Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czyli wolność wyrażania opini wg Sokołowa
Dsad82  13-08-23, 11:01 Zgłoś
+ 578 -
Dodano: 2013-08-23, 11:01:39   przez: Dsad82
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 578  Zgłoś nadużycie
53
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zazu0
    Ocena: 75 (glosow:83)
2013-08-23 11:56:22
Prawda w oczy kole...

kristopherus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-19 23:42:56
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-18 22:41:50
niech lepiej uważają żeby ktoś ich nie podał o 150 tyś za to ze świadomie trują ludzi

Puczylak94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 01:52:57
A ja nawet tego nie próbowałem , a zrobiliscie afere - teraz to wycofają nie daj bóg i już nie skosztuje tego :

TylerDurden
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 10:21:36
komentarz usunięty przez moderatora

kokoszanel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 09:27:01
Ogladajac ten filmik uwazam ze to byla duza antyreklama sokolowa. Mam mieszane uczucia ,ale fakt faktem obrazail taka wielka firme.Niby mamy wolnosc slowa ale mogl dla bezpieczenstwa uzyc np zamiast nazwy firmy ''Sokolow'' Powiedziec ''tatar bardzo znanej firmy,sponsorujacej m.in kiedys taniec z gwiazdami'' . Co do kary...Strasznie uwazam ze jest naciagana...przeciez to zwykly czlowieczek a nie jakas firma...dla niego 150tys zl to ogromna suma!!!! Mogl zamist tego np reklamowac np 15 produktow w jego filmikach,dostac jakies prace uzyteczne albo coa takiego a nie sume 150tys zl...

amarantys
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-28 15:36:12
Piotr niestety nie zrobił rzetelnego porównania, bo wziął mięso peklowane i kutrowane porównał z mięsem mielonym i niepeklowanym. Jeżeli ktoś mi nie wierzy to proszę samemu popróbować. Wystarczy, że weźmiecie zmielone mięso plus saletra i sól lub gotowa peklosól i potrzymać 2-3 dni to będzie ono po usmażeniu różowe taka jest smutna prawda. Poza tym tatara się nie smaży!

Carone
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-31 14:45:24
Tak czy siak, udowodnił, że ten tatar z Sokołowa posiada wiele, wiele chemii, więcej jest składników chemicznych, niż samego mięsa.

trampekpampek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-27 09:55:39
A na metce mięsa garmażeryjnego wyraźnie jest napisane,że 20% to mięso reszta soja i inne modyfikatory(nie licząc E......Więc niech ten producent lepiej nic nie mówi.

audytor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 17:58:27
Nic nie jest czarne albo białe. Piotrka pochwalam za inicjatywę ponieważ jeśli będziemy jedli jak leci to co nam podsuwają to wkrótce zmienimy się w społeczeństwo schorowanych malkontentów w kolejce do lekarza. Każdy może sobie takie porównanie zrobić w domu i każdy może dojść do pewnych wniosków. Jeśli dzięki Piotrkowi i jemu podobnym będziemy czasem czytali skład tego co jemy to tym lepiej dla nas. Niestety Piotrek przesadził nieco czemu zaprzeczyć się nie da. Firma, którą obraził spełnia wszelkie wymogi stawiane przed producentami mięsa i niestety nie miał prawa mówić o raku i świeceniu nie

Bzzommbo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 14:30:16
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-26 14:27:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-26 13:47:33
W naszym sądzie pewno przegra mimo że ujawnił prawdę a jego pies nie miał nawet zamiaru tego tknąć ( nie mówiąc o bakteriach)

PoruczikRzewski
    Ocena: -14 (glosow:26)
2013-08-26 00:41:28
Czy ktoś z was widział ten filmik? Niestety, Sokołów ma rację. Autor bloga wykazuje się kompletnym brakiem kompetencji (nie ma pojęcia o kolorze ani trwałości świeżego mięsa), nie podaje warunków testu i wypowiada rzeczy w rodzaju "jak będziecie jeść taką chemię, to gwarantuję wam, że będziecie świecić w ciemności". Zero faktów (nawet nie podaje składu). Sorry, Winnetou, ale opinia to "mi smakowało/było ohydne". To, co zrobił autor bloga to zwykłe oczernianie firmy. Może następnym razem pomyśli, co robi.

fabich23
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-26 01:47:48
Proszę spróbować gdzie idziesz panie Sokołów.

Rolados
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-08-25 23:43:29
Jak już to ten tatar powinien zostać wycofany z produkcji i na Sokołów powinna zostać założona kara że tyle chemii wpieprzane jest w to mięso a nie ku*wa odwrotnie. Po**bało im kompletnie...

blaszka87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-25 23:23:56
Faszerują nas chemią, a potem dziwić się że ludzie na raka umierają. Kiedyś nie było tyle chemii i mniej osób chorowało

zadzioras
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 22:29:45
przypomina mi to trochę film z Louisem de Funèsem "Skrzydełko czy nóżka" też takim gównem próbowali karmić ludzi, nie wiem tylko po co się tak sadzą z tą awanturą zrobią sobie większą krzywdę i atyreklamę niż by olali ten filmik

grzesiekx
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-08-25 22:03:07
Oficjalnie deklaruje że jeżeli dojdzie do tego procesu nigdy więcej nie kupię żadnego produku firmy sokołów

cavefalcon
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-26 08:35:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Volek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 12:25:10
Proces jest 18 wrzesnia... radze czytac to co jest pod zdjeciem

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 18:56:32
komentarz usunięty przez użytkownika

gryzioch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-25 21:17:42
Stwierdzam ze GOWNO,jeszcze raz GOWNO,zrobilem sobie domowy i sokolowa i lepszy ZDECYDOWANIE byl domowy... Nie ma to jak ludzi w konia robic...

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-25 20:52:49
oooooooo ! Prawda w oczy kole ! Skurw..ny jedne !

rav2323
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-25 19:26:33
Ja tam wole chemie niż tasiemca :P

AQ16
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-25 20:42:51
od dobrze upieczonego/ugotowanego miesa, tasiemca raczej nie dostaniesz

rav2323
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-26 14:51:52
Wiesz niektórzy jak ja tatara nie gotują :P Ale jak ty wolisz na gorąco :D to smacznego ;)

rs_siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-02 18:09:32
jak wolisz chemie to pewnie wyglądasz jak CZESIO z włatców móch HE HE kup sobie worek nawozu będzie ci lepiej ćpunie he he

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-21 11:08:58
Pisałam to w kontekscie filmiku :P

praecipitatio
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-25 19:02:42
tatar od Sokołowa jest peklowany. mięso peklowane po usmażeniu nadal pozostaje różowe...

korki1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-25 21:36:49
Od kiedy ? Smażyliśmy mięso peklowane przeznaczone do konserw, smażyło się normalnie i smakowało normalnie. Było to 20 lat temu, widać standardy się zmieniły.

zimol666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-25 21:47:02
hmm peklowany tatar to po prostu nie jest tatar!ale masz rację w tym, że peklowane mięso po usmażeniu jest różowe.

Pong_Lenis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-25 18:02:14
Parówki prokuratorskie raz!

Ramuelek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-25 18:00:09
XXI wiek demokracja i za pokazanie prawdy ....sąd i prokurator...nosz k**a chyba nie ,,o takie polskie '' walczyli.

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-25 20:02:54
Jaki prokurator? Przecież to proces cywilny.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-26 01:00:41
Jakiej prawdy? Gość właśnie łże w żywe oczy, porównując tatara z "Sokołowa" ze świeżym mięsem, mówiąc wprost, że jedno i drugie to to samo - mięso wołowe, pomimo że na opakowaniu napisane jest, że 1/8 masy rzeczonego tatara to różne dodatki. I dokładnie za to kłamstwo ma kłopoty. I słusznie. Mnie tam się podoba, że jeżeli ktoś w tak prymitywny sposób narusza dobra innych osób (w tym szefów firm), to musi w tym kraju liczyć się z odpowiedzialnością sądową.

jarod22
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-25 17:47:44
oglądałem ten filmik już dawno, faktycznie ten tatar to syf, od tamtej pory już go nie kupuję...

ptaku110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-25 17:16:21
żąda od swojego pracownika przez którego taki szajs trafia na nasze stoły... powinno być!

qw2qw2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 16:54:10
szkoda Piotrka.. Abstrachuje w reklamą z wyzwiskami na coca-coli nie mieli żadnych problemów mimo tego, że całkowicie ich ośmieszyli.

anubisgd
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-25 16:47:31
precz z sokołowem za ich podejście już kilkanaście osób które znam przestaje jeść produkty tej debilnej bez honoru firmy. dyrektor sokołowa to debil do kwadratu.

neo86
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-25 15:59:06
Dzięki temu bloggerowi ja i tak nie kupię Sokołowa ... nie ma mowy ! Firma się broni owszem i ma do tego prawo ale jednak to co na filmie widziałem wiele mi przemówiło , już od kiedy zobaczyłem ten filmik w sieci ( nie pamiętam prawie rok temu to było chyba ? ) to nie tykam nic z wyrobów tej Firmy :D Tak samo jak widziałem na żywo produkcję parówek też ich nie jem ... bo tam same odpadki są ! A paszteciki w metalowych opakowaniach też są beznadziejne bo w nich jest mniej niż 1% mięsa ! Wiem bo byłem na wycieczce w fabryce takich "pasztecików" i tyle na temat .

pele1989
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-08-25 15:37:33
proponuje zrzutke, bo sam za swój obiektywizm nie zapłaci

h3h3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-25 16:54:19
Pewnie nie będzie musiał płacić, jak nic nie nazmyślał i nie zmanipulował.

zx1234
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-25 15:21:41
chłopak chciał na dobrze to musi cierpieć . a tv co na ten sy.. poleca dostaje za to dobra kasę,ja w tym tygodniu wyśle list do mojego sklepu co robię w nim zakupy, z takim tekstem. jeżeli będą państwo brali wędliny z firmy so.. to ja przestane robić zakupy w waszym sklepie tylko w taki sposób można pomóż chłopakowi

kuddy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 14:27:28
i myślisz, że sklep się grzecznie posłucha i zaraz odeśle odpowiedz "Oj nie drogi panie zx1234 nie będziemy już więcej współpracować z tym niedobrym Sokołowem. Bardzo przepraszamy za naszą niekompetencję i obiecujemy w przyszłości poprawę, bo jak możemy sobie pozwolić na to żeby Pana stracić" Na jakim świecie ty żyjesz?? Koleś miał braki co do wiedzy i gadał głupoty tak samo jak z parówkami no proszę mięso oddzielone od kości to uszy i paznokcie...?!

igorsped
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-25 15:05:36
komentarz usunięty przez użytkownika

mariolapankowa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-25 14:47:07
Czyli spokojnie przyjmiesz na klatę moją przykładową opinię? Twoja matka, żona, córka są nędznymi prostytutkami. Wolność słowa ok...tylko trzeba pamiętać, że czasem trzeba ponieść kosekwencję swoich słów. :)

VAG.gruppe
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-08-25 15:06:35
Tylko twoja matka, żona, córka po usmażeniu zmienią kolor a te z Sokołowa nie

mariolapankowa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-25 22:53:53
Tylko tu nie chodzi teraz o kolor mięsa po smażeniu. Chodzi o odpowiedzialność za słowa. Oczernianie powinno zostać ukarane.

VAG.gruppe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-26 10:37:18
Czyli także TY za ciśnięcie o prostytutkach w rodzinie też powinieneś ponieść karę.

siecino1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 14:39:43
Na wsi mięso też się pekluje, o ile nie jest przeznaczone do bezpośredniego spożycia. Sól od wieków stosuje się jako konserwant. Świeże mięso po obróbce termicznej będzie szarawe, a wyjęte z solanki, po obróbce termicznej różowawe. Czemu szynka wędzona jest różowa ? Bo przed wędzeniem albo moczyła się w solance, albo była ostrzyknięta roztworem soli.

x17luty1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-25 13:59:52
Szczerze powiem, że chyba lepiej nie wiedzieć z czego w ogóle robią wyroby bo człowiek by nic nie jadł, ale swoją drogą jest to zwykłe qrestwo.

Ingenue87
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-08-25 13:10:23
I dobrze, że się skarżą! Taki tatar dowolnej firmy zachowałby się podobnie jak sokołowski. Czemu akurat uczepił się jednej, konkretnej marki? Filmik wywołał lawinę negatywnych komentarzy? Dobre sobie! A co ludzie myśleli wcześniej, że taki kupiony tatar ma taki sam skład jak ten domowy i teraz nagle dostali olśnienia?

tomek-kt
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-08-25 13:39:54
Dobrze, dobrze. A teraz idź już na drugą zmianę do swojej fabryki i pochwal się kierownikowi, że popierasz oszustwa swojej firmy.

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-25 15:47:39
To nie są oszustwa baranie tylko zwykła konserwacja. Na prawdę współczuję debilom, dla których tego typu filmiki to coś odkrywczego. Beznadziejni internetowi odkrywcy.

monikaaa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-25 13:05:07
Szkoda Piotrka, że za prawdę musi ponosić takie konsekwencje.

cavefalcon
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-08-25 12:32:30
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBlTCH
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-25 12:30:59
komentarz usunięty przez moderatora

Dristor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 12:53:13
Gratuluję ojca i smacznego życzę.

Hanusiak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-25 12:23:16
Niby jakiś blogger coś powie i od razu to jest prawdą? No sorry, ale mięso jedynie robione przez samego siebie jest pewnym produktem. Tak, zabijamy zwierzę i robimy co chcemy z mięsa. Owszem w tym wypadku zgodzę się z brakiem chemii, ale czy tylko Sokołów? Otóż wszyscy dodają czegoś do produktów, które jemy. Swoją drogą, to powinien dodawać, że jest to jego zdanie etc, to nie byłoby problemu, a skoro jawnie oczernia jakiś brand bez zaznaczenia, że jest to jego opinia, to sorry, ale prawo jest takie, a nie inne i niech liczy się chłopaczek z konsekwencjami.

cipun666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 12:02:12
wiadomo że czyste bez dodatków mięsko się nie przetrzyma ;) , musimy go troszeczkę "poprawić" i już może sobie leżeć 2-3miechy i to nie tylko sokołów, bo wiekszosć ( 95% ? ) zakładów miesnych stosuje tą praktykę... wide z 1kg mięsa 2kg wyrobu; SMACZNEGO !!! ps pewno prezes sokołowa jest weganinem ;)

groh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-25 11:48:11
sokolow do piachu - do piachu z oszustami !! a wlasciciel sokolowa niech sam zje co naprodukowal - smacznego !!! chemiczne gow.. - i polskie dzieci maja to jesc - brawo dla producentow ,,patriotow,, - chyba raczej szkodnikow - takich trzeba tepic !!

Samsara
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-08-25 11:12:45
Każdy tatar jest oprawiony chemicznie (konserwanty, utrwalacze) by wytrzymał długo do czasu spożycia, bo to jest mięso SUROWE i spożywa się je na SUROWO. Każdy tatar który usmażycie będzie ciężko zjadliwy, będzie twardy, suchy i okropnie słony. A koleś to kolejny internetowy tomb raider po tym pajacu co gumy na butelki szampana naciągał. Czekam na kolejnych takich palantów którzy mają parcie na popularność. Widzę że wykwit debilstwa rośnie wraz z dorastaniem kolejnych pokoleń młodych wykształconych Polaków.

madziks1823
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-25 12:00:12
pracujesz dla "Sokołowa"?

Sealtiel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-25 12:04:17
Pieprzysz co ci ślina na język przyniesie. Mięso na tatara, czyli drobno siekana w oryginale, a w dobie chłamu mielona wołowina niczym się nie różni od zwykłego mięsa mielonego. Tylko i wyłącznie cheć zwiększenia zysków poprzez wydłużenie terminu przydatności powoduje że producenci walą wszystko co się da do żywności.

frozenrb
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-25 12:06:28
Trzeba pracować dla Sokołowa żeby stwierdzić że test jest nieobiektywny ?? Ciekaw jestem jak wyglądał by internet w sytucacji - Sokołów zamyka fabrykę tatara 200 osób idzie na bruk. Zakład okazał się nierentowny po tescie tatara w internecie.

Hanusiak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-25 12:34:31
Słuszna uwaga. Zanim zaczniemy coś oczerniać powinno się co nieco poczytać. Tatar (surowe mięso) bez wspomagaczy nie wytrzymałby nawet trasy z miejsca produkcji do sklepu, nie mówiąc już o czasie "leżakowania" na półce. Internet od zawsze jest pełen "obiektywnych"- subiektywnych opinii o tym, czy tamtym. Podstawą jest rozróżnianie bełkotu od faktów, myślcie rodacy, myślenie ma kolosalne znaczenie.

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-25 14:31:07
Nie noż kurde... Czy wy nie słyszeliście o czymś takim jak chłodnie? Jak w takim razie zwykłe mięso jest transportowane i sprzedawane? Wszystko jest faszerowane gównem? Nawet jak jeszcze to gówno nie istniało, to też nim faszerowali? Kiedyś też przecież ludzie mięso jedli, sprzedawali i przewozili z miejsca na miejsce.

Samsara
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-25 20:37:57
Kolega Sealtiel i frozenrb, proszeni są o zejście na Ziemię z orbity głupota. Mięso jak każdy inny produkt żywnościowy jest faszerowany najróżniejszymi środkami dla zachowania stanu spożycia, czyli smaku, zapachu i koloru. Bo to jest produkt i ma się podobać, ma być dla was atrakcyjny. Czy wy naprawdę jesteście tacy naiwni że myślicie że wybrani producenci mają żarcie bez konserwantów? Naprawdę myślicie że mięso bez obróbki pięknie pachnie? Jeśli chcecie mięso "bez dodatków" to polecam wybrać się do rzeźni, odór i smród mięsa od razu was wyleczy z naiwniactwa. BTW, nie pracuję dla S

Sealtiel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 21:50:44
Wełniana istoto zwąca siebie Samsarą: Po 1. Czytanie ze zrozumieniem. Jeszcze 30 lat temu chemii nie stosowano (była zbyt droga) i jakoś mięsko dało się przechowywać. Po 2. Opisz mi proszę jak się konserwuje chemicznie do transportu półtusze wieprzowe, lub aby było bardziej wyraziście wołowe, bo jakoś nie potrafię sobie tego uzmysłowić. Po 3. Chcesz, to wcinaj chemiczne gówno z sokołowa i innych im podobnych. Ja się zadowolę padlinką z małej okolicznej masarni. Może drożej, ale nie świeci.

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 14:31:30
No to niech nie robia jak sie nie da, a nie narazaja zdrowie ludzi ze poszerzyc swoja oferte.

tomek-kt
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-25 11:11:46
I oby więcej takich przykładów - tępić oszustów. A w sądzie to oni sobie mogą ... swojego "chemicznego" tatara zjeść.

frozenrb
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-25 12:11:04
Każdy normaly człowiek czyta skład produktu nie potrzebuje takich testów....

ZakreconyLovelass
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-25 11:09:24
Wolność słowa w 2013 roku... -.-

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-25 10:33:33
Każdy z nas mógłby zrobić podobne filmiki, z parówkami nabrzmiałymi po ugotowaniu do granic możliwości, śliskimi wędlinami, odświeżanymi kurczakami, smarowanymi przyprawami i wrzucanymi na ruszt, mielonym, gdzie zmielony został "pies z budą" na papkę, i wieloma innymi pysznościami serwowanymi nam przez producentów. Wszystkich by nie pozwali ;)

frozenrb
    Ocena: -6 (glosow:20)
2013-08-25 10:29:34
Bardzo dobrze że go dojechali, przedstawianie producenta w negatywnym świetle to akt nieuczciwej konkurencji. Nie opisał składu tego mięsa nie przedstawił za i przeciw. Jak się jest blogerkiem i nie zna się prawa - cierpi się. Porównywanie mięsa w paczce z mięsem ze sklepu nie informując klienta o składzie to strzał w stopę. Jak by dosypał tego samego wyszło by mu to samo. Ba pewnie nie wie że dodając soli do peklowania do mięsa wychodzi ono różowe. Jak nie umie czytać składu to przeczyta pozew. Skończyło się hejtowanie producentów w internecie. Jak chce testować niech to robi uczciwie. Poleca

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-25 10:40:23
Jezu, Frozenrb, Piotrek mieszka w UK, kupil mieso w UK i to producent MUSI PRZESTRZEGAC BRYTYJSKIEGO prawa, poki co w UK klient ma pelne prawo nagrywac co chce o ile jest to zgodne z prawda. To co Sokolow zrobil to wg. prawa w UK przesladowanie... Piotrek nigdy nie powinien rozmawiac w PL o tym a zglosic do OFT o nagonce firmy na niego...

frozenrb
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-25 10:44:17
Aha czyli rozumiem że jeżeli ma prawo mówić wszystko to może oczerniać firmę ?? ale jak firma pozwie go o zniesławienie i działanie na szkodę to już ok ?? Sory ale rzucanie oskarżeniami na lewo i prawo, że to trucizna że syf że chemia nie uświadamiając klienta że mięso jest przygotowane do przeżycia w paczce, transporcie do jego wspaniałego UK ??

Steel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-25 10:57:35
W UK ten sam problem co w Polsce, koleś będzie musiał udowodnić wszystkie zarzuty względem tego produktu, co może okazać się nie tak proste jak się wydaje. Nauczka na przyszłość lepiej robić porównanie i zostawić opinię widzom.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 00:55:05
O, jeden myślący człowiek :) Koleś porównał "świeże" mięso mielone na grubym sicie z "tatarem", który zawiera sól, jajka, tłuszcz i inne dodatki, a potem dziwi się, że uzyskuje różne efekty, chociaż zwykły dodatek soli zmienia poważnie cechy mięsa (a w sokołowskim tatarze jest i hydrolizowane białko roślinne, i błonnik, i maltodekstryna i dwa rodzaje soli peklowych i jeszcze parę rzeczy, łącznie 12% masy towaru). Ale niepiśmienny lud będzie teraz wierzyć w sokołowskiego szatana, bo na własną opinię go nie stać.

carmamir
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-24 08:25:05
Piotr mieszka w UK. Z tego co wiem obowiazuje go prawo w UK nie PL.... Z tego co wiem oba kraje sa demokratyczne i obowiazuje wolnosc slowa. Dodam ze w UK ASA (standarty dla firm w sprawie reklam) nakazuje mowienie prawdy na opakowaniu/reklamach itp. Piotrek ma pelne prawo nagrywac co tylko chce... Sokolow moze tylko stracic i w tym momencie Piotrek moze pozwac ich w UK za przesladowanie... (chyba ze kupil mieso w PL)...

Steel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-25 10:38:31
No właśnie z tą wolnością słowa to jest różnie. Teoretycznie go mamy (no chyba, że znieważasz albo obrażasz uczucia religijne), a praktycznie jest tak, że oskarżony musi udowodnić, że działa w interesie społecznym a jego zarzuty są prawdziwe ( w tym przypadku zbadać skład mięsa itp.) Więcej - art. 212 art. 213 § 1 k.k

carmamir
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-25 10:42:08
Steel... Ale po co mi rzucasz artykulami Polskiego kodeksu karnego ??? Ile razy mozna powtarzac ze sprawa dzieje sie w UK, z produktem kupionym w UK i firma sprzedajaca na terenie UK musi sie dostosowac do przepisow panujacych tutaj, nie odwrotnie. To ze Piotrek jest Polakiem nie ma tu nic do rzeczy, dla mnie totalnie smieszne bo to co zrobil Sokolow w UK nazywa sie przesladowanie i to powazny zarzut dla firmy...

Steel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-25 11:01:05
W UK prawo jest takie samo pod tym względem. "Because proving the truth or falsity of the statement is often extremely difficult (and the defendant does not generally have the ability to force the claimant to disclose materials that might help prove it) it is frequently said that the "burden of proof" in English defamation law falls upon the defendant."

Steel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-25 11:03:27
Więcej przeczytasz wklepując "English defamation law". A w moim pierwszym komentarzu bardziej mi chodzi o to, że nasza wolność słowa jest nieco ograniczona.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-25 12:13:08
cermamir Chrzanisz takie bzdury ze az mi ciebie szkoda. I co z tego ze kupil mieso w uk (chociaz akurat byl w PL) skoro producent jest z PL? Po drugie musialby byc obywatelem uk co na dobra sprawe niewiele zmienia bo przestepstwo popelnione zostalo na terenie RP i co ciekawsze sam jest obywatelem RP - wiec z jakiej racji. I zostal pozwany poniewaz wg sokolowa filmik nie jest zgodny z prawda

HrabiaKretyn
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-25 14:00:47
Piotrek krecil ten filmik w Polsce u rodzicow.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 01:15:31
@carmamir - No właśnie w tym przypadku prawo jest po stronie producenta. To autor bloga nie podał informacji o omawianym produkcie, które to informacje znajdują się na opakowaniu. Tak więc de facto zrobił to, co robią nieuczciwi reklamodawcy. Poza tym, wolność słowa oznacza tylko tyle, że za wypowiedzi nie można być karanym z urzędu. Nie chroni to przed odpowiedzialnością cywilną za pomówienie. I, paradoksalnie, w UK może mieć większe problemy niż w Polce, bo ich prawo dotyczące pomówień jest dużo bogatsze i bardziej precyzyjne.

PROWOKATOR123
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-08-23 16:13:39
Kupcie tatara i zachowajcie na sprawę w sądzie zanim wycofają wszystkie i zmienią skład na właściwy, bo takie plany już są w "Sokołowie" Żyjemy w wolnym kraju gdzie każdy ma prawo wyrażać swoją opinie na dowolny temat, to o co im chodzi? Prawda wyszła na jaw.... parówek też nie polecam trzeci dzień na słońcu leżą a nawet super pachną i wyglądają jak z paczki

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-26 00:21:26
Oczywiście, że każdy ma prawo wyrażać swoją opinię na dowolny temat. Tylko że każde działanie przynoszące szkodę innym ludziom może być podstawą do procesu cywilnego.

Machoni32
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-08-23 14:16:10
takim g....m nas karmią, spróbujcie wędlin od prawdziwego wiejskiego masarza, to są wędliny zapach, smak - niebo w gębie

miszcz82
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-23 13:33:26
komentarz usunięty przez użytkownika

wyczes4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-23 12:49:42
taa,

zazu0
    Ocena: 75 (glosow:83)
2013-08-23 11:56:22
Prawda w oczy kole...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tytan
  •  Sąsiad
  •  Udawał, że jego samochód jest... elektryczy...
  •   Osłabienie na Mundialu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400