Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
hajabongo86  13-09-09, 19:38 Zgłoś
+ 276 -
Dodano: 2013-09-09, 19:38:34   przez: hajabongo86
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 276  Zgłoś nadużycie
15
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Daj odpisać
  •  Pracowity gość
  •  Motywacja
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pathfinder81
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-09-15 10:38:36
Ciekawe jakby się uśmiechał jakby chłopak/mąż tej laski podbiegł i mu z buta wjechał w pysk ;)

sobciu21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 09:38:30
mistrz drugiego planu

FiLiP_PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-18 09:32:39
so, who is the winner?

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-18 00:44:45
patfinder... też uważam że hostessami zostają inteligentne kobiety. nie jakieś tam tlenione pustaki :)

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-18 00:43:32
prze chwilę myślałem że chodzi o legginsy tego z prawej... jakoś dziwniejsze mi się wydały niż dłoń na pośladku. A mąż/chłopak tej tej zamiast lać ludzi po ryju jak się panna po dupie daje macać, poszukał by kogoś, kto nie daje... jeśli tak mu to przeszkadza...

Pery77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-16 14:59:56
Fajny tyłek to można szczypać. Przecież to to komplement ;) ...prawie

jaro0700
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-09-16 11:56:39
Ha ha nastepny kur*a zyciowy nieudacznik obrazil sie na caly swiat bo ktos dotknal damskiego tylka, a on nie :D Ty cioto :D

tmek2601
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-16 10:30:12
Czy to Peter Sagan i jego nawyki?

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-16 00:06:07
Sportowiec też człowiek.

Rivero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 19:32:40
zwycięzca był kobietą, że ma cipke?

tomi2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-15 18:11:36
Powinna się odwinąć i zamalować mu takiego strzała w pysk, żeby mu siniak schodził dwa tygodnie, przechodząc w tym czasie przez wszystkie barwy tęczy

kapselxxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 17:18:22
to jest fotomontaż widziałem oryginalne zdjęcie admin ty pało

PaniKitsune
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 16:27:36
Powinien dostać takiego strzała w tą swoją buraczaną mordę, że w żadnych zawodach by już nie wystartował. Typowy chłop, tutaj maca bogu winną kobietę, a tam pewnie jakąś inną zgwałci. Bo może, bo jest obrzydliwym chłopem i to takie zabawne skalać kobietę.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-15 15:50:27
szczypie bo nie ma kogo szczypać ,mama juz w domku czeka z rosołkiem.

diilgandzior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 14:12:49
Taką laskę mógłbym całe życie tak podszczypywać;)

laracroft2131
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-15 13:49:10
Zdrowy odruch.A co wolelibyscie żeby tak facetów łapał?

Sokol1231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 12:05:02
Hehe a co tam złapie sobie za tyłeczek :D

Gjegublok
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-09-15 11:35:39
komentarz usunięty przez moderatora

Tex-Watson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-15 12:54:46
Jasne, nawet nie wiedziałbyś gdzie i jak go włożyć, frajerzyno.

Zontas
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-15 13:20:49
Chyba cie tata w nocy zbyt często gwałcił..

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-15 11:16:10
Kubica kolarz,on to zmienia sporty

Makuszek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-15 10:54:38
Dosyć stara sytuacja, dziewczyna poczuła się urażona i została przeproszona przez kolarza. Kiepskie zachowanie, ale potrafił się przyznać do błędu i w miarę możliwości się zrehabilitować.

pathfinder81
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-09-15 10:38:36
Ciekawe jakby się uśmiechał jakby chłopak/mąż tej laski podbiegł i mu z buta wjechał w pysk ;)

monster0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-15 10:34:39
Gościu sobie jaja robił i tyle. Widać, że tylko do zdjęcia ją złapał.

PaniKitsune
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 16:28:53
To ja dla jaj zabiję jakiegoś psa i zrobię sobie zdjęcie dla usprawiedliwienia.

pancuronium
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-15 10:24:21
pewnie kolegę chciał za ch... złapać, a się bździągwa wcisnęła

exe17
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-15 10:20:04
jej sie to ewidentnie podoba;p haha wiec nie wiem co to za oburzenie tu jest ;d

pa_me
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-10 00:41:35
z kopyta w mordę powinna mu dać i nie to nie jest smieszne, buziak w policzek,a chamskie lapanie za dupe to dwie rozne sprawy

pa_me
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-10 00:06:36
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400