Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pokażmy że nie jesteśmy obojętni każde udostępnienie = mniej mandatów !!!
hazetem  13-09-09, 13:00 Zgłoś
+ 621 -
Dodano: 2013-09-09, 13:00:23   przez: hazetem
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 621  Zgłoś nadużycie
540
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  Taka prawda
  •  Bardzo wymowne
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
Ukryj komentarze(111)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qwerty777
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-09-09 13:13:15
Jeżeli masz datę i godzinę zgłoś to na policje. Parkowanie za linią ciągłą jest karalne !!!! Jest strona na której możesz zgłaszać wykroczenia służb - jeżeli jesteś autorem zdjęcia - liczymy na Ciebie.

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-06 20:10:26
komentarz usunięty przez moderatora

kaski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-18 14:26:11
Wysłać na policje , niech wlepią mandat kierowcy.

oley86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-16 08:58:11
Łooo... jaki awans... zawsze stawiali tam Skodę Felicje (srebrną)... widocznie wszyscy już znali skodzinę...

romanWioska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 22:07:09
Kiedy jadę na trasie , jadą tacy 150 , 180 , pędzą na łeb na szyję ,śpieszą się , wariaci ..aż czasem ciężko ich wyprzedzić ...;P

marillion
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-15 22:05:37
A mnie dziwi, że was dziwi... że policja się kryje. Gdyby stała w najbardziej widocznych miejscach, to każdy jechał by grzeczniutko. Kiedy jednak nie widać zagrożenie, większość daje w pędzel ile się da. To chyba takich kierowców trzeba wyłapywać?

badylion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 12:55:57
Pochodzę z Zawiercia więc wiadomo mi że gmina Poręba musiała 'znaleźć' w kasie gminnego budżetu bodajże 3 miliony złotych o ile dobrze pamiętam.Ale z tego co widzę wszystko idzie w dobrym kierunku ponieważ do niedawna w podobnym miejscu stała zardzewiała skoda felicia z fotoradarem na tylnej półce bagażnika okryty czarnym materiałem dla zniekształcenia. No ale nie ma co się oburzać przecież to wszystko to walka rządu z 'drogowymi mordercami' jak określił to nasz zasłużony minister Nowak...

miniek_nrw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-14 21:34:30
Chodzi o to, że jeśli kierowcy będą świadomi, że radar może stać wszędzie, to będą jeździć ostrożnie. Wypadek może zdarzyć się w każdym miejscu. W Niemczech, takie akcje są częste i nikt się nie sprzeciwia. Ludzie chcą czuć się bezpiecznie w swoim kraju i mieć pewność, że ich dzieci bezpiecznie wrócą ze szkoły do domu. Myślicie, że wystarczy poprosić kierowców, żeby nie zapie.... jak idioci i będzie OK? Nie!!!! Musi być kara pieniężna i to dotkliwa, to jedyna droga, abyśmy wszyscy czuli się bezpiecznie na drogach!!!!! Obudźcie się, nim stracicie kogoś, kogo kochacie w wypadku.

marcin1975rm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-14 09:31:49
Parkowanie w miejscu niedozwolonym

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-14 09:25:52
potwierdzam że pojazd jest nieprawidłowo zaparkowany i to podwójnie - po pierwsze linia ciągła boczna a po drugie parkowanie wzdłuż podwójnej linii ciągłej - no chyba że jest to pojazd policji czyli nieoznakowany radiowóz w co wątpie :)

peerss
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-09-14 07:50:43
Ludzie zacznijcie normalnie jezdzic to nie dostaniecie mandatu!! Durny narod

shad0w
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-13 15:51:36
Dobrze "panie" władzo xD hahahaha

zawiercie555
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 20:27:44
chuje

davis44
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 18:58:28
jakaś pieprzona masakra w tym kraju się robi.. aż strach jechać autem..

gozdzik88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-13 13:24:26
to podaj adres tej strony moze autor fotki to zglosi

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 12:52:15
Tak naprawdę to bez znaczenia w czym jest fotoradar. Jeśli jest tabliczka informująca to może byc nawet w dupie przydrożnej koorwiny ukryty. Ja poprostu chcę wiedziec, że zrobił mi zdjęcie.

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-13 10:33:09
ALE TO SĄ QRWA ZŁODZIEJE. W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI JAK JUŻ KOMBINUJĄ ŻEBY NAKRAŚĆ ILE WLEZIE.

TylerDurden
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-13 21:04:35
Plus za Shodan w avatarze :)

dominusek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 09:22:29
zacznijcie używać Yanosika w telefonach - jest darmowy, a nie wstawiajcie foty bo to nic nie da :)

jarny
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-13 07:53:25
a właśnie, otwórzcie ogólnopolską akcję "fotoradar nie zarabia" i wszyscy jeździjmy przepisowo. Nie da rady, bo mentalność polaka to walić w h.ja i mieć pretensje do wszystkich!

shad0w
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-13 15:58:14
Jak się wszyscy poddadzą tak jak Ty to na pewno lepiej nie będzie ....

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-13 07:47:45
trzeba było kijem potraktowac

agnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 07:13:19
Nie chce mieszkać w kraju w którym ludzie egzekwujący prawo tego prawa nie przestrzegają, lekceważą je, a w wielu przypadkach nawet go nie znają.

x17luty1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 06:03:34
komentarz usunięty przez moderatora

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 23:55:11
Kasa,Misiu,kasa.

immortallus
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-12 23:37:52
W sumie racja, lepiej jeździć przepisowo. Ale, gdy w terenie zabudowanym było ograniczenie do 60 to wszystkie wiochy jak jedna miały 50 (a co). Jak zrobili 50 to wszyscy maja 40, albo i nawet 30. Wlecz się później przez wiochę 2-3 kilometry 40 na godzinę, gdzie na całym terenie są może 3-4 chaty i to jeszcze oddalone o kilkanaście metrów od drogi. Jak dla mnie fotoradary mogą być i co kilometr, byleby te idiotyczne ograniczenia zweryfikowano i zdjęto.

jarny
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-09-13 07:56:06
wlecz się! niema obowiązku posiadania samochodu. możesz z buta walić. W tych wiochach, o których mówisz mieszkają ludzie, mają dzieci i chcą je chronić tak samo jak ty chronisz swoje WIELKOMIEJSKI PANIE!

immortallus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-13 09:58:35
widzę jarny że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jestem jak najbardziej za ograniczeniami w miejscach gdzie jest to konieczne - szkoły, przedszkola, kościoły bezpośrednio przylegające do drogi oraz miejsca stwarzające zagrożenie. Opisuje natomiast sytuację gdzie wioska ciągnie się przez 3-4 km, domy oddalone od drogi o kilkanaście metrów, pomiędzy drogą a domami rów, drzewa, a ograniczenie na całej długości prostej 30. Jeśli dla Ciebie to normalne, to nie mamy o czy rozmawiać.

Ferencyvoros
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-09-13 10:39:42
@immortalus - A może qrwa na tej wiosce jeden wiochmen chce pokonać rów i drogę, żeby pójść do drugiego wiochmena po drugiej stronie ulicy. I ty masz jechać wolniej, żebyś go nie zabił na tej drodze!

immortallus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-13 12:50:22
Oczywiście - masz rację, w każdym miejscu ktoś może chcieć gdzieś przejść. Proponuje wprowadzić wszędzie ograniczenie do 30 lub zakaz używania pojazdów.

Ferencyvoros
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-13 13:08:53
Ale , czy nie uważasz, że w miejscu gdzie mieszkają ludzie, nieważne, że to 3 chaty na krzyż jak piszesz, jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś wejdzie na drogę niż poza terenem zabudowanym? Tak ciężko Ci zwolnić na wiosce? Będziesz inaczej śpiewał jak potrącisz z nie swojej winy oczywiście jakiegoś przechodnia bo Ci wtargnie na jezdnię. Nic Ci nie zrobią za to ale wyrzuty sumienia będziesz miał i zrozumiesz sens ograniczenia prędkości w takich miejscach dopiero wtedy po fakcie. Uwierz mi ja wiem coś o tym, jeszcze gorzej, jak Ci wyskoczy dziecko i będziesz jechał te 20km/h więcej niż można

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-12 23:15:07
A mnie to wisi. Jak zapiehrdalam i dostane mandat to moja wina. Przeważnie nie dostaję a zapiehrdalam. Jak już dostanę to i tak nie płacę bo mi się nie chce oddawac pieniędzy. Za jakiś czas i tak komornik mi to ściąga z konta. Fakt, że więcej ale mi tak wygodniej. Staram się zbierac do 12 punktów rocznie. Za przesadę uważam ukrywanie fotoradarów i to jest skoohrwysyństwo. Na łamaniu przezemnie prawa nikt nie powinien zarabiac. Karą powinno byc zabranie pieniędzy i ich zniszczenie albo na cele charytatywne oddanie a nie do budrzetu. To rodzi właśnie takie sytuacje.

szatny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 01:42:19
już wiem gdzie giną wszystkie nasze pieniądze - wciąga je budrzet !

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 12:32:01
pisze się budżet

miniek_nrw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 21:42:48
komentarz usunięty przez moderatora

jaro0700
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-09-12 22:59:55
Ha ha wy fejsbukowe ciemniaki :D "udostepnienie = mniej radarow" ha ha :D jeszcze gorszego przejawu uposledzenia fejsbukowego to nie widzialem :D W stylu "to jest krzywy Heniek... wcisnij lajka to wyprostujesz Henka ha ha no nie moge... :D

peerss
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-09-12 22:11:19
Bardzo ok! Za granica zachodnia i dalej na zachod robia tak samo i ludzie normalnie jezdza! Ludzie tu chodzi o zycie!!! Ulica czy droga to nie tor wyscigowy!!!

herayo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 22:18:40
komentarz usunięty przez użytkownika

herayo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 22:22:21
komentarz usunięty przez użytkownika

herayo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 22:26:45
Równie dobrze mogli by stać schowani na przejściu dla pieszych przy szkole i wyjść dopiero po jakimś wypadku i zatrzymać sprawcę zamiast pokazać się i zapobiegać wypadkom... po prostu wyczuli interes w zdzieraniu kasy z kierowców. Znaczne poprawienie bezpieczeństwa byłoby w momencie kiedy byli by oni widoczni, jak ktoś ich nie widzi, to nie zwolni, co nie poprawi bezpieczeństwa. Byłem za granicą i nie spotkałem się z czymś takim, wszystko zawsze dobrze oznaczone i widoczne z daleka

halva
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-12 22:42:11
Mieszkam za granica.Przejezdzam przez 2 panstwa jadac do PL, i nigdy nie widzilam ukrytych tak radarow.Takie radary nie maja na celu poprawy bezpieczenstwa na drodze, bo przeciez ich nie widac, wiec nikt nie zwolni.Tylko widoczne radary maja na celu poprawe bezpiecznstwa, i takich wlasnie jest pelno za granica i kierowcy zwalniaja widzac informacje o radarze.Rowniez jadac droga nie dostajesz choroby morskiej, czego nie mozna powiedziec o polskich pofalowanych i dziurawych drogach.

archiequatro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-13 03:29:07
peerss- syn mlotka i kombinerki .....................a z zagranicy....zna klucz francuski.

jarny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 07:51:08
halva, tylko jak polak jedzie w niemczech to na 50 ma 50 a w polsce na 50 ma 120

jarny
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-13 08:00:34
i za prawdę peerss dostał "-4", to mój ostatni komentarz na wiocha.pl widzę jaki tu poziom 90% z was.

miniek_nrw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 21:47:46
To właśnie tak działa. Mnie w Niemczech, właśnie taki radar zrobił zdjęcie (zaparkowany na przystanku autobusowym!!!!!) i jak myślicie, dalej pędzę, czy trzymam ograniczenie? Ludzie myślcie, wyciągajcie wnioski, postarajcie się czasem spojrzeć na sprawę z innego punktu widzenia.

zawiercie555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 21:38:29
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 21:12:52
komentarz usunięty przez użytkownika

jarny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 08:02:29
dużym przestępstwem, popłakałem się, Może należało ich zastrzelić? A jakie to jest oznakowanie TAXI? hanauer jesteś mędrcem !

miken1200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-13 08:04:30
A gdzie tu masz oznakowanie taxi? Napisu na aucie nie ma, telefonu nie ma. Jest tylko na dachu coś, co ma kształt lampy taxi - ale nikt nie zabroni mi montować "upiększeń" do auta, o ile nie zagrażają bezpieczeństwu i nie łamią przepisów. Więc pod tym względem są "czyści". Powinni jednak dostać za parkowanie za linią ciągłą i za bycie chu**mi.

joach90
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 21:09:08
a ja uważam, że trzeba było myśleć jak wybieraliśmy władzę a nie teraz.. teraz to już gówno można zrobnić...

Linda_Kasabian
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 21:02:02
KASA KASA KASA KASA KASA KASA...BEZPIECZENSTWO??KOOORWA,CO TO USA?Tu nikt nie dba o bezpieczenstwo ludziooof...tych cichodajkoof wyslac do niemieckich burdeli,niech tam zarabiaja kase dla gmin itd..a potem jak ich anusy beda rozmiaroooof car bomby,prfzerobic na karmę dla psów...niech psy PSY wpi3rdalają!

Susan-Atkins
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 21:11:04
Kasa im nic nie pomoże, gdy wkroczymy do akcji i raz na zawsze poślemy cały establishment do piachu.

Linda_Kasabian
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 21:15:28
Dokladnie Suzi,do piachu z tym całym gooownem!!Zachlastowac,pocwiartowac,zmielic,nakarmic tym swinie a potem swinie spalic na stosie,a na prochach uprawiać pomidory..dopiero pomidory opi3rdzielic,wysraaaac i do PIACHU!!

Susan-Atkins
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-12 21:24:28
Helter Skelter kooorwaaaa! Och, Charles daj nam siłę i odwagę by wypełnić twą misję! Wskaż nam ścieżkę, którą mamy podążać. O Panie, nasz!

Linda_Kasabian
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 21:29:56
Tak o Panie!!Polacz swoje siły z Nosicielem Swiatła,Wielkim Potworem Spaghetti!!Sanguis bibimus!!Corpus edibus!!Rolle corpus Satani!!Ave Versus Christus!!Ave Helker Skelter!!

C2ShadowMan
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-09-12 20:39:06
jazda z przepisami = brak mandatów. Przecież fotoradar toleruje jazdę 59 km/h więc w czym problem. A skur....a, ktory jeździ więcej, to bym zlinczowal na miejscu.

ferdaI
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-12 20:48:34
komentarz usunięty przez moderatora

Makaron666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-12 21:06:12
1)zrób prawko zacznij jeździć 2)90% znaków jest ustawianych przez kompletnych debili 3) 26 znaków na 30 metrach drogi to nie problem 4)czemu psy Rostowskiego najczęściej ostawiają się na 2-3 pasmowych drogach za zakrętem zza którego nie widać co jest za nim?? ofkoz ograniczenie 50

zawiercie555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 20:28:05
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-09-12 20:27:18
Na mniej mandatów jest stary sprawdzony przepis - jazda z zgodnie z przepisami! Jeżeli nie jeździmy zgodnie z przepisami to trzeba ponieść tego konsekwencje. Poniekąd gdyby nie fotoradary to w kwestii ograniczenia prędkości byłaby wolna amerykanka. Taka jest prawda a tego typu zdjęcia to przejaw hipokryzji autora.

Makaron666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 21:07:15
urzędnik jak postawi znak niezgodnie z przepisami nie ponosi żadnej odpowiedzialności

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 22:40:36
Nie bardzo rozumiem co chciałeś przez to powiedzieć? Znak postawiony niezgodnie z przepisami jest nie wiążący.

halva
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 22:50:30
Nikt nie mowi by fotoradarow nie bylo.Niech beda, ale oznakowane, widoczne, tak jak sa w kazdym innym normalnym panstwie.Po drugie zamiast inwestowac w ukryte radary, i stawiac znaki z ograniczeniem predkosci + ta smieszna straz miejska... to niech lepiej w pozadne drogi zainwestuja.

jarny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-13 07:50:04
tak oznakowane i widoczne. Wystarczy znak, a fotoradaru powinnaś spodziewać się wszędzie. to znaki mają być widoczne a nie fotoradary

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-13 08:25:22
Halva nasze państwo jest normalne tylko ludzie czasami bywają nienormalni. pisząc że straż miejska jest śmieszne sama wpisujesz się w ten trend. A jeżeli nie zauważyłaś to Polska w ostatnich latach wydała najwięcej w UE na budowę nowych dróg. Niestety nie można nadrobić w ciągu 5 czy nawet 1 lat zaległości z 45 lat komuny. A tak na koniec sama dobrze wiesz jak to jest gdy fotoradar jest z daleka widoczny - zwalnia się przed nim a później gazu. Sam ich nie lubię, bo kto lubi płacić mandaty, ale proszę bez hipokryzji!

Szkodnick
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-12 20:21:15
komentarz usunięty przez moderatora

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 19:32:08
Ta strona nazywa się www.wiocha.pl

Gjegublok
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-09-12 19:23:39
komentarz usunięty przez moderatora

Buahahahah
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 20:10:10
Niestety gimbusiarnia tego nie pojmuje hehehehhe

MurzynPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 20:58:33
komentarz usunięty przez moderatora

Makaron666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 21:08:19
komentarz usunięty przez moderatora

MurzynPL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-09-12 22:27:17
Usuwaj admin, usuwaj. Pewnie dalej jeździsz rowerem z podpórkami.

kazsu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 19:17:15
I właśnie widać jakie głupie metody straży wiejskiej, które pokazują ich inteligęcje.

malamimimimi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 19:11:34
Mam pytanie - a co z tym, że nie musimy płacić mandatów od straży miejskiej z fotoradarów? Było o tym głośno w TV niedawno, to prawda?

Didox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 21:20:16
SM (de facto gmina - urząd gminy) nie może wystawiać mandatów z fotoradarów STACJONARNYCH, z mobilnych jak najbardziej ;(.

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 19:03:09
A ja mieszkam w Niemczech a z tego co wiem to raczej Holendrzy nie przepadają za Niemcami i jak widzą niemiecką rejestracje to albo sie krzywo patrzą albo coś tam stękają pod nosem. Z władzami też nie jest zbyt wesoło bo przekroczenie to przekroczenie i zawsze mandat trzeba zapłacić jak się jest niemcem

linaxis
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-09-12 18:34:35
Ale wy narzekacie, może jest aż za dużo tych fotoradarów na drogach ale takie ustawianie nie jest niczym wyjątkowym w niemczech , gdzie to fotoradary są montowane w normalnych cywilnych autach które po prostu stoją na parkingach przy drodze, i takich fotoradarów nie da się raczej wykryć bo tylnia szyba jest przyciemniana w aucie i nic nie widać... a i tak macie szczęście bo za to w holandi autostrady są monitorowane naonstop co kilka odcinków a kary za mandaty są strasznie wysokie nawet mogą zabrać auto za przekroczenie prędkości.

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 18:55:49
Jestem ponad rok w Holandii i co z tego, że jest monitoring... trzeba by było grubo przesadzić żeby się za kimś puścili... jeżeli ktoś jedzie szybciej o 20-40km/h to nie widziałem ani razu zatrzymania... a zdjęć też żadnych nie mam...

Buahahahah
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 20:11:43
Nikt za twoim 30 letnim Polonezem by nie jechał by zatrzymać. Żal im takiego polaczka.

Makaron666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 21:09:54
Berliner Ring 200 km fotoradary 2 Polska Szczecin-granica fotoradary 8 30 km

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 13:56:05
@Buahahahah - chyba mówisz o sobie trollu...

rafalb103
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 18:31:37
Ja również dostałem piękne zdjęcie z Poręby 18.08.2013 Przekroczenie o 24km/h.Pozdrowienia dla straży z tej pięknej wsi.

zwierzak250477
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-09-12 18:30:23
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-12 18:47:59
nie w Polsce, tu każdy paździerz sam wie co najlepsze i jakie przepisy go dotyczą

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 18:57:53
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 19:37:51
W Polsce jeżdżąc przepisowo stwarzasz zagorzenie na drogach. Kiedy zacząłem jeździć przepisowo to pełno aut mnie wyprzedzało o mało się nie zabijając. Wyjeżdżali komuś na czołówkę itp. Stwierdzam ze nie chce patrzeć na czyjąś śmierć i jeżdżę o te 10-20km/h więcej niż dozwolone. Dzięki temu za mną nie wlecze się już sznur aut. Czasami tylko jakiś wariat się pojawi, który chce mnie wyprzedzać gdy jedziemy 110. Przeważnie zwalniam gdy widzę takiego wariata za mną.

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 20:13:21
Dokładnie. Bydło z gimnazjum jak widzi 50 km\h to musi jechać 70 bo tak lepiej jest kozaczyć. Co za PISowski motłoch.

Makaron666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 21:11:18
nie zarobiłem zdjęcia ale fakt niezaprzeczalny droga 3 pasy w każdą stronę i ograniczenie 30 km/h dlaczego? bo tak

erniej
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-09 20:27:02
To nie był fotoradar. Całe szczęście bo miałem tam prawie 80 i już mnie szlag trafiał, ale szybko się wyjaśniło- ITD obserwowała kamerę i ok. pół kilometra dalej wyłapywali samochody z zagranicznymi tablicami rejestracyjnymi. Jakaś akcja.

zorik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-09 16:39:41
Straż ma obowiązek uzgadniać miejsce i czas ustawienia fotoradaru z policją, więc tutaj raczej nie uzgodniono. Na każdej fotce ze zdjęciem samochodu musi być podane miejsce, data i godzina ustawienia fotoradaru. Dowód wykroczenia zdobyty niezgodnie z prawem, nie może być użyty przed sądem

saddamos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-09 13:55:35
w okresie letnim często bywam w tamtych okolicach i od tygodnia leży mi polecony do odbioru na poczcie ze Straży Wiejskiej z Poręby:(

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-09-09 13:55:18
A nie lepiej przestrzegać prawa niż się tak nakręcać?

MonsterKing
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-09 15:18:58
Masz rację, że powinniśmy przestrzegać prawa, ale tutaj mamy jasny przykład, że prawa nie potrafią przestrzegać służby porządkowe! Popatrz na zdjęcie i powiedz mi w jaki sposób postawiony tutaj fotoradar pod przykrywką ma poprawiać bezpieczeństwo? Straż Biznesowo Miejska jak i ITD robią z nas idiotów i śmieją się nam w twarz. Stawiają swoje maszynki gdzie chcą, jak chcą i kiedy chcą, a bezpieczeństwo mają tak naprawdę głęboko w dupie bo liczy się tylko to aby napchać pieniędzy ile tylko się da.

zwierzak250477
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-12 18:37:43
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 04:44:54
jak ty zrobiłeś do kościoła poł miliona ??? Freedom spróbuj pojechać kiedyś zgodnie z przepisami,powodzenia.)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-13 10:26:56
raadzi, też mi się zdarza przekroczyć prędkość, ale nie jęczałabym później że mandat dostałam.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 17:35:51
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 09:26:05
co tak z tą wiarą wyskoczyłeś, potocznie mówi się że ,,do kościoła" jeżdżą ci najwytrawniejsi kierowcy,wszyscy pitolą że mają milionowe przebiegi a jeżdżą do i z pracy a raz w roku na urlop.a co do mojej wiary to ..j ci do tego w co wierzę tacy jak ty są najgorsi ,nieważne czy katol czy ateista ale wyśmiewanie czyichś wyborów to jest mega wiocha.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 17:21:25
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 17:33:27
latający dziadunio itp. masz rację jestem niewierzący ale nie próbuję ośmieszać nie przekonuję do swoich racji ktoś chce wierzyć ma dzięki temu motywację,siłę do życia,ok niech wierzy,jego sprawa, a jeżdżenie do kościoła nie ma nic wspólnego z wiarą chodzi mi o ludzi którzy wyjeżdżają autem raz na tydzień a pożniej pitolą że oni 30 lat bez wypadku jeżdżą,teraz rozumiesz?

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 00:01:24
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 07:38:30
no i właśnie stąd biorą się konflikty bo zawsze znajdzie się ktoś kto nie potrafi po prostu drugiemu nie do....ć, mają dziadunia niech sobie mają ich sprawa,Twoja wypowiedź nie ma nic wspólnego z logiką ,logiczne jest przyznać Ci rację i się pożegnać 3m się.

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-09 13:45:13
Jeśli za tego auta wybiegnie dziecko na ulice to nie ma szans się zatrzymać. Dlatego ja zawsze przy autach stojących tak blisko jezdni zwalniam. I nie ważne czy jest w nich fotoradar czy nie.

hazetem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-09 13:22:14
Tak jestem autorem zdjęcia, tylko nie wiem na jaką stronę to mam zgłosić, zdjęcie wykonane 9.09.2013 o godzinie 9:18

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-09 16:42:31
glowna komenda policji w warszawie. dodatkowo mozesz zaniesc zdjecia na swoja komende - musza wszczac postepowanie i ukarac kierowce mandatem.

jarny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 07:38:27
nic nie muszą.

jarny
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-13 07:45:29
piękne zdjęcie gratuluję! Pewnie duma Cię rozpiera. Nigdy nie dostałem zdjęcia z foto bo jadę ile trzeba i dla mnie nawet mogą stać w rowie.

qwerty777
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-09-09 13:13:15
Jeżeli masz datę i godzinę zgłoś to na policje. Parkowanie za linią ciągłą jest karalne !!!! Jest strona na której możesz zgłaszać wykroczenia służb - jeżeli jesteś autorem zdjęcia - liczymy na Ciebie.

jarny
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-13 07:46:45
tak liczymy! A z podniecenia aż dreszcz po Ja..ach przechodzi.

tymi1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 07:46:58
Ja też zgadzam się z tym. Wyraźnie widać na zdjęciach że na środku jezdni jest podwójna linia ciągła i na poboczu linia ciągła więc jest zakaz zatrzymywania. Na policję z nimi jak chcą robić pamiątkowe fotki to niech sami przestrzegają przepisów.

hejkumtejkum
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-09 13:08:08
Założę się że to te pasożyty ze straży miejskiej bo policja aż do takiego skurw...ństwa by się chyba nie posunęła!

jarny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-13 07:48:08
A Pan ma wyższe ... No


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400