wszystko mogą...

ettest
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 17:38:45
Hehe...wrzucający materiał chyba całą rodznkę zaprzągł do komputerów by głosowali na nie bo wyszło, że wiochmen to on

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 20:09:13
Manager nie musi-dział prawny Auchan robi to już w jego imieniu. A oni tam nie zatrudniają "studentów na staż".

ettest
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-08-17 17:26:37
Racje bym przyznal managerowi... widzialy galy co braly... sprzet agd nie jest opakowany wiec nie chcialbym kupic potem takiego sprzetu ze zwrotu co nie wiadomo w jakim mieszkaniu stal i co rzekomo nie byl nawet uruchomiony... a moze po drodze jakis pies ja olal... I rzeczywiscie wiocha z kupujacego

mikudiabl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-17 17:19:14
Kto kupuje takie towary w sklepach typu Auchan czy Tesco??? osobiście mieszkam nie daleko tesco więc jak potrzebuje jakieś słuchawki czy coś to tam kupie ale więcej niż 100zł na elektronikę bym nie wydał. Oni mają w dupie klienta bo jedna krzywa opinia im nie zaszkodzi.

asiuniak
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-08-17 17:19:11
Menager ma rację, kto kupuje zamrażarkę na prezent?? Taki prezent się robi gdy jest się pewnym, że ktoś tego potrzebuje!! Podejrzewam, że kupili zamrażarkę myląc ją z lodówką (bo była tania) a teraz udają, że to prezent nie trafiony i myślą, że ktoś uwierz. Śmiechu warte!!

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 17:18:59
pewnie za 1500zl na menegera miejscu kazdy mialby takie podejscie Computer say NO przy kazdej okazji

polbauer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 17:17:42
komentarz usunięty przez moderatora

qqryq2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-17 17:16:09
jak wymiana dalej aktualna mogę dać lodówkę firmy Mińsk, ewentualnie pralkę typu Frania

qqryq2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 17:14:37
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-17 17:13:58
Tak to jest z klientami !! Zawsze coś! zawsze z czymś ! Czasem szkoda tego słuchać !

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 20:14:09
Pierwsza zasada handlu: klient ZAWSZE kłamie.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 08:40:06
Czy zawsze? To sie nie zgodze ,ale w 60% jak najbardziej.

allejaja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-17 16:50:30
Kto kupuje sprzet AGD w Auchanie zacznijmy od tego.. tepe wiesniaki chyba nie obrazajac ludzi mieszkajacych na wsi..Nie maja obowiazku wymienic rozpakowanego sprzetu a nawet zapakowanego..

sono21
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-08-17 16:37:43
Dla mnie osobiście to ten menager to BURAK musialem podglosnic bo myslalem ze tam pracuje jakiś ruski:)strasznie belkocze burak jeden...

WyrwiDup
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-08-17 16:32:58
Kupiłeś polaku ? rozpakowałeś polaku ? to SPIE**DAL**AJ POLAKU !! nie widzę wiochy :P MINUS

sono21
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-17 16:39:25
Kurw. czytaj ze zrozumienem Rumunie a od Polakow to wypier..

WyrwiDup
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 18:18:27
Jestem z dziada pradziada polak wiec na kolana i ssij niewierzący Tomaszu :P

Twistqr
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-17 16:30:25
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 15:58:48
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-17 15:56:36
komentarz usunięty przez użytkownika

piotras.plock
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-17 16:12:11
Jak bym tyle nakradł co szwaby, to też bym był bogaty.

qqryq2000
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-17 15:54:21
nie ma to jak iść do sklepu , zrobić wiochę i umieścić na stronce :)

czubek13131
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-17 15:47:09
Sprzedawca ma ewidentną racje. Sam pracuję w sklepie z tapetami. I miałem już nie raz, klientów, którzy próbowali oddać lub wymienić towar otwarty i często nawet bez etykiety. A tak się składa, że w razie fabrycznej wady tapety, w momencie braku etykiety producent nie chce ze mną nawet rozmawiać. Druga sprawa odnośnie klientów chcących rabat, jest również trafna. Mam co krok klienta, który na siłę próbuję znaleźć "coś" dzięki czemu mógłby uzyskać rabat. Nawet w sytuacjach kiedy wie, że kupuje towar z promocji, po mniejszej cenie.

piotras.plock
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-17 15:43:09
1: Nie mają obowiązku wymienić rozpakowanego sprzętu. Ba! Nawet zapakowanego nie mają obowiązku. 2: Stawiam, że "pokrzywdzeni" to tępe tłuki z Sierpuchowa, Gostynina, Kutna lub okolic. 3: Nie masz pojęcia co kupujesz i do czego służy-zapytaj sprzedawcę. 4: Frideric jest teraz na urlopie, ale dział prawny Auchan już się sprawą zajął, także wyczuwam Mikołaja niebawem w płockim "bidulu" 5: Autorze materiału-masz u mnie roczny zapas gum-byle się nie rozmnażaj. "W oczy grzecznie a za plecami ch#jem".

darus1000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-17 15:41:42
Mają rację !!!!! Nie ma zwrotów towarów. Dzisiaj przyniosła mi kobieta spodenki zakupione m-c temu. A bo mąż był chory po przeszczepie itp , a markety zwracają za nietrafiony towar itp. Dla świętego spokoju oddałem 60 zł . Poszła zadowolona a ja okazałem się frajerem , spodenki nie miały matki i były wyprane. Tego nauczyły nas hipermarkety - ale to są ich wewnętrzne przepisy , prawo nie przewiduje zwrotów to jest tylko dobra wola sprzedającego - ja zostałem naciągnięty . Nie ZBIEDNIAŁEM .

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 15:36:02
komentarz usunięty przez użytkownika

bogdan11121973
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-08-17 15:33:40
Szkoda chłopie że nie nagrywałeś w trakcie kupowania , jak ci te krwiopijcy w dupe wchodzili. Co za burak przeorany.

czubek13131
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-17 15:49:39
To prawda, że w wielu punktach nie można się opędzić od sprzedawcy, który na siłę próbuję sprzedać nam towar. Jednakże sam pracując w sklepie muszę powiedzieć, że większość klientów wchodząc do sklepu nie potrafi nawet powiedzieć cześć, dzień dobry czy nawet pocałuj mnie w dupe...

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-17 14:58:55
Czy pracownik wyraził zgodę na publikację swojego wizerunku w Internecie? Jeśli nie to możesz mieć większe kłopoty niż wymiana zamrażarki na lodókozamrażarkę.

piotras.plock
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-08-17 15:49:29
Będzie miał. Dział prawny Auchan już zajmuje się tą sprawą. Dojście do tego kto to wrzucił do sieci, to kwestia kilkudziesięciu godzin. Za swoją głupotę autor filmu nie dość że zapłacił za sprzęt, którego "nie chce?", to jeszcze zapłaci zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia i publikację wizerunku bez zgody osoby na materiale filmowym.

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 19:50:30
A ty co? Z Auchana? Czy może Pan kierownik z filmiku?

piotras.plock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-17 20:19:55
@Justyna0810 z policji jesteś, czy książkę piszesz? Zapytaj autora filmiku za dwa-trzy tygodnie co przyniósł listonosz. I polecam maść na ból dupy, bo wyczuwam straszliwy u Ciebie.

Justyna0810
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 21:52:15
Piotras.plock: ból dupy ty masz ewidentnie, wszędzie piszesz, srasz się że "dział prawny Auchan się tym zajmuje", ok niech się zajmuje,wystarczy napisać raz, a ty ogłaszasz to jak wybór papieża, a autorowi grozisz pudłem jakby popełnił ciężkie przestępstwo, a chamstwo to chyba choroba zawodowa z Auchana bo niczym nie ustępujesz facetowi z filmiku.

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-18 00:51:21
A co Ty się tak moczysz Justyna? Filmik mógł być wycięty z kontekstu. Pewnie truli du... z tym zwrotem, że aż kierownik musiał im wytłumaczyć na czym stoją. Na pewno najpierw rozmawiali z kimś innym. Facetowi z filmiku nic nie zrobią, bo miał CAŁKOWITĄ RACJĘ. JA TAM CHAMSTWA NIE WIDZIAŁEM. TROCHĘ NIE WYRAŹNIE MÓWI I TYLE. A ten co wrzucił ten filmik będzie miał ból du... Chyba, że mu odpuszczą.

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 14:19:54
@Ferencyvoros mi juz nie chodzi o to ze przyjął czy nie przyjął ale zachowanie tego BURAKA jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Z resztą Twoje podobnie.

Ferencyvoros
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 15:29:50
To co miał powiedzieć? Piękny kliencie i urodziwa Matko naszego Pana przepraszam, ale nie mogę przyjąć towaru gdyż brak opakowania spowoduje problem z jego sprzedażą. Nie zmienia tego również fakt Piękny Kliencie i urodziwa Matko seniorko, że nasi pracownicy dokonali rozpakowania sprzętu gdyż jest on sprawny i zgodny z umową a przepisy nie stanowią o obowiązku przyjęcia takiego sprzętu z powrotem. Równocześnie Piękni wspaniali Ludzie kłaniam się głęboko, podaje nr tel do przełożonego i proszę a łagodne przedstawienie mojej skromnej osoby w tym arcyważnym wydarzeniu przy składaniu pozwu do sądu

renia161
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-08-17 14:31:05
komentarz usunięty przez użytkownika

qqryq2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-17 14:46:43
rozpakowała żeby sprawdzić czy działa i nie podłączyła ? :))) zanim kogoś debilem nazwiesz pomyśl czasem jakie idiotyzmy wypisujesz,

Feared00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 14:47:32
i w oryginalnym opakowaniu o ile takowe było xD

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 16:52:42
qqryq2000: Nie przejmuj się nim, potrafi pisać więcej ku.wa - jap.erdole niż pisać z sensem. Ale post zaliczony jest +10 respektu dla gimbazy ma więc o co chodzi? :d

nofx1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-17 14:30:16
Nie mi oceniać czy powinien przyjąć zwrot czy nie, ale arogancja Pana "Managera" była trochę nie na miejscu

ChudyKN
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-17 14:20:31
Niegrzeczna? Ty chyba niewidziales niegrzecznej ubslugi. Wylobrzymiasz autorze. Potraktowal was profesjonalnie, pewnie swinie zamroziles w zamrazarce na pare dni, pozniej uznales ze wymyjesz i oddasz spowrotem i zamienisz na lodowko-zamrazarke. Tak to jest jak wies z Bialegstoku jedzie po sprzet do miasta.

qqryq2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 14:18:27
komentarz usunięty przez użytkownika

doman800
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-17 13:51:36
komentarz usunięty przez użytkownika

doman800
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-17 13:55:38
komentarz usunięty przez użytkownika

doman800
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-17 13:59:11
komentarz usunięty przez użytkownika

qqryq2000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-17 14:03:50
wolę kupować w sklepie gdzie dostanę towar nowy, a nie taki który już przez kilka rąk przeszedł

Feared00
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-17 14:08:16
widocznie nie spotkałeś jeszcze nieuczciwych klientów;) Sam pracuję w handlu już z 7-8 lat i wiem jedno, każdy narzeka na sprzedawców ale często jest tak, że to klient jest nieuczciwy, próbuje coś wyłudzić itp. Sam kilka razy nie przyjąłem zwrotu z uwagi na to że towar posiadał ślady używania przez co nie zostałby sprzedany (strata dla sklepu), klienci w takich momentach są bardzo nerwowi i nieuprzejmi. I to klienci wrzucają dziwne filmiki do sieci "jak to zostali potraktowani" natomiast co z pracownikiem-nie zapominajmy że to też człowiek.

doman800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 14:09:37
komentarz usunięty przez użytkownika

qqryq2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 14:21:47
sam piszesz że masz taką samą zamrażarkę u siebie w sklepie, tylko 40 zł droższą. Na pewno nie dałbym sobie wcisnąć produktu bez oryginalnego opakowania, za towar używany to ja mogę w komisie co najwyżej ćwierć ceny dać

bleblezuza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 15:27:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Ferencyvoros
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-18 15:52:31
@doman800 Tee właściciel, najpierw pół godziny albo i dłużej faceta obsługujesz, dobierasz wspólnie sprzęt. Facecik zadowolony wychodzi a później za godzinkę wraca, że towaru nie chce, proszę mi wymienić. Kilkunastu takich w miesiącu i zostaniesz z samym rozpakowanym sprzętem na ekspozycji i będziesz rabaty każdemu dawał a i tak co drugi klient powie, że nawet z rabatem tego nie chce i kupi gdzie indziej. Powodzenia.

suiCid3R
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-17 13:48:53
facet ma rację.Tak to jest jak się ze wsi do miasta przyjeżdza i w sklepie oczopląsu dostaje

bluecont
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 16:54:44
facet ma rację.Tak to jest jak mieszczuchowi wydaje się że wszystko wolno.

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-17 13:42:45
Manager dobrze powiedział - skoro wiedziała że nie chce zamarażarki tylko lodówko zamarażarke to po jakiego ch ją rozpakowywała??

Arme
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 14:35:51
Przecież powiedzieli że to pracownik Auchana rozpakował a nie ona ....

dresymatkiteresy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-18 01:22:21
czyli wg Ciebie rozpakowali pod jej nieobecnosc?

Thief1980
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 13:27:35
A mi udało się oddać cyfrówkę w Media Markt. Miała uszk. matrycę. Nie chciałem aby naprawiali. Miałem dość tego sprzętu. Trzeba było trochę ich pomęczyć ale zgodzili się na wymianę. Dopłaciłem 300zł i u nich wziąłem sprzęt innej marki i mam do dziś i nadal działa bez żadnych usterek. To było 9 lat temu:)

qqryq2000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-17 13:21:49
jak kupowałem lodówkę, to ekipa od razu po instalacji przy mnie podłączyła ją do prądu, żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. Baba twierdzi że rozmyśliła się po rozpakowaniu, a przed podłączeniem do prądu??? Nieudolna próba oszustwa.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 15:57:59
Nieudolnie to ty próbujesz kit wcisnąć. Każdy wie, że lodówki nie podłącza się do prądu bezpośrednio po transporcie z wiadomych przyczyn.

Feared00
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-17 13:07:39
Ludzie, poczytajcie ustawę a dopiero wypowiadajcie się o zwrotach. Manager ma rację, stwierdził że gdyby towar był zapakowany oryginalnie przyjął by zwrot. Nie widać na filmiku tej lodówki - może nosi ślady użytkowania, również nie wiadomo co działo się przed początkiem nagrywania. A poza tym czy sklep ma ponosić koszty nietrafionego prezentu? Najfajniej krzyczeć że musi przyjąć, ale to są realne koszty-towar nie zostanie już sprzedany w pełnej cenie a to tylko dlatego że klient uznał że to jest mu niepotrzebne lub sobie wymieni. Klient jako dorosła osoba decyzje o zakupie podejmuje świadomie.

qqryq2000
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-17 13:02:04
Bardzo dobrze zrobił że nie przyjął. Jak w sklepie coś kupuję to chcę mieć nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, a nie zwrócone przez kogoś kto nagle doszedł do wniosku że zamiast miksera woli odkurzacz

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 04:09:01
w sklepie jest dużo nowego. Jak nie chcesz to nie musisz kupować używanego...

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-17 12:58:26
Z tego co da sie wyczytać z komentarzy to większość polaków sama sobie strzela w nogę zamiast sie w jakiś sposób solidaryzowac jako konsumenci to najeżdzacie na gościa że chciał wymienić zamrazarke ktora miał prawo wymienić obojętnie z jakiego powodu, a to że nie ma opakowania to żaden argument dla sprzedawcy bo na wystawę i tak musi je odpakowac.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 13:02:55
To na wystawkę ma drugą taką samą postawić? tu nie chodzi o najeżdżanie a o ustalenie faktów. Kierownik nie wykazał dobrej woli i nie przyjął towaru koniec kropka ma takie prawo i tyle, a czy się komuś podoba czy nie to inna sprawa.

satanista150
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-17 12:48:34
BARDZO DOBRZE ZROBIŁ, MYŚLO, ŻE SE W TE I WE W TAMTE ODPAKOWANE SPRZĘTY WNOSIĆ !

donelli
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-17 12:52:34
komentarz usunięty przez użytkownika

gregocz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-17 12:39:12
Prawo prawem, i w zasadzie nie musial jej przyjac, ale obsluga klienta, zachowanie i teksty tego Pana ponizej krytyki.

normalny_irl
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-17 12:23:37
Wobec powyższego można zwrócić bez odpowiedzialności nawet rozpakowany towar, ale już na pewno nie noszący zawinione przez konsumenta ślady użytkowania lub zniszczony. W takiej sytuacji odpowiedzialność konsumenta za rzecz kształtuje się na zasadach ogólnych odpowiedzialności kontraktowej i masz prawo dochodzić zwrotu wartości poniesionej szkody.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-17 12:25:59
Serio jesteś normalny? to co piszesz to się tyczy zakupów m.in przez internet.

normalny_irl
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-17 12:31:06
No coż tu gdzie teraz mieszkam mam 30 dni i nie ważne jest czy kupiłem w sklepie czy przez internet. Z tego co się orientuję to prawo europejskie jest na wewnętrznym, szczególnie dotyczy to praw konsumenta.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-17 12:54:16
"Akcja" toczy się w Polsce, i tego tyczy nagranie. Chodzi mi tylko o uświadomienie gimbazy że poza szczekaniem przed monitorem to gówno mogą nie znając swoich praw i obowiązków, a tylko na zasadzie tak mi się wydaje więc tak musi być.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 12:10:26
Dla internetowych kozaków co myślą że w sądzie by sprawę wygrali:

bluecont
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 12:11:43
W poprzednim ustroju prawnym (na mocy uchwały nr 71 Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 1983 r. w sprawie ogólnych warunków umów sprzedaży detalicznej towarów oraz ogólnych warunków gwarancyjnych dotyczących towarów trwałego użytku, sprzedawanych przez jednostki handlu uspołecznionego – § 1 ust. 1 i 2) możliwe było dokonywanie zwrotu niektórych towarów w ciągu 5 dni. Takie rozwiązanie zakorzenione zostało w świadomości niektórych konsumentów aż do dnia dzisiejszego, mimo iż przepis ten przestał obowiązywać trzynaście lat temu

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:13:12
Przepisy obowiązujące Kiedy decydujemy się na zakup jakiejś rzeczy warto jest przemyśleć to na spokojnie. Bowiem co do zasady prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne. Istnieją oczywiście pewne wyjątki.

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:15:10
Dotyczy to na przykład zakupów dokonywanych przez internet, telefon, tzw. sprzedaż na odległość albo zakupy poza lokalem przedsiębiorstwa np. na prezentacji, tzw. sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można odstąpić od umowy zawartej w ten sposób bez podawania przyczyny w odpowiednim czasie.

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:17:01
W innych przypadkach możliwość odstąpienia od umowy jest jedynie dobrą wolą przedsiębiorcy. Pewnego rodzaju polityką marketingową stosowaną przez niektóre sklepy. Jeżeli zatem nie widzimy w miejscu zakupu żadnej informacji mówiącej o możliwości dokonywania zwrotów w określonym terminie warto jest zapytać o to sprzedawcę. Najlepiej jest mieć potwierdzenie na piśmie.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 12:19:23
komentarz usunięty przez moderatora

normalny_irl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-17 12:19:43
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny 1 konsument, który zawarł umowę na odległość (zwana dalej: ustawą o ochronie praw konsumentów) może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne). W razie odstąpienia od umowy

normalny_irl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 12:21:33
WAŻNE: Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Po upływie tego terminu zwrot będzie nieskuteczny, a umowa będzie uznana za wykonaną.Wskazać należy, że termin 10 dni na odstąpienie od umowy nie rozpocznie swojego biegu w sytuacji, w której przed zawarciem umowy nie poinformujesz klienta na piśmie o terminie przewidzianym na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

normalny_irl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 12:22:34
Zasadą jest, że w wypadku zakupów przez Internet nie powinieneś uzależniać prawa odstąpienia od umowy od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu 3. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej w art. 7 ust. 3 stanowi, że to co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Z pewnością takim "zwykłym zarządem" będzie odpakowanie zakupionej koszuli czy spodni. Konstrukcja tzw. prawa do namysłu polega właśnie na zagwarantowaniu czasu na zapoznanie się z produktem.

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:22:47
Normalny to co podałeś to: Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 12:24:06
Czyli nijak się to ma do tego sklepu. No chyba że ta zamrażarka była niebezpieczna np. pluła uranem czy coś

normalny_irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:24:50
Niestety nie moge na tej głupiej stronie wkleić linku do ustawy z 27 lipca 2002roku.

awesomebeauty
    Ocena: -13 (glosow:17)
2013-08-17 12:04:18
Mial prawo zwrocic towar nawet odpakowany, bo np nie podobalo sie ulorzenie polek lub zle swieci. Towary bezwrotne to tylko bielizna

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 14:38:19
Bo nie podobało mu się ułożenie półek? Serio? Wydaje mi się,że przed zakupem ogląda się towar... Po drugie-źle świeci? z tego co słyszałam zamrażarkę odpakowała ekipa która ją dostarczyła,oni zazwyczaj sprawdzają po odpakowaniu czy sprzęt działa. Gdybyś nie był właścicielem sklepu tylko jego pracownikiem i przyjmował wszystkie zwroty jak myślisz,dałbyś radę z wypłaty spłacać straty? :)

Marik123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 14:44:05
A co do konkretnego Pana na filmiku-prostak. Piszecie,że wieś przyjeżdża,i tak dalej... A według mnie jak wieśniak zachował się ten facet. Nie dał im prawie dojść do słowa,już nie mówiąc o tym,jaki problem miał z tym,że ktoś od niego czegoś chce. Nie wiem,ale jeśli musiał im odmówić,chyba dałoby się to zrobić z kulturą i szacunkiem do klienta...

vanion
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 11:58:26
prawda jest taka że jeżeli towar jest sprawny nie ma takiego prawa w Polsce by zmusić sprzedawcę do przyjęcia towaru z powrotem jest to jego dobra wola i to się stosuje aby klienta nie odstraszać ten tego nie robi, co innego jesli towar jest wadliwy...

wiesniak2508
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-17 11:50:18
autoprezentacja jako ciula !!

orzel77
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-17 11:49:06
jeżeli rzeczywiście nie można zwrócić to wina jest nie menagera czy sieci sklepów tylko rządu który ustala takie prawa, na wyspach można używać sprzęt i do miesiąca czasu sprzedawca przyjmie towar z uśmiechem na ustach takie prawo ustalają rządzący zawsze. także polski rząd do wymiany

normalny_irl
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-17 11:41:36
Niestety tu nie można wkleić linku do ustawy.W skrócie mówi ona, że do 10 dni towar zwracasz bez podawanie przyczyn, nawet odpakowany. Nie ma znaczenia czy kupiony w sklepie, czy przez internet. Towar nie może być uszkodzony. Kto prowadzi działalność, a napisał w komentach inaczej powinien to przeczytać. A ten manager złamał Polskie prawo.

Errad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:09:06
Z tego co wiem dotyczy to tylko sprzedaży przez internet, a towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi mieć fabryczne opakowanie. Aczkolwiek na miejscu można zwrócić ze względu na niezgodność towaru z umową. Menadżer wcale nie zrobił niczego złego, wszakże trudno sprzedać rozpakowany produkt, z którym nie wiadomo co się działo, choć w poważnych sklepach nie robią problemów ze zwrotem, co też nie jest dla nich dobre bo są ludzie, którzy kupują np elektronarzędzia, używają ich pół roku, czyszczą i idą do zwrócić sklepu mówiąc, że towar nieużywany bo okazał się niepotrzebny.

nn22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 12:11:48
Jest tylko jedno ale - dotyczy to TYLKO i WYŁĄCZNIE ZAKUPÓW NA ODLEGŁOŚĆ. Tego to już chyba nie doczytałeś. Jeśli zakup był dokonany na miejscu to przyjęcie zwrotu to dobra wola sprzedawcy. Postaw się na miejscu sprzedawcy i weź pod uwagę pensje i traktowanie pracowników w Polsce to będziesz wiedział dlaczego nie przyjmuje się na wszystko zwrotów jak leci.

normalny_irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 11:37:09
komentarz usunięty przez moderatora

normalny_irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 11:34:03
komentarz usunięty przez moderatora

aneta.buziaczek
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-08-17 11:33:08
Już wiadomo w jakim sklepie nie robić zakupów. :-)

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 11:29:53
ustawa jest aktem nadrzędnym nad regulaminem sklepiku, to tak jakbyś sobie postawił regulamin, że będziesz strzelał do każdego kto zbliży się do twojego domu, d*pe sobie możesz nim podetrzeć.

Agona
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-08-17 11:26:14
Ludzie reklamacja a zwrot do dwie całkiem różne rzeczy, nie kompromitujcie się...

Aniolek1989
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-08-17 11:33:54
nie zwrot, a wymiana towaru....

Agona
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-17 11:35:11
żeby wymienić trzeba zwrócić

sikorr30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 11:25:14
polbauer brawo za obiektywizm i bezstronnosc!!!!rozbawiles mnie do lez!!pozdrawiam!

Aniolek1989
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-17 11:23:14
Ja dwa lata temu kupiłam w Auchan dla brata pod choinkę bezprzewodową klawiaturę i myszkę w komplecie. Pudełko było zamknięte, zabezpieczone tymi taśmami sztywnymi i nie było informacji "towar na ekspozycji". Prezent kupiłam tydzień przed Wigilią (reklamacje uwzględniają do tygodnia). Jak po świętach chciałam złożyć reklamację Pan powiedział, że on nie może przyjąć reklamacji, bo minął termin i że mogłam po odejściu od kasy podejść do obsługi klienta i sprawdziliby, czy towar jest w środku. Gdybym była sama, odeszłabym z niczym ale mój mąż zaczął się z Panem wykłócać. Złożyliśmy rekl

Aniolek1989
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-17 11:27:37
Złożyliśmy reklamację. Pan wyciągnął odpowiedni dokument i zaczął pisać na nim rzeczy, które szły na moją niekorzyść (i nie były prawdziwe!!). Więc mój mąż kazał mu dopisać także nasze uwagi (brak informacji na opakowaniu, że towar na ekspozycji, opakowanie zabezpieczone linkami, brak informacji w kasie o możliwości sprawdzenia towaru w punkcie obsługi) i opisał całą sytuację. Po tygodniu zwrócono mi pieniądze. Auchan Kraków - Bonarka. Złodzieje nad złodziejami.

Agona
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-17 11:34:07
A na co tę reklamację składałaś? Brednie piszesz

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 13:08:04
Agona jakbyś umiała czytać ze zrozumieniem ... to byś wiedziała.

Agona
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-17 11:22:28
Szkoda słów na wasze braki w znajomości praw konsumentów. Idźcie do Rzecznika Praw Konsumenta to was wyśmieje...

Aniolek1989
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-08-17 11:35:03
widzę, że Ty masz za to Prawa Konsumenta "opanowane". Tutaj racja jest po stronie klienta...

Agona
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 12:31:17
Weź zasraną ustawę do łapy i ją przeczytaj a dopiero potem pisz... oszczędzisz sobie wstydu..

Lisek85
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-08-17 11:19:16
ja tu problemu nie widzę dzwonię do rzecznika praw konsumenta i tam załatwiam sprawę z czego co się orientuje mam 10 dni na oddanie towaru i w sumie nie musze nawet pokazywać paragonu zakupu wystarczy świadek i muszą zwrócić pieniądze a jak nie to rzecznik praw konsumenta ma obowiązek pomóc danej jednostce PS. Gość jest chamski i roboty pozbyć by się musiał

bluecont
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-17 11:58:10
Tak 10 dni z tym że musi być w stanie jak podczas zakupu czyli oryginalne opakowanie. Wyobraź sobie że idziesz do sklepu spożywczego kupujesz cukierki w oryginalnym opakowaniu a po chwili przynosisz sprzedawcy otwarte opakowanie z textem proszę pani proszę mi wymienić.

mrj3
    Ocena: 33 (glosow:51)
2013-08-17 11:09:08
Rzecznik nic nie zrobi. Zwrot możliwy jest tylko przy sprzedaży poza lokalem sprzedawcy. np internet. Poza tym towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie używany. W innym przypadku możliwe są tylko zgłoszenia reklamacyjne/niezgodność towaru z umową. Tyle ustawa - co innego regulaminy sklepów.

dominiassssek
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-17 12:11:50
co Ty gadasz:), każdy zakupiony towar można zwrócić jeśli nie spełnia naszych wymagań... tylko nie pamiętam dokładnie teraz terminu ile na to jest dni. Jesteśmy w Polsce więc przestrzegamy polskiego prawa:)

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 12:15:59
@mrj3 - wreszcie ktoś kto ogarnia temat. Ale mylisz się co do opakowania - przy zakupie na odległość klient może rozpakować towar niszcząc przy tym opakowanie (np. rozciąć blister) a i tak zwrot będziesz musiał przyjąć jeśli sam towar nie nosi śladów użytkowania. @dominiassssek - pokaż mi ten przepis.

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 22:15:06
Nie ma dominiassssek w polskim prawie czegoś takiego jak zwrot ( tylko internet do 10 dni ) Cała reszta czyli zakupy w punktach stacjonarnych nie podlegaja zwrotom, można liczyć na dobrą wole sprzedawcy, a ten miał racje bo zaraz o rabat błagają bo sprzęt rozpakowany.

Agona
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-17 11:09:00
10 dni na zwrot masz tylko w przypadku zakupu na odległość więc np: przez internet. Towar powinien byc w nienaruszonym stanie. Jeżeli chodzi o zakupy w "tradycyjnym" sklepie zwrot zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Proponuję zapoznać się z obowiązującym prawem a później oczerniać ludzi.

dzikizazu999
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-17 11:06:58
po wejściu do UE nie ma czegoś takiego jak "10 dni na zwrot towaru". radzę poczytać ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej kolejna sprawa: "bo na zachodzie by przyjęli". na zachodzie inaczej traktuje się pracowników i się ich nie rozlicza ze strat lub też z udzielanych rabatów. w naszym nadwiślańskim kraju jest jak jest. czy ktoś z Was kopiłby w normalnej cenie towar bez opakowania? raczej nie. każdy chciałby rabat. więc kierownik jest rozliczony z tego, że przyjmuje towar za np 1000 zł a sprzedaje za 700 zł.

royley
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-17 11:03:32
Nie ma w Polsce takiego prawa które nakazuje przyjęcie towaru sprawnego .Jest to tylko dobra wola sprzedawcy który może przyjąć towar .Pracuje w handlu 15lat i żadna ustawa nie narzuca tego obowiązku powtarzam żadna. Inna sprawa dobro klienta.

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-17 11:02:36
Obiektywnie patrząc na sprawę przyznaję rację panu menadżerowi.

dzikizazu999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 11:01:12
komentarz usunięty przez moderatora

polbauer
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-08-17 10:54:37
cz 2. MAM TAKA BEZCZELNA KTÓREJ WSZYSTKO ŻLE I NIGDY NIE MOŻNA DOGODZIĆ!!! TO DOPIERO WIOCHA BYĆ ZAWSZE NIE ZADOWOLONYM W ŻYCIU I POMIMO JAK SYNUŚ W DUPE PCHA LODÓWKĘ TO JESZCZE MARUDZIĆ ŻE ŹLE I BY SIĘ CHCIAŁO LODÓWKO - ZAMRAŻARKĘ I TO PEWNIE JESZCE NIE W TYM KOLORZE.. SZCZYT CHAMSTWA I BEZCZELNOŚCI !! NIE ROZUMIEM TAKICH LUDZI I NIE RESPEKTUJE TAKICH LUDZI KTÓRZY NAWET PRZY PREZENTACH MARUDZĄ ŻE ZLE I CHCĄ JESZCZE WYMIENIC NA INNY DROŻSZY ! CHAMSTWO WSZYSTKO W TYM FILMIE ! A DOBRZE ŻE NAGRANE POPIERAM I TEŻ ZAKUP JAK COŚ TO W NIEMCZECH! POTEM INNY TEMAT TO JESZCZE POLSKA GWARANCJA !! ŻYGAC S

sikorr30
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-17 10:53:20
Dokladnie tez radze usunąć ten film!!!!Wytoczy wam sprawe jak tylko go zobaczy!Powinniscie twarz zakryc przynajmniej!!A co do zwrotu to musza wam go przyjac!!

oizdar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 11:23:37
W ogóle nie muszą. jeżeli cokolwiek i kiedykolwiek w jakimkolwiek sklepie przyjmują po zakupie (nie dotyczy zwrotów i wymian reklamacyjnych). To tylko i wyłącznie dobra wola sprzedającego. Ciekawe czy kiedykolwiek ktoś docenił taką możliwość ? Bo nawet jeżeli towar został w oryginalnym opakowaniu to też "NIE MUSZĄ" go wymienić jeśli jest z nim wszystko w porządku.

kapselxxx
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-08-17 10:51:44
autorze filmu wyślij go do urzędu ochrony praw konsumenta w swoim mieście dowalą karę Auchanowi że się nie pozbiera za takie traktowanie klientów tu masz dane Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów Rzecznik Konsumentów: Izabela Prądzyńska Telefon: 24 36 71 766, Fax: 36 71 598 Pokój: 120 [Bielska 1] Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30 Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów Telefon: 24 36 71 581 Pokój: 120 [Bielska 1] Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30

ncaso
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-17 10:49:02
Mimo, że facet nie był niegrzeczny odradzam każdemu, przyjacielowi lub wrogowi jakiekolwiek kontakty czy interesy z kapitałem francuskim. To najbardziej fałszywa, wredna i chciwa nacja z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia...

polbauer
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-17 10:48:10
SAMA DZICZ TYM KRAJU !! NIE WYSTARCZAJĄCO ŻE TEN DEBIL SEPLENIĄCY I ŹLE MÓWIĄCY PO POLSKU NIE UMIE ZBUDOWAĆ CHOCIAŻ JEDNEGO ZDANIA I NAJPIERW MÓWI 700 A POTEM ŻART I W OGÓLE NIE WYSŁUCHA PROBLEMÓW KLIENTA TO JESZCZE ŁAMIE PRAWO !! TO STRASZNIE WIESNIACKI SKLEP Z NIBY MANADŻEREM ZA 1500 ZŁ SPOCONY W BIAŁEJ KOSZULCE AUSRANA KTÓRY MA W DU*PIE KLIENTA I TYLKO PATRZY CO 5 MIN NA ZEGAREK ABY SPIEPRZAĆ DO DOMU ! w OGÓLE NIE UMIE POP OLSKU I MÓWI JAK JAKIŚ IMPORT ZE WSCHODU BIAŁORUSKI LUB UKRAINA LUB TP. .. REGULAMIN I DO SĄDU ! a JESZCZE JEDNO CO DO MAMUSKI.. MAM TAKA BEZCZELNA KTÓREJ WSZYSTKO ŻLE I

bleblezuza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-17 15:50:00
komentarz usunięty przez użytkownika

polbauer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 17:15:33
komentarz usunięty przez moderatora

chester45
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 10:43:04
Zauważyłem już że w sieciówkach to jest norma i nie ważne czy Auchan, Media expert, Media markt , rtv itd robią wszystko aby nie przyjąć zwrotu ja miałem tak z tabletem dopiero interwencja telefoniczna w centrali poskutkowała tym że wzieli zwrot. Oszuści i tyle od tamtej pory woli kupować w małych sklepikach albo przez neta

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-17 10:28:16
Jedna prosta zasada ! Nie kupować o Auchan, bo jak widać na załączonym obrazku, sklep i jego personel są problemowi !!!

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:30)
2013-08-17 10:25:09
co ty gościu w ogóle za farmazony pierdzielisz, wg ustawy o ochronie praw konsumenta z 1992 roku masz prawo oddać sprzęt do 10 dni od jego zakupu, co więcej masz prawo go rozpakować, a nawet przez te 10 dni użytkować i bez żadnych konsekwencji oddać. Miałam podobną sprawę w tym zje*anym "oszołomie" i wygrałam, oddali kasę. Od tamtego czasu tam nie kupuje !!!

tomtomtomtom
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-17 10:34:07
Co Ty pitolisz, to dobra wola sklepu czy zwróci Ci kasę. Przepisy się pozmieniały i warto się zapoznać niż pisać farmazony.

bombel86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 10:35:27
no to ja juz nic teraz nie wiem nie wiecej niz rok temu kupilem gre w Carrefour i okazalo sie po przyjezdzie do domu ze gra dziala tylko na terenie Polski..mial to byc prezen dla brata za granica.. zadzwonilem do obslugi klienta i pow mi ze nie ma czegos takiego jak zwrot towaru nawet na drugi dzien.. naszczescie nie rozpakowalem gry i menager byl mily i z dobrej woli mi zwrocil pieniadze...

picnawode35
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 10:52:54
Zwrot jest zagwarantowany tylko kupując na odległość, czyli np. przez internet. Kupując w lokalu sprzedawcy - sklep nie ma obowiązku przyjmować zwrotu (chyba, że towar ma wady, wtedy można reklamować).

irek285
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 10:22:58
Dziwi mnie ten kraj coraz bardziej,takie sytuacje zdarzaja sie w kazdym sklepie ze po zakupie nie mozna go zwrucic,gdzie w karajach zachodnich mozna zwrucic wszystko bo mozna sie rozmyslic ze zakup zostal nie przemyslany.Mozna nawet kupic ubrania na kogos i po przymierzeniu w domu jak nie pasuje z paragonem idzie sie oddac.Nie potrafie tego zorzumiec czemu w Polsce tak nie moze byc.

karma1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 15:03:51
"zwrucic" głąbie zainwestuj w słownik ćmoku

bleblezuza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 16:00:07
komentarz usunięty przez użytkownika

karma1234
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-17 10:17:07
pracuje w sklepie RTV AGD i normalnie mamy obowiązek przyjąć zwrot...

piotras.plock
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-17 16:10:50
Jak Ty tak składasz zdania, to ja współczuję pracodawcy, który Tobie płaci.

dragstar001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 13:24:42
nie kazdy sklep ma taka sama polityke dzialania, rozumiem ze przyjmujecie wszystko jak leci... uzyte automaty,,,pralki ,depilatory itp ? wow swietny sklep powiedz lepiej gdzie zeby ostrzec innych przed kupowaniem zuzytego sprzetu...

kell1987
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-16 17:09:15
nie dość, że manager ma rację choć fakt mógłby chociaż przywitać i pożegnać klienta to radzę jeszcze Panu usunąć ten film, bo jeśli Pan manager jakimś cudem ten film zobaczy to może Panu założyć sprawę cywilno prawną bo nie miał Pan prawa go nagrać, a tym bardzie udostępnić jego wizerunek w sieci

jakub1975wawa
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-17 10:29:02
nie zgadzam sie pan ma prawo jako osoba prywatna czyli nie mozna bez pozwolenia filmowac na chodniku pod domem jak np defekuje alu tu nie jest osoba prywatna ale wystepuje publicznie jako kierownik auchman, wyslalbym ten filmik do kierownictwa z pytaniem czy to jest typowe zachowanie ich pracowników

mrj3
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-17 10:51:05
Pracownik sklepu nie jest osobą publiczną!!!

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 16:14:16
Dział prawny Auchan już zajmuje się tą sprawą.

marek-zielinski
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-16 07:29:16
Sprzę rozpakowała w domu po dostawie ekipa dostarczająca z Auchan nie pytając się o zgodę. Dotego zostawili opakowanie rozgrzebane na środku pomieszczenia. W tej sprawie Manager mógł potraktować klientów łaskawiej ale uniósł się dumą swojego stanowiska a nie dobrem klienta ...Pamiętajcie że to manager jest dla klientów a nie klienci dle managera.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-17 10:29:20
a co to niby za wielkie stanowisko "manager" buhahahah

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 16:19:23
Tak. Weszli do lokalu pod nieobecność klienta i odpakowali sprzęt bez jego wiedzy. A jak klient wszedł, to wszyscy wybiegli z szafy i chórem krzyknęli "niespodzianka!". Jesteś naiwny albo głupi jeśli myślisz, że możesz oszukać ludzi bez konsekwencji. Wypatruj listonosza. Na dniach dostarczy wezwanie do sądu.

Justyna0810
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 19:43:59
Piotras.plock weź daruj sobie przugłupie z gimbazjum...

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 20:27:49
komentarz usunięty przez moderatora

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 22:03:23
Minusów widzę masz sporo. Nie, zadna rodzina, ale to wygląda groteskowo bo co rusz widze Twój komentarz " DZIAŁ PRAWNY AUCHAN JUŻ SIĘ TYM ZAJMUJE", " ZA TO MOŻNA IŚĆ DO PUDŁA", człowieku, jesteś WULGARNY i wstyd mi że tacy jak ty chodzą po ulicy. Autor był grzeczny i w sposób kulturalny chciał załatwić sprawę, a ZACHOWANIE Pana kierownika jest podobne do Twojego- czyli zachowywał sie jak cham, bo polityka sklepu NIE ZWALNIA go z zasad kultury osobistej.

piotras.plock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-17 23:39:55
@Justyna0810 Ty weź spójrz jeszcze raz dziecko na co ja odpisałem tym "niezwykle chamskim, bezczelnym i wulgarnym" komentarzem. "człowieku, jesteś WULGARNY i wstyd mi że tacy jak ty chodzą po ulicy" No tu już poległem... napisała dziewczynka, która postanowiła obcemu człowiekowi na wstępie napisać "Piotras.plock weź daruj sobie przugłupie z gimbazjum..." Jeszcze raz polecam maść na ból dupy.

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 14:22:03
@piotras.plock i ty masz 32 lata? Gdybyś był w gimnazjum to zrozumiałabym Twoje szczeniackie i prostackie zachowanie ale tak? Zachowujesz się jak ostatnia patologia...

peruka69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-16 00:15:10
AUCHAN w Wałbrzychu podobnie działa

marek-zielinski
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-15 22:10:16
Poza tym ani się nie przedstawił ani nie wysłuchał co klient ma do powiedzenia tylko z góry stwierdził że zawraca mu się dpę bez powodu a przecież nie chodziło o zwrot tylko zamianę nie podłączonego do sieci urządzenia na 2 razy droższy z tego też sklepu. Poza tym pouczanie i żartowanie sobie z klienta to już gruba przesada i zapewniam Was wszystkich jakbyście znaleźli się w takiej sytuacji to byście się nieźle wku.li.

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 22:07:36
komentarz usunięty przez użytkownika

marek-zielinski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 22:06:14
komentarz usunięty przez użytkownika

marek-zielinski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-15 21:58:22
komentarz usunięty przez użytkownika

antony
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-15 19:55:14
tego problemu nie ma w Niemczech do 7 dni możesz oddac telewizor bez problemów wiem bo tylko tam kupuje elektronikę i sprzęt AGD

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-15 20:33:50
W Polsce też nie jest tak źle, nie raz oddawałem a raczej wymieniałem sprzęt na inny z reguły droższy i nigdy nie miałem problemu obsługa była miła bez względu na sklep po prostu gość to zwykły kutafon i tyle, zresztą słychać że nie polak i że ma Polaków w dup.ie tak jak mają nas w dup.ie w jego kraju wydaje mi się ze francuz. W jego kraju Jak by koleś w turbanie przyszedł lodówkę wymienić to by mu jeszcze na chatę zawieźli i grill do kebaba gratis dali.

dryga4ever
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-15 18:35:25
Niestety polskie prawo jest po stronie sprzedawcy jeśli towar był kupiony na miejscu przyjęcie zwrotu zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Jednak oferta 700 zł zamiast 1000 wydaje mi się wiążąca a to że sprzedawca wycofuje się po chwili i mówi że żartował to jakieś nieporozumienie toż to manager raczej nie powinien sobie żartować z klientów.Naprawdę nie widzicie chamskiego tonu i arogancji ze strony tego kolesia pseudo managera.DOBRA RADA NA PRZYSZŁOŚĆ OBEJRZEĆ W SKLEPIE TOWAR A KUPIĆ PRZEZ INTERNET WTEDY MOŻNA BEZ PROBLEMU ODDAĆ. TAKIE PRAWO ZJE..BANE MAMY

orfeusz
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-08-15 17:40:59
Z punktu widzenia sklepu to manager ma racje. Jak oni to mają potem transportować bez opakowania ochronnego? Sprzęt powystawowy (rozpakowany) jest sprzedawany taniej dlatego gdyby gość przyjął zwrot naraziłby sklep na dodatkowe straty. Manager trochę racji miał, takie zakupy należy planować.

dzaku234
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-15 18:06:03
dokładnie i nie widzę tu tego niegrzecznego traktowania....

aneta.buziaczek
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-08-17 10:31:15
dzaku tobie nasrali kiedyś na głowe w sklepie i też stwierdziłeś, że nie widzisz w tym nic niegrzecznego :)

jakub1975wawa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-17 10:32:40
ludzie chceili wymienic na sprzet drozszy czyli zostawic wiecej PIENIEDZY zachowanie manago nie jest logiczne po prostu ma nie chce mu sie robic bo nie ma w tym osobistego interesu i ma w dupie i sklep i klienta

dzikizazu999
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-17 11:04:12
@jakub: interes jest taki, że nie muszą się zajmować z towarem rozpakowanym. nie muszą go przeceniać czy też dawać w straty. kierownik powiedział jasno - jakby to był towar nie rozpakowany to by przyjął. krótko i na temat :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600