lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oraz centymetr krawiecki....
główna
Dodano: 26.01.2012, 21:58:14   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 350  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jarod22
2013-02-20 16:23:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
walić czy koleś powinien, czy nie powinien dostać mandatu, jak dla mnie no jeden cyc... ale jak można postawić samochód bezpośrednio przed pasami i jeszcze na całą szerokość otworzyć drzwi zasłaniając chodnik do reszty?!

mirek-s11
2013-02-23 18:59:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie jestem zwolennikiem SM ale włączenie niebieskiego koguta powoduje że pojazd na którym jest zamontowany posiada status pojazdu uprzywilejowanego. W związku z tym MOŻE nie stosować się do przepisów zawartych w Kodeksie Ruchu Drogowego. Niestety, jakby chcieli mogliby postawić auto w poprzek jezdni i nikt im nic nie zrobi.

bingo73
2013-02-22 08:06:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
z jednej strony nbardzo dobrze, że zabrali się za włąściwą robotę - kto porusza sie na wózku lub z wózkiem, ten wie, jak to jest, jak taki matoł stanie na chodniku. Z drugiej strony, SM mogła by stanąć trochę lepiej, bo sama też stwarza zagrożenie (jak i również czasem Policja). A co do centymetra - nie ma problemu - wstrzymują/blokują ci pojazd aż do momentu dostarczenia certyfikowanego przyrządu i nie ma problemu. Lub też zabierają na parking, bo ewidentnie stwarzasz zagrożenie (co widać na filmie). A to widać, że na pewno nie ma przepisowych odległości.

DeCart87
2013-02-21 18:36:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
A wystarczylo, że poszkodowany by zarządał od straży miejskiej kserokopi zezwolenie przez urzad miar na stosowania tej miarki do wykonywania pomiarów :) Brak tego i mogą cie pocałować w 4 :)

Pawciutdi
2013-02-21 17:44:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pozdro dla Strazy miejskiej w Rogoźnie Wlkp nieroby pierd.....!;)

cienkibolek
2013-02-21 11:32:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak można egzekwować prawo jednocześnie je łamiąc? Taki detal, przed i za przejściem dla pieszych (dotyczy drogi z dwoma kierunkami ruchu) obowiązuje 10 metrowy zakaz parkowania i postoju ( jeśli dobrze interpretuję przepisy, to jest to zatrzymanie pojazdu na dłużej niż minutę). Co do typa który swoją drogą zaparkował jak p#pa

cienkibolek
2013-02-21 11:34:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
to raczej bym się już doczepił sposobu transportu butli z gazem sprężonym, toż to śmierdzi dramatem.

orient30
2013-02-21 02:35:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze radzę - emigruj jak większość normalnych, których stać było na odwagę. Zostali nieudacznicy - hejterzy, złodzieje - politycy i idioci - aspiranci i idealiści - marzyciele :/:/ Niestety...

cienkibolek
2013-02-21 11:22:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jasne, same cienkiebolki ;)

orient30
2013-02-21 02:30:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Świetna robota, więcej takich gości jak ty, pewnie coś by zmieniła. Co z tego jak wszyscy lubią pooglądać a jak przyjdzie co do czego, nawet palcem nie kiwną. Nic nie zmienisz, kłopotów sobie i rozczarowanie biernością większości. Demokracja, k.. jej była matuś :D:D:D

ramptourist
2013-02-20 22:17:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
z tą homologacją na miarkę krawiecką to ziomek przesadziłeś, ale ogólnie brawo za odwagę słusznie ich pojechałeś ;

jokerssxx
2013-02-20 21:43:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gronczes
2013-02-20 21:33:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
jest potrzeba całą ta straż miejską wyłączyć i tyle !!!

scott34
2013-02-20 19:24:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jestem za tym ,aby karać buraków tak parkujących i gó.wno mnie obchodzi kto ich będzie karał czy straż miejska czy kominiarz grunt ,aby dotkliwie, żeby pamiętali do czego służy chodnik.

marcin-agaw
2013-02-20 22:01:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
widziałeś kretynie że coś tam robił ten gościu nie zaparkował bo tak mu się chciało i ogólnie nikomu nie przeszkadzał

kubus_32
2013-02-21 20:11:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widziałeś kretynie żeby ktoś parkował bo tak mu się chce? Gówno mnie obchodzi co tam robi. denerwują mnie samochody z zaopatrzeniem które stają gdzie chcą, kurierzy podjezdzający pod same drzwi. pod szpitalem kazdy wjeżdza na rampe dla karetek bo nikomu sie isc nie chce. rodzice po dzieci muszą stanąć tuż pod szkołą. nie mówie juz jak wnuczek po babcie do koscioła podjedzie. jak coś robił to butle na plecy i niech sobie wniesie ją do środka. A jak już chce stać to niech płaci za pozwolenie za zajecie pasa drogowego, odpowiednią sie oznakuje i ma wszystko gdzieś.

gonzo8711
2013-02-22 10:44:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
kolega wyzej widze fizyczny a nie myslacy... wez dzwigaqj taka butle.. nie kazdy ma kon w dowodzie..

zdiga50
2013-02-20 19:09:11
Ocena: -5(glosow:21)-+
Autor tego filmiku jest palantem.Robi więcej zła niż jest potrzebne. Wymyśla niestworzone rzeczy. Po pierwsze nie wiadomo ile metrów jest od przejścia bo nie można tego stwierdzić, po drugie piesi nie życzą sobie takiego postoju a autor filmu co widać na przykładzie tego zapisu popiera bezprawie i łamanie przepisów. Obleśne sa jego filmiki , powinien się puknąć w głowe a może potrzeba starty bliskiej osoby może dziecka przejechanego przez kierowcę aby zrozumiał że niektóre łamanie przepisów przez kierowców powinno być napietnowane.

guido1970
2013-02-20 18:26:44
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ten idiota z S.M. nie ma pojęcia o tym gdzie i w jakich okolicznościach można używać sygnałów pojazdu uprzywilejowanego,to jest poj..any kraj w którym niedouczeni durnie mogą wszystko byle tylko wyrwać szmalec od równie tępych obywateli(bo ktoś z choćby odrobiną oleju w głowie wyśmiałby ich natychmiast).

allejaja
2013-02-20 18:24:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

allejaja
2013-02-20 18:25:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

silentcore
2013-02-20 17:27:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
wyżej srają niż dupę mają.

Kris148
2013-02-20 17:26:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
dostałem dzisiaj mandat

Norak
2013-02-20 17:18:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dobrze, że się nie doczepili do warunków przewozu tych butli z gazem technicznym ;)

kopec_2009
2013-02-20 21:18:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gdyby wiedzieli co robia to by bylo inaczej. Banda gamoni.

korki1
2013-02-21 01:38:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
bo głąby pojęcia o tym nie mają, jak zrozumiałem to te szeryfy prowadzą własną prywatną krucjatę , wykorzystując mundury i pojazd SM do prywatnej zemsty ma niewdzięcznym obywatelu

Elfuello
2013-02-20 16:29:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ogólnie to jadące ulicą auta powinny stawać za pojazdem Straży Miejskiej, ponieważ inaczej łamałyby prawo wyprzedzając na przejściu dla pieszych. Tu nie chodzi o chodnik, lecz niebezpieczeństwo i to naprawdę przed duże N, bo nawet jeśli ktoś wyprzedzi to nie widzi przez pojazd S.M. czy ktoś wchodzi na pasy z prawej strony! Powinno się to zgłosić.

ToRnADo147
2013-02-20 21:15:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jarod22
2013-02-20 16:23:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
walić czy koleś powinien, czy nie powinien dostać mandatu, jak dla mnie no jeden cyc... ale jak można postawić samochód bezpośrednio przed pasami i jeszcze na całą szerokość otworzyć drzwi zasłaniając chodnik do reszty?!

kubus_32
2013-02-20 16:49:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Skoro pojazd używa sygnałów świetlnych może stać wszędzie. widząc sygnały każdy pojazd zwolni! zachowa szczególną ostrożność!

kubus_32
2013-02-20 15:50:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Samochód powinien stać przy krawężniku.! a nie przy budynku. samochód powyżej 2.5t nie może w ogóle stać na chodniku.

zbiczeek
2013-02-20 14:36:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dziwne jest to, z ktorej strony mierza odleglosc. O ile sie orientuje, to przepisy okreslaja jak duzo miejsca powinno byc pozostawione na chodniku, ale po drugiej stronie samochodu. Byc moze auto jest zaparkowane na terenie nalezacym juz do posesji, a straznicy przyszli sprawdzic, czy nie wystaje z 5cm, tym bardziej, ze gosc cos tam gada, ze juz nimi wygral w takiej sprawie.

kash17
2013-02-20 14:21:48
Ocena: 4(glosow:10)-+
Noż licho, jak gości nie trawię tak w tym przypadku mieli rację - facet stanął na chodniku tak, że przejście jest nim jest rzeczywiście w jakimś tam stopniu utrudnione. Żeby jeszcze od strony jezdni to rozumiem, ale tak. Słowem podsumowania - SM nie znoszę, bo to darmozjady i szuje, ale w tym konkretnym przypadku zajęli się czymś pożytecznym i w tym konretnym przypadku filmik uważam za nadmierne czepialstwo.

C2ShadowMan
2013-02-20 13:42:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
Kaczyński do dymisji! A chwila. Rządzi Platforma

knopfleri
2013-02-20 13:22:44
Ocena: -3(glosow:11)-+
A jak dla mnie mandat słuszny. Matka z wózkiem będzie chodziła po ulicy, bo jakiś baran zastawia cały chodnik!? Wiocha to jedynie dla autora filmiku, bo nie potrafi obiektywnie ocenić sytuacji. Co do mierzenia miarą krawiecką - cóż, w jakiś sposób straż musi udowodnić winę kierowcy, żeby jakieś podparcie pod mandat było.

kawalrafala
2013-02-20 12:29:03
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elmaniora
2013-02-20 12:16:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
pieszy, który przechodził powinien zatrzasnąć drzwi na nodze tego cymbała

slayer172
2013-02-20 11:50:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
Co za upierdliwy koleś, że mu się tak chce.

morita83
2013-02-20 11:44:57
Ocena: -3(glosow:17)-+
Po głosie poznaje że to nie pierwszy film naszego kolegi,GROMKIE BRAWA dla Ciebie :) rób tak dalej :)

Madzia1985
2013-02-20 11:20:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
fakt Ci Panowie lubią ukrywać fotoradary... zwłaszcza w miejscowości szklarki koło kubła na śmieci na przystanku (jak na zdjęciu). przystanek jest tuż za tablicą teren zabudowany, a między tablicą zieloną, a białą nie ma nawet 100 metrów, nie mówiąc już o przepisowych 150. szukają na silę...

homunkulus
2013-02-20 11:15:02
Ocena: -9(glosow:9)-+
Kamera autorowi lata, jakby sobie trzepał przy ŚP. Niemenie.

ncaso
2013-02-20 10:58:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
Zwykłe czepialstwo - a czym mieli qwa mierzyć? laserem? czy tip-topkami? Staje jakiś jołop na środku chodnika - może by się ten cwaniak z miodem w uszach zapytał parkującego w jaki sposób może tym chodnikiem przejechać wózek z dzieckiem? Nie lubię SM ale w tym wypadku mieli rację...

panbula86
2013-02-20 12:27:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zgadzam sie z Tobą tez nie lubie SM ale tu mieli racje Powini czesciej karac takich gamoni co niepotrafią parkować

Baron_Sanedi
2013-02-20 10:58:02
Ocena: -4(glosow:22)-+
Kolejny bezrobotny cwaniaczek ktoremu sie nudzi i nagrywa takie rzeczy!! Co to za moda w Polsce jest na parkowanie na chodniku?? w innych krajach parkowanie na chodniku jest nie do pomyślenia które grozi z miejsca mandatem.

madziadominik
2013-02-20 11:44:53
Ocena: 4(glosow:16)-+
A ty nie widzisz, że ma racje straż miejska utrudnia ruch !!! nie mozna zatrzymać samochodu do 10 metrów od przejścia dla pieszych straż miejska nie moze łamać przepisów ma obowiązek je przestrzegać moze jedynie wtedy zatrzymac pojazd gdy jest zagrożone czyjeś życie w nagłych przypadkach !!!! moze jesteś jednym z nich !!!! niech pokazują co robią ktoś moze z tym coś zrobi :)

Baron_Sanedi
2013-02-20 11:50:32
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie zauwazyłes że ten pojazd ma niebieskie sygnaly błyskowe? Wiec poczytaj w kodeskie drogowym sobie jakie ma prawa samochód uprzywilejowany z niebieskimi sygnałami błyskowymi!!

Justyna0810
2013-02-20 12:55:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
Bo w innych krajach są NORMALNIE drogi i odpowiednia liczba miejsc parkingowych.

zbiczeek
2013-02-20 14:18:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
@justyna - wrecz przeciwnie, w wiekszosci krajow w miastach jest o niebo trudniej o jakiekolwiek miejsca parkingowe, niz w PL. Bardzo wiele miast zreszta poszlo za przykladem Londynu, gdzie od wielu lat nie buduje sie zadnych parkingow i redukuje istniejace, aby zmusic ludzi do korzystania z komunikacji miejskiej (glownie metro) i choc troche zmniejszyc zatloczenie na drogach.

artificialworld
2013-02-20 10:55:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
Państwo policyjne, państwo wyznaniowe. Masz tu wolność słowa, lecz uważaj na swą mowę...

LeSaux
2013-02-20 10:55:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
mam na zbyciu dwie sprawne suwmiarki i jeden cyrkiel. Może SM w Przemkowie by reflektowała ?

tomek-kt
2013-02-20 10:32:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wystarczyłoby, aby jakiś pieszy "zahaczył" o drzwi samochodu SM i rozbolałaby Go ręka (stłuczenie, zbicie,itp.) tylko, że pewnie wg. SM byłaby to wina kierowcy Mercedesa.

ROBI00000000
2013-02-20 10:30:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
Idę o zakład że ktoś życzliwy strzelił z ucha i czarnuchy zjawili się..Życzliwych nie brakuje..

plgoodboy
2013-02-20 10:29:52
Ocena: -7(glosow:21)-+
Nie rozumiem palantów nagrywających takie filmiki, co tym ośągniesz ? weź się za robotę bo chyba jakimś bezrobotnym pasożytem jesteś

Justyna0810
2013-02-20 10:49:45
Ocena: 2(glosow:12)-+
A ja nie rozumiem palantów piszących takie komentarze. Cieszę się że takie osoby mają odwagę robić takie akcje, bo wraz ze wzrostem takich filmików w sieci, straż miejska i policja przestanie się panoszyć i wlepiać mandaty za byle gówno.

Baron_Sanedi
2013-02-20 11:46:03
Ocena: -2(glosow:12)-+
Za byle gówno? Pżniej ludzie narzekają że chodniki krzywe i połamane - a to nic dziwnego jak się parkuje na nich i jeżdzi po nich!!

Justyna0810
2013-02-20 12:54:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
Straż miejska zaparkowała pojazd w dużo gorszy sposób, utrudniający przechodniom przejście, co śmieszy tym bardziej że są miejsca parkingowe. Na początku autor pokazał jak były zaparkowane pojazdy gdzie kobieta z wózkiem nie ma szans przejść, a oni uczepili się tego jednego - niech ich ktoś uświadomi że komuna się skończyła do cholery. I powinni mieć miarę laserową z legitymizacją. Straż miejska- czepiają się wszystkiego jak pijany płoty, a to najgorsze szuje.

arkadiusz143s
2013-02-20 10:14:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
dobrze że nie wyciągnęli kątomierza aby zmierzyć czy pod odpowiednim kątem auto stoi.

Faja34
2013-02-20 10:09:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Można by się prędzej doczepić do sposobu przewożenia butli. Ale tego nikt nie zauważył:)

asasyn2
2012-01-27 00:21:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2012-01-26 23:14:22
Ocena: 12(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aga090911
2012-01-27 01:25:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
:D sąsiad, wielki plus za odwagę :))))) więcej takich jak Ty :) a moze wyłapiesz jakieś absurdy KPP Polkowice :) coś z drogówki np :D

hanys90
2013-02-20 10:32:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
hmm masz racje, że cymbał co zauważyć można po braku zdolności wysławiania się no i sytuacja żenująca, ale nie zgadzam się z tymi sygnałami dźwiękowymi jako pojazd uprzywilejowany, podczas dojazdu do miejsca zdarzenia owszem powinien używać, ale na postoju raczej nie, nie wyobrażam sobie jak by zakładał blokadę pod moim oknem i do tego jeszcze wył;) poza tym na wypadkach przy zabezpieczeniu ternu działań wozami mają one także włączone tylko sygnały świetlne

Baron_Sanedi
2013-02-20 11:48:47
Ocena: 2(glosow:10)-+
Sygnału błyskowego i dzwiekowego nalezy używac podczas ruchu, podczas zatrzymania na miejscu używa się tylko sygnał błyskowy!! widziałes (słyszałeś) kiedyś żeby auto uprzywilejowane po dojeżdzie na miejsce stało z właczonym sygnałem dzwiekowym??

Sidar
2012-01-26 22:09:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Za piosenke w tle Film zostanie zablokowany przez ACTA.

pajakpajak
2012-01-26 22:16:22
Ocena: 15(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sidar
2012-01-26 22:17:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
@pajakpajak Jest jeszcze nadzieja... ale wątpliwa sprawa. Mimo wszystko trzeba byc dobrej mysli, masz racje.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Jakie to jest polskie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0