Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Osiemnastoletnia przytępawa lansiara ma swoje pięć minut
Elbing  13-08-27, 20:17 Zgłoś
+ 291 -
Dodano: 2013-08-27, 20:17:15   przez: Elbing
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 291  Zgłoś nadużycie
47
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Tak to wygląda.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(115)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Elbing
    Ocena: 50 (glosow:68)
2013-08-27 21:03:39
Słitfocie ze zgredami są mi obojętne ale tymi debilizmami pseudohistorycznymi lolitka nieco mnie zirytowała...

lokis16
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-31 23:16:35
Tępa suka i tyle ,jak by pałką dostała po plecach wiedziałaby jak ma chodzić!!

Ageha94
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-31 22:32:28
Ale ładna jest :) można prosić więcej fotek xD

laracroft2131
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-31 16:16:50
Gratulacje!!! Dziadzizna z lewicy ma swój worek na sperme..

heejt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-30 23:57:55
no coz mlodziezowka sld oni maja inne standardy.

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-30 21:11:33
Na pewno "atrakcyjne"(rzecz gustu) dziewczyny robiły by sobie fotki ze starymi śmierdzącymi komuchami gdyby nie miały w tym interesu ...

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-30 21:13:24
Przepraszam , młode zapomniałem dodać ;>;p

janas235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 17:12:36
Fajne tło :D Atomium w Belgii (Brukseli) polecam xD :)

przesmieszne
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 21:29:12
a w życiu bym się nie domyśliła

wsciekla_helga
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-30 09:56:22
Ja nie mogę...ludzie!Nic wam nie dzwoni, że laska z 4 zdjęcia to nie ta sama co na pozostałych? Skoro autor robi zestaw na temat jednej to niech nie wstawia innych. Czasem mi się wydaje, że wam jakieś szkolenia winny robić w gimnazjach z podstaw logiki.

Elbing
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 17:17:06
Zwykła pomyłka (w wyszukiwarce obrazów zabłądziła przy Klimasarze) odkryta 2 dni po dodaniu. Niestety brak możliwości edytowania absurdu sprawił, ze jest jak jest. Gratuluję spostrzegawczości, kąśliwości Twych uwag już nie gratuluję :D

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-08-30 09:43:56
czytajac niektore z Waszych komentarzy ze za komuny bylo dobrze zapytam Was,skoro bylo tak dobrze to dlaczego ludzie czesto z narazeniem zycia czy zdrowia chcieli wyrwac sie z tego ustroju?

viuro
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-30 09:36:41
ehhhhh dzieci żyjcie sobie w tej waszej pseudodemokracji i bądźcie wolni :) Na pewno uczciwą pracą się dorobicie a porównywanie PRL do Korei jest tak głębokie jak wiekszość waszych wypowiedzi sami wiecie tyle o komunie co kot napłakał mi żal jest tylko tych co zgineli bo zachciało im się wolności pytanie czy było warto??????

mario0030
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-30 17:14:43
taki komuch jak ty może miał dobrze

tomualdo1234
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-30 05:04:17
Poruszajac temat PRL'u czy naprawde bylo gorzej niz teraz?wszyscy mieli prace nawet ci ktorzy jej nie chcieli,sluchajac starszych opowiesci z tych czasow nikt sie nie przemeczal w czasie pracy,wszyscy mieli pieniadze choc oficjalnie nic nie mozna bylo kupic to i tak wszyscy wszystko mieli,rodzice pracowali w tym systemie pamietam swieta masa bonow,talonow wyprawki z pracy dzis mama po 25latach w NFZ stara sie nie zostac zwolniona ale nie narzeka choc kiedys na odcinku parawalo 6 pielegniarek dzis zostala z kolezanka i robia to samo,fakt kiedys bylo Zomo MO i czerwono a dzis?- tusk itp. pajace*

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-30 09:49:33
co ty wygadujesz?moi rodzice za komuny budowali dom.zeby dostac cegly trzeba bylo nalezec do partii.nie wspomne ze sie czekalo na te cegly z rok.u mnie nikt do partii nie nalezal,ale jakies tam znajomosci byly i te cegly sie w koncu kupilo:)praca?!smiech na sali.ile sie pracowalo? na 8 godzin przepracowali moze z 4.bony,paczki byly.przywileje byly,tyle ze ten dlug komuna za cos zostawila.panstwo dokladalo do tego interesu stad te wszystkie "luksusy".system byl niewydoly i tyle

mario0030
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-30 17:17:20
Prześlij mi na maila swoje wyniki badań psychiatrycznych bo nie wierze że jesteś zdrowym człowiekiem czerwony skur...

tomualdo1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 18:51:22
mario0030 - ja wyrazilem swoje zdanie nie staralem sie nikogo obrazic , nie jestem czerwony ani zielony czy nawet niebieski , czerwoni moze i byla to banda zomowskich swin system moze i byl niewydolny tylko jak kolega Podlasiak powiedzial zastanawiam sie czy jego rodzicow stac by dzis bylo na mieskanie w przedziale 150-200tys.zl przy dzisiejszej najnizszej krajowej i przy obecnych cenach wszystkiego . A jesli kolego pytasz o zdrowie psychiczne jest ok tylko przykre jest to ze kulura osobista dzis zanika kiedys trzeba bylo zachowywac sie jak pajac zeby nim byc dzis wystarczy miec laptopa pozdr.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 20:56:22
moi rodzice wtedy splacali kredyt i pewnie splacaliby teraz.zobacz ile mieszkan budowalo sie wtedy(ich stan techniczny to juz inna historia,bo kazdy wtedy robote mial w du.ie)a ile teraz.wtedy na wlasne M czekalo sie latami.a myslisz ze wtedy worki z pieniedzi po wyplacie sie przynosilo?to skad wtedy sie strajki braly?no chyba nie z tego ze za duzo zarabiali:)

antomczyk
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-30 02:00:00
Mam nadzieje ,że zawiśnie razem z czerwoną hołotą!!! Raz sierpem, raz młotem...

shpaco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-30 01:28:13
mi z kolei zbija że sympatyzuje z SLD ale faktem jest, iż dziewczyna "odkłamuje" historię. hejtujcie.

Sigmundo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-30 00:16:43
A jeśli tak bardzo lubicie kapitalizm, to idźcie do pracy...a nie, kuśwa, nie ma pracy!

trumpor113
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-30 01:32:42
Kapitalizm nie nakłada na mnie obowiązku pracy, dlatego nie rozumiem czemu ci się ubzdurało że mam iść do pracy skoro lubię kapitalizm?

marmoladaaaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-30 00:07:05
Tępa suka. Takich zabić to mało.

trumpor113
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-30 01:43:02
Bez przesady ;). Też nienawidzę lewactwa ale popatrz, ona ma 17 lat :). Jest w moim wieku i po prostu szuka celu w życiu. Dlatego zaczęła bawić się w lewacką politykę. Robi głupio ale zobacz ile ma lat, podczepiła się pewnie pod towarzystwo SLD-owców i teraz robi z siebie wielką panią polityk. Powiem ci nawet że troszkę jej współczuję, też mnie denerwuje robienia sobie zdjęcia ze zbrodniarzami. No ale ona ma tylko 17 lat! I pewnie sama do końca nie zna życia za komuny.

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 23:44:17
Hmm. Przy takiej ilosci godzin historii w szkołach, to w Dzierżoniowie może sporo osób przekonac.

penetrator
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-29 23:15:36
Co taka gówniara dwudziestoletnia może powiedzieć na temat PRL'u, komuny czy winie bądź niewinności np. Kiszczaka? Ja jestem starszy o 10 lat a nie mogę wiele powiedzieć, moi rodzice tak. Przecież ona urodziła się już po transformacji ustroju. Źle to tylko świadczy o lewicy, że mają takiego kogoś w szeregach. Nie zdziwię się za kilka lat jak wyjdzie kolejna sex afera w lewicy z udziałem tego pustaka i czołowych działaczy SLD.

trilho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-29 23:05:00
a ja sie ciesze ze twoj stary dupi cie godzinami a ty poj,,,no ku..wo plon za wujka w piekle!!!

Antycyponek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-08-29 21:28:38
komentarz usunięty przez moderatora

pershing127
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-08-29 21:21:56
A wam pimpongi skacza: Facetom, ze tylko moga o niej pomazyc a klientki, ze moga pomazyc o takim wygladzie. Krytykuja pewnie same smoczyce co nawet psy na smietniku sie za nimi nie ogladaja. Do kosciola zdrowaski klepac. Pustaki

makfob
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 21:08:10
Święta prawda

a.rgon
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-29 20:50:17
Fajna dziewczyna z wyglądu, ale jest lewakiem i do tego jest głupia. Faszyzmowałbym ją

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-29 19:08:58
Bezmozga blondyna, gdyby ta karierowiczka miala chociaz sladowe ilosci rozumu, podpielaby sie pod platforme lub pis. Za kilka lat, gdy wymrze pokolenie czerwonych moherow, SLD bedzie mialo zerowe poparcie spoleczne. Kariery z towarzyszami szmaciakami nie zrobi.

matrixxxxx15
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-29 18:45:48
Takie same z niej zero jak z dzisiejszych polityków, znane z pier... głupot wyssanych z palca.

antony
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-29 18:39:58
nie czytała czarna księga komunizmu opisuje systemy ucisku całych narodowości, jako że znaleźli się ludzie, którzy posiłkując się Marksem i na nim bazując owładnięci byli szaleńczymi wizjami poodwracania społecznych porządków za wszelką cenę: cenę głodu, śmierci i tortur milionów niewinnych istot w imieniu których rzekomo, mieli oni prowadzić ludzkość do socjalistycznego raju w Rosji Szacunkowa liczba ofiar: 50 milionów.ChRL 60 - 65 milionów. jeszcze Kuba i inne kraje

steve6
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-29 18:39:13
Co za typowy polski lachon na historii chyba l...y robiuła pod ławką

trumpor113
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-08-29 18:29:46
Jeśli tak bardzo lubicie socjalizm to ja mam dla was świetną propozycję. Idźcie do pracy i pracujcie przez 12 godzin dziennie. Po czym weźcie sobie tak 1/3 wypłaty a resztę rozdajcie menelom pod sklepem. Zobaczycie jak wam ten socjalizm szybko z głów wyparuje...

ktosiu_1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-30 00:25:36
Ale za to "menelstwo" będzie sobie chwalić że socjalizm jest najwspanialszym ustrojem na świecie.

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:25:24
"menelstwo" i cwaniactwo będzie sobie zawsze chwalić komunę. Dlatego że to nie jest ustrój dla robotników a dla władzy i takich właśnie cwaniaczków i nierobów. Wszystko było państwowe, kradli ludzie na potęgę, dlaczego? Bo mogli i im się to bardziej opłacało niż uczciwie pracować.

King_Midas
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 17:47:14
Minusy to pewnie dają dzieci z korzeniami...

quanticox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 17:41:35
komentarz usunięty przez moderatora

Kwinto
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-29 17:38:22
A NA DRZEWACH ZAMIAST LISCI BEDA WISIEC KOMUNISCI ! Mam nadzieje, ze to haslo z czasow komuny do dzis nie stracilo na waznosci ... moze w koncu doczekam sie tej "czystki".

PracowityKarolek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-29 17:04:49
Trzeba być idiotą żeby mówić iż prl był dobry dla Polaków. Nigdy nie była za granicą? Nie widzi różnicy? prl to stanie w miejscu. Przez komuchów jesteśmy o 60 lat opóźnieni. My jeździliśmy maluchami, a zachód mercedesami. Już taki najprostszy przykład podałem dla tej blachary i innych debili sławiących rządy zdrajców z moskiewskiego nadania.

epimeteusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 16:41:21
napieralski tak szybko napierał ręką w wiadomym miejscu ze jej prawie nie widac, chyba mu sie spodobała.

Aria88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-29 16:23:43
Byłaby na celowniku Beivicka.

AlexJSteel
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-29 16:19:09
O moj ulubiony typ przyglupa czyli czlowiek z nieznajomoscia historii.

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 16:03:45
Ile jej płacą za te herezje?

DXPac
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-08-29 16:01:11
Chętnie bym ją przeniósł w przecietne realia człowieka pracującego z tamtych lat. Ścieżkę zdrowia też bym jej zafundował.

dahomej
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 16:00:27
Durna idiotka ze wsi

Huzar1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 15:57:21
Fajna laska :-) Zapewne wie ze ma trochę nie po kolei w glowie, a w polityce takich ludzi dużo + płace dobre za takie gadanie

ja1ja
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-29 15:33:16
Ludzie mieli pracę i mieszkania, bo taki był przymus nie wolno było być bezrobotnym albo bezdomnym! Więzienie zwane PRL, było tak super jak w dzisiejszej korei północnej.

ja1ja
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-29 15:54:49
Np. osiedlowy sklep społem (pomijam fakt, że jedyny towar to sól i ocet) zatrudniał: kierownika, zastępcę kierownika, księgową, magazyniera, dwie kasjerki i dwie sprzątaczki.

ruchamcimatke
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-29 15:27:27
i tak bym ruchal

matty1000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 15:24:57
jeb*ł ją żyd..

x17luty1983
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-29 15:07:20
Obecna poprawność polityczna. Gdyby napisała, że należy ich skazać to nikt by o niej nie usłyszał nawet.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 14:55:52
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 14:54:30
kto wydłubał tej lasecce tą odrobine mózgu , który posiadała , chyba posiadała na tyle by się na podwórku nie załatwiać?

ncaso
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-29 14:27:09
Róbcie jej dalej reklamę :DDD

prypal
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-08-29 14:18:47
wiochą jest ,ze ktos ma inne sympatie polityczne niż wy?

novmaster
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-29 14:59:41
wiochą jest że ta małolata promuje zbrodniczą partię która mordowała rówieśników jej rodziców lub dziadków. wiochą jest że szkoły kończą edukacje historyczna na progu końca drugiej wojny i nie mówi się o PRL. Stąd biorą się takie nieuki polityczne jak ta Klimassara

michau_n
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 14:16:08
ale ona się z nimi nie pieprzy tylko pokazuje się z nimi bo utożsamia się z ich poglądami

laracroft2131
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 13:51:46
Exsclusive Bitch.

mjakwiocha
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-29 13:13:16
Daje im dupy i tyle

ptaku110
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 13:05:59
bo trzeba wiedzieć gdzie się puszczać..

Kwinto
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-29 13:00:32
Typowy przyklad ulomnosci historyczno-politycznej! Noo i mamy efekt ... wychowali sobie mlodych Janczarow ! Dodam tylko cytat Mariana Hemara "Dla najemnych Judaszow Bolszewickiej bestii nie bedzie przebaczenia, nie bedzie amnestii !

Kwinto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 12:59:27
Typowy przyklad ulomnosci historyczno-politycznej! Noo i mamy efekt ... wychowali sobie mlodych Janczarow ! Dodam tylko cytat Mariana Hemara "Dla najemnych Judaszow Bolszewickiej bestii nie bedzie przebaczenia, nie bedzie amnestii !

killing_joke
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-29 12:58:57
W dupie była i gówno widziała, a mądrzy się, jakby cały PRL przeżyła... Panienka musi mieć Czerwonych dziadków i rodziców, skoro sama czegoś nie doświadczyła a chodzi i powtarza...

siaraaa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-29 12:58:51
Córka ubeckiego ścierwa.

tasior777
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-29 12:12:17
skąd na świecie biorą się takie tępaki jak ty? przez tych twoich idoli Polska do tej pory nie może wyjść z dołka. komuchy to złodzieje i mordercy gorsi niż hitler

Carat
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-29 13:06:12
Tylko po tych złodziejach jest co w "demokracji" sprzedawać przez 20 lat. A po Solidaruchach sprzedawać będzie można jedynie długi.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-29 14:47:25
Za PRL wszyscy byli biedni, ale mieli co jesc, w co sie ubrac, mieli prace, gdzie mieszkac, mieli miejsca w zlobkach, przedszkolach (za darmo) i mimo propagandy mieli dostep do wyksztalcenia i kultury.(prawdziwej kultury, nie badziewne filmy z USA)

trumpor113
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 18:23:10
A gdyby nie ci czerwoni złodzieje nie trzeba było by NIC sprzedawać! Gdyby nie było solidarności to byś zapi*** w soboty i niedziele. Jeśli ci to odpowiada to won do korei północnej. Nie chcecie bezdomnych na ulicach? To proszę bardzo dajcie im jeden pokój w mieszkaniu albo kupcie im mieszkania. Jesteście tacy mądrzy póki nie musicie płacić...

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-21 17:59:37
Tak, bo dzisiaj nikt nie zapi*** w soboty i niedziele, oczywiście za wolne w środku tygodnia, albo za darmo bo nie ma innego wyboru. Wielka mi Solidarność, ojciec sam opowiadał jak na początku strajku po hali produkcyjnej paradowali ormowcy z białymi pałami, a po tygodniu te same sk**ny stały już na zewnątrz z biało-czerwoną opaską na ramieniu i dwoma palcami nad głową. Kto ich przyjął do tej Solidarności ? W większości zakładów po "wielkim zwycięstwie", na stołkach przewodniczących związków, zasiedli dawni sekretarze partii i ich przydupasy.

tasior777
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-29 12:10:01
justyna(jeśli to twoje prawdziwe imię) jesteś idiotką, kiszczak morderca na wolności to wstyd dla nas. Widać, że stare układy są jeszcze bardzo mocne a mordercy mają lepiej niż ich ofiary

tasior777
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-29 12:08:02
foty ze starymi komuchami, tymi co gnębili polski naród przez 40 lat to jest powód do dumy?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 14:31:32
Wszyscy zawsze "gnebili" polski narod. Zawsze wina byla "gdzie indziej" i tak pewnie zostanie .Tak jest najlatwiej.

CocaineSystem
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-29 12:00:08
Hmm głupia i pusta już jest więc zostało dawanie dupy politykom i kariera polityczna stoi przed nia otworem he

freak4life
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-29 11:54:37
Przedstawmy pannicę bliżej: "17-letnia Justyna Klimasara od trzech miesięcy jest przewodniczącą Federacji Młodych Socjaldemokratów w Dzierżoniowie. Nastolatka lubi publikować na Facebooku zdjęcia ze znanymi politykami lewicy, a także dzielić się z internautami swoimi poglądami. Na swoim profilu na Twitterze napisała m.in. że PRL był wspaniałym czasem dla Polski, gen. Jaruzelski ocalił setki istnień a Żołnierze Wyklęci to zdrajcy i bandyci..."

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-29 11:53:28
to jest efekt tzw grubej kreski.komuchy nie rozliczone za swoje zbrodnie.wg michnika jaruzeliski to bohater i takie tam bla bla bla.mlodzierz to czyta i wyrabia sobie taki poglad.mozliwe ze rodzice byli jakimis partyjniakami albo pracowali w resortach silowych i pewnie chwala tamte czasy jako ostoja dobrobytu.

raider667
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-29 11:52:30
Pewno się jej stary komuch ładnie uwłaszczył i tęskni za czasami ...

Sensualna
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-29 11:50:42
ku..wka ktora sie lansuje na politykach dajac im dupy ;)

bingo73
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-08-29 11:46:29
Ma dziewczyna swoje zdanie i nie kryje się z nim - i tak powinno być. A nie jak większość, dużo krzyczy poforach, a jak co do czego, to ani głosować nie pójdzie, ani sam nie angażuje się w politykę ... większośćtylko krytykować za biurkiem potrafi ...

nie_mam_reki
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-29 11:39:49
za komuny było dobrze?! no chyba tylko przyjaciołom królika bo moja babcia nie raz o 3 w nocy jechała żeby co nakupić a potem z płaczem wracała bo nic już nie było, posadę w liceum straciła bo na spotkanie z Karolem Wojtyłą poszła zaś przy domiarze dziadkowi zawsze parę maszyn zwinęli. śmiem twierdzić, że przodkowie tej panny to byli działacze.

very88
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-08-29 10:58:06
Nazywanie PRL "wspaniałym czasem" to oczywista bzdura, ale był taki okres, na początku lat 70., gdy Gierek nabrał pożyczek na Zachodzie i poziom życia ludności zmienił się nagle na dużo wyższy niż był za Gomułki. To ten właśnie okres ludzie wspominają jako "czasy dobrobytu". A od połowy lat 70. do końca 80. oraz wcześniej: 50. i 60. - to makabra. Chodzi o to 5-cio lecie luksusu i dobrobytu, które wiele osób rozciąga na PRL.

bingo73
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-29 12:19:42
tylko większość zapomina, jak Polska wyglądała w 45. a w 89 mieliśmy mniejszy dług, mniejsze bezrobocie (choć było to sztuczne, ale nie wiem, czy nie nawet opłacalne, by zamiast płacić bezrobotnym, to zatrudniać ich ponad stan, że nikt nie wyrywał sobie rękawów), więcej fabryk produkcyjnych i więcej prac publicznych (w tym prace społeczne). Ile powstało szkół szpitali dróg mieszkań w latach 1945 - 1989, a ile w 1989-2013 ? nawet, jak uśrednimy w przeliczeniu na 1 lub 10 lat ... jedynie w latach 1980 - 89 było gorzej. A że sporo z tego szło na wschód za bezcen? I w skepach było pusto? i ne było

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 12:25:53
wolności słowa? i była propaganda i cenzura? pytanie, jak wielu ludziom to przeszkadzało w życiu codziennym.

wiskad
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-29 12:49:07
Pies na łańcuchu też się cieszy, jak mu budę ocieplą i pełną miskę dadzą raz na jakiś czas...

Zygantus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-30 08:54:13
Pies na łańcuchu? Och, nieładnie tak pisać o tysiącach kasjerek w marketach, które za grosze tyrają przez cały tydzień! No ale w jednym masz rację, mają wolność, mogą się zwolnić z pracy i iść grzebać w śmietnikach...

martin987
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-29 10:57:23
Kiszczak i jego bezkarnosc to najlepszy dowod na to ze ludzie z tamtego systemu trzymaja wladze w PL. Nie popieram Kaczynskiego ale lustracja powinna dawno zostac przeprowadzona-dzis jest za pozno

dosiasamosia
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-29 10:53:08
młoda i głupia, kiedyś zmądrzeje...tych staruchów bym piętnowała.

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-29 10:48:04
Tempa strzała która nie ma bladego pojęcia o historii polski i postawach ekonomi. Skoro z komuny było tak wspaniale to dlaczego wszystko jed#neło. Może ścieżki zdrowia też się podobały? Ciekawe jak by mówiła gdyby ktoś z jej rodziny zginął w Wujku.

Onanista_Przodowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 11:27:56
komentarz usunięty przez moderatora

kacu1980
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 10:46:48
No tak - kolejny tępy damski egzemplarz. Taką to tylko można do jednego użyć. Najgorsze że takim pustaków jest sporo.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-29 10:46:36
Mysle ze to bardziej politycy sie "lansuja", zeby zaistniec.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 10:30:50
komentarz usunięty przez moderatora

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-29 10:25:43
Ciekawe co by powiedziała gdyby ktoś z jej bliskich zakończył tam życie? Pewno niewiele bo czego można się spodziewać po lali z takimi głębokimi przemyśleniami

mateusz12321
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 10:25:25
Lewacka k...

laracroft2131
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 10:23:09
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-28 09:28:24
może dyskutujmy faktami. W roku 1977 CMK zakończyła przebudowę, cała infrastruktura kolejowa była przystosowana do prędkości 300km/h, szyny do 250km/h (polskie huty nie mogły dac lepszych). co mamy teraz? aha, no i budżet państwa był blisko zera. I każdy przedsiębiorca z okresu PRL potwierdzi, że wtedy prywatny biznes prowadziło się o wiele łatwiej.

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 22:05:04
Czy do tych "ułatwień" zaliczasz też podatek domiarowy? A może zainicjowana przez Hilarego Minca tzw Bitwa o handel także sprawiała, że "prywatny biznes prowadziło się o wiele łatwiej"?

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 11:03:51
No chyba ze państwo potrzebowało głośnego procesu i przedsiębiorcy szli sobie do więzienia albo nawet na szubienice (afera mięsna). A działalność prowadziło się łatwiej bo "na rynku" nic nie było więc jakiego badziewia się nie zaoferowało to wszystko się sprzedawało.

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-29 11:17:36
mówiąc łatwiej, mam na myśli że przepisy były proste i precyzyjne, choć ostre. każdy wiedział, co napotka prowadząc działalność. a podatek domiarowy istnieje do dziś, tylko ze nieoficjalnie i o wiele trudniej się od niego wywinąc. a na szubienice nie szli prywaciarze, tylko szefostwo państwowych firm robiący wałki na mieniu państwowym. i bardzo mi dziś tego brakuje. tylko ze po 1991 zawisłoby pewnie 75% przywódców solidarności i dzisiejszego SLD PSL PO PIS

nie_mam_reki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 11:46:37
do beever: kto niby z twoich bliskich jeździł pociągami osiągającymi takie prędkości? i, że niby przemysł prywatny prowadziło się lepiej nie wiem skąd Ty w ogóle masz te informacje.

Lollagrr
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-28 02:47:59
Ja natomiast ostatnio rozmawiałam z osobą, która żyła w tamtych czasach. Stwierdziła, że może nie było kolorowa ale teraz to dopiero jest bajzel w naszym kraju. Kiedyś to i mieszkania były i młodzi nie musieli wyjeżdżać, żeby znaleźć pracę... Tak więc jeśli osoby poniżej nie żyli w tamtych czasach uważam, że nie powinny się wgl wypowiadać na temat Gierka i tamtych czasów.

bubatraker96
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 17:28:30
każdy tak mówi bo w komunie musiałeś pracować nawet jak ciebie zwolnili przepraszam nie zwalniali tylko odchodziło się na własne życzenie to i tak coś znalazłeś mieszkania ta jasne 20 lat stażu w spółdzielni wpłacając na wkład jedzenia nie było kto miał rodzinę na wsi albo umiał kombinować to mięso miał czy inne rzeczy a bajzel był tylko trzeba było pokazywać że jest ok i nikt nie mógł mówić że jest gdzieś źle i teraz każdy marudzi bo trzeba poszukać pracy a kiedyś to musieli ciebie zatrudnić a żyło się lepiej bo nie było komputerów a ludzi w kupie trzymała bieda i wspólny wróg komuna

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 10:27:33
Moja mama w 2007r. wykupiła takie spółdzielcze mieszkanie na własność za 5zł. W jednej pracy przesiedziała 33 lata, pamiętam, że mimo iż wychowywała nas sama, mieliśmy co jeść, nawet słodycze były. Fakt, stało się w tych nieszczęsnych kolejkach "po masło", ale ja nie narzekam. Sprawy polityczne to osobna działka.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 10:32:39
Komuna była państwem opiekuńczy więc osoby mniej zaradne czy te które były w trudnej sytuacji życiowej wspominają tamte czasy dobrze.Obecne czasy sprzyjają osobom kreatywnym i dla nich są zdecydowanie lepsze.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-29 10:59:50
Mieszkań nie było właśnie. Mieszkań nie można było kupić tylko trzeba było "dostać". Przez 20 letni staż w spółdzielni albo dzięki znajomościom. Młodzi (i starzy) nie mogli nigdzie wyjezdzać. (Ludzie nie mieli paszportów, a żeby otrzymać paszport trzeba się było SB-ecji prosić (i czeto zgadzać się na współprace). Nawet przeniesienie sie ze wsi do miasta czy z miasta do miasta było problemem. Nie mozna było tak sobie przyjechac i procowac w Warszawie np. Przepisy meldunkowe to utrudniały. Praca była przymusowa, nie można było nie pracować. Za uchylanie się od obowiązku pracy groziło w

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 12:20:13
nie ma glupszego stwierdzenia niz "osoby nie zyjace w tamtych czasach nie powinny sie wypowiadac".

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 12:23:37
mieszkania nowe dostawało się średnio po 10 latach, szczególnie, jak były dzieci. i nikt się nie bał ich rodzić. no i każdego było stać na to mieszkanie, wykupione potem po latach za grosze. a dziś? Można je kupić od ręki i kolejne 30 lat pracować, by je spłacić. Po co wtedy paszport, jak i tak nie ma za co wyjechać. a kiedyśwczasy miałeś prawie gwarantowane raz w roku ...

bubatraker96
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-27 21:24:22
takie poglądy mają dzieci peerelowskich szych dla nich komuna to był raj na ziemi prosty lud cierpiał z niedostatku a u nich lodówki się nie domykały od coca coli zęby wypadały no i dzisiaj mamy skutki tego wszystkiego

ewunia325
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-27 21:18:34
Nie no w mordę... ta miniówa w zestawie z wypiętym cycem tak pasuje do tych "głębokich przemyśleń", jak ja do kolejki do konfesjonału:D

Elbing
    Ocena: 50 (glosow:68)
2013-08-27 21:03:39
Słitfocie ze zgredami są mi obojętne ale tymi debilizmami pseudohistorycznymi lolitka nieco mnie zirytowała...

KRYG.DESIGN
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 16:45:16
co za debile ucza terz mlodych historii, ze takie glupoty wygaduja???? Chyba ze jej rodzice to komunistyczni konfidenci? Jeszcze pare lat a historie calkiem odwroca, ze to Polska na Niemcy napadla, Zydow Polacy gazowali az Rosja nas uratowala, obdarowala darami I dokarmiala jak bylo nam ciezko. O I jeszcze z Jaruzelskiego zrobmy bohatera narodowego I uzywajmy jego metod: W czasie marszow I protestow wypuscmy policjantow z ostra amunicja I niech strzelaja do protestujacych - jezeli tak bardzo chcemy powrotu prl............

malpigwalt
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-08-27 20:59:23
A to mała kurewka!

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 10:53:32
Po czym poznajesz?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600