lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...a za wzór wzięli gościa, który niósł ZNISZCZENIE!!!
główna
Dodano: 30.12.2012, 23:03:50   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 448  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(226)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tygrysisko130588
2013-01-02 11:20:13
Ocena: 21(glosow:31)-+
Z tego co widziałem to sam w sylwestrową noc trzaskałeś posty na wiocha.pl...więc zabawa przednia.

keretnuh
2013-02-02 22:41:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widział ktoś Piotrka. Jest mniej więcej tego wzrostu.

mrkiller
2013-01-31 18:39:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pare moich wypowiedzi na ten temat SALUT RZYMSKI ednym z podstawowych elementów wiedzy narodowca, powinna być jego znajomość historii salutu rzymskiego. Ileż to razy słyszymy w mediach nadmuchane hasła o „Hitlerowskich gestach", „nazistowskim salucie" itp. Czas zerwać z tą wrogą propagandą, przełamać łańcuchy które trzymają prawdę w niewoli i pokazywać ludziom czym jest gest którym się posługujemy. Wytłumaczenie tego nie będzie jednak możliwe bez dostatecznej wiedzy, dlatego też postanowiłem napisać krótkie streszczenie historii salutu, a całość ozdobić mate

witek9575
2013-01-23 21:24:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Typowe lewaki,nie wiecie kim jest ONR to się nie wypowiadajcie ! Słowo zamek ma kilka znaczeń to samo to pozdrowienie nie oznacza tylko jednej osoby. Pozdrawiam tych którzy wiedzą kim są narodowcy.Chwała Wielkiej Polsce

lajla86
2013-01-15 01:56:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zwykłe pozdrowienie czy tez nie...kojarzy sie źle !!!

Bezpardonowy666
2013-01-15 01:31:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja się tam "faszyzmu" nie boję. Napletek mam, w tyłek mężczyzn nie stukam, nie ćpam, nie kradnę, chrzczony byłem, na komunę leje. Dla mnie mogą sobie rządzić nawet i od dzisiaj. O wiele bardziej mnie przerażają pedalskie przemarsze, imperialne zakusy Ruskich i tykająca w Europie bomba islamskiego ekspansjonizmu. To są problemy, które powinny spędzać zdrowemu, myślącemu człowiekowi sen z powiek. A nie jakieś ultraklerykalne młodziki machające rączkami.

idler73
2013-01-14 10:14:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jest to pozdrowienie Rzymskich legionistów, zaadaptowane przez m.in. nazistów, którzy chcieli stworzyć rasę panów. Tyle. ONR to niebezpieczna, rasistowska mocno faszyzująca organizacja. Porównanie jest prawidłowe.

cortez719
2013-01-12 15:51:24
Ocena: 3(glosow:9)-+
widze ze autor nie za bardzo wiedzial co robi ale pewnie jest jakims lewackim zboczencem czy innym zydowskim scierwem ... mimo ze jest niedouczony i nawet nie wie co znaczy ten gest nie zmienia faktu ze jest imbecylem :)

Fezzz
2013-01-11 20:12:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rebus364
2013-01-10 18:09:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pustogłowe gimbusy plujące na ONR nawet nie wiedzą że jeden z przywódców przedwojennego ONR-ABC Jan Mossdorf zginął w obozie Auschwitz za pomoc udzielaną Żydom.

krytykant666
2013-01-10 00:23:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeśli organizacje narodowe są w 100% pozbawione retoryki nazistowskiej to powinny zrezygnować z salutu rzymskiego. To, że polscy narodowcy używali go przed hitlerowcami to fakt, ale niestety ten gest kojarzy się większości z Hitlerem i jego przydupasami.

cortez719
2013-01-12 15:52:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
a skoro cwele i pedofile kojarza sie z lewakami i komunistami to dlaczego nie mozna ich zlikwidowac ??

krytykant666
2013-01-10 00:19:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Exhibition-ism
2013-01-09 18:50:53
Ocena: -6(glosow:24)-+
kilka razy do roku rozwalaj swoją stolicę, przyjaźnij się z węgierskimi faszystami, zapraszaj na swoje marsze szwedzkich neonazistów, na 11.11 ogłoś, że chcecie obalić demokrację i zastąpić ją monopartią na wzór NSDAP, neguj prawa człowieka, propaguj agresję, nienawiść etniczną, religijną ...

Exhibition-ism
2013-01-09 18:52:58
Ocena: -6(glosow:22)-+
..., światopoglądową, rasizm, egoizm, nietolerancję, ksenofobię, noś brunatny mundurek wyglądający jak SS i salutuj jak w czterdziestym czwartym, a na koniec płacz, że nazywają cię faszysta, f*ck logic.

a.rgon
2013-01-09 20:33:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a.rgon
2013-01-09 20:36:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a.rgon
2013-01-09 20:39:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krytykant666
2013-01-09 23:59:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krytykant666
2013-01-10 00:30:56
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jesteś daltonistką. Podaj źródła tych bzdur "monopartia na wzór NSDAP", "neguj prawa człowieka", "propaguj agresję". Co do ksenofobii, homofobii, islamofobii i innych bzdur - jedź na zachód i zobacz na własne oczy skutki przyjmowania imigrantów pozaeuropejskich bez umiaru.

pibi80
2013-01-09 18:50:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakbyś coś wiedział o historii, to byś nie wychwalał swojego nazi-guru, tylko wspomniał plan Marshalla. Do tego strach przed ruskimi powodował, że Amerykanie woleli mieć silne Niemcy, jako granicę z komuną. Ale co tam, lepiej durny łeb na łyso ogolić i wykonać "salut rzymski".

automatyk
2013-01-09 17:45:05
Ocena: 11(glosow:19)-+
Jestem za ONR

mayhem_pl
2013-01-11 07:46:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
I dobrze, chociaz nie ma tego calego scierwa z indii czy pakistanu. Pozniej sie tego najedzie pelno to beda plakac

czarnastrzala
2013-01-09 16:47:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

konrad_kacper
2013-01-09 15:12:32
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jeśli przeczytacie sobie deklarację ONR (cyt:"Odżydzenie miast i miasteczek polskich jest niezbędnym warunkiem zdrowego rozwoju gospodarstwa narodowego."), to zrozumiecie, że porównanie jest jak najbardziej trafne.

konrad_kacper
2013-01-09 15:11:14
Ocena: -1(glosow:11)-+
Skończcie już z tym rzymskim salutem! Oczywiste jest, że te łyse pały nie do tego nawiązują. Tak samo, jak doczepiając sobie swastykę nie nawiązują do pochodzącego z sanskrytu znaku szczęścia.

krytykant666
2013-01-10 00:01:56
Ocena: 7(glosow:7)-+
Swastyka i ONR? Dowody poproszę.

Marianhg666
2013-01-09 08:18:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MocnyFull
2013-01-08 23:32:34
Ocena: 4(glosow:18)-+
ONR walczył z nazizmem i do dzisiaj promuje patriotyzm. Salut wykonywany przez Hitlera nie był wymyślony przez niego, lecz przez Rzymian którzy wykonywali go w celu pozdrowienia(mniej więcej jak dziś podanie ręki), więc dlaczego go nie używać ? Hitler lubił jeść, ja przecież nie mogę bo będę nazistą.

slavic87
2013-01-08 21:21:25
Ocena: 5(glosow:19)-+
Wiocha stacza się na dno, przez takich buraków jak "szatano". Dzięki niemu wchodzę na wiochę już coraz mniej bo obrzydły mi już obrazki antykościelne, antyPIS i antynarodowe. Przerzucam się na inne stronki. Kiście się we własnym sosie popaprane lewaki.

jeblam
2013-01-08 23:39:52
Ocena: -3(glosow:9)-+
Hahaha! Kto nie jest za skrajną prawicą, od razu staje się lewakiem. To chore! Jak cały ten kaczyńsko- tuskowy kraj.

KrzysiekNR
2013-01-08 21:08:33
Ocena: 0(glosow:12)-+
szatano999 wiesz co to jest salut rzymski ??? Trochę się doucz histroi zanim zaczniesz bez żadnej wiedzy wstawiać jakieś zdjęcia. Pozdrawia cie siedemnastoletni nazista który jest w nazistowskim ONRze :).

Exhibition-ism
2013-01-09 18:15:41
Ocena: -3(glosow:11)-+
weź się najpierw za ortografię, patrioto

jeblam
2013-01-17 12:38:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
ONR w dużej mierze składa się właśnie z tak młodych dzieciaków jak Ty Krzysiek. To nierozsądne, budować podwaliny organizacji którą chce się zrobić wielką na gimnazjalistach czy licealistach, którzy wcale do nauki się nie kwapią.

jeblam
2013-01-17 12:39:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Choć z drugiej strony gąbka jaką stanowi młody mózg, z łatwością daje się nasączyć każdą brednią ;)

lysyzzz
2013-01-08 19:58:08
Ocena: 5(glosow:19)-+
TĘPAKI to salut RZYMSKI

rafal8
2013-01-08 21:25:16
Ocena: -8(glosow:22)-+
takie bajki to możesz takiemu samemu debilowi jak ty mówic!!!albo tym ze zdjecia na górze...pozdro lamusie:*****

kawalrafala
2013-01-08 22:35:31
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-01-08 19:32:09
Ocena: 9(glosow:15)-+
ale brudasom i rumuńskim gadzinom wejsc do Kraju by nie pozwolili ..

darus1000
2013-01-08 19:31:57
Ocena: -3(glosow:9)-+
".a za wzór wzięli gościa, który niósł ZNISZCZENIE!!!" a czy on aby nie robił tego w imię boga ????

krytykant666
2013-01-10 00:35:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co pamiętam to za dzieciaka był katolikiem, ale później "stracił" wiarę.

kiellekstein
2013-01-08 19:04:47
Ocena: -7(glosow:17)-+
Nie zgadzajcie się na to by ci z ONR`u doszli do władzy! Albo te PiSiory powróciły! Głosujcie za zieloną wyspą, Głosujcie za Donaldem!

eddie19
2013-01-08 17:52:21
Ocena: -8(glosow:26)-+
'Ten kraj jest biały!' Szczególnie zimą idioci! Nie potrzebujemy w Polsce wnuczków hitlera. Wypier...

yeti1992
2013-01-08 18:56:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
Masz rację, pogońmy Tuska.

BloodHonour
2013-01-09 19:13:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mnemoniuk
2013-02-01 14:58:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tusk się podobno bardzo przestraszył tego wpisu. Przestańcie go straszyć, on jest teraz w szpitalu.

kermitttt
2013-01-08 15:00:33
Ocena: 16(glosow:34)-+
Cóż, napewno niosą coś lepszego, niż bandy lewaków i innych pederastów.

vandal5g
2013-01-08 14:31:27
Ocena: 18(glosow:30)-+
Wystarczy poczytać o tym geście, które było stosowane również w Polsce w dwudziestoleciu międzywojennym jako pozdrowienie. Chyba, że dla Ciebie "autorku" czytanie jest mega wyczynem.

pampalinex
2013-01-08 14:41:44
Ocena: 9(glosow:23)-+
Łatwiej od razu przypisać nazistom, lepiej brzmi, łatwiej o sensację ;)

jeblam
2013-01-17 12:45:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
W dwudziestoleciu międzywojennym owszem. MIĘDZYWOJENNYM. Zanim papcio Hitler go sobie przysposobił. Teraz kojarzy się źle. I ww organizacja wcale sobie nie pomaga używając tego gestu. Strategia szokującej promocji? Więc w czym rzecz?

picolenmachen
2013-01-08 13:12:10
Ocena: 4(glosow:22)-+
wiochą jest dla mnie przepuszczenie przez adminów tego porównania....

Vashieio
2013-01-08 13:04:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
Uwielbiam tę małą wojenkę pomiędzy "Antifą", dziećmi i ludźmi, którzy od razu wyskakują z salutem rzymskim. W naszym kraju tj. Polska, był to hołd oddawany Słońcu... prasataremu bóstwu, które było enty lat przed chrześcijaństwem.

pibi80
2013-01-09 18:52:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
I te symbole i te koszule, i te fryzury... to wszystko tylko taki hołd wierzeniom słowiańskim... Naprawdę w to wierzycie, czy po prostu tak pierdolicie bez sensu?

gorbaczow7
2013-01-08 11:57:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
bardzo głupie i złe porównanie ludzi którzy buntują się władzy dzięki której już 5 milionów ludzi wyjechało za chlebem...

Jaruzel.pl
2013-01-08 11:36:17
Ocena: 8(glosow:16)-+
Każdemu wolno głosić poglądy jakie chce. Nie muszę tego akceptować, ale szydzić też człowiek kulturalny nie powinien. Co do zdjęcia to jak dla mnie przedstawia ludzi w beżowych koszulach i czarnych krawatach, którzy używają starorzymskiego pozdrowienia.

Szpadelek
2013-01-08 12:59:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gnida0000
2013-01-08 11:29:13
Ocena: 4(glosow:24)-+
Tacy ludzie pierwsi w bój by poszli za ojczyznę w której są wytykani palcami i zwymyślani przez ci**i w rurkach które nazywają się "antyfaszystami"!

Prostytus
2013-01-08 11:19:14
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ja tam ich nie pochwalam, ale Oni chociaż potrafią się zorganizować, przeciwstawić i powiedzieć głośno co im nie pasuje i że żądają zmian, a Wy...? Jednym komentarzem świat chcecie zbawić? Uważam że powinniśmy brać z nich przykład, są lojalni, zorganizowani i konsekwentni, chociaż idee mają sprzeczne

gorgebusch
2013-01-08 11:16:28
Ocena: -16(glosow:24)-+
a ja dla nich bym otworzył ":zajebisty:" ośrodek Auschwitz

ringus136
2013-01-08 10:58:44
Ocena: 19(glosow:31)-+
ONR walczył z nazizmem, ale wy widzę dalej się nabieracie na jakieś pseudo porównania. Lubię herbatę, Hitler też ją lubił, czyli jestem nazistą?

jeblam
2013-01-17 12:42:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
a Dmowski bratał się z ruskimi. where is your god now?

Rebus364
2013-01-22 17:50:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dmowski był realistą.Uważał że współpracując z Rosją można dużo zyskać dla Polski.Piłsudski był etatowym agentem austriackiego wywiadu a mimo to stawia mu się pomniki i uznaje za bohatera narodowego.

Valentinik
2013-01-08 09:44:17
Ocena: -20(glosow:38)-+
Połamać ręce gnojom.

yeti1992
2013-01-08 18:58:32
Ocena: 4(glosow:22)-+
To łam, lewacki cwaniaku zza klawiatury.

krzysjarzyna1
2013-01-08 19:12:32
Ocena: -10(glosow:22)-+
A Ty się prawicowski kozaku nie odzywaj. taki mocny tylko przez internet.

yeti1992
2013-01-13 20:01:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Poszedł stąd ! Biedo intelektualna !

kwadrat109
2013-01-08 09:18:47
Ocena: 6(glosow:26)-+
Widać lemingom nikt nie powiedział w TV jaka jest różnica między górnym a dolnym zdjęciem. Cześć i Chwała Bohaterom! Pozdrawiam myślących samodzielnie.

S1lverSurfer
2013-01-08 08:23:16
Ocena: -2(glosow:18)-+
hitler troche racji mial. Teraz dzieki żydom i innym tym smieciom ciagle wojny, zamachy sluby i sex z dziewczynkami 10letnimi.

dzieci_proboszcza
2013-01-08 10:03:46
Ocena: -6(glosow:8)-+
a co masz do sexu z dziewczynkami ? ojciec mowil ze fajnie.

n00beq
2013-01-08 16:58:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mówił Ci bo byłaś tak mała, że nie pamiętasz?

dzieci_proboszcza
2013-01-08 19:54:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie u nas w domu na parafii nie takie rzeczy :)

noisyrdz
2013-01-08 08:08:10
Ocena: 3(glosow:17)-+
nieznajomość ideologii, historii, ukończone 8 klas szkoły podstawowej, postępowanie typu: "w Polsce jest źle, to wina innych a nie moja, ja pójdę na manifestacje i nic innego nie będę robił" to właśnie charakteryzuje tych ludzi.

hajski087
2013-01-08 06:34:48
Ocena: -10(glosow:30)-+
faszystowskie szmaty

jasiuwolf
2013-01-08 04:17:03
Ocena: 2(glosow:20)-+
są takie głupie dowcipy np jaki jest szczyt precyzji? lub szczyt chamstwa a to jest przykład szczytu debilizmu po tym wszystkim co nasz naród wycierpiał przez ludzi wykonujących ten gest !!!chcecie walczyć o lepszą Polskę wymyślcie własny styl i sposób na to !!!a nie ""SIEG HEIL" Polacy Ku..a!

jasiuwolf
2013-01-08 04:00:52
Ocena: 0(glosow:16)-+
w dupa.. sie popie.. ciekawe czy dalej by łapy prostowali jak by przeżyli to co nasi pra i dziadkowie w czsie wojny głupole chcą nas odradzać z czego? i do czego? wyprane mózgi

Marek-irl
2013-01-08 02:56:20
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

benex
2013-01-08 02:04:23
Ocena: 2(glosow:26)-+
ten kto to wrzucił sam jest debilem.

adwokat
2013-01-08 01:21:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nevermore11
2013-01-08 01:06:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
Naziole przynajmniej fajne fryzury mieli. Chyba powiem fryzjerowi, żeby mi taką zrobił.

Xilion
2013-01-08 00:23:02
Ocena: -15(glosow:17)-+
Cała prawda o ONR - wpiszcie " Kaczor Donald jako nazista " na YouTube - wszystko w temacie

Xilion
2013-01-08 00:20:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

destuktion666
2013-01-08 00:13:40
Ocena: -3(glosow:13)-+
Chwała !!!

ksarteks
2013-01-08 00:07:44
Ocena: 8(glosow:38)-+
wszyscy którzy uważają chłopaków z NOPu i ONRu za faszystów czy nazioli powinni wrócić do szkoły by się dokształcić, jeżeli nie rozróżniają czym jest polski nacjonalizm, narodowy radykalizm, a czym nazizm(narodowy socjalizm) i faszyzm. CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE !!!!!!!!

Xilion
2013-01-08 00:17:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dziku842
2013-01-08 22:59:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak samo, jak co niektórzy powinni się dokształcić, jeśli nie rozróżniają komunizmu od socjaldemokratyzmu.

Basajew
2013-01-07 23:40:19
Ocena: 4(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rumnot
2013-01-07 23:33:34
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jeżeli dalej chcesz widzieć na polskich drogach cyganów, turków czy inny syf etniczy to mów tak dalej...

jeblam
2013-01-08 23:44:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po tej wypowiedzi spróbujcie mi udowodnić, że ONR nie jest ugrupowaniem faszyzującym ;)

Exhibition-ism
2013-01-09 19:02:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
JEZUS NIE BYŁ ŻYDEM

destuktion666
2013-01-07 23:28:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oj szczerze wszyscy pierdolimy weźmy się w garść i zróbmy coś dla tego kraju w końcu a nie siedzimy i się kłócimy kto i jak co xd Ważne co zrobimy w przyszłości dla tego kraju ;D

yeti1992
2013-01-07 23:06:04
Ocena: 0(glosow:22)-+
Lewackie myślenie - Kto nie jest komunistą to jest faszystą. Lewacka tępota nie potrafi pojąc tego, że są również ludzie apolityczni itp.

murinforte
2013-01-07 23:14:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Człowiek apolityczny nie ocenia innych po poglądach bo ma to w dupie.

krzysjarzyna1
2013-01-07 23:41:26
Ocena: 4(glosow:16)-+
Jesteś takim hipokrytą,że tego nie da się pojąć ''Kto nie jest komunistą to jest faszystą''. A twoje poglądy brzmią mniej więcej '' Nie jesteście za prawicą to jesteście komunistycznym ścierwem''. Żałosne.

Exhibition-ism
2013-01-09 19:06:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
yeti1992: twoje myślenie - kto nie jest nacjonalistą jest lewakiem, czyli komuchem. najpierw trzeba pojąć, że radykalizm i skrajność w żadną ze stron nie jest zdrowa.

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:46:18
Ocena: -5(glosow:25)-+
Chodzą karki i kozaczą. Chcecie się w patriotów bawić to zapraszam do wojska, tam lubią neonazistów.

Basajew
2013-01-07 23:51:46
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

murinforte
2013-01-07 22:41:27
Ocena: 1(glosow:17)-+
Ciekawe ilu dziadków tych gówniarzy było w PZPR?

szatano999
2013-01-07 22:41:10
Ocena: -6(glosow:24)-+
Roman Giertych w rozmowie z "Gazeta Wyborczą" przestrzega przed nowym Ruchem Narodowym powołanym przez ONR i Młodzież Wszachpolską podczas niedzielnych marszy niepodległościowych w Warszawie. - Oni mogą być użyci do podpalenia państwa, kiedy PiS będzie chciał zrobić przewrót konstytucyjny – stwierdził Giertych. Dodał równiez, że jego zdaniem, "Robert Winnicki jest beznadziejnie durnym prezesem Młodzieży Wszechpolskiej".

szatano999
2013-01-07 22:45:45
Ocena: -4(glosow:22)-+
jeśli osoba która promowała Młodzież Wszechpolską odcina sie od nich ....a ONR się z nimi kuma do wspólnych przemarszów...to ideały z czasów wojennych wrzucono do kibla...teraz pewnie tam więcej kiboli i "wyćwiczonych" bojówkarzy z podniesionym testosteronem

ringus136
2013-01-08 17:38:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
Widziałem ten wywiad. Pisz prawdę, albo nie pisz nic.

awzan
2013-01-07 22:31:36
Ocena: -1(glosow:15)-+
Chłopaki opowiadają, że chcą mocnej Polski, kochają ojczyznę itp. a jak to się ma do ignorowania Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej? Ilu ONR-ców sklepało kiboli za bluźnienie Premiera Rzeczypospolitej Polskiej matołem? To kto to jest ten ONR - banda przygłupów, patriotów czy rebeliantów?

doman800
2013-01-07 23:00:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Parling
2013-01-08 09:34:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
Za co mieli "klepać" kiboli? Prezydent to nie tylko stanowisko. Szacunek należy mu się nie za to, kim jest ale za to, co robi. Bronek wielokrotnie udowodnił, do kogo należy. To nie jest polski prezydent.

aveave
2013-01-07 22:27:02
Ocena: 8(glosow:12)-+
Szkoda tylko, że panowie i panie z ONRu często chyba czerpią inspirację z innych źródeł niż nordyckie, słowiańskie zwyczaje. Często z ich ust można słyszeć słowa takie jak Sieg Heil! lub pochodne oraz używają na forach sygnatur typu 14/88, O RACZEJ JEDNOZNACZNYM ZNACZENIU.

szatano999
2013-01-07 22:30:39
Ocena: -4(glosow:20)-+
ci co dali plusa wiedzą że organizacja ta która BYŁA!!!...już nie jest tą co JEST!!!...teraz to banda mięśniaków którzy szukają zaczepki na ulicach a głównie żeby sprowokować i wdać się w bójki...a hasła które gloszą są bliżej faszyzmowi niż cywilizowanym standardom..

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:35:49
Ocena: -2(glosow:12)-+
Dokładnie Szatano. Tacy Polacy a wielbią największego wroga Polski... Przykre jest,że przez taki plebs jesteśmy tak spostrzegani w świecie.

szymq1944
2013-01-07 22:25:34
Ocena: -10(glosow:14)-+
@szatano999 Ty jako gimbo lewak rozumiem cieszysz się jak w TV puszczają lenina no i byłeś na blokadzie 11.11? pytanie czy prowokacje robiłeś z policją czy opłacili Ci 4h w kafejce i poszedłeś z antifą ?

Saint_Satan
2013-01-07 22:24:22
Ocena: -2(glosow:14)-+
O mój ulubiony typ wiochy! Autorze masz plusika.

szatano999
2013-01-07 22:49:05
Ocena: -8(glosow:14)-+
buk zapłacz..

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:21:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
Piszecie ''starorzymskie powitanie'' To w takim razie tępe neonazole noszące swastyki to buddyści? Bo swastyka to tybetański symbol słońca...

yeti1992
2013-01-08 19:00:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
próbujesz świecić inteligencją ?

krzysjarzyna1
2013-01-08 19:14:23
Ocena: -4(glosow:6)-+
No tak, takie tępaki jak Ty które potrafią tylko obrażać(już rzygam twoimi wyzwiskami na PW) jeśli nie wiedzą co napisać to próbują zgasić. Idź głosuj na swojego korwina-mikke...

yeti1992
2013-01-12 05:02:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie przypominam sobie żebym wysyłał ci jakiekolwiek PW młocie...

krzysjarzyna1
2013-02-08 23:46:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie...skądże. A jakże mądra wiadomość ''ch*j ci w dupe'' to nie od yeti1992...

szatano999
2013-01-07 22:19:07
Ocena: -3(glosow:19)-+
a program i działania mają iście nazistowskie....czysty kraj, antysemickość itp...

cichy76
2013-01-07 22:18:50
Ocena: -7(glosow:11)-+
Salut rzymski (wł. Saluto Romano) – salut w którym wyprostowane prawe ramię jest wznoszone do przodu prostopadle do ciała.Wiec zaden nazim czy faszyzm

SteelMike
2013-01-07 22:27:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak cytujesz wikipedię, to dokończ. "Rzekomo wywodzi się on ze starożytnego Rzymu, co jest współczesnym mitem, gdyż gesty jakimi pozdrawiali się żołnierze rzymscy nie są znane." ;)

szatano999
2013-01-07 22:17:27
Ocena: -5(glosow:29)-+
ONR i Młodzież Wszechpolska to największe tępaki i zło dla młodej Polski....pod znakiem Rydzyka i Pisu

HEYAAAA
2013-01-07 22:15:02
Ocena: -1(glosow:15)-+
Wasi dziadkowie za czasow IIRzeczpospolitej jak walczyli o nasz kraj z niemcami i ruskimi TEZ tak sie pozdrawiali.Debile.Widze ze ten portal na kazdym kroku stara sie zrownac wzorce patriotyczne do miana wiochy.Pewnie admini sa Europejczykami finasowanymi przez PO.JESZCZE POLSKA NIE ZGINELA!

szatano999
2013-01-07 22:09:14
Ocena: -11(glosow:23)-+
Obóz Narodowo-Radykalny (ONR) – narodowo-radykalne, nacjonalistyczne i antysemickie ugrupowanie polityczne,...tyle w temcie....dbajcie o czystość polskiej rasy....

katrol542
2013-01-07 22:05:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
Do Bukol14,ty jestes inbecylem jak chcesz tak cwaniakowac to rób to z głową. Zważcie wszyscy jak są ubrani czy oby nie tak samo jak hitlewrowcy?

kevciak
2013-01-07 22:02:56
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wstawiła osoba biegająca z sierpem i młotem na klacie.

general_specific
2013-01-07 21:43:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tak, tak, mundurki też mają starorzymskie:)

bammus
2013-01-07 21:36:39
Ocena: 0(glosow:14)-+
starorzymski gest powitania...

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:20:20
Ocena: -1(glosow:9)-+
A hitler to skąd go wziął? Od Mussoliniego. A ten z kolei od swoich ''wielkich przodków''. I nie mów mi,że te tępaki wzorują się na rzymianach...

murinforte
2013-01-07 22:28:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po za tym Mussolini był lewakiem

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:34:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale był też głównym przywódcą ruchu faszystowskiego we Włoszech. Żadnego powiązania z Adolfem...

murinforte
2013-01-07 22:35:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
Hitler odgapił od Polskich nacjonalistów :)Przed wojną,ha,ha,ha.

Parling
2013-01-08 09:36:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Różni się od salutu Hitlera sposobem wykonania. Na zdjęciach wyglądać może podobnie, ale inaczej się go wykonuje. Nie ma nic wspólnego z ideologią hitlerowską. Hitlerowcy chcieli zniszczyć Polskę, ONR zależy na silnej wolnej Polsce. Taka jest różnica.

minikm
2013-01-07 21:28:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Elementarny brak wiedzy historii Polski jak i symboliki występującej na ziemiach słowiańskich oraz nordyckich. Polecam zasięgnąć trochę wiedzy na temat który chce się opisać.

alexzanderski
2013-01-07 21:13:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Błędnie kojarzycie Hitlera z niemcem :) to Austryjak i jako obcokrajowiec, który dostał obywatelstwo niemieckie (25 lutego 1932) w ten (dobry) czy inny (wyrafinowany i nieludzki sposób) potrząsną nie tylko europą, ale i resztą świata, a ONR nawet w jednej setnej nie przypomina, jak też nigdy nie osiągnie takiego sukcesu jakie osiągnęła partia na której to czele staną A. Hitler ( NSDAP czyli Narodowosocjalistyczna Niemiecka Partia Robotników) więc zamiast się tu kłucić może sami postarajcie się coś zmienić, nie licząc i nie obwiniając innych ;) Pozdrawiam!

destuktion666
2013-01-07 21:08:58
Ocena: -4(glosow:8)-+
Dzięki im nie ma tu tyle południowców i innych obcokrajowców kiedyś zrobią porządek w tym kraju żeby każdy mógł zyć godnie ;d

wolfsangel5
2013-01-07 21:05:21
Ocena: 2(glosow:14)-+
gdzie tu wiocha? gimbo-lewactwo szaleje...

wilkuu
2013-01-07 21:20:26
Ocena: 3(glosow:11)-+
ludzie oburzają się na widok chłopaków z ONRu. a jak w TV puszczają reklame heyah z leninem to jest wszystko cacy. HIPOKRYCI

TYGRYS-1984
2013-01-07 22:11:46
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ta reklama już jest wycofana

wilkuu
2013-01-07 22:24:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak? chociaż tyle. dziś ją jeszcze widziałem. pozdro

szyderca.1222
2013-01-07 20:57:20
Ocena: -6(glosow:10)-+
to mnie obraza ;/

yeti1992
2013-01-07 23:02:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
jak każdego pejsa

rafal8
2013-01-07 20:47:43
Ocena: -12(glosow:26)-+
banda niedouczonych nied0jebów!!!! oni sami nie wiedza o co walcza!!! ale nie ma co sie martwic Polska madry kraj i takie paprochy nigdy nie beda pełnic waznych funkcji...Nara łyse PiSdy

Lanling
2013-01-07 20:30:48
Ocena: -8(glosow:26)-+
Wstawiający Ty nadal nie rozumiesz jakie przesłania dają takie RUCHY co że się to tutaj znalazło !!!!

jeblam
2013-01-08 23:51:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
A celtyk w Twoim avatarze, to skąd się wziął...?

TempyCh
2013-01-07 20:30:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
dużo piw nam dać!!!

Bonusmw88
2013-01-07 20:25:22
Ocena: 5(glosow:13)-+
"Nie jesteśmy faszystami, ani hitlerowcami, przede wszystkim dlatego, że jesteśmy ruchem czysto polskim, nie potrzebujemy obcych wzorów.(...) Nie są to wzory, które chcielibyśmy naśladować." Jan Mosdorf- jeden z głównych działaczy przedwojennego ONR.

TempyCh
2013-01-07 20:43:32
Ocena: 2(glosow:16)-+
skunks z bajki też myślał że nie śmierdzi a śmierdział...jesteśmy ruchem polskim więc do obozów pójdą trochę inne grupy ludzi: źli polacy zamiast złych niemców- to na początek, a później już tak samo: żydzi, ruscy etc. a jak zabraknie wrogów to wynajdziemy nowych bo wróg musi być zawsze!

Hess1488
2013-01-07 20:13:06
Ocena: 4(glosow:26)-+
Szatano999 ty tepy niedouku.Poczytaj sobie o przedwojennych nacjonalistych w jaki sposob sie pozdrawiali.ograniczony kmiot ten gest tylko kojarzy z Hitlerem

Lamka666
2013-01-07 20:04:41
Ocena: -3(glosow:19)-+
Co za gówniany wrzut... Serio, nie można już wymyślić czegoś ciekawszego i przynajmniej chociaż trochę logicznego?

siwy_23
2020-07-29 21:03:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
logika i lewactwo?! masz zbyt wysokie oczekiwania :)

davidstar
2013-01-07 19:59:33
Ocena: -1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-01-07 20:09:02
Ocena: -2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

TempyCh
2013-01-07 20:58:05
Ocena: 4(glosow:14)-+
boimy się że ci na górze zapewnią nam taką przyszłość jak ci na dole zapewnili niemcom czyli śmierć, głód, gwałt i gruzy miast: a wyglądają podobnie, mówią podobnie, śpiewają podobnie i czynią podobnie, a żaden naród nie jest z gruntu dobry i żaden z gruntu zły.

davidstar
2013-01-07 19:52:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nicoxd
2013-01-07 19:50:06
Ocena: -5(glosow:9)-+
w sumie mam wiele do "patriotów" ale przynajmniej robią jedną dobrą rzecz, to że nie zalewa nas fala obcokrajowców

Manamana
2013-01-07 19:28:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel993
2013-01-07 19:24:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Szpkaz
2013-01-07 19:22:34
Ocena: 1(glosow:19)-+
Hitler nie był narodowcem, i nie przypominam sobie by ONR miał go na swoim sztandarze

Michu1945
2013-01-07 19:19:06
Ocena: 1(glosow:9)-+
Hitler nie niósł zniszczenia własnemu narodowi, tylko Słowianom i Żydom. Zachód i Skandynawię traktował bardzo dobrze i wg w znacznym stopniu wg. konwencji o wojnie. Naucz się historii.

wuja
2013-01-07 22:03:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
Masz rację ale jednak z opozycją się nie patyczkował, poza tym wykończył też większość ludzi którzy pomogli mu dojść na sam szczyt (mowa ty o SA i o akcji nazwanej nocą długich noży). Wspomnę również o tym że chętnie wysyłał swoich rodaków którzy byli np. chorzy psychicznie do obozów śmierci

krzysjarzyna1
2013-01-07 19:18:21
Ocena: -5(glosow:31)-+
I już polacy patrioci wyzywają od komuchów...Porażka. A potem chodzą takie dresy i wyzwalają Polskę z bejsbolem...

imik
2013-01-07 20:08:37
Ocena: 2(glosow:20)-+
komuchu.... Roman Dmowski też chodził w dresie z bejsbolem?

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:07:16
Ocena: -5(glosow:13)-+
Polityk(popierający hitlera nacjonalista i antysemita) a tępy kibol - Rzeczywiście nie ma różnicy. Taki patriota a popiera przeciwnika Piłsudskiego. Nie mylcie pojęć patriotyzm a nacjonalizm!!!!!!

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:11:29
Ocena: -4(glosow:14)-+
A z resztą po co ja wchodzę w tą konwersację. Zaraz Prawdziwi Polacy zminusują mnie, komunistyczne ścierwo.

Rebus364
2013-01-22 17:57:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Najpierw sobie trochę poczytaj o Dmowskim który za największego wroga Polski uważał Niemcy.Obojętnie czy było to Cesarstwo Niemieckie, Republika Weimarska czy III Rzesza.Zanim zaczniesz cytować swojego idola od penisa i świńskiego ryja to najpierw zapoznaj się z prawdziwymi faktami.

FrankWernet
2013-01-07 19:04:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy mi się wydaje czy to zdjęcie nie było zrobione przez redakcję GW rzekomo na Górze Św. Anny chociaż to bardziej wygląda na Saską Kępę?

sangre666
2013-01-07 19:00:30
Ocena: -9(glosow:17)-+
a jak dobrze pamiętam ich tym całym patronem czy jakoś tak jest morderca.

piotrunio
2013-01-07 18:34:59
Ocena: 16(glosow:30)-+
glupi glupcze, jak ich wzor mogl siac zniszczenie, skoro walczyl o niepodleglosc kraju a wielu z onr ginelo w walce z nazistami, niedouczony gimbusie. poczytaj sobie czym byl onr, owp, nsz, sn, a takze ss, sa, nsdap i porownaj!!!poczytaj o dmowskim, rossmanie mosdorfie. potem grzecznie przepros

jeblam
2013-01-08 23:57:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czasy się zmieniły, pogląd prawicowych kolegów ujednolicił, nie nosi się gaci w kantkę i włosów na pomadzie. Nie raz "murzyny" są mądrzejsze niż nasze "patrioty".

wladsenty
2013-01-07 18:32:29
Ocena: 8(glosow:22)-+
Co za łby... Niech mi ktoś powie, kto jest głupszy - admin czy osoba dodająca wiochę?

Podlasiak1977
2013-01-07 19:30:39
Ocena: -2(glosow:12)-+
obaj

kawalrafala
2013-01-07 19:44:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcgrts
2013-01-07 23:47:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widac, ze tu robi sie kolejka Gowno Prawda...

destuktion666
2013-01-07 18:32:27
Ocena: -3(glosow:21)-+
Ten kto to dodaje jest z antifa lub innej organizacji ktora jest przeciwko ONR.. Idzcie lepiej na jakiś koncert anify lub innych takich organizacji w tedy zobaczycie faszystów odwracane do góry nogami Godła palone flagi.. ONR jest jedyną dobrą organizacją w tym Kraju ! ;d

destuktion666
2013-01-07 18:31:14
Ocena: -3(glosow:17)-+
Ten kto to dodaje jest z antifa lub innej organizacji ktora jest przeciwko ONR.. Idzcie lepiej na jakiś koncert anify lub innych takich organizacji w tedy zobaczycie faszystów odwracane do góry nogami Godła palone flagi.. ONR jest jedyną dobrą organizacją w tym Kraju ! ;d

retipus
2013-01-07 18:29:42
Ocena: 11(glosow:15)-+
Prawda jest taka, że Hitler skradł ten gest i już zawsze większość ludzi będzie go kojarzyć z nim

axel234
2013-01-07 18:27:41
Ocena: -8(glosow:16)-+
Przecież cepy z tego zdjęcia zamawiają tylko 5 piw nie? Głupszego tłumaczenia w życiu nie słyszałem.

jebnijsmajlaxd
2013-01-07 18:18:52
Ocena: -4(glosow:22)-+
tacy to powinni się leczyć -.-

a.rgon
2013-01-07 18:15:30
Ocena: 12(glosow:26)-+
Dla niedoinformowanych: ONR używał tego "rzymskiego" gestu przed dojściem Hitlera do władzy, więc mówienie że to ONR wzorował się na III Rzeszy, gdy młodzi członkowie ONR brali udział w czynnej walce partyzanckiej ( nawet podczas Powstania Warszawskiego ) jest hipokryzją.

Ubermensch
2013-01-07 18:09:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ubermensch
2013-01-07 18:12:06
Ocena: -5(glosow:11)-+
In omnibus rebus est aliquid optimum, etiam si lateret.

TempyCh
2013-01-07 20:28:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
haj hitla!

Warzywko
2013-01-07 18:06:37
Ocena: -10(glosow:32)-+
Niszcz Nazizm!

a.rgon
2013-01-07 18:20:18
Ocena: 6(glosow:22)-+
Antifa atakuje, szkoda że tylko w internecie...

pajakpajak
2013-01-07 18:24:16
Ocena: 1(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2013-01-07 18:25:44
Ocena: 1(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Johny_English
2013-01-07 18:05:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-01-07 17:57:45
Ocena: -5(glosow:25)-+
Pomijając sporny temat salutowania, ich agresywnośc jest nie do zaakceptowania.

makrelka
2013-01-03 13:44:43
Ocena: -5(glosow:21)-+
giertych stworzył potwora, teraz żałuje!

Podlasiak1977
2013-01-01 11:16:21
Ocena: 15(glosow:33)-+
nie bronie onr-u ale w gwoli scislosci to przed wojna takim gestem wlasnie czlonkowie onr sie pozdrawiali i nie mialo to nic wspolnego z nazistami z niemiec.duzo czlonkow onr walczylo z niemcami( min bohaterowie ,,Kamienie na szaniec,,)ten salut to kontynuacja tradycji z tamtych lat.niestety budzi

Podlasiak1977
2013-01-01 11:17:36
Ocena: 10(glosow:20)-+
niezdrowe emocje i skojarzenia.

szatano999
2013-01-02 10:59:53
Ocena: -21(glosow:53)-+
współcześni ONR i Młodziez Wszechpolska....to twory które przynoszą tylko wstyd naszemu krajowi

a.rgon
2013-01-07 18:13:29
Ocena: 13(glosow:19)-+
szatan - na pewno nie przynosi według Ciebie wstydu Antifa, która atakowała osoby z Polskimi flagami na MN...

skinhead77
2013-01-08 10:03:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
ONR powstał w 1934r. "Salut rzymski" był symbolem ruchu faszystowskiego od 1919r.

numa
2012-12-31 15:56:50
Ocena: -13(glosow:31)-+
Palikocie ścierwa niosą?

szatano999
2012-12-31 16:34:19
Ocena: -24(glosow:44)-+
co robisz w sylwestra???...Sylwek z Trwam???.....czy radyjem

tygrysisko130588
2013-01-02 11:20:13
Ocena: 21(glosow:31)-+
Z tego co widziałem to sam w sylwestrową noc trzaskałeś posty na wiocha.pl...więc zabawa przednia.

szatano999
2013-01-02 11:49:02
Ocena: -26(glosow:38)-+
ty to widzę nawet do łóżka byś mi wszedł.....jak mi śledzisz czasy moich postów....dla twojej wiadomości z 39 stopniami i antybiotykiem leży się w łóżku a nie szlaja po imprezach

tygrysisko130588
2013-01-05 09:35:53
Ocena: 9(glosow:15)-+
wprosiłes sie do moich znajomych to ciężko nie widziec czasów pisania twoich postów. Tak czy siak to nie ja zacząłem temat sylwka-tylko ty więc nie biadol.

szatano999
2013-01-07 22:35:31
Ocena: -7(glosow:7)-+
z toba nie rozmawiałem...więc się nieładnie wciąłeś w rozmowę

tygrysisko130588
2013-01-08 11:05:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Numa także nie kierował swojej wypowiedzi do ciebie a mimo to wciąłes się.

szatano999
2013-01-08 11:26:08
Ocena: -5(glosow:5)-+
wciął się pisząc komentarz pod moim absurdem

neurotyczny_jan
2012-12-31 15:00:27
Ocena: -12(glosow:24)-+
powinno być: znajdź różnicę.

Bukol14
2012-12-31 13:58:08
Ocena: 16(glosow:36)-+
Wzorują się na Rzymskim pozdrowieniu tępaki, ale wy już, że na hitlerze się wzorują... poczytajcie trochę historii, a nie od razu oceniać ludzi.

mcebury
2013-01-07 21:20:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dlatego ze względu na historię nie powinni tego robić bo to się jednoznacznie kojarzy

starysatyr
2013-01-07 21:36:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wzorują się hitlerowskim pozdrowieniu tępaku, naziści niemieccy wzorowali się na rzymskim. Ps. rzymskim z małej litery, to przymiotnik...tępaku

krzysjarzyna1
2013-01-07 22:18:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
A swastyka to Tybetański symbol Słońca. Ale jak ją widzisz to nie mówisz ''O jaki ładny tybetański symbol słońca'' tylko od razu kojarzysz ją z nazistami. Hitler też wzorował się na rzymskim. A oni wzorują się na hitlerze.

skinhead77
2013-01-08 09:44:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
Skoro wzorują się na pozdrowieniu rzymskim to powinni się nazywać Narodowe Odrodzenie Rzymu ;) Wyzywasz innych od tępaków, a sam nie popisałeś się znajomością ojczystego języka.

saviola1
2012-12-31 11:33:25
Ocena: 0(glosow:22)-+
na tym świecie żyje coraz więcej niedorozwojów umysłowych - to jedno jest pewne.

makrelka
2012-12-31 09:21:22
Ocena: -13(glosow:31)-+
to zdjęcie powinno trafić do prokuratury!

WMG1945
2012-12-31 15:23:50
Ocena: 4(glosow:20)-+
Mozesz napisac czemu?

makrelka
2013-01-02 09:49:26
Ocena: -18(glosow:30)-+
szerzenie faszyzmu!

szatano999
2013-01-07 11:24:41
Ocena: -23(glosow:37)-+
typowo faszystowsko- antysemickie zapędy....

witawu
2012-12-31 08:45:17
Ocena: 17(glosow:37)-+
Wszystko co jest nie po myśli rudego Dyzmy należy zdelegalizować.Mamy propagandę jak za komuny i państwo idiotów lampiących się w telewizory. Dla mnie obecność w Polsce Bronka i jego ziomali, też przekracza granice tolerancji.

Parling
2013-01-08 09:37:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
TVN określa, kto jest dobry, a kto nie. Swoją drogą.. w relacjach z marszu niepodległości nikt nie wspomniał o Klubach Gazety Polskiej choć była to najliczniejsza grupa. Dlaczego?

shilant
2012-12-30 23:42:02
Ocena: 15(glosow:43)-+
poje*y...śmiać mi się chce jak czytam wasze komentarze. Najpierw idźcie do szkoły, dopiero później wyzywajcie ludzi od nazistów

szatano999
2012-12-30 23:48:09
Ocena: -21(glosow:47)-+
ewidentnie widać na kim się wzorują....

Mundzio84
2013-01-07 18:23:02
Ocena: 10(glosow:28)-+
A ty szatano?Na kim się wzorujesz?Ludek bez poglądów, własnych przekonań, własnego zdania, ze zoraną psychiką i fiołem na punkcie pedofilii, przesiadujący na tym portalu od rana do wieczora, wręcz żyjący nim, pi*rdolący wciąż na jedno kopyto i wchodzący w d*psko tym, co są tu dłużej od ciebie.

Anti-Religion
2013-01-07 18:47:39
Ocena: -17(glosow:27)-+
Mundzio, opisałeś już siebie, teraz może coś o nim dodaj. :-)

Mundzio84
2013-01-07 18:53:13
Ocena: 12(glosow:20)-+
Odpowiedź na poziomie podstawówki.W sumie, niczego innego się nie spodziewałem.Myślisz, że teraz zabłysnąłeś i jesteś śmieszny, czy co?

Anti-Religion
2013-01-07 18:59:38
Ocena: -14(glosow:20)-+
Jak ja jestem śmieszny, to jest nasz już dwóch. Jednak najbardziej mnie bawi jak przypisujesz swoje cechy innym. "Każdy osądza po sobie", nie? :-) P.S. "A tobie przydałoby się trochę pomyśleć, zanim się znowu nadmiesz jak taka pewna rybka w oceanie.Napisałem to w formie żartu." Przypomina Ci to coś?

Mundzio84
2013-01-07 19:16:15
Ocena: 7(glosow:11)-+
Owszem.Pisałem to do ciebie, bo oburzyłeś się, wyciągając do tego niewłaściwe i pochopne wnioski.Teraz nadal je wyciągasz.Ja napisałem to, co napisałem na podstawie obserwacji, a nie sądząc po sobie.A ty pisałeś to w formie nieudolnego suchara, więc nie uważam żebyś był śmieszny.Mądry też nie.

Anti-Religion
2013-01-07 19:28:33
Ocena: -9(glosow:15)-+
Za to Ty jesteś super błyskotliwy i "cacy"? :-) Ja nie wyciągnąłem pochopnych wniosków, tylko odpowiedziałem w tonie jakim napisałeś. Całe szczęście że Ty tworzysz takie "udolne suchary" ( co by to nie miało znaczyć), bo świat byłby szary bez Ciebie. Nic się nie zmieniłeś, wystarczy dwa słowa.....

Anti-Religion
2013-01-07 19:32:04
Ocena: -9(glosow:13)-+
a Ty się napuszyłeś właśnie tak jak przypisujesz innym. Zastanawiające, nie? :-) P.S. Też to z obserwacji piszę, hehehe. Jeszcze jedno, śmieszny jesteś z tym zaprzeczaniem że nie jesteś katolikiem, a gdzie tylko słowo panie, już się pojawiasz. To co Ty, pies proboszcza?? hahaha ......

Anti-Religion
2013-01-07 19:33:22
Ocena: -9(glosow:13)-+
Bywaj, o mądry, tylko uważaj byś z tej pychy nie pękną, mimo wszystko Cie szkoda. :D

Mundzio84
2013-01-07 19:50:32
Ocena: 6(glosow:8)-+
Napisałem w spokojny sposób, co miałem do powiedzenia i tyle.Przecież tobie nikt nie zabrania robić tego samego, a mnie komentować twoich słów, jeśli są skierowane do mnie.Pies proboszcza?Nie.Poprostu lubię przypomnieć. takim jak ty i twój kolega, jakimi są oszołomami na pewnych punktach.Pozdrawiam.

szatano999
2012-12-30 23:24:27
Ocena: -16(glosow:38)-+
za młodzi są żeby wojnę pamiętać....

mirek099
2012-12-30 23:23:19
Ocena: -16(glosow:52)-+
Dobrze, że to w końcu trafiło na wiochę. ONR jest wiochą i nie rozumiem ludzi, ktorzy ich popierają...

szatano999
2012-12-30 23:27:39
Ocena: -20(glosow:42)-+
trafiło wcześniej....tylko admin mi usunął??!!!

Romex
2012-12-30 23:35:02
Ocena: -15(glosow:45)-+
Tępić faszystów !!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
A tu proszę jaka miła niespodzianka
główna
Dodano: 01.06.2018, 15:34:26   przez: Saska_Klempa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 273Skomentuj (67) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0