Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wersja turecka
szymek171613  13-09-04, 10:05 Zgłoś
+ 329 -
Dodano: 2013-09-04, 10:05:51   przez: szymek171613
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 329  Zgłoś nadużycie
465
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Co to będzie
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
FireCrow
    Ocena: 18 (glosow:28)
2013-09-07 20:31:31
wygląda mi to jak gadżet dla dresiarzy w starych BMW, których nie stać na kupno normalnego telefonu, ale chcą zaszpanować, że mają iPhone... A jak coś, to bateria padła i tyle :P

Craher
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-09 22:37:48
A ja się pytam ile jeszcze razy to tutaj będzie?

majdan20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-09 19:44:34
BYŁO.

Allroad4x4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-09 17:18:31
Tak to jest jak sie zamawia przez Allegro ...

zarys
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-09 12:34:50
Mógł nie kupować na stacji od Rumunów za 200 zł, z super okazja.

robert34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-09 04:51:02
dlaczego turecki skoro na pudełku było made in china ?

Marek-irl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-08 21:08:35
komentarz usunięty przez użytkownika

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-08 18:19:50
to jest egzemplarz wystawowy ,jakby komuś przyszło do głowy wziąć sobie do kieszeni to po to każdy producent robi atrapy w oryginalnych obudowach.Może pamiętacie z teleexpresu przypadek gdzie ktoś przysłał batona (chyba bounty)gdzie zapakowany był paździerzowy klocek,okazało się,że chytra sprzedawczyni opyliła batonik z tekturowej reklamy którą producent dał do postawienia w sklepie

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 13:41:12
Nie pogada, ale pochwalić się może ;)

teken5
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-08 11:12:49
robienie kebabów lepiej im wychodzi.

svc2000
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-08 09:39:11
A nie pomyśleliście, że to jest atrapa na wystawę w salonie?

DzikiBill
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-09-08 08:47:45
Na moje oko to jest Szajsung :D

tomasz3e
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-08 06:30:19
Opis wersja Turecka a z tyłu ifona - made in china!

tomualdo1234
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-08 05:05:09
Przypadek z przed miesiaca - koles na stacj podszedl do mnie z oferta ,, braklo mi panie na paliwo porzycz pan trzysta zl ja w zamian dam panu tel * okazalo sie ze dotykowy wlasnie Iphone 4s nie porysowany czarny nie lubie dotykowych tel ale facet meczyl ze nie ma sie gdzie podzaiac no i sie skusilem zucilem to do auta w domu sprawdzajac cene zaskoczylo mnie ogromnie bo taki tel w int . wart jest okolo 1000-1.500zl srednio w pierwszej chwili pomyslalem ze jest skradziony i ze przy jakiejs kontroli policji z tym cudem bede mial jeszcze problemy moje watpliwosci rozwiali na serwisie

tomualdo1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 05:12:03
-gdzie chcialem sprawdzic pochodzenie tel. okazalo sie ze jest to zwykla podroba warta max 250zl ludzaco podobna i dla takiego laika jak ja wrecz nie do rozpoznania z orginalem , facet pokazal mi jak wyglada orginal i fakt jest rozniaca a nawet przepasc , tak ze drodzy nie ufajcie w okazje na alegro , tym ktorym gdzies cos braklo i inne tego typu opowiesci lubicie drogie tel kupcie orginal jesli was stac choc dla mnie chodzic z tel za 2tys zl w kieszeni to czysty bezzsens bo dla mnie kawalek plastiku i szkla nie jest tyle wart ; Ps ma ktos nokie do sprzedania 3310? heh pozdrawiam wszystkich ;

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-08 08:43:28
komentarz usunięty przez użytkownika

tomualdo1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-08 20:01:37
Heh gdybym mial to pewnie moze i by zaczela , ale prawdopodobnie sie smiac ze mnie ze dalem sie nabrac , czemu kolego smiem twierdzic ze myslisz ze to co powiedzialem to historia wyssana z palca ? moze i wyda ci sie to smieszne nie zdaza ci sie czasem ze zul stara wyciagnac od ciebie pieniadze ? kierowniku daj pozycz bo braklo - tu bylo podobnie fakt skusil mnie ten kawalek plastiku i glupio sie przyznawac , a jesli moze ty masz zone to dam sie nabrac ponownie zeby tylko mozna bylo z nia poklaskac .

cavefalcon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-08 22:50:14
komentarz usunięty przez użytkownika

PIZDZITO2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-07 23:12:36
CIAPATY TO CIAPATY, ZNISZCZYC

monsteer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 23:01:42
Ciekawym cy międzymiastowe łący :))

wnorekkk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-07 22:58:16
Ciekawe co czuł jak tak ostro ktoś go wydymł :)

guido1970
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-07 21:40:24
Bardzo często widuję gości którzy próbują wciskać taki badziew na granicy H-RO (Artand-Bors)albo w Okolicy Aradu na wylocie do Timisoary(to też RO),a stoją tam dla tego że nie brakuje debili którzy to kupują.Śmierć FRAJEROM,tyle.

bonifacq
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-07 21:31:25
chytry dwa razy traci

ponury997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 21:12:28
To jest raczej Vifon

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-09-07 20:57:32
Muzyczki to juz nie posłucha ;) hehehhee Kto normalny kupuje od turasów ??

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-09-07 20:40:56
Wiocha to kupowanie podróbek.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-09-07 20:49:31
Niby czemu? Są czasem sporo tańsze, a tylko odrobinę gorsze od oryginałów (innymi słowy maja lepszy stosunek jakości do ceny). Nie widzę sensu dopłacania paru stów za znaczek firmowy który jest gówno wart.

robsen
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-09-07 20:59:45
To może postaraj sie o namiary na tego sprzedawce z filmiku powyzej I zamów sobie telefon...(pewnie ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości)

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-09-07 21:12:21
To nie jest podróbka tylko fałszywka. Miałem na myśli jakieś chińskie w pełni działające zamienniki drogich samsungów, ajfonów itp.

robsen
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-09-07 21:14:41
Ok, to kupuj sobie dalej podróbki, drobny złodziejaszku...

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-09-07 21:48:19
Niby czemu nazywasz mnie złodziejem j3bany śmieciu?

fiorehencerbin
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-09-08 04:50:59
MINTOR - dlaczego nazywasz go j3banym śmieciem? Za to że prawdę mówi? Prawda jest taka, że jak Cię nie stać na jakiś np. telefon, to nie kupujesz. Inaczej kupując podróbkę zasilasz finansowo bandę złodziei (tym samym przyłączając się do nich) którzy mają w głębokim poważaniu prawa patentowe itp. Ciekawe czy z żywnością też tak postępujesz, i czy kupujesz podróbkę jedzenia, bo po co przepłacać dużej firmie? :)

tomualdo1234
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-08 05:24:32
Chlopaki ale nie zrozuieliscie MINTORA jemu po prostu chodzi o uczciwe zamienniki np noki czy nawet Iphona ale jasno okreslajace ze to zamiennik za 200*300zl a nie jak pewnie mowicie zwykle oszustwa jakie robia ludzie sprzedajacy to za ludzaco podobna cene do orginalu bo wtedy fakt mozna miec pretensje wyzywac i klac bo to czysty przekret ,fiorehencerbin-to czy kogos kolego stac to inna bajka nie widze nic glupiego w zamienniku czegos pod warunkiem ze opisane jest to ze jest to zamiennik a nie orginal choc sam z wlasnego przekonania wole cos mniej wybajerzonego a po prostu orginalnego

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-08 07:35:04
@fiorehencerbin - nazwałem go j3banym śmieciem bo wyzywa mnie od złodziei którym nie jestem. Złodziejstwem to jest żądanie trzykrotności normalnej ceny produktu, za to, że ma zasrany znaczek firmowy, srajfony to tego idealny przykład, bo wartość bebechów które mają nie ma odzwierciedlenia w cenie. Żarcie nie kosztuje jakichś astronomicznych cen, więc nie widzę powodu, żeby kupować podróbki (ciekawe pomysły masz, podróbki jedzenia), ale czemu niby nie zrobić tak z butami?

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-08 07:39:02
Swoją drogą czy podróbka żarcia to dla Ciebie tańszy odpowiednik? Bo jeżeli tak, to faktycznie zdarza mi się kupować owe "podróbki". @tomualdo1234, o to mniej więcej mi chodziło.

cavefalcon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-08 08:51:02
komentarz usunięty przez użytkownika

FireCrow
    Ocena: 18 (glosow:28)
2013-09-07 20:31:31
wygląda mi to jak gadżet dla dresiarzy w starych BMW, których nie stać na kupno normalnego telefonu, ale chcą zaszpanować, że mają iPhone... A jak coś, to bateria padła i tyle :P

zwierzak250477
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-09-07 20:15:16
komentarz usunięty przez użytkownika

faille
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 19:35:17
jaka produkcja taki Iphone , kupujesz goowno , goowno dostajesz.....

djfire
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-07 19:19:12
Chyba ktoś chciał zostać "elytą" za pół darmo :) Nie lepiej kupić coś normalnego co jest warte swojej ceny, zamiast dawać sie wydy...ć i "Turasom" i "Kupertyńcom"?

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 19:10:38
Zastanawiające jest gdzie on te cudo kupił ?

robsen
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-09-07 21:00:46
Pewnie w internecine...

elEseriks
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 18:43:08
O ja pierd*lę. Obrażam się na kebaby za to.

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-07 18:39:36
BYŁO

harley81
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-07 18:30:33
fajny,ile kosztowal:)

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-07 20:41:47
786 Euro, w 10 sekundzie widać.

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 21:20:30
Żartujesz? Przecież to chyba tyle kosztuje oryginał, kto normalny kupuje taką podróbkę za tyle kasy.

tomualdo1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 05:27:57
Nie nie orginal byl za 790 euro to byla promocja ;)

siwucharx7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 17:36:28
Hmmm wydaje mi sie ze ktos chcial przyoszczedzic na telefonie :D

xaver.compz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 17:35:53
Stara sprawa, ale dalej widzę budzi emocje...

luc-o
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-04 12:55:23
Turasy jeb*ane ! ISLAM RAUS !

CocaineSystem
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-09-07 18:24:10
Polaczki jeb*ne! Podrabiają papierosy, ubrania etc. RAUS!...

falk87
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-04 12:46:48
właśnie dlatego oryginały są nierozbieralne lol

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-08 10:03:21
komentarz usunięty przez użytkownika

balotelli191
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-04 11:41:50
ja pier...e to to juz jest lekka przesada


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300