lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.11.2012, 20:17:41   przez: ANALNY_LOWCA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 609  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(218)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bum6bum6bum6
2012-11-06 20:19:29
Ocena: 15(glosow:31)-+
i w tym przypadku lubię swoją chorobę...

swirus90
2013-02-06 08:16:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
je*** pedałów na ryj kamienie !!!

CrissCross
2012-12-04 19:11:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ludzie, myślicie choć trochę sami? To jest zwykła prowokacja. Chyba nigdy geja na oczy nie widzieliście. Owszem, wygląd tych gości jest wiochą, ale nie można mylić homoseksualizmu z tym czymś. Ogarnijcie się.

Alvaro91
2012-11-25 10:19:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
To teraz tak : Gej człowiek normalny nie wzbudzający podejrzeń Pedał hm człowiek lekko lalkowaty Ciota to to wyżej. Sam jestem Gejem ale ciot nie toleruje, budzą we mnie wstręt. !

Theroqs
2012-11-25 06:28:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
Manipulacyjny demot... Na zdjęciu są jakieś transy lub przebierańce którzy próbują wykreować fałszywy stereotyp homoseksualisty i pewnie mają w tym swój niecny cel...

ice-stybreaker
2012-11-24 02:46:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

orangu
2012-11-23 23:27:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
Homofob - to brzmi dumnie!

lanzecka
2012-11-23 19:15:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
To bardzo proste - bądźcie zwykłymi ludźmi i z racji swojej orientacji nie domagajcie się szczególnych względów , a zwłaszcza zachwytów - jacy to wyjątkowi jesteście.

lanzecka
2012-11-23 19:06:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
Oni są zwyczajnie nieestetyczni!

loki789
2012-11-22 22:21:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
To już wiem na co jestem chory :D A tak nawiasem to mam wstręt do takich ludzi.

erebeka7
2012-11-22 18:36:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak na pewno! a świstak siedzi i zawija w te sreberka...

Lola90009
2012-11-22 15:49:47
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

meredith100
2012-11-22 10:27:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
Raz chociaż taka dyskusja mogłaby zakończyć się konstruktywnymi wnioskami. Jaki ma być gej, co może a czego nie? Co was zadowoli biorąc pod uwagę, że nie znikniemy, tak realnie, logicznie? I czy możemy na coś liczyć w zamian, biorąc pod uwagę, że jesteśmy jednak ludźmi?

Keront
2012-11-24 19:21:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
Konstruktywne wnioski? W zależności jaki kierunek obiorą rządzący nami homoseksualizm będzie tolerowany lub tępiony. A wiec sympatie społeczne tez będą sterowane. Normalne jednak nie będzie to nigdy, gdyż jest niezgodne z naturą człowieka.

meredith100
2012-12-04 14:47:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z moją jest zgodne...

Vedat
2012-11-22 05:26:28
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie lubię homoseksualizmu. Widok całujących się mężczyzn wzbudza we mnie niesmak. Tak samo jak ogórki kiszone, maślanka i indyk. Czy mam przez to nienawidzić ludzi którzy te ogórki i indyka lubią? Nawoływać do zakazu produkcji maślanki? To absurd.

eziemezie
2012-11-22 02:56:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

amarantova
2012-11-21 23:48:53
Ocena: 4(glosow:20)-+
btw, wolę być chora na homofobię niż na homoseksualizm ;]

amarantova
2012-11-21 23:47:34
Ocena: -3(glosow:13)-+
niestety, albo i stety.. jestem nietolerancyjna w tym wypadku. i mam baaardzo mieszane uczucia co do par homosexualnych... i nie wiem co o tym wszystkim myśleć, raczej jestem temu przeciwna i nie podoba mi się takie zachowanie ! dziękuję

meredith100
2012-11-22 09:34:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
Homoseksualizm nie jest chorobą, homofobia też, choć nigdy nie spotkałem homofoba. Często jednak ludzi, którzy się z tym nie spotkali, a w domu wychowani byli konserwatywnie, i to dla nich coś złego, sam tak byłem wychowany. Potrzeba tylko dialogu i większego zrozumienia.

MaestroS
2012-11-21 22:29:27
Ocena: 7(glosow:15)-+
Oni nie są normalni. To jakieś cioty, już nawet nie pedały.

Mundzio84
2012-11-21 17:19:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
A jeszcze małe sprostowanie dla tych, co nie zrozumieli, a czytając komentarze niżej widzę, że sporo ich jest.Podpis tego demota to sarkazm.Jeśli nie wiecie co to, polecam ciocię wiki.

Nibiru
2012-11-21 17:42:18
Ocena: -16(glosow:22)-+
to nie jest sarkazm. Oni są normalni. Transwestytyzm nie jest zaburzeniem. Dotyczy do 2% mężczyzn.

Mundzio84
2012-11-21 17:47:36
Ocena: 13(glosow:23)-+
Więc w takim razie, przebieraj się dalej w damskie ciuszki i wmawiaj sobie że jesteś zupełnie normalny.Wmawiaj sobie, że wszyscy ci u których, wyglądając w ten sposób, budzisz obrzydzenie są chorzy.Z pewnością twoi koledzy, czujący pociąg do dzieci, trupów, czy zwierzaków, też są normalni.

Mundzio84
2012-11-21 17:50:11
Ocena: 8(glosow:16)-+
Ich chore ciągoty też nie są żadnymi zaburzeniami.Ich jakiś procent przecież też jest w społeczeństwie.Przeczytaj to co napisałeś i zastanów się nad sobą, bo życie w swoim wyimaginowanym świecie, gdzie wszyscy tłumaczycie sobie, że wszystko z wami ok, napewno was takimi nie uczyni.

meredith100
2012-11-22 09:48:39
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nibiru, transwestytyzm jest zaburzeniem, zaburzeniem płci i to bardzo poważny problem, wymaga specjalistycznego podejścia. Mundzio84 w bardzo łatwy sposób pakujesz wszystko do jednej szuflady.

Colored
2012-11-21 16:52:40
Ocena: 6(glosow:12)-+
skoro ja mam być tolerancyjna dla nich, to dlaczego nikt nie może tolerować mojej choroby?

wiocho
2012-11-21 15:42:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oprócz chorób, komuś się jeszcze zdrowo POPIER.....O w dyni.

cichoc69
2012-11-21 14:53:54
Ocena: 8(glosow:14)-+
Widzę, że niektórzy na siłę próbują być światowcami. Osobiście są mi obojętni niech sobie robią co chcą i żyją ale nie mówcie mi że faceci wsadzający sobie na wzajem w dupę są normalni. To nie jest normalne!

abdulx
2012-11-21 14:09:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie jestem chory na homofobię, a oni nie są normalni. Zanim się stworzy taki demot, powinno się poznać znaczenie słowa normalność.

Puma1984
2012-11-21 14:07:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mnie tam nie obchodzi kto kogo posuwa. Ale gdy kobieta się tak maluje, to mówią, że "blachara", itp... Umyliby ryje i wszystko byłoby ok.

martenscool
2012-11-21 13:37:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie jestem chory, a to są PEDAŁY, nie Geje...

halva
2012-11-21 09:37:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie , oni nie sa normalne .... a ja nie jestem chora na homofobie.Nie przeszkadza mi to , ich zycie , ich cialo wiec niech roia z nim co chca ....puki nikogo nie krzywdza mi to nie przeszkadza.Ale nigdy nie powiem ze sa normalni , bo to normalne nie jest! 1

Czarny9333
2012-11-21 08:21:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co ten admin promuje ??? jak możecie dajcie lajki żeby widział. Co do tych 2 nie są normalni , to są ludzie którzy niszczą nasz kraj za pieniądze z Brukseli. Do prawdziwych homosiów nic nie mam bo tacy zawsze byli i będą.

gabi2003
2012-11-21 08:14:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten w panterce fryzurą podobny do P!nk haha

lukaszlkam
2012-11-21 07:58:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
oni są do gazu

Nibiru
2012-11-21 17:44:58
Ocena: -7(glosow:13)-+
a ty do bani.

yeti1992
2012-11-22 01:16:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
2012-11-21 06:08:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
tacy normalni jak szczur ,szczur nie chowaj się

Keront
2012-11-21 04:07:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
O kur*a! Cale życie bylem i nadal jestem nienormalny i chory i nawet o tym nie wiedziałem. O dziwo, dobrze mi z tym! Gdyby nie pedały nawet byśmy nie wiedzieli jakim zdegenerowanym społeczeństwem byliśmy do tej pory.

blue_sky4
2012-11-21 03:51:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
Szminka używana przez faceta jest jak pasta do butów na zębach. Można ją użyć niezgodnie z przeznaczeniem, ale niesmak pozostaje...

beerni
2012-11-21 01:04:55
Ocena: -10(glosow:20)-+
kto wam dał prawo mówić co jest normalne a co nie ...kto ..zaraz wy jesteście normalni zapomniałem ...zakompleksione przestraszone barany ....cała Polska to jedna wielka wiocha ..z takim myśleniem nigdy nóg z gnoju nie wyrwiecie...amen

krytykant666
2012-11-21 02:27:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krytykant666
2012-11-21 02:29:35
Ocena: 6(glosow:12)-+
Nikt Ciebie tutaj nie trzyma wieśniaku. Pamięta, wieśniak może wyjechać ze wsi,ale wieś z wieśniaka nigdy. Co mam na myśli? Za granicą będziesz polaczkiem-wiejskim popychadłem.

blue_sky4
2012-11-21 03:46:23
Ocena: 7(glosow:13)-+
Norma jest ustalana przez społeczność. Skoro zdecydowana większość ludzi jest heteroseksualna, to pozostała część o odmiennej orientacji odstaje od normy. Zatem pedalstwo jest nienormalne!

Genialon
2012-11-20 23:36:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wyborcy biłgorajskiego filozofa...

beton82
2012-11-20 23:27:38
Ocena: 10(glosow:16)-+
Juz niedlugo pora na zoofilie! Zalegalizowac malzenstwa ze zwierzetami! A poznij z trupami, dziecmi ect. Qrwa to nie jest normalne...

Mundzio84
2012-11-21 17:16:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
Małżeństwa ze zwierzętami i z dziećmi są już w niektórych częściach świata legalne.

malgolina
2012-11-21 17:22:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niektórym ludziom kiedyś się znudzi i z Marsjanami będą chcieli kopulować ;)

shoobi
2012-11-20 23:16:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
A fuj... :) Panie od lodów z polewką czeko

wilkuu
2012-11-20 22:44:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
tym sie właśnie różni gej od pedała.

rooa
2012-11-20 22:43:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
jestem chory do szpiku kości...

KogosTuPonosi
2012-11-20 22:36:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dupie z takim makijażem to zaraz by wyrzygiwali że tapeciara ;D

p741
2012-11-20 22:09:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
sorry, ale jestem homo ale i dla mnie to nie jest normalne...

commic
2012-11-20 22:08:26
Ocena: 7(glosow:13)-+
pedały a nie żadna homofobia po prostu pedały i tyle

Necrathal
2012-11-20 21:57:27
Ocena: 5(glosow:15)-+
Do gazu i po problemie.

DariuszJaworzno
2012-11-20 21:53:54
Ocena: 12(glosow:18)-+
Jestem hetero i z tym się tak nie obnoszę i nie organizuje pochodów w których świece jajami ..

m.dzikiewicz
2012-11-20 22:46:24
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

blue_sky4
2012-11-21 04:00:36
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ale za to ch.j wam w d.pę...

MrJopo
2012-11-20 21:40:37
Ocena: 13(glosow:21)-+
Jeśli natura nie obdarzyła ich popędem do płci przeciwnej , to oznacza że są niepełnosprawni

Podlasiak1977
2012-11-20 21:23:51
Ocena: 5(glosow:15)-+
jak widze takie cos to od razu dostaje ataku homofobii.nieuleczalna choroba.musze jakos z tym zyc:)

marillion
2012-11-20 21:22:59
Ocena: 9(glosow:13)-+
Homofobia chyba lepszą jest chorobą. Nie gnębię tych ludzi, ale budzą we mnie wstręt.

W1kt00r
2012-11-20 20:57:33
Ocena: 13(glosow:17)-+
Nie wiem czy autor miał na mysli robienie sobie jaj z tego podpisu na dole (popieram), czy też naprawde tak uważa (WTF). Jesli to drugie - to ja jestem dumny ze swojej choroby. Chociaż - choroba to to nie jest... Od kiedy zdrowy rozsądek i tradycyjne wzorce składają sie na chorobę?

xxxwojciechxxx
2012-11-20 20:46:28
Ocena: 8(glosow:14)-+
ONI SĄ NORMALN...................................YMI PEDAŁAMI :D

kawalrafala
2012-11-20 20:31:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rexik
2012-11-20 20:32:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
No..................... ej!!!!

marek256
2012-11-20 20:29:44
Ocena: 6(glosow:8)-+
Normalni????ale w którą stronę,adolek się w grobie przewraca

kdbw
2012-11-20 20:16:32
Ocena: 8(glosow:10)-+
nie, nie są.

zajcew26
2012-11-20 20:12:26
Ocena: 10(glosow:16)-+
Ochyda. Won z tym cwelami. Jak moża tolerować takich ... brak mi słów

awesomebeauty
2012-11-20 20:09:33
Ocena: -5(glosow:9)-+
Mnie tam oni smiesza. Jakby wszyscy byli szarzy to I życie bylo by szare. Trochę dystansu do zycia. Zreszta to jest parada czyli tak jak bal przebierańców.

mistef35
2012-11-20 20:02:57
Ocena: 10(glosow:12)-+
jeżeli ktoś uważa , że oni są normalni ,powinien zmienić lekarza ,bo ten go oszukuje .

huehue798
2012-11-20 19:55:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

meme12
2012-11-20 19:39:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
to nie są Homoseksualisci tylko geje a to jest duza różnica homoseksualisci byli i są od zawsze a geje często udają homoseksualistów za pieniądze z brukseli aby zniszczyc normalne społeczeństwo

piotrek2011m
2012-11-20 19:39:11
Ocena: 0(glosow:10)-+
Co znaczy "normalni"?

innowertyk
2012-11-20 19:14:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
To pewnie dodał któryś z tych dwóch ze zdjęcia xD

WMG1945
2012-11-20 21:49:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz co to ironia?

innowertyk
2012-11-20 19:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
2012-11-20 19:11:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
Niestety dla wszelkiej maści zboków, ale ogromna większość jest nieuleczalnie chora na normalność.

Kira91
2012-11-20 19:03:33
Ocena: 0(glosow:10)-+
To demot kogoś kto jest autentycznie homofobem -.- Ja nie mam nic przeciwko homoseksualistom, ale to co tu jest na zdjęciu już jest chore! Tylko, że nie wszyscy homoseksualiści mają coś z główką jak ta dwójka, więc ta ironia pod spodem jest wręcz żałosna.

m.dzikiewicz
2012-11-20 22:49:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Widziałeś żeby ktoś poza paradą tak chodził? ja nie...

Gruber
2012-11-20 19:03:20
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czy znajdzie się jeszcze jakiś idiota, który myśli że przeciętny homoseksualista tak wygląda?

zyzy33
2012-11-20 18:49:50
Ocena: 7(glosow:9)-+
Słyszałem wypowiedź jednego homoseksualisty w radio. Powiedział, że takie parady bardzo szkodzą homoseksualistom. Ludzie widzą takie "coś" i uważają, że każdy gej jest taki. Uwieżcie, że macie znajomych gejów i nawet o tym nie wiecie. Bo i nie ma się czym chwalić - kogo obchodzi co robisz

intermag75
2012-11-20 20:05:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz na mysli homoseksualnego, a nie geja czy pedala

Maluzis
2012-11-20 18:49:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieszjak
2012-11-20 18:32:28
Ocena: 5(glosow:11)-+
to nigdy nie było nie jest i nie będzie normalne !

marta3
2012-11-20 18:26:54
Ocena: -5(glosow:11)-+
co wy macie od homoseksualistow?? to nie ich wina ze sa tacy , tak jak kazdego bog stworzyl tak jak i ich a ze nie ukrywaja sie to dobrze nawet bardzo dobrze ,

footooroom
2012-11-20 18:22:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
Homoseksualizm jest normalny, był jest i będzie a to to co na tym zdjęciu to już jest pedalstwo i to trzeba tępić.

Mundzio84
2012-11-20 18:59:54
Ocena: 1(glosow:11)-+
Że coś było, jest i będzie nie znaczy, że jest normalne.

pmax330
2012-11-20 18:20:30
Ocena: 3(glosow:9)-+
normalnie to by wygladali jakby ich nie bylo

guido1970
2012-11-20 18:16:14
Ocena: 10(glosow:12)-+
Jeżeli komuś to sprawia przyjemność,proszę bardzo,niech nadstawia d,upę nawet wyposzczonemu, ogierowi.Jednak gdy dorośli faceci usiłują publicznie przekonywać innych że to normalne,to moja tolerancja kończy się właśnie w tym momencie.

longvader
2012-11-20 18:06:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Coraz więcej ludzi mówi, że już dawno wojny nie było.. Nie żebym tęsknił ale to leczy z wielu rzeczy..

Enlightened
2012-11-20 17:57:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ktoś komuś każe łazić na gejowskie zloty???

neurotyczny_jan
2012-11-20 18:00:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
młodzież wszechpolska i onr każą chodzić swoim członkom.

Peterz
2012-11-20 18:17:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Spec od członków się znalazł

WMG1945
2012-11-20 21:58:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Enlightened Tylko te zloty(parady) odbywaja sie w naszych miastach!Mam wyjechac z miasta bo pedaly chca po ulicach paradowac ?

Ubermensch
2012-11-20 17:43:29
Ocena: 8(glosow:22)-+
Spalić pedalskie ścierwo.

yoggoth
2012-11-20 17:24:40
Ocena: 11(glosow:21)-+
Homofobia to chyba strach przed własną płcią, prawda? a tutaj to ja diagnozuję tylko zdrową nienawiść do spedalenia i ciotowatości. Facet ma być facet, posuwać kobiety, a nie innych facetów. Nienawidzę pedalstwa. I niech mi żaden pedał nie wciska że to normalne.

neurotyczny_jan
2012-11-20 17:22:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
do pisu z nimi na posłów!

Peterz
2012-11-20 18:19:31
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja tam bardziej proponował bym Rucha Palikota ... co by było do kolekcji.

polirl
2012-11-20 17:05:02
Ocena: 7(glosow:13)-+
TO ONI SA CHORZY NA HETEROFOBIE QRWA!!!!

polirl
2012-11-20 17:03:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NN829
2012-11-20 17:02:24
Ocena: -2(glosow:8)-+
Pedały, katolstwo, lewaki i prawusy: Żyjcie sobie tylko nie obnoście się ze swoimi "poglądami" żadnych marszów, zbiorowych modlitw czy zamieszek...

Nibiru
2012-11-20 17:01:43
Ocena: -7(glosow:9)-+
Skoro sam się zdiagnozowałeś, to po co to tu wrzucasz?

outlaws13
2012-11-20 16:54:25
Ocena: 5(glosow:23)-+
Homofobia w tym przypadku to dar a nie choroba. Pedały jeb(ane)

Nibiru
2012-11-20 18:20:07
Ocena: -8(glosow:12)-+
dar? Ciekawe od kiedy? Bezmózgowcu.

szulcik
2012-11-20 20:15:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
sam jestes bezmozgowcem ,,dupodajcu" ty jeden !!!Jezeli utozsamiasz sie z takimi ,,ludzmi" jak na zdjeciu to wspołczuje twojej rodzinie ze wyhodowała takie dziwadło!!

Nibiru
2012-11-21 05:09:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
współczuję tobie cw*lu, szulciku. PS. cieszę się, że dopiekłam dziewięciu bezmózgowcom homofobom.

szulcik
2012-11-21 07:38:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przepraszam co ty mi zrobiłas ?? Dopiekłaś ??Ty mi możesz co najwyzej żołedzia obciągnąć ,a nie dopiec!!Przez takich jak ty świat schodzi na psy i wszelkie wartosci ulegaja zdeptaniu i zeszmaceniu,oby jak najmniej takich tępaków z trocinami w głupim łbie!!

szydera88
2012-11-20 16:27:01
Ocena: 4(glosow:20)-+
cioty paskudne!!! LUDZIE LUDZIE!!! DAJCIE MIE SIEKIERE!!

kamer95
2012-11-20 16:01:20
Ocena: -13(glosow:23)-+
Kobiety też sie malują i jakos nikomu to nie przeszkadza.

Peterz
2012-11-20 17:23:23
Ocena: 5(glosow:15)-+
Idź daj dupy bo one też tak robią

Krizs415
2012-11-20 15:31:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
Akcja T4. (a jak nie wiesz co to jest to wpisz wikipedie)

joker89
2012-11-20 15:30:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nick autora mówi sam za siebie „ ANALNY_LOWCA" dziwne że takie ochydztwo powędrowało na główną. Może admin ...........

normal1
2012-11-20 15:17:26
Ocena: 12(glosow:18)-+
oni są chorzy

Zeusek
2012-11-20 15:14:49
Ocena: 8(glosow:12)-+
Chyba ktos nie uwzglednil roznicy miedzy gejem a pedalem to nie to samo...

vIntelektualistav
2012-11-20 16:53:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
to nawet nie pedały a zwykli transwestyci.

outlaws13
2012-11-20 17:16:53
Ocena: 2(glosow:8)-+
pedał to słowo wyrażające sprzeciw a gej to słowo oznaczające akceptacje.

WMG1945
2012-11-20 22:03:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jaka jest roznica? pedal ma o jedna dziure wiecej w dupie czy co?

arigold7
2012-11-20 22:26:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
dla mnie pedaly to homo ktorzy wciskaja reszcie swiata ze to normalne, geje przyznaja sie ze to choroba

Zeusek
2012-11-22 20:35:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
arigold jestes tepy to po pierwsze... Roznica miedzy pedalem a gejem jest taka ze gej to normalny chlopak ktory woli innego chlopaka a pedal ubiera sie jak kobieta ma kobiece odruchy swoim wygladem i zachowaniem musi pokazac calemu swiatu ze jest jaki jest

kola564
2012-11-20 15:00:41
Ocena: 7(glosow:11)-+
Homoseksualista, a pedał to różnica

vIntelektualistav
2012-11-20 14:54:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
a co ma transwestyta do homoseksualisty? transwestyci ubierają damskie stroje dla uzyskania satysfakcji seksualnej etc. lubią się przebierać za drugą płeć i.. Z REGUŁY MIMO WSZYSTKO PREFERUJĄ KOBIETY :D

yoggoth
2012-11-20 17:28:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Z całym szacunkiem, ale czy nie mylisz pojęć? Ubieranie się w damskie stroje to fetysz, a transwestyta to jedna płeć, która się uważa za przeciwną. Jeśli sięmylę, poprawcie mnie.

Michaelowa
2012-11-20 14:22:23
Ocena: 4(glosow:10)-+
Byli by normalni gdyby nie te całe parady równości. Można mieć inną orientację, ale zaraz trzeba odwalać takie cyrki?

CzarnyAniol
2012-11-20 14:10:20
Ocena: -6(glosow:12)-+
No i fajnie:) ja nic przeciwko nie mam:)

jarnut
2012-11-20 14:06:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
I wlasnie dlatego "normalni" homo sa traktowani jak sa

szulcik
2012-11-20 14:04:37
Ocena: 3(glosow:17)-+
jestem dumny ze jestem chory! pedały to nazywają ,,homofobia" Pedały do gazu !!!

diamentowamaska
2012-11-20 13:56:09
Ocena: 9(glosow:13)-+
Wolę swoją homofobię niż ich normalność !

meredith100
2012-11-20 13:54:52
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jestem homoseksualistą, patrząc na nich, nie widzę nic ciekawego. Przebierańcy, którzy sprawiają, że ciężko szanować moje środowisko, nie dziwie się, że większość to uwiera. Nie rozumiem idei parad, gdzie afiszuje się pustkę. Jestem jednak normalny, a homofobia bierze się z braku dialogu i wiedzy.

Wiesniakznetu
2012-11-20 14:07:50
Ocena: 8(glosow:10)-+
W końcu jakiś normalny homoseksualista a nie kolejny homopropagandzista, któremu tylko w głowie wyzywanie wszystkich od nietolerancyjnych

diamentowamaska
2012-11-20 14:10:51
Ocena: 10(glosow:16)-+
Niedługo to i pedofile będą uznawali się za normalnych i będą szukali dialogu ......

meredith100
2012-11-20 14:39:00
Ocena: 1(glosow:11)-+
Toleruję zdanie innych póki ktoś mnie nie krzywdzi. Porównanie do pedofilii jest nie na miejscu. To tak jakbyś nie odróżniał normalnego zbliżenia od gwałtu. Pedofil krzywdzi dziecko. Homoseksualiści nikogo do niczego nie zmuszają.

vIntelektualistav
2012-11-20 14:59:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
homoseksualizm nie jest niczym nowym bo jego przejawy są chociażby w literaturze antycznej, dawniej był uważany za rzecz zwyczajną, homoseksualizm jest w rodzonym, nie można nic poradzić na pociąg do tej samej płci.."psujemy model rodziny" szkoda że większy odsetek hetero rodzin również ni

vIntelektualistav
2012-11-20 15:01:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
również nie ma dzieci* , skrócono mi komentarz~

rutinoskorbin
2012-11-20 15:45:11
Ocena: 2(glosow:8)-+
@vIntelektualistav, jeśli powołujesz sie na literaturą antyczną to wiedz że zoofilia tez była rzeczą normalną w tych czasach. 200 lat temu palono czarownice na stosie i też to była normalka... A afiszowanie na kazdym kroku swojej odmienności jest chore....

ardjanss
2012-11-20 16:39:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
@meredith100 a dupa cie nie boli?

meredith100
2012-11-20 21:31:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, nie boli, dziękuję za troskę.

Hisiek
2012-11-20 13:52:13
Ocena: -4(glosow:10)-+
Szkoda, że mało kto potrafi znaleźć różnicę między transwestytą, gejem, transseksualistą, drag queen czy fetyszystami

serek312
2012-11-20 14:07:12
Ocena: 7(glosow:13)-+
A na co komu taka wiedza potrzebna?

Max74
2012-11-20 18:54:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
To już jest w programie dla gimnazjum ?

szulcik
2012-11-20 20:20:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dla mnie facet to powinien byc facet obracać kobiety i ubierać sie porzadnie !A nie malowana ciota z wypietą dupą na męską dzidę !! pedały do gazu !!! przepraszam wpierw kula w łeb pózniej ,gaz by czasem nie spierd..lił !!

metmasior
2012-11-20 13:45:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Śmieję się z nich nie dlatego, że są gejami, tylko dlatego, że są absurdalnie ubrani i pomalowani.

Injector
2012-11-20 13:39:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Made-In-Poland
2012-11-20 13:33:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
"Liżą się faceci,w makijażu na ulicy. Ulubieńcy mediów, tolerancji wojownicy. Nie próbuj im mówić, że są chorzy na głowę. Oni są normalni to Ty jesteś homofobem"

Peterz
2012-11-20 17:26:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
Poczytaj trochę, a potem zrozum hasło którym operujesz, a którego znaczenia nie znasz ...

house32
2012-11-20 13:33:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ukradli Twoje kosmetyki ze Ci przeszkadzaja?

Paolcia2486
2012-11-20 13:07:28
Ocena: 6(glosow:8)-+
No jak dla mnie, to każdy w takiej charakteryzacji wyglądałyby ohydnie. Bez względu na to co mają między nogami i kogo preferują. I z pewnością nie jest to normalne.

mlw1488
2012-11-20 13:05:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
poza tym na podstawie czego osoby pro-pedalskie zarzucaja przeciwnikom głupote, braki w wyksztalceniu, zasciankowsc itp? ze nie ida z duchem czasu? ze nie lykaja kazdej bzdury jako fakt naukowy? ze nie sa swiatowi? prawa natury sa oczywiste- HOMOSEKSUALIZM NIE JEST NATURALNY

asiek890
2012-11-20 14:12:57
Ocena: -6(glosow:6)-+
Pornografia nie jest naturalna. Zupki z vifona i samochody też. Od tej pory będę gardzić KAŻDYM, kto jeździ autem zamiast naturalnie - w dorożce. Będę chodzić w lnianych szatach, z kwiatkami we włosach i z transparentem "śmierć samobójcom".

asiek890
2012-11-20 14:14:50
Ocena: -6(glosow:6)-+
Sokrates był gejem, ale i tak go lubię. To pewnie moja skaza na psychice...

mlw1488
2012-11-20 14:44:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
sama sobie odpowiedzialas... zupki vifona nie chca dla siebie dodatkowych praw i nie obrazaja tych ktorzy je krytukuja:)

asiek890
2012-11-20 14:51:34
Ocena: -5(glosow:5)-+
mlw1488 uważasz, że tylko homoseksualiści obrażają? Interesujące! Myślałam, że robi tak większość ludzi bez względu na to co robią ze swoimi narządami seksualnymi. Belle Gunness była hetero co jakoś niespecjalnie jej przeszkodziło w zaciukaniu 30tki mężczyzn. Takiej byś bronił?

mlw1488
2012-11-21 10:38:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Asiek, odbiegasz od tematu, mowimy o wmawianiu zdrowym ludziom choroby czy tez poddaniu publicznemu ostracyzmowi (sredniowiecze, ciemnogrod itp)

EbenezerX
2012-11-20 12:58:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ja jestem tolerancyjny - to oni są chorzy na brak wyczucia estetyki!

tasior777
2012-11-20 12:54:30
Ocena: 5(glosow:9)-+
Znowu to pedalstwo....mimo szczerej niechęci do autora absurdu dam duży plus za dobry pomysł...

ghost88
2012-11-20 12:53:36
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomrek1977
2012-11-20 12:53:21
Ocena: 5(glosow:7)-+
wolę być chory niż patrzeć na bezkarnych pedałów na świecie to ich trzeba leczyć a nie nas chorych na "homofobie" PEDAŁ DO GAZU

rzufik79
2012-11-20 12:45:54
Ocena: 8(glosow:12)-+
LUDZIE !!!!!!!!!!!!! TO NIE JEST HOMOFOBIA (FOBIA TO STRACH PRZED CZYMŚ/KIMŚ)!!!!!!!NO BO POWIEDZCIE MI CZY PATRZĄC NA TO ZDJĘCIE WY SIĘ ICH BOICIE, BO JA CZUJĘ TYLKO ODRAZĘ I NIESMAK I NIKT MI NIKT NIE WMAWIA,ŻE TO JEST NORMALNE DO K.@.R.@.Y NĘDZY

DeiVXX
2012-11-20 12:34:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
Normalność w naszych czasach to postrzeganie dwóch facetów jako pary ? To może za 10 lat normalnością będzie jak facet będzie w związku z gumową kaczką a kobieta z psem ... Dajcie te głowice i niech taki świat umiera

julothemasta
2012-11-20 12:25:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nasz społeczeństwo zmierza do degeneracji, jeśli to nie zostanie powstrzymane to być może nasi wnukowie będą szykanowani za posiadanie normalnej rodziny...

SoczekZfoczek
2012-11-20 12:18:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
a ja sie zastanawiałerm na co choruje

Harryendyourold1
2012-11-20 11:52:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dobrze że nie na hemofilie, pedały i tyle mnie się moja horoba podoba a (innym)/ tym pedałą inne pedały..... a i lewaki

asiek890
2012-11-20 11:51:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
Bardzo ograniczone, naprawdę. Homoseksualista=Transseksualista, Wampir energetyczny=fan Zmierzchu, Różowa bluzka u kobiety=Pusta lalka barbie, Krótka spódnica u dziewczyny=prostytutka,Adidasy na nogach=dres,pamiątkowe zdjęcie Jezusa z I Komunii Świętej=dewota.

asiek890
2012-11-20 11:52:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
Obrazek, a nie zdjęcie*

AbdulWisimulacha
2012-11-20 11:46:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
To oni są chorzy, na pedalstwo!

kulla
2012-11-20 12:22:02
Ocena: -5(glosow:9)-+
kolejny niewykształcony matoł powtarzający bzdury po chorych na nienawiść ludzi

mlw1488
2012-11-20 12:57:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2012-11-20 18:24:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kolejny poprawny

maran_hand
2012-11-20 11:40:24
Ocena: 4(glosow:10)-+
a potem się dziwią, że ich biją..

gufix2
2012-11-20 11:34:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
jak moge akceptować coś, na którego widok rzygać mi się chce

mlw1488
2012-11-20 11:31:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
pedałow. Zreszta ida tropem juz przerobionym, czyli jak murzyni wmawiaja białym rasizm a żydzi antysemityzm. To dobra metoda w tym chorym swiecie, wmowic oponentom uprzedzenie i zamknac mu w ten sposob usta.

oburzony
2012-11-20 12:24:24
Ocena: -8(glosow:12)-+
Szerokość Twego myślenia poraża wprost, mały nazisto. Krew Ci chyba za bardzo odpłynęła z mózgu, jak się analizowałeś to zdjęcie i stąd cały ten raban - kryptopedały zawsze krzyczą najgłośniej.

mlw1488
2012-11-20 13:00:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
tak, nazwij mnie kryptopedałem, to kolejny argument obronny:) brawo za rzeczowa dyskusje:)

rzufik79
2012-11-20 13:22:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
OBURZONY to hipokryta, z jednej strony jest tolerancyjny dla pedałów a z drugiej nie toleruje zdanie innych...dziwne a używanie słów faszysta/antysemita/rasista/homofob oznacza brak argumentów w dalszej dyskusji lewaków

oburzony
2012-11-20 14:03:58
Ocena: -6(glosow:8)-+
Obronny? Mnie nic nie atakuje. Grunt, że udało mi się trafić w sedno. Liczba nagle pojawiających się emotikonów jest zawsze odwrotnie proporcjonalna do poziomu rozbawienia danej osoby. 1488 jest świadectwem twojej niepełnosprawności intelektualnej.

oburzony
2012-11-20 14:05:57
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie jesteś materiałem na rozmówcę, bo jesteś w stanie co najwyżej powielać zasłyszane gdzieś hasła i slogany, nie mogąc mieć nawet pewności co do spójności tej werbalnej spierdoliny wylewającej Ci się z gęby.

mlw1488
2012-11-20 14:46:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
czyli koniec argumentow czy jeszcze jakis banal masz w zanadrzu?

oburzony
2012-11-20 17:09:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zapomniałeś o emotikonach. Pamiętaj: Jak ni z tego, ni z owego dodajesz uśmieszek, to oponent myśli, że jego riposta była na tyle chybiona, że aż Cię rozbawiła i w ogóle nie jesteś zły. Kryptopedale.

mlw1488
2012-11-21 10:20:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
to patrz, zadzialalo- :):):):):) dzieki za usmiadomienie mi kryptopedalstwa:)

miszczud
2012-11-20 11:31:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tanio można ich wyleczyć. Kilka gram ołowiu nie jest drogie ;)

kulla
2012-11-20 12:20:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
życzę ci z całego serca by twoje dziecko w przyszłości było gejem czy lesbijką :) ciekawe czy swoje dzieco też byś wyleczył kulką ołowiu zepsuty bydlaku

arigold7
2012-11-20 12:24:19
Ocena: 1(glosow:9)-+
A ja zycze ci z calego serca zebys wpadl pod samochod i zdechl smieciu

kulla
2012-11-20 12:28:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
aż tyle w tobie nienawisci? az zal cie czytac matołku ;-) gardze takimi glonami jak ty, ale tacy tez sa w spoleczenstwie potrzebni i nie zycze ci smierci chory człowieczku :))

AmbitnyTroll
2012-11-20 13:18:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kulla, obrońco gejuszków, posłuchaj uważnie. Dziecko wychowywane w zdrowej, normalnej rodzinie, nigdy nie będzie homoseksualistą. Porządni rodzice od samego początku wpajają dziecku ważne wartości i mówią co jest dobre, a co złe. Ale jak mamusia z tatusiem nie poświęcają dla dziecka czasu, a dziecia

AmbitnyTroll
2012-11-20 13:21:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
a dzieciaka wychowuje MTV i inne pedalskie popierdółki, to nic dziwnego, że gejostwo sie szerzy.

meredith100
2012-11-20 14:19:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
AmbitnyTroll. Nie wiesz niestety co piszesz, ilość osobników homoseksualnych jest proporcjonalnie stała w każdym gatunku. Moi rodzice są dobrymi ludźmi i wierzącymi, uwierz, że nikt z nas sobie tego nie wybrał, żeby ich skrzywdzić, a przy okazji siebie. Życzę Ci hetero- potomstwa, naprawdę...

profesor174
2012-11-20 11:04:20
Ocena: -4(glosow:8)-+
Może lepiej żeby każdy zajął się sobą i nie wtrącał w życie innych - chyba, że komuś dzieje się krzywda...

mlw1488
2012-11-20 11:28:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
dzieje sie, trzeba myslec szerzej a nie tylko o wlasnych preferencjach seksualnych. Czy fani lizania stop oczekuja aprobaty spolecznej? czy wszelkiej masci zboczence chca karania osob ktore ich nie akceptuja? czy wychodza z tym na ulice i wmawiaja zdrowym ludziom chorobe? NIE! problem dotyczy tylko

maxi746
2012-11-20 11:03:42
Ocena: 5(glosow:9)-+
Gdy znów będziesz dymał kolegę pomyśl o rodzicach..oni wstydzą się za Ciebie

kulla
2012-11-20 12:24:33
Ocena: -3(glosow:7)-+
rodzic który kocha swoje dziecko nie będzie się wstydził, że ma syna-geja ;) a takiego wsiura jak ty to każdy by się wstydził, albowiem reprezentujesz dno intelektualne i tacy ludzie jak ty nie są na tyle wartościowi by znaczyć coś w społeczeństwie ;)

AmbitnyTroll
2012-11-20 13:29:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ehhh, wsiur i dno intelektualne, bo ktoś ma zdrowe spojrzenie na życie. Tak może tylko pedał pomyśleć.

C2ShadowMan
2012-11-20 10:49:46
Ocena: 9(glosow:11)-+
Ludzi koni, ludzi bociany, zoofilii, pedofilii się leczy w klinikach psychiatrycznych. Tylko homoseksualistów nie.

szczesliwa1987
2012-11-20 11:50:02
Ocena: -3(glosow:7)-+
bo homoseksualizm o nie choroba!!! ludzie ale wy tępi jesteście..

arigold7
2012-11-20 12:23:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Sama jestes tepa tacy idioci nie powinni zabierac glosu

rzufik79
2012-11-20 13:11:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
przepraszam szczesliwa1987 a co to jest? Zastanów się dlaczego ludzie zostają homoseksualistami, czy wpływ na to nie mają jakieś traumy, a traumy się leczy

miszcz82
2012-11-20 10:43:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kulla
2012-11-20 12:27:00
Ocena: -5(glosow:5)-+
kolejny bydlak siejący nienawiść, jesteś katolikiem, że tak piszesz zafajdany faszysto? za taki tekst dostałbyś od nie jednego "pedała" po ryju ;-)

rzufik79
2012-11-20 12:58:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie jesteś chory na homofobie bo fobia to strach przed czymś lub kimś także wątpię, że patrząc na nich czujesz strach. Ja patrząc na nich czuję po prostu odrazę na pewno nie strach i niech nikt mi nie wmawia, że to jest normalne

rzufik79
2012-11-20 13:07:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
skoro wszyscy którzy akceptują pedalstwo i są tak wielce tolerancyjni nie potrafią zaakceptować tego, że ktoś ma inne zdanie i nie uważa tego za normalność, HIPOKRYZJA nie tolerujesz moich i innych poglądów więc....

dron
2012-11-20 10:42:37
Ocena: -8(glosow:10)-+
ONI -zawsze byli-tylko ukrywali sie przed inkwizycją...hura! dla wszystkich,ktorzy wciąż żyja w średniowieczu!

mlw1488
2012-11-20 11:35:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
homofobia tez zawsze istniala? czy ktos kto jeszcze potrafi myslec samodzielnie łyka ta nowomowe?

mlw1488
2012-11-20 10:41:55
Ocena: -6(glosow:6)-+
mowa nienawisci!! niedlugo i tutaj sikorski wparuje;))

Anastazja777
2012-11-20 10:36:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Acha.

marmal39
2012-11-20 10:31:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
oh eh :) nie no co to ma być !!!!

mbdl
2012-11-06 22:10:24
Ocena: 1(glosow:13)-+
nie wiem, czy ktoś ci kiedyś tłumaczył, ale to są PEDAŁY i to nie jest normalne, tylko chore.

mlodypistolet
2012-11-06 21:36:13
Ocena: -5(glosow:11)-+
ślicznotki, ruchałbym!

ANALNY_LOWCA
2012-11-06 21:47:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
A nie wolisz Grycanek ?

Podlasiak1977
2012-11-06 21:12:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
po slowie normalni powinien byc znak zapytania.

ANALNY_LOWCA
2012-11-07 22:14:00
Ocena: -5(glosow:7)-+
A masz jakieś wątpliwości ?

drLOUBITCH
2012-11-06 20:49:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
Każdy ma swoją własną definicję normalności.

lucy123
2012-11-06 20:34:33
Ocena: 4(glosow:12)-+
Homofobia to chyba strach przed homoseksualistami więc to stwierdzenie jest nie na miejscu, bo nikt się ich nie boi a jedynie nie akceptuje, To duża różnica.

rzufik79
2012-11-20 13:02:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
dokładnie

Pierdzielak
2012-11-06 20:29:54
Ocena: -4(glosow:18)-+
Nie przeszkadza mi to, jeśli nikogo nie molestują!

AmbitnyTroll
2012-11-20 13:25:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
A mi właśnie to przeszkadza. Wyjdę na spacer z dzieckiem, a ono zobaczy dwóch liżących się "facetów". Jaki to przykład daje dla młodego pokolenia? Przecież te osoby sieją publiczne zgorszenie i powinny być na takich nakładane olbrzymie kary finansowe.

HakanSzwili
2012-11-06 20:28:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
no chyba ty ! :D

lucy123
2012-11-06 20:28:02
Ocena: 5(glosow:11)-+
Taaa, zaraz jeszcze ktoś napisze , że kobieta to też człowiek.

Siersciuchowy
2012-11-06 20:52:23
Ocena: -9(glosow:11)-+
Serio?:D Myślałem, że potwór z Loch Ness:D

Rexik
2012-11-06 20:25:05
Ocena: 3(glosow:15)-+
Kolorowi skrzywieńcy...

bum6bum6bum6
2012-11-06 20:19:29
Ocena: 15(glosow:31)-+
i w tym przypadku lubię swoją chorobę...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Za karę
główna
Dodano: 15.07.2018, 02:01:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (35) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0