lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Polityka Prorodzinna Państwa Polskiego...
główna
Dodano: 30.03.2012, 15:56:10   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1526  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(163)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
biegaczka
2012-03-31 20:15:14
Ocena: 16(glosow:20)-+
Za to jest polityka "pro-menelowa", niezasłużone renty-srenty, przepijane zasiłki itd., słowem nieroby dostają, to dla faktycznie potrzebujących nie starcza.

GMOzabija
2013-12-27 00:50:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
PO to nie solidarnosc to unia, celem uni jest wyrzucenie nas z naszych terenow przez obcinanie wszystkiego zwiazanego z rozmnazaniem i pomaganie w wyjazdach wszystko jest celowe

mircus
2013-07-06 21:54:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hmm... czyli lepiej się opłaca dostawać dzienny zasiłek niż miesięczny... lol

joszek
2012-05-06 12:41:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
2 złote na rożka lodowego w Mcdonalds ;D

Kamil-Monster
2012-04-28 12:53:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
to nie jest wiochą . miej żal to polityków ,że tak mało dają

suzume
2012-04-24 10:35:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
co wy chcecie? 2,19 starczy na kajzerkę, jogurt Gratka i litr wody mineralnej marki Carrefour :)

liizii
2012-04-20 00:38:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
W obecnych czasach wykształcenie i nawet doświadczenie jest niczym w porównaniu ze znajomościami. Szkoda gadać.

wphw
2012-04-13 10:44:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
A ja się pytam kto to tej matce to dziecko zrobił ?? bo chyba nie państwo ?? Wydaje mi się że ona też przy tej robocie była , no to jak zrobili niech utrzymają to dziecko. Praca jest tylko chętnych nie ma.

loona602
2012-04-11 20:54:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
trzy lata temu zasiłek rodzinny wynosił nawet 48 zł...

ziomlol
2012-04-11 16:15:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xJuStyska
2012-04-10 23:39:42
Ocena: 8(glosow:10)-+
Do pracy??? Ludzie chcą pracowac ale nie ma gdzie!! co matka która ma dziecko zrobi z 68 zl?? To co jest w Polsce jest poprostu smieszne ludzie tyle lat szukają pracy i są zbywani bo wszedzie doswiadczenie jest potrzebne ale jak doswiadczenie zdobyc skoro kazdy tego oczekuje?

justi900
2012-04-10 16:28:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
przykro sie tu czyta wypowiedzi niektorych :/... czasem los bywa zlosliwy i łaał wyksztalcenie i łaaał posadka to niekiedy za malo zwlaszcza gdy nagle wszystko tracisz. ehhhh...

kamil3108
2012-04-09 23:03:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
dokładnie przecież gdy by to było np 500zł to by połowa kraju menelowała :D

Mylengrave
2012-04-08 03:20:01
Ocena: -2(glosow:10)-+
Do pracy, a nie po zasiłek! Państwo ma obowiązek troszczyć się o najsłabsze jednostki, niezdolne do pracy, a nie darmozjadów!

LordStyrax
2012-04-09 13:01:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kocilka
2012-04-07 23:30:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
I słusznie napisane. Mam siostrę która pobiera taki zasiłek, nie pracuje od 5 lat. Tak, polityka pro-rodzinna ciekawe.

yarkos79
2012-04-07 20:05:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wiocha to jest żyć z zasiłku

szatano999
2012-04-07 22:17:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
NIE!!! Żyć z zasiłku to jest CUD!!!...ja bym za tyle nie potrafił

mipa
2012-04-07 19:42:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
dzieci potrafią robić a pracować żeby je nakarmić to już nie potrafią , czekają na zasiłki i jeszcze drą mordy że mało a jestem pewien że na wódkę na święta macie

dzidzia1828
2012-04-07 16:35:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
lepiej wziąć się do roboty niż liczyć na kogoś. jak się chce mieć dzieci to trzeba na nie umieć zapracować

szatano999
2012-04-07 09:13:01
Ocena: 7(glosow:9)-+
Dziennie wydaje się na 1-go więźnia ok 78zł!!!!....tyle co na dziecko na miesiąc daje państwo!!!! I to z naszych podatków...to was nie bulwersuje..???? tylko te 2zł na dzieciaka??....Albo z Funduszu Kościelnego dla żebrzącego kościoła przypada w przeliczeniu ok 5tyś na jednego księdza miesięcznie

mipa
2012-04-07 08:39:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
spieprzać do roboty nieroby ! a nie czekać na datki od państwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

katia6
2012-04-17 18:53:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

katia6
2012-04-17 18:55:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
ZA nic sie płaci posłom a my zapieprzamy jak dzikie osły żeby na cokolwiek mieć, oni nic nie robią a w luksusach pływaja

migotka787
2012-04-07 01:16:00
Ocena: 7(glosow:9)-+
Dziecko do 5 r. ż : 68 zł, 5-18 r. ż : 91,00 zł, powyżej 18 r, ż : 98,00 zł....

axselka
2012-04-07 01:19:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale mimo iz pobieram ten zasilek, zostane nazwana menelem! Tak! Zabierzcie ostatnie pieniadze dzieki ktorym samotne matki maja co jesc! Lepiej zebysmy wszystkie poszly do piachu za to ze brakuje na podstawy? Nie jestem menelem! Zabierzcie mi ostatnia deske ratunku! Brawo!

uap1984
2012-04-07 08:28:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
@ migotka787 - więcej pieniędzy idzie na tą hołotę w więzieniach .

Marcinio77
2012-04-06 23:39:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja się dziwię, że luzie jeszcze nie wyszli na ulice i nie zrobili takiej rozpierduchy, jak w Grecji. :( Może dałoby to do myślenia krawaciarzom pierdzącym tam na górze w stołki. I może na gruzach dałoby się wreszcie zbudować normalny kraj bez złodziei, cwaniaczków, wszechobecnego nepotyzmu, itp.

Stokrotka166
2012-04-06 23:24:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
cały nasz rząd to wiocha...

neoniasty
2012-04-06 22:31:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zapomniałeś o pytajniku pod koniec ostatniego zdania. Zresztą się zgadzam, tyle że aby komuś dać musimy komuś zabrać ( komora losująca jest pusta, następuje zwolnienie ...)

petma
2012-04-06 22:08:54
Ocena: -3(glosow:11)-+
do roboty ku#wa a nie zasiłki pobierać! wygodnie sie żyje za cudze? ja zapieprzam 6 dni w tygodniu.

MrZuo
2012-04-06 22:13:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

axselka
2012-04-07 01:16:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
To jest zasilek rodzinny do cholery. mam w domu dziecko, chore, 2 letnie. Karzesz mi isc do pracy? A z kim do cholery zostanie to dziecko? Te pare groszy od panstwa to dla mnie chleb! i powiem tak- miala byc rodzina, dom i dzieci. Facet zostawil, Jego alimrnty 200zl to nic! I co? Mam oddac dzieci?

uap1984
2012-04-07 08:24:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Petma zastanów się imbecylu co piszesz . Do roboty to niech idą przekręty i bogate nieroby zarejestrowane w UP , bogaci - oblegający komunalne mieszkania a swoje kupione u deweloperów wynajmujący . Nie każdy na zasiłku czy rencie to kłamca .

szatano999
2012-04-07 09:14:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
Złodziei i przestepców w więzieniach też utrzymujesz..oraz kościół całą bandę wyłudzaczy i darmozjadów

Eveline
2012-04-07 12:09:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jedno mnie, axselka zastanawia - nie masz na chleb, utrzymujesz się za 400 zł z dzieckiem, a na neta i komputer Ci nie szkoda. Rzeczy ważne i ważniejsze? Nie mówię tu o braku potrzeby tego zasiłku, bo jest potrzebny i wielu osobom ratuje tyłek. Nie rób z siebie jednak ostatniej nędzarki.

karola1803
2012-04-07 16:11:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak to czytam to aż mi się coś robi.. 68 zł to kropla w morzu potrzeb na dziecko jednak czemu mam tego nie brać skoro mi się NALEŻY!! zacznij @petma myśleć głową bo nie każdy da radę iść do pracy

axselka
2012-04-07 21:20:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Eveline - kompa mam od 6 lat a internet mam za 20 zl miesiecznie na spolke z sasiadem :)poza tym komp jest narzedziem dla mojej starszej corki do nauki.

hitman42
2012-04-06 22:00:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale 68zł to jest nadziecko do 5 lat, na starsze dzieci przysługuje 91 zł, poza tym to jest kwota na każde dziecko. Czyli jak ma się np 5 dzieci można zgarnąć ok 450 zł. Swoją drogą nie jest to wiocha, bo gdyby zasiłki były wyższe to by była jeszcze większa patologia, nie mówiąc już o przepijaniu

marcin1981w
2012-04-06 21:53:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak to jest WIOCHA.... Za 68zł nawet dobrze pieluch na cały m-c nie kupisz , a co dalej??? No a wiesniak Donek się nam WSZYSTKIM śmieje prosto w ryj:/

Gwiazdkaa323
2012-04-06 21:29:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie każdy kto pobiera zasiłek na dziecko przepija te 68zł pod sklepem... zasiłek opieka społeczna przyznaje na dziecko a nie na rodzica

Gwiazdkaa323
2012-04-06 21:19:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
a ile trzeba się ołazić za każdym papierem to UM to US i tak co rok...masakra jest z tymi papierami....oczywiście razy dwa bo każdy papier dla każdego małżonka osobno...

grog
2012-04-06 21:08:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
tyle to starczy na papier toaletowy, a na material?

oluszka92
2012-04-06 21:08:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
jeżeli ktoś chce dzieciaka mieć to niech najpierw pomyśli o wykształceniu, które zapewni mu pracę, potem o pracy, o odłożonych pieniądzach, a potem o dzieciaku. PAŃSTWO SOCJALNE, TO ZŁE PAŃSTWO.

grog
2012-04-06 21:18:34
Ocena: 2(glosow:8)-+
w Anglii pomoc panstwa to 20 funtow na tydzien na dziecko, jesli zarabiasz 200 funtow tygodniowo lub mniej nie placisz podatku, dostaniesz tez zasiłek mieszkaniowy i zasiłek na podatek lokalny, opieka medyczna jest tu bezplatna, lekarstwa w wiekszosci tez, lub placisz ryczalt,PAŃSTWO SOCJALNE, TO ZŁ

lesna1620
2012-04-06 21:01:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
za robote sie wziąsc a nie pod sklepem stac i zasiłki brac

Gwiazdkaa323
2012-04-06 21:20:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie każdy kto pobiera zasiłek na dziecko przepija te 68zł pod sklepem...

marcin1981w
2012-04-06 22:00:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Miej dwójke dzieci i je utrzymaj (choby) ze średniej krajowej to pogadamy!!!! a takie komentarze to widac pisze tylko i wyłącznie rozpieszczony bachor utrzymywany przez nowobogackich rodziców!!!!

zeppos
2012-04-07 01:35:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
@marcin1981w trzeba myśleć co się robi w życiu, jeżeli kogoś nie stać na dziecko to po co robić to aby dziecko miało ciężkie dzieciństwo? Jak dla mnie głupota

drLOUBITCH
2012-04-06 20:41:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Innymi słowy wszystko to co się dzieje w naszym kraju to jedna wielka wiocha.

szatano999
2012-04-06 18:17:28
Ocena: 7(glosow:17)-+
Nie życzę nikomu z komentujących...ale jak stracicie pracę...TO PIERWSI polecicie po zasiłek dla bezrobotnych!!!! ..jak wam się dziecko urodzi...TO PIERWSI polecicie po becikowe...jak nagle stracicie pracę TO PIERWSI polecicie złożyć wniosek o rodzinne...wtedy porozmawiamy..

szatano999
2012-04-06 18:20:03
Ocena: 6(glosow:14)-+
drugą stroną medalu jest to że państwo uważa że 500zł wystarczy by każdy obywatel żył godnie...porównajcie te 2zł które was tak boli do kasy jaką wydaje państwo np. na więźniów, księży, premie dla wszelkiej maści administracji itp. DOBRO DZIECI w naszym kraju to sprawa marginalna

szatano999
2012-04-06 18:23:10
Ocena: 4(glosow:14)-+
jak mówicie że patologia...to nie są temu winne dzieci a rodzice....niech państwo zapewni im cieply posiłek, książki i ubranie w zimie żeby rodzice tych pięniędzy nie przepili...Mówicie o wyłudzeniach!!..Życze szczęścia w utrzymaniu dziecka za wyłudzone 68zł miesięcznie

sebek110974
2012-04-06 18:31:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
szatano tu byś się pomylił nie wszyscy... straciłem firmę z nowym rokiem długów dużo nie żebrałem po znajomych z wiochy jak???..Teraz się podnoszę z gruzów bez pomocy społecznej mam to w d...

szatano999
2012-04-06 18:43:08
Ocena: 9(glosow:15)-+
ja nie biorę bo mam godną pensję...ale jak by chodziło o moje dziecko to nie miałbym skrupułów....i uważam że płacąc podatki mam prawo do skorzystania z takiej pomocy...tak funkcjonuje państwo...ma pomagać w sytuacjach kryzysowych

sebek110974
2012-04-06 19:02:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tak! Dostałbyś kartkę do baru pdt.11.30 w Kielcach na obiady ,twór prezydenta miasta Kielc Lubawskiego...dla lumpów na to byś mógł liczyć...Trochę wiem jak to wygląda od kuchni była żona kierownik MOPR

FeLeR
2012-04-06 17:49:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CasS8999
2012-04-06 17:46:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
jezeli komus sie nie podoba wiocha i nie chce sie bekac z fotek to po kiego groma tu wchodzi!!!! a to ze dla potrzebujacych nie wystarcza to fakt!

odbytszatana
2012-04-06 17:38:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
k..wa nie, nie jest "wiocha".. to jest PATOLOGIA, dla was wszystko to k..wa wiocha, żygać sie chce od tego słowa już

marcin1981w
2012-04-06 22:06:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
K..WA NIE!!!! Sam pobieram i to nie jest PATOLOGIA!!!!!!! Dzieci mam kochane,nie rozpieszczone. Kocham je! a że biore (MARNY) zasiłek to od razu patologia???

haxxa
2012-04-06 16:47:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jasne, zasiłki dopłaty, a wszystko to z nieba spada. Bo wszystkim nierobom się 'należy' i inni mają na nich zarabiać. autor to jakaś socjal-niemota rodem z PRL. Proponuje 20x więcej wykrzykników następnym razem.

oluszka92
2012-04-06 16:36:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
Państwo socjalne to złe państwo. Wybaczcie na post rozłożony na 4 części. Pozdrawiam

oluszka92
2012-04-06 16:35:21
Ocena: 10(glosow:14)-+
Dla mnie Pomoc Społeczna to patologia, może w końcu tam zrobi ktoś kontrole, jak są wydawane nasze pieniądze, bo dla ludzi, którzy jej potrzebują, już ich nie ma.

oluszka92
2012-04-06 16:34:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
W piła dzień w dzień; drugi przykład: młoda dziewczyna nie pracuje, nie pracowała, piła, rodziła dzieci, które oczywiście opieka zabrała i biednej dziewczynie pomaga, bo ona taka poszkodowana przez życie. Na własne życzenie.I jestem wściekły, że z moich podatków idą pieniądze na taką patologię. Dla

oluszka92
2012-04-06 16:32:52
Ocena: 6(glosow:12)-+
WIOCHA? Nie do końca. Pomoc społeczna to w naszym kraju w chyba 80 % to pomoc patologii. Czy te urzędniczki takie naiwne, czy tylko udają ?Znam kilka przykładów, o to jeden z nich: pani w starszym wieku teraz korzysta z pomocy społecznej, bo taka biedna i potrzebuje kasy,a całe życie balowała, piła

axselka
2012-04-07 01:25:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie pomoc spoleczna daje ten zasilek tylko Biuro Swiadczen Rodzinnych. Nie myl pojec, doucz sie!

hedonistka
2012-04-06 15:50:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
to nie wiocha to żenada

Baron_Sanedi
2012-04-06 15:31:47
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tylko głupcy liczą na zasiłki!! Do nauki a pózniej roboty niech się ludzie wezma a nie na zasiłki liczyć!!!1

axselka
2012-04-07 01:28:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
jestem po studiach. Zawsze bylam kujonka. Nie moge isc do pracy i pobieram zasilek. Cos jeszcze?

uap1984
2012-04-07 08:27:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Baron , sam z siebie robisz głupka . Są sytuacje barani łbie w których nie można iść ani do pracy ani do szkoły - jesteś taki tępy czy tylko udajesz ? Módl się do boga żebyś nie musiał znaleźć się w takiej sytuacji .

Baron_Sanedi
2012-04-07 14:03:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
@uap1984 czyli uważasz że w Polsce śa TYLKO tacy co nie moga iść ani do szkoły ani do pracy???

Baron_Sanedi
2012-04-07 14:04:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
@axselka sama powiedziałas że byłas kujaką -czyli tylko na pamiec wszystko klepałas a jak coś do czego przyjdzie to nic nie bedziesz umiała zrobić. Czyli jesteś osobą z teoria niepotrafią jej przenieść na rzeczywistość!!!!

uap1984
2012-04-07 18:44:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie Baron , nie tylko tacy . Ale są i tacy co nie mogą . Przez takie myślenie wszyscy Polacy w Urzędach są traktowani jak przestępcy i złodzieje .

sorgo22
2012-04-06 15:16:25
Ocena: 10(glosow:16)-+
jak kogoś nie stać to niech nie decyduje się na dzieci. i koniec a jak chce je mieć to niech się postara żeby wcześniej zapewnić im odpowiednie warunki. a nie kocić się jak króliki a potem narzekać że ktoś im nie da. albo co gorsza że mało daje. żenada!!!!

toffi108
2012-04-06 15:05:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
słuchajcie ten kraj to jedna DUP...NA wiocha!!!! nie ma co się czarowac i łudzic!!!! 4 zeta za masło, 4 zeta za mąkę chleb w podobnych cenach! paliwo 6 zeta/litr a politycy.... mają wszystko a gówno robią!!!! Co z tą Polską Kur...wa??????????

sorgo22
2012-04-06 15:04:19
Ocena: 8(glosow:12)-+
do roboty a nie zasiłki brać !!!!!

uap1984
2012-04-07 08:30:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do roboty to są dziwki i bawoły - jesteś którymś/którąś z nich ? Gratuluję .

BlackHare
2012-04-06 14:37:39
Ocena: 6(glosow:8)-+
To wszystko przez oszustów i nierobów. U mnie w mieście jest rodzinka wielodzietna. Kobiety z tej rodziny regularnie zachodziły w ciążę, brały becikowe, a potem dzieci oddawały do sierocińca i tak przez kilka lat. A teraz pomyślcie ile takich naciągaczy jest w kraju?

uap1984
2012-04-07 08:31:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
I to ma być argument za tym że każdy taki jest ? Trzeba mieć sufit nierówno ułożony żeby wszytskich ladować do jednego wora .

BlackHare
2012-04-07 18:23:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak to sprawdzisz? Skoro opieka społeczna ma w dupie takie przekręty?

Tensor
2012-04-06 14:28:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
A Bronek dziwi, że w Polsce coraz mniej dzieci się rodzi.

adamba
2012-04-06 14:12:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
z tego nie da się wykarmić dziecka...szkoda że rząd nie zastanowi się jak za takie śmieszne pieniądze rodzina ma się utrzymać przez miesiąc czasu!!!

haxxa
2012-04-06 16:49:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
To rząd ma utrzymywać rodzinę?? Pogięło cię? Może jeszcze ci d.... podcierać?

Dem6n6l6gia
2012-04-06 14:11:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak to moj wujek mawia 'karme dla psa to mozna za to kupic'

malaczarna34
2012-04-06 18:36:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zależy jeszcze jaką,czasami bywa droższa od dobrej szynki;p

Paulinka2501
2012-04-06 13:40:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
prawie na soczek

ZyklonB
2012-04-06 13:29:19
Ocena: 5(glosow:17)-+
No, cóż - zasiłek jest na dziecko, a dziecko to mały człowiek, czyli małe potrzeby.

jasio22
2012-04-06 13:03:03
Ocena: 6(glosow:12)-+
szatano999 idz lepiej do roboty a nie stekasz ze ci malo. Nieroby jeb*ne tylko na zasilki licza. Pewnie zaraz sie rzesza ludzi odezwie: "Toc roboty nima".

Morog
2012-04-06 12:53:29
Ocena: 5(glosow:15)-+
do roboty, a nie łapy po zasiłki wyciągacie!

lilian355
2012-04-06 12:35:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
przepraszam bardzo, ale nie wyzywajcie tu wszystkich od nierobów... bo jest praca a za chwilę może jej nie być, i często tak sie zdarza kiedy ma sie dziecko na utrzymaniu, a wielcy pracodawcy nawet glupiej umowy nie chcą dać, i większość ludzi musi na czarno robić!!

Uriel89
2012-04-06 12:32:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jedziemmalina
2012-04-06 12:17:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
Na chleb wystarczy.

kornelka456
2012-04-06 12:13:31
Ocena: 1(glosow:7)-+
czyli bułka, woda i bezdomnosc

piterek_19
2012-04-06 12:13:22
Ocena: 5(glosow:15)-+
Najlepiej narobić dzieci i niech inni je utyrzumują...

anna-maria-1
2012-04-06 11:55:31
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wiocha i wstyd na cały świat.Piszą tu ludzie do roboty a nie korzystać z zasiłku,nie każdy ot tak może iść do pracy, są przypadki beznadziejne,chore dzieci leżące,samotne matki zostawione bo mężów przerosł życie ,kobiety które musiały sprzedać dobytek całego życia żeby ratować dziecko,

anna-maria-1
2012-04-06 12:01:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
A samotni ojcowie zostawieni przez żony które pojechały dorobić za granicą.Co ten człowiek ma zrobić bez pomocy rodziny i państwa bieda i nędza i obawa że zabiorą dzieci,tak że nie każdy ma łatwo i nie każdy może ot tak znależć dobrą pracę a pomoc państwo nam daje niesamowitą 98 zł,żyć nie umierać

pencammm
2012-04-06 11:47:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wieksza wiocha To POLACY ktorzy ZWA SIĘ KRAJEM POLSKA I NIC Z TYM NIE ROBIA. POZDRO

ruchaszewski
2012-04-06 11:40:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po prostu diety,podwyżki i 13-nastki muszą być. Panie premier! Jak tu żyć!

zimnik1981
2012-04-06 11:39:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nawet na pół litra benzyny nie starczy.Masakra

Groo80
2012-04-06 11:36:15
Ocena: -2(glosow:12)-+
Po zasiłki to tylko darmozjady i nieroby chodzą. A jak się nie chce robić to niech zdychają. Jestem za likwidacją zasiłków, od razu nie byłoby deficytu.

axselka
2012-04-07 01:35:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak? Powiedz to mojemu synkowi, ma 2 lata, nie moge isc do pracy mimo iz skonczylam studia! Moglabym isc jutro, pracy dla mnie pod dostatkiem. Ale z kim ja go zostawie? On potrzebuje profesjonalnej opieki. nie chce go zostawiac i placic komus 3/4 mojej wyplaty. Wyjdzie na to samo albo i gorzej.

uap1984
2012-04-07 09:31:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ Groo80 - wolisz utrzymywać kościół , złodziei , gwałcicieli i pedofilów ? Masz sentyment do którejś z tych grup ? Po Twojej wypowiedzi śmiem twierdzić że na Ciebie matka też brała zasiłek , ba , rentę .

Eveline
2012-04-07 12:01:54
Ocena: 9(glosow:9)-+
axselka, ale na internet to już Cię stać... Akurat z 60 zł.

Newaz
2012-04-06 11:35:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
W sytuacji ciężkiej to za mało, ale ilu ludzi pobiera zasiłki kiedy mogliby pójść do pracy? Zasiłek sam w sobie to wiocha.

andrzej1
2012-04-06 11:32:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
STOP redystrybucji moich zarobków!

czarekcw
2012-04-06 11:30:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Na utrzymanie psa w schronisku idzie prawie 9zł dziennie. Brawo PO.

kfas77
2012-04-17 13:47:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
tyle że pies przejada skromną część tej kwoty,reszta na utrzymanie schroniska idzie

homonciak
2012-04-06 11:28:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
przecież nie tak dawno doniu i peło było idolem tego portalu, tylko potrfiliście krytykować pis i Kaczyńskiego, a teraz twierdzicie że polityka rządu PO to wiocha???

slawekkoziol1
2012-04-06 11:20:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
WiteQ69 POPIERAM!! Do roboty a nie liczyć na zasiłki.

marius8876
2012-04-06 11:17:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
wcale niepowinno być zasiłku bo ci co go potrzebuja to niedostają, a jakis zul z pod sklepu bieże co to za sens. Albo ktoś weżnie zasiłek i ma w d...e! ! ! NIECH SIĘ WEŻNIE DO ROBOTY ! ! ! ! !

ghsghs
2012-04-06 11:14:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Daj, daj więcej, jeszcze daj, daj, daj jeszcze trochę, rządzie daj, daj premierze, mi się należy, dajcie mi, dajcie jeszcze więcej!

WiteQ69
2012-04-06 11:02:53
Ocena: 5(glosow:11)-+
dobrze robią nie będzie opie***lania się i brania za to pieniążków... teraz każdy będzie musiał zapi***alac i niech mi nikt nie mówi ze jak się chce to się pracy nie znajdzie bo praca jest tylko pracować się nie chce lenie j******

ciorna
2012-04-06 11:01:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
jak kogoś nie stać na dziecko to niech się na nie nie decyduje. Z drugiej strony moi sąsiedzi pobierają wszelkie możliwe zasiłki. A pracują w szarej strefie mają 3 zajebiste bryki 2 domy i naprawde poradzili by sobie bez tego zasiłku no ale . .. o czym tu gadać

aio13
2012-04-06 10:49:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ta partia nie jest prorodzinna tylko prożydowska :D Trzeba było głosować na Giertycha. Było by becikowe lepsze i wszyscy byli by happy.

bazanted
2012-04-06 10:49:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
idiotyzm, lepiej dla ludzi, jakby tego zasiłku w ogóle nie było

onan
2012-04-06 10:47:43
Ocena: -2(glosow:12)-+
Do roboty a nie siedzieć na dupie w domku i czekać aż pod ryj podsuną.

axselka
2012-04-07 01:10:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ciekawe czy ty majac tak chore dziecko jak ja, zostawil bys je, od tak w domu i sedl do roboty. Niektorzy nie maja wyjscia!

Caramel
2012-04-07 02:10:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
wyjście zawsze jest, ale oczywiście wybiera się to łatwiejsze, ja nie po to pracuję, spędzam czas na dodatkowe kursy, wyjazdy, żeby za to co sama zrobiłam ktoś inny się utrzymywał. Jestem za zasadą: wędka, nie ryba

uap1984
2012-04-07 09:35:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ axselka nie tłumacz się więcej temu wybrakowanemu elementowi . Kłapią dziobami po tym żeby kłapać . Niech ta błazenada rozejrzy się dookoła , wśród swojej rodziny i znajomych . Ciekaw jestem czy wszyscy są tacy prawi i niepotrzebujący . Śmieszni jesteście ludzie ;D

jahum
2012-04-06 10:35:48
Ocena: 0(glosow:12)-+
do roboty nieroby a nie zasiłek nygusy

axselka
2012-04-03 02:42:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
znaczy... 68 zl nalezy ci sie na dziecko od lat 5. Za mlodsze dostajesz 48 zl. Jesli dziecko sie uczy i ma skonczone 18 lat dostajesz 91 zl. Dodatkowo, jesli wychowujesz je sama dostajesz 150 zl. Jesli dziecko jest niepelnosprawne 250 zl. Jesli masz 3 i wecej dzieci jest dodatek. :)

picumnus
2012-04-02 11:56:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
nawet fajek sie nie kupi

szatano999
2012-04-02 12:05:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
dziecku????!!!

ferdal
2012-04-02 15:00:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
Przed zajęciem się dzieckiem należy się dobrze wydezynfekować a 2,19 nie starczy nawet na 100gr. preparatu

mysliwy
2012-04-06 10:49:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Sam się wydezynfekuj idioto, może jeszcze trzymaj dziecko w szklarni? Dziecko musi żyć między bakteriami aby do nich się przystosować, co do zapomogi to nie rozumiem po co w ogóle ona jest...

szatano999
2012-04-06 11:00:38
Ocena: 5(glosow:11)-+
to po ciul jest zasiłek dla bezrobotnych...straciłeś pracę to wynocha..radź sobie sam...wszystkie kraje posiadają rodzinne to jest dopłata do zarobków aby dziecko mogło "godnie" przeżyć do następnego miesiąca...W naszym kraju ta godność jest jednak bardzo nisko wyceniona...

sonchita
2012-03-31 22:50:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szara rzeczywistość skrzeczy za oknem. Straszna wiocha.

opuncja
2012-03-31 20:09:57
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wiocha, zgadza się. Ale z drugie strony ile osób zarabia w szarej strefie i pobiera zasiłki? No i na "becikowe" wszyscy plują. My się nie łapiemy, więc się nie wypowiadam więcej. Dodam tylko, że w Polsce polityki prorodzinnej praktycznie nie ma.

biegaczka
2012-03-31 20:15:14
Ocena: 16(glosow:20)-+
Za to jest polityka "pro-menelowa", niezasłużone renty-srenty, przepijane zasiłki itd., słowem nieroby dostają, to dla faktycznie potrzebujących nie starcza.

szatano999
2012-03-31 20:24:53
Ocena: 5(glosow:13)-+
dobra...niech w takim razie państwo nie daje do ręki rodzicom tej kasy....a na przykład zapłaci za miesięczne wyżywienie takiego dziecka w szkole....to wtedy rodzice nie przepiją....a taka kwota co oni proponują to "na waciki" wystarczy....

opuncja
2012-03-31 22:16:17
Ocena: 2(glosow:8)-+
Z rentami w ogóle paradoks - jak dostawali ci, co nie powinni tak dostają, a ci, którym się należą muszą się po komisjach włóczyć i udowadniać, że nie są w stanie pracować. Dla mnie niepojęte. Szatano999 - zgadzam się w stu procentach. Posiłki, podręczniki, obuwie i ciuchy.

opuncja
2012-03-31 22:21:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
(Chociaż są desperaci, którzy fanty przehandlują...)

szatano999
2012-03-31 22:35:29
Ocena: 5(glosow:11)-+
w takiej Anglii zasiłki dużo wyższe, darmowe przedszkola, itp.....a u nas becikowe raz a później....NIC...

Dyr.RYDZYK
2012-03-31 19:35:23
Ocena: 3(glosow:11)-+
WIOCHA. Przy takich jałmużnach kasa mi się nie zgadza. Owieczki nie chcą płacić. Podaję numer konta...+++++++++++++

jugoda5
2012-03-31 19:08:44
Ocena: 11(glosow:13)-+
100% WIOCHA

czarnyjacek3
2012-03-31 09:29:30
Ocena: 8(glosow:10)-+
Utrzymanie więźnia zabójcy 25zł, dziecka 2,19zł .Dobra polityka państwa prorodzinnego.Cały rząd wsadzić do samolotu na drugi turnus kierunek Smoleńsk .

szatano999
2012-03-31 18:23:56
Ocena: 6(glosow:12)-+
a jeszcze chcą pedofilów leczyć za nasze pieniądze....

szatano999
2012-03-30 23:08:04
Ocena: 3(glosow:11)-+
co można kupić dziecku za 2,19zł dziennie????....bochenek chleba jest droższy...

gugulka
2012-03-30 23:16:44
Ocena: 8(glosow:24)-+
ale sie ktos napracowal...i wszystkie komenty mi zminusowal...chyba sie rozplacze..jak ich wiecej zobacze...beeee ;)

biegaczka
2012-03-31 22:17:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
Znam taką jedną. Pracuje tu w ramach wolontariatu na etacie minusowacza. Płakać nie będziemy.

gugulka
2012-03-30 22:35:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
"dalem dziecku na lekcje angielskiego,syn przychodzi do domu nad ranem pijany i domnie "chaldujudu paps" i ja mam kur*a dziecku powiedziec "

gugulka
2012-03-30 22:35:52
Ocena: 3(glosow:11)-+
a reszta..jest na dole

gugulka
2012-03-30 22:32:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
JEST :( ale moja 3 latka tego nie pojmuje...chce gumisie i co ja dziecku mam nato powiedziec ? "chaldujudu"

toshiba79
2012-03-30 22:10:51
Ocena: 6(glosow:12)-+
i jeszcze żeby to dostać trzeba mieć tone papierów zaświadczeń i stać kilka godz w kolejce tylko po to żeby usłyszeć : "brakuje jeszcze pani jednego zaświadczenia i odnowa żenadaaa!!!!"

szatano999
2012-03-30 22:30:04
Ocena: 13(glosow:21)-+
za mało żeby żyć....za dużo żeby zdechnąć...więcej dziecko dostanie jak wyjdzie na ulicę i pożebra...albo butelki czy puszki pozbiera

serczer
2012-03-31 18:26:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
Mnie kiedys nie przyznano,bo dochod byl przekroczony o 65 groszy.To tez wiocha.

szatano999
2012-03-31 18:44:44
Ocena: 7(glosow:13)-+
kryterium to 552zł na członka rodziny...ja płacę 550zł za przedszkole prywatne....bo do państwowego się nie dostało....czyli wydaję 100% pieniędzy za które powinienem je utrzymać przez miesiąc wg. naszego kochanego państwa....

miodzjo
2012-03-30 16:02:21
Ocena: -16(glosow:30)-+
Normalni ludzie nie biorą zasiłków.

szatano999
2012-03-30 16:08:55
Ocena: 6(glosow:20)-+
samotne matki są "nienormalne"???

szatano999
2012-03-30 16:20:20
Ocena: 16(glosow:30)-+
i wiele osób w Polsce pracuje za minimum...

Dzivex
2012-03-30 16:26:55
Ocena: 6(glosow:14)-+
Na mleko i chleb nie starczy.

szatano999
2012-03-30 22:03:08
Ocena: 5(glosow:15)-+
przykładowo.... zasiłek w krajach skandynawskich to 10-krotność naszego...jesteśmy krajem Europy w którym jest najniższy zasiłek na dzieci...a państwo ubolewa nad niżem demograficznym...to nawet nie można nazwać jałmużną...żebrak na ulicy więcej dostanie

gugulka
2012-03-30 23:23:21
Ocena: 14(glosow:24)-+
no miodzio wypowiedz..uwazaj bo i tobie rodzinne zabiora ;)

miodzjo
2012-03-31 13:06:56
Ocena: -6(glosow:10)-+
Nie mają mi co zabierać, nie korzystam z tego, nie należę do osób które tylko kombinują jak tu coś wyłudzić od państwa. Lepiej samemu zarobić.

szatano999
2012-03-31 17:44:34
Ocena: 6(glosow:16)-+
kombinować???...wyłudzić???...w tym wypadku pomyliłeś temat...68zł na dziecko raczej nikt by nie wyłudzał!!!...są osoby którym w życiu nie powodzi się tak jak tobie...i są zmuszone liczyć na pomoc państwa.....mizerną i żałosną..

Staradziffka
2012-03-31 17:46:36
Ocena: 2(glosow:12)-+
Normalni ludzie nie piszą takich komentarzy.

edgar01
2012-03-31 21:14:27
Ocena: 8(glosow:12)-+
Przez rok nie mogłam znaleźć pracy. Jestem zatem nienormalna, bo po paru miesiącach zgłosiłam się do UP po zasiłek. Fuck.

edgar01
2012-03-31 21:18:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
To specjalnie dla flamingosa, żeby dostarczyć jej rozrywki. JA ty on ona ono my wy oni, czaisz bazę?

szatano999
2012-03-31 21:51:53
Ocena: 1(glosow:11)-+
widzisz dla niektórych "burżujów"...jesteś wyłudzicielem...szkoda komentować..

rafalbdg
2012-03-31 21:59:30
Ocena: 4(glosow:10)-+
rodzinne to nie zasiłek a dodatek rodzinny,powinien on być dużo wyższy z założenia chodzi o to żeby rodzice którzy mają dzieci nie mieli gorzej od bezdzietnych, bo to nasze dzieci będą na nich pracować,a ty miodzjo na pewno nie masz dzieci jestem pewny

szatano999
2012-03-31 22:13:30
Ocena: 2(glosow:12)-+
dzieci to z założenia jest olbrzymi wydatek..i nikt specjalnie ich nie ma ...tylko licząc na to że państwo mu je utrzyma...takie dzieci są odbierane rodzicom którzy nie są w stanie zapewnić im bytu...rodzinne ma pomóc gdy rodzice ledwo wiążą koniec z końcem z różnych powodów losowych

miodzjo
2012-04-01 02:04:00
Ocena: 5(glosow:13)-+
Nie mam dzieci? A to ciekawe skąd ta pewność. Jedno jest pewne, 68zł nie wystarczy na utrzymanie dziecka, u mnie idzie ponad 1000zł na dziecko miesięcznie. Nie jest burżujem, oboje z żoną zarabiamy poniżej średniej krajowej, w porywach dochodzimy do średniej.

szatano999
2012-04-02 14:56:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
a widzisz a państwo uważa że wystarczy już 553zł na członka rodziny...i dodatku nie dostaniesz

Allida
2012-04-06 10:55:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja rozumiem, że maja ludzie dumę i na wykładnie towarów do tesco nie pójdą. Mimo to zawsze uważałam, że jak cię nie stać na dziecko nie powinieneś go mieć. Ot proste. A wpadki? W tym momencie sam jesteś sobie winien.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za karę
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0