lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 29.11.2012, 23:39:43   przez: gonzalo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1275  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ssij_mi_jaja
2012-12-02 11:33:36
Ocena: 39(glosow:39)-+
Głupia cipa upuści, zabije (czyt. wyśliznęło się z rąk) dziecko i siedzi na wolności a koleś obronił rodzinę i idzie siedzieć - POLSKIE PRAWO !!!

GMOzabija
2014-01-01 02:57:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
pociesz sie ze w stanach jeszcze gorzej za pierniecie wsadzaja bo system amerykanskiego wieziennictwa jest korporacja i jest na gieldzie mozna akcje kupic i im wiecej wiezniow=darmowych pracownikow tym lepiej dla korporacji, prywatyzacja panstwowych sektorow nie konczy sie najlepiej...

DelBoy
2013-04-26 20:53:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tragedia tego człowieka to efekt rządów popularnego duetu Tusk i Komorowski..

Sprytek111
2013-01-21 12:56:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polska :)

benzyn23
2013-01-07 14:40:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Polskie prawo zwyklych obywteli potrafi gnebic... chlopak ratowal rodzine i za to zgnije w wiezieniu... gdzie tu sprawiedliwosc?

Narcc
2012-12-09 22:47:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polskie Bezprawie...

Keront
2012-12-08 17:13:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prawo nie jest dla nas, ale przeciwko nam.Bezprawie jest sposobem na utrzymania społeczeństwa w posłuszeństwie. Nie dziwcie się wiec paradoksom "wymiaru sprawiedliwości".

house32
2012-12-05 23:45:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
moi drodzy. Za 10zl jest kodeks postepowania karnego. Jest w nim jasno napisane, że jeśli ktos uzywa przeciwko Tobie broni masz prawo prawo nie używając mocniejszej broni ani nie bedac o wiele mocniejszy fizycznie zrobic wszystko by powstrzymać napastnika. Chlopak nie bedzie siedzial. Spokojnie

Caban
2012-12-30 15:35:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
bzdura, mozna uzyc dowolnej broni (chyba tylko z palna sa problemy) i byc dowolnej postury.

Khaleesi
2012-12-04 13:56:40
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ja w to nie wierzę, jakim idiotą trzeba być, żeby za to skazać na dożywocie, żeby za to w ogóle skazać! Jego matka czy brat musieliby zginąć, żeby sąd patrzył przychylniej. Dlaczego mamy w Polsce takich baranów.

dominiq21
2012-12-04 09:27:51
Ocena: 10(glosow:10)-+
a wasniewska wolna. tyle w temacie.

zmija1706
2012-12-04 09:26:57
Ocena: 7(glosow:9)-+
Już bardziej toleruję prawo jakie obowiązuje w Stanach Zjednoczonych: ktoś obcy wejdzie Ci na posesję, to masz prawo zabić!

michalng
2012-12-04 19:11:38
Ocena: -6(glosow:8)-+
I tym sposobem ginie rocznie kilkanascie bogu ducha winnych osób. Bo np ojciec zabija chłopaka swojej córki, który przyszedł jej wyznać miłość w środku nocy.

Venbar
2012-12-05 08:00:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
michalng skończ pie{r}dolić, ci twoi bogu ducha winni ludzie mieszkają w stanach to wiedzą czym ryzykują. Wszyscy na pewno u nas w sejmie myślą jak ty

michalng
2012-12-06 10:10:18
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ludzie mieszkający w stanach najczęściej gów{n}o wiedzą ;-) Naprawdę uważacie ze prawo pozwalające jednym ludziom zabijać innych ludzi jest dobre ?

pawelek897
2012-12-03 10:31:23
Ocena: 9(glosow:11)-+
Szkoda chłopaka. To jest chore, że zabijesz bandziora w obronie swojej rodziny i idziesz siedzieć za jakiegoś gnoja...

brzeziu32
2012-12-03 09:29:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

guinnessd
2012-12-03 05:56:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yarmi
2012-12-03 02:29:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Po prostu: Wiocha Jak Ch*j!!!!!!!!! H A Ń B A ! ! ! Dlatego stamtąd uciekłem........

sleepo
2012-12-03 02:27:02
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jak by już martwemu sąsiadowi wsadził kose do łapy to nie miał by lub miał by mniejszy problem. MYŚLEĆ KURKA, MYŚLEĆ ! :)

up15
2012-12-02 23:15:08
Ocena: 19(glosow:19)-+
Anglicy mawiają "My home is my castle", ja rozumiem, iż w przypadku śmierci muszą zostać wykonane czynności wyjaśniające, ale kwalifikacja w przepadku takich zdarzeń zawsze powinna być obroną konieczną i odpowiadaniem z wolnej stopy. To bandyta wkraczający na teren prywatny ma się bać.

michalng
2012-12-03 11:36:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jeśli kwalifikacją będzie obrona konieczna (a wszystko na to wskazuje) to nie będzie żadnego "odpowiadania z wolnej stopy" bo nie będzie żadnej sprawy. Śledztwo zostanie umorzone bo obrona konieczna to nie jest przestępstwo.

jacek.jacek
2012-12-02 22:31:02
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
2012-12-03 11:38:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
ale za co ? Zginą człowiek. Prokuratura musi zbadać okoliczności sprawy. Jeśli wersja "medialna" potwierdzi się to zostanie to uznane za obronę konieczną i pan Dariusz wróci do domu.

lukasz77777
2012-12-02 22:28:40
Ocena: 9(glosow:9)-+
jakoś może pomoc temu chłopakowi,ktoś ma jakieś wpływy i to akurat oglada .prosimy o pomoc.szkoda rodziny...dzialał w obronie swoim i rodziny

redevil26
2012-12-02 22:14:58
Ocena: 10(glosow:10)-+
BO to właśnie nasza kur**wa POlska

b.pieczarka
2012-12-02 22:06:31
Ocena: 9(glosow:11)-+
Dlatego w takiej sprawie lepiej byłby wykopać dołek na ogródku, zakopać i nikomu nic nie mówić... kto by szukał pijusa zachlał się i ślad zaginął...

piter20012
2012-12-02 20:47:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszek43d
2012-12-02 20:24:25
Ocena: 11(glosow:15)-+
Jaki premier takie prawo

Jarewa
2012-12-02 20:36:48
Ocena: 10(glosow:16)-+
Jacy Polacy taki premier.

jabi301
2012-12-02 21:17:29
Ocena: -9(glosow:13)-+
Kaczyński ci zrobi raj. Pustaku

cywil
2012-12-02 21:30:37
Ocena: 4(glosow:12)-+
Co ma do tego premier,myślisz że za kaczora dostał by 3 zdrowaśki i koronkę? Polskie prawo było i jest do bani,policjant za zastrzelenie recydywisty dostaje zamiast medalu nagane i kopa w dupe za niewspółmierne użycie siły,a co dopiero cywil.Prawo chroni bandytów w tym syfiastym kraju.

Kaliana
2012-12-02 21:35:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
cywilu, premier ma do tego bardzo duzo. To on jest w mocy prawo zmienic. Wiec skoro prawo bylo zle, to dobry premier powinien cos na to poradzic.

michalng
2012-12-03 11:30:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tylko ze nasze prawo jest w tym zakresie "obrony koniecznej" bardzo dobre. To ze "ludzie" go nie rozumieją, nie świadczy o tym ze jest złe. Ludzie mylą prawo do obrony z prawem do zemsty. W tym jest cały problem.

Rebus364
2012-12-02 19:58:06
Ocena: 18(glosow:26)-+
W USA gdy do domu obywatela wtargnie uzbrojony napastnik to obywatel ma prawo go zabić w samoobronie i nikt go po sądach nie włóczy.W zakłamanym , mafijnym ,,Banana Republic of Poland'' ważniejsze jest życie bandziora - zwyrodnialca a nie człowieka który go zabił broniąc rodziny przed napadem.

zucker64
2012-12-02 22:31:10
Ocena: 10(glosow:10)-+
Owszem takie rzeczy się zdarzały że gość zabił osobnika który wszedł do domu i został uniewinniony , ale częściej bandzior dostawał odszkodowanie za złamaną rękę bo się poślizgnął na pozostawionych na podłodze wrotkach dziecka

highquality
2012-12-02 18:45:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

highquality
2012-12-02 18:44:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
2012-12-02 18:15:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dlatego pamiętajmy aby zawsze zamykać drzwi.

Wiesniakznetu
2012-12-02 17:55:05
Ocena: 19(glosow:19)-+
W tym chorym kraju nie było, nie ma i nie będzie żadnej namiastki poczucia własności. Twój dom to wciąż własność państwa. Nie zbudujesz drewnianego schowka na narzędzia ogrodowe bo nie masz zezwoleń. Polska to wciąż kraj komunistyczny

AbdulWisimulacha
2012-12-02 16:29:03
Ocena: 12(glosow:12)-+
Żeby pic to trza umić... dobrze tak pijusowi!! Chciał ocjronić rodzinę przed sąsiadaem?! order mu za to a nie wiezienie!

hagen24
2012-12-02 16:23:51
Ocena: 8(glosow:8)-+
Bo POlskie prawo chroni bandytów i złodziei.Mamy przykład na Wiejskiej.

Mansonfan
2012-12-02 15:37:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
zryty kraj to zryte przepisy wiadomo nie od dzis ze tu tak jest

dragonow
2012-12-02 15:03:38
Ocena: -9(glosow:13)-+
Zabójstwo w obronie własnej NIE MOŻE skończyć się dożywociem-nie ma takiego przepisu prawnego. Autor to profan. Jeśli grozi mu dożywocie to widocznie został posądzony o morderstwo. O tym decyduje prokuratura, która na pewno zna lepiej sprawę niż dziennikarze i Wy, konformiści.

BlackHare
2012-12-02 15:49:45
Ocena: 10(glosow:12)-+
Problem w tym, ze gryficki prokurator znany jest z korupcji i załatwiania znajomym różnych spraw. Raz kiedyś po znajomości prawie zapuszkował byłego męża koleżanki swojej żony. Gdyby nie prasa, facet siedziałby do dziś za rzekome pobicie byłej żony.

PonuryUserr
2012-12-02 14:36:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie że na trawniku tylko z tego względu że złodziej nie miał przy sobie żadnej broni.

zabijasty_return
2012-12-02 14:05:38
Ocena: 9(glosow:9)-+
Polska... debile w urzędach,skorumpowany,odrealniony wymiar sprawiedliwości z kretynami robiącymi za sędziów, złodzieje w rządzie...

mnich85
2012-12-02 13:59:05
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jak pewien poseł w Krzyżakach powiedział dziki KRAJ dzikie obyczaje to od tamtej pory w pewnych kwestiach nic a nic się nie zmieniło…. I raczej nie zmieni…

JackCola
2012-12-02 13:53:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gryfice wybaczą. To tylko bania :]

WD-40
2012-12-02 13:46:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak było i będzie bo wątpię że to się zmieni

plee3
2012-12-02 13:25:08
Ocena: 17(glosow:17)-+
Takie rzeczy tylko u nas:( Jakby facet miał kasę i układy to pewnie nawet kajdanek nie miał by założonych...Państwo ściga tych bezbronnych przymykając oczy na numery grubych portfeli. Dziadek za kradzież kostki masła dostaje grzywna lub zawiasy gdy prawdziwi przekreciarze sa medialnymi gwiazdami i n

patryk1011
2012-12-02 13:21:54
Ocena: 15(glosow:15)-+
sory, ale jak to czytam, to jedna myśl mi przychodzi do głowy: To jest ku*wa polska!!

Hustlin
2012-12-02 12:43:09
Ocena: -30(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yeti1992
2012-12-02 16:06:40
Ocena: 12(glosow:12)-+
A my ciebie marny człowieczku.

Creeper123
2012-12-09 11:06:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
podludź

catarsis
2012-12-02 12:40:32
Ocena: 15(glosow:19)-+
I to jest polska, ofiara przestępstwa nie może się bronić . Mąż może latami katować i gwałcić swoją żonę a gdy ona w końcu w samoobronie wbije mu nóż to idzie siedzieć. Chory kraj z chorym prawem.

michalng
2012-12-03 11:27:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli zrobi to w samoobronie to nie idzie siedzieć. Jeśli zarżnie go jak ten śpi pijany to wtedy idzie siedzieć.

davidstar
2012-12-02 11:41:05
Ocena: 40(glosow:42)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ssij_mi_jaja
2012-12-02 11:33:36
Ocena: 39(glosow:39)-+
Głupia cipa upuści, zabije (czyt. wyśliznęło się z rąk) dziecko i siedzi na wolności a koleś obronił rodzinę i idzie siedzieć - POLSKIE PRAWO !!!

szulcik
2012-12-02 11:30:04
Ocena: 7(glosow:17)-+
Polska dla POlskich ZŁODZIEI i BANDYTÓW !!! Zwykły Kowalski sie nie liczy !

Syll93
2012-12-02 11:29:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pandino
2012-12-02 11:25:57
Ocena: 22(glosow:22)-+
MY HOME IS MY CASTLE. Takie prawo powinno obowiązywać, ale to Polska właśnie...

gurool
2012-11-30 11:58:53
Ocena: 31(glosow:31)-+
w USA jak ktoś ci wejdzie na posesje i go zabijesz to sie skonczy na zawiasach lub niczym. W PL gdy pobijesz lekko bandyte i złodzieja to idziesz siedzieć. POlska, by żyło się lePiej złOdziejom.

Nagotuj_Mi_Bobu
2012-12-01 19:57:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ggesc300
2012-12-02 12:02:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nagotuj_Mi_Bobu Obejrzyj jeszcze raz dokładnie. Wyraźnie było powiedziane, że gdyby zabił go wewnątrz domu nie byłoby sprawy a on go zabił poza domem na trawniku kiedy już uciekał.

Nagotuj_Mi_Bobu
2012-12-02 20:20:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
ggesc300 racja moj blad dawno go kosiłem i cos pomylilem.ale ten trawnik nalezal do niego t.j czesc jego ogrodka, juz nie pamietam i nie wiem czy wtedy by mialo to jakies znaczenie skoro na niego terenie

ggesc300
2012-12-03 18:09:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nagotuj_Mi_Bobu Chodziło o to, że on już był na zewnątrz, uciekał i nie stwarzał zagrożenia dla życia lub zdrowia domowników, więc nie było podstaw do tak radykalnego rozwiązania sprawy. A że film dobry to można trzasnąć sobie dla przypomnienia. Cheers

BoaKrztusiciel
2012-11-30 10:50:50
Ocena: -5(glosow:13)-+
Googlowałam artykuły, ale nie wiem jak się skończyło. Zamiast tego ckliwego tekstu, wolałabym suche fakty, bo to jest zwykłe branie na współczucie.

BoaKrztusiciel
2012-11-30 16:06:16
Ocena: -6(glosow:8)-+
Jeszcze trzeba było dodać, że dokarmia gołębie i zbiera na PCK... Jak rzetelny dziennikarz może pisać takie bzdury? Będą żyć w nędzy, bo co, matka nie może iść do pracy? A jej syn i ten przyjaciel domu nie mogli mu pomóc? Stali i się gapili jak tamten biegał z nożem?

BoaKrztusiciel
2012-11-30 16:11:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
A może to był samosąd? Sąsiedzi mieli dość pijaka i dlatego chłopaka bronili. Może mu pomnik postawią. I co znaczy, że grozi dożywocie? Był wyrok, uprawomocnił się, odwoływali się do wyższych instancji? Gówno nie artykuł.

grruby80
2012-11-30 09:33:11
Ocena: 13(glosow:19)-+
Polskie przepisy mówią(w uproszczeniu) jeśli napastnik ma kij to ty również możesz użyć kija, ale jak użyłeś noża to przekroczyłeś granice obrony koniecznej. Według mnie powinniśmy mies prawo zabić każdego sur*** który napada na nasz dom(nie ogródek, garaż) TEREN PRYWATNY WTARGNIECIE GROZI ŚMIERCIĄ!

malgolina
2012-11-30 11:22:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
Gołymi rękami też można zabić, wystarczy nauczyć się technik. Ale w artykule jest napisane, że napastnik wdarł się z nożem w ręku, noża tego można więc (teoretycznie) użyć przeciwko bandziorowi.

michalng
2012-11-30 17:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie. Polskie przepisy mówią jedynie ze środki użyte w ramach obrony koniecznej przekraczały granicy konieczności w zakresie siły i rodzaju. Jeśli ktoś atakuje cię kijem to możesz bronic się niżem jeśli nie jesteś w stenie obronić się inaczej.

michalng
2012-11-30 17:23:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Natomiast jeśli atakuje cię np starsza pani laską (a ty jesteś młodym silnym mężczyzna) to obrona kijem może już być przekroczeniem granic obrony koniecznej

agentfoxmulder
2012-12-02 11:48:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
Grruby ma rację. Dodam, że jeżeli napastnik na chwilę przestanie cię bić bo dostał strzała to już nie mozna dać mu drugiego strzała by nie miał szansy wznowić ataku bo to będzie przekroczenie obrony koniecznej.

michalng
2012-12-03 11:25:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
@agentfoxmulder Jeśli napastnik przestanie cię bić to znaczy ze przestał cię atakować. Skoro atak ustał a ty dalej lejesz napastnika to już nie jest to obrona.

Caban
2012-12-30 15:48:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
bzdury. mozna sie bronic dowolnym przedmiotem i twoja sila nie ma znaczenia. wystaczy ze powiesz, ze dzialales w szoku i nie miales czasu na ocene sytuacji. tak samo zadajac ciosy nie mogles racjonalnie ocenic czy atak sie skonczyl.

makrelka
2012-11-30 09:20:40
Ocena: 17(glosow:17)-+
mógł go w kocyku przez okno wyrzucić, teraz byłby celebrytą! ps. Polska Temida nie jest ślepa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Logs22
2012-11-30 08:20:15
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
2012-11-30 07:44:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie nasze prawo tylko debilny artykuł. Zabił człowieka. Oczywistym jest ze prokuratura musi sprawę wyjaśnić. Jeśli było tak jak opisuje artykuł to była to obrona konieczna i chłopak wróci do domu.

poi5on
2012-11-30 08:59:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
tak jak kolega wyżej napisał... takie jest prawo i to że go wsadzili do aresztu nie jest niczym złym pod warunkiem że prokurator ma na tyle oleju w głowie i go z niego wypuści w ciągu doby lub dwóch i nakaże tylko dozór i zakaz opuszczania kraju... później normalne standardowe rozprawy i uniewinnien

robertshrek
2012-11-30 05:33:31
Ocena: 14(glosow:20)-+
Takie jest nasze prawo chlopak mial pozwolic az ten pijany pozabija jego rodzine a pozniej by go skazali za nie udzielenie pomocy ludzie co za panstwo
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Bycie dobrym człowiekiem to jednak nie jest wizytówka
Kiedy to wystarczyl sam płot placu zabaw do zabawy
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0