lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Z jednego leci wrzątek, z drugiego lodowata woda i jak tu umyć ręce?(angielska wiocha)
główna
Dodano: 26.01.2012, 18:39:11   przez: queenkitana
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1545  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(260)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sebek110974
2012-01-26 20:14:15
Ocena: 15(glosow:25)-+
Ten zlew to taki cud techniki jak drewniany sracz na dworze

GMOzabija
2013-12-24 00:57:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
I amerykanska wiocha tez... trzeba 2 wezyki i trojnik i po sprawie, anglosasy nie sa za bardzo rozwinieci

mpd123
2012-04-28 21:44:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
robisz 2 otwory w plastikowej butelce i nakładasz na krany. Robisz 3ci otwór przez który leci woda i masz letnią ;)

XIdealnieIdealnaX
2012-02-10 19:42:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
na jednym pisze C (cold-zimna), wiec na drugim powinno pisac H (hot-goraca). w sumie chyba lepiej C

pieer11
2012-02-09 19:51:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
a moze uzyc korka w zlewie ...geniusze!!!

butcher75
2012-02-07 12:43:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
I jeszcze krany krotkie!!!!!Sprobuj wlozyc rece pod taki cm kran!!

dijef
2012-02-06 20:54:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
To jest sposob na oszczednosc. Nalewasz sobie wody, tyle ile potrzebujesz. W zimie ciepla, w lecie zimna i sie myjesz. Zuzycie jest przewaznie mniejsze niz jak woda odkrecona, a do przemycia zbierzesz w rece zawsze tyle samo. Znajomy z pracy mowil, ze dodatkowy powod to to, ze oni maja zimna pitna

dijef
2012-02-06 20:56:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jedyna kicha to, ze maja takie same uklady w publicznych toaletach gdzie korka nie ma :D

Sidus11
2012-02-05 23:04:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
wy sie smiejcie ja mieszkam w Holandi i mam takie cudo w łazience... uwierzcie ze ciezko opłukac nawet twarz... xD i nie moge ustawic w bojlerze bo pod prysznicem wtedy jest problem...

kynek001
2012-02-05 22:51:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Temperature cieplej wody ustawiasz sobie na bojlerze na taka ktora ci odpowiada i nie parzy po rekach. Wtedy nie potrzebujesz miec mixera, uzywasz tylko cieplej i to wszystko. Ale jak nie ma czym pomyslec to sie narzeka i parzy po lapkach.

Nikaaa22
2012-02-05 21:18:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znam ten ból ;)

Radi_ii
2012-02-05 19:40:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszasz wode w umywalce,lancuszek jest,a na koncu musi byc korek:),a plukasz sobie zimna,sposob na oszczednosc wody:)

klaudia1201
2012-02-05 19:38:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
mieszkam w Angli, 1 myśl jaka przyszła mi po wejściu do łazienki?? ''Co to kur*a ma być??''

zxzxcc
2012-02-04 22:01:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak kran upierdliwy, ale ja jakos ani nie zachwalam ani nie krytykuje ot co mam wazniejsze sprawy w zyciu niz umywalka w kiblu, ale widac co dla poniektorych to jakby caly sens zycia. albo zeby lapki oplukac z mydla. o moj boze.

eduardo63
2012-02-04 00:21:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
ALE IMBECYLU jak im leciala ciepla woda to ty myles sie w miednicy i grzales na kuchni.POCZYTAJ troche o architekturze i trzym dzban

awasil28
2012-02-03 23:43:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wystarczy nalać wodę do umywalki , naprawdę działa . :P

armani7
2012-02-03 22:06:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
widze ze same Inteligenty sie tu wypowiadaja! ludzie swieci pytam sie jali ZLEW? przeciez to jest UMYWALKA! zlewy to sa w kuchni ale nie w lazience ja tez mam z tym problem i dlatego buzie i rece myje w wannie . . in this fucking country everything is upside down

m_a_c_i_e_k_85
2012-02-05 18:28:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
odwiedziłem Londyn w ubiegłym roku i byłem w szoku, bzdury i buble w domach np okna na II piętrze otwierane na zewnątrz i rury od umywalki wyprowadzone nie do kanalizacji tylko przez ścianę na chodnik, też to masz?

esmka1
2012-02-03 19:29:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
ręce, oczywisc.ie

biegamnabosaka
2012-02-03 19:00:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
WOda w Anglii była kiedyś za Darmo OD to CHCESZ PODGRZEJESZ ZAPŁACISZ ZA PRĄD LUB GAZ! UZYJ ZIMNEJ oszczędzasz . proste śmiejecie sie z kraju który ma dużo a dużo dobrych rozwiązań technicznych co gorsze robimy dla nich nie oni dla nas ... choć autostrade odst kładli szkoci i irole i uciekli ...

dawidof90
2012-02-03 18:42:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
hahahaha noooo kocham angielskie umywalki :D sebek110974 - umywalka !! nie zlew !! zlew jest w kuchni ;]

grasoge
2012-02-03 18:35:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
niestety tez taki mam w chacie.. na szczescie prysznic nie jest przytwierdzony na stale w scianie albo w suficie bo tu tez takie niespodzianki sie zdarzaja..

luke86
2012-02-03 17:34:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
tak szczegolnie w pracy nalewasz wody do tej czystej umywalki uzywanej przez sto innych osob

Marcco
2012-02-03 13:56:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wiem jak to jest... mam dokladnie takie samo gowno u siebie w domu...

pitmitchel
2012-02-03 00:51:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Debile to Ci, którzy nie kumają o co chodzi ;)

pleban83
2012-02-03 00:45:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
to samo w Irlandi czysty debilizm

mckrzysiek007
2012-02-02 23:52:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
Trzeba sobie nalać do zlewu dopiero się myć, proste i oszczędza wodę.

marguyu
2012-02-02 21:15:13
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wiocha jest krytykowanie tego jak zyja Anglicy w Anglii, tj. u siebie. Jesli sie komus nie podoba nie musi tam mieszkac.

RekinE39
2012-02-02 20:58:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
trzeba koreczkiem zatkac i mozna wymoczyc dłonie :D

belcia22
2012-02-02 20:35:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Brecht,a nie wiocha. Hehe.

prometeush_83
2012-02-02 19:48:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
ty dalej tak się myjesz ? może też używasz metalowej miski :D

brown25
2012-02-02 16:49:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
tam dlatego tam jest, że w rurach jest za duże ciśnienie i nie da się do jednego kranu wpuścić wody o tak dużym ciśnieniu, więc nie widzę w tym nic dziwnego

baraninka
2012-02-02 19:27:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
A gdzie Ty widziałeś w Anglii "duże" ciśnienie w kranie?

prometeush_83
2012-02-02 19:44:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
hehehe , cisnienie w rurach :P w irlandii i anglii :D:D:D:D:D

Dzieweczka
2012-02-02 15:28:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
Normalnie. Mi osobiście w takim sie lepiej myje ręce. Nie byleś, nie widziałeś znając życie. Mieszkam w Anglii, może dlatego mi lepiej, ale możesz mi uwierzyc, że to jest o wiele wygodniejsze.

Cornflakess
2012-02-02 17:09:36
Ocena: 10(glosow:10)-+
Wcale nie jest. Rowniez mieszkam w Anglii i jest to koszmarnie niewygodne.

prometeush_83
2012-02-02 19:46:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
bzdura , nie wygodne i bez sensu :D spotykane zazwyczaj w starszych budynkach

kaiinka86
2012-02-02 14:26:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prometeush_83
2012-02-02 19:46:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
nooo , to prawda :D

Lady_Nina
2012-02-02 13:03:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
no jak to zrobic??? wystarczy 1. zatkać korek 2. nalac zimnej wody 3 dolac wrzatku do zimnej wody w takiej ilosci by byla letnia 4. JUZ MOZEMY MYC RECE :)

anetpol
2012-02-02 12:16:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
a ja mam jeden kran, który i tak jest podzielony na dwa w srodku. Niby woda się miesza, ale czuć, że z jednej strony gorąca a z drugiej zimna.

lamorada83
2012-02-02 12:13:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tia w Anglii i Irlandii takie cuda =D ale maja się za geniuszy!

prometeush_83
2012-02-02 19:49:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Najlepiej też ocieplają domy :D:D:D:D:D

Uprooter
2012-02-02 11:50:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
To rozwiązanie to tradycja. Dawniej najpierw pojawiła się woda zimna pózniej po latach ciepła. Praktycznie było podłaczyć osobno a niepraktycznie używać, zwłaszcza w publicznych toaletach. Ta sama historia z elektryką (wtyczki z bezpiecznikami), kominkami w domach, kierownicą w autach i królową .

marek851123
2012-02-02 07:35:34
Ocena: -8(glosow:10)-+
To jesteś w błędzie po kultura wymaga mycia z użyciem zlewu bo po to jest i korka i nie przeszkadza w tym osobne kraniki a mycie pod kranikiem to wiocha pozdrawiam :)

puma73
2012-02-03 09:16:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak już to widzę jak po wyjściu z toalety kulturalnie nalewasz wody do zlewu i myjesz ręce:D:D:D:D:D:D W średniowieczu żyjemy czy co?

ida_swieta
2012-02-02 03:27:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
Kto nie byl ten nie wie ;) w Polsce nie ma co siedziec , Tusk nas zacheca do opuszczenia kraju ;) tu zarobicie w tydzien wyplate , ktora dostajecie za miesiac . Tu ludzie i dzieci chorzy na rozne schorzenia nie musza placic miliony za leki tak jak w Polsce , bo dostaje sie za darmo .

ida_swieta
2012-02-02 03:31:10
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tak samo nie masz biletu , nie wsiadziesz do autobusu ;) bardzo mala ilosc ludzi pracuje na czarno . Polacy zarabiaja minialnie 1200 zl - tylko to wy w tydzien zarobicie ;) Tu nikt nie narzeka , ze papierosy , paliwo , jedzienie , gaz czy prad sa drogie . Tu mozna zyc normalnie a nie tak jak w Polsc

ida_swieta
2012-02-02 03:34:11
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nawet jesli skonczycie dobre szkoly to i tak nie liczcie na to , ze znajdziecie dobra prace i bd zarabiac kokosy w Polsce ;) No chyba , ze przyjedziecie do UK ;) dla mnie krany w UK nie sa problemem . kazdy jest przyzwyczajony do swoich , wiec Anglicy tez mogli by powiedziec ze wasze krany to bzdura

radekmalaga
2012-02-02 03:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
wyjasnienie jest u mnie Polak potrafi fuck yeahhhhh

yassiro
2012-02-02 01:45:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
borykam sie z tym na codzien ehhh;p

maria0
2012-02-02 01:18:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
U nas w pracy wisi karteczka ze ciepla woda jest w temperaturze 60 stopni aby zapobiec rozwijaniu sie bakteri w rurach w zwiazku zaleceniami jakies tam ustawy chyba...

teren21
2012-02-02 01:10:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
W zasadzie jednak jedynie dwie teorie są prawdziwe. Pierwsza mówi o tym, iż w Anglii woda gorąca (podgrzewana w specjalnych bojlerach na dachach domów) i zimna (w Wielkiej Brytanii jest to woda pitna) jest dostarczana innymi rurami i pod innym ciśnieniem, i aby uniknąć problemów w momencie ich miesz

teren21
2012-02-02 01:12:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
ania używane są dwa osobne krany. Druga teoria zaś mówi o tym, iż takie rozwiązanie jest praktykowane ze względu na oszczędność wody. Otóż nalewanie wody do zakorkowanej umywalki czy wanny z dwóch kranów w odpowiedniej proporcji, aby uzyskać żądaną temperaturę, powoduje, że nie myjemy się pod bieżąc

teren21
2012-02-02 01:13:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
wodą. Jest to ewidentna oszczędność wody, która w krajach wyspiarskich bywa pod deficytem.

teren21
2012-02-02 01:07:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
9 lat juz tak wytrzymuje nienarzekam ;) a wytlumacze dlaczego tak jest bo jeden jest dla lewej ręki a drugi dla prawej. ha ha ha ha

sebos1980
2012-02-02 01:03:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
hubysz92 dobrze mowi koreczek do zlewu i i zalewamy woda i jest ok. i wiecej wody zaoszczędzimy :)

BSTK
2012-02-01 23:55:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
ten debilny kraj to jeden wielki absurd,

pekinolatino
2012-02-01 23:47:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak masz szybkie rece to moze ani sie nie poparzysz ani zaziebisz. Ogolem to tez mnie to zastanawialo na wakacjach.

PrzemyslawBe
2012-02-01 23:36:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
pitu pitu... trzeba przeżyć żeby zrozumieć :) ale są już "mieszalniki" od dłuższego czasu

hubysz92
2012-02-01 23:16:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak jestem w uk to zawsze mnie to denerwuje ale wystarczy włożyć koreczek i nalać wody :)

xmnx
2012-02-01 22:58:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ale jesteście zapyziali. Nie wiecie jak korzystać z takiej umywalki a piszecie takie bzdury że hej. Jak widać jesteście jeszcze 100 lat za murzynami i wyjazdy do Irlandii czy Angli wam nie pomogą. Zamiast wylewać potok bzdur ruszcie głową albo zapytajcie tych co widzą jak używać tego urzywać

colcio
2012-02-01 22:56:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Uk to najwiekszy debilizm na swiecie,podobnych przypadkow jest wiele, przecietny obywatel posiada inteligencje naszego dziesiecio latka.

lizak85ihuj
2012-02-01 22:27:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
;D

lizak85ihuj
2012-02-01 22:27:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale jakos trzeba sobie radzic...

sandrita
2012-02-01 21:54:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
ej, ale talk szczerze... ten wrzatek na nic nie nie przydaje. my robilismy test w robocie i herbate i kawe w tym parzylismy:) do tego, znajomych dziecko ma blizny na zale zycie... bo goraca wode odkreciolo.

sandrita
2012-02-01 21:51:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
no, w irlandii mamy to samo, ile razy sie juz poparzylam to juz nawewt nie licze... co lepsze irlandczycy, twierdza, ze jkest to doskonale... no bo przeciez ma sens... jak chcesz tylko zimna wode to masz tylko zimna, jak chcesz goraca to masz goraca...:) to, ze mozna je sobie wymieszac i miec np let

sandrita
2012-02-01 21:52:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
np. letnia, nie ma dla nich zadnego sensu:)

Morog
2012-02-01 21:45:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
wiocha to Twoja głupota nieuku, UK jest wyspą i jest tam mniej słodkiej wody, takie rozwiazanie jest po to by ją oszczedzać, Twój malutki rozumek tego nie pojmuje?

Makaveli_ns
2012-02-01 21:27:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Irslandii o samo

orlikfrance
2012-02-01 21:25:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
We Francji to samo

maciu81
2012-02-01 21:22:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak samo jest w IRL

jabol1
2012-02-01 21:17:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
to skręć temperature ciepłej wody na bojlerze i nie bedziesz miał wrzątku!

Krasnal5
2012-02-01 21:12:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Swojego czasu był sposób na to na "wiocha.pl". Plastikowa butelka po napoju, robi się w niej dwie dziury do jednej wkłada kran z gorącą wodą do drugiej kran z zimną i przez szyjkę leci woda ciepła. Pomysłowe :D

Astercholik
2012-02-01 20:25:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Odp na problem "jak umyć ręce". Wkładasz korek który jest przy mocowany na łańcuszku pokazanym na zdjęciu w otwór w zlewie odkręcasz ciepłą wodę zakręcasz ją następnie odkręcasz zimną sprawdzasz czy woda nie jest za gorącą i myjesz ręce

Astercholik
2012-02-01 20:26:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cd A tak z innej strony to totalna wiocha. Jedyny wybór być odpornym na zimną/wrzącą wodę i umyć w zimnej lub wrzącej xD

egonem
2012-02-01 20:37:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tam jest woda za darmo , trzeba oszczędzać i takie muszą być

A-Annczok
2012-02-01 22:08:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
do egon: dlaczego ludzie musza sie wypowiadac na tematy, o ktorych nie maja zielonego pojecia?! tak tylko zeby pomlaskac jezorem? moze jeszcze w uk zarabia sie tysiace funtow miesiecznie, a w pubach daja browar za friko? ech...za wszystko trzeba placic Malenki

soltys200490
2012-02-01 20:09:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
najgorsze gowno jakie sp[otakalo mnie w UK WIOCHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

beatasz84
2012-02-01 20:06:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
to prawda tez taki mam,co tam rece nie idzie twarzy umyc musze isc do kuchennego zlewu

piopi23
2012-02-01 20:08:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
a co stac cie na baterie z mikserem WOW

monka8802
2012-02-01 19:49:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Prosto. Tam jest korek. Zatyka się zlew wlewa troche zimnej i ciepłej wody i da radę umyć:) Takie zlewy były montowane w celu oszczędności wody. schody zaczynają się jak trzeba pod takim wynalazkiem umyć włosy a zdarzyło się tak podczas wycieczki objazdowej :)

bacabaca
2012-02-01 19:58:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
ja tam się wolę myć w bieżącej wodzie niż w stojącej w umywalce...ja nie małpa...

dedede66
2012-02-01 20:18:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeszcze nie widzialem, zeby malpa myla glowe w umywalce bacabaca.

monka8802
2012-02-01 23:41:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
No jak się nie ma innej możliwości umycia włosów to każdy sposób dla mnie jest dobry, no chyba że ktoś woli mieć tłuste włosy...

MARILYN-DEAD
2012-02-01 19:48:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
A wiecie kto mnie zamordował?

uvoi
2012-02-02 00:01:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak! - "minusujący" cię na wiocha.pl, trollu! ;D

PanKlekswKosmosie
2012-02-01 19:32:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
dobre te komentarze, ale po co to w tych czasach montować ?

piopi23
2012-02-01 19:26:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
szybkie mycie rák zapobiega poparzenia a jezeli jakies powstana to zimna woda lagodzi ból

piopi23
2012-02-01 19:31:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
poparzeniom

admdpr
2012-02-01 19:20:11
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ten który to wstawił to idiota. Jest to zrobione dla tego ze na wyspach niegdyś był problem z ilością wody wiec żeby się umyć należy sobie napuścić wody do umywalki. W ten sposób można zaoszczędzić kilkanaście litrów na tydzień. Idiota dalej będzie się parzył w gorącej wodzie :D

Bad_B
2012-02-01 20:51:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
ciekawy sposób na oszczędność - żeby umyć ręce napełnij zlew... a nie uważasz przypadkiem że więcej wody się zużyje do napełnienia zlewu niż do umycia szybko rąk pod bieżącą wodą?

chodnik88
2012-02-01 19:08:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
proponuje zamontowac butelke w pozycji pozimej, z gornej czesci zrobic dwa otwory na kran i z dolnej strony butelki zrobic jedna dziurke i problem z glowy lol

Agobard
2012-02-01 18:43:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wyjaśnię. Otóż dawniej w Anglii (kiedy u nas można było o kanalizacji co najwyżej pomarzyć) publiczne wodociągi dostarczały jedynie zimną wodę i to pod niskim ciśnieniem. Ciepła natomiast była ogrzewana w domu i miała wyższe ciśnienie. W jednym kranie leciałaby więc tylko gorąca.

HeartlessFreak
2012-02-01 18:34:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlatego każdy kto miał z tym styczność montuje sobie zamiast tych kranów taki jak ma większość ludzi w polsce z mikserem ;]

maciek260375
2012-02-01 18:28:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie jestem przekonany czy na wiochę to nadaje się,ale,fakt-niepraktyczne jest

constantin666
2012-02-01 18:14:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
podkładasz wiadro nalewasz z obydwu i wychodzi letnia!

yodel
2012-02-01 18:14:00
Ocena: -2(glosow:18)-+
Koleżanka chyba dopiero przyjechała na Wyspy skoro ją to dziwi, tutaj to standard a skoro tu przyjechałas za chlebem to musisz zaakceptowac plusy i minusy. A umywalke można wymienic (ok. 120 funtow z montażem).

kometa100
2012-02-01 18:20:02
Ocena: -1(glosow:13)-+
a kolega to taki już bardziej obeznany w świecie widać,że aż korciło to napisać

yodel
2012-02-01 18:51:13
Ocena: 5(glosow:15)-+
7 lat na Wyspach wiec dwa krany mnie nie dziwią, jak wielu uzytkownikow tutaj z tego co widze po komentarzach.

Olkazg
2012-02-01 19:29:02
Ocena: -9(glosow:13)-+
A dlaczego na wyspach mieszkasz? Ojczyzny nie masz?

yodel
2012-02-01 19:44:52
Ocena: 3(glosow:11)-+
nie, bede siedzial w Polsce i zarabial te smieszne grosze jak moge byc tutaj i zarabiac 4 razy tyle a moja niepracujaca zona moze dostawac ''bezrobotnego'' ponad 2500zl..............Olkazg rodzice przestana Cie utrzymywac to zrozumiesz.

A-Annczok
2012-02-01 22:54:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
a potem sie kur** dziwie skad w Pl takie bledne przekonanie, o tym jak w uk jest zajebi***e, latwo i przyjemnie... jedno tylko musze przyznac; Olkaz nie wszyscy maja dzianych staruszkow, badz mozliwosc zalatwienia dobrze platnej roboty gdzies tam po znajomosci... nie oceniaj, jak nie masz pojecia

asiulencja
2012-02-01 23:12:20
Ocena: -8(glosow:8)-+
yodel... gratuluje leniwej żony, która buja się na garbie zapi***czającego męża lub obcego kraju. widać tylko do garów się nadaje. Jak już pisałam, jak ktoś chce to w Polsce może wiele osiągnąć

yodel
2012-02-05 12:13:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
tobie jakby wiecej dawali bezrobocia niz za prace to bys pracowala??? pogratulowac inteligencji.

kittin
2012-02-01 18:05:37
Ocena: 6(glosow:6)-+
Greg0666 Ameryki nie odkryles, nie wiem skąd sie urwales ale takie krany to nie nowość i żadna rewelacja. Uważaj żebyś łba nie zgubił przez ta twoja europeistyke. Pozrdro z Holandii.

BialaKredka
2012-02-01 18:05:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
Przepraszam bardzo, że się wtrącę. To zdjęcie pochodzi z jednego z blogów tzw. "szafiarskich". Zresztą autorka również skomentowała zasadność dwóch kranów w bardzo podobnych słowach. Mam nadzieję, że queenkitana zapytała o zgodę autorkę fotografii. W innym przypadku jest to kradzież.

kittin
2012-02-01 18:04:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Greg0666 Ameryki nie odkryles, nie wiem skąd sie urwales ale takie krany to nie nowość i żadna rewelacja. Uważaj żebyś łba nie zgubił przez ta twoja europeistyke. Pozrdro z Holandii.

ziemniaklol
2012-02-01 18:03:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
...nie wiesz to nie wrzucaj tu takich rzeczy? ;/ w anglii jest bardzo droga woda. Płacą za nia tyle co my za gaz ,prad ,wode razem wziete. taka wode napuszcza sie do umywalki i myje sie w tym rece ,zeby zaoszczedzic ,bo albo myjesz w zimnej albo w goracej.

szmatalata
2012-02-01 17:34:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak ? robisz sobie idealna wode i potem myjesz mydlem a jak spulkujesz ? goraca czy zimna ??bo napewno nie spulkam mydla w tej brudnej wodzie bo to nie ma sensu

hellraiser20
2012-02-01 17:32:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie ogarniam, widzę dwa krany, ale odkręcając zimną i gorącą wodę podczas zatkania zlewu będzie akurat w sam raz ale co ja tam wiem...

gekon80
2012-02-01 17:28:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
LOL a jaka oszczędność, w zimnej nie umyjesz bo za zimna, w gorącej też nie bo za gorąca XD Ciekawe jakie mają prysznice???

szpynda
2012-02-01 18:25:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Elektryczne.

wiocha1984
2012-02-01 17:24:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
anglicy to ludzie "zimnego chowu".Kto był,wie co mam na mysli.Zima,grudzien..polakom uszy i nosy z zimna czerwienieja,a anglicy w cieniutkim sweterku.Albo matka z dzieckiem.Dziecko moze roczek ma .. nózki bose, bez czapeczki..i zdrowi są.Albo przeciągi, anglicy je uwielbiają.Myja rece w zimnej wodzi

gaba_2
2012-02-01 17:22:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahahahh dokładnie

misiaaa1111
2012-02-01 17:12:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Technologia się rozwija.. Nie trzeba będzie juz czajnika używać jak w pare sekund będzie można herbatke sobie zalać xD

szczeryham
2012-02-01 17:10:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Generalnie da się do tego przyzwyczaić. Nie ma co się dziwić,że tak jest w UK i Irlandii, bo wyspy zawsze miały problem z dostępem do słodkiej wody. Takie rozwiązanie wymusza oszczędniejsze gospodarowanie wodą.

browarex
2012-02-01 17:06:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jeszcze większa wiocha to ruscy żołnierze, którzy w 1945 wyrywali krany z dolnośląskich pałaców. Potem wkręcali je w ściany u siebie w ZSRR i dziwili się dlaczego woda nie leci.

alfons518
2012-02-01 17:49:41
Ocena: -10(glosow:10)-+
Gówno wiesz, Rosjanie wyzwolili ten kraj z jarzma debilu pszeczytaj podrencznik do historii gupia palo

kometa100
2012-02-01 18:23:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
hahaha alfons518 co ty za podręczniki czytasz?

browarex
2012-02-01 18:42:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak jest Towarzyszu! podręcznik "pszeczytam" na pewno!

Olkazg
2012-02-01 19:31:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hahaha pszeczytam zaraz bo jutro kartkówka ;D

alfons518
2012-02-01 20:50:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
Srakie. To Rosjanom zawdzięczmy wyzwolenie polski w 44 roku sprawdz sobie, zresztą bylo w telewizji mowione

skiner63
2012-02-01 16:54:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
Do krytykantow: jesli wam nie odpowiada UK, tutejszy sposob zycia czy ogolnie zwyczaje, wracajcie do polandii, tam macie wszystko najlepsze!!! Nie zmieniajcie nic u kogos w domu, jesli jestescie w gosciach, bo to jest dopiero wiocha!!!

kaaasia_18
2012-02-01 17:48:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Boże nareszcie z kimś się zgadzam w 100% Szacunek.

MrWiewiorak
2012-02-01 16:50:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
Omg.. Gdybyście byli trochę mądrzy, byście zauważyli, że jest łańcuszek z korkiem. Zamykasz odpływ, nalewasz wody jakiej chcesz i myjesz ręce.. - nie musisz myć pod strumieniem..

cokolino123
2012-02-01 17:00:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
WOW, co za ułatwianie! Sorry, ale ja wolę umyć ręce bez kombinowania.

Nachtmahr
2012-02-01 16:45:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dla nas to może być niewygodne bo jesteśmy przyzwyczajeni do innego mycia rąk, ale już od razu na wiochę z tym lecieć?

marcin1975rm
2012-02-01 16:38:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie jest to odosobniony przypadek "pomysłowości" Anglików. Kto był ten wie!

piotrek2011m
2012-02-01 16:36:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
Słyszałem, tylko kubek słabo pastę trzyma i ciężko nim szczotkować trzonowce.

wiocha1984
2012-02-01 16:48:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
czy mógłbys napisac te zdanie ponownie z sensem?

ailish
2012-02-01 16:30:26
Ocena: -5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

EweHell
2012-02-01 17:28:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Minus za Polskę z małej litery

gucipuci
2012-02-01 16:25:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
no to widocznie tępy jesteś ... :) bo ja jakoś mieszkam w Irlandii pare dobrych lat i mi to nie przeszkadza . Jak umyć ręce ? Po to jest ten koreczek wlewasz wody (ciepłej i zimnej) i gotowe ;) No baaa jest troszke głupie to sie zgodze bo latwiej jest w polsce umyc rece xD

pawelkus81
2012-02-01 16:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
popieram darq

malamol
2012-02-01 16:14:37
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie pojechałbym tam w gości (kran bym przebolał ale ruchu lewostronnego na ulicach wytrzymać bym nie wytrzymał).

wiocha1984
2012-02-01 16:54:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
..a do Japoni bys pojechał w gosci? Albo na Cypr? A do Afryki ..np.RPA? Tez nie??? A wiesz, ze kiedys w Polsce pod zabowrami, w Galicji obowiazywał ruch lewostronny?

magda22103
2012-02-01 16:14:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam sie Brodek :) ja tez taki mam niestety :(;)

Brodek
2012-02-01 16:13:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Popieram, człowiek własnie skozystal ze sraczyka i albo odmrozi albo popazy ręce

bashanti
2012-02-01 16:23:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Od kiedy woda w kranie odmraża dłonie ? Przecież jej temperatura jest powyżej zera... Litości...

minecraft2307
2012-02-01 16:05:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ale się uśmiałem zlew z 2 kranami LOL!!!!

DodaYoda
2012-02-01 16:02:28
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wystarczy wsadzić ręce do piczki, tam ciecz oscyluje w granicach 36,6c chyba że wsadzisz w zimną sukę, albo gorącą laseczkę, wtedy może być jak z tym kranem

alvares01
2012-02-01 15:53:08
Ocena: 6(glosow:6)-+
odkręc dwa naraz i machaj łapami :D

Darq
2012-02-01 15:42:39
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kto nie był w Anglii nigdy tego nie zrozumie ;)

Greg0666
2012-02-01 16:24:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
W holandii znowu spotkalem się z kranem w którym jednym pokrętłem reguluje się intensywność strumienia wody a drugim ustawia temperaturę wody. Widać kto w europie ma łeb na karku :D

wiocha1984
2012-02-01 17:04:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gregg ...idz do castoramy, taka bateria od 300zl wzwyz kosztuje. Majątek to nie jest, ale podobno termoregulator w tym wynalzaku wadliwy. Podobno (..a moze plotka złosliwych)

fiolek38
2012-02-01 15:32:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
maja prace inni,musi ktos te okna umyc i sie kreci!

fiolek38
2012-02-01 15:29:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mozna przywyknac he,he. Jest ich juz coraz mniej,do Anglii wkracza Europa!

aneek
2012-02-01 15:08:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
inteligencja Anglików... wszystko chcą mieć na odwrót.. np. okna otwierające się na zewnątrz zamiast wewnątrz.. pytanie jak takie okno z drugiej strony umyć.

bashanti
2012-02-01 16:24:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Anglicy nie myją okien.

xing
2012-02-01 14:59:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xing
2012-02-01 15:02:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fukastic
2012-02-01 15:28:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
ale czyż nie oszczędniej i higieniczniej myć ręce pod bieżącą wodą mistrzu? co nie z mienia faktu, że Anglicy to banda tumanów

michhalmch
2012-02-01 15:48:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale ty jesteś głupi!!! Wykonaj podpunkt 5 i strzel sobie w łeb!!!!

wiocha1984
2012-02-01 17:07:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
.....ok ... umyjesz dłonie mydłem, spuscisz wode wyjmujac korek ..na zlewie zostanie osad z piany i brud. Jak opłukac zlew????

xing
2012-02-01 17:22:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fukastic
2012-02-02 07:18:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
byłem też na wyspach i każdy kto tam był powie Ci, że 80% Anglików to matoły. Żeby w Anglii dotknąć dna trzeba być naprawdę kimś o inteligencji pantofelka czy innej bakterii. Cieszą się tym, że ich kraj nie został obalony przez niemców i komune to mają dobra gospodarke

merton
2012-02-01 14:55:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

graqu22
2012-02-01 14:54:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
wystarczy napuścić wod do zlewu :)

Vicky88
2012-02-01 14:54:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pójdźmy wszyscy do kibelka do kraników i gówienka :D! Umyj ręce później spłukaj !! Ale mi to zawierucha xd ;P

dariadzi
2012-02-01 14:47:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niestety znam to:/ a najgorsze jest to, że takie krany są też we wannach i to bez prysznica :/

bashanti
2012-02-01 16:22:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
I jaki widzisz w tym problem ? Bo jakoś nie bardzo rozumiem. Myjesz się pod kranem czy jak ?

bashanti
2012-02-01 14:45:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ojeju... Ja nie mogę ale faza! No nie... Angielska wiocha... Pierwszy raz coś takiego widziałaś ? Masakra, teraz to się już tu wszystkiego spodziewam... Wiocha schodzi na psy. ;/

Hitler-To-Bog
2012-02-01 14:48:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
MASZ RACJĘ KOCHANA WIOCHA SCHODZI NA PSY

Alvardo
2012-02-01 14:40:27
Ocena: 5(glosow:5)-+
Odkażasz ręce w gorącej wodzie, potem pod zimną bo parzy, potem pod ciepłą bo zimno^^ powtarzasz kilka razy i ręce czyste

dawidziak
2012-02-01 14:37:52
Ocena: -2(glosow:8)-+
WSPÓŁCZUJE WAM LUDZIE, ŻE NIE WIECIE JAK W TAKIM ZLEWIE MYĆ RĘCE. GDZIE TU WIOCHA.

johnnyslawo
2012-02-01 14:31:32
Ocena: -4(glosow:6)-+
pewnie montowali polscy hydraulicy na wygnaniu :D

natt007
2012-02-01 14:31:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moim zdaniem to dobry pomysł i można w dwie osoby myć ręce :)

Alvardo
2012-02-01 14:41:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
tylko trudniej ocenić która ma bardziej przechlapane;P

BlackAngel4708
2012-02-01 14:15:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Spoko ja se zawsze łapki poparzę :/ ... :( hehe ( w końcu to UK )

Memory1917
2012-02-01 14:14:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
ha ha , dokładnie ;D

duendex
2012-02-01 14:12:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
DO AUTORA - NIE WIESZ JAK UMYĆ RĘCE? NALAĆ Z JEDNEGO KRANU WRZĄTKU A Z DRUGIEGO ZIMNEJ I UMYĆ RĘCE W ZLEWIE Z CIEPŁĄ WODĄ =) INTELIGENTNY CZŁOWIEK ZAWSZE SOBIE PORADZI, POZDERKO

szpynda
2012-02-01 15:05:13
Ocena: 6(glosow:8)-+
No to inteligentny człowieku napisz jak opłukasz mydło z rak? W tej wodzie z mydłem w zlewie?

wieszjak
2012-02-01 13:50:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
kiedyś było na demotach o ile się nie myle jak to rozwiązać - polak potrafi

skatek
2012-02-01 13:45:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
I nad każdym takim zlewem naklejka z napisem 'Caution! Very hot water!' Ha ha ha!

markus76
2012-02-01 13:26:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
jakże bliskie i dobrze znane jest mi twoje cierpienie

daro1395
2012-02-01 13:20:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
w ten sposób bardziej oszczędza sie wodę; d

markus76
2012-02-01 13:27:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
jaki ma to sens jak w większości woda jest zryczałtowana

naYa666
2012-02-01 13:19:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
@outlaws13- po co ma wracac do kraju, jak w GB zarabia 10 funtow na godzine a w PL zarobi najwyzej 10 zlotych na godzine przy czym w GB za funta kupisz chleb, pinte mleka i pomidora, a w PL co najwyzej 2 bulki.

wiocha1984
2012-02-01 17:17:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
...a za jedną wypłate kupisz np. 10-12 letni samochód sredniej klasy. Mając prace stac Cie na paliwo. Tankujesz ze spokojnym sercem, ze dziecku nie zbraknie na chleb, a nie jak w PL ... ostrożnie ..LPG za 20zł poprosze

asiulencja
2012-02-01 17:26:44
Ocena: -4(glosow:4)-+
a ja mieszkam w Polsce, pracuje w Polsce, wyszłam za mąż za Polaka w Polsce, planuje urodzić dziecko w Polsce i mam się jak paczek w maśle. Wystarczyło się uczyć, skończyć studia i pójść do pracy, w której mnie doceniają i dooobrze płacą. Narzekać na Polskę potrafią tylko ci, którzy wyjechali bo alb

asiulencja
2012-02-01 17:28:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
albo tumany nic nie potrafią, albo chcą zaszpanować, bo wyjechali do Anglii... czyżby jakieś kompleksy ?

Olkazg
2012-02-01 19:37:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
widzę, ze asiulencja się próbuje dowartościować, a założę się, że ch*a ma ;p moja mama też się uczyła, studia pokończyła a prace szukała 2 lata, dopiero znajomości ojca jej pozwoliły na całkiem fajną i dobrze płatną pracę.. z resztą kto poważny w wieku 32 lat będzie na wiocha.pl się chwalil co ma?

asiulencja
2012-02-01 23:05:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
Olkazg... naprawdę mam dobrze, bez znajomości a tylko dzięki mojej pracy... Trzeba tylko umieć powalczyć o swoje, tutaj w kraju. Uważam, że jeśli ktoś bardzo chce, to bez wyjazdu może dużo osiągnąć. Przynajmniej byłby "u siebie" ps. nie dowartościowuje się tutaj i nie chwalę tym co mam ( nie wylicza

asiulencja
2012-02-01 23:09:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie wyliczam na co mnie stać, co za ile mogę kupić, czym jeżdżę itd) Po prostu niczego nie muszę sobie odmawiać. To właśnie ci co wyjeżdżają potrafią co do "grosza" się wyspowiadać, bo chcą być uważani za lepszych. Dlatego drażni mnie takie gadania jak naYa666 i wiocha 1984.

A-Annczok
2012-02-01 23:24:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
asiu-costam, bardzo sie ciesze ze jestes jedna z tych osob ktorym sie udalo, fakt w Polsce mozna zdzialac wiele, i nie mowie, ze zawsze (chociaz w 99% tak jest) to zasluga znajomosci, badz rodzicow. Tez potepiam idiotow wymyslajacych jak to niby jest super za granica... Zastanow sie tylko co maja

A-Annczok
2012-02-01 23:25:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
poczac Ci, ktorych rodzice, nie mogli pozwolic sobie na wyslanie ich na studia, Ci ktorzy pomimo swoich zdolnosci, nie dostali stypendium, badz nie mogli oplacic uczelni do konca... albo inni, ktorzy chcieli wykonywac proste zawody, bo w tym wlasnie by sie spelniali, ale przez rosnace wciaz ceny

A-Annczok
2012-02-01 23:29:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie starcza im do konca miesiaca... wiec powtorze i Tobie, nie oceniaj... a naya666 tez sie zastanow, bo dyche na godzine to wiekszosc Polakow w Uk to tylko w marzeniach widzi, najnizsza krajowa kroluje

A-Annczok
2012-02-01 23:34:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
taka jedna pani magister fizyki z Polski zamiatala w uk podlogi na magazynie, inny Pan po ukonczonej genetyce dowozil mrozonki do sklepu, wiec czasem i po tych studiach, mimo staran, ch**a znajdziesz, a nie robote... Patrzac na to, ciesze sie z kazdej jednej osoby, ktorej sie mimo wszystko udalo.

yodel
2012-02-08 12:13:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
@asiulencja to ze dobrze zarabiasz to rozumiem i ze stac cie na wszystko, ale jak wykorzystujesz wiedze zdobyta na studiach w pracy prostytutki to tego nie rozumiem.

the_knife
2012-02-01 13:16:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Cała Anglia to Latający cyrk Monty Pythona ,uwielbiam ich.

Apophis2012
2012-02-01 12:53:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie popadajmy w skrajności hahaha

kojak20
2012-02-01 12:34:10
Ocena: -7(glosow:15)-+
NORMALNIE UMYĆ!Jest korek, zatykasz korek, lejesz zimną wode, potem gorąca, i w ten sposob masz letnia, myjesz rece, otwierasz korek, wypuszczasz wode. I tyle :) Troche [pomyślunku] xD

kojak20
2012-02-01 13:34:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
MUNUSUJCIE JA CHCE MINUSY! :d BoHaTeRoWiE CyBeR ŚwIaTa

Vanbuleno
2012-02-01 12:27:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Anglicy to wgl sa odwrotowcy ;]

Editta_van_K
2012-02-01 12:22:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
nalac wody do zlewy geniuszu

emo_love5
2012-02-01 12:21:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
Zatkaj zlew korkiem nalej najpierw gorącą a później schodź to zimną. albo na odwrót ;p

Psychotropy
2012-02-01 12:20:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ręce umyć się da, rzeczywiście napuszczając wody do umywalki, ale niech ktoś mi wytłumaczy jak zęby wypłukać? Chlupać z umywalki? A może przez rurkę ciągnąć? Tutaj niestety logika zawodzi.

StachTraktorzysta
2012-02-01 12:25:15
Ocena: 6(glosow:10)-+
a słyszałeś o czymś takim jak kubek do mycia zębów ?

piotrek2011m
2012-02-01 16:39:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
Słyszałem, tylko kubek słabo pastę trzyma i ciężko nim szczotkować trzonowce.

StachTraktorzysta
2012-02-01 19:08:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
@piotrek2011m to słabo słyszałeś. albo sobie nim uszy próbowałeś umyć.

Klakierus
2012-02-01 12:16:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
A w zakładowych umywalniach? Nie ma korków, a dwa krany wciskane(woda leci pól minuty). Po prostu przyjemność mycia rąk :(

myszjustfornow
2012-02-01 13:16:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak ... to owszem jest wiocha

AndziaalOlxd
2012-02-01 12:16:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
angielska logika...xd

StachTraktorzysta
2012-02-01 12:27:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak byłem na kolonii w NRDe to też tak mieli i w każdym zlewie był korek na łańcuszku, tak jak tutaj.

the_knife
2012-02-01 14:44:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
@StachTraktorzysta ,z profilu wynika ,że masz 24 lata,więc niemożliwe byś w wieku 2 lat był na koloniach w NRD.

zbiczeek
2012-02-01 12:11:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Skoro juz absolutnie koniecznie musza byc 2 krany na lodowata i goraca wode, to moze by tak jeszcze jeden zalozyc na wode srednio ciepla, w ktorej da sie rece umyc. Trzy krany sa absurdalne, ale tak samo sa dwa.

olenkaa_107
2012-02-01 11:54:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
też cierpię z tego powodu

maxikaz
2012-02-01 11:44:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak się spytałem znajomego Anglika skąd te dwa krany, to powiedział, że w sumie nie wie, ale też go to wku...a. I dlatego u siebie w domu ma normalne krany. Tylko, że on był przed 30-tką, więc może nie słyszał o tej idei oszczędzania sprzed iluś tam lat.

dagonaira
2012-02-01 11:40:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
chodzi o angielską oszczędność...żeby umyć ręce należy zatkać korkiem umywalkę i napuścić odpowiednią ilość wody o wybranej przez użytkownika temperaturze...po prostu idiotoodporne..

Slepecci
2012-02-01 11:35:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ila ja razy tym łapy poparzyłem:D Masakra, wiele rzeczy mają zajebistych ale krny nie:D

lukasy182
2012-02-01 11:28:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
mozna zatkac korkiem i wymieszac

lukasjamo
2012-02-01 14:48:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
w publicznej toalecie nie ma korkow...

sanders776
2012-02-01 11:27:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
W zlewach kuchennych jest normalny kran wiec nie ma problemu z myciem garków. Jeżeli komus nie pasuje takie rozwiązanie to zawsze może wymienic sobie na jeden kran.

stewardesa
2012-02-01 11:26:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zaproście do siebie Brytyjczyka, aby dowiedzieć się o polskich absurdach. Ich dziwi np. to, że u nas w drzwiach do pokojów jest szyba, często wielka, na którą wiele osób przykleja np. plakat, a przecież mogłoby jej po prostu nie być...

Agent1981
2012-02-01 11:12:43
Ocena: 13(glosow:13)-+
jest jedna metoda: odkręcić syfon i umyć pod umywalką:P

x3Paulinka
2012-02-01 11:07:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
troche z jednego polac troche z drugiego i wyjdzie woda idealna ;dd

alex34on
2012-02-01 11:03:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
nalej se baranie do umywalki !!! to sie nie poparzysz a zaoszczędzisz wode .

chinczorykos
2012-02-01 10:54:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Można włożyc korek do odpływu... i tam ustalic temperature ale... taka zagadka dla spostrzegawczych :) daje minus...

Pekawu
2012-02-01 11:01:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
Właśnie o tym pomyślałem, z mojej strony też -

kat666i
2012-02-01 10:47:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
bylem w angli i znam historie tego absurdu. mianowicie to tu chodzi o oszczednosc. aby nie marnowac wody.

luzer90
2012-02-01 10:45:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
www.wiocha.pl/404388,To_sie_nazywa

Splitter
2012-02-01 10:41:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadzam sie straszna męka z tym.. za kazdym razem gdy bedziecie myć rece korek bedziecie zatykać? nawet musisz umyc rece po toalecie i bedziesz nalewał? no chyba nie, jak zeby sie myje tez bezposrednio usta z kranu płukam a tu którym płukac? Anglicy to idioci ;)

Splitter
2012-02-01 10:44:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
tam akumulator im sie w samochodzie wyczerpie to zadzwonią po fachowców... raz przez okno podgladałem jak nie mogł odpalic samochodu. od razu fachowiec przyjechal podniosl maske nic nie dotknał powiedzial zeby dodal gazu przy odpalaniu i "włala" 100 funtow nie twoje ;) nie wiem lenistwo czy głupota

outlaws13
2012-02-01 11:07:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
gospodarny tryb życia. Pomyśl o tym w innych kategoriach ja do tej pory. Wszystko się kreci. U nas np wolisz wziąć urlop i sam pomalować dom. I nie patrzysz że więcej straciłeś itp. Pozory oszczędzania.

outlaws13
2012-02-01 10:39:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Skoro oni tak żyją to widocznie można ale wkur@wiało mnie to strasznie. Ale jazda z naszym autem po lewej jest zajeb@ista. Dużo bezpieczniej. I nie ma chamstwa na drogach, chyba że ziomka z kraju spotkasz.

wodkazkola
2012-02-01 10:37:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popatrzcie na długość kranów-zatykamy umywalkę korkiem i...

micbea
2012-02-01 10:28:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Irytujace to jest, ale: system ten powstal po to, zeby w rurach nie mieszac wody zimnej (zdatnej do picia prosto z kranu) z goraca, ktora moze byc nosnikiem bakterii. Zabezpieczyc to ma przed przedostaniem sie bakterii i szkodliwych mikroustrojow z wody goracej do ujecia wody zimnej.

zbiczeek
2012-02-01 12:07:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakos w innch krajach nie ma takich sprytnych "bakterii i mikroustrojow", ani tak sprawnych aby byly w stanie w rurach pod prad poplynac, az do ujecia. :)

micbea
2012-02-01 13:31:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja wcale nie twierdze, ze to ma sens - tylko wyjasniam dlaczego to tak jest zrobione.

manoftheyear
2012-02-01 13:45:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

apathya
2012-02-01 10:19:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie tylko Anglicy,bo i Holendrzy tez

tomas2200
2012-02-01 10:08:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Anglicy to lubią sobie utrudniać życie

vertex
2012-02-01 09:57:31
Ocena: -7(glosow:13)-+
Nie jest to zaden absurd. Jezeli ktos nie wie, starczy sobie doczytac dlaczego tak jest, a nie robic wioche z siebie samego, hahaha QEENKITANA - smiej sie raczej z wlasnej wiochy i braku informacji :D

srakadupaka
2012-02-01 09:54:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
zatkac umywalke korkiem i pluskac sie jak w wannie haha

matkaZP
2012-02-01 09:28:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
szczerze pierwszy raz widze cos takiego, ale musza miec faze ludzie myjac rece.....

ruchaszewski
2012-02-01 09:23:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
ja bym wolal by z kranu leciała zimna wódka i zimne piwo

dawid0007
2012-02-01 09:22:02
Ocena: -19(glosow:21)-+
Ja pier**** po kiego grzyba takie zdjęcia na wioche wrzucać? Minus kutwa!!!

amelka89
2012-02-01 09:20:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Czepiacie sie. Jednych te krany wkurzaja innych nie. Sama wymienilam w domu wszystkie takie na zwykle gdyz te sa bardzo nie praktyczne. Faktycznie chcesz umyc tylko rece lub glowe a czekasz jak glupek zeby sie woda nalala. Bez sensu.

pelita
2012-02-01 09:20:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
też mnie to irytuje :/

Gabinka
2012-02-01 09:18:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie widzę powodu abyście się kłócili !! Jeśli ludzie podnoszą łapkę w górę tzn. że wiocha, każdy ma swoje zdanie i niech się tego zdania trzyma ... Pzdr..

KOBIETA1986
2012-01-26 21:25:16
Ocena: -12(glosow:12)-+
"Jeden z największych absurdów świata! Z jednego leci wrzątek, z drugiego lodowata woda i jak tu umyć ręce?(angielska wiocha)" hahahahaha queenkitana ja bym zatkała korek ... hehehe

queenkitana
2012-01-26 21:58:16
Ocena: 7(glosow:11)-+
chodzi o to ze to udręka i idiotyczne robić 2 osobne krany.... masz ręce brudne z jakiegoś syfu i będziesz się motać z nalewaniem wody ? mieszkała byś w angli to byś wiedziała co to za udrenka KOBIETO

outlaws13
2012-02-01 10:40:44
Ocena: -6(glosow:10)-+
po prostu wróć do kraju i nie dramatyzuj. Ale fakt, tu też pewnie tylko narzekasz

asiulencja
2012-02-01 17:20:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
to może napisz instrukcje zatykania korka bo ja nie wiem jak się korek zatyka :P

carboni88
2012-01-26 20:09:54
Ocena: -19(glosow:29)-+
co za matol ten koles co wstawil ta fotke i opis.....zal mi cie dzieciaku...

Zarowka29
2012-01-26 20:20:23
Ocena: 10(glosow:14)-+
Lubisz takie krany? Dla mnie to bez sensu i wiocha... Skąd wiesz, że dzieciak?

queenkitana
2012-01-26 20:32:16
Ocena: 6(glosow:12)-+
jak by ci przyszło myc rece i gary w takim kranie to bys skasowal ten komentarz i mi Ciebie tez zal durniu

naYa666
2012-02-01 13:09:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dajcie mu spokoj, on do dnia dzisiejszego ciagnie wode ze studni a krany oglada tylko w telewizji, stad ten komentarz.

queenkitana
2012-01-26 19:48:51
Ocena: -4(glosow:16)-+
Wiochą jesteś ty skoro za każdym razem nalewasz wody zęby umyć i wypłukać sobie ręce, nie mówiąc już o naczyniach! pewnie płukarz w jednej wodzie myjąc...

Dirtyteq
2012-01-26 20:00:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
z ortografią widzę po imieniu jesteś

sebek110974
2012-01-26 20:09:13
Ocena: 9(glosow:19)-+
Tak masz rację z jednego kranu woda połamie ci zęby a z drugiego poparzy ci ryj...

myszjustfornow
2012-02-01 13:13:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
ludzie czy wy uzywacie kubeczka przy myciu zebow?! a ty kolego idz poczytaj slownik a nie na "wiocha" siedzisz

asiulencja
2012-02-01 17:19:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
@myszjustfornow ja nigdy kubeczka nie używałam i nie używam, no może w przedszkolu :P

myszjustfornow
2012-02-08 14:31:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
to co za problem zaczac uzywac jak sie ma do czynienia z takimi kranami?!

uap1984
2012-01-26 19:02:06
Ocena: -8(glosow:12)-+
trzeba odmierzyć po 50 % cieczy ciepłej i zimnej w tymże fajansowym artykule =] Nie zapominając przed czynnością napuszczania , zatkać spływu gumowym korkiem .

HEGEMON
2012-01-26 19:01:49
Ocena: -20(glosow:28)-+
wiocha to ty skoro nie wiesz :użyj korka to zatkania zlewu bałwanie

sebek110974
2012-01-26 20:14:15
Ocena: 15(glosow:25)-+
Ten zlew to taki cud techniki jak drewniany sracz na dworze

puma73
2012-02-01 11:11:17
Ocena: 11(glosow:11)-+
od kiedy myjąc dłonie po toalecie zatykasz zlew korkiem nalewasz wody i myjesz ręce ??? Przecież to absurd...

myszjustfornow
2012-02-01 13:11:54
Ocena: -6(glosow:8)-+
w pl tez tak kiedys bylo tyle ze nie do zlewu ale do wanny byly dwa krany...jak chwile pomyslicie to z umyciem rak nie bedzie wiekszego problemu

puma73
2012-02-03 09:24:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
myszjustfornow - ale w wannie raczej musisz nalać wodę żeby się umyć (chyba że używa ktoś prysznica)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Brawo dla tego ptaka
A nagrywa telewizja i przaypadkowy świadek
główna
Dodano: 03.08.2018, 18:19:05   przez: skibulek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 429Skomentuj (56) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0