Zaloguj się lub Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
" class="topmenu_plejka"> ?> " class="topmenu_konkurs" //
Komentarze użytkownika zetko

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-25 23:53:16
fajny! ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-30 18:33:05
Jawiszowice - wszystko tłumaczy! :D hahaha ;p

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-25 08:51:51
Obawiam się, że właśnie nie bedzie miał czego wspominać, bo nie wiele moze pamiętać. ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:11)
2011-07-28 13:42:27
Ja bym się do niego przyłączyła. ;) Jak jest jakaś laska naga na wiocha.pl to faceci już się ślinią. Ja mogę poslinić się na niego. ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 5 (glosow:15)
2011-07-28 13:38:06
Nawet jakby się ogolił i tak stwierdzilibyście, że to wiocha. Więc po co te komentarze? :) A mnie to on sie podoba, seksi! :D

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 3 (glosow:11)
2011-07-25 12:35:02
Nie jeden facet pewnie o takich marzy. ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-04 15:23:04
jasne.. z neta to kazdy potarfi zdj dac! badz na tyle odwarzna co ta dziewczyna! :D

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -1 (glosow:9)
2011-07-04 09:21:05
takk? Widzę, że z łatwością przyszło Ci ocenienie jej twarzy. Więc może dlatego pokaż swój jak, że ten 'prosty ryj'. :)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -31 (glosow:43)
2011-06-25 12:21:11
Też mam takie duże baloniki ;) tylko moje sa jedrniejsze ;) chcecie zobaczyc chłopcy? piszcie do mnie ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-24 20:43:04
Przynajmniej stopy ma czyste, bo inne to mialy z tym problem ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-23 22:42:35
ale spódniczkę ma ładną ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -6 (glosow:14)
2011-06-20 11:50:55
tez mam takie ;) jak chcecie chłopaki moje pooglądać to piszcie ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -9 (glosow:13)
2011-06-20 11:39:22
tez takk potrafie chłopaki ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-23 17:47:31
Jeżeli interesuja Cię takie kobiety, to napisz ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 5 (glosow:7)
2011-05-19 20:31:47
chce ktos popatrzec na to bez cenzury? napisz a pokaze ;)

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 9 (glosow:13)
2011-05-19 16:25:02
mówicie że gruba, tak?! Chciała bym widziec chłopaki jak bedzie wygladac wasza zona dziesiec lat po slubie? BEdzie chudziutka, bez rozstepow, pieknie opalona i sexi! Fakt to zalosne dodwac takie foty ale zlitujcie sie kuzwa z takimi komentarzami

zetko - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 6 (glosow:6)
2011-05-19 16:35:25
a co chciales popatrzec? ;) to napisz do mnie. ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1300