lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Człowiek nawet na przejściu nie może czuć się bezpiecznie.
główna
Dodano: 09.11.2012, 14:33:00   przez: A-PanPikus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 310  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sylbosk
2012-11-12 13:50:04
Ocena: 17(glosow:25)-+
a niby dlaczego? zatrzymał mu się samochód to przeszedł, a kierowca ma święty obowiązek zatrzymać się jak pieszy jest na przejściu!

zabcia7768
2012-12-01 14:08:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
A na onecie ludki się wypowiadali że tam są dwa pasy w jednym kierunku :P że chłopak się nie rozejrzał jak wchodził na pasy i że to jego wina a nie kierowcy:) a teraz proszę mi powiedzieć gdzie tam są dwa pasy w jednym kierunku???

mironnn
2012-11-28 01:22:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartekoj888
2012-11-17 18:15:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
dla złotówy co jedzie po ścieżce rowerowej też powinni do....ć!!!

mariusheq1
2012-11-17 11:08:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak bym tamtedy przechodzila starsza osoba to juz wiadomo by było że tego nie przezyje.. mozna przyczadzic ale z głową.. ludzia brakuje sumienia i wyobrazni.. wyobraz sobie jeden z drugim ze przejechales czlowieka i nie iwesz czy wyjdzie z tego.. i teraz wyobraz sobie ze dziennie tak jest

sidinio
2012-11-17 00:44:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na przejściu nie masz się czuć bezpiecznie! nie uczyli Cię tego w szkole? w lewo potem prawo :) i jeszcze raz w lewo. To polska a nie niemcy.

Lipstick92
2012-11-16 21:58:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja to się dziwię tym kierowcom - może to zabrzmi absurdalnie, ale jak można hamować w takiej sytuacji??? Chodzi mi o to, że to I TAK I TAK nic nie da! Nie zatrzyma się w przeciągu 3 metrów! Ja np. mam taki automatyczny odruch skrętu kierownicą w lewo - wolę rozbić swoje auto niż kogoś zabić...

sawczenko1986
2012-11-16 13:05:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
słońce go oślepiło...

stizek
2012-11-15 22:47:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jest Polska kraj dla złodziei masakra....dla takiego dozywotnie pozbawienie prawa jazdy i 200h prac spolecznych z kamizelka z kpijącym napisem!

malgorzatka797
2012-11-14 23:44:42
Ocena: -8(glosow:8)-+
a ja mam w dupie wasze komentarze i mowie ze bym go rozjechal i sie tego wcale nie wstydze !!!!!!!!!!!!!!!!!!

piotrek77
2012-11-14 21:22:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amonamarth25
2012-11-14 21:00:32
Ocena: -7(glosow:7)-+
Dobrze zrobił...pieszych i rowerzystów powinno się nagminnie rozpier...dal...ać "D"D"D

bartsob
2012-11-14 01:24:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Moj boze szkoda faceta no ale niestety taka jest prawda ze pieszey nie patrzy jak idzie . Uwaza ze skoro jest na pasach wszyscy sie zatrzymaja a niestety niektorzy kierowcy prawko za paczke masla dostali

mdra
2013-05-23 21:53:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak jeden samochód zatrzyma się przed pasami to psim obowiązkiem reszty kierowców jest również zatrzymanie się. Prawo jazdy to wyście widzieli chyba u tatusiów w kieszeni.

bubatraker96
2012-11-13 23:48:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
no i dlatego trzeba się obejrzeć szczególnie jak się wychodzi zza większych samochodów a nie prosto pod koła dzisiaj tak miałem cwaniaczek wlazł i łeb w drugą stronę odwrócił i tylko patrzyłem kto go zgarnie na lewym pasie ale na jego szczęście się zatrzymali wszyscy

vivaldi666
2012-11-14 10:14:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
żal mi cię - zapoznaj się z kodeksem ruchu drogowego - a potem pisz takie komentarze- jak zaczniesz uczyc się do egzaminu na prawo jazdy dowiesz się jakie prawa ma pieszy na drodze, na przejściu dla pieszych i jak powinien zachować się kierowca - wszystko przed tobą.

bubatraker96
2012-11-14 21:54:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
jeżdżę ciężarówką i stawiam przed przejściem ścianę o wysokości 4 m i szerokości 2,5m i jak taki się nie obejrzy w lewo czy ktoś się zatrzymał tylko wlezie bezpośrednio na pas a na lewym będzie ktoś jechał i się nie zatrzyma to katastrofa gotowa więc swoich mądrości o kodeksie drogowym nie wygłaszaj

dw90
2012-11-13 23:29:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Taksówkarz też nie lepszy...

ah00
2012-11-13 20:43:11
Ocena: -8(glosow:10)-+
@sylbosk G***o prawda 50% winy jest tutaj pieszego - jego za*****m obowiązkiem jest się obejrzeć gdzie włazi, a nie jak święta krowa. Jak widać jest to droga po 2 pasy więc nie wyprzedzał, a i na 90% nie mógł go widzieć.

peterpol1
2012-11-13 22:37:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powiedz gdzie mieszkasz, tam bede omijal przejscia dla pieszych !

niktnowy
2012-11-14 16:37:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
ah00 - winy pieszego jest tutaj 0%. A poza tym nie masz tam dwóch pasów, tylko jeden - a że szeroki na tyle, ze mieszczą się tam dwa samochody - nie ma znaczenia. Znaki poziome wyraźnie mówią ile tam jest pasów. A ten co potrącił odwalił klasyczny manewr ładowania się "na trzeciego"...

ah00
2012-11-14 18:02:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oglądnij jeszcze raz i popatrz sobie jak stoją/jadą tam samochody. (nikt tam nikogo nie wyprzedza). Pojeździjcie trochę po miastach, a potem się wypowiadajcie. Żyjemy w Polsce i jakość oznaczeń pozostawia sobie wiele do życzenia.... Tego przejścia tam w ogóle nie powinno być, a skoro już jest to

nil.ban
2012-11-13 18:31:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe czy złapali tego cfelucha co wyprzedzał...?

longvader
2012-11-13 10:24:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wina ewidentnie jest kierującego bo WYPRZEDZAŁ BEZPOŚREDNIO PRZED PRZEJŚCIEM DLA PIESZYCH. Widzicie tam gdzieś drugi pas jezdni w tym samym kierunku..??

ven0m
2012-11-13 09:01:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dlaczgo TAXI przejechało pasem rowerowym ? Gdzie jest policja?

endi75
2012-11-13 08:32:21
Ocena: -16(glosow:18)-+
winę ponosi samochód, który ustąpił pieszemu: "Zabrania się zatrzymania pojazdu na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem". Gdyby "różowaty" zatrzymał się 10 metrów przed pasami doszłoby do w

optyk
2012-11-13 12:17:33
Ocena: 13(glosow:13)-+
Jezus Maria mam nadzieje ze nie masz prawa jazdy i nie jezdzisz autem. Jak mozna byc takim debilem. W tym przepisie chodzi np. o parkowanie samochodu mniej niz 10m od przejscia, bo wtedy ogranicza on widocznosc pieszym i innym kierowcom... moze nie uwierzysz ale to nie ma nic wspolnego z tym filmem.

dw90
2012-11-13 23:30:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wierze w to co czytam... nie wierze

niktnowy
2012-11-14 16:39:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
endi - twój komentarz sam w sobie nadaje się na stronę główną wiochy.pl

FireCrow
2012-11-13 05:52:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kierowca debil, zgadza się. Ale z opisem się nie zgadzam. Człowiek zwłaszcza na przejściu ma się nie czuć bezpiecznie, człowiek na przejściu ma uważać i mieć oczy nawet w d***ie, bo nigdy nie wiesz skąd się taki debil pojawi nagle!

schirin123
2012-11-12 23:06:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
wszystkim się spieszy każdy ma w dupi. widzieliście mało kto się zatrzymał niektórzy to po drodze rowerowej przejeżdżali aby szybciej głupie parę minut być wcześniej w domu pomocy i zainteresowania zero żenada. Wypadało by życzyć aby ich też to spotkało to może by inaczej spostrzegali dane sprawy al

Insane_144
2012-11-12 21:52:14
Ocena: -14(glosow:14)-+
nie k*rwa pieszy jak już sobie wlezie na te pasy to moze mieć wszystko w ciemnej d*pie bo on jest na pasach i moze wszystko

niktnowy
2012-11-14 16:43:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
On już jest na pasach - a twoim zas*ranym obowiązkiem jest się przed tymi pasami zatrzymać, bez względu na to, czy pieszy się rozgląda, czy ma łeb spuszczony i ogląda czubki własnych butów.

raifel
2012-11-12 21:28:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
TO JEST NASZA POLSKA. OSOBA CO PRZEPUSCI TO 1 NA 15 KIEROWCOW. TACY SKUR..... NIE POWINNI NIGDY DOSTAC PRAWA JAZDY !!!!!! ALE JAK ZNAM ZYCIE PEWNIE I TAK UZNAJA ZE TO WINA PIESZEGO

Szakal85
2012-11-12 21:18:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pracuję jako kierowca i z racji, że mi się nie śpieszy przepuszczam pieszych, ale chyba przestanę, bo zawsze jakiś debil z lewego pasa nie wie co to przejście dla pieszych. W Polsce najbezpieczniej jest po prostu jechać, bo tak jak tutaj, puszczanie stwarza tylko zagrożenie.

teka83
2012-11-12 21:10:20
Ocena: -5(glosow:15)-+
ewidentna wina kolesia ale nie mniejszym idiota jest ten potracony jak sie przechodzi przez ulice to sie rozglada a nie leb na ziemie co g***a szukal?

master-86
2012-11-12 20:32:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Najlepsza" była ta taryfa, co przejechała trasą rowerową...

TheGoral101
2012-11-12 20:19:01
Ocena: -1(glosow:7)-+
I to mnie w kurwia w tym portalu,jak ktos pokaze kawalek dupy lub nie daj boze troche komus sutek wystaje to jest k urwa 18+ a tu typkowi nogi przetracilo i jest ok co za debil tym rządzi

szulcik
2012-11-12 19:39:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
i dzieciak do szkoły nie dotarł .. niektórym brakuje rozumu i wyobraźni ..

hagen24
2012-11-12 19:33:20
Ocena: 8(glosow:8)-+
A ten taxiarz co wali drogą dla rowerów też niezły!Parę mandatów można wystawić z tego krótkiego filmiku, oprócz oczywiście idioty który nawet nie zwolnił przed przejściem.

SoczekZfoczek
2012-11-12 19:18:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
no kierowca trochę zapierdzielał ostro i chyba spier.olił na to wygląda.. ale fakt faktem, że gościu w ogóle się nierozglądał też powinien bardziej uważać..

andrzej67k
2012-11-12 18:34:22
Ocena: 9(glosow:9)-+
Znacie zasadę ograniczonego zaufania?

ROBI00000000
2012-11-12 18:34:21
Ocena: 15(glosow:19)-+
A słyszeliście komentarz w tv? Ten kierowca pomimo takiego dowodu na razie nie jest podejrzany nawet o popełnienie wykroczenia...które zarejestrowała kamera zdaję się sklepowa przy wejściu.To kur..a kpina z prawa!

namor6555
2012-11-12 18:24:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
w trakcie egzaminu na dwupasmówce zatrzymałem na przejściu.Pieszy mnie minął i przechodził przed samochodem stojącym obok mnie ,ja ruszyłem myśląc że można.efekt natychmiastowy :( Pieszy ma też obowiązek upewnienia się,ale winić poszkodowanego że został na pasach potrącony to przesada .

RuszofyAniolek
2012-11-12 18:00:18
Ocena: 10(glosow:12)-+
Pierwsza rzecz, którą uczy się podczas kursu prawa jazdy to dwie rzeczy: 1. NIE WOLNO wyprzedzać na pasach dla pieszych. 2. NIE WOLNO wyprzedzać na skrzyżowaniu. Wina leży ewidentnie po stronie kierowcy. I każdy kto twierdzi inaczej, albo sam nie posiada prawa jazdy, albo sam łamie przepisy drogo

RuszofyAniolek
2012-11-12 18:04:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
*drogowe, myśląc, że jest bez winny. Ludzie, ogarnijcie się. Na filmiku widać, że samochód ZATRZYMUJE SIĘ, a pieszy, nim wchodzi na pasy, dziękuje i rozgląda się po jezdni.

Samwise_Gamgee
2012-11-13 02:42:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
o matko dzięki za wypowiedź, bo pomału myślałam że tu sami debile na tej stronie, ewidentnie widać że kolo gościa puscił za co on mu jeszcze ręka podziekował, a w kretyni piszą że sie nie rozgladał? właśnie widać jakimi kierowcami są Polacy, gnój na pełym gazie wjeżdza na pasy, ale wina potrąconego

Baron_Sanedi
2012-11-12 17:41:38
Ocena: -19(glosow:27)-+
święta krowa zobaczył że go puszcza to przeszedl i już sie nie interesuje i rozgląda czy coś jedzie czy nie. Ma pierwszeństwo jak juz jest na pasach, ale to nie znaczy że nie musi byc ostrożny, bo wiadomo jak jeżdza niektórzy!! Niektórym brakuje zdrowego rozsądku

nevaehen
2012-11-12 20:14:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Beatmaker24
2012-11-12 17:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
dlatego zawsze gdy wchodze na jezdnie rozglądam sie 50 razy by uniknąc takiej sytuacji jak ta,poprostu wybiegam myslą dalej niz dystans ktory mam do pokonania,bo debili nie brak i myslec trzeba za nich.logiczne ze skoro ten rozowy stoi to kogos puszcza wiec kurrwa powinien sie ten debs rowniez za3ma

tryni
2012-11-12 17:31:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
no jasne wieśwagen III nic dodać nic ująć jeżeli samochód po prawej się zatrzymuje to ja też zaczynam hamować to jest odruch ale w wieśwagenie kierowca ma klapki przy oczach i tylko widzi co się dzieje przed nim a nie obok.

zbiczeek
2012-11-12 21:30:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chciales zablysnac wiejskimi madrosciami, a odroznic golfa III od astry I nie potrafisz.

mpeer
2012-11-12 16:06:00
Ocena: -6(glosow:18)-+
Owszem kierowca debil, ale ten na pasach nie mniejszy. Nie wyobrażam sobie iść przez pasy i się nie rozglądać. To pieszy będzie inwalidą nie kierowca, także też powinien zachować ostrożność, a nie iść jak świętą krowa

Samwise_Gamgee
2012-11-13 02:45:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Inna_557
2012-11-12 14:57:54
Ocena: -12(glosow:14)-+
Po co wy dajecie takie filmiki na wiochę jak to nawet nie jest śmieszne ! -,- Żałosne !

mpeer
2012-11-12 17:20:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
A czy wiocha musi być śmieszna?

sylbosk
2012-11-12 13:47:35
Ocena: 9(glosow:11)-+
ja tak kiedyś przechodziłam z dzieckiem w wózku przez przejście. przepuścił mnie bus i nie było nic widać co się dzieje na drugim pasie więc zwolniłam żeby zobaczyć a tu przed samym wózkiem przejechał jakiś imbecyl! nie wiem co bym zrobiła jakby się coś mojemu dziecku stało przez taką pustą pałę!

mix22
2012-11-12 13:24:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
mój instruktor wbijał mi to do głowy codziennie, aż mi sie po nocach śniło. Mam wyrobiony nawyk zatrzymywania się w takich sytuacjach

fender77
2012-11-12 13:22:52
Ocena: -21(glosow:37)-+
Wina kierowcy ale pieszy zachował się jak debil ze świadomością 3 latka.

sylbosk
2012-11-12 13:50:04
Ocena: 17(glosow:25)-+
a niby dlaczego? zatrzymał mu się samochód to przeszedł, a kierowca ma święty obowiązek zatrzymać się jak pieszy jest na przejściu!

kukiee
2012-11-12 15:19:38
Ocena: 1(glosow:15)-+
fender77 ma rację. Wina kierowcy ogromna. Ale pieszy mógłby temu zapobiec, gdyby najnormalniej w świecie się oglądnął czy coś nie jedzie. Nic go to nie kosztuje, a ratuje życie.

kukiee
2012-11-12 15:21:02
Ocena: 0(glosow:14)-+
Najśmieszniejszym jest dla mnie fakt, że od kierowców wymagane jest zachowanie 100% uwagi, podczas gdy pieszych na drodze traktuje sie jak małe dzieci. Tak jakby kierowca był jakimś nadczłowiekiem.

kukiee
2012-11-12 15:22:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
2012-11-12 15:22:51
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja wiem "swiety obowiazek", "bezwzglednie musi" itp, itd, bla, bla, bla, ale ja wiem tez, ze nogi polamane dlugo sie goja i troche bola, wiec na takich przejsciach (2pasy) ZAWSZE dokladnie sie upewniam i dookola rozgladam, a nie wale w ciemno, tylko dlatego, ze "przepisy sta

kukiee
2012-11-12 15:34:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kukiee
2012-11-12 15:36:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lakier5
2012-11-12 13:11:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przejscia dla pieszych powinny też być lepiej oznaczane, przy dużym natężeniu ruchu takie przejscie może naprawde zaskoczyć szczególnie gdy się nie zna miasta. Nie bronie kierowcy ale to też według mnie jest ważna sprawa.

dan93
2012-11-12 12:50:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeszcze dodam - za nieudzielenie pomocy też powinny się posypać mandaty - widać kolesi którzy omijają to bez spojrzenia ...

magic1948
2012-11-12 13:59:54
Ocena: 11(glosow:11)-+
Nie popadajmy w paranoję. Tam kilka osób wyszło pomóc, to ile ich miało pomagać? Ze dwa bataliony?

dan93
2012-11-12 12:47:54
Ocena: 8(glosow:10)-+
Szpakaz- nie masz prawa wyprzedzać pojazdu na pasach ! Więc wina nie jest pieszego tylko kierowcy- a jeśli ty nie wiesz co to wyprzedzanie na pasach to zachęcam do lektury ,, kodeks drogowy " Więc popieram ,,ORGAN49" jeszcze więzienie bym dorzucił.

zbiczeek
2012-11-12 15:14:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czerwone/rozowe auto zatrzymalo sie przed pasami, wiec nie ma mowy o wyprzedzaniu NA PASACH. Inne przewinienia obciazaja kierowce czarnego auta.

Makaron666
2012-11-12 16:26:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
zbiczeek mózg jak coś zatrzymało się przed pasami raczej nie ma możliwości wyprzedzić nie wjeżdżając na pasy siedziałeś kiedyś za kierownicą??

zbiczeek
2012-11-12 19:03:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
@makaron - mozg jak cos zatrzymalo sie przed pasami raczej nie ma mozliwosci wyprzedzic to cos na pasach, na ktore to cos nie wjechalo, bo zatrzymalo sie przed nimi. Siedzialeś kiedys za kierownica? Logiki troche czlowieku.

Szpkaz
2012-11-12 12:36:56
Ocena: -18(glosow:20)-+
Teraz wszyscy sie wyżywają na kierowcy dla mnie to jest oczywiste, ze wina jest po stronie pieszego, ten czerwony sie jeszcze nie zatrzymał, zaczął dopiero zwalniać a ten wchodzi na pasy, a bardzo trudno zobaczyć w takiej sytuacji pieszego na pasach, bo własnie został zasłonięty przez tego czerwoneg

szczepcio23
2012-11-12 12:43:30
Ocena: 12(glosow:14)-+
widać że znasz się na przepisach. obowiązuje zakaz wyprzedzania na pasach.po co wyprzedzał. wina kierowy.

magic1948
2012-11-12 13:58:46
Ocena: 7(glosow:7)-+
Po pierwsze przed przejściami dla pieszych zawsze należy zachować szczególną ostrożność. Po drugie, ktoś się zatrzymuje żeby przepuścić pieszego, to się na chama nie omija.

mcebury
2012-11-12 14:54:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
Te samochody nie zatrzymały się przed przejściem dla jaj tylko w określonym celu i nie ważne czy ku*wa jest tam pieszy czy go niema! Nie wyprzedza się na pasach ani skrzyżowaniach.

zbiczeek
2012-11-12 15:08:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
@szczepcio - Wczoraj juz ta sama, co Ty bzdure kilkukrotnie w faktach powtorzono. Jakie WYPRZEDZANIE NA PASACH? Skoro wyprzedzany samochod do pasow nie dojechal jeszcze, to nie mozna go na pasach wyprzedzic, to jest brak logiki. Poza tym wina kierowcy czarnego auta nie podlega zadnej dyskusji.

mcebury
2012-11-12 22:55:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
ku(r)wa niektórym to trzeba tłumaczyć jak debilom.... Wyprzedzanie na przejściu dla pieszych i bezpośrednie przed nim

krzychoo33
2012-11-12 11:16:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mistermas
2012-11-12 11:02:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
ja pitole przez 3 dni o tym trabili w tv...a teraz to jest tutaj

organ49
2012-11-12 11:01:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
zabrac prawo jazdy na minimum 5 lat i po tym czasie jak cos wywinie to dozywotnio. Do tego pokrycie wszelkich kosztow leczenia z wlasnej kieszeni plus zadosc uczynienie dla pieszego jakies minimum 30 tysi

sharkopi
2012-11-12 11:28:42
Ocena: 6(glosow:6)-+
Za takie coś zabrać prawko i nie na jakieś tam 5 lat tylko odożywotnio. I niech płaci z własne kieszeni za leczenie tego przechodnia. Trzeba być po prostu idiotą żeby na przejściu dla pieszych wyprzedzać auta.

magic1948
2012-11-12 13:57:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak auto stoi żeby przepuścić pieszego to drugie go nie wyprzedza, lecz omija. Tak, gwoli ścisłości. Kilka osób wyleczyłem 500zł i 10pk za takie coś.

xenomorph666
2012-11-12 10:25:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Faktycznie debil, żeby jeździć po chodniku ;)

robertoblabla
2012-11-09 19:02:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przeczuwał coś - rozgrzał stawy w lewej nodze zanim wszedł na pasy.

extraper
2012-11-09 17:53:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czuję się prawie jak w ruslandzie "kto pierwszy ten lepszy"

Makaron666
2012-11-09 15:06:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
policja i tak nie wykorzysta tego nagrania a sąd przyklepie winę na podst. opinii biegłego, że pieszy biegł 60km/h Polska

godik3mie
2012-11-09 15:00:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
..nie ma to, jak wyprzedzanie na przejściu dla pieszych, ech...

HakanSzwili
2012-11-09 14:46:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
W tych czasach to już nawet na pasach nie można czuć się bezpieczny !!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0