Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Koranem lub karykaturą Mahometa ten człowiek najprawdopodobniej już by nie żył.
Megajra  13-09-02, 14:07 Zgłoś
+ 399 -
Dodano: 2013-09-02, 14:07:05   przez: Megajra
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 399  Zgłoś nadużycie
76
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Kobieta i telefon
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(123)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
notyourbusines
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-09-11 20:34:42
Wiocha to to jest no ale ten podpis? Nie lepiej napisać o co chodzi tylko jakieś durne opisy? Zdjęcie pokazuje syryjskiego rebelianta który rozkradł majątek kościelny. I to trzeba potępić!

Pery77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-16 15:05:01
A co za różnica czy islamista czy katol - i jedni i drudzy do piachu

dzikiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 22:15:55
Przyszłość polski?

sako77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 13:40:30
komentarz usunięty przez użytkownika

Marek-irl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-14 23:05:59
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-14 08:50:30
@Marika123 - do KK przestalem uczeszczac w wieku 14 lat, w Polsce nie bylem od przeszlo 30 lat. Patrze na zjawiska obiektywnie z boku, tak jak je widze i tak nazywam. Dlatego moj charakter sie wyprostowal.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-15 08:42:30
Z boku to Cię proboszcz dorwał jak jeszcze byłeś ministrantem,a po tym jak widać charakter się nie prostuje.

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-15 08:48:09
I nie patrzysz obiektywnie,tylko z punktu własnego siedzenia. Próbujesz wciskać komu się da brednie o księżach pedofilach i porąbanych katolach,a kurva prawda jest taka,że katol ani klecha mi krzywdy nie zrobi za fakt,że nie chodzę do kościoła,ubieram się jak mi się podoba i mówię,co myślę. Proboszcz mi co najwyżej mszy nie odpie*doli przed pogrzebem.Więc przestań szerzyć wszem i wobec,że chrześcijanin i muzułmanin to to samo zło,bo kit wciskasz i kropka.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-15 10:43:14
"Nuncjusz apostolski w Dominikanie arcybiskup Józef Wesołowski został odwołany ze stanowiska w związku z oskarżeniami o pedofilię - poinformował rzecznik Watykanu ks. Federico Lombardi. Decyzję podjął papież." To nie moje zdanie tylko fakty i nie on jeden. Ja widze ze masz miesieczne problemy z kobiecoscia i brak Ci bardzo aktywnego chlopa.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-15 10:54:19
Nikt mnie nie dorywal i nigdy nie bylem ministrantem, tylko rodzice mnie ciagneli do KK. Bardzo lubie i szanuje rozsadne kobiety ale takiej jak Ty pewnie pies by nie ....... ruszyl.

Marik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-15 18:51:01
Wiem,że wśród klechów mnożą się zboki i że teraz to tam się wiara niewiele liczy. WIEM. Ale kurva,został odwołany ze stanowiska,ktoś mówi o tym głośno a społeczeństwo to potępia. W Islamie to jest normalne! Przecież sam Mahomet miał 6letnią żonę -_- O to mi chodzi,rozumiesz? Tu pedofilia jest czymś chorym,tam zwyczajnym.Jest różnica?

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 18:52:19
Problemów nie mam,'chłopa' mi nie brak,a zoofilią się brzydzę,więc wolę żeby pies mnie nie...ruszył ;)

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-14 08:24:20
Drugie zdanie. - masowa pseudo kultura z USA, wypiera i oglupia , wypiera europejska i oglupia spoleczenstwo. Tu przyczyna jest nowa religia "religia mamona". W tym wypadku mozna mowic o zydoskiej lobby.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 08:28:39
To jest odpowiedz do @Schwab (blad na stronie)

archiequatro
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-13 03:12:41
ZLOTY KMENT WIOCHA 2013.Problem z Islamem (mówię tu sama za siebie,nic nie będę próbowała Ci wmawiać. ;)) jest taki,że to tylko w niewielkim zakresie religia. Gdyby chodziło tylko o dobór modlitw czy imię wyznawanego Boga,to nie ma sprawy.Niech każdy wierzy w co chce,za każdym razem to powtarzam..Ale sęk w tym,że ta niby-wiara,to w istocie cały,kompletny system społeczny,kompletnie sprzeczny z normami obyczajowymi Europy.Nikt ich tu nie 'sprowadzał',siły roboczej jest dość ;

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 03:22:11
Mialo byc "ZLOTY KOMENT itd" ale "o" mnie z klawiatury wylata . Marik ? ....- Dobrze wiedziec ze sa jeszcze ludzie myslacy. Pzdrawiam.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 00:17:46
No dzięki za nominację. xD Piąteczka ;p

SzeResZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-16 17:18:05
Ano siły roboczej jest dość, a nawet jak by nie było, to oni i tak nie pracują, wolą się opi**alać.

kristopherus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 23:26:19
komentarz usunięty przez użytkownika

dragonpluk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 21:22:33
I na niego przydzie PORA :)

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 19:30:28
Iznowu brudas

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-12 17:07:58
Cywilizacja białych chrześcijan upada lewaki i pedzie ją wykończyły, ale i oni zatęsknią gdy tacy jak ten facet na zdięciu przyjdą im łeb ucinać. Nawt sami ateiści zaczną wówczas wierzyć w Boga.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 19:52:44
PiS z Toba.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 23:34:04
Skutki mody na nadmierną tolerancję.

Mossin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 16:35:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Schwab
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-12 15:43:43
Niestety chrześcijanie są skazani na upadek gdyż stali się bierni i skupi się na "nadstawianiu policzków" co jest wysoce demoralizujące i szkodliwe dla człowieka. Dodatkowo w Europie czyli kolebce i zarazem byłej twierdzy chrześcijaństwa masowego, doszło arazem do czegoś nietypowego - zrobiło się modne plucie na własną kulturę. Pomogły temu lobby homoseksualistów, którzy nie mogli się wpasować w kulturę europejską. Islam to dziś wykorzystuje z uśmiechem wygranej na twarzy.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-09-12 19:55:41
Widze ze jestes czynnym sluchaczem radio maryja i trwam, jednoczesnie aktywnym zwolennikiem PiS.

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 22:46:52
celanka - nie interesuje mnie polityka (też polska) , obserwuję ją czasami jedynie z daleka. Polityka demoralizuje ludzi co widać już chyba dostatecznie wyraźnie na Starym Kontynencie. Natomiast bardzo mnie interesują zmiany kulturowe na świecie. Czy możesz coś powiedzieć na ten temat po za kompletnie bezużytecznym komentarzem? Jeżeli uważasz, że to co powiedziałem jest nieprawdą, to wykaż to. Daję ci szansę.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 23:32:24
Schwab ,akurat w przypadku tego gościa nie oczekuj niczego poza bezużytecznym pie*doleniem. Bardzo mi się wydaje,że skrzywdził go kiedyś jakiś zboczeniec w sutannie :)

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-13 08:02:54
@Marika123 - wypowiadasz sie bardzo autorytatywnie i nie respektujesz ludzi o innych pogladach. Nazywasz ludzi debilami i dolaczasz negatywne epitety, zastanawiam sie co u Ciebie jest wynikiem takiego znieksztalcenia charakteru?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-13 08:42:09
@Schwab - przedstawione przez Ciebie poglady sa zapozyczone ze skrajnej prawicy chrzescijanskiej w USA,PiSu i rozprzestrzeniane przez radio maryja i trwam, dlatego tak napisalem. Walka wyznaniowa zawsze istniala celem zdobycia wplywow nad ludzmi i kierowania ich zyciem i pogladami. Co dawalo i daje korzysci materialne i wladze. Mimo ze "W oczach pana Boga wszyscy jesteśmy równi" trwa zwalczanie ludzi o odmiennych pogladach.

Schwab
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-13 13:04:41
celeanka - podstawowy błąd. Jak mogłeś/aś napisać, że jestem aktywnym zwolennikiem PIS itp.? Uważasz, że podobieństwa w ocenie rzeczywistości od razu czynią z człowieka zwolenników różnych grup? Uraziłeś mnie tym ponieważ brzydzę się socjalizmem a wrzuciłeś mnie szuflady z nimi. A wracając - nie ukrywam, że oczekiwałem jakiejś bezpośredniej odpowiedzi co do moich spostrzeżeń, niestety otrzymałem od Ciebie tylko truizm. Jeżeli masz chęci to rozbij mój komentarz na zdania i odnieś się do każdego z nich czy wg. Ciebie jest to prawda, a jeśli nie to jak ona wygląda wg. Ciebie.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-14 00:36:26
@caleanka : określasz Polaków 'polaczkami','robolami' i tym podobnymi epitetami,ogólnie zazwyczaj chętnie bluźniesz na rodaka;a niemal każdy temat potrafisz sprowadzić do swojej paranoi wobec katoli. To kto tu ma zniekształcony charakter?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 08:11:26
OK! w pierwszym zdaniu nawolujesz do walki religijnej, majacej na celu wzmocnienie chrzescianstwa.Taka walka ma miejsce w Egipcie (co pokazuje zdjecie), w tym wypadku miedzy koptami a islamistami.Przyczyna tego jest opowiedzenie sie biskupa koptyjskiego za obaleniem islamskiej wladzy (demokratycznie wybranej). Pewnie slyszales o filozofie z 14 wieku Machiavellim. Jego teza bylo:"gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta" (popularna wersja).Tu trzeba samodzielnie pomyslec, kto jest tym trzecim?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-14 08:36:04
Trzecie zdanie - w czasach kryzysu zawsze trzeba znalezc winnego, w tym wypadku nalepiej pasuja homoseksualisci i islamisci. W latach 30-tych to byli zydzi.

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-16 18:49:19
No a winnego znaleźć nie było ciężko,skoro robi rozróby w biały dzień na ulicach Europy.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-09-12 09:12:25
To zdjęcie najprawdopodobniej przedstawia chrześcijanina. Muzułmanin nie wziąłby krzyża do ręki i na pewno nie założyłby na siebie. Czy wasze małe móżdżki nie są w stanie pojąć, że są zarówno Arabowie chrześcijanie, jak i Koptowie, którzy Chrześcijaństwo przyjęli długo, przed Słowianami czy Germanami, tak samo jak Gruzini. Pogódźcie się z tym, że Chrześcijaństwo wymyślili właśnie "ciapaci". A Jezus pewnie był bardzo podobny do tego gościa i mówił podobnym językiem.

Joszo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-12 09:32:34
Za trudne to dla wiochowych głupków.

Marik123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-09-12 11:25:46
Dobra,czytając wytęż swój mały móżdżek i spróbuj sam coś pojąć. No więc w Islamie odnoszą się wrogo do symboli chrześcijańskich,a w szczególności do krzyża.Tak.Ponieważ w religii muzułmańskiej nie ma mowy o tym,żeby Jezus umarł na krzyżu.Według muslima takie stwierdzenie to bluźnierstwo,ponieważ Chrystus jako jeden z ich ważniejszych Proroków nie mógł ponieść tak haniebnej śmierci będąc pod opieką Boga. Ukrzyżowanie według nich jest fałszem i obrazą. Więc owszem,mają alergię na krzyż,ale wolą go zhańbić np.niszcząc kościół,niż minąć obojętnie.

Marik123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-09-12 11:34:35
Joszo,jeśli coś jest dla mnie trudne,to przekonanie idioty (który jak np.Ty i zaldbag uważa się za mądrego),że jest idiotą.

Sheereen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-12 11:41:36
Marik123: Chrześcijaństwo jest religią księgi - muzułmanie wierzą, że w Ewangelii jest zawarte przesłanie od Boga. Owszem, krzyża nie uznają, podobnie jak Trójcy Świętej, ale nie p*erdol głupot, że Islam nakazuje niszczyć krzyże i kościoły. Koran mówi, że żydzi i chrześcijanie to nie poganie, a sam Islam wyrósł na tych dwóch religiach.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 11:50:40
zaldbag : Owszem,chrześcijaństwo pod względem liczebności zajmuje drugie miejsce w krajach arabskich.A jednak niemal wszystkie informacje o prześladowaniu chrześcijan w tych państwach są przez media przemilczane. ;) I wiem,skąd wywodzi się moja religia,debilu.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 12:01:35
Sheereen,kraje arabskie kierują się swoimi prawami.Na przykład(zwłaszcza)Arabia Saudyjska,która jako święta ziemia Islamu stosuje specjalne zasady w odniesieniu do innowierców–na jej terenie nie mogą oni mieć swoich świątyń,nie mogą modlić się publicznie i nosić symboli religijnych. Niby ludzie Księgi i z tej przyczyny mają być traktowani łagodniej.Ale nie mają żadnej nadziei na zbawienie,bo mimo wszystko są innego wyznania;dla nich odeszliśmy od Boga,zdradziliśmy. A Koran wyraźnie poleca zwalczać zdrajców ;)

Marik123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-09-12 12:09:25
Sam Islam wywodzi się z sekty judeo-chrześcijańskiej. Niby sugerowałoby to połączenie żyda z chrześcijaninem,w rzeczywistości muzułmanin nie jest ani jednym,ani drugim,a religię chrześcijańską uważają niemal za politeistyczną właśnie z powodu złego rozumienia pojęcia Trójcy Świętej i przez wzgląd na osobę Chrystusa jako Syna Bożego. Dla nich to Prorok,jueden z ważniejszych,ale nie ważniejszy od Mahometa. W żadnym razie nie osoba boska. I tu już mają powód do interpretacji Koranu w złym kierunku.

Joszo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-12 13:34:05
marik123 udawanie mądrej Ci nie wychodzi dziecko.

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 15:42:22
Marik123: Arabia to jest akurat przykład skrajny - mogą sobie wprowadzić szariat, bo jak ludzie zaczną się buntować, to im zapłacą i jest cisza. :) A z tymi kościołami i krzyżykami też nie do końca prawda - zazwyczaj obcokrajowcy mieszkają w Arabii w tzw. "kampusach" i tam mogę chodzić sobie jak chcą, nawet kaplice mają. PS: Jak chrześcijanie mieli "zdradzić"? Jeżeli już muzułmanie karzą kogoś za zdradę, to jest osoba, która odwróciła się od ich religii.

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-12 20:12:25
No,ta cisza za którą płacą...Nie wszystkim zresztą,bo ta mniejszość żyjących tam ludzi która nie popiera ataków na chrześcijan boi się mówić wprost o problemach z agresywnymi radykałami.A,i przyjeżdżający do krajów europejskich muzułmanie otrzymują wparcie finansowe właśnie od Arabii.A co do postawy(ogólnej) Islamu wobec chrześcijaństwa to owszem,jesteśmy 'Ludźmi Księgi',dzięki czemu zasługujemy na łagodniejsze potraktowanie niż poganie,ale nie łudź się,to i tak sprowadza się do jednego.Zapadło mi w pamięć wyjaśnienie tej kwestii przez pewnego imama: owszem,wyświadczą nam łaskę jeśli całe

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 20:18:32
społeczeństwo przejdzie na Islam i jego prawa,ogłosi go jedyną słuszną i prawdziwą religią,wtedy pozwolą nam żyć,traktując nas mimo to jako ludzi niżej usytuowanych,bo to oni walczyli o islamski świat.Chyba,że pomożemy postępowi Dżihadu u ich boku.No,ale są tylko te dwa wyjścia,a jeśli stwierdzisz,że masz własne zdanie i własną religię,odwrócisz się od tej jedynej,jaką jest służba Allahowi. Czyż nie? ;)

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-12 20:22:36
Joszo : nie próbuję udawać mądrej,ten kraj jeszcze jest demokratyczny i mam prawo w dyskusji wyrazić własne zdanie. Nawet ktoś taki jak Ty ma do tego prawo ;p No więc z niego skorzystaj: co w moich wypowiedziach uważasz za dziecinne i nieprawdziwe?

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-09-12 08:31:53
A ktoś ostatnio pisał,że w ciapatych krajach wyznawcy innych religii mają prawa jak każdy inny,że tam przecież są kościoły budowane ;) Proszę,jak szybko pojawiła się odpowiedź. Nawciskali ciemnej masie bajek o pokoju i tolerancji,teorii w kółko powtarzanej i bardzo ładnie brzmiącej,ale cóż,jednak tylko teorii ;) Na załączonym obrazku mamy przedstawiony szacunek muslima to innych wyznań i kultur.W praktyce. :)

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 07:54:37
Dlatego powinnismy wydac na niego wyrok przez wcisniecie go na rozżarzony pręt i ukrzyzowanie.Sam sie domaga jeb..ny brudas!

sebek110874
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 21:54:39
komentarz usunięty przez moderatora

dm_fan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-12 00:22:49
Co wam to daje ze sobie tu pobluzgacie na arabow przestancie zrec kebaby to sie wyniosa Sami ich tu osiedlacie

Joszo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-12 06:28:55
Tylko że kebab to nie potrawa arabska ciulu.

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 06:34:00
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-12 07:37:30
Turecka,a jeden kasztan od drugiego niewiele się różni. Nie lubię kebabów,ale cieszę się,że jest coraz więcej miejsc z tymże daniem które na szczęście ciapatą mają tylko nazwę i ulotkę ;)

Mossin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 00:04:30
Widzę, że kogoś tutaj ostro boli dolna część ciała...

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 16:20:14
ciebie leb ostro chyba napier..dala skoro wstawiles taki awatar

Mossin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 16:36:52
Masz z tym jakiś problem? Powiedz jaki, a ja ci powiem dlaczego twoje myślenie kuleje.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-11 23:32:14
Allach to pedał a Mahometa stara pierze w rzece. Zobaczymy czy się jutro zaloguję :)

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 13:38:15
Ja wciąż żyję!

jacek1157
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-09-11 23:08:29
To robactwo,a tym się nie zajmuję.Od tego jest Niesiołowski vel. mirabelka.Dla mnie każdy taki gość stoi poniżej karalucha.

paulina-novak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-11 22:49:20
Tu dwa ciekawe teksty na temat tej wojny... michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2906 dwagrosze.com/2013/09/uder z-w-syrie.html Oczywiście mądrzy nie przeczytają i skomentują, ale Ty przeczytasz i wówczas samodzielnie ocenisz...

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 08:19:11
Nic o tym nie mowili w radio maryja ani trwam, dlatego takie komentarze

paulina-novak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 22:47:12
komentarz usunięty przez moderatora

popiel09
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-11 22:27:05
Syryjski "rebeliant"

PonuryUserr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-11 22:14:53
To teraz powinniśmy iść za przykładem i spalić ich ambasady

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 07:52:32
Ee..iść za ICH przykładem? Nie nie nie,Boże broń..W doopie mam te ich ambasady,spalmy meczet w Warszawie.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 09:13:48
Wiesz, że za takie teksty się idzie siedzieć?

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 12:13:39
Tak.Wiem. :)

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-11 20:56:58
Przydałaby sie kolejna krucjata ostatnia taka po której nie byłoby potrzebynrobuc kolejnej

notyourbusines
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-09-11 20:34:42
Wiocha to to jest no ale ten podpis? Nie lepiej napisać o co chodzi tylko jakieś durne opisy? Zdjęcie pokazuje syryjskiego rebelianta który rozkradł majątek kościelny. I to trzeba potępić!

Evanger
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-11 20:30:09
Walka z Islamem trwa. A ile z tych antyislamistów ma coś do powiedzenia na temat judaizmu i plugastw najohydniejszej na świecie księgi, przesiąkniętego rasizmem, ksenofobią i pedofilią Talmudu? Rozumiem zagrożenie Islamu dla Europy, tym bardziej jako mieszkaniec Sztokholmu. Zdaję sobie jednak sprawę z o wiele większego niż Islam zagrożenia. Bo to nie muzułmańscy bankierzy kontrolują emisję naszych walut i nie oni każą nam spłacać fikcyjne długi...

Sheereen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-12 00:15:15
Bo wszystko, co złe to muzułmanie, wystarczy kilka patologicznych sytuacji typu kobieta z twarzą wypaloną kwasem, 8-latka sprzedana dziadowi, jakaś nawiedzona babka, która nakazuje gwałcić niewierne i już cała nienawiść skupia się na "ciapatych", a bankierzy mogą się w spokoju zająć walutą i długami. :) Tylko szkoda, że 90% z obecnych tutaj w życiu nie widziało kobiety w chustce na głowie, co dopiero o burce. Gdzie ta tzw. Islamizacja? Granice mamy otwarte dobre kilka lat, a muzułmanów wcale dużo nie ma...

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 04:30:53
NIE MA. To dla kogo nowe meczety ?

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-12 07:42:34
To sobie czekaj aż będzie więcej i sama będziesz albo nosić burkę,albo słuchać bluzgów za jej brak ;)

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 07:46:12
I to nie jest 'kilka patologicznych sytuacji'. Powiedz mi,@Sheereen : co Ty tak naprawdę wiesz o Islamie? Bo mam wrażenie,że wypowiadasz się i bronisz swoich 'racji' a zbyt szerokiego pojęcia nie masz o temacie. ;)

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 11:24:28
archiequatro: Gdzie masz ten wysyp meczetów? O ile wiem, tylko jeden powstaje w Warszawie. Marik123: Znam wielu muzułmanów, ba, moja przyjaciółka jest muzułmanką, poza tym czytam. Wielu umiarkowanych muzułmanów patrzy na te wszystkie sytuacje z niesmakiem. A w Europie muzułmanie radykalizują się z winy Europejczyków - to oni sprowadzili sobie tanią siłę roboczą i nie pozwolili im się zintegrować ze społeczeństwem, odmówili edukacji.

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 11:29:09
Więc ci sfrustrowani młodzi zwrócili się ku radykałom - stąd ta tzw. "islamizacja". Ludzi wykluczeni społecznie szukają własnych nisz, a ponieważ nie mogą równać się z wykształconymi Europejczykami, zwracają się ku religii. Nie z powodów ideologicznych, jak większość tu sądzi.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 12:26:42
Problem z Islamem (mówię tu sama za siebie,nic nie będę próbowała Ci wmawiać. ;)) jest taki,że to tylko w niewielkim zakresie religia. Gdyby chodziło tylko o dobór modlitw czy imię wyznawanego Boga,to nie ma sprawy.Niech każdy wierzy w co chce,za każdym razem to powtarzam..Ale sęk w tym,że ta niby-wiara,to w istocie cały,kompletny system społeczny,kompletnie sprzeczny z normami obyczajowymi Europy.Nikt ich tu nie 'sprowadzał',siły roboczej jest dość ;) Nie myśl,że razi mnie kolor ich skóry czy pochodzenie,nie jestem rasistką wbrew pozorom.Razi mnie ich zachowanie w państwach,w których są gośćm

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 12:42:36
gośćmi*,tak jak razi mnie prawo szariatu i świadomość,że będąc tu mieliby się do niego stosować.Bo jest według mnie chore,chociażby względem kobiet i dzieci ;)Piszesz,że Europejczycy są sobie winni bo ich odtrącili.Odtrącili to po*ebane prawo,nie ich jako ludzi.Jeśli twierdzisz,że tak dobrze się orientujesz to nie możesz zaprzeczać-Koran wyraźnie nawołuje do rozprzestrzeniania Islamu na cały świat,jeśli nie po dobroci to siłą.Nie powiesz,że ta 'religia' nie jest naprawdę agresywna.Nie przeszkadza Ci spacerowanie w burce,to może legalna pedofilia też ma zostać zaakceptowana?

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 13:08:25
A jeszcze co do tego niby 'odtrącania' muzułmanów:po pierwsze przypomniałaś mi prostest w Kosowie,kiedy na dziewczynki nałożono zakaz noszenia hidżabu podczas zajęć w szkole.Oczywiście strajki,protesty i agreja,bo nie potrafią pojąć,że prawa kraju w kórym są ich też dotyczą. ;) I ich urazę do świata,kiedy ich premier został ciężko obrażony przez jakiegoś prezydenta zaproszeniem na kolację.Cóż,niewierny grzesznik nie wiedział,że przypadał akurat ramadan. xD

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 18:05:32
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-12 18:08:43
Robić qrwy nie będą a tylko socjal brać, dzieci klepać bo większy socjal i mordy drzeć w tramwajach bo to przecież paniska. Gdzie się qrwa rodzą tacy ludzie co tak pierdoły wierzą.

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 22:35:28
A chrześcijaństwo to nie jest cały system społeczny? Jesteśmy bardziej cywilizowani od muzułmanów, bo nasza religia jest trochę starsza. W przeszłości chrześcijanie organizowali drogi krzyżowe w wiadomym celu, a swoje kobiety zakuwali w pasy cnoty. Poczytaj sobie trochę o historii, i tej starszej, i tej nowszej, bo widzę, że masz braki.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-13 00:03:07
Nie,to nie system społeczny. Bo póki co w Polsce prawem jest konstytucja a nie Biblia,a jesteśmy bardziej cywilizowani od muzułmanów,bo w przeciwieństwie do islamskich nasze poglądy zmieniły się na przeciągu kilkuset lat. I nie wiem,czy się zorientowałaś,ale dyskusja toczy się na temat teraźniejszości,historia jest historią. Krucjaty to przeszłość,Dżihad trwa teraz. I w ogóle,jak Ty,KOBIETA podobno,możesz porównywać średniowieczne pasy cnoty do zniewolenia,przemocy i honorowych zabójstw w XXI wieku?Chcesz udowodnić swoją rację,to znajdź ciapatego męża,jedź tam,wróć i opowiedz jak było.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 00:06:47
Albo chociaż wróć.^^

archiequatro
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-13 03:04:11
Do:Sheereen- Malo jeszcze ich w Polsce bo nasz kraj jest przykladem kraju aspolecznego i antyrodzinnego.Zrob socjal taki jak w starych krajach UE i po roku masz ich milion a po 9ciu miesiacach poltora.

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-13 11:35:26
Marik123: Właśnie potwierdziłaś tylko moje słowa - muzułmanie są kilkaset za nami. :) Matka mojej przyjaciółki - chrześcijanka poślubiła Araba, pojechała do jego kraju i wróciła wraz z mężem i dziećmi do Polski po kilku latach, więc nie każdy "ciapaty" porywa swoją rodzinę. archiequatro: Jestem przeciwko dużemu socjalowi, bo większość pieniędzy z niego trafia do tzw. notorycznych nierobów. Lepsze są niższe podatki i motywowanie społeczeństwa do zakładania własnej działalności gospodarczej.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-14 00:15:52
Poślubiła Araba,czy poślubiła muzułmanina kierującego się w życiu prawem szariatu? Powtarzam:nie chodzi mi o pochodzenie człowieka,tylko o wyznanie i przestrzeganie zasad proroka-psychopaty nie zawierających w sobie zbyt wiele moralności.

Sheereen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 11:48:57
Poślubiła muzułmanina, który się modli, przestrzega Ramadanu etc., czyli kieruje się w życiu szariatem, jak to mówisz.

Marik123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-14 18:25:31
W takim razie mogę tylko powiedzieć,że bardzo jej się poszczęściło i pogratulować. :)

Linda_Kasabian
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-09-11 20:28:45
Jaranie sie islamem to pedalstwo,a Mahomet to pedefil i chooj.Do gazu z tą chołotą,zarówno islamską,jak i chrzescijanską.A amerykanie sa spoko....szczegolnio tacy jak Albert Fish,Ed Gein czy moj ukochany Charles Manson..Loofffciam go.;*

kanapkah
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-11 20:21:25
J*bane zwierzeta

Samsara
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-11 19:59:07
Jakie gówno? Jaki ciapaty? Toż to przecież jeden z czcigodnych rebeliantów (również przez was wspierany) w walce przeciwko okrutnym reżimom Husseina, Kaddafiego, Assada i całej reszty "groźnych tyranów" którzy gnietli bądź gniotą niewinnych obywateli. Dalej popierajcie obalanie świeckich wojskowych w krajach islamskich, to jako katolicy będzie mieć rzeźnie jak za czasów krucjat. Głupota zawsze boli, prędzej czy później.

Molotok
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-11 20:10:34
No akurat tym niedorozwojom niezbędni są dyktatorzy ,tylko jakiegoś obalą wszyscy oczywiście wiemy z czyją pomocą to tam zaczyna się syf i średniowiecze . Wk***iało mnie też poparcie dla czeczeńskich rebeliantów (terrorystów)przez wielu Polaków w większości po stronie PISu przecież oni niczym tak naprawdę nie różnią się od tych w Afganistanie powiedziałbym nawet że są gorsi Biesłan się kłania ale czego się nie robi żeby dowalić Rosji i podlizać się jankesą .

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 20:11:59
jankesOM

kanapkah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 19:50:28
komentarz usunięty przez moderatora

grog
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-09-11 19:13:14
A kogo on obraza? Nie jest bardziej groteskowy niz pierwszy lepszy biskup polowy... Rozumiecie? BISKUP POLOWY! To brzmi jak Jezus Chrystus z desantu albo radiotelegrafistka Maryja.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-09-11 19:48:30
Nie dość, że pedał to do tego głupi. Szpital polowy Też cię tak bawi... Rozumiesz SZPITAL POLOWY !

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-13 21:23:49
nie chodzi o wyraz POLOWY matole ale o biskupa w wojsku, tak sie osrywaja w pogoni za ratowaniem zycia: nie aborcjom, nawet jesli te groza zyciu matki, nie invitro bo trzeba ratowac niewykorzystane embriony, ale tak dla zolnierzy idacych na wojne

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 19:23:20
Jak cię debilu ktoś napadnie i będzie chciał zamordować, to policjant ma się nie wpierd@lać i nie strzelać w twojej obronie ciołku żołędny ?

faille
    Ocena: 7 (glosow:27)
2013-09-11 18:57:12
To ciapate goowno powinno zniknąć z tej planety !!!!!!!!!!!!!!

Sheereen
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-09-11 18:49:26
A skąd wiesz, że on nie jest chrześcijaninem? Wielu Arabów nie jest muzułmanami - patrz np. Liban i Egipt.

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 07:48:57
Z pewnością chrześcijanin! Głęboko wierzący,z szacunkiem do symboli religijnych i bronią w ciapatej łapie ;)

miszcz82
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-09-11 18:46:07
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-11 23:30:52
Jaki ty zaprawiony w bojach, ojej. Boję się ciebie.

martin987
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-09-11 18:42:48
Pod wzgledem zabitych - ofiar w ludziach to akurat kosciol katolicki jest niekwestionowanym liderem

LoganX87
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-09-11 18:48:23
Ponieważ religia, ogółem, to największe zło jakie przytrafiło się ludzkości.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-09-11 19:05:19
tatuś ci powiedział czy walikot analfabeto ?

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-09-11 19:25:16
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-09-11 20:21:05
żadna religia nie zabiła tylu milionów co porypani ateiści w ramach walki z religiami . Wbij to sobie do pustej makówy i nie powielaj bzdur w które tylko debile wierzą

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-11 21:01:57
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-09-11 21:09:37
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-12 08:11:02
Ależ trzeba być kretynem,żeby za najlepszy argument mieć takie bzdury ;) Już kurva poza tym,że to było paręset lat temu,że mózgi chrześcijan w przeciwieństwie do islamskich rozwinęły się przez ten czas,że wtedy tym fanatykom się po prostu w doopach poprzewracało-bo Biblia wyraźnie w przesłaniu ma zakaz krzywdzenia innych istotek (nie to,co Koran)... To teraz,z tak idiotycznego powodu pozwolimy im robić co im się tylko w kasztanowatych móżdżkach roi,tak? Bo dawno,dawno temu żyli sobie tacy niedobrzy ludzie? ^^

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 08:16:43
Untraceable , a Ty jak chcesz kogoś do swojej wiary przekonać to zawsze go obrażasz? Każdy ma prawo wierzyć w co chce albo nie wierzyć w nic w ogóle,byleby nie próbował mi wciskać swojej jedynej i świętej racji. Gdzieś mam,czy ktoś modli się do Jahwe,Buddy czy do taboretu w kuchni,dopóki nie truje mi doopy i nie próbuje nawracać ;]

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 16:42:32
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 20:37:07
Placek jest zbyt daleko poniżej poziomu,na którym jeszcze podejmuję jakiekolwiek próby dyskusji...A Twoje wypowiedzi tu popieram,prócz tej jednej której dotyczył mój poprzedni komentarz. :))

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-13 13:39:32
komentarz usunięty przez moderatora

M44RC1N
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-02 14:32:49
Ciapek-dowcipniś

beeveer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-02 14:31:33
dramatyzujesz. w polsce jeszcze pare browarów by mu postawili

Megajra
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-02 15:10:58
Ale to sie nie zdarzyło w Polsce a po otoczeniu wnioskuje, ze w kraju muzułmańskim

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-11 18:18:12
Megajra. Wydaje mi się że to w Egipcie, gdzie przedstawiciele tej miłującej pokój i tolerancyjnej religii plądrują i palą kościoły Koptów.

Marik123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 08:35:13
Ja bym mu browar postawiła. Butelkowany. Na głowie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.8200