Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A ja tak lubię Górali, hmm
glupichtepic  13-09-10, 14:12 Zgłoś
+ 286 -
Dodano: 2013-09-10, 14:12:24   przez: glupichtepic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 286  Zgłoś nadużycie
157
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
voythek
    Ocena: 35 (glosow:53)
2013-09-10 15:27:08
Stara góralska uczciwość hahahahahah ale mnie to ubawiło, już 17 lat temu zraziłem się do górali i od tamtej pory już mnie tam nie ma.

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-23 21:30:24
Goralenvolk.

Hetria
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-15 21:58:50
Eh... ludzie jest w filmiku powiedziane, że na słoiku z Łowicza jest data produkcji. Zauważcie też, że miała kilka słoików z Łowicza i wszystkie to żurawina. Jednak nie można osądzać wszystkich po zachowaniu jednej osoby. Jeśli chodzi o oscypki to trzeba wiedzieć gdzie szukać.

Pawl22
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-15 01:00:17
Pierwsza sprawa to zazdroszczę większości wam że mieszkają w miastach w których żyją sami uczciwi mieszkańcy.Jestem zakopiańczykiem od urodzenia nie góralem (nie wszyscy to zrozumieją) i wiem że jak wszędzie i u nas zdarzają się czarne owce.Żyję pośród górali od 40 lat (mam żonę góralkę) i wierzcie mi że że prawdziwi górale w większości mają swój honor i w dupie wasze dutki.Opisywane przez was przypadki to zasługa pseudo górali i wsioków.Turyści to następny temat ,jeden kulturalny a inny za dwadzieścia złotych chciałby mieć All Inclusive‎ i jeszcze pare rzeczy w pokoju rozwali.

glupichtepic
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-15 22:32:47
dokładnie , ja wrzuciłem ten filmik , bo zachowanie babki to lipa , ale napisałem tez , ze bardzo lubię górali , nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka .

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-14 09:49:46
Gdzie zaczynają się "dutki" kończy się uczciwość.

shocking
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-13 15:55:15
Ja też robiąc dżem korzystam ze słoików po kupnych dżemach. To normalne, to oszczędność i poza tym słoików ze sklepu nie idzie dobrze zagotować.

ken299
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-13 21:58:15
shocking zgadzam się jeśli chodzi o same słoiki,ale kto kupuje żurawinę masowo z Łowicza skoro sam ją produkuje.....tak na logikę

kacu1980
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-13 12:30:24
Oscypki jadlem kiedys, 1 raz i nigdy juz nie zjem, chyba reszte wyrzucilem dla ptrakow albo komus ze znajomych dalem bo takie to bylo fee, slone jak cholera. Nie wiem jak mozna to jesc

konopekbdg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-13 15:24:16
a jakie miało być słodkie ?

kacu1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-14 22:46:39
Slone a obrzydliwie slone to jest roznica jakbys nie wiedzial madralo

qweria
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-13 12:27:22
Nie rozumiem w ogóle dlaczego macie do nas GÓRALI taki stosunek przyjeżdżacie w nasz piękny rejon i cały czas sie skarżycie na: - korki - czy w warszawie albo w trójmieście na 4-pasmówce nie ma korków - wysokie ceny - my tu żyjemy i musimy z tym żyć cały rok i to nie jest tak że po sezonie ceny nagle spadają o połowę - stosunek górali - to nie jest tak że do Zakopanego przyjeżdżają mili i uczciwi turyści - my uczymy się kultury od was - czy uważacie że cena za noc 25 zł jest wygórowana a pytania typu czy w tym jest pełne wyzywienie są nie na miejscu - czy za 25 zł można żądać all inclusive

qweria
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-13 12:21:31
Skoro wszyscy tacy uczciwi to czy ktoś zapytał osoby występujące w filmiku czy można udostępnić ich wizerunek w tak "zacnym dziele" (przypominam ze jest to karalnie gdyz nie piastuja funkcji publicznej jak np policja)

natala.roz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-09-13 07:25:55
a w czym ta zurawine miala sprzedawac w woreczku? jak sie nie podoba to nie kupowac I nie zryc !!! niech se kupi lowisza jak go nie stac!! polaczki biedaczki

KarolinaPL15
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-12 23:22:42
zwróciła im kase, towaru nie wziela wiec na chooj oni sie tak do niej pruja.. poza tym to że słoik był z łowicza nie znaczy ze żurawina też .. ja robie ciasto w blaszcze gelwe i co też nie moje? czy nawet powidła w innych słoikach z innymi pokrywkami ..

ferdaI
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-09-12 21:35:35
komentarz usunięty przez moderatora

konradm1987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 20:51:47
Z góralskiego zostały tylko Tatry bo już nawet język zaczyna być "Warszawski" nie ubliżając nikomu ale taka jest niestety smutna prawda... Ostatnio kupiłem sobie w Zakopanem ciupage na odwrocie napisane było to znaczy na nalepce "made in china" Jak Boga Kocham zrobię zdjęcie kiedyś i wyślę. Polecam Beskidy... A w Tatry tylko po to żeby pochodzić po górach Zakopane omijać szerokim łukiem ... Przykre

zmyslowy.edek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-12 17:16:47
górale z zakopanego nawet godzinę podają w Euro...

jarastaras
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-09-12 11:46:28
MASAKRA. Ale z was debile. Jak i autor filmu. Kto wam to każe kupować? Ja co roku jeżdżę w polskie góry i nie daję się wykorzystywać chciwym góralom. Zakupy robię w sklepach, a browar w karczmie kosztuje jak w każdym innym pubie czy knajpie w Polsce. A i oszukane oscypki jakoś o dziwo mi smakują także w czym wy macie problem? Nie chcesz-nie jedź i zamknij ryj. Proste. Żebyście wy wszyscy tacy uczciwi byli, ho ho :/

lukaszo
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-09-12 12:16:52
jeśli kupiłeś coś i dalej odsprzedajesz to nie kłam, że to wyprodukowałeś - zwłaszcza spożywkę! ja góralom też się nie daję, ale takie robienie turysty w ciula to już przesada, też lubię górali ale wszystkich poza tymi z Zakopanego bo to największe chytrusy i złodzieje.

corvus_pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-12 20:43:31
Jarastaras ty taki głupi od urodzenia jesteś czy ciężko na to pracujesz?

jarastaras
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-09-12 11:42:40
WIECIE CO??? JAK CZYTAM TE WASZE DENNE KOMENTARZE to scyzoryk w kieszeni mi się otwiera. Wy tępe barany, bo nie inaczej was nazwać, jak i autora tego filmiku. A kto wam ku...wa każe kupować te zasrane dżemy skoro jest ryzyko oszustwa? Kto wam każe jeździć do zakopanego i żreć oszukane oscypki? Nie jedź, nie narzekaj i zamknij ryj. Ja jeżdżę od 6 lat co roku w nasze polskie góry i nie daję się wyzyskiwać chciwym góralom. Zakupy robię w zwykłych sklepach, a oszukany oscypek jakoś mi smakuje, i mam to w dupie że oszukany. Browara w karczmie też się napiję za taką samą cenę jak w każdym innym miej

xvxFUxvx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-09-12 13:47:59
Morda

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 21:52:18
Zamknij doopę,jak Ci kurva tak pasuje to wpyerdalaj oszukanego oscypka,bo niektórzy mogą po prostu pamiętać,jak smakuje prawdziwy. A jak Cię przy najbliższej okazji ktoś w chooja zrobi,tępy baranie,to pamiętaj że wiedziałeś o ryzyku oszustwa.

gangnam10
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-12 11:13:16
a kiedy u górali była uczciwość. Nastawieni tylko na zyski, żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy. Swoją drogą to, że słoik był z Łowicza, nie oznacza od razu, że zawartość też. Mógł być wykorzystany taki słoik. Co nie zmienia faktu, że uczciwości w góralach to ja bym raczej nie szukał.

sylwka793
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-09-12 09:47:20
O czym ten filmik świadczy? Słoik był z łowicza. Gdzie dowód że żurawina też.

Dinoniel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-12 16:37:55
Dokładnie, autor nie otworzył słoika żurawiny z łowicza i nie porównał smakując jednej i drugiej więc gdzie ma dowód na oszustwo ? Wystawienie filmu w internecie pokazało że sam nie pomyślał.

kaczors77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-12 20:08:05
Dowodem jest to że tak szybko oddała kasę zamiast bronić honoru swojej "domowej żurawiny".

fenomen9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 09:10:05
A wszyscy Polacy zachwycają sie góralami, dla mnie to sa zwykli cwaniacy. szkoda ze nie możecie zobaczyć ja te serki robią, z owczym mlekiem maja mało wspólnego

agnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 09:59:01
Co ciekawe z lodówką również.

AbrahamLincoln
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-12 09:03:38
Górale od zawsze byli pazerni na dudki i dalej są, popieram Voythek.

pies.pawlowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 10:55:26
Dutki, nie dudki...

agnie
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-09-12 08:31:27
Proszę nie usuwać moich komentarzy, ponieważ piszę prawdę. Hipokrycie autorowi nie podoba się oszustwo, a sam dopuszcza się kradzieży utworu muzycznego i piractwa.

agnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 08:28:49
komentarz usunięty przez moderatora

Marik123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-12 08:20:08
No cóż. Jeśli chcesz spędzić swoje życie w Polsce a nie na zachodzie,to poznaj brutalną rzeczywistość : uczciwie nie da się tu zarobić tyle,co na robieniu w chooja kogo się da i jak się da. Takie czasy.

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-12 07:52:31
Wszedzie oszukuja czy to w górach czy nad morzem,byle by kasa szła ..

Slawe2
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-12 07:05:12
Niestety, mam gorszą wiadomość. W Zakopanem, i nie tylko, nie kupujesz oscypka tylko uformowany na jego kształt serek z krowiego mleka z niewielkim dodatkiem mleka koziego lub owczego. Czy ktoś widział na prezentowanym filmie, albo też w realu, na kartce z ceną napis oscypek? Wszędzie jest napisane z czego jest to coś zrobione, a na straganie jest napis serki. Oscypek jest opatentowanym, zastrzeżonym znakiem, a jego produkcja wymaga w związku z tym specjalnej procedury, na którą wyłącznie nieliczni mogą sobie pozwolić, i nie jest to produkcja masowa, którą widać na straganach. Pozdrawiam.

mephinx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-12 10:21:16
Dlatego polecam kupowanie oscypków bezpośrednio w Bacówkach, które posiadają certyfikat :) Nie jest to najtańsza opcja, ale można sobie obejrzeć cały proces produkcji i zobaczyć za co się płaci

Gruby_Czarny_Kot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-12 10:42:10
Parę dni temu szukałem na Krupówkach oscypków. Wszędzie tylko serki góralskie, łoscypki lub inne dziwne nazwy. W końcu trafiłem na wózek z napisem OSCYPKI, jednak "O" w tym wyrazie było w innym kolorze i innej formie niż reszta liter. Jam myślicie, ściema?

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 13:54:02
to było zero a nie "O"

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 16:39:37
Człowieku, idiotyczne przepisy unijne przewidują, że coś co się zowie Oscypkiem musi mieć określoną długość, wagę i procent mleka krowiego, a poza tym może być sprzedawane tylko w okresie letnim. Inaczej kara za używanie nazwy. I tylko dlatego po wejściu tych przepisów w Zakopcu nie widujesz już napisów "Oscypki", tylko "serki góralskie", chociaż to to samo, co przedtem. Ot, kolejny urzędniczy absurd.

omam21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 03:04:57
komentarz usunięty przez moderatora

dlugi1974
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-09-11 23:53:39
Czego się spodziewać po góralach??????????

pawel1710
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-09-11 23:39:50
komentarz usunięty przez moderatora

penetrator
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-11 23:33:20
Żeby wierzyć góralom to trzeba mieć nieźle nasrane pod deklem. Zakopane to ładne miejsce i tyle ale ludzie tam to tragedia. Zawistne, chciwe wyzyskiwacze. Jak tam byłem ostatni raz to po browar szedłem do marketu żeby nie dać tym gnidą zarobić w karczmie. Byłem raz na śniadaniu za 2 niezbyt dobre parówki, kromke chleba i herbate zapłaciłem chyba grubo ponad 25 zł. Inna osoba wzięła jajecznice, która była chyba z dwóch jajek bez niczego, cena podobna. Sam bym sobie lepsze śniadanie przyrządził za 10 zł. Patologia, nie dawajcie zarabiać tym cwaniakom.

DooMinator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 07:46:41
Troszke chyba przeginasz z tymi cenami.Na poczatku krupowek(od strony gubalowki)jest bar mleczny w ktorym syte sniadanie czy tez obiad mozna zjesc w granicach 10-15zl.Piwo w karczmie 5-6 zl.to standardowa cena w pubach/karczmach czy tez barach.

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-11 22:54:49
Oscypki kupowałam zawsze od babcinek stojących na wejściu przy mało uczęszczanych szlakach; kiedyś kupiłam wędzonego z żurawiną, zjadłam, wróciłam po dwa następne, tłuściutkie z pyszną żurawinką. Kleksem żurawiny a nie całym słoikiem ;) Kupować jak najmniej pierdół, góralskie chustki można kupić na każdym bazarze. Najlepsza pamiątka to wrażenia z przeżyć i zdjęcia. Innych nie trzeba. No, oprócz pysznego oscypka ;))

mily
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-11 22:31:01
niby racja, ale ludzie, każdy tak naprawde orze jak może, nie wmawiajcie mi tu teraz że wszyscy co oczerniacie tę kobietę jesteście tacy uczciwi. Tak już jest że jak sie trafia okazja to sie chce na tym zarobić a w tym przypadku akurat na turystach, nie chcecie przepłacać to naróbcie sobie zapasów w tanich sklepach i wtedy wyjeżdzajcie. Chyba każde dziecko wie że w okolicach przepełnionych turystami jest pełno drogich i bezwartościowych dupereli. Ale nie, najlepiej narzekać jak to wszyscy oszukują. Ale tak naprawde to są normalni ludzie co chcą jakoś żyć bo np nie mają innej pracy

jacek1157
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-11 23:05:20
No może nie wszyscy mają pracę,ale też nie wszyscy bez niej oszukują.Dla mnie to złodziejstwo,ale jak widać różne jest tego postrzeganie.

kiopl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-11 23:28:00
w zwykłym sklepie jak się kupuje takie rzeczy to też najpierw muszą one przejść od producenta przez kilku pośredników zanim trafią do konsumenta, dzisiejszy świat taki już jest że pośrednicy są w prawie każdej branży a z tą żurawiną jest tak że ma tylko jednego pośrednika więcej

mephinx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-11 22:30:21
Śmiać mi się chcę jak to czytam ;) Po 1, nikt nie udowodni, że to nie jest używany słoik z domowym wyrobem. Po 2, gratuluję jeśli po żurawinę i miód jedziecie do zakopanego ;) Po 3, kij w ucho wszystkim tym, którzy wyzywają osoby jeżdżące w Polskie góry. Założę się, że każdy z Was piszących te śmieszne teksty tam był, a jeśli nie to nie dlatego, że "wolicie słowację" tylko z powodów ekonomicznych. Mamy piękne góry, piękne morze i wspaniałe mazury, a nie każdy człowiek to wyzyskiwacz i złodzej. Może spróbujcie więcej czasu spędzać wśród ludzi, zamiast obcować z internetowymi trolami i

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 08:23:35
No kurva! Polać Ci się należy.

astaii
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-11 22:10:46
Wcześniej nie znałem górali,pierwszych poznałem w pracy (Anglia) i stwierdzam że są to cwaniaki,zadziorne szuje,wyzyskiwacze i kombinatory,i żaden do roboty się nie garnął,i gdyby mogli to by drugiego w łyżce wody utopili. Chooooje i tyle. Takie moje zdanie

czarnydorn
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-09-11 22:09:37
Głupi to na Ciebie wołają. Idioto tępa co z tego, że ma nakrętkę po dżemie z Łowicza?. Ma sobie zamówić specjalnie dla Ciebie nakrętkę z napisem "Wyrób własny z żurawiny z Zakopanego"?. Wiele ludzi tak robi, że używa słoiki na inne przetwory (ta Pani akurat na dżem z ŻURAWINY) i nie oznacza to od razu, że oszukuje. Mentalność hipokryty.

zboj75
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-11 22:17:59
to po co jak niewinna oddaje kasę!!!

Przemoc666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-11 22:07:56
NIGDY nie słyszałem o tym żeby górale byli kiedykolwiek uczciwi. Im zależy jedynie żeby dostać jak najwięcej dutków.

fischer101
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-11 21:52:20
Pomieszkałem parę lat z góralami w szkole w Krakowiei [powiem wam, że to największe chamy i szuje. Do Zakopca nie pojadę nigdy a jak mi się zdarzy to tak zrobię żeby jak najmniej dać dziadom zarobić. Zastanówcie się czy oni na przykład pojadą w inne strony Polski w celu zwiedzania?

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-11 21:49:20
do zakopanego jezdza tylko frajerzy. wole Słowacje 100 razy !!!!

mierzey
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-11 21:34:42
Po co Wy tam jeździcie tak w ogóle? Na każdym kroku Was tam rżną w taki sposób. Ale nic to, idiotów nie sieją, niech idioci jeżdżą tą wygodną "DROGĄ". Co do oscypków to .... smacznego :P

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-11 21:33:48
Ja tam nie jestem po żadnej stronie, ale słoik mógł po prostu być z łowicza , tak często się robiło " używało już używanych słoików" moja babcia robiła drzemy w słoikach po ogórkach i pisało " ogórki kiszone a był w nich drzem " i jak bym taki słoik sprzedał komuś to chyba nie miał by pretensji że nie ma w nich ogórków ?

Gruby_Czarny_Kot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 10:56:58
Słoik mógł być z Łowicza. Pewnie, że można powtórnie używać słoików. Ciekawi mnie tylko ten zbieg okoliczności, akurat słoik po żurawinie. Ciekawe po co ta Pani miałaby kupować żurawinę skoro sama robi, przecież domowa lepsze. Na dodatek widać, że obie żurawiny maja ten sam kolor, a domowa zazwyczaj ma inny. Nie wiem czy kosztowali tą konfiturę ale raczej tak, dla pewności. Inaczej by nie cudowali z filmikiem.

gregor1975
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-09-11 21:07:37
Zakopane to jest Wiocha na 100 % !!!!!

zabcia1
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-09-11 21:03:42
Jakie to żałosne. A wiochę to robi facet/para walcząca o pieniądze. Pojechali na urlop, a walczą o marne kilka groszy. A wtrącająca się druga góralka ma racje, nikt do zakupu nie zmuszał. A słoiczki mogły byś wykorzystane po prostu drugi raz

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-09-11 20:43:48
Kurczę, mama mojej żony robi różne przetwory, m.in. dżemy. Pakuje je potem do słoiczków po dżemach, które kupiła kiedyś w sklepie. To jest oszustką, czy nie

karma12345
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-11 21:02:58
ćmoku tylko to był orginalny ze sklepu ona go nie zrobiła oglądaj ze ze zrozumieniem

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-12 08:54:54
Ale skąd wiesz, że był oryginalny? Może kobieta zapakowała własną żurawinę w słoik po żurawinie z Łowicza? A może faktycznie był oryginalny, ale mamy tylko słowo przeciw słowu. Ćmoku

puszczyk82
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-09-11 20:39:08
nie wszyscy bo u ciebie też ich nie brakuje napewno, a co powiesz na to ze płacisz za litr paliwa prawie 6 zł a kosztuje niecałe 2 toz to nie krętactwo kazdy orze jak moze

wdowa20.6
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-09-11 19:53:23
Dobrze ze ten filmik otworzy ludziom oczy.

Psychtic
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-11 19:49:48
a Bozia patrzy :D

lusterko93
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-09-11 19:37:30
Nie ma co gadać że wszyscy tam są krętaczami, no ale dobrze że koleś zrobił taki filmik, trzeba się ostrzegać

sevroy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-11 22:00:44
Nikt nie mowi, ze wszyscy sa kretaczami, a autor filmu na koncu zamiescil napis, ze wytwory na uboczu sa robione wlasnorecznie, wiec sie nie rzucaj ;p

davidstar
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-09-11 19:34:53
komentarz usunięty przez użytkownika

janr772
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-11 19:31:01
i tak najlepsze są "Wędzone oscypki" Które Tak naprawdę są moczone w herbacie by wyglądały jak wędzone.

Gekoon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 19:26:25
komentarz usunięty przez użytkownika

sebastianw1985
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-09-11 19:06:44
Krótko myślicie. Bardzo dobrze że wam sprzedała z łowicza bo przynajmniej się nie potrujecie. Taką żurawiną od górali można się nieżle zatruć. Niewiadomo w jakich warunkach była robiona. Może jakaś Babulinka musi się myć w zlewie bo w wannie ma żurawine.

jakub1975wawa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-11 19:59:49
Dobrze będzie jeśli ta zurawina nie jest w muszli klozetowej mieszana

tem101
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-09-11 19:03:22
"Górale chcom ino twoich dutków". Tak było zawsze!

alfbastardo
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-09-11 19:02:42
ludzie tam jest nawal turystow a oni stoja od rana do nocy, to kiedy maja zbierac te owoce lasu czy robic oscypki,tam sie kreci mamona

CocaineSystem
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-09-11 18:55:57
A ja właśnie smalec mam w słoiczku po dżemie z Łowicza. To znaczy, że smalec tam wyprodukowany?

hellrazor
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-09-11 18:55:15
w,polsce,kazdy,chce,kogos,poprostu,zrobic,w,huja.

faille
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-11 18:55:05
Brawo !! Tępić oszustów bez honoru !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BabyLu
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-09-11 18:32:21
To, że Pani ze stoiska nr 11 robi dżemy w słoikach po łowiczu jakoś mnie nie dziwi. Ja też w nich robię. Najlepszym dowodem na to, że to jej dżem, jest fakt, że nie ma etykiety łowicza, która pewnie odpadła w trakcie pasteryzacji. gdyby Pani chciało się ją zrywać,pewnie chciałoby się też wymienić zakrętkę.

martin987
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-09-11 18:40:10
Dokladnie- to ze sloik z nakretka lowicza nie znaczy ze zawartosc jest lowicza, przeciez nie bedzie sobie nakretek produkowac. Swoja droga jesli gosc chce to zrobic profesjonalnie to niech porowna zawartosc sloika ze sklepu do tego z bazaru - jak to bylo z sokolowem

monster0
    Ocena: -11 (glosow:11)
2013-09-11 18:31:40
prawdziwą wiochą to jest ten podkład muzyczny. Uniemożliwił mi obejrzenie filmiku. Minus.

Zubkownik
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-09-11 18:29:36
CZYM SIĘ TU CHWALIĆ? ŻE JEST SIĘ CEPREM FRAJEREM? BYŁO DO PRZEWIDZENIA

jakub1975wawa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-11 20:53:41
Właśnie tepy pnioku gość nie dał sie wam zrobić w babola tylkomwas zareklamować na Polskę. Ja was mam i tak w d .... Jeżdżę na Słowację i do Austrii . Tam nie szanują minie traktują jak dziwadla z Marsa do orzniecia.

Chev-Chelios
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-09-11 18:23:59
No to reklamę po chooju zrobili pani góralce ze stoiska nr 11 z Zakopanego he he :)

kaszu
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-11 00:14:08
Gdzie ta góralska uczciwość? A to w ogóle było coś takiego?

voythek
    Ocena: 35 (glosow:53)
2013-09-10 15:27:08
Stara góralska uczciwość hahahahahah ale mnie to ubawiło, już 17 lat temu zraziłem się do górali i od tamtej pory już mnie tam nie ma.

szydercawzr
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-09-10 14:56:39
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Masz fejsa?
  •  Gdy Turek
  •  Obcokrajowiec wyrzucił śmieci z samochodu,
  •  Bez komentarza


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300