Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
"Protest"...qrwa,a co gdyby EUROPEJCZYCY tak protestowali w Syrii lub Egipcie??!!
Savathus  13-08-31, 10:15 Zgłoś
+ 631 -
Dodano: 2013-08-31, 10:15:19   przez: Savathus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 631  Zgłoś nadużycie
239
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Nietoperze
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(204)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Savathus
    Ocena: 88 (glosow:108)
2013-08-31 10:26:49
Vacarius,poszukaj artykulu na ten temat.To ma być "protest" "W poczuciu obowiązku solidarności i braterstwa z uciskanymi i prześladowanymi muzułmanami".WTF?Widzisz co ma na sobie ten dzieciak?Koszuylka z podobizna Mursiego.Nie chodzi o sama modlitwe,ale o PROTEST!Wyobrazasz sobie europejczyków w Damaszku,Teheranie czy nawet w Dubaju,protestujacych przeciwko dyskrymiunowaniu innych wyznan w krajach muzułmanskich?Przeciwko mordowaniu innowiercow?Jestes w stanie sobie wyobrazic co by sie z nimi stalo?Tu chodzi o DYSPROPORCJE!Im wolno wszystko u nas,a nam u NICH NIC.Oto tu chod

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-11 13:06:59
Miłe złego początki.

wisniatom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 09:24:24
Nagle Wawa bojówki nie ma jak ciapciaki cyrki urządzają...

drezdeck
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-08 01:08:34
YYYYYyyyyyy, gdzieś tu kiedyś widziałem taki film, nie pamietam tytułu, gdzie pewien człowiek w masce mówił, że nie pozwoli, by to co sie dzieje w np Anglii lub Francji działo się u nas w kraju, że zrobi im to co zrobił Sobieski pod Wiedniem itd. Więc apeluję do Ciebie obywatelu, nadszedł czas byś zaczął działać, obróć słowa w czyn, bo właśnie zaczyna się robić u nas to, czemu wszyscy jesteśmy przeciwni. Owszem, precz z rasizmem, lecz gdy rasizm ma uratować naszą kulturę, bądźmy jak najbardziej ZA!

janisz24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 08:43:38
No i się zaczeło

gregords
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-06 03:26:20
k.rwa co to robi w naszym kraju!Polacy,europejczycy niestety musimy sami sie tym zajac,bo mamy tak nieudolne wladze ktore maja w dupie nas obywateli a brudasow przyjmuja z otwartyni rekami bo uchodzcy i zapomogi dostaja a my!!!

rudzia026
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-05 19:09:09
Kto nie zna islamistow niech sie nie wypowiada ja znam , popieram DO GAZUUUU!!!!!!!

bastet620
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-09-04 06:39:26
Ciebie, lub Ciebie.. zwykłego Polaka za Twoją wiarę w Boga, za modlitwę do Jezusa i Jego matki za przeproszeniem .... K*RWA by Cię posadzili na kilka lat!! nie chcę tu brzydko pisać, ale niech wy*ierda*ają za zachodnią granicę bo mi się nie widzi użeranie się "o przejście w pobliżu MECZETU" i to jeszcze w prawie obEsranych spodniach czy mi łba nie odrąbią... Po tylu aktach agresji nie ufam IM ni ch**a!! dziękuję i miłego dnia

patisol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-04 01:23:50
do gazu ...

olo91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 22:03:27
Szpica każdemu:/

jan_pancerny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-03 20:43:25
ustawiaja sie do kopniaka, czy co?

MrTomikomi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 15:34:24
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-09-03 13:55:37
Chetnie zamienie fudbolowa holote i bandytow na muslimow, nie pija , nie bija swoich kobiet, ciezko pracuja na rodzine i przestrzegaja prawa.

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-03 17:03:35
Hołota taka jak Ty nawet nie potrafi porozumiewać się w ojczystym języku.

Marik123
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-09-03 17:10:41
Bicie kobiet to tam norma,oblać kwasem też nie problem. Pracują na rodzinę,żeby dobrze sprzedać córkę i przestrzegają prawa,które nie ma problemu z pedofilią,rasizmem,przemocą i morderstwem. Podoba Ci się Islam-zamień swój kraj na tę ich ziemię obiecaną,ale jedź tam,a nie zapraszaj ich tu.

hashi89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-03 21:00:07
Widzę, że znasz się na islamie jak żyd na świni.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-03 21:03:35
Marika123 - porozumiewam sie tak ze zrozumialas a to nie jest moj "ojczysty" jezyk. Ja nie uzywam zwrotu "ojczyzna", na calym Swiecie czuje sie "jak w domu" i szanuje wszystkich ludzi, nawet Ciebie.

monia10188
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-04 00:03:41
nie pija???? nie bija swoich kobiet???pija w nocy ,bo wtedy allach nie widzi to samo co do bicia itp. ilu znasz muzulmanow???????????

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-04 22:40:54
"nie bija swoich kobiet, ciezko pracuja na rodzine i przestrzegaja prawa." ŻE NIBY CO KU.RWA? Weź idź się zabij odpadzie społeczeństwa. Wszystko jest lepsze od gówna zwanego islamem, nawet kibole.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 09:36:03
hashi89,do mnie to piszesz? a co do Ciebie caleanka : Ja szanuję tylko tych,którzy w zamian dają mi szacunek. I w wielu miejscach czuję się dobrze,ale dom mam jeden. I choćbym kiedyś zamieszkała w innym miejscu,zawsze nazwę Polskę ojczyzną,a każdemu człowiekowi jaki mnie zapyta o narodowość z dumą odpowiem,że jestem Polką. Wstyd mi za Polaków,którzy nie mają szacunku do własnego kraju,jego tradycji i godności.

Szajba19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 21:25:03
buhahaha nie biją kobiet tak???? weź się człowieku doucz, poczytaj książki, gazety, koran, posłuchaj tego, co opowiadają kobiety/Polki, które wzięły sobie takiego faceta za męża... do edukuj się trochę a później się wypowiadaj... niedobrze mi się robi jak (za przeproszeniem) ciemnota wypowiada się na temat o którym nic nie wie...

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-09-03 08:42:35
Widze ze boicie sie islamu i macie racje. Za kradziez ucinaja rece a za zdrade kamionuja kobiety. To by bylo straszne dla Polek i Polakow.

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-03 08:49:47
Żeby aż za zdradę..Kamienują za to,że ktoś ją zgwałcił. Tak,boję się Islamu. Bo wiem,co mi grozi,jak zaciapaci się ten kraj...Kobieta,do tego Niewierna. Sam wiesz,co to znaczy. ;]

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-03 09:52:10
Mam na mysli ze po wprowadzeniu islamu, polowa Polakow chodzila by bez rak a ilosc kobiet by sie dramatycznie zmniejszyla.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 17:13:53
Dobrze wiem,o co Ci chodzi :) Nie muszę zdradzać,zgwałcą mnie,to i tak mnie za to ukarzą. Ba,przy 30 stopniowym upale zazwyczaj chodzę w szortach,jak pomiot szatana :) I pierwszy rzuć kamieniem!!!

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 21:33:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 22:34:43
Patrząc na to, jak zachowują się wobec kobiet nasuwa mi się tylko jedno stwierdzenie: oni z większym szacunkiem bzykają swoje kozy niż swoje kobiety, a tym bardziej te "niewierne"

ssgalizien
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-09-02 20:31:51
FUCK ALLAH ... FUCK QURAN ... FUCK ISLAM ... FUCK SHARIA !!!!!!

Polucjant11
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-09-02 21:38:44
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-03 06:18:19
Just fuck everything! :D

fekaliator
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-09-02 15:32:48
Trzeba ich wywalić na zbity ryj dokąd nie zdążyli się rozmnożyć w naszym pięknym kraju

CocaineSystem
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-09-02 13:53:00
Je*ane śmiecie. Jakby np. kibice sobie stali tak w większej grupie to zaraz przyjechałaby policja, rozgoniło towarzystwo i jeszcze by lipy narobili za jakieś nielegalne zgrupowania czy coś. A jak taki ciapaty skur*iel protestuje to psy przyjeżdżają i jescze ochraniają tych debili aby im przypadkiem włos z głowy nie spadł i żadna krzywda się nie stała. Takich muzułmanów trzeba tępić bo to zaraza. A Polki, które z nimi żyją również wypier*olić razem z tymi brudasami a nawet i wcześniej.

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-03 07:02:55
Tak,a to jest chore,że im w Twojej ojczyźnie wolno więcej niż Tobie,bo ślepi debile zaatakują Cię zaraz o rasizm. Ta 'tolerancja' to nic innego,jak pozwalanie brudasom na panoszenie się jak im się żywnie podoba-i nikt ich o rasizm nie posądzi,mimo,że w ich 'religii' wyraźnie jest opisane,czym dla nich jesteśmy. To jest popie*dolone,żeby swoich za coś tępić,a obcym na to pozwalać.Niech ludzie się w końcu ockną,bo to do niczego dobrego nie doprowadzi...

Mr_Flood
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-09-02 12:41:02
jakbym tam był to bym się po prostu na nich wysikał. ciekawe co by mi policja zrobiła za to że wysikałem się na gówno

LordStyrax
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-02 12:03:43
Macie tolerancje swoja za parę lat będziecie się tak kajać ze strachu żeby wam łeb nie odcięli. Islam tak ale nie u nas. Nie po to z Turkami praliśmy się przez stulecia żeby teraz ich potomkowie zalali nas z swoja obca kultura. Szacunek owszem ale na odległosc

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 07:41:44
Szacunek to ja daję osobie od której go otrzymuję. A oni nie mają go w sobie ani trochę dla nikogo i niczego poza ich cholerną Księgą i psychopatycznym Prorokiem. Islam to bezmyślne zacofanie,z czego zrobiło się barbarzyństwo,przerażające na jaką skalę;a wciąż rośnie i się rozprzestrzenia. Oni są po prostu ŹLI !

Marik123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-03 07:45:17
I do cholery rzygam słowem 'tolerancja' , jeśli jest skierowane w ich stronę. Wyciągacie do nich ręce,a oni chętnie by je wam poucinali. To jest ku*wa definicja wszej tolerancji,uległe pisdy.

dupadupas
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-09-02 09:15:15
Ja się pytam, gdzie jesteście "Kibice" gdy Was potrzeba?? Mieliście ich w jednym miejscu... :-(

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 07:13:14
Teraz wołacie o pomoc kibiców? Z tego co wiem,to teraz możemy się w rzyć pocałować. Przypomnij sobie,jak jeszcze jakiś czas temu każdy jeździł po kibolach :) Poniżej debil jA.tse.tse pokazał przykład.A jednak,pod każdą islamską wiochą wołanie do kibiców :) Mam nadzieję,że będą mieli szczerze gdzieś to co o nich się gada i jednak wezmą się za robienie porządku w ojczyźnie. Bo,jakby nie było,najwięcej patriotyzmu w nich właśnie jeszcze zostało! Kolejorze nie dadzą im się panoszyć. Niech zwycięża LECH!

long75
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-09-02 07:47:56
postawić na przeciwko nich kiboli z Ruchu i po problemie

jA.tse.tse
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-09-02 02:38:18
Oni potrafią walczyć o swoje, w przeciwieństwie do was, jełopy! Poza tym muzułmanie nie stanowią jakichś wielkich problemów. Nieraz większe robią kibole po meczu. Więc ogarnijcie się!

Mike_83
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-02 08:23:57
To walcz jelopie tak u nich,to Cie ze strzelby odjeb...

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-02 20:33:07
komentarz usunięty przez moderatora

Szajba19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-02 20:39:53
Nie stanowią problemów? poczytaj sobie troszkę o nich i wtedy się wypowiadaj... I tak na marginesie... skoro gwałcenie kobiet, wprowadzanie szariatu, czy zamachy terrorystyczne są walką o swoje i według Ciebie jest to dobre, to czemu się do nich nie dołączysz...? dzięki takim ludziom jak Ty ta plaga coraz bardziej się rozprzestrzenia...

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-03 07:27:21
Idź się ku*wa do nich przyłączyć,a jak w końcu ludziom cierpliwość się skończy i zaczną ich w końcu zwyczajnie wyrzynać to zdychaj razem z nimi. Bo są tu przez takich jak Ty-nie wiadomo czy bardziej głupich,czy naiwnych debili,którzy jesteście tak zajęci piłowaniem mordy na bluzganiu swoich,że otworzycie oczy dopiero,jak kozo*ebca będzie gwałcił i zabijał wasze matki/żony/córki...Będziecie tchórze srać pod siebie i na to patrzeć,zanim łaskawie was zabiją. I wiesz co? Bardzo mi się wydaje,że jeśli ktoś zacznie wtedy walczyć o swoje,to będą właśnie kibole.

zielonyelf
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-09-02 01:18:48
Ciapaty to Hindus - taki człowiek z Indii a nie muslim, kiedy się tego nauczycie.........

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-02 15:35:12
A kozoYeb to który ?

mielonozaur
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-02 21:15:16
>>> Wszystko co nie jest białe, powinno płonąć !

Polucjant11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-02 21:40:19
komentarz usunięty przez moderatora

szatny
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-02 00:40:15
komentarz usunięty przez użytkownika

zywieczdroj19
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-02 00:20:34
Ma ktos namiary kiedy znowu beda bic czolem w beton w tym lub innym miejscu? Chetnie wywolam jakas burde.. :)

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 07:30:52
Jak będziesz miał namiary to się nimi podziel,ok? :D

Mr.Hayde
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-09-01 23:57:35
dobry ciapaty to martwy ciapaty.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-03 07:47:58
W rzeczy samej,inaczej nie ma mowy. :)

hashi89
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-09-01 23:28:34
W końcu Europa zapłaci za swoje podejście do ciapatych. Ci, którzy czytają to co piszę, przypomną sobie to. Te kozo*eby już panoszą się po ulicach Europy i wymierzają prawo islamu i są bezkarni. Wiecie co najlepiej działa na zarazę? PŁOMIENIE.

Polucjant11
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-09-02 21:41:35
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-03 07:49:52
Polucjant11,a żebyś zdechł z ręki muzułmanina ;]

hashi89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-03 21:06:26
Polucjant11- Gdybyś miał chociaż troszeczkę szarych komórek, tak minimalnie- wiedziałbyś, że Narodowe Odrodzenie Polski(NOP), które mam w avatarze, to prawica. Ma też skrajnie prawicowe odłamy. Ale widać, że zanim coś napiszesz to nie myślisz. O ile myślisz w ogóle.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 09:48:48
hashi89-Wątpię w to,żeby myślał i w istnienie chociaż śladowych ilości szarych komórek u tej jednostki już patrząc na jego avatar.Poziom wypowiedzi tylko mnie w tych wątpliwościach umacnia.

DaBig
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 22:53:51
komentarz usunięty przez moderatora

killroad3
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-09-01 22:16:42
Dzisiaj Warszawa jutro Kraków...pojutrze Twoje miasto! Nie bądź obojętny, Manifestuj. Oni będą się zjeżdżać i bić pokłony, blokując ulicę!!!

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-09-01 22:57:40
Oni sa spoko. Trzymaja sie razem i zawsze staja do walki. Nie boja sie dostac w ryja. Jak dostana to wroca po jeszcze. Oby nie nazbieralo sie ich zbyt wielu bo nas zjedza. To ludzie wychowani na wojnie. Tylko, ze to ciemnota jest i srednioiecze... Dzieki Donaldowi nie maja u nas socjalu ja w UK. Jego jedyny plus.

hashi89
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-09-01 23:39:56
"ONI SĄ SPOKO"? Człowieku! Czyś ty ku*rwa oszalał? Gdyby było ich więcej, to np. jak twoja dziewczyna szłaby w miniówce, to mogłaby dostać w twarz za taki strój na ulicy w SWOIM kraju. Chyba masz baaaardzo nikłe pojęcie o arabach.

Szajba19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-02 20:24:27
Jak dostanie w twarz to jeszcze pół biedy... a jak ją zgwałcą, oszpecą lub nawet zabiją to co wtedy powiesz...? Zesr@ł byś się ze strachu w takiej sytuacji... i nadal byś sądził że są spoko...?

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-03 07:56:51
jaro,ochuyałeś do końca?! "SPOKO"?! To nie są ludzie wychowani na wojnie,ta wojna to cały sens ich życia! Jak powiedzą Ci,że masz krzyczeć o Allahu razem z nimi i walczyć z Niewiernymi,to zrobisz to,żeby ratować tchórzliwe doopsko?! Nawet,jeśli będzie to oznaczało zabicie rodaka,który im odmówi? To może być Twój przyjaciel,Twoja dziewczyna,matka,siostra..nie wiem,najbliższa Ci osoba. Ale zachowa w sobie tyle godności i powie im,żeby poszli do diabła,co wtedy zrobisz? Poderżniesz jej gardło? Bo alternatywą będzie Twoje życie..Oby do tego nie doszło.

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-03 08:02:25
Uprawiają seks nawet z niemowlętami... Ich 'żony' to niewolnice,z którymi mogą zrobić wszystko (a nic dobrego im nie robią ;/) a jeśli ktoś zostanie ukarany,to ta kobieta. Raj jest ich najważniejszym życiowym celem,a osiągną go przez męczeńską śmierć lub zabicie Niewiernego. Dzielą świat na muzułmanów i nie muzułmanów,przy czym Ci drudzy zasługują według nich na śmierć lub gorsze rzeczy.."ONI SĄ SPOKO.' Jeezuuu :/

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 21:59:10
Ale zaden z was tak naprawde nie mial nigdy z nimi do czynienia i ta swoja wiedze czerpiecie z glownego gruntu mediow. Ja nie mowie, ze tak nie jest. Ale tak nei jest w Polsce. U nas to sie nie przyjmie. Jest u mnie hotel dla czeczenow i z poczatku byly zatargi ale szybko dostali wpierd)l i siedza cicho. Swoim strachaniem obrazacie mnie, Polaka.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 00:07:43
jaro,piszesz,że to się nie przyjmie. Ale jakiś czas temu też wszyscy byli pewni,że oni się tu nie pokażą. Wybacz,że Cię obrażam,ale jako kobieta mam powody bać się islamskich zwyczajów :) I nie chcę ich tu.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 02:04:27
A swoją wiedzę czerpię skąd się da,również z książek-a wśród nich z Koranu.

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 21:07:29
"Ale tak nie jest w Polsce" jaro a wiesz czemu tego jeszcze nie ma w Polsce i póki co są spokojni...? bo jest ich jeszcze za mało, zjedzie się ich tu jeszcze kilka-kilkadziesiąt tyś i wtedy zobaczysz co się będzie działo... Jakoś nie mam ochoty przyglądać się na te glizdy panoszące się po moim, naszym kraju... I jak chcecie mieć spokojne życie i uniknąć katastrofy to przestańcie pieprzyć że są "spoko" tylko trzeba ruszyć d... i wypieprzyć ich póki nie jest za późno... rzygać mi się chce jak czytam komentarze osób takich jak Ty, które ich popierają i bronią... wstydzili byśc

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 23:33:52
jaro0700 - jeszcze coś. Skoro są "spoko".to gdzie,w którym momencie napisałam powyżej coś o Islamie,co według Ciebie nie jest prawdziwe?

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 09:22:19
Mowie, ze w Polsce tak nie jest i nie bedzie bo nikogo tutaj nie stac zeby zaalac nasz kraj dziecmi :D jak jestes taka matka Polska to sama cyknij sobie 5. W anglii moze i tak bo 80 funtow tygodniowo piechota nie chodz do tego ksiazki i leki dla dzieci za darmo. U nas daja 60 zl naa dziecko a ksiazki sa po 500 pln na rok. Nas nie zaleja bo z glody zdechna :P)

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-01 21:26:25
Nie drą ryja jeszcze, bo mało ich jest...

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-03 08:06:51
Coraz więcej..Teraz,jak jeszcze można to przerwać,to wszyscy czekają nie wiadomo na co. Aż oni zaczną zabawę? Zaczną,ale kiedy będzie ich tylu,że sprawa zrobi się trudna do rozwiązania.

MINTOR
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-09-01 21:05:18
Gdzie są naziole, narodowcy, dresy, skini i kibole kiedy są potrzebni?

h4cker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-01 21:31:44
Stoją za rogiem i czekają aż psy pojadą...

MINTOR
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-09-01 20:59:30
Chętnie bym wjechał w nich TIRem.

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-01 21:12:52
good idea. tak ładnie ułożeni jak do egzekucji.

waw1910
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-02 12:02:09
GOURANGA !!!

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-09-01 20:47:43
Dlaczego to gówno zatarasowało ulicę ?? Ku..wa władza Wawy powinno to usunąć i jeszcze ku..a gazem potraktować ,a na odchodne pałami po łbie do krwi!

Pierdzielak
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-01 20:22:35
To jest punkt, w którym kończy się moja tolerancja...

blackknightVII
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-01 20:18:08
Ci panowie idą do skipa?

Szajba19
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-09-01 19:50:59
Wyrzućmy ich z Europy póki nie jest za późno... Tolerancja tolerancją... ale za jakiś czas możemy się obudzić "z ręką w nocniku" i już sobie z tą plagą nie poradzimy i będziemy mieć wszyscy przejeb@ne bo według ich jesteśmy przecież "niewierni"... Nie wiem jak Wy, ale ja sobie nie wyobrażam życia w ich kulturze i pod tymi rygorami...

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 20:16:52
komentarz usunięty przez moderatora

Szajba19
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-01 20:28:26
Jeżeli tolerują nas i szanują nasze zwyczaje to owszem, zgadzam się... ale jeżeli zachowują się tak, jak zachowują to musimy bronić siebie i swojego kraju przed takimi ludźmi. Nie możemy pozwolić na to żeby, każdy obcokrajowiec który przyjeżdża do naszego kraju właził nam na głowę i robił tu co mu się rzewnie podoba...

Szajba19
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 20:36:39
Gdyby któryś z naszych Rodaków czy inny Europejczyk pojechał tam i próbował wymuszać swoje prawa, protestować czy też w najgorszym wypadku zgwałciłby jakąś muzułmankę jednego dnia by nawet nie przeżył. A tu im można praktycznie wszystko i nikt na to zbytnio nie reaguje

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-01 20:42:16
komentarz usunięty przez moderatora

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-01 20:46:18
I ją i jego by czekał taki sam los...

Szajba19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-01 20:48:47
Chodziło mi bardziej o to że, oni pod tym względem są bezkarni, nikt nie reaguje na to co robią...

Yorgus12345
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-01 19:48:36
jesli juz te zwierzeta maja u nas mieszkac to niech chociaz przestrzegaja naszego prawa a nie kilka zon itd. kiedy my robimy u nich cos takiego to lina samochod i wiadomy skutek

miszcz82
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 19:39:25
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 19 (glosow:21)
2013-09-01 18:25:52
komentarz usunięty przez moderatora

bewaking
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-01 19:02:22
Mądrze prawisz, trzeba Ci polać.

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-01 19:24:03
komentarz usunięty przez użytkownika

justysia507
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-01 19:29:08
No,jak nigdy ,dam plusa

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-01 19:31:33
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-01 19:35:10
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-01 19:37:02
komentarz usunięty przez moderatora

olo2411
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-01 21:51:03
Mnie tylko zastanawia, co tam robi policja ?? Ba na 100% nie pilnuje porządku (tamowanie ruchu na drodze publicznej) od kiedy to można zająć pas ruchu, od tak ??

ares27113
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 18:17:45
Przerobić na kebab i do Maroka na rynek

kazsu
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-01 18:15:40
I wlaśnie widzimy do czego doprowadziła Europa że pełno tych brudasów.

M44RC1N
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-01 17:51:02
ja to bym to tałatajstwo obrzucił kaszanką i won do islamabadu

wertyxal
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-01 17:34:44
FAŁSZYWA HOŁOTA!!! ...i ja się pytam, gdzie w takich przypadkach są nasi kibole???

patkom6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-01 17:28:59
pierdolone kebaby-_-

xenofobia
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-01 17:24:16
komentarz usunięty przez użytkownika

HANIBALU
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-09-01 16:13:36
Do mięsnego po wieprzowinę i ognia:)

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-01 21:01:04
Ognia, ale czołgiem ich!

matty1000
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-09-01 16:04:14
wyp**ać z nimi do buszu. teraz tylko potulnych udają.

outsiderjack
    Ocena: 25 (glosow:27)
2013-09-01 15:41:31
Nieliczni muzułmanie chcą pokoju. Najpierw chcą pobytu, potem szczególnego traktowania, na koniec żądają ustanowienia swojego prawa, w kraju, który udzielił im opieki. Potem już tylko odpłacają nienawiścią religijną, rasową i zamachami przeciwko każdemu i wszystkim mającym inne poglądy. W Europie zapewniono im szczególną opiekę, poszanowanie religii itd. Czym odpłacili w Europie - zamavhami. Ich współwyznawcy mordują wyznawców innych religii. STOP ISLAMIZACJI! Póki czas.

xmleczny
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-09-01 14:55:51
Jakbyśmy protestowali w Egipcie lub Syrii wzieliby nas rozstrzelali ;)

Synapsse
    Ocena: 18 (glosow:20)
2013-09-01 14:30:10
No to zaczęło się i w Polsce. Nie było nikogo w okolicy żeby ich pogonił?

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 09:13:50
No to się ku*wa zaczęło. A nie pogonili ich,bo szanowna władza piluje "porządku" :/ To jest jakaś chora komedia.

CrookedMind
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-09-01 14:25:48
Taki zarcik: Niemcy, rok 2040. Dwaj policjalni, muslimy, zatrzymuja kierowce na drodze i prosza o dokumenty. Jeden do drugiego: -Ahmed, patrz co za dziwne nazwisko, Müller

OOoMatkoBoskoOO
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-01 14:25:21
Savathus ma tu racje,oni pokazują wręcz że my im tu nic nie możemy zrobić,gdyby chrześcijanka za czela się modlić gdzieś tam u nich to albo by ją zabili albo zgwałcili,mieszkam teraz w angli i na co dzień widzę jak oni się panoszą,jeszcze trochę a opanują całą europę i zrobią z niej to co zrobili u siebie,pamiętajcie każdy kto nie jest muzulmaninem jest ich wrogiem.

martin987
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-09-01 18:54:29
Co za bzdury - Chrzescijanie maja normalne prawa na bliskim wschodzie tak samo jak oni w europie. Np w Iraku jest ponad 1,5 mln chrzescijan a jeszcze w 2003 bylo 300 kosciolow - dopoki USA nie zaczela wprowadzac swoja demokracje obie religie zyly w zgodzie - Czy wy nie widzicie ze to USRael to najwieksze zlo tego swiata?? D;laczego wprowadzaja demokracje akurat tam gdzie jest ropa?

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 08:17:00
martin987-oficjalnie mają tam prawa. Ale ku*wa,ile można tłumaczyć,że ten zakłamany motłoch pięknie gada do czasu... Jak dalej ludzie będą wierzyć w ich zapewnienia,sam się przekonasz.I pomyśl wtedy,że Dżihad się toczył,kiedy jeszcze był czas to skończyć..

wieszjak
    Ocena: 16 (glosow:18)
2013-09-01 14:18:47
to jest POLSKA nie Bruksela nie tolerujemy brudnego cwela

SethAngel
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-09-01 14:17:37
I każdemu po mandaciku za wprowadzenie utrudnień w ruchu drogowym :) Nawet nie ma jak śmieci wywieść. Chyba że to po nich to spoko.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-09-01 14:15:07
to,ze to nie Londyn lub Belgia to akurat widac od razu po beznadziejnym chodniku i ulicy

TotalnaWiocha11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 14:13:54
to, ze to nie Londyn, belgia its to akurat odrazu widac po beznadziejnej drodze i chodniku

mur13l
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-09-01 13:42:45
My Polacy jesteśmy tolerancyjnym narodem dlatego myślę że powinniśmy im pozwolić wypier*alać z naszego kraju na własną rękę...

Sheereen
    Ocena: -27 (glosow:31)
2013-09-01 13:12:33
O co Wam chodzi? Chyba lepiej, że protestują modląc się, niż rzucają race, czy podpalają samochody. Zresztą w Polsce jest konstytucyjna wolność wyznania i póki nic złego nie robią, nie można ograniczać ich swobód obywatelskich.

preambula
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-09-01 13:27:17
nie rzucają rac i nie podpalają samochodów, bo jest ich JESZCZE za mało. Lepiej zapobiegać niż leczyć.

malgolina
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-01 13:41:17
Szkoda,że takiej konstytucyjnej wolności nie ma w kraju muzułmańskim...

CENTAUR4334
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-09-01 13:44:24
To, że nie rzucają rac i nie podpalają samochodów nie oznacza, że nie rozważają/planują zamachów.

Sheereen
    Ocena: -13 (glosow:17)
2013-09-01 14:11:47
Nie będzie ich więcej, bo patrząc realistycznie, Polska nie jest krajem z wysokim socjalem i przyjazną politykę imigracyjną. A to, że u nich jest zacofanie, nie znaczy, że my musimy tacy być. A co do potencjalnych zamachów: po co mieliby je u nas organizować? Ameryki nie lubią, bo rządzi się na Bliskim Wschodzie, ale Polska?

davidstar
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-09-01 14:37:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Sheereen
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-09-01 14:49:08
davidstar: Jestem Polką w 100% i nie ćpam. Dużo się ich zrobiło, bo np. Polska ma podpisaną umowę z Arabią Saudyjską, że Saudyjczycy przysyłają nam studentów. Tylko, że oni mają swoje rządowe stypendium 1800 EURO, więc naszej kasy nie chcą, nawet specjalnie nie marzą o tym, by tu zostać. PS: W Iraku kontyngent ma/ miało jakieś 20 krajów. Zamachy były tylko w Hiszpanii i Anglii.

dragonnn19
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-09-01 14:54:31
dawidstar od razu po nicku mozna stwierdzic kim jesteś, my was też tu nie chcemy, to dzieki wam i waszym kolegom z ameryki Europ ma nalot emigrantów , a co wasz izrael robi z Palestyńczykami mordujcie codzinnie ich naloty robicie ale o tym cicho ! Zwaliliście Saddama w Iraku i powstał burdel państwo bezprawia a teraz chcecie to samo w Syrii.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-09-01 15:07:48
komentarz usunięty przez użytkownika

adolfoch-1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-01 15:15:34
komentarz usunięty przez moderatora

Sheereen
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-09-01 15:48:05
davidstar: Ta "kosa" to był nóż, a Polak wlazł mu do domu i chciał zaatakować. Polecam Kodeks Karny - można się bronić, gdy istnieje realne niebezpieczeństwo zamachu.

davidstar
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-09-01 18:16:55
komentarz usunięty przez użytkownika

Szajba19
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-09-01 19:57:33
No u nas jeszcze nic takiego nie robią, ale w innych krajach....? U nas też chcesz żeby podkładali bomby? robili z chrześcijankami co chcą bo jesteśmy według nich "niewierne", a takie trzeba nawracać? Islam to jedna wielka plaga i inaczej tego się nie da nazwać

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 08:25:17
Sheereen,piszesz o ich prawach. A wiesz,jakie według nich masz prawa jako kobieta,w dodatku Niewierna? Naprawdę wierzysz w to,że jeśli okażesz im szacunek i zrozumienie,odpłacą Ci tym samym? I nie pytaj,po co mieliby organizować zamachy,bo odpowiedź masz w Koranie. Bronisz ich,a nie znasz tego,na czym opiera się cała ich ideologia. 'Nie robią nic złego'..tak,póki jest ich za mało,żeby się wychylać. Oby nie doszło do tego,że na własnej skórze poczujesz,za co Cię mają...

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 16:45:06
Wiele razy któryś z nich otwarcie powiedział,że obowiązuje ich tylko prawo szariatu i to nim się kierują,nie do cholery polską konstytucją.

GotoToiletXD
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-09-01 12:58:21
Trzeba rozstrzelać to ścierwo póki mamy czas

durthu
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-09-01 12:25:57
No i gdzie sa wszyscy internetowi napinacze? Tak krzyczycie, że ich do Polski nie wpuscicie czy wyrzucicie i co? Oni maja ochrone POlicji jak widać na fotce, szkoda że nie było tam kiboli. Za 10 lat to bedzie z tysiac takich muslimów i wtedy może kraj sie obudzi. Fakt, obudzi się za późno.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-03 16:50:14
Też teraz tylko gadasz w necie,wiesz? Potrafisz tylko tak czy w końcu pora własny protest? Nie po kablu,na ulicy. Cwaniaki. :)

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-01 12:24:31
Ha ha tu jest z 15 osob :D jihad ze niech go h*j...

Marik123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-01 21:31:18
Żadnego ciapatego ma tu ku*wa nie być.

PaniKitsune
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 12:24:27
komentarz usunięty przez użytkownika

tsr123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-09-01 12:01:45
Ej ja nie wiem jak wy ja nie chce ich w Polsce, trzeba ich wytępić jak szczury. Bo jak oni zostaną to jeszcze będzie gorzej, oni są szkodnikami które trzeba wytępić dla bezpieczeństwa Polski,a prosty lek na nich to jak na pedofilów kulka w łeb. Nie toleruje islamu, ta religia to absurd.

kanapkah
    Ocena: 17 (glosow:21)
2013-09-01 11:51:42
W*pierdalac z Polski, j*bani podludzie

betibeti1987
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-09-01 11:47:09
Ty debilu, nigdy w Egipcie nie byles, nie masz pojecia o niczym. znasz zycie tylko z radia i telewizji. Wiec na temat Egiptu lepiej sie nie wypowiadaj CIEMNA MASO. Jakbys nie wiedzial to wśród Egipcjan są chrześcijanie

Savathus
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-09-01 11:58:11
Wiem ze sa,ostatnio wiele mówiano na temat tego,jak są "kochani" w Egipcie.Zwolennicy obalonego w Egipcie dwa miesiące temu Mohameda Mursiego z Bractwa Muzułmańskiego mszczą się na Koptach za poparcie udzielone wojskowym dokonującym przewrotu - niszczą kościoły, sklepy i domy należące do chrześcijan.Ale co ja tam wiem!!Jestem CIEMNA MASA,a media klamia.

GotoToiletXD
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-01 12:59:45
Powiedział ktoś kto nawet nie wyszedł 5 metrów od kurortu XD

jaro0700
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-09-01 13:23:24
Chrzescijanie sa jeszcze glupsi

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-01 14:26:33
...bo palili na stosach w piątym wieku n.e.

jaro0700
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-01 19:05:03
A teraz przerzucili sie na bzykanie chlopcow

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 19:15:57
nie pomyliłeś nikogo z księdzami albo islamem?

jaro0700
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-01 21:02:42
No skoro robisz jakies glebsze podzialy to ok. Chodzilo mi o ksiedzow. Dla mnie religie sa rowne.

foorget
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-02 02:29:34
jaro0700 księży się mówi, a nie ''księdzów''

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-05 02:14:38
jaro,jeśli dla Ciebie religie są równe,to polecam przeczytać Biblię i Koran. Ze zrozumieniem i w całości. Dopiero wtedy tak naprawdę możesz robić jakieś porównania. A tłumaczenia,że paręset lat temu chrześcijanie organizowali sobie rzezie w imię religii,jest bez sensu. Raz,że dawno i nieprawda. A dwa,że im się wtedy w doopach poprzewracało,bo Biblia niczego takiego nie sugeruje.

Kaltschtain
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-01 11:37:01
komentarz usunięty przez użytkownika

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-01 13:58:29
Skocz po kumpli, to se po was zbiorowo pojezdze, bo mi sie nie chce rozdrabniac i pod roznymi absurdami was szukac. Oj, czuje, ze bedzie dzis wesolo :)))

cyc1982
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-09-01 11:33:50
u nich by nas powieszono,zgwałcono,poderżnięto nam gardła itp,i wszystko zgodnie z prawem hahahahahaha!!!!!!Stop islamizacji Europy!!!!!!!!!!!!!

egon68
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 11:27:13
byłem w Bydgoszczy w markecie i widziałem kobietę owiniętą szmatami,wyznawcę islamu.normalnie stanąłem,popatrzałem na nią i ręce mi opadły

the_Killing_joke
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-01 11:41:19
popatrzałem?

barthezk2
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-09-01 11:06:17
niech wracaja do siebie, u nas nie bedziemy ich tolerowac!

numa
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-09-01 10:50:18
"EUROPEJCZYCY" by mieli protestować? A niby o co ta zidiociała, ciemna masa lemingów by miała protestować? Patrzysz na problem, a go nie dostrzegasz.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-01 21:03:40
"Patrzysz na problem, a go nie dostrzegasz." - oj numa numa... co jak co, ale zwykle jak coś pisałeś, to chociaż od strony językowej to się zwykle trzymało kupy.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 16:47:41
MINTOR,można patrzeć,a nie widzieć...

zari32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 10:48:59
komentarz usunięty przez moderatora

Carone
    Ocena: -19 (glosow:27)
2013-09-01 10:47:48
Nużą mnie już absurdy o religii muzułmańskiej, i ich wyznawców. Bo ch*j nie masz zielonego pojęcia, co ty wstawiasz.

Savathus
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-09-01 10:54:48
Dlaczego Twoim zdaniem nie mam pojecia co wstawiam?To nic wielkiego poszukac w necie artykułu na temat tego protestu.To nie jest "atak" na muzułmanów,ale pokazanie tego jak on odbieraja pewne rzeczy.To ze oni bedac u nas goscmi,moga wszystko i chca coraz wiecej.Ale gdy europejczyk pojedzie do krajów islamskich,to za byle głupote moze trafic pod sad.Pamietasz przyklad norweżki?Jestes w stanie sobie wyobrazic ich reakcje,gdyby to muzulmanke zgwalcono np w Berlinie lub Oslo?To jest hipokryzja.I dotyczy ona kazdego wyznania,bez znaczenia czy to Islam czy Chrzescijanstwo.

Carone
    Ocena: -21 (glosow:21)
2013-09-01 11:08:54
Ku*wa co chwilę, dosyć co? Ja wiem że punkciki lecą, ale bez przesady. Polacy, każdy może robić krajach muzułmańskich to samo co muzułman, w Turcji czy też w innych, lecz trzeba przestrzegać się kulturą. Turcja to kraj wolny, i są muzułmanie jak i katole, i żyją w zgodzie, w Arabi włożysz chustkę i Cię naprawdę ciepło przywitają, pokażą ci wszystko czego byście chcieli, bo się naprawdę cieszą, że ktoś z innego kraju stąpa po ich ziemiach. I co wy wypisujecie to chamstwo i obłuda, a tak naprawdę ktoś był w takich krajach, ktoś widział jakie są zwyczaje? Mnie w ten sposób obrażasz,

Carone
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-09-01 11:11:25
Najpierw zajmij się kulturą chrześcijańską, potem bierz się za inne.

spinacz404
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-01 11:14:21
Ty Carone lepiej zajmij się obiadem, bo gadasz bzdury.

Savathus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-01 11:22:58
Carone,dlaczego mnie oceniasz w taki sposob?Kulture chrzescijanska znam barrdzo dobrze,w koncu w niej sie wychowalem.Rowniez wielokrotnie krytykowalem absurdy i hipokryzje religii katolickiej.Mialem ostatnio wiecej takich wstawek,ale dlatego bo to temat bardzo aktualny.Nie mam wplywu na to co znajduje w necie..jesli to sie nadaje,to wrzucam.Nie dbam o to czy dostane punkciki,czy nie...mam to zwyczajnie w dooopie.Turcja jest laicka,wiec to zly przyklad...Mowisz ze zyja w zgodzie,ale np w Arabii nie mozna stawiac chrezscijanskich swiatyn..wiec jak to jest z ta zgoda?Zgoda owszem,ale dla

Carone
    Ocena: -12 (glosow:12)
2013-09-01 11:24:16
Nie obchodzi mnie to, ale mieszać się do innych religii to szczyt chamstwa.

Savathus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-09-01 11:27:50
turystow,bo Ci kase zostawiaja.Zreszta,niech oni tam sobie zyja jak chca,maja prawo.Tylko ze gdy przybywaja do Europy,to maja OBOWIAZEK przystosowac sie do naszych regul,tak jak my bysmy musieli u nich.A sama widzisz ze to czesto pobożne życzenie... "W poczuciu obowiązku solidarności i braterstwa z uciskanymi i prześladowanymi muzułmanami"..ja sie pytam,gdzie oni sa przesladowani i uciskani?No gdzie?Obrazilem Cie ta wstawka?No wybacz,nie mialem takiego zamiaru.

Savathus
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-01 11:32:18
No to widocznie jestem okropnym chamem i prostakiem,w dodatku ignorantem...trudno,gorsze epitety slyszalem pod swoim adresem.Kazdy mnie ocenia jak chce.Jedni po tym gdy mnie poznali,a inni na podstawie jednej wstawki.Bywa.Takie życie.

davidstar
    Ocena: 19 (glosow:19)
2013-09-01 11:37:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Savathus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-09-01 12:05:22
Ale David,ja mam JAJA.Spokojnie..nikogo tu nie przepraszam.Nie mam takiego zamiaru.Tymbardziej chowac sie.Napisalem tylko ze nie bylo moim celem obrazic kogokolwiek.To sa suche fakty podparte racjonalnymi argumentami.Wiem co napisalem,jestem swiadom swoich pogladów i przekonan.Umiem tez ich bronic...nie musze sie przy tym posilkowac epitetami i wyzwiskami.Widze co sie dzieje w Europie i na Bliskim Wschodzie,i to interpretuje na swoj sposob.Zyjemy JESZCZE w cywilizowanym kraju,i kazdy ma prawo mnie krytykowac.To proste.

malgolina
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-09-01 12:40:48
Carone, gdyby muzułmanie żyli nawet ze sobą w zgodzie, to nie byłoby przygotowań do wojny w Syrii, nie byłoby manifestacji w Turcji, Egipcie, nie byłoby tysięcy uciekinierów do innych państw, nie byłoby tylu zabitych na Bliskim wschodzie. Poza tym, skoro piszesz, ze trzeba przestrzegać kultury w krajach islamskich, to ja również chcę,aby naszą kulturę przestrzegali przyjezdni do nas muzułmanie.

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-01 13:05:40
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 13:44:16
Nie twierdzę tak, nie wiem kto to zrobił, to tylko insynuacje. Mówi się też, że ci przywódcy (Saddam też) trzymali w ryzach swoje kraje i był spokój.

Szajba19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-01 20:09:52
No właśnie Carone "mieszać się do innych religii to szczyt chamstwa"... skoro to szczyt chamstwa, to czemu oni się wpierd@lają do nas? czemu mówią że jesteśmy niewierni? Nie na darmo istnieje powiedzenie że "nie każdy muzułmanin to terrorysta, ale każdy terrorysta to muzułmanin"

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-03 08:46:49
Savathus,wstawiaj i to jak najwięcej. Tu się ludzie muszą obudzić,póki jeszcze jest czas. To nie jest piękna bajka o zgodnym życiu kultur i religii. To jest do ciężkiej cholery Dżihad,stopniowo i skutecznie prowadzony. To wszystko spokojnie wygląda,dopóki jest ich tu za mało,żeby mieli coś do gadania! Są przekonani o swojej wyższości i racji,kłamią bez oporów,byle do celu. A ludzie,którzy wychowują się we w miarę cywilizowanym świecie,wierzą,że oni tu nam pozwolą żyć,jak my im...Oni za zabicie drugiego człowieka mają obiecany Raj.W nich nie ma ani iskierki dobra...

Szajba19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 21:16:02
Tutaj ludzie się obudzą dopiero wtedy gdy, będzie zdecydowanie za późno.... niestety taka jest prawda... :(

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 23:22:09
Wiem,też to widzę. Właśnie przez osoby niedouczone i niemające pojęcia o Islamie,wierzące,że muslimki chcą się przyjaźnić,a są napadani przez bandy złych rasistów. Pie*rzą o ich dobrych i pokojowych zamiarach,wspaniałej kulturze i dążeniu do zgody i jedności. I powiedz mi,proszę,czym pokazać prawdę tej uległej,ciemnej masie,jeśli nie maczetą w ciapatej łapie? Inaczej nigdy nie dotrze. Jak zacznie się i tu,to pomyślcie,debile,że przez was giną Ci,którzy już dawno próbowali przywołać was do rozsądku. :/

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-09-01 10:46:16
komentarz usunięty przez użytkownika

janko1938
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-01 11:38:09
PRZEZ WIEKSZOSC SPOLECZENSTWA KIBOLE SA OTRACANI TAK ZE NIECH SIE NIKT NIE DZIWI JAK MUZELMANIE ZALEJA POLSKE I TYCH WLASNIE KIBOLI BEDZIE SIE PROSIC O POMOC W WALCE Z CIAPATYMI.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 11:40:40
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-01 11:46:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 09:03:13
janko1938- Akurat jestem głęboko przekonana,że jeśli ktoś w końcu straci cierpliwość i zacznie bronić Polski i Polaków,to będą to właśnie wku*wieni kibole. Chyba pokocham ich za to! I nie odtrącam ich. Tylko sam przyznasz,że jak po meczu jakiś nieszczęśnik zaplątałby się między klubami,miałby raczej przesrane...Ja bym nie chciała w zamieszaniu przypadkiem nadziać się na bejsbola,tyle. Ale jak na ustawce,bez zagrożenia dla niezainteresowanych,leją się między sobą,trudno...

astaii
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-09-01 10:32:22
I się koorwa rozprzestrzenia zaraza,trzymajcie tak dalej!!!! a będziemy obcymy we własnym kraju,ja w Anglii nie mogę patrzeć jak sobie z nimi nie radzą, u nas będzie to samo!!!

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 08:35:44
Ale weź tej ciemnej masie wytłumacz,że oni nie chcą się przyjaźnić...

niemanikogo
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-09-01 10:21:18
Tolerancja tolerancją, ale to już zaszło za daleko. My na siłę nigdzie swojej wiary nie pchamy. Jak chcą się gibać przy tych swoich modlitwach to niech wysuwają do swoich krajów. Zaciapaceniu mówimy stanowcze NIE!

Rei_Ayanami
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-08-31 13:42:53
Jako, że to nielegalne zgromadzenie, polecam użycie sił prewencyjnych i rozgonienie ich siłą, spałowanie i obrzucenie bekonem. To powinno na parę miesięcy rozwiązać problem ciapatych w naszym kraju

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 20:39:34
Szkoda żarełka:) wystarczą same flaki świńskie:)

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 09:35:37
A ja myślę,że paintball byłby zabawny :) Zamiast farby krew wieprzowa i jeeb z karabinków :D

maxicoveri
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-31 12:34:51
MUZODAJNIA-słuchają płyt...chodnikowych!

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-31 10:28:16
A co by było gdyby europejczycy tak protestowali w Iraku albo Afganistanie? To by ich jakiś amerykański czołg rozjechał.

Race225
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-31 16:51:16
Albo islamce w centrum protestu przemyciliby materiały wybuchowe by pozbyć się swoich "wrogów" w imię Allacha...

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-31 10:20:05
W Arabii Saudyjskiej nie muzułmanie nie mogą wjeżdżać do Mekki. Zakażmy nie katolikom wjazdu do Częstochowy! :D Nie porównuj Polski do bambusów bo idąc tym tokiem rozumowania dochodźmy do takich absurdów.

Savathus
    Ocena: 88 (glosow:108)
2013-08-31 10:26:49
Vacarius,poszukaj artykulu na ten temat.To ma być "protest" "W poczuciu obowiązku solidarności i braterstwa z uciskanymi i prześladowanymi muzułmanami".WTF?Widzisz co ma na sobie ten dzieciak?Koszuylka z podobizna Mursiego.Nie chodzi o sama modlitwe,ale o PROTEST!Wyobrazasz sobie europejczyków w Damaszku,Teheranie czy nawet w Dubaju,protestujacych przeciwko dyskrymiunowaniu innych wyznan w krajach muzułmanskich?Przeciwko mordowaniu innowiercow?Jestes w stanie sobie wyobrazic co by sie z nimi stalo?Tu chodzi o DYSPROPORCJE!Im wolno wszystko u nas,a nam u NICH NIC.Oto tu chod

vacarius
    Ocena: -10 (glosow:10)
2013-08-31 10:31:41
Oni u nas mogą tylko protestować. A my w Iraku i Afganistanie czołgami robimy rozpierdol. A przyjdzie czas na Syrię i Egipt. Potem Iran i Arabie Saudyjską. Gdy już tam po ulicach będą jeździć nasze czołgi to nie będziesz czuł potrzeby protestowania tak jak nie czujesz potrzeby protestowania w Iraku lub Afganistanie.

vacarius
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-08-31 10:37:17
Oni by zabili od razu wszystkich naszych gejów wśród protestujących u nich europejczyków. Zabijmy wiec wszytych muzułmańskich gejów w Polsce. Czy nie widzisz ze to jest zły tok rozumowana? Nie rób się taki sam jak muzułmanin tylko muzułmanina zrób takiego samego jak europejczyk! Bo gdy staniesz się talibem to oni wygrają.

Savathus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-31 10:45:10
Vacarius,to co sie dzieje w Syrii i Egipcie,dawno przestało byc konflikem poliyucznym.,to juz wojna religijna.Sunnici walą w Szyitów,i na przemian.A interwencja USA i Eurolandu?Watpie w to,serio.Znbyt duze ryzyko globalnego komnfliktu.Matko,jacy geje?Oni ukamieniowaliby WSZYSTKICH,bez roznicy czy to homo,hetero,ateista czy katolik.Nie widzisz ile hipokryzji jest ich dzialaniu?Oczekuja od nas wszystkiego,ale od siebie NIC!To my musimy ich szanowac,ale oni juz nie.To my musimy szanowac ich tradycje,ale oni jako goscie nie musza!

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-31 10:55:55
U muzułman wszystkie wojny to wojny religijne. Oni żyją jeszcze średniowiecznymi zasadami. A ty chcesz cofnąć Europe do średniowiecza z powodu ze za bardzo różnimy się od reszty świata? Jeśli cofniemy się choćby o krok jeśli się chociaż trochę zmienimy na podobieństwo muzułman to przegramy. To słabsze narody powinny przyjmować kulturę silniejszych. Dlatego przegramy jeśli cokolwiek od muzułman zaczniemy małpować. Nie tędy droga. Ich zmuśmy do tego aby gej mógł bezpiecznie przejść sobie ulicami Dubaju. Wtedy my wygramy.

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-31 11:04:22
Wygramy bo ci muzułmanie w Europie przyzwyczajają się do naszych obyczajów. Już nie mogą sobie bezkarnie zabić geja na ulicy. Nauczą się tego potem wrócą do siebie na emeryturę i nauczą swoich. To długa drga, ale lepsza bo bez rozjeżdżania ludzi czołgami. Twoje metody cofnąłby nas do poziomu III Rzeszy. Powoli islam się zmieni na całym świecie pod wpływem kultury świeckiej UE i USA. Nie trzeba nic robić. Rozwój technologiczny sam w sobie obali wszystkie religie.

zethanon
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-08-31 13:04:17
hahaha, muzułmanie przyzwyczają się do naszych obyczajów ?? Patrzmy UK, Francja tam zmieniają już prawo i nikt nie może się odezwać.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 17:02:11
vacarius,do jasnej cholery...Niech sobie siedzą u siebie,ok. Nie mówimy ani o Syrii i Egipcie,ani o cofaniu Europy do czasów średniowiecza-tylko o tym,żeby bronić się,skoro to co nam grozi jest oczywiste. Ja wojny nie chcę,i tak sobie myślę,że @Savathus też raczej nie do niej dąży,tylko do tego,żeby Polak w Polsce miał prawo bezpiecznie być Polakiem. Ale zrozum,do ciężkiej ku*wy,że oni traktują to właśnie jak wojnę,póki co taktyczną ;] Ale wojnę. I obiecano im za nią zbawienie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700