Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kssu3  13-08-26, 00:13 Zgłoś
+ 1478 -
Dodano: 2013-08-26, 00:13:21   przez: Kssu3
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1478  Zgłoś nadużycie
290
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobieta i telefon
  •  Apple.
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qwerty777
    Ocena: 20 (glosow:44)
2013-08-28 13:53:46
W swiecie realnym Ci wszyscy internauci produktow tej firmy juz kupowac nie bede a pewnie w wielu przypadkach rowniez ich rodziny z ktorymi mieszkaja. Sokolow to firma i im chodzi o jak najwieksze wplywy. Pytanie za 100pkt - czy po tej akcji ich wplywy wzrosna czy spadna? Niestety ale spadna. pomimo rozglosu znak firmowy stracil. Ja osobiscie nie bede kupowal juz nigdy ich produktow.

Tatsumi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-18 19:36:05
Tatara się nie smaży..

F4rm4ceut4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 11:45:49
Widzę tutaj dużo adwokatów z dupy. Na pewno nikt nie narzeka że cola ma dużo chemii, nikt jej nie porównuje do wody gotując obie ciecze w czajniku i nikt nie daje psu coli i wody do wyboru w miskach dając komendę żeby wypił wodę i wyciszając materiał podczas wypowiadania komendy.

KapitanKupek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-20 16:15:43
Sie buraczka naogladał ....

Anabette
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 12:44:18
KU*WA MAC przeczytajcie na opakowaniu tego tatara ze go trzeba jesc na surowo , tam są rozne przyprawy a nie samo mieso! pozatym idea tatara jest taka ze sie go je na surowo -,-

aluette1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-03 01:14:16
on jest debilem, nie robi obiektywnych testow, nie wyraza zrownowazonych opinii. Nalezy mu sie!

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-02 06:22:37
nie ma miesa w miesie tylko gmo soja i konserwanty, sokolow to oszusci jak wiekszosc wedliniarzy w polsce, najlepszy sposob kupowanie miesa nie przetworow

SethAngel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 14:11:28
Facet skrytykował ich za śmieciowe produkty a oni wytaczają mu proces. Gdzie wzięło się prawo do swobodnego wyrażania swojej opinii. Jak dla mnie to Sokołów za wniesienie takiego oskarżenia sam powinien trafić pod młotek za złamanie art. 54 Konstytucji RP.- "Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji." Dlatego nie mam zamiaru więcej ich produktów kupować, nie ze względu na chemie którą dodają (nie oni jedyni) ale że próbują zarobić na kimś kto to nagłośnia.

dormar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 22:38:00
Niestety smutna prawda jest taka, że firma sokołów ma wiele możliwości "ocalenia". Np. zmieni nazwę, zrobi reklamę i po problemie.

mckrzysiek007
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-30 22:46:03
A co za różnica czy kupuje się mięso z sokołowa czy od innego producenta? Wszędzie ponad połowa mięsa to nie mięso, tylko różne "dodatki". Prawdziwa żywność niestety kosztuje i tylko nieliczni mogą sobie na nią pozwolić.

matrix14xxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-30 22:10:47
ta lepiej isc do biedaronki i kupic tani syf,bo jak cos mozna sprzedac ponizej kosztow produkcji?Przyklad tyskie puszka 650ml,osobna linia produkcyjna piwo z granulatu,moj znajomy robi w kampani piwowarskiej.

TheMaciej
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-30 21:17:14
Zawsze kupowałem i będę kupował parówki z sokołowa...

idiotadopotegin
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-30 19:09:19
Polecam lekturę na temat, jak Piotrek się doigrał :) On na tym zarabia i w ten sposób się doigrał :) A nie dla tego, że ich oczerniał :)

Tundra
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-30 13:37:34
Hahaha i się doigrał, pod filmikiem z tatarem napisałem komentarz mówiący o tym, że może się to tak skończyć bo plecie bzdury. Sokołów rzuca do Biedronki steki z rostbefu i antrykotu, więc z ich produktów nigdy nie zrezygnuje, a i nie odkryję Ameryki mowiąc, że ta akcja internetowa którą co poniektórzy próbują nakręcić nie będzie miała najmniejszego wpływu na sytuację rzeczywistą, może gdyby produkty Sokołowa przestały być kupowane przez wasze matki (bo to przecież one robią zakupy w domu, dzieciaczki)...

TylerDurden
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-30 10:19:32
Ludzie dopiero teraz się obudziliście? Od dawna wiadomo było że mięso na wędliniarskim to PADLINA i CHEMIA, obrzydliwe w smaku, nigdy nie kupujcie mięcha które jest zapakowane, jedynie do SPRAWDZONYCH masarni, na południu Polski Szubryt jest O.K, nie wiem jak gdzie indziej. U nas w mieście jest super masarnia ze zdrowym mięsem i tańszym od spermarketowych

mckrzysiek007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 22:48:20
Ciekawe dlaczego u was w mieścinie to mięso jest takie tanie? Niestety dobry produkt kosztuje.

Kssu3
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-29 16:39:05
Chciałem poruszyć nie tylko aspekt chemii w syfołowie, wielkim problemem jest zamykanie ust szarym obywatelom przez wielkie koncerny. Coraz częściej się zdarza że firmy nie dbają o pracowników, wyzysk jest priorytetem. ACTA państwo chciało wprowadzić, w tym momencie nie tylko Piotr miałby problemy. Nie możemy pozwolić na takie zagrania ze strony firm, koncernów, każdy chce żyć w świecie gdzie będzie kontrolowany przez swojego pracodawce? i bardzo możliwe że ten pracodawca będzie z Niemiec? Ktoś wspomniał że co da parę osób oglądających wioche.pl ale każdy z tych paru osób ma znajomych.

Tundra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-30 13:40:00
Buahahaha nie wierzę w to, że jesteś prawdziwą osobą, najśmieszniejsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu, piąteczka ;).

Adam346
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 15:02:59
Ludzie, nie wiecie co jecie. Mój znajomy zajmuje się importem ulepszaczy i wypełniaczy do mięsa z Chin. Przywożą tego całe kontenery. Po tym świństwie z 1 kg mięsa robią 10 kg kiełbasy. I to nie tylko w Sokołowie...

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 11:01:45
Oglądajcie "Wiem co jem" stracicie apetyt niemal na wszystko co jest w sklepach

ChudyKN
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-08-29 03:37:27
Blogger krzyczy "chemia" ile "chemi" w tym miesie jest. Gosciu nie ma totalnego pojecia o czym pier*doli taka jest prawda. Mieso z sokolowa zawieralo sol a kupione z marketu nie. To sprawilo efekt taki a nie inny. Poczytajcie je*bane polskie buroki a nie powtarzajscie wszsytko co inni mowia bo robicie z siebie totalnych blaznow. Dowidzenia.

pestilent
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-29 07:51:02
Zgadzam się. Ile razy się internauci nakręcają jak gimbusy na playboya za szybą w kiosku? Pobiegamy, pomachamy łapkami i narobimy hałasu. Piotruś najwyraźniej pominął parę kluczowych faktów, bo chciał, żeby wyglądało dramatyczniej. Zajmijcie się czymś innym, kurna, nie wiem, znajdźcie sobie jakąś polską Miley Cyrus, czy kogo tam innego.

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 15:17:37
chudykn Ale jesteś głupi. Mieso solone nie zachowuje koloru podczas smażenia. Chyba że dali Peklówke i wtedy taki kolor się utrzymuje i owszem. Tyle że peklówka w tatarze którego się nie obrabia termicznie jest trująca i rakotwórcza! Tatar sokołowa to nie tatar tylko chemia, zwykły tatar zawsze przy obróbce termicznej zbrązowiej i tyle w temacie.

PoruczikRzewski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-29 01:18:40
Ech, dzieciaki. Sokołów nie straci, bo ludzie oglądający filmiki na youtube i czytający Wiochę i inne tego rodzaju portale to drobny odsetek mieszkańców Polski (do tego w dużej mierze nie mający własnych funduszy). Sokołów eksportuje do kilkunastu krajów świata. Myślicie, że władze firmy przejmą się taką akcją? No to myślcie dalej.

mctio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 04:13:02
JA place wiecej podatkow niz ty masz wplywow i w przyszlosci nie planuje kupowac Sokolowa.

Tundra
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 13:45:01
Nawet wierząc w tą dziecięcą przechwałkę, którą właśnie wyskrobałeś natchnięty wyobraźnią, od razu zwraca się uwagę na coś, czego twój drobny umysł nie przemyślał: twoja konsumpcja dóbr spożywczych i napojów jest najprawdopodobniej utrzymana w tym samym zakresie co u większości społeczeństwa. Skala zarobków nie jest istotna, a jedynie to czy dana osoba sama nimi dysponuje. W przypadku osób zarzekających się na tą akcję odpowiedź jest w większości przypadków negatywna.

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 23:40:12
Niestety w Pl wystarczy dać osobie z sanepidu jakąs sumkę i taka osoba jest już ślepa na to co się w zakładzie dzieje i co wrzucane jest do mięsa..

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 23:39:11
Zmienią nazwę i dalej będą wciskać syf...

rozi20061
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-28 22:58:47
producenci tych smieci sami tego nie zra bo to sam syf maja wlasne wedzarnie i NIFASZEROWENE SMIECMI MIESO a to go.w.o wala na markety i po 2 dniach sie slizga jak 2 tygodniowa padlina

MARCUS20001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 22:40:41
JBB. PATRZCIE DOBRZE NA MATERIAŁ Z TVN O SOLI DROGOWEJ. ZAKŁAD DO KTÓREGO PRZYWOZILI TĘ SÓL DROGOWĄ MIAŁ SZYLD JBB. JA JUZ OD NICH NIC NIE KUPUJĘ A WASZ WYBÓR NALEŻY DO WAS.POZDRAWIAM

marcind5891
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-28 22:37:49
hehe i co kupicie Morliny? :D przecież to to samo:D albo kupicie w mięsnym kawałek mięsa nafaszerowany antybiotykami innym świństwem i sami zrobicie? Swoją drogą niezła nagonka na Sokołów, ciekawe czy bloger przypadkiem nie przytulił jakiejś monety pod stołem od konkurencji???

h4cker
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 22:58:27
Porównując parówki sądołów a berlinki od morlin to 100% wolę te drugie! Po pierwsze mają jakiś smak a po drugie nie chce mi się wymiotować po zjedzeniu 3 parówek jak to w przypadku sądołowa...

TheMaciej
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 21:20:44
Ja wolę sokołowa od morliny, jakieś takie smaczniejsze i mniej się rozpadają. A monetę przytulił, nie on pierwszy i nie ostatni, 90% tego typu akcji to zatrudnieni pracownicy albo dobrze opłacani blogerzy (za coś jeść muszą, nie ? ) tylko że jemu się trochę oberwie za to.

pafelik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 22:29:14
każda firma "coś" zawsze ulepsza ale nie do przesady :(( i jeszcze za to zadaja odszkodowania Piotrek jesteśmy z Tobą

jen20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 21:58:03
komentarz usunięty przez moderatora

wdowa20.6
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-28 21:29:26
Piotruś jesteśmy z tobą!

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-28 21:12:55
Nie bede kupować niczego z sokołowa !!! Jezeli tyle chemii tam pakują to niech ją sobie w du.Pe wcisną !!

tschesio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 21:12:24
ja również więcej z tej firmy nic nie kupie...Piotruś jest super!!

noktowizor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-28 20:01:43
Pracowałem tam kiedyś,widziałem ,nic nie napisze więcej bo mnie zaczną po latach po sądach ciągać za niby oczernianie bo zdjęć nie miałem jak porobic :/

orion4444
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-28 20:01:16
Wszystkie wędliny w dzisiejszych czasach są do niczego. Ja już nienawidzę słowa kanapka. No chyba że z serem.. A sokołów swoją drogą pewnie straci młode pokolenie które i tak nie patrzy jakiej firmy wędliny kupuje. Teraz będą patrzeć jakiej firmy produktów nie kupować..

irek285
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-28 19:02:20
jedne jedyny blad Sondolowa ze sie tym zajeli,bo tak kazdy by to zobaczyl machnol reka i po sprawie jak z wszytskim w Polsce.A ze wyskoczyli do sadu to sie dopiero zaczelo.Czasem trzeba sie dwa razy zastanowic.A dwa to nie tylko oni nas truja kazda wedlina pakowana ma kilka tygodni date waznosci iwec co to jest NATURALNE??? nie badzcie naiwni.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-28 18:06:33
Sokołów się przyznało, że zbiera psie kupy, faszeruje chemią i sprzedaje jako cielęcinę.

payperday
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-28 16:23:17
komentarz usunięty przez użytkownika

PaniKitsune
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-08-28 15:51:51
Wszyscy będziecie kupować Sokołowa i żreć ich wyroby jak głodne psy. Prawda jest taka, że ten nędzny kucharzyna nawet nie potrafi rozróżnić rodzajów mięsa. Ale wy tego nie wiedzie, bo potraficie tylko szczekać, ale przejść się i poczytać trochę to już nie ma komu.

ruchamcimatke
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-28 15:24:33
Obroncy Oginskiego sie znalezli, obchodzi mnie on tyle co zesloroczny snieg.

qw2qw2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-28 14:07:23
szkoda Piotrka.. Abstrachuje w reklamą z wyzwiskami na coca-coli nie mieli żadnych problemów mimo tego, że całkowicie ich ośmieszyli.

Huzar1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-28 13:47:17
A i o czym zapomniałem... w interncie to sobie internauci mogą sokolow oczerniać i myslec "ze sa gora " ,w swiecie realnym to kucharzyna przegra sprawę i będzie bulil ladna sumke

qwerty777
    Ocena: 20 (glosow:44)
2013-08-28 13:53:46
W swiecie realnym Ci wszyscy internauci produktow tej firmy juz kupowac nie bede a pewnie w wielu przypadkach rowniez ich rodziny z ktorymi mieszkaja. Sokolow to firma i im chodzi o jak najwieksze wplywy. Pytanie za 100pkt - czy po tej akcji ich wplywy wzrosna czy spadna? Niestety ale spadna. pomimo rozglosu znak firmowy stracil. Ja osobiscie nie bede kupowal juz nigdy ich produktow.

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-28 13:59:12
Dawno jest po rozprawie.

ozzy1333
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-28 13:41:14
Chłopak za każdy film dostaje 2500zł wiec darmo nie kręci takich filmów. A wiec film który nagrał o sądołowie jest komercyjny. I dla tego firma sądolów się tym zajęła. Ponieważ w żaden sposób nie jest obiektywny. Teraz musi nagrać 60 filmików.

qwerty777
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-28 13:30:39
Wiec tak: Absolutnie nie popieram tutaj tego zalosnego kucharzyny - bo on sam w sobie jest dla mnie nikim i nie przepadam za nim. Jednak CZASY KOMUNY SIE SKONCZYLY i koncern nie moze zamykac ust ludziom . Nikt nie bedzie mi zabranial wyrazac wlasnego zdania a skoro Sokolow mysli, ze moze zamykac usta komu chce to przylaczam sie do akcji. Nie kupuje tego miesa bo kiedys dostane pozew jak sasiadowi powiem, ze bylo niedobre. WOLNOSC SLOWA - O TO TU CHODZI a nie o jakiegos zburaczalego kucharzyne.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-28 14:24:25
Z jednej strony mamy wolność słowa (przez niektórych jednak na opak rozumianą) a z drugiej prawo do ochrony dobrego imienia przedsiębiorstwa. Sokołów został oczerniony i korzysta ze swojego prawa, wolność słowa twoim zdaniem polega na tym aby odebrać przedsiębiorstwom prawo do dbania o swoje interesy? Te firmy dają pracę setkom ludzi.

PoruczikRzewski
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 01:29:14
Ignenue87 prawie wyzerpała temat. Dodać jeszcze wypada, że wolność słowa polega wyłącznie na tym, że władza wykonawcza nie może karać ludzi z urzędu za żadną wypowiedź. Prawo do wolności wypowiedzi kończy się tam, gdzie zaczyna się ochrona dóbr chronionych prawnie (godności, reputacji etc.). Inaczej mamy do czynienia z odpowiednikiem sytuacji, w której człowiek wchodzi do domu obcej osoby i odmawia wyjścia powołując się na prawo do swobody przemieszczania się.

Huzar1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-28 13:27:28
Ile do *uja pana razy to jeszcze będzie na wiosce? Rzygam tym "Sądołowem "!

tlenowygonzo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-28 13:08:05
Koleś "gwiazdorek" porównał drobnomielone mięso peklowane z grubomielonym niepeklowanym i udaje, ze nie wie o co chodzi. Jak z niego taki kucharz, że nie wie jak działa saletra, to dziekuję. Swojego mięsa nawet nie posolił. Do tego wymysla jakies zwroty i substancje, które nigdy nie istniały. Na kwejku jest cały opis krok po kroku tej jego blagi bardzo sensownie wyjaśniony.

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 13:42:57
tam jest odpowiedz zdesperowanego sokolowa, ktory poszedl po rozum do glowy i zrozumial jak powinien sie zachowac. Gdyby od razu tak postapili to mieli by 1:0 dla siebie . A tak... a tak dostana po nosie za bieganie z pozwami po sadach.

tlenowygonzo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 13:56:40
Tak jest. Dokładnie tak jak śpiewa AdBuster. Mieli kolesia na widelcu, za ten jego przekręt, a zrobili z niego bohatera internetu:)

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 14:01:12
Bohaterem dla mnie on nigdy nie byl. Teraz rowniez nie jest. Mi w sumie chodzi o sama firme, ktora zamiast wpasc od razu na kreatywny pomysl i zrobic to co zrobila juz po ataku wyskakuje z sadem przeciwko podrzednemu kucharzynie. Niestety internet sie zbuntowal i przez najblizszy czas Sokolow pewnie realnie odczuje spadajace slupki sprzedazy. Gdyby zastosowali atak nr 2 zamiast sadu mogloby byc totalnie odwrotnie.

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 15:23:49
Saletra, czy peklówka co by nie dodali nie można tych produktów spożywać bez obróbki termicznej. A tatar się spożywa na zimno. Drogi specjalisto od gotowania. Oba te konserwanty spożywane bez obróbki termicznej są trujące i rakotwórcze. Doczytaj sobie...

Justyna0810
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-28 12:09:58
Szkoda chłopaka, lubię jego kanał na YT. To że w mięsie od Sokołowa jest chemia nie jest dla mnie zaskoczeniem ale test pokazał jak DUŻO jej tam jest...

grim1986
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-08-28 11:53:43
Ale ten jego program jest kompletnie bez sensu i myślę że każdy producent, który został pokazany w jego KG powinien go oddać do sądu. Pamiętam test piw jak robił, on nie pokazuje co jest złe, a co dobre tylko co JEMU akurat smakuje i tyle. Przecież każdy ma inne wyczucie smaku i każdemu smakuje co innego, więc jego testy są po prostu nic nie wartą krytyką pod publikę. Czasem nawet nie czyta składu bo nic z tego nie rozumie. Chcecie wiedzieć czego unikać, aby się nie truć? To zobaczcie sobie np. program na TVN style "Wiem co jem" jak wam się czytać nie chce i tyle w temacie.

qwerty777
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-28 13:39:51
won z TVN-em bo to telewizja oszustow z PO. Pozwij sam siebie. Kazdy inteligentny wie, ze ma on pozew za wyrazanie wlasnego zdania.

grim1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 12:52:12
Typowy Gimbusowy tok myślenia "TVN=PO WON TY LEWAKU!". A najbardziej rozbawił mnie twój komentarz "pozew za wyrażanie własnej opinii". Mam nadzieję że nikt z twojej rodziny nie posiada własnej firmy którą jakiś tam bloger dla swojej własnej popularności i eee kasy (tak kasy też) oczerni bezpodstawnie ;) Z resztą co ja będę się produkować, wypowiadają się same osoby które nawet nie widziały tego odcinka i które do końca nawet nie wiedzą o co chodzi, baaa, niektórym trzeba nawet tłumaczyć co to jest "tatar" qwa xD hehehe

plok99
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-08-28 11:34:49
Co za populizm. Że też wiocha wspiera takie akcje wstawiając to na główną. Zero informacji, tylko propaganda. Jeszcze te słowo "został oskarżony przez firmę Sokołów". Panie co to pisałeś.. oskarżać to może prokurator, a w tym wypadku Sokołów pozwał tego gościa za naruszenie dóbr osobistych.

sangre666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-28 11:28:26
ojojo. ale nowość. każda firma typu s. faszeruje jedzenie chemią... a myślicie, ze czemu jedzenie ma nieraz po kilka miesięcy przydatności do spożycia? przez hermetyczne pakowanie? nie. przez chemiczne faszerowanie.

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-28 13:38:27
nie chodzi o chemie balwanie tylko o to, ze firma atakuje wolnosc slowa i konsumenta, ktoremu nie smakowal ich produkt. dotarlo ? chemie to masz dzieciaku nawet w chlebie i nikt sie chemia tu nie zajmuje.

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 22:56:48
jesteś dość..prosty bo tylko prości ludzie sięgają po obelgi.

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-28 11:22:53
Ludzie co za matoły z was. Fakt, że tępiona jest akurat firma Sokołów jest co najmniej podejrzany. Konkurencja już pewnie zaciera ręce, bo dzięki walecznym, głupim internautom jest szansa, że przejmą część rynku, mimo że sprzedają niemal dokładnie to samo.

hemisys
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-28 11:35:19
jesteś w błędzie - tępiony jest Sokołów nie z inicjatywy konkurencji tylko za swoje bezczelne działania i roszczenia na 150 000zł (o ile dobrze pamiętam) w stosunku do zwyczajnego internauty. Ten koleś od dawna działa i nie jest "nasłany" przez konkurencję

Samsara
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-28 11:47:06
Kij z Sokołowem, sam się frajersko podłożył zamiast "wielką gfiastę" internetów aka "znanego blogggera" strolować jak zrobił to Durex. Bardziej mnie martwi tępota i kretynizm publiczności tego cyrku, która jest święcie przekonana że tylko Sokołów "doprawia" swoje mięso. Ciekawe, za jaki czas inny znany blogggger (im więcej ggg, tym bardziej znany of kors) odkryje amerykę, że inni producenci też barwią swoje mięso.

asiek890
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-28 11:48:28
Ogiński się pomylił, Sokołów mógł postąpić inaczej, Piotrek usunąłby filmik, w następnym umieścił sprostowanie i wszystko byłoby ok. Jednak jak widać błądzić nie jest rzeczą ludzką i to CHORE żeby za jeden błąd płacić 150 tysięcy złotych. DLATEGO nie będę kupowała niczego z Sokołowa, a nie z powodu "chemii", której tak naprawdę tam dużo nie ma.

lincoln_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 13:20:05
@SAMARA: "publiczność tego cyrku" jest oburzona postępowaniem firmy a nie tym, że sokołów używa chemii do swoich produktów. Wszyscy wiedzą, że chemia jest teraz w każdej żywności. A wiadomo, że im więcej chemii tym smaczniejsze ;p pozdrawiam

Kakoii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 11:22:37
Czyli teraz każdy będzie wchodził Kucharzykowi w dupę i się podlizywał?

kamuimac
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-28 11:18:35
ja tam uwazam ze to bardzo słodkie jak ludzie mysla ze jakakolwiek inna wedlina w polsce nie jest faszerowana chemia - to naprawde urocze jak glupi potrafia byc ludzie. wszystko co jemy jest faszerowane chemia na maksa wiec czy to sokolów czy jakakolwiek inna firma nie ma to znaczenia.

lincoln_pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 15:30:10
heh...po raz kolejny napiszę to, że ludzie są oburzeni postępowaniem firmy a nie tym, że sokołów używa chemii do swoich produktów. Wszyscy wiedzą, że chemia jest teraz w każdej żywności. A wiadomo, że im więcej chemii tym smaczniejsze ;p pozdrawiam

martin987
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-28 11:07:46
Kliknij 'lajka' na pewno mu pomoze

zawulon
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-28 10:51:41
Sądołów

yosh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 10:44:30
I to jest właśnie dowód że człowiek z internetów potrafi zachwiać reputację korporacji. A to że droższa psia karma jest jakościowo lepsza od tego co jedzą ludzie to akurat nihil novi.

hemisys
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-28 10:28:30
A żebyście chcieli wiedzieć. Nie kupię nic z Sokołów baaaaaardzo długo - "zamienników jest wiele.

glupichtepic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 10:19:50
komentarz usunięty przez użytkownika

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 11:53:11
Nie powiedział prawdy, pomylił się, bo jest kucharzem-amatorem. On był przekonany, że Sokołów daje dużo chemii więc wg mnie to nie fair by musiał płacić tyle siana. To był błąd a nie oszczerstwo. Oszczerstwa rzuca się umyślnie, dlatego powinni najpierw z nim pogadać


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500