lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Śmieszne, a prawdziwe
główna
Dodano: 18.10.2012, 20:45:43   przez: Paolcia2486
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 772  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(108)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grabik1
2012-10-23 16:28:15
Ocena: 9(glosow:9)-+
za taką sytuację podziękujcie rządowi.. to nie pracodawca nie chce dać więcej.. nie ma jak, skoro podatki, zus'y, srusy i milion innych zaostrzeń finansowych w naszym państwie nie pozwala się rozwijać na równej płaszczyźnie finansowej.. oni mają i zarabiają, a my co? codzienna walka z wiatrakami..

storkowski
2012-12-21 12:54:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kaczynski nazywa emigrujacych polakow nieudacznikami,ale ci maja co do gara wrzucic, a ciekawe jakie ma zdanie o polakach co nie emigruja i nie maja co do gara wrzucic.? jakies propozycje?

MisterEco
2012-11-08 10:26:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Racja!!!!!! mam wrażenie, że niewolnicy w Starożytnym Rzymie mieli lepiej. I co z tego, że pan mógł ich bezkarnie zabić (co z czasem się zmieniło), ale mieli dach nad głową i wyżywienie. Za je**** 1000zł nie masz co liczyć po opłaceniu rachunków i kupieniu żarcia z biedronki na wiele więcej.

JAGA-1932
2012-10-28 21:24:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
cos mi to mowi w firmie ktorej pracowalam szef nie odprowadzal pelnych skladek do Zusu zarabialam 1200zl i mial nas za smieci -jak to powiaedzial -jestescie tania sila robacza

azzy
2012-11-02 20:38:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo jesteście, jeśli godzisz się za tyle pracować to znaczy, że tyle jesteś wart

bonus88
2012-10-26 19:54:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Koleś napisał prawdę niestety takie są nasze realia

Szajba19
2012-10-26 09:59:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta... w 100% zgadza się z moją robotą

andr27
2012-10-25 15:14:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Proponuje temu bolkowi co to tak odważnie nawołuje do bojkotu, by finansował tych, ktorzy nie mogą znaleźć lepszej pracy.

Sigmal
2012-10-24 21:39:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
-Zwalniam pana !! -ZWALNIAM ?? Szefie, jestem mile zaskoczony takim obrotem sprawy, gdyż zawsze myślałem, że swoich NIEWOLNIKÓW się sprzedaje, a nie zwalnia !!

arigold7
2012-10-24 19:47:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
siema Boreko :D ciagle sie osmieszasz :D powiadasz ze po ekonomii masz miales dobry staz? 1000zl/miesiac to szczyt Twoich marzen? ja studiuje budownictwo i wiem ze po studiach zmykam za granice bo w polsce jest WYZYSK! 5 lat ciezkich studiow zeby dostac 1,5-2tys?

arigold7
2012-10-24 19:48:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
owszem to nie wina pracodawcy bo kazdy normalny majac 300cv na biurku nie wezmie typa ktory stawia zadania ze on chce 5tys bo nawet za 1tys ktos wykona ta sama robote, to wina panstwa i uczelni ze produkuja zbyt duzo mgrow ktorzy dostali sie na studia z matura z matmy na 30% i sa swiadomi ze takie

arigold7
2012-10-24 19:50:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
niedouczone debile nie maja co liczyc na wiecej to sie lapia za robote za byle pieniadze a ranga izn mgr spada w dol... ale wyzysk jest wszedzie, dajmy na to fabryka zachodniej firmy (dajmy na to niemcy) to wlasciciel firmy niemcowi wyplaci 2tys eu a polakowi 1,2tys PLN a polak wydajniej pracuje

arigold7
2012-10-24 19:51:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiec nie chrzan tu glupot bo w polsce jest wyzysk a ten papierek po ekonomi wiesz gdzie mozesz wsadzic :) pozdrawiam

varrok
2012-10-26 07:31:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Studia dzienne czy zaoczne?

arigold7
2012-10-26 17:13:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzienne

klaudia83
2012-10-24 17:13:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
!!! znam wyjście z tej sytuacji - po prostu wyjedz z Polski...mnie juz dawno tam nie ma. Godnie zarabiam i godnie żyje !!! w Pl to nie możliwe np za jedną tygodniówke stać mnie kupić samochód a w Pl ile lat trzeba oszczędzać ???

Kieras69
2012-10-24 12:01:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powinni sie ludzie zgadac - zrobic bojkot i nie pracowac za 1080zl na reke. Psie pieniadze...

kelner255
2012-10-24 10:45:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prawda jest, ze Tragikomedia to nie sa wymagania pracodawcy, ale studiowanie nizej wymienionych kierunkow. Ja jestem na studiach inzynierskich, na dobrej uczelni wiele pracy musialem wlozyc w moja edukacje, a jakos nie mialem problemu ze znalezieniem dobrze płatnej, normalnej pracy w zawodzie.

Paolcia2486
2012-10-26 20:51:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem w szkole policealnej zaocznie, ponieważ moje technikum się nie sprawdziło. Mam na kierunku inżynierkę-magistra z geodezji i kartografii, co nie jest powszechnym kierunkiem. Wybrała szkołę policealną zaoczną, bo nie było dla niej pracy. Zapotrzebowanie nie jest nieskończone.

kelner255
2012-10-24 10:36:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kelner255
2012-10-24 10:32:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dziewczyny jak konczycie resocjalizacje, pedagogike, socjologie, politologie lub inne gowna,a macie ladne buzki to nie dziwcie sie, ze pracodawca chce was wyruchac, w doslownym tego slowa znaczeniu. Same podczas studiow, mowicie ze nie znajdziecie po tym pracy, wiec po co to studiujecie i narzekacie

CocaineSystem
2012-10-24 14:38:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Bo jest moda na studiowanie, nie ważne co, nie ważne gdzie - byleby być studencikiem.

Phizo
2012-10-24 10:27:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzę że sporo osób nie rozumie źródła problemu. Mianowicie za ch*jowe warunki pracy w Polsce, to nie pracodawca ponosi odpowiedzialność, chociaż mogło by się tak wydawać, bo to on bezpośrednio daje prace. Winnym zaś jest rząd nad regulując rynek pracy.

Phizo
2012-10-24 10:32:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co prowadzi do wypchnięcia z rynku, osób o nieuregulowanych zdolnościach. Jedynym rozwiązaniem jest wyj*banie kodeksu pracy i obniżenie podatków, tak jak robiono na zachodzie jeszcze kilkadziesiąt lat temu, a teraz jak zachód od tego odszedł, tonie w długach, co empirycznie potwierdza tą tezę.

Phizo
2012-10-24 10:35:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
I ch*j z tego że się lepiej tam teraz pracuje bo 1500 różnych udogodnień socjalnych, skoro tonie w długach. Nie ma drogi po środku albo się ma uregulowany rynek pracy, który na siebie nie zarabia, ale fajnie się pracuje, albo ma się zdrową gospodarkę w której za ciężką pracę dostaje się cieżką kasę.

hujopies
2012-10-24 10:25:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
i weź się człowieku utrzymaj za 1000zł w dużym mieście :/ ceny rosną (w Gdańsku po Euro już chyba nie wrócą do normy), a człowiek tyra za grosze... i dziwią się potem, że ludzie na zachód emigrują.

Leash
2012-10-24 08:13:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i co w zwiazku z tym, ze dosc niewolnictwa? Co zrobisz?? Mozesz tylko sie zwolnic i tyle. Jeszcze uslyszysz, ze na twoje miejsce jest 354465 innych. W tym chory zascanku NIGDY sie nic nie zmieni. Zawsze cwaniacy, wyzyskiwacze i "ci po znajomosci" beda na gorze, a reszta: won! Szczerze p

szulcik
2012-10-24 08:03:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
cała prawda !! Polsko Obudż się !!!

PukenssS
2012-10-24 01:42:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za 1000 zł.... heh nie wiem jak u Was, ale w moim rejonie zarabiać 1000 zł to wcale nie jest źle. Przez rok byłam na bezrobociu, więc teraz pracuję za najniższą krajową bez żadnych wyrzutów... co prawda mam umowe o prace, ale na zleceniówce i tak bym pracowała... takie czasy, że nie ma co wybrzydzać

CocaineSystem
2012-10-24 14:42:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i widzisz, chodzi o podejście. Twoje jest złe bo nawet jak bys miał pracować za 300ł miesięcznie to bys poszedł grzeczniutko jak pier*oloy kitajec na polu ryżowym i robił za grosze i jeszcze bys mówił, że nie ma co wybrzydzać bo lpiej mieć te 300zł niż nic. mi za 1000zł to by się z domu wychodzić

CocaineSystem
2012-10-24 14:49:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie chciało. Spoko, dobrze, lepiej mieć te 300zł niz ich nie mieć no ale do kur*y nędzy, jest tez coś takiego jak szacunek do samego siebie. Ja na pewno nie będę zapier*alał za grosze jak niewolnik. Dzieci nie mam więc na nie nie musze pracować.

cielak12345
2012-10-24 00:01:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po przeczytaniu w całości tego ogłoszenia po prostu stwierdzam że ktoś sobie zrobił żart z tego kraju, bo faktycznie człowiek z wykształceniem dostaje mniesze wynagrodzenie niż ten co pracuje przy łopacie, gdzie na swoją wiedzę przypłacił nie jednym stresem i wielko nieprzespanymi godz

cielak12345
2012-10-23 23:59:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Każdy na potrzeby wiocha.pl żeby mieć jakiś absurd na głównej takowe ogłoszenie może zrobić na każdym podobnym portalu. Fake, daliście się ztrollować nic więcej. Nie ma to jak wymuszana wiocha, minusujcie ale i tak daliście się nabrać!

Paolcia2486
2012-10-24 10:39:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zapraszam na gumtree, do działu praca, a odnajdziesz ogrom nawoływań tego człowieka, a potem się wypowiadaj.

Oszust
2012-10-23 22:55:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
To bądź pierwsza. Załóż firmę, płać krocie i niczego nie wymagaj.

arigold7
2012-10-23 22:00:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
2012-10-23 21:36:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nowafankaseli
2012-10-23 21:10:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barca1421
2012-10-23 19:03:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
6 zl brutto i brak jakich kolwiek skladek wytlumaczy mi to ktos?

kolczyk1988vppl
2012-10-23 20:25:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chcesz znać szczegóły :-)

cfyl
2012-10-23 18:53:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinchab
2012-10-23 18:13:59
Ocena: -6(glosow:12)-+
Każdy jest kowalem swojego losu. Zamiast narzekać to trzeba zmienić pracę albo założyć własną firmę.

mpeer
2012-10-23 18:51:32
Ocena: -3(glosow:5)-+
Święta prawda. Ale niestety większość (oczywiście nie wszyscy) absolwentów studiów dziennych, którzy non stop imprezowali i nie przyszło im do głowy iść do pracy chociażby jako kelner czy do call center oczekuje, że otrzymując dyplom dostaną od razu 3500 na rękę. Niestety, takie czasy...

IGotYouDancing
2012-10-23 17:46:03
Ocena: 8(glosow:8)-+
I kto się teraz dziwi że tyle osób spie*dala "na zmywak"? :)

pauauek
2012-10-23 16:58:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
"-Brak umowy -Możliwość rozwiązania umowy z dnia na dzień..." Piszący ten tekst mógł troszkę pomyśleć :))

Kojot6666
2012-10-23 16:36:01
Ocena: 8(glosow:8)-+
Bez kitu sam zarabiem nieco więcej robisz żeby żyć zyjesz żeby robić chory kraj!!!

grabik1
2012-10-23 16:28:15
Ocena: 9(glosow:9)-+
za taką sytuację podziękujcie rządowi.. to nie pracodawca nie chce dać więcej.. nie ma jak, skoro podatki, zus'y, srusy i milion innych zaostrzeń finansowych w naszym państwie nie pozwala się rozwijać na równej płaszczyźnie finansowej.. oni mają i zarabiają, a my co? codzienna walka z wiatrakami..

Zajeczyca
2012-10-23 18:34:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeszcze dodajmy fakt, że jak nie dasz w łapę, to będziesz miał 2 kontrole skarbowe i 4 sanepidowskie rocznie, co doprowadzi do rozstroju nerwowego nawet - a właściwie szczególnie - jeśli jesteś czysty jak łza.

Paolcia2486
2012-10-23 21:53:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rząd rządem, zusy zusami, ale są firmy, które chociaż dają umowę o pracę, a tak nie dość, że marny grosz, to jeszcze brak umowy, świadczeń, urlopu, a jak się pójdzie na macierzyńskie albo dłuższe chorobowe, to często nie ma już do czego wracać.

greenhunter
2012-10-23 15:36:33
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

magicznamagda
2012-10-23 16:12:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
czytaj ze zrozumieniem!

nowycrteam
2012-10-23 18:02:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hah...

ROBI00000000
2012-10-23 15:33:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Znam to z autopsji...Moja żona pracuje za najniższą krajową i jak czapka stanie szefowej to jej usra trochę premii...Pogawędki że kryzys,że ciężko...Opowiastki z zielonego lasu!

TylerDurden
2012-10-23 14:43:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Cholera jasna, wygląda to jak prawdziwa oferta pracy...

nightriders87
2012-10-23 14:29:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ktoś sobie dla beki to ogłoszenie zamieścił ale dobre ;D

nightriders87
2012-10-23 14:24:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ZSW12345
2012-10-23 14:08:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale co to da?jak ktos ma nóż na gardle to i za te 8 zeta robote wezmie,nie oszukujmy sie,takie sa realia w naszym cudownym kraju:(

arigold7
2012-10-23 16:02:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
chciales napisac 6

patrolek
2012-10-23 13:46:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
Prawda jest taka, że gdyby ktoś miał się utrzymać tylko z najniższej krajowej, to mało kto by się na to zgodził. W Polsce jest tak, że się po prostu mieszka z rodzicami do 30 roku życia. Oczywiście nic się z tego nie odłoży, ale w ten sposób na przeżycie starczy.

nadziej
2012-10-23 13:11:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kłania się POK TARGÓWEK RHENUS w Ikea tam jest prawie tak samo tyle ze dyche na godzine daja

iamondine
2012-10-23 13:03:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dziurawe dachy, brak pracy,mordercy-celebryci, trzyletnie kolejki na operacje... Jednym słowem: POLSKA.

PonuryUserr
2012-10-23 12:24:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
I co w związku z tym?? Bo mimo tego apelu innego rozwiązania dalej nie widzę

wiejskisplaw
2012-10-23 12:18:24
Ocena: -11(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
2012-10-23 14:36:06
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evuniaj8
2012-10-23 14:56:07
Ocena: 6(glosow:10)-+
a po co ta ahresja ..masz jakies kompeksy odnosnie wyksztalcenia ?

zbiczeek
2012-10-23 15:14:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
@wiejski - trzeba bylo sie uczyc/studiowac, moze nawet bys wiedzial gdzie i czym zajmowali sie hiszpanscy konkwistadorzy.

Wistblade
2012-10-23 15:27:49
Ocena: 5(glosow:11)-+
Pokazałeś w tym momencie jak postępuje 90% pracodawców. Jesteś życiowym zerem traktując ludzi mądrzejszych od siebie jak śmieci, dzięki tym śmieciom masz co do gara włożyć, ubrać się w markowe ciuchy, walić po kątach swoją dziewczynę/żonę, masz na piwo i imprezy.

Wistblade
2012-10-23 15:30:17
Ocena: 3(glosow:9)-+
Przyjdzie jeszcze kiedyś czas gdy spotka Ciebie jakieś nieszczęście i role się odwrócą i to ty będziesz kopany w dupę przez studenta którego nazwałeś śmieciem. Zdziwisz się jaki los potrafi byc przewrotny.

arigold7
2012-10-23 16:04:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
@wistblade wierzysz temu trolowi? go rodzice do dzis karmia z procy

Santo29
2012-10-23 17:47:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
moim zdaniem ten tu po za prowadzeniem zbierania puszek pod akademikiem nic nie prowadzi pic na wode chciał sie popisać ale mu nie pykło niech poczyta o Mobingu wystarczy nagrać i zaraz straci prawo do kierowania zespołem nie bójcie sie nie m czego ja wygrałem :)

Paolcia2486
2012-10-23 12:14:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ethnie
2012-10-23 11:15:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
jak to nie wina pracodawców, a kto pisze w ofertach pracy ,,wymagane: wyąsze wykształcenie" nie ważne jakie byle było wyższe

dziadzioo
2012-10-23 11:05:40
Ocena: -5(glosow:9)-+
zwykly syf FAKE i chec zaistnienia nw wiocha.pl .... wiocha dla dodajacego i admina...

Sebrof
2012-10-23 11:58:24
Ocena: 7(glosow:11)-+
To raczej forma apelu i zwrócenie uwagi na pewien paradoks.

Hawanaa
2012-10-23 14:56:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
jeśli jesteś taki tępy/tępa że nie rozumiesz tego przesłania to się nie udzielaj bo tracę wiarę w inteligencje ludzi!!!!

asiek890
2012-10-23 10:43:22
Ocena: -6(glosow:8)-+
Długo ci zajęło napisanie tego na gumtree?

Paolcia2486
2012-10-23 11:52:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie ja pisałam. A uwierz, że ktoś kto to pisze, zamieszcza codziennie podobne teksty, więc chyba ma na to czas ;]

Sebrof
2012-10-23 12:01:01
Ocena: 9(glosow:11)-+
Pewnie ktoś od dłuższego czasu szuka pracy i nerwy mu puściły:)

Paolcia2486
2012-10-23 12:15:59
Ocena: 8(glosow:8)-+
Nie dziwię się, bo sama jestem w podobnej sytuacji :/

Sebrof
2012-10-23 12:47:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
W przerwie między LO i studiami pracowałam w pewnej firmie, gdzie starsza koleżanka bała się iść na L4. Była praktyka, że po powrocie idziesz na najgorsze stanowisko:/ Ot, taka forma kary. No cóż, pracę niewolniczą łatwo znaleźć, ale chyba nie o to chodzi:)

Boreko91
2012-10-18 21:33:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

doczu1990
2012-10-18 20:59:56
Ocena: 6(glosow:8)-+
Osoba, która wrzuciła tę "propozycję pracy" na gumtree ma w pewnym sensie rację. Przesadnie wysokie wymagania pracodawców, połączone z uwielbianą przez nich praktyką "zatrudniania" na zlecenie za (często) psi grosz jest godna pożałowania, a społeczne przyzwolenie na to powoduje t

doczu1990
2012-10-18 21:01:43
Ocena: 6(glosow:6)-+
*tylko zwiększoną ilość takich ofert. Pracodawcy zamiast próbować zwerbować pracownika wyższymi zarobkami i całą gamą profitów prześcigają się w wyścigu "kto bardziej obniży poprzeczkę".

doczu1990
2012-10-18 20:54:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
2012-10-18 20:52:03
Ocena: -7(glosow:13)-+
No na pewno prawdziwe. Jeżeli ktoś w to wierzy to zamiast kołyski miał betoniarkę.

doczu1990
2012-10-18 20:55:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
Przeczytałeś do końca, czy kręci ci się we łbie od tej betoniarki?

Boreko91
2012-10-18 21:01:58
Ocena: -4(glosow:10)-+
Jeżeli nie potrafisz sobie radzić sobie w życiu to kończysz jako niewolnik. Zawsze tak było i będzie. Wszyscy potrafią tylko marudzić jak im źle i jak ich wykorzystują. Każda lepsza uczelnia w Polsce ma podpisane umowy o staże i dostanie pracy nie jest tak wielkim problemem. Dla chcącego nic trudneg

doczu1990
2012-10-18 21:12:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chyba sobie kpisz z tym, że dostanie pracy nie jest problemem (chyba, że twoje aspiracje to obracanie kotletów w Macu). Ile osób z uczelni, które kończą dobre kierunki, cieszy się pracą? Coraz mniej, bo ilość stanowisk jest mniejsza niż ilość pracowników.

Paolcia2486
2012-10-18 21:13:39
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ale to nie jest kwestia nieradzenia sobie. Obecnie na jedno miejsce pracy jest tak wielu chętnych, że w końcu i tak ktoś podejmie się tej roboty, bo nie ma wyboru i w ten sposób pracodawcy coraz bardziej wyzyskują, bo mogą.

Boreko91
2012-10-18 21:22:04
Ocena: -4(glosow:8)-+
I uważasz, że to wina pracodawców, że ludzie idą na studia po których mają problem? U mnie na uczelni nie było najmniejszego problemu żeby po ekonomii dostać dobry staż. Skoro produkuje się coraz więcej studentów to logiczne że jest taka sytuacja. Ale to wina uczelni (za niskie progi) a nie pracodaw

Boreko91
2012-10-18 21:25:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Oraz licea bo produkują nic nieumiejących imbecyli, którzy muszą iść na studia bo inaczej nie da rady. Pracodawca zatrudni tyle osób ile musi, dlaczego ma go obchodzić to że jest tak dużo bezrobotnych studentów? Konkurencja na rynku pracy jest tak silna, że to oni dyktują warunki.

Paolcia2486
2012-10-18 21:27:33
Ocena: 4(glosow:6)-+
A co z ludźmi, którzy nie są studentami? W miastach "studenckich" większość ogłoszeń w wymaganiach podaje "status studenta", a inni? Wykształceni, ale nie będący studentami? Nie mający również wielu lat doświadczenia w branży, bo nie ma gdzie go zdobyć.

Paolcia2486
2012-10-18 21:30:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wiadomo, że to nie wina pracodawców, że jest coraz więcej ludzi po liceum idących na studia. Ale wiedząc, że na jedno miejsce przypada 100 osób, a nie 2 wiedzą, że jak obniżą stawkę na te 6 zł, to i tak ktoś głupi się znajdzie. A to wyzysk.

Boreko91
2012-10-18 21:32:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ale dlaczego mają zatrudniać niewykształconych skoro mają taki wybór wykształconych. Z tego co wiem technika zapewniają praktyki po których bardzo łatwo się załapać do pracy. A dla reszty miejsce przy łopacie zawsze się znajdzie. A jak nie to kurs spawacza i do Holandii.

Boreko91
2012-10-18 21:39:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
To nie jest wyzysk. Takie są prawa rynku, przy takim popycie na pracę logiczne jest obniżanie warunków. Tak działa kapitalizm.

Paolcia2486
2012-10-18 21:43:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Owszem, tak działa kapitalizm, tak działa rynek pracy przy zwiększonym popycie. Jasne, masz racje. Ale jedno nie wyklucza drugiego, to nadal jest wyzysk. Odsyłam do wikipedii po definicję, bo najwyraźniej nie znasz.

Paolcia2486
2012-10-18 21:49:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Żerowanie na ludziach, wyzyskiwanie ich, płacenie groszy za ciężką pracę, tylko dlatego, że z racji ciężkiej sytuacji się jej podejmują, jest niemoralne i jest wiochą. Zwał jak zwał, kapitalizm czy nie, wiocha.

Boreko91
2012-10-18 22:00:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
Czyli według Ciebie wyzysk to każda praca, no bo przecież prezes zarabia 150 tys miesięcznie a Ty tylko 5 tak? Wyzysk zaczyna się wtedy kiedy płaca jest poniżej minimalnej krajowej i wtedy jest to przestępstwo. Praca za 6 czy 8 zł to nie wyzysk.

Paolcia2486
2012-10-18 22:25:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wiadomo, że założyciel, który daje miejsca pracy zarabia więcej, bo przecież to jego firma. Mylisz pojęcia. Wyzyskiem jest podnoszenie poprzeczki wymagań po obniżonej płatności, często na śmieciową umowę, tylko dlatego, że chętnych jest dużo i albo zdechną albo ktoś to w końcu weźmie.

Boreko91
2012-10-18 22:38:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Odsyłasz mnie do wikipedii, potem twierdzisz, że ja mylę pojęcia. To, że jest za dużo rąk do pracy to nie jest trudna sytuacja (z punktu widzenia prawa i ekonomii) dla szukających pracy. Wyzysk występuje wtedy gdy pracodawca wiedząc o tym że pracownik jest zdesperowany da mu pracę

Boreko91
2012-10-18 22:41:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
za płacę poniżej minimalnej w skandalicznych warunkach pracy. Wyzysk jest w chinach, w afryce, był w XIX wiecznej Anglii ale nie tutaj i nie teraz. To że wszyscy chcieliby zarabiać miliony bo mają wygórowane ambicje nie znaczy, że pracodawcy nas wyzyskują.

Boreko91
2012-10-18 22:42:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Poza tym to Ty mylisz pojęcia "prawa rynku pracy" z wyzyskiem. Ale ta dyskusja nie ma sensu bo ani Ty ani ja nie zmienimy swojego stanowiska.

Paolcia2486
2012-10-19 12:04:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przez trudną sytuację nie miałam na myśli dużo rąk do pracy, tylko jej brak= brak pieniędzy. Dajmy na to już tego studenta, który nie ma się za co utrzymać, więc albo weźmie pracę za 1200 zł miesięcznie, na umowę śmieciową, albo nie będzie miał za co żyć.

Paolcia2486
2012-10-19 12:06:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
I nie mów mi, że zbytnią ambicją jest chęć pracy za conajmniej 2000 miesięcznie, na umowę o pracę, ze składkami emerytalnymi i ubezpieczeniem zdrowotnym. Przecież nie jest tak, że chodzi o podwyższenie zarobku z 5000 na 10 000...

arigold7
2012-10-23 11:35:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
siema Boreko :D ciagle sie osmieszasz :D powiadasz ze po ekonomii masz miales dobry staz? 1000zl/miesiac to szczyt Twoich marzen? ja studiuje budownictwo i wiem ze po studiach zmykam za granice bo w polsce jest WYZYSK! 5 lat ciezkich studiow zeby dostac 1,5-2tys?

arigold7
2012-10-23 11:39:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
owszem to nie wina pracodawcy bo kazdy normalny majac 300cv na biurku nie wezmie typa ktory stawia zadania ze on chce 5tys bo nawet za 1tys ktos wykona ta sama robote, to wina panstwa i uczelni ze produkuja zbyt duzo mgrow ktorzy dostali sie na studia z matura z matmy na 30% i sa swiadomi ze takie

arigold7
2012-10-23 11:41:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
niedouczone debile nie maja co liczyc na wiecej to sie lapia za robote za byle pieniadze a ranga izn mgr spada w dol... ale wyzysk jest wszedzie, dajmy na to fabryka zachodniej firmy (dajmy na to niemcy) to wlasciciel firmy niemcowi wyplaci 2tys eu a polakowi 1,2tys PLN a polak wydajniej pracuje

arigold7
2012-10-23 11:43:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiec nie chrzan tu glupot bo w polsce jest wyzysk a ten papierek po ekonomi wiesz gdzie mozesz wsadzic :) pozdrawiam

Sebrof
2012-10-23 12:15:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Boreko91 może wypowiesz się jak już skończysz studia. Wnioskując po wpisanym przez Ciebie wieku- 21, to raczej jeszcze studiujesz. I proszę Cię... chwalisz się ekonomią?? o_O
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  To najlepszy wybór ...
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 132Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0