lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Od 6 l. do 16, corocznie dodaje się 2 koła i "konstrukcja" zostaje na szyi na całe życie
główna
Dodano: 05.02.2013, 12:24:37   przez: dziuniaruda
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 670  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(130)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbiczeek
2013-02-11 11:30:56
Ocena: 16(glosow:16)-+
Wiocha jak cholera! Nie obrecze/ozdoby, tylko tak prymitywnie przerobione zdjecia. Motyw/cien z siodmej, liczac od gory obreczy powtarza sie co najmniej 5-cio krotnie.

ptaku83
2013-03-09 15:53:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zdjęcie w oryginale, wystarczy wpisać "wydłuzanie szyi" w googlu

ptaku83
2013-03-09 15:49:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kris148
2013-02-26 22:44:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chćiał bym dostać z bani od niej

majki55
2013-02-26 20:50:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niedługo żyrafą zostanie :D:D

Adamos007
2013-02-18 01:08:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
taki kanon mody a pozatym szyja się niewydłuża to barki opadaja pod ciezarem tego szmelcu :>

mirekbia
2013-02-17 21:04:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prezi
2013-02-17 01:27:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
fake jak nic, za długie

chlebusRZOWY
2013-02-15 21:55:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
im kobieta ma dłóższa szyje tym bardziej powarzana, a po około 15 latach noszenia pierścienie sa zdejmowane

queerowa
2013-03-10 14:40:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie można ich ściągnąć, bo by mięśnie tego nie wytrzymały ;/

Whitless
2013-02-14 22:18:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szaryburypies
2013-02-14 21:56:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gościu najpierw sobie poczytaj, pooglądaj filmy a potem wstawiaj takie rzeczy, bo to nie żadne tortury tylko mają tradycję taką tak jak my ubieramy choinkę na Boże Narodzenie tak oni mają te spirale, fakt faktem dla mnie to głupota ale cóż dla nich to coś ważnego

bandzierchlast
2013-02-14 16:20:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zacznijmy od tego, że to się nazywa kultura. Każdy ma swoją. My mamy schabowe i wódkę (stereotypowo)inni mają ślimaki, sushi i tak dalej, a oni mają "kobiety smoki" noszące spirale na szyjach i o co tyle szumu? (poza tym moim zdaniem zostało to przerobione, bo dziewczynki w tym wieku nie noszą tak rozbudowanych)

bartoffel
2013-02-13 13:04:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
zacznijmy od tego, że to nie obręcze tylko spirala

lolek9293
2013-02-13 11:24:23
Ocena: 6(glosow:8)-+
od 6 do 16 to jest 10 lat co roku 2 kola to 20 a ta dziews\czynka ma 42 koła i nie wyglada nawet na 15 lat wiec autor jet kretynem

guziec2910
2013-02-16 09:36:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
kretynem to ty jesteś, z twojego myślenia wynika ze w wieku 6 lat dziewczynka nie miała szyi

Osama98
2013-03-09 13:15:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Guziec, chyba tej odpowiedzi nie przemyślałeś, bo gdyby iść twoim tokiem myślenia, to dziewczyna w wieku sześciu lat miała około 20 obręczy...

Osama98
2013-02-12 23:51:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak właściwie nie chodzi o same obręcze, ale o długość szyi. U nich kobiety z dłuższą szyją są seksowniejsze, dlatego tak je wydłużają. O ile się nie mylę, to taka tradycja jest kultywowana gdzieś w okolicach Indii.

childlike
2013-02-13 02:10:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Najbardziej znane są kobiety z Birmy. Szyja się nie wydłuża, tylko obojczyki są uciskane i opadają, co daje złudzenie wydłużenia szyi. Co do torturowania...wychodzi na jaw niewiedza ludzi. Te dziewczynki (i kobiety) dobrowolnie zakładają sobie te miedziane zwoje, więc nie ma mowy o torturowaniu.

woytasq
2013-02-12 22:46:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ehh... to nie jest żadne torturowanie dzieci, tylko element kulturowy tak jak obrzezanie. Jednak nie zmienia to faktu, iż jest to wiocha :)

Kimiko2
2013-02-12 21:37:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prosta matematyka. Od 6 roku do 16 to jest 10 lat, czyli 20 obręczy. Tutaj widzę ich co najmniej 50...

guziec2910
2013-02-16 09:38:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale ty tępy jesteś... czy w wieku sześciu lat na szyję dziewczynki nie wchodziła żadna obręcz???

siek97
2013-02-12 21:27:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

meny72
2013-02-12 18:24:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

meny72
2013-02-12 18:23:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dalures
2013-02-12 17:52:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rikumi
2013-02-12 17:46:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ilovehiphop
2013-02-12 17:15:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
W naszej kulturze kobiety żeby przypodobać się facetom noszą szpilki i nakładają makijaż( co wcale nie jest wygodne). U nich nosi się takie obręcze. Niektóre ludy może są bardziej prymitywne i mają inne tradycje, ale uszanujmy to. Dla nich dziwne byłoby np. to, że my zamiast żyć naprawdę marnujemy czas na takie bzdurne portale ;).

xmleczny
2013-02-12 16:22:24
Ocena: -4(glosow:4)-+
To nie jest przerobione! -.- TO BYŁO W ,,kobieta na krańcu świata" Najpierw zobaczcie sobie google nie gryzie a potem komentujcie

interchangeable
2013-02-12 15:20:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fretka od Fineasza i Ferba

Suchy00092
2013-02-12 15:12:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oni maja taką kulturę co wy tv nie oglądacie???? To nie jest wiocha!! A zdjęcie jest przerobione...:/

Malina8807
2013-02-12 14:58:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
taką mają kulturę , taki obyczaj, kobiety są dla mężczyzn bardziej pociągające z obręczami mimo , że są niewygodne one same mówią ze to ich tradycja i nie wyobrażają sobie życia bez nich wiec jaka tu wiocha?

natec87
2013-02-12 14:26:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

natec87
2013-02-12 14:24:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bombardzier1096
2013-02-12 14:15:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja naliczyłem ponad 50 kółek (16-6)x2=20 pfff ściema jakaś

MrMincior
2013-02-12 13:46:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nawet dwie ławki do tyłu, bedzie mogła sciagac

gruby1999
2013-02-12 12:26:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
no to jest fotomontaż. ale naprawde maja strasznie dużo tych obręczy i to jest prawda wpiszcie sobie w google jak nie wierzycie.

Gasherman
2013-02-12 11:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
ho ho, ale zapuśćiła żurawia

Fredra
2013-02-12 10:40:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ludzie do cholery, tu nie chodzi o to że to jest fotomontaż bo one mają te obręcze tylko dlatego, że ona ma ich za dużo! Jest za młoda aby posiadać ich tak wiele biorąc pod uwagę, że dokłada ich się ledwie kilka (2-4) w ciągu roku a zakłada jak dziewczynki maja 7-10 lat. To ich wybór.

yuffie19
2013-02-12 02:00:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Marco_P
2013-02-12 03:33:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oglądaj Ewę Drzyzgę dalej a ... (dokończcie sobie sami)

lotr123456
2013-02-12 01:32:32
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m4r1u5z
2013-02-12 00:52:22
Ocena: -7(glosow:7)-+
dobrze będzie robić loda jak podrośnie

Adrian2712
2013-02-12 00:35:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Fotomontarz!Minus!

MartynaAgata
2013-02-12 00:22:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
moderator brawo auto usowanie postow z oryginalem fotki Wiocha.pl to jest dopiero wiocha

Marco_P
2013-02-12 03:35:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brawo za szczerą prawdę!!! Swoją drogą ciekawe za ile usuną mój i powyższy komentarz???

MartynaAgata
2013-02-12 00:19:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kacperski93
2013-02-12 00:05:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
ten co to wymyślił pewnie miał chcice na żyrafy...

alltrans
2013-02-11 23:10:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ona ma tyle krążków na szyi że jak by jej 2 krążki rocznie od 6 roku życia dokładali to by miała z 40 lat :))

rastlos
2013-02-11 23:08:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

karoln98
2013-02-11 23:01:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lolekkkk
2013-02-11 22:57:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sp4wners
2013-02-11 22:10:44
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MartynaAgata
2013-02-12 11:00:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
sp4wners- ty to dopero gówno wiesz jak to sam napisałeś ....

grzybek836
2013-02-11 21:56:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
pewnie,że fotomontaż.Wiele razy w telewizji emitowany byl program o tych kobietach,to jest ich kultura.Te kobiety i dziewczynki chcą to nosić.

mumka
2013-02-11 21:48:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mumka
2013-02-11 21:47:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartkovsky
2013-02-11 21:44:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gargamel12345
2013-02-11 21:23:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
To nie żadna przeróbka. Widziałem to w telewizji że w tym kraju każdy ma na sobie te koła. To nie wydłużona szyja tylko opuszczone ramiona. Dla nich to nie tortura, dla nich to kultura. Wiocha dla tego kto to wstawił

Gosz1
2013-02-11 21:09:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy wy naprawdę nie widzicie że to fotomontaż?

sialalala111220
2013-02-11 20:52:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
specjalnie założyłem konto by to skomentować. nie jest to wiocha. jakbyś oglądał/a np. kobietę na krańcu świata, wiedziałbyś/ałabyś, iż jest to ich własny wybór. ich matki je noszą, i one mają wybór czy je nosić. mężczyzn w owym kraju, gdzie nosi się obręcze ukazane na szyi dziewczyny na zdjęci, są ich "fetyszem". Uważają, że jest to bardzo ładne i to sprawia, że kobieta jest bardziej atrakcyjna. (-)

drLOUBITCH
2013-02-11 20:44:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dla nas to tortury, dla nich to tradycja i tutejszy kanon piękna, podobnie jak w Chinach zwyczaj krępowania stóp.

MiastowyZeWsi
2013-02-11 19:49:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
U nich to kwestia mody. Tak jest ładnie. Wyobraźcie sobie, że europejki dla mody każą sobie rozcinać skórę na klatce piersiowej, w ranę wpychają im gumowy worek z toksyczną substancją... o liftingu brzucha, korekcie powiek nie wspomnę... nigdy nie obtarły was modne buty? a tu taki wieśniacki fake. To po 1 a po 2 Lamusy pooglądajcie sb BBC lub jakiś tam kanał tam czasami coś leci o nich...

rudas70
2013-02-12 11:34:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cieszę się, że się ze mną zgadzasz... ale dosłowne przepisywanie nie do końca zdaje egzamin...

rudas70
2013-02-11 19:39:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
U nich to kwestia mody. Tak jest ładnie. Wyobraźcie sobie, że europejki dla mody każą sobie rozcinać skórę na klatce piersiowej, w ranę wpychają im gumowy worek z toksyczną substancją... o liftingu brzucha, korekcie powiek nie wspomnę... nigdy nie obtarły was modne buty? a tu taki wieśniacki fake.

szulcik
2013-02-11 19:38:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
widac włascicielka wstawki nie potrafi odróżnić 10 latki od 40tki tyle jej obreczy dodała ..

rzasia92
2013-02-11 19:28:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
jeśli corocznie dodaje się 2 koła przez 10 lat, to dlaczego jest ich ponad czterdziesci?? Ładny photoshop. troche przesadzony ;p

ROBI00000000
2013-02-11 19:17:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Żadne męczenie..W tej społeczności im dłuższa szyja u dziewcząt,kobiet tym bardziej atrakcyjna..Tak jak u nas im ma większe balony tym lepiej!

Kurvinoxxx
2013-02-11 18:45:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przecież to jest piękne

jj-pl
2013-02-11 18:35:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
Taka kultura tego plemienia ma to kozenie historyczne i dla tych kobiet jest to cos fajnego. Jak to jest wiocha to robienie sylikonowych cyckow dopiero jest wiocha.

Adam230273
2013-02-11 18:30:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kamcio1298
2013-02-11 18:25:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety ale to nie jest wiocha. W tym kraju wydłuża się szyję takimi obręczami, ponieważ dla Pań w tym kraju to jest modne, fajne itp. Także przed wstawieniem polecam przeczytać po co to jest...

Adam230273
2013-02-11 18:40:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestes w bledzie. Przez te obrecze wcale nie wydluza sie szyja .To tylko tak wyglada. Opadaja ramiona w efekcie czego wydaje sie ze szyja jest nietypowo dluzsza.A ta fotka jest przerobiona na fotoszopie albo podobnym programie. I wydaje mi sie ze te obrecze dodaja co 5 lat a nie co roku.

ROBI00000000
2013-02-11 19:20:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Popatrzcie na program W.Cejrowskiego.On w jednym z odcinków przedstawił to plemię..A to co mają na szyi to nie obręcze a wstęga drutu nawinięta na szyję.Podobno gorący ten drut nawijają bo bardziej plastyczny.I ma to na celu wydłużenie szyi!

marcin1975rm
2013-02-11 17:43:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Autor faktycznie przesadził z fotoszopowaniem. Jeżeli przez 10 lat dokładają po 2 koła to skąd nagle wzięło się ich ponad 30?

marcin1975rm
2013-02-11 17:40:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jar-Jar Binks ze starwarsów

krzychu_no
2013-02-11 17:38:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

villemo28
2013-02-11 17:35:03
Ocena: -3(glosow:7)-+
to nie jest photoshop... oglądałam program Cejrowskiego gdzie była mowa o takich obręczach... to nie jest na całe życie bo można to zdjąć tylko że szyja jest wtedy nienaturalnie długa... niestety przez lata jest to noszone... ale można w każdym momencie to zdjąć tzn rozwinąć... jest to pracochłonne ale możliwe. taka jest kultura w tym plenieniu-wiosce

Ambasador69
2013-02-11 18:22:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
To JEST photoshop. I nie chodzi o same obręcze, tylko o to, że obręcze (więc i sama szyja) są wydłużone photoshopem.

marta513
2013-02-11 18:27:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie można tego zdjąć, ponieważ wydłużona szyja ma bardzo osłabione kręgi. Usunięcie obręczy grozi złamaniem szyi. I ewidentnie widać, że to photoshop.

Elcia240
2013-02-11 18:34:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Owszem można rozwinąc, jednak jest to robione tylko po to by zwinąć drut ponownie na szyi dokladajac kregi. Taka młoda dziewczyna napewno nie ma tylu obreczy na szyi wiec jest to photoshop. I szyja w zasadzie jest jaka była, tylko obrecze obnizaja barki przez to wydaje sie ze szyja sie "rozciaga". Dla autora to torturowanie a dla nich tradycja "upiekszająca"

Ambasador69
2013-02-11 16:42:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Po pierwsza - to nie jest tortura. Po drugie - to jest photoshop.

lacosa
2013-02-11 16:25:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba coś kręcisz, ona ma 40 kręgów to jak na moje oko od 6 lat do 26!

Wredny_Troll
2013-02-11 15:58:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Spetro
2013-02-11 15:34:31
Ocena: -14(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

enter69
2013-02-13 18:41:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ty gimbusie co robisz na tym portalu? do książek idz !!

rafolo11
2013-02-11 15:26:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jest w niektórych ludach taka tradycja, jednak to jest już photoshop

Kamyk0123
2013-02-11 15:10:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
To się nazywa deep throat :)

drLOUBITCH
2013-02-11 20:43:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odstaw lepiej pornosy, bo widać, że źle działają na twój mózg.

kokosko
2013-02-11 13:55:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja tak sobie penia powiększyłem już 19cm ma

Michu1945
2013-02-11 13:40:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
Prymitywny photoshop.

marguyu
2013-02-11 13:29:53
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wiocha jest brak tolerancji dla wierzen i tradycji innych narodow. Karenowie nakladaja dzieciom obrecze na szyje. W Polsce doktrynuje sie dzieci juz od przedszkola, jesli nie wczesniej, robiac z nich bezmyslne stado barankow bozych. Trudno orzec co jest gorsze - myslaca glowa na zdeformowanej tradycja szyji czy spowodowane tradycja i zle pojeta wiara pustoglowie na normalnej szyji?

tyci1906
2013-02-11 13:18:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po pierwsze-wiocha to nie jest. Po drugie jest to przedstawicielka plemienia Karenów. Po trzecie taka jest ich tradycja--związane to jest z dawnymi czasami gdy mężczyźni wyruszali na polowanie,kobiety zostawały same w osadzie,które były atakowane przez tygrysy w okolice szyjne,obręcze niwelowały skutki tego ataku. Po czwarte fakt,osoba na tym zdjęciu jest zbyt młoda by być posiadaczką takiej ilosci obręczy,sam spotkałem się co najwyżej z 3/4ilscią tego,ale u kobiety w wieku co najmniej emerytalnym.

Fredra
2013-02-11 15:40:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
do tego trzeba dodać że obręcze nie są zakładane na całe życie i w każdej chwili można je ściągnąć. Wbrew mitowi po zdjęciu ich szyja się nie "złamie". Same obręcze są zakładane dziewczętom dobrowolnie przez babki (ogólnie starszyznę) które mają już w tym wprawę. Szkoda, że nikomu nie przyjdzie wpierw poczytać zanim okrzyknie coś wiochą a zdjęcie to ewidentna robota szopa.

Kata69
2013-02-11 16:51:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, wiocha to niewiedza autora. I tak jak Fredra napisała kobieta może zdjąć kręgi, bo nie powodują one wydłużania się szyi, tylko opadanie ramion. Szyja pozostaje nadal tej samej długości, a kręgi nie są uszkodzone.

daciuch
2013-02-11 13:07:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
hehe co jak co ale patrząc na tą panienkę pojęcie "głęboki gardło" brzmi intrygująco:)

klient-m
2013-02-11 12:54:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ha ha ha według tego co napisane to dziecko powinno mieć już ok. 30 lat Większej lipy nie widziałem.

Dimdam
2013-02-11 12:26:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
i juz wiem z kad sie wziely zyrafy :D

henda
2013-02-11 12:09:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
W jej kraju to jest taka tradycja tak jak u nas sa rozne tradycje szczegolnie na swieta.:)

majtek5
2013-02-11 11:53:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oni to robią dla urody

krzychoo33
2013-02-11 11:53:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bardzo kiepska przerobka w Photoshopie - az razi w oczy. Poza tym, jak juz ktos nizej napisal, te krazki wcale nie wydluzaja szyi.

lysol72
2013-02-11 11:44:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Hercules
2013-02-11 11:41:08
Ocena: -5(glosow:5)-+
Najgorsze że z tradycją to już prawie nie ma nic wspólnego. Pawie wszystkie "dzikie" plemiona robią z siebie różne cyrki pod turystów i dla zysku.

Nemesia
2013-02-11 11:38:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
tutaj zdjęcie przerobione jest jak byk. Normalnie te obręcze nie wydłużają w tak nienaturalny sposób szyi.

Nemesia
2013-02-11 11:36:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
oraz „wchodzą” w podbródek, co powoduje efekt wydłużenia szyi. Tak naprawdę jednak, długość szyi jest niezmienna. Łatwo to zauważyć przyglądając się kobietom Karen w czasie, gdy zdejmują one swoje obręcze.

JackCola
2013-02-11 11:36:51
Ocena: -6(glosow:6)-+
przedłużenie szyi, wspaniała żyrafka z niej, co prawdziwa wieś ;)

Nemesia
2013-02-11 11:34:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Naukowe fakty: Według specjalnych badań przeprowadzonych przez niezależnych międzynarodowych lekarzy, noszenie obręczy nie zagraża w żaden sposób życiu kobietom plemienia Karen. Obręcze nie mają wpływu na kości, kręgi, lub kręgosłup. Badania dowiodły też, że szyje kobiet wcale nie wydłużają się z wiekiem. Długość szyi jest taka sama, jak u kobiet nigdy nie noszących obręczy. Przydomki„żyraf” lub „smoczyc” zawdzięczając więc tylko i wyłącznie efektowi iluzji, spowodowanemu poprzez umiejętne zakładanie obręczy. Obręcze opierają się na barkach oraz &#82

daciuch
2013-02-11 13:04:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
wszystko fajnie, tylko że na szyi są jeszcze mięśnie i głównie one są zagrożone. Często zdarza się, że dochodzi do zaniku mięśni.... zresztą łatwo to potwierdzić, kup kołnierz ortopedyczny załóż go, Twoje kręgi, stawy, ogólnie układowi kostnemu nic się nie stanie.... ale ściągnij go po 6 miesiącach:)

zbiczeek
2013-02-11 11:30:56
Ocena: 16(glosow:16)-+
Wiocha jak cholera! Nie obrecze/ozdoby, tylko tak prymitywnie przerobione zdjecia. Motyw/cien z siodmej, liczac od gory obreczy powtarza sie co najmniej 5-cio krotnie.

mcebury
2013-02-11 14:42:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mnie bardziej bawi to "Torturowanie dzieci" krew tryska na lewo i prawo

dominiassssek
2013-02-11 11:29:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
photo shop taki ze masakra, to jest część ich kultury, im kobieta ma dłuższa szyję tym jest ładniejsza (dziwne ale co zrobic ropy nie mają:)). Kręgów szyjnych nie da się rozciągnąć a to zdjęcie to jawna lipa:)

Nemesia
2013-02-11 11:25:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
2013-02-11 11:12:06
Ocena: 4(glosow:14)-+
minus, to z naszego punktu widzenia to torturowanie, a to ich kultura i tradycja, dla nich torturowaniem dzieci może być wysyłanie ich do szkoły...

CiasnyWiesiek131
2013-02-11 11:50:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
zgadzam się z tobą, co ktaj to obyczaj. autor jak w takim razie nazwac obrzezanie młodych dziewczynek w Afryce ( i nie tylko) ? niestety to również element tradycji czy religii

sarna
2013-02-11 12:22:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
no i ty myślisz ze jak kultura to one bólu i dyskomfortu nie czują? i czy takie samo zdanie masz o obrzezaniu ? bo to też przecież jedna z kultur

Homo_erectus
2013-02-11 12:27:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
wiedziałam, ze padnie taki kontrargument, ale drogie dzieci, obrzezanie to nie tradycja i kultura, to współczesny wymysł tych ludzi, który nie ma pokrycia w żadnej tradycji, poczytajcie o tym, w żadnej innej kulturze nie ma obrzezania, owszem było inicjalne nacinanie ale nigdy obrzezanie, to wypaczenie a nie kultura. amen.

CiasnyWiesiek131
2013-02-26 16:20:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
współczesny wymysł ? chyba powinnaś coś o tym więcej poczytać

Wiecha92
2013-02-11 11:08:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie mam nic do innych kultur i obyczajów.. ale czasami to już naprawdę przeginka...

wiesiarka
2013-02-11 11:02:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TmK0806
2013-02-11 11:02:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
DEBILIZM ;/ ..

kamer95
2013-02-11 11:01:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PanKlekswKosmosie
2013-02-11 10:59:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
Muszę spróbować na sobie tyle, że na fiucie, po pół roku powinno pasować do mnie powiedzenie "kawał kija, gęsia szyja a łeb jak u kota" :)

masakra01
2013-02-11 10:31:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Krishak
2013-02-11 10:29:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
-Laska co tak wyglądasz jak niemiec z okopów?

dawidp177
2013-02-11 10:26:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Żal nie 2 tylko 1 rocznie -.- A to jest niezły fake

BatNaWas
2013-02-11 10:24:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Całkiem glębokie gardło ;-)

Wiesniakznetu
2013-02-11 10:24:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście, że konstrukcja jest na całe życie. Wystarczyłoby tylko ją zdjąć i po krótkim czasie szyja wraca to pierwowzoru

altar511
2013-02-11 09:39:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bzdura. Mieszkam w Tajlandii i odwiedzalem rozne plemiona mieszkajace w gorach, lacznie z "dlugimy szyjami" i zapytalem ich wprost (przy pomocy tlumacza, bo oni nie znaja nawet tajskiego), czy to prawda ze nigdy tego nie sciagaja, na co stwierdzili, ze - wszem - sciagaja i wcale im sie od tego karki nie lamia.

paula77.1990
2013-02-05 15:13:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
powoli jest to wycofywane, z racji iz dotarla tam cywilizowana europa i wziela sie za te kretynska tradycje, sa to teraz obrecze skladajace sie tylko z paru czesci, zakladanych na potrzeby ruchu turystycznego.

Vashieio
2013-02-11 10:33:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kretyńskie tradycje? To tak, jakby do nas dotarła ta "lepsza" Ameryka i zabroniła wszystkich polskich tradycji. A to mnie nazywają "złym polakiem" bo jestem nacjonalistą i praktykuję stare obrządki. BTW. zdjęcie jest oklepane w PS, kondygnacje tej "spirali" są powielone conajmniej 3 razy.

beldin
2013-02-05 13:52:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Polecam obejrzeć jeden z odcinków serii "Kobieta na Krańcu Świata" z Martyną Wojciechowską. To nie jest ta sama konstrukcja, co jakiś czas jest wymieniana i polega nawijaniu dłuższego drutu a nie zwykłym dodawaniu kół (to jest spirala a nie seria obręczy). 150/150 znaków
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
główna
Dodano: 24.08.2018, 18:20:04   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 87Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0