lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To oceniacie .
główna
Dodano: 08.03.2013, 23:07:27   przez: facinka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1524  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(301)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BombowyAhmed
2013-03-10 18:41:42
Ocena: 27(glosow:39)-+
dałem minusa - nie za poglądy, a za denne żebractwo.

GMOzabija
2014-01-03 16:29:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
dziecko napatrzy sie na tatusiow i pozniej bedzie szukalo takiego samego zwiazku dla siebie... to juz pedofile lepsi

fexior
2013-04-02 03:44:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
najgorszy związek homo gdzie jest w nim dziecko pod ich wychowaniem osobiście wolał bym być w rodzinie gdzie jest patologia niż żeby miał 2 tatusiów lub 2 mamusie, nie interesuje mnie kto co z kim robi tylko jestem przeciw wychowywani dzieci przez homo

Pazdzi91
2013-03-30 01:06:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

groszek555
2013-03-20 22:22:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
próbuja wywrzeć na nas akceptacje dla homusiów ale nie dajcie się omamić że oni mają jakieś prawa i że mogą legalizować swoje zwiąski gó.no prawda biorą naz na litość żeby wychować rase homusiów nie zgadzam się żeby geje wychowywali dzieci a jak taka para homusiów adoptuje chłopca i podczas kąpieli zaczną go molestować? ja wiem że to mocne oskarżenie ale skąd mamy pewność że tak nie będzie że nasze dzieci będą mogły czuć się bespiecznie ich sposób życia i zachowanie mówi za siebie za kilka lat zeofile będą starać się o legalizacje zwiąsku ze zwierzętami? to chore

Megurine
2013-03-20 20:57:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Za związkami homoseksualnymi, ale przeciwko dawaniu im dzieci. Nie powinni innym wybierać sposobu życia.

misiukajtuk
2013-03-18 06:45:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja tam jestem za

kuki27
2013-03-17 18:33:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
Normalne i akceptowane w społeczeństwie jest to co reprezentuje większość swoim zachowaniem, wyglądem itd. Homoseksualiści są w mniejszości więc i jest afera "z czarnymi i żydami też była, finał każdy zna", osobiście mnie nie interesuje co inni robią w sypialniach i was też nie powinno to obchodzić. Wymagania do adopcji są tak wysokie że nikt nie powinien się martwić o przyszłość dzieci adoptowanych przez takie związki. Niestety większość ludzi są pełnymi workami cudzych opinii i oczekiwań zamiast myśleć samodzielnie.

zimny_kwachu
2013-03-17 16:09:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jeśli chcesz mieć dziecko musisz być mężczyzną, któremu ukochana kobieta je urodzi. Fakt, że domy dziecka są przepełnione, dzieci porzucane... niestety pedale nie bądź bohaterem bo dziecko ci nie powie, że chce mieć normalną mamę i normalnego tatę. Tożsamość seksualna kształtuje się u dzieci kilkuletnich. Tak jak z z chłopca w wieku 7 lat można zrobić morderce jak w Somali czy a Afganistanie, tak dwóch pedałów może zrobić z normalnego dziecka również pedała. Bo pedał nie powie: synu... odbiegam od normy... ty powinieneś być normalny.

zimny_kwachu
2013-03-17 16:08:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomas1980
2013-03-16 23:15:20
Ocena: -4(glosow:8)-+
pier.... homofoby....

pelita
2013-03-15 10:47:20
Ocena: 11(glosow:21)-+
lepszy taki homo związek, który nikomu krzywdy nie robi(orientacji nie zmienisz, udowodnione naukowo, ew. osobe BIsensualna), jak związek miedzy kobieta a męczyzna, co patologie mają w domu, napier^^lają dzieci i swoje żony ....

hehehehe
2013-03-14 19:15:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

robas75
2013-03-14 18:13:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja sam jestem w takim związku mamy dzieci i gdyby coś się stało mojej partnerce to nawet nie mogę zasięgnąć informacji w szpitalu.Partnerzy to w większości ludzie hetero a nie homo

wiochalol25
2013-03-14 14:34:19
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ale pamiętajcie też, że dlatego jest problem z legalizacją związków partnerskich w polsce, bo ludzie są przeciwni związkom homoseksualnym. Inaczej nie byłoby tematu. Nie, nie jestem homoseksualny, ale sam mam kilka znajomych którzy są homoseksualni (zarówno kobiet jak i mężczyzn) i są nieakceptowalni przez ludzi. Czemu? Bo w jednej z tych par nie ma penisa/cipki?

grababkf
2013-03-14 14:10:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jestem za legalizacją ale nigdy w życiu się nie zgodzę na adocje dzieci w takich związkach.

thcmotopride
2013-03-14 00:45:22
Ocena: -8(glosow:12)-+
Mowa o zwiazkach partnerskich... Wiec co te dwa pedaly robia na zdieciu???? facinka jestes niedouczonym(na) idiota(tka)

thcmotopride
2013-03-14 00:39:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
banda idiotow... czy wy ludzie wiecie CO TO JEST ZWIAZEK PARTNERSKI? NIE, OK - jest to zwiazek pomiedzy dwiema osobami przewaznie plci przeciwnej zyjacych bez slubu ale wedle prawa tzktowanych na tych samych prawach co malzenstwo. A nie zwiazki homoseksualne. Jezeli ktos sprawdza wrzutki przed wyswietleniem (czyt. admin) i dopuszcza cos takiego, to jest nie mniejszym idiota niz debil, ktory to umiescil. Pomyslcie !!!!!!!

Kacpruh
2013-03-13 21:14:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakim cudem roszczycie sobie prawo do ingerowania w cudze życie? Weźcie się ogarnijcie, a swoje frustracje wyładujcie w pożyteczny sposób, np na siłowni. Tak dużo mówicie, a nie ma nic bardziej żenującego od 39 latków siedzących przed kompem i wyżywających się na innych za swoje niepowodzenia. Przykład: "Legalizacja homoseksualistów". Przecież to jest legalne... jak już macie pisać, to piszcie z głową, proszę Was..

siuska89
2013-03-13 16:40:01
Ocena: 7(glosow:7)-+
Zabawa w Boga, dyktowanie innym co mogą i czego nie mogą robić inni... Ludzie równi i równiejsi!! Kościół wypełniony pedofilami dyktujący podstawy moralności... Bogaci politycy,zarabiający grubą kasę za nic nie robienie- pouczają nas,że po przez ciężką pracę lepszą się ma płacę... Polska... kraj absurdów,złodziei i hipokrytów!!!!!!!!

el_zabava
2013-03-13 01:53:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

queerowa
2013-03-13 01:30:01
Ocena: 7(glosow:13)-+
ja osobiście jestem za. zaczęłam czytać komentarze, bo liczyłam na jakąś argumentację na "przeciw", ale po chwili zrezygnowałam, bo wszystkie "argumenty" to po prostu mieszanie ludzi z błotem. tolerancja nie zna granic.... ;/

Srebrna
2013-03-12 23:49:11
Ocena: -7(glosow:7)-+
osobiście homoseksualistów nie popieram ani trochę ... i nie jestem za legalizacja homoseksualistów ..... jak już chcą zalegalizować to niech legalizują marysie :)

BlackLadybird
2013-03-12 23:40:13
Ocena: -3(glosow:9)-+
nie dałam ani "mocne" ani "słabe" ale się wypowiem. za legalizacją jestem, ale tylko związków partnerskich heteroseksualnych. dziękuję, dobranoc

Abdiel
2013-03-13 04:55:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie ma co legalizować bo już istnieje. Związek partnerski to to samo co związek zawarty w urzędzie stanu cywilnego. Bez kościoła.

yggdrasil
2013-03-13 19:26:20
Ocena: 2(glosow:8)-+
a przepraszam, co ci do tego jak ktoś chce żyć? boli cię to, że jakiś facet woli przytulać się do innego faceta niż do kobiety? wyjasnij mnie w jaki sposób dotyka cię to osobiście, że czujesz się uprawniona do wyrażania opinii odnośnie tego jak ktoś ma żyć?

grababkf
2013-03-14 14:12:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
yggdrasil boli mnie to że pary homoseksualne chcą też legalizacji adopcji dzieci a na to nigdzy się nie zgodzę. Ogólnie jestem za legalizacją ale bez adopcji

yggdrasil
2013-03-16 23:22:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
@grababkf: no pewnie. lepiej, żeby dzieciak spędził dzieciństwo w domu dziecka niż miał rodzinę. zdziwiłbyś się jak pary homoseksualne mogą dobrze podejść do rodzicielstwa. nie nastawiają dziecka na homoseksualizm, zanim wyskoczysz z takim kretyńskim argumentem. jesteś prostym homofobem, tyle. mówi to osoba, która zna niektórych homoseksualistów, w przeciwieństwie do ciebie.

gnida0000
2013-03-25 10:02:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
@yggdrasil Ty jesteś hetorofobem.

understall85
2013-03-12 23:17:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale przecież związek partnerski to również związek kobiety i mężczyzny- bez ślubu wielu moich znajomych tak żyje i nie chcą brać żadnego ślubu!!! więc czemu ciągle jak ktoś mówi pisze o związkach partnerskich to od razu wszyscy odbierają to jako związki homo??? zresztą ja też nie widzę niczego złego w związkach homo jak się ludzie kochają to nie ważne jakiej są orientacji ważne aby byli szczęśliwi!!!

Abdiel
2013-03-13 04:50:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nawet zawierając związek partnerski to trzeba gdzieś w urzędzie podpisać jakieś dokumenty. Zupełnie jak ślub w USC. Po co zatem tworzyć coś nowego skoro już to istnieje. Jeśli jakaś normalna para nie chce ślubu kościelnego to mają ten w USC tylko nazwę zmienić ze ślubu na związek partnerski. A homosiom NIE!

jasiufasola
2013-03-12 22:46:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kur*a, Facinka jedziesz na emocjach jak Tusk przed wyborami. Masz minusa cioto!

gekon80
2013-03-13 21:59:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zetar
2013-03-12 19:44:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
Kto tak twierdzi? Nam nie przeszkadza to, że nie mamy ślubu. Nie przeszkadza to żadnym urzędnikom. Nie przeszkadza to ubezpieczycielom itd. Nie przeszkadza to w banku, który dał nam kredyt hipoteczny. Nie widzę żadnego udogodnienia, które moglibyśmy "uzyskać" z uwagi na związek partnerski. To że jest to jakiekolwiek udogodnienie wymyślili homosie, aby nadać "związkom partnerskim" pozory normalności. Ślub wymyśliły sobie społeczeństwa (religie) i niech tak zostanie. Jeżeli homosie chcą mieć śluby, to niech założą sobie Kościół Homosi Dni Ostatnich albo Kościół Kakałka i

Zetar
2013-03-12 19:47:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
i biorą sobie śluby do woli. A jeżeli będzie ich wystarczająco dużo w tym kościele, to będą sobie mogli nawet podpisać konkordat z rządem Polskim. PS. Miało być odpowiedzią do postu Vortyk.

outlaws13
2013-03-12 19:59:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Brawo, ktos w temacie

vortyk
2013-03-12 17:10:38
Ocena: 5(glosow:7)-+
Związek partnerski to również związek kobiety i mężczyzny- bez ślubu.

mtcwa
2013-03-12 16:39:50
Ocena: 8(glosow:18)-+
jestem za zwiazkami, jak sie kochaja to niech sie kochaja ich sprawa

stquki
2013-03-12 13:37:24
Ocena: 10(glosow:10)-+
Związki partnerskie nie tylko dotyczą związków gejowskich ale i heteroseksualnych. Jest było by to spore udogodnienie dla osób żyjących ze sobą bez ślubu

Szajba19
2013-03-12 13:32:02
Ocena: -3(glosow:17)-+
Nikt normalny by nie chciał żeby jego dziecko przyglądało się na "pedałów" i brało z tego przykład... I poniekąd zgadzam się z Wałęsą że geje i lezby powinni być za murem... i to solidnym....

Srebrna
2013-03-13 18:00:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Popieram cię a ci co dawali ci głosy na minus poprostu chyba chcą by ich dzieci były gejami :) no nic ja tez dostane minusa za tego posta... ale coż wali mnie opinia prostaków :)

Gasherman
2013-03-12 12:12:24
Ocena: -4(glosow:18)-+
homoseksualizm to dewiacja, zboczenie i choroba. może wypuśćmy wszystkich czubków z wariatkowa bo oni tez maja swoje prawa może nawet damy im założyć partię, no bo jak wszyscy to wszyscy. PEDAŁOWANIU MÓWIĘ WON Z CAŁĄ STANOWCZOŚCIĄ !

ajdisaster
2013-03-14 02:52:30
Ocena: -3(glosow:5)-+
homoseksualizm to nie choroba! sam jesteś chory skoro tak myślisz, obrzydza cie widok dwóch facetów czy dwóch kobiet?tak? a może na widok dwóch np lesbijek w łózko robi ci się gorąca!nie przyznasz się bo ci wstyd lepiej oczerniać innych.

Jacek176
2013-03-12 09:54:26
Ocena: 2(glosow:14)-+
Na 100% jestem przeciw temu aby BEZDZIETNI starzy KAWALEROWIE i stare PANNY, którzy w swoim życiu byli zwiazani co najwyżej z kotem i którzy życie w prawdziwej rodzinie znają tylko z opowiadań dyktowali innym ludziom jak mają żyć i tworzyli definicję wartości rodzinnych.

Zetar
2013-03-12 19:49:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
A Ty ile masz dzieci i z kim byłeś w związku aby narzucać innym swoją wizję rodziny?

ajdisaster
2013-03-14 03:03:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
pewnie sam jesteś BEZDZIETNYM STARYM KAWALEREM,lub STARA PANNA mieszkającą / żyjącą z kotem,

mira1
2013-03-12 02:52:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
zwiazki partnerskie to nie tylko geje - to takze ja - kobieta - i moj chlopak

kawuka0i
2013-03-11 23:09:23
Ocena: -8(glosow:12)-+
MOCNE, i niech pan Biedroń nie ściemnia o 2 milionach homoseksualistów w 38 milionowym narodzie

kara121
2013-03-11 22:52:36
Ocena: 4(glosow:12)-+
Niech ludzie żyją jak chcą! Jest 21 wiek , ale z jednym zastrzeżeniem - homoseksualiści nie powinni wychowywać dzieci ! A sami niech robią co chcą !

sylwusia412
2013-03-11 22:12:09
Ocena: 5(glosow:13)-+
jestem za każdy ma prawo do szczęścia

Zezol-Czupakabra
2013-03-11 22:08:58
Ocena: 13(glosow:19)-+
Zapewne 90% was myśli że "legalizacja związków partnerskich" to tylko chodzi o Homoseksualizm... banda dzieciaków która dużo gada a mało wie...

yggdrasil
2013-03-11 21:43:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem co innym do tego jak ktoś chce żyć? jeśli nie ma to być związek z nieletnim i nie wbrew woli, to co komu do tego?

yumiko2143
2013-03-11 20:32:00
Ocena: 6(glosow:16)-+
ja jestem by były takie związki,ponieważ sama mam taki

outlaws13
2013-03-11 21:06:43
Ocena: -9(glosow:17)-+
jestes pedalem?

Gasherman
2013-03-12 12:13:30
Ocena: -4(glosow:8)-+
może jej chłopak jest a ona chce dla niego szczęścia :D

Srebrna
2013-03-13 18:03:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha ^^

WiochHunter
2013-03-11 20:17:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
Widać, że wstawiający ten "absurd" już z góry założył, że jeśli ktokolwiek jest za legalizacją to ma dać słabe...

adolfoh
2013-03-11 20:14:34
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CZESIO_1_xD
2013-03-11 20:00:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Autor wiochy ewidentnie idzie na łatwizne, by dostać się na głowną, mega wiocha dla niego i tyle!! A co do samego tematu nie mam nic przeciwko związkom kobiet czy też mężczyzn, wystarczy tylko żeby się nie chędożyli publiczne tylko w swoich domach (takie moje jedno małe ale). Jak czytam komenty to się załamuję, bo w większości sprowadzają się do agresji i stwierdzeń że kazdy kto jest "inny" jest gorszy i należy go wyeliminować ze społeczeństwa.

galle
2013-03-11 19:24:41
Ocena: -1(glosow:11)-+
it doesn´t have to interess the state with who someone is slepping ..... Fuck the homophobic society! the state uses two roles;one role to earn and the other role to get children..the states don´t are interest in your belongs or behaviours...he would only change something if his two roles are not endangered.

BombowyAhmed
2013-03-11 19:28:39
Ocena: -4(glosow:12)-+
je**ny trollu - to był mój pomysł: chciałem tu założyć konto i wyzywać ludzi po rumuńsku, a nie po śmieciowej angielszczyźnie.

sedziadread
2013-03-11 20:07:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
2013-03-11 20:14:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobre to było, dobre. Innego języka chyba jednak nauczam. Ić żreć szczaw.

Ernates
2013-03-11 19:03:17
Ocena: -13(glosow:25)-+
STOP Z PEDAŁOWANIEM PEDAŁY JE...BANE!!

el_zabava
2013-03-13 01:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rexik
2013-03-11 18:39:29
Ocena: -15(glosow:45)-+
Związki partnerskie parom hetero TAK! Odmieńcom stanowczo NIE!!! Pedały i Lesby do gazu...

adolfoh
2013-03-11 18:43:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
2013-03-11 18:48:36
Ocena: 12(glosow:26)-+
Dziwki takie jak Ty powinni dać do gazu. Zmniejszyło by to zachorowalność na choroby weneryczne.

outlaws13
2013-03-11 18:51:53
Ocena: -6(glosow:14)-+
w kolejkę z marzeniami proszę, najpierw homosie. Ale jebłem jak zobaczyłem ten koment

Rexik
2013-03-11 18:57:12
Ocena: -9(glosow:21)-+
Lucy.. przyganiał kocioł garnkowi.. przez ciebie pół stolicy ma już zakażenie dróg rodnych.. nikt tak d@py nie daje jak ty. Tobie już włosy łonowe nie rosną..jesteś przejechana jak autostrada.

BombowyAhmed
2013-03-11 19:16:38
Ocena: -5(glosow:11)-+
lucy: ogoliłbyś się, bo widać dwudniowy zarost na twojej gębie. No i wyszło na jaw, że jesteś facetem, a tyle przed nami udawałaś...

sedziadread
2013-03-11 20:09:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
2013-03-11 20:16:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja wam szczawiu nazrywam, nasyp mam nieopodal.

lucy123
2013-03-11 20:36:14
Ocena: 2(glosow:12)-+
Rexik, napisałabyś coś od siebie a nie ściągasz ode mnie. Nie dość że łatwa, głupia to jeszcze mało kreatywna. Sedzia burakka daj :)

szulcik
2013-03-11 20:45:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Myslałem ,ze spór został zażegany i dwie strony nie maja juz zadnych no tych no tematów niedomówionych .. upsssss widze iz nie jest tak jak myslę ... upssss sorrki

lucy123
2013-03-11 20:47:14
Ocena: 1(glosow:13)-+
A poza tym, teraz wypowiadasz się przeciw gejom a jeszcze niedawno nic przeciwko nim nie miałaś, nawet jednego próbowałaś poderwać i karciłaś innych za to, że źle się o nich wypowiadają. Czyżby nowi znajomi, nowe poglądy?

lucy123
2013-03-11 21:09:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
Szulcik, tu zgody nigdy nie będzie, prędzej w Boga zacznę wierzyć :)

sedziadread
2013-03-11 21:12:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-03-12 07:18:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Marchew juz mam ,wełnienka juz tez jest ,wiec nie szukam jestem stały w uczuciach ,określiłbym to jako wiernosc starego kundla do swojego Pana ;)

szulcik
2013-03-12 07:21:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Lucy ja tak zawsze mówie iz cuda sie zdarzaja .. zawsze może być tak ,ze uwierzysz ;) i pobratanie przyjdzie samo .. Ale ja nie wnikam ,moge jedynie po upppsssać.

Wiesniakznetu
2013-03-11 17:49:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oto jak łatwo wyżebrać plusy robiąc ludziom wyrzuty sumienia

lisiora
2013-03-11 16:55:49
Ocena: 11(glosow:11)-+
Wiadomo,że w Polsce jest więcej przeciwników związków partnerskich, a właściwie przeciwników homoseksualizmu, do którego autor się odwołuje w powyższym absurdzie. W związku z tym w szybki sposób wyżebrał sobie plusy. Lipa i tyle !

juveneq
2013-03-11 16:34:27
Ocena: 13(glosow:13)-+
Autor jest wiekszym frajerem niz ci z absurdami od justina biebera(nie lubisz go daj plus itp)... Wyczekał sytuacje, cos o czym teraz jest szum i myk!

piotrek2011m
2013-03-11 16:19:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Po pierwsze, to pierwsze słyszę, że jakieś związki są w Europie nielegalne i trzeba je legalizować, a po drugie to polecam wszystkim konkubinat, albowiem po ślubie pewne przyjemności stają się obowiązkami, a do tego fajnie jest do siebie mówić: "mój ty gachu jedyny" i "moja kochana konkubino" ;p

PostAmerykanka
2013-03-11 15:06:41
Ocena: 5(glosow:11)-+
Autorze jesteś aż tak głupi!? Po co podjudzasz atmosferę, myślisz, że wiocha to odpowiedni portal na tak poważną dyskusję... Zwyczajne, żałosne zwrócenie na siebie uwagi.

masakra27
2013-03-11 14:57:04
Ocena: 5(glosow:9)-+
jak sie czyta te komentarze to az skreca!! zwaizki partnerskie nadl sa zawierane w wiekszosci przez pary heteroseksualne, nie kazdy chce brac slub w usc- mam rodzine, dwoje dzieci ochrzczonych pomimo braku slubu koscielnego. uwazam ze zwiazki partnerskie to dobra sprawa dla ludzi zyjacych na "kocia lape" a chcacych miec prawa podobne do malzenstw. ta wiocha jest wiocha autora ktry z gory narzuca tok myslenia bledny o zwiazkach partnerskich.

Robimax
2013-03-11 15:13:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Aby mieć takie prawa wystarczy pójść do USC a jeśli nie to nie trzeba iść.

pegas80
2013-03-11 15:20:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pegas80
2013-03-11 15:23:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magik_88r
2013-03-11 14:47:43
Ocena: 0(glosow:12)-+
jakie z was debile to nie mam pytań... własnie przez takich jak wy tzw. związki partnerskie kojaza sie z pedałami.

outlaws13
2013-03-11 14:53:20
Ocena: -2(glosow:16)-+
magik, chcesz więcej praw... wystarczy świstek z USC, nie z kościoła. Tańsza opcja od notariusza jakiego chcą przypisać związkom partnerskim, a pretensje miej do pedałów o to że z partyzanta sie podczepiają pod to co nie dla nich. Piszczycie że nie macie praw jako pary hetero, że zdolność kredytowa, że opieka medyczna(informacje), że spadek, rozliczenie, że do niczego wam świstek nie jest potrzebny, właśnie do tych spraw jest wam potrzebny i jeszcze raz napisze że nie z kościoła a z USC

zgiera76
2013-03-11 14:38:46
Ocena: 5(glosow:11)-+
Czytając Wasze komentarze mam wrażenie że nawet nie macie pojęcia co to są tzw. związki partnerskie.

marta2012
2013-03-11 14:31:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Moim zdaniem każdy ma prawo do szczęścia i do realizowania marzeń, życie mamy zakichane i któtkie. Dlaczego mamy je utrudniać innym... straszny jeste ten świat. Ja nie miałabym nic przeciwko związkom partnerskim.

marta2012
2013-03-11 14:30:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Moim zdaniem każdy ma prawo do szczęścia i do realizowania marzeń, życie mamy zakichane i któtkie. Dlaczego mamy je utrudniać innym... straszny jeste ten świat. Ja nie miałabym nic przeciwko związkom partnerskim.

outlaws13
2013-03-11 14:55:48
Ocena: -2(glosow:16)-+
bo szczęście par homo utrudni Twoje, Moje szczęście. Za kilka lat będziecie żałować tych wszystkich rozdanych przywilejów i zastanawiam sie ilu sie przyzna że dołożyło rękę do tego. tak jak z UE, wszyscy byli za a dzis wszyscy narzekają i nikt sie nie przyznaje że był nia zachwycony

daqwid2727
2013-03-12 16:57:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2013-03-12 18:34:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Anglia i Francja przeklina czasy kiedy podjęła decyzję o spłacie długu moralnego dla kolorowych których kolonizowała, dziś by ich spalili na stosie i to by nie było do końca złe bo pokazało by że dostając palec nie można gryźć ręki. Nie zaczynaj bo My i tak sie nie dogadamy a takie podjazdy z drugim dnem to nie domnie, nie chodziłem do gimnzazjum i zdanie mam zbudowane na doświadczeniu i własnym toku myslenia a nie na mopdzie dyktowanej przez bohaterów tomadl , np

outlaws13
2013-03-12 18:39:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
daqwid2727, powiem więcej, zagłosował bym nad wieloma przywilejami dla was, ale hamuje mnie to że dziś ludzie sa bezmyślni i ulegają modzie, tv, i programom z MTV. A co jeśli za wami ustawia się pedofile, jestem wtedy za tym żeby im dać adopcje dzieci bo oni sie tacy urodzili i nie możemy ingerować w ich naturalność. idźmy za ciosem i pozwalajmy wszystkim na wszystko, gwałcicielom i seryjnym Modecom ale warunek jest taki że jest to u nich naturalny odruch spełnienia jako człowiek bo sie tacy urodzili.

przyroda96
2013-03-11 14:05:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
Legalizowanie związków partnerskich to najgorsza rzecz! Mam nadzieję, że nie dadzą pedałom prawa do adopcji. A swoją drogą, gdyby ludzie nie wykazywali zainteresowania nimi i nie robili szumu wokół nich, byłoby lepiej.

outlaws13
2013-03-11 13:47:50
Ocena: 3(glosow:17)-+
Na pytanie czy jesteś "homofobem" (cokolwiek oznacza ten głupi wyraz) 90% Polaków odpowiada że nie jest, na pytanie czy chciał/ła byś mieć dziecko homoseksualne 90% Polaków również odpowiada nie. Ktoś mówi głośno prawdę w którą wierzy większość, zgadza sie z tym a boi sie pod tym podpisać i udaje nowoczesnego europejczyka, poprawnego politycznie. Dziś płacimy za modę 15 lat temu na bezstresowe wychowanie , ciekawe jak zapłacimy za mode na pedałów za kilkanaście lat.

krzychoo33
2013-03-11 16:02:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homofobia to nienawisc do homoseksualizmu/homoseksualistow, tak wiec pierwsze pytanie ma sie nijak do drugiego. To, ze nie jestem rasista nie znaczy, ze chce miec czarna zone i kolorowe dzieci. Jesli wiesz o co mi chodzi...

outlaws13
2013-03-11 16:42:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
rzecz w tym ze jesli mozna tu uzyc slowa nienawisc to bardziej pasuje ona do relacji pedalow z ludxmi ktorzy nie popieraja ich zachcianek. Oni byli sa i beda i tego nie zmienie. Moge akceptowac jakies zachowania ale to nie nakazuje mi tolerowac wszystkiego. Nie musze miec identycznych pogladow jak oni i mam prawo do tego ktore odbiera mi sie nazywajac mnie homofobem. Kazdy powinien znac swoja wartosc i za kazdym naszym wyborem ida konsekwencje, zawsze. Nie ja swiece swoja seksualnoscia i nie ja robie z niej priorytet. Nie ja narzucam swoj porzadek i swoja wizje w sposob nachalny umiejszajac ka

outlaws13
2013-03-11 18:32:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
każdego kto ma inne zdanie i szufladkując go jako zacofanego katola, uwierz mam bardzo daleko do nich a do zacofanych tez mi daleko

clubrevers
2013-03-11 13:20:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
minus za wyłudzanie

AniaLara
2013-03-11 13:10:25
Ocena: 4(glosow:6)-+
Związek partnerski może być zarówno heteroseksualny jak i homoseksualny. Przed wyborami mowiono o tych pierwszym czyli tzw. konkubinatach. Kiedy szłam do urny głosować byłam za legalizacją związków partnerskich heteroseksualnych!!! Nie każdy potrzebuje ślubu - i to rozumiem i jestem za. Natomiast w kwestii legalizacji związków partnerskich homoseksualnych wyrażam stanowczy sprzeciw!!!! Za chwile środowiska homoseksualne stwierdza, ze zalegalizowany zwiazek to za malo i żądają możliwości adopcji dzieci! Życzę powodzenia Panie Premierze w budowaniu "lepszej" Polski!!

Bluznierca
2013-03-11 12:58:09
Ocena: 6(glosow:6)-+
Kolejny zebrak dodal ankiete zeby sie dostac na glowna. To sie dostales, ale nie za zje***na "ankiete" tylko tak poprostu, bo jestes wiesniakiem.

terrorbrain
2013-03-11 12:37:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ehh kolejne gówno z cyklu: "Wejdźmy innym do łóżka, w końcu to my jesteśmy normalni."

adolfoh
2013-03-11 12:16:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2013-03-11 11:07:34
Ocena: 9(glosow:11)-+
Związki partnerskie to nie tylko związki homoseksualne, to też związki między kobietą i mężczyzną (powiedział bym nawet, że głównie te związki), żyjącym bez ślubu. Ale u nas chyba najwięcej mają to powiedzenia ci, których to nie dotyczy - dokładnie jak z aborcją: głównie przeciw są staruszki po 60 i księża, których (teoretycznie) to nie dotyczy bezpośrednio. A wiele związków partnerskich jest trwalszych i zgodniejszych niż nie jedno małżeństwo.

Ingenue87
2013-03-11 12:45:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Przecież główną cechą takiego związku niebędącego małżeństwem, tak zwanego konkubinatu, jest właśnie brak legalizacji, więc o czym w ogóle rozmawiamy?

bingo73
2013-03-12 09:19:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
rozmawiamy o tym, zeby mieszkać ze sobą zanim wieźmiesz ślub. A życie pisze swoje scenariusze i nie zawsze można wziąść ślub, lub nie zawsze zdążysz go wziąść ... to taka różnica, jak między separacją a rozwodem.

zanka1987
2013-03-11 10:51:51
Ocena: 2(glosow:10)-+
Przeważnie jest tak że ludzie którzy gówno wiedzą na dany temat mają najwięcej do powiedzenia...przykre...zresztą ludzie w tym kraju są tak zacofani że szkoda słów...trzeba być skrajnym homofobem żeby przez związki partnerskie rozumieć związki homoseksualne.

Ingenue87
2013-03-11 12:44:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież główną cechą takiego związku niebędącego małżeństwem, tak zwanego konkubinatu, jest właśnie brak legalizacji, więc o czym w ogóle rozmawiamy?

Marek23033
2013-03-11 10:38:12
Ocena: -5(glosow:13)-+
Chłopak Dziewczyna normalna rodzina !

miszcz82
2013-03-11 09:57:26
Ocena: -6(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Artur070707
2013-03-11 08:54:16
Ocena: 10(glosow:14)-+
powiem tak to jest roznica miedzy zwiazkami homoseksualnymi a partnerskimi. Nie wiem czemu jak wiekszosc ludzi uslyszy o zwiazkach partnerskich to mysli ze to o gejach... poczytajcie sobie troche o tym a nie wstawiac takie rzeczy nie majac wogle pojecia o co w tym chodzi. ja dalem minus za to ze wstawiajacy nie wie co wstawil no i zebractwo to tez jest o łapke w goro bo wiadomo ze wiekszosc ludzi to potwiedzi

matesz123
2013-03-11 10:52:17
Ocena: -6(glosow:14)-+
Prawdą jest to co piszesz, problem jest jedynie w tym że tylko związki homoseksualne ubiegają się o takie prawa i tylko im na tym zależy. Żaden związek złożony z kobiety i mężczyzny nie potrzebuje takich praw - można wziąć ślub, założyć normalną rodzinę i nie kombinować z jakimiś związkami partnerskimi. Związki partnerskie to więc właśnie geje i lesbijki, nikt inny. Takim tłumaczeniem, o którym napisałeś właśnie się zasłaniają by ubiegać się o swoje prawa.

arigold7
2013-03-11 10:56:30
Ocena: -2(glosow:6)-+
brawa matesz123! jeden z niewielu myslacych na tym portalu na ktorym wiekszosc to debile

krzychoo33
2013-03-11 11:46:48
Ocena: 2(glosow:10)-+
matesz123 - Nie masz pojecia o czym piszesz. Nie kazdy chce brac slub, zeby miec podobne przywileje do tych, ktorzy sa malzenstwem. Mieszkamy z moja kobieta za granica, nie jestesmy malzenstwem, ale w urzedach figurujemy jako partnerzy, co daje nam znizki podatkowe, dodatkowe zasilki itd... I jest tutaj mnostwo zwiazkow (mezczyzna-kobieta), ktore zyja w ten sposob, bo po prostu ulatwia to zycie. Osetek zwiazkow homoseksualnych jest na prawde znikomy. Tazke nie wymadrzaj sie, bo z tego co piszesz widac, ze nic o tym nie wiesz.

arigold7
2013-03-11 11:54:23
Ocena: -5(glosow:5)-+
krzychoo nie chcesz slubu = dobrowolnie zrzekasz sie praw i przywilejow. PS nie ma praw bez obowiazkow ;]

krzychoo33
2013-03-11 12:58:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
arigold7 - zastanow sie nad tym co piszesz. W jakich czasach Ty zyjesz ?? Chcesz narzucac ludziom sposob zycia ?? Moze jeszcze chcialbys, zeb byl obowiazek chodzenia do kosciola i dawania na tace ?? Ogarnij sie troche chlopie. Ludzie chca zyc po swojemu i chca miec swoje prawa. Czy kolega, ktory mieszka z zona jest lepszy ode mnie dlatego, ze wzial slub ?? ...Sorry, dopiero zauwazylem Twoj status - to wszystko tlumaczy.

arigold7
2013-03-11 13:09:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
moj status tlumaczy to ze duzo tu uposledzonych ludzi ktorzy nie potrafia samodzielnie myslec. nie rozumiem po co mieszasz kosciol do tego tematu? kolega ktory wzial slub CYWILNY nie jest lepszy od ciebie, poprostu zdecydowal ze chce korzystac z przywilejow malzenskich, ty nie chcesz slubu = nie chcesz tych przywilejow. proste jak budowa cepa

krzychoo33
2013-03-11 14:01:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiecej"uposledzonych" niz normalnych ?? Z przykroscia zaewiadamiam, ze norma jest ogol, a nie margines. Poza tym bardzo mi przykro, ze nie zrozumiales nic z tego co napisalem. Coz, jednak Twoj status na wiocha w pelni odnosi sie do Twojej osoby.

BlackHare
2013-03-11 14:08:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
No właśnie nie. Bo to jest po prostu nakazywanie komuś jak ma żyć. I dzielenie ludzi na gorszych i lepszych.

krzychoo33
2013-03-11 15:04:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
BlackHare - niektorym tego nie wytlumaczysz.

noigel
2013-03-11 07:12:52
Ocena: 11(glosow:21)-+
WY IDIOCI. Związki partnerskie to nie geje czy lezb - chodzi o to że jak masz dziweczynę lub narzeczoną i coś się komuś np stanie, to w szpitalu lekarz nie powie ci NIC bo nie jesteś rodziny. Jak to zalegalizują to życie "na kocią" łape będzie łatwiejsze. Owszem geje tez będą mogły byc razem ale i tak są. więc pomoże to zwykłym ludzią takim jak ja czy wy !!!

arigold7
2013-03-11 11:08:10
Ocena: -8(glosow:16)-+
sam jestes idiota skoro nie widzisz ze to tylko przykrywka dla homo. niestety media zrobily ci papke z mozgu! "życie "na kocią" łape będzie łatwiejsze" jakie to typowe dla tepego leminga, jakim zerem trzeba byc aby sie podniecac zyciem na kocia lape

BlackHare
2013-03-11 14:12:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
To ty jesteś właśnie tępym lemingiem. Jeśli moja dziewczyna nie chce brać ślubu, to co, mam ją zmusić? Zaciągnąć siłą do kościoła/urzędu? A może rzucić? Każdy ma prawo żyć tak jak mu się podoba.

arigold7
2013-03-11 22:22:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
nigdzie jej nie musisz zaciagac balwanie. jak nie chce to jej strata. widocznie cie nie kocha :D

Karmelo7575
2013-03-11 07:05:56
Ocena: -4(glosow:18)-+
Wypierdal.ać z tymi pedałami.Niech sobie żyją,niech się pierd.olą ale w swoim zaciszu domowym.Na chu.j to komu potrzebne-ta legalizacja cała.Przekombinowane gówno...jest tyle do naprawienia,że na prawdę temat zlegalizowanych związków pedałów np. nie powinien zaprzątać naszych i tak już zmęczonych tym krajem umysłów.

Moxi2MaKutasa
2013-03-11 06:35:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
KOŁO HU*JA NIE LEŻAŁ TEN TEMAT NAWET. TEMATYCZNIE JEDNAK PASUJE DO TEGO SPED*LONEGO PORTALIKU. (słabe-mocne)???? O_o

vacarius
2013-03-11 06:06:23
Ocena: 2(glosow:22)-+
Wiocha.pl zrobiła się bastionem homofobów. Często ktoś wkleja tu jakiś gejów a teraz jeszcze to. Niech homofobi idą uprawiać swoją faszystowską politykę gdzie indziej. Niech moderacja coś z tym zrobi bo inaczej normalni ludzie przestaną tu zaglądać.

Twistqr
2013-03-11 06:12:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2013-03-11 08:58:28
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ty bardziej nie szanujesz czyjegoś innego zdania i bardziej nienawidzisz niż tzw homofobi. Tobie wolno niemawidzieć a ja mam przyklaskiwiać wszystkim pedałom żeby cie nie urazić? HCwD!!!

arigold7
2013-03-11 11:09:57
Ocena: -2(glosow:10)-+
dokladnie out. zaklamane debile. to ty vacarius idz byc pedalem gdzie indziej!

Twistqr
2013-03-11 06:02:14
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
2013-03-11 15:09:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
to mógł się zabić i byłby święty spokój na co komu taki dewiant który nie przedłuży gatunku czym samym nie zapewni starszym ludziom opieki socjalnej która i tak jest do dupy, tolerancją nazywa się to że ich nie palimy na stosach (a szkoda )ale wy nie chcecie tolerancji tylko przyklaskiwania i klepania po plecach precz z pedalstwem!!!

Twistqr
2013-03-12 17:16:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Carone
2013-03-11 05:49:43
Ocena: 11(glosow:13)-+
Ciekawe kto przepuszcza takie gówna na główną...

Ernates
2013-03-11 03:22:07
Ocena: -1(glosow:13)-+
moderator usuną mój komentarz widocznie jest peda...łem

Ernates
2013-03-11 03:17:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

weed3012
2013-03-11 02:14:14
Ocena: -6(glosow:26)-+
wyobrazcie sobie ze giniecie w wypadku a wasze dzieci trafiaja do domu dziecka, po jakims czasie wasze dziecko zostaje adoptowane przez 2 pedalow, kiedys czytalem artykul ze co 3 pedal ma zapedy pedofilskie

Twistqr
2013-03-11 05:50:57
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pingwin001
2013-03-11 05:54:14
Ocena: 9(glosow:17)-+
Cóż, wyobraź sobie, że giniecie w wypadku, wasze dziecko trafia do domu dziecka i adoptuje je prawdziwa rodzina katolicka, po jakimś czasie wasze dziecko nienawidzi wszystkich wokół bo to czarnuchy, żydzi, złodzieje, komuniści albo chodzą na pasku rusków lub niemców. W dodatku prawie każdy polak katolik chleje i leje dzieci i żonę, a czasem gwałci w dowolnej kolejności. Hmmm tak czytałem gdzieś tam .... Pomijając już to, że nikt parom gejowskim praw do adopcji dzieci w Polsce nie przyznał i nie ma zamiaru przyznawać.

tub00sh
2013-03-11 08:42:08
Ocena: 2(glosow:14)-+
Smarowanie sie na twarzy ludzkimi odchodzami poprawia cerę i wspaniale pachnie. Weed3012, przeczytałeś to zdanie? Musisz uwierzyć (bo przecież wierzysz chyba we wszystko co czytasz nie?) więc do dzieła, bro! A związki partnerskie nie mają NIC wspólnego z adopcją dzieci przez pary homo!

Butryk
2013-03-11 01:31:19
Ocena: 12(glosow:16)-+
Co to za ankieta skoro widac tylko ilość mocnych, a nie widać ile w dół?

Czelvis88
2013-03-11 01:03:07
Ocena: 7(glosow:15)-+
Nie mam nic przeciwko homoseksualistom. Ale jeśli typ się afiszuje i ma torebunie z Dolcze Kabana, pomalowane wary i tlenione kudły to nie zdzierżę :/ Nie ma mowy żeby takie zachowania były tolerowane w tym kraju! Wpierdziel murowany. Ale jak są normalnymi facetami co chodzą na piwo i bawią się jak ludzie nie afiszując się publicznie ze swoją orientacją, to chyba nie ma problemu. Aha! I broń Cię Boże żadnych dzieci!!!

Gruber
2013-03-11 00:36:18
Ocena: 11(glosow:19)-+
Nie wiem dlaczego pokazano akurat 2 mężczyzn skoro związki partnerskie dotyczą głównie heteroseksualistów. Kiepska manipulacja.

noigel
2013-03-11 12:11:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale idioci tego nie wiedzą i tylko klikają jak bezmózgie małpy.

kocurek83
2013-03-10 23:28:43
Ocena: -12(glosow:24)-+
W temacie odnośnie związków głowna ideą jest homoseksualizm!!! Moim skromnym zdaniem jest to choroba "rypać sie w dupsko", skoro takie związki " chore związki " będzie mozna zalegalizować to może pozwolimy pedofilom gdzie także jest to choroba legalizowac związki z 11 latkami!!! Co Wy na to?? Zgadzacie się na taki chory układ!!!

sikora2009
2013-03-10 23:40:16
Ocena: 13(glosow:15)-+
No teraz to żeś do*ebał. Zastanów się nad tą różnicą: Ped.... ok, GEJE CHCĄ się rypać po dupach, a pedofile GWAŁCĄ dzieci. A pozatym co mnie to obchodzi kto kogo kocha? Ja pie*dole, jak chcą to niech se będą pedałami, ich sprawa, nie moja. A ty nie masz nic lepszego do roboty niż zaglądanie innym ku*wa do łóżek?

arigold7
2013-03-11 11:17:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
sikora wytlumacz mi roznice miedzy pedalem i pedofilem. jedno jest choroba a drugie nie? dlaczego? zalozmy ze dorosly facet uprawia seks z 13 latka, nie gwalci jej bo ona tego chce, pominmy to ze ona jest zbyt mloda i nie do konca wie co robi, ale jest napalona. duzo lasek w gimnazjum sie puszcza. dla ciebie jest to obrzydliwe i chore, prawda? no ale pedofila podnieca dzieciece cialo. dla mnie obrzydliwe i chore jest jak facet robi to z facetem. wytlumaczysz logicznie ta roznice? logiczne tzn zebys nie szczekal o tym ze pedofil gwalci albo wykorzystuje naiwnosc mlodych dziewczyn

germin
2013-03-10 22:58:25
Ocena: -9(glosow:9)-+
Za sodomy i gomory bylo tak samo ,chcieli wspolzyc z aniolami ,a nie z corkami Lota.System tego swiata kyli sie ku koncowi i o tym mowi historia Biblijna.Jesli ktos mysli inaczej to powiem ,ze pedalswo zaczelo sie panoszyc nie mniej niz 20 lat temu,wczesniej bylo osadzane w sadach.Historia mowi ze kazda cywilizacja ktora rozpowszechniala pedalswo legla w gruzach,ta jest juz ostania i ogulna swiatowa,teraz bedzie Boski pozadek swiata juzw krotce.dziekuje za uwage.skorpion

Hanoch
2013-03-11 03:32:56
Ocena: 5(glosow:7)-+
Podawanie biblii jako przykładu jest nietrafione. Książka została napisana przez ludzi przed kilkunastoma stuleciami gdzie realia były zupełne inne, światopogląd był kształtowany jedynie przez ciemnogród a ludzi którzy starali się wnieść postęp i technikę ( co często było niewygodne dla władzy )palono na stosie. Jesz krewetki ?? w biblii zostało napisane że są plugastwem i nie wolno ich jeść, że kobieta która miała okres jest nieczysta i musi złożyć ofiarę z dwóch białych gołębi, że poprzez siedzenie na miejscu gdzie siedziała kobieta z okresem czyni ciebie nieczystym.

locosPL
2013-03-10 22:50:46
Ocena: -9(glosow:19)-+
do auschwitz z nimi

Klaudiusz501
2013-03-10 22:20:25
Ocena: -3(glosow:17)-+
Mam dość szumu wokół tego pedalstwa, mamy inne problemy, bezrobocie, inflacje, dług publiczny, a całe te media pieprzone tylko o tych pedałach mam dość.

wiochapl
2013-03-10 22:18:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiochapl
2013-03-10 22:06:16
Ocena: 15(glosow:15)-+
Ja pierd**e, nie ma ciekwaszych tamtów??ja wiem, że śwait dąży do NWO,ale ku**a to czy mam w łóżku faceta czy kobiete to moja sprawa i nikt nie powinien o tym decydyowac! Oby rząd się zmienił a jeb**ny KK przstał się udzielać w Państwie Polskim!

puszekp
2013-03-10 22:03:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
spoko niech sa te zwiazki tylko zero adopcji dzieci!!

Baron_Sanedi
2013-03-10 22:00:59
Ocena: 5(glosow:11)-+
Czemu zawsze gdy słyszy sie słowo związek partnerski to od razu skojarzenie z gejami (geje na obrazku)??? czyżby związki lezbijek nie przeszkadzały nikomu??

Baron_Sanedi
2013-03-10 21:59:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mercedess
2013-03-10 21:42:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy nie ma ważniejszych spraw w Polsce niż legalizacja związków homo?! Homo to, homo tamto, homo sramto itd! Codziennie jesteśmy zalewani tym samym szambem, by odwrócić uwagę od rzeczy istotniejszych!

dominiczek2007
2013-03-10 21:33:37
Ocena: -6(glosow:10)-+
Nasi okupanci czyli ten rząd którego nie uznaję robią wszystko by nas poniżyć rzucając na tapetę tematy mętnego nurtu podczas gdy ludzie umierają na ulicach. Poza tym nie popieram takich związków. Związek jeśli już to małżeński, czyli mężczyzny i kobiety a jeśli ktoś jest innowiercą to po co mu związek w ogóle? kombinatorstwo.

gelerth35
2013-03-10 22:27:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
Umierają na ulicach bo nie jedzą szczawiu i ulęgałek!

kermitttt
2013-03-10 21:26:27
Ocena: 0(glosow:20)-+
POPIERAM MAŁŻEŃSTWA HOMOSEKSUALNE!! Oczywiście gejów z lesbijkami, bo innej w miarę logicznej możliwości przecież nie ma.

Testoviron123
2013-03-10 21:25:58
Ocena: 3(glosow:21)-+
Dałem minusa i za poglądy i za polactwo żebractwo - logiczne,że 3/4 tępaków z tej strony kliknie mocne.

PanDawid
2013-03-10 23:22:57
Ocena: -6(glosow:10)-+
0 tolerancji mówi ci to coś?

Testoviron123
2013-03-11 07:16:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niestety nie rhobaczku cebulaczku. Czemu miałoby?

sedziadread
2013-03-11 20:10:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-03-10 21:24:19
Ocena: -15(glosow:27)-+
Dusić pedały w słoikach i nie patrezc czy żyją ! pózniej truchła palić w piecu !

MINTOR
2013-03-11 08:29:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ciekawe czy byś tak śpiewał gdybyś miał homoseksualnego dzieciaka.

szulcik
2013-03-11 08:36:00
Ocena: -7(glosow:11)-+
Wychowanie !Wychowanie i jeszcze raz wychowanie ! Jak dobrze wychowujesz to pózniej nie masz takich dziwadeł.

arigold7
2013-03-11 11:20:05
Ocena: -5(glosow:9)-+
dokladnie szulcik, wychowanie. ale te debile nie sa w stanie tego pojac i wierza w mongolskie teorie ze homo jest sie od urodzenia

MINTOR
2013-03-11 13:29:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wy się naprawdę łudzicie, że homoseksualizm bierze się z niewłaściwego wychowania? To skąd bierze się homoseksualizm w świecie zwierząt? (tak, u zwierząt homo też są, zapraszam do Wikipedii chociażby jak ktoś nie dowierza) Z niewłaściwych metod wychowawczych? szulcik, co ci pedały zrobiły, że pałasz do nich taką nienawiścią?

arigold7
2013-03-11 14:09:03
Ocena: -7(glosow:7)-+
wlasnie porownales pedalow do zwierzat. gratuluje. ja jestem czlowiekiem myslacym a nie zezwierzecialym pedalem. idz czytaj dalej durne gazetki gdzie wypowiadaja sie spedaleni pseudo-naukowcy

outlaws13
2013-03-11 15:37:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
A najlepsi sa ci wszyscy sławni rodzice teraz w mediach typu piękna Agnieszka Holland, kompania przeciwko homofobi. Jacy oni wszyscy dumni i szczęśliwi ze maja tak oryginalne dzieci(pomijam urodę jej córki). Ciekawe czy myślą tak jak mówią, czy nigdy nie bili się z myślami dlaczego Ja, Ona, MY itp. Rozumiem akceptacje własnego dziecka ale nie rozumiem zakłamania i twierdzenia że to wielki dar i że są dumni.... Dziecko dorasta samo, wychowuje sie samo, pieniądze, prochy to potem wnuki trzeba "adoptować" bo w związku homo jest to jeszcze nie możliwe naturalnie.

MINTOR
2013-03-11 16:48:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
arigold7 wszystko co jest nie po twojej myśli jest jak widzę wymyślone przez "spedalonych pseudo-naukowców"? Gratuluje podejścia. Nie skomentuje bo szkoda słów. I nie kłam ze myślisz bo widzę co wypisujesz. I polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie porównałem pedałów do zwierząt.

MINTOR
2013-03-11 17:03:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-03-11 17:38:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Poprzez podanie przykładu homoseksualizmu u zwierząt chciałem tylko dać do zrozumienia że to naturalne zjawisko. Homoseksualiści stanowią pewien odsetek społeczeństwa niezależnie od mody czy kultury, etc. można odnieść wrażenie, ze kiedyś ich nie było, ale to chyba logiczne, ze np w Średniowieczu każdy coming out skończyłby się stosem.

outlaws13
2013-03-11 18:35:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
ludzie maja rozum a zwierzęta nie. Zwierze kieruje się instynktownie , My powinniśmy przemyśleć każdą decyzję a w pierwszych latach polegamy na tym czego naucza nas rodzice. Głupi i płytki jest twój argument że pedalstwo jest naturalne. Masz ojca pedała?

MINTOR
2013-03-11 19:14:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Głupie i płytkie to są wasze argumenty, że homoseksualiści są nimi z własnej woli i że to uleczalna choroba. Nie macie na to jakiegokolwiek uzasadnienia a jesteście o tym świecie przekonani i radośnie drzecie o tym ryja na lewo i prawo. "Masz ojca pedała?" - co to ma być, próba obrazy? co ja co, ale po tobie, @outlaws13 spodziewałem się wyższego poziomu dyskusji.

outlaws13
2013-03-11 20:05:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie obrażam tylko najzwyczajniej pytam idąc śladem twoich argumentów że to naturalne bo zwierzęta tak robią, one jeszcze żywią się swoimi odchodami. Nie było moim celem obrażenie ciebie tylko uwidoczniłem twój argument. jeśli to nie choroba to jakieś zaburzenie i nie wyprzecie sie tego, to nie jest groźne ale nie jest normalne. A prezent w postaci wykreślenie z rejestru chorób otrzymali przy ogólnym oburzeniu hipisów na wojnę w Wietnamie, coś trzeba było dać, poczytaj historie tego.

szulcik
2013-03-11 20:41:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zwierzeta i homoseksualizm po pierwsze homoseksualizm u zwierzat jest w dwóch przypadkach zaspokojonie popedu płciowego ,badz dominacja nad pokonanym przeciwnikiem.Jezeli w tych kategoriach mam wyobrażać sobie ,,HOMOSEKUALISTÓW" to gorsze popaprańce niż MY normalni nazywani ,,Homofobami" ,ale czy walka o normalność to coś złego ???

arigold7
2013-03-11 22:29:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
mintor cwaniaczku za dyche, daj mi 100% dowod ze te badania sa prawdziwe. mysle i to duzo lepiej niz ty, i sie nie wykrecaj ze nie porownales pedalow do zwierzat. no chyba ze ci zwoje szwankuja i nawet nie wiesz co mowisz. a ty jakie niby masz uzasadnienie ze sie tacy rodza? a sam co robisz? sam radosnie drzesz ryja na prawo i lewo ze pedaly sa ok hipokryto. moze zawsze byl jakis tam odsetek zboczencow tylko przez takich jak ty homo mysla ze sa normalni a nie sa!

MINTOR
2013-03-11 22:58:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Najpierw marny ciemniaku ty mi w jakikolwiek sposób uzasadnij, ze homoseksualizm to choroba. Przestań szczekać i dawaj uzasadnienia.

arigold7
2013-03-11 23:59:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
szczerze? w dupie to mam czy to choroba czy nie. dla mnie to jest nienormalne. duzo osob stala sie homo po tym jak im nie wyszlo w zwiazkach hetero, od urodzenia podniecala ich plec przeciwna, po pewnym czasie ta sama plec. podniecasz sie tym baranie ze homoseksualizm zostal wykreslony z listy chorob WHO pod naciskiem lobby LGTB. gowno mnie obchodza pedaly i co robia ze swoimi dupami/czlonkami ale poki zyje nie pozwole zeby mieli rowne prawa jak normalne rodziny! chcesz byc pedalem - twoja sprawa, ale sie nie ujwaniaj, nie obnos sie z tym

MINTOR
2013-03-12 07:22:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
"duzo osob stala sie homo po tym jak im nie wyszlo w zwiazkach hetero" Coooo? A z jakiej dupy ot wywnioskowałseś? Gdzie takie pierdoły głoszą? Dowody, uzasadnienia. Co do obnoszenia się z homoseksualizmem to się zgadzam. Niech sobie robią co chcą, byle za zamkniętymi drzwiami. Co do równych praw, związki partnerskie to jeszcze nie małżenśtwo. A dzieci do adopcji sam bym im nie dał.

outlaws13
2013-03-12 18:42:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
i teraz mówisz ludzkim językiem

szulcik
2013-03-10 21:21:54
Ocena: -7(glosow:11)-+
Ku..wa dałem ,,absurd" z półnagą azjatką uzyskał ponad 240 głosów w półtorej godziny, konstrukcja była dość podobna i z tego miałem zrobić główny absurd niestety administracja usuneła do tego dostałem bana na tydzień .. a tu .. równi ,równiejsi ??

MINTOR
2013-03-11 19:15:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma sprawiedliwości na tym świecie, pogódź się z tym. Każdy kto mówi że jest, nieświadomie czy świadomie, kłamie.

kopterek1
2013-03-10 21:15:01
Ocena: -9(glosow:11)-+
chociaż panom teraz bd łatwiej kobiete zdobyć ;p a co jak co 2 laski jeszcze ale dwóch pedałów?? uff

Grothin
2013-03-10 20:47:31
Ocena: 8(glosow:12)-+
Bezmyślność Polaków jest wielka ! KIEDY WAM MYDLĄ O TYM OCZY TO SPRZEDALI KOLEJNE % BANKU POLSKIEGO !

Zeusek
2013-03-10 20:38:16
Ocena: 8(glosow:8)-+
Gdy tylko to zobaczylem to pomyslalem ze autor to debil nie dlatego ze szuka sposobu na "mocne" ale na to ze uwaza ze jesli bedzie wypisywac takie durnoty w internecie to cos to zmieni zakladam ze podobnego rodzaju ankieta juz zaczyna obiegac wiekszosc portali. Jesli checie miec zdanie na ten temat radze prowadzic takie dzialania bardziej w rzeczywistosci :)

Artur070707
2013-03-10 20:15:02
Ocena: 8(glosow:16)-+
jak ja mam dziewczyne to w jakim jestem zwazku?? bo nie rozmumiem zwiazki partnerskie to nie tylko pedaly itp... a po za tym droga sprawa co to komu da klikniecie "słabe czy mocne"? na takiej strona jak wiocha??? ludzie myslec troche to nie boli...

Hustlin
2013-03-10 20:08:58
Ocena: -7(glosow:33)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-03-10 21:23:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
No wreszcie konkretny komentarz ! no !

Tayend
2013-03-11 06:27:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Na pal ich ! xDDDDDDDDD

Twistqr
2013-03-10 20:06:32
Ocena: 12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arigold7
2013-03-10 22:45:49
Ocena: -9(glosow:9)-+
a o co oni walcza? ty jestes zamkniety w klatce skoro nie widzisz ze sprawy hetero to tylko przykrywka dla homosiow jesli chodzi o te zwiazki. jest slub cywilny, nie podoba sie to bujaj

Twistqr
2013-03-11 09:37:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arigold7
2013-03-11 10:47:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie jest, przykro mi ze trafiles na takiego ksiedza. juz nie mieszajmy do tego religi, z tego co wiem zeby ochrzcic dzieci potrzebny jest slub koscielny, jesli takiego nie masz to prawdopodobnie jestes niewierzacy wiec po co chcesz dzieci ochrzcic? z drugiej strony ksiadz nie powinien tego utrudniac. jesli zyjesz z kobieta tyle lat to nic nie stoi na przeszkodzie zawarcia slubu cywilnego

TotalnaWiocha11
2013-03-10 19:59:08
Ocena: 9(glosow:13)-+
Na zachodzie mowi sie o zalegalizowaniu MALZENSTW homoseksualnych bo zwiazki partnerkie sa juz od bardzo dawna, np w Danii od 1989 roku.

mcebury
2013-03-10 19:57:50
Ocena: 13(glosow:21)-+
A co w przypadku jeżeli kobieta żyje z mężczyzną 30 lat, są dla siebie jak małżeństwo choć tego ślubu nie mieli, przykładowo mężczyzna ciężkiemu ulega wypadkowi, a jego kobieta nie może go odwiedzić w szpitalu ponieważ wizyty są tylko dla najbliższej rodziny.... To samo tyczy się spadków kiedy para całe życie pracowała na dorobek życia i w przypadku śmierci partnera(biorąc pod uwagę że wszystko co mieli było zarejestrowane na niego) kobiecie nie należy się nic... Bo ona prawnie nie należy do jego najbliższej rodziny.... Jestem za legalizacją

jacek.jacek
2013-03-10 20:04:27
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Twistqr
2013-03-10 20:09:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2013-03-10 20:10:13
Ocena: 8(glosow:14)-+
W przypadku odwiedzin jest tak samo... (Jeżeli pacjent jest nieprzytomny). W obu przypadkach trzeba to regulować u notariusza... Co jest moim zdaniem nienormalne... Związek partnerski by ten problem rozwiązał.

Twistqr
2013-03-10 20:13:40
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2013-03-10 20:17:58
Ocena: 7(glosow:11)-+
Problem jest taki jak na zdjęciu... Bo chodzi ludziom o homoseksualistów.. Ja tam w sumie mam to w du(pi)e, niech sobie będą, niech maja takie same prawa jak heterycy w kwestii miedzy innymi takich jakie wymieniłem, ale kategorycznie bym zabronił adopcji przez homoseksualne związki partnerskie.

meredith100
2013-03-10 21:57:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czemu Macebury zabroniłbyś adopcji?

mcebury
2013-03-10 22:07:18
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie chodzi tu o dyskryminację homoseksualistów tylko uchronienie dziecka przed dyskryminacją ze strony rówieśników. Dzieci w podstawówce, gimnazjum są okrutne. Dyskryminowały by takie dziecko, wyśmiewały, bo tata Józek mama Franek... Drugą sprawą jest to że dziecko wychowywane w takiej rodzinie może nie nie wynieść takich wartości w stosunku do tradycyjnego modelu rodziny co w środowisku heteroseksualnym. Derastycznie mówiąc może wyrosnąć na ciotę.

meredith100
2013-03-10 22:13:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
Cieszę się, iż dostrzegasz problem przede wszystkim otoczeniu dziecka wychowywanego przez rodziców tej samej płci. Mam podobne zdanie i w Polsce takie dziecko nie miałoby życia, wystarczy zobaczyć jak czasem wyśmiewa się grube dzieci... Co do drugiej części, moi rodzice są hetero i wychowali syna geja. Nie ma badań, które potwierdzałyby Twoje obawy o orientacje takiego dziecka.

mcebury
2013-03-10 22:17:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zawsze rudy i grubas mieli przesrane... Co dopiero syn gejów. Mówią że homoseksualistą trzeba się urodzić, więc nic dziwnego że w rodzinach heteroseksualnych można wychować geja, ale dziecko które nie urodziło się homo, wychowując się w takiej rodzinie, może przybrać tą orientację jako właściwą, więc na ogół zdrowe heteroseksualne dziecko może wyrosnąć na geja. Nie mówię że tak koniecznie musi być. Ale na pewno mniejsze jest tego prawdopodobieństwo w tradycyjnym modelu rodziny niż w rodzinie homoseksualnej.

meredith100
2013-03-10 22:29:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Fajne, że się nad tym zastanawiasz, a nie ciskasz obelgami. Ja myślę jednak, że wychowanie nie ma znaczenia co do orientacji. Najważniejsze to przekazać dziecku odpowiednie wartości, zadbać o jego rozwój i dać mu maksymalnie dużo miłości i czułości. Myślę, że takie powinny być kryteria kandydatów na rodziców. Wiem, że to utopia, ale naprawdę dziękuję każdej osobie, która choć przez chwilę po ludzku o tym pomyśli.

arigold7
2013-03-10 22:50:46
Ocena: -7(glosow:9)-+
mcebury a co mnie obchodzi ich majatek czy wizyta w szpitalu? nie wzieli slubu ich problem, poza tym mozna wszystko uregulowac prawnie wiec zwiazki sa ZBEDNE a hetero sa tylko przykrywka dla pedalow do osiagniecia celu. i po drugie to ze homo sie rodzi to BZDURA. meredith100 wspolczuje ze masz brata geja jednak wina lezy po stronie mediow i glupiego spoleczenstwa ktore przyklaskuje roznym wynaturzeniom

mcebury
2013-03-10 22:58:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ciebie ignorancie może nic nie obchodzi, ale ich tak. Po co z każdą najmniejszą pierdołą gonić do notariusza skoro po zawarciu związku partnerskiego para ma takie same prawa jak małżeństwo. Nie jest to przepustka dla pedałów tylko raczej skutek uboczny. Zdecydowana większość związków partnerskich w Polsce to związki heteroseksualne. W kwestii orientacji jak nie wiesz dlaczego jest taka, a nie inna to się nie wypowiadaj.

meredith100
2013-03-10 23:05:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
Mój brat jest hetero, to ja jestem gejem. Nie potrzebuję współczucia, jeśli rodzice nas tak samo wychowali to czemu jestem gejem. Jak to wytłumaczysz? Nie jestem gorszy od Ciebie, płace te same podatki chcę takich samych praw. Uwierz mało kto przyklaskuje temu, że jestem gejem dlatego wolę się nie wychylać, w pracy nie wypowiadać się na takie tematy, żeby nie dostać, bądź żeby mnie nie zwolnili, czy wyśmiewali. Znasz kogoś homoseksualnego Arigold?

mtek9
2013-03-11 00:06:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Moxi2MaKutasa
2013-03-11 06:25:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
MCBURY NIE MUSISZ PISAĆ Z SWOICH MULTIKONT I UDAWAĆ PEDAŁA. KAŻDY WIE ŻE NIM JESTEŚ MÓJ TY GRUBASKU PIĘKNY HAHAHAHAHAH!!!

MINTOR
2013-03-11 09:14:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
mcebury, winszuję. Dobra argumentacja.

arigold7
2013-03-11 10:54:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
meredith100 nie znam nikogo homo, a moze znam ale ten ktos sie nie ujawnia i uwazam to za rozsadne, i nie uwazam Cie za gorszego, uwazam ze trzeba ci pomoc wyjsc z dolu w jakim sie znalazles. mcebury a ty madralo ile wiesz na ten temat? chyba tylko tyle co wyczytales w focusie czy innym badziewiu hahaha :D te wszystkie badania byly prowadzone przez pedalow i nic dziwnego ze takie a nie inne wyniki uzyskali. powtorze to jeszcze raz - jak nie chcesz latac po notariuszach to mozesz zawrzec slub cywilny

Novikka
2013-03-10 19:56:48
Ocena: 6(glosow:10)-+
Polska to kraj raczej najmniej tolerancyjnych ludzi, ja tam nic nie mam do lesbijek czy gejów, jeśli taka jest ich wola życia to proszę bardzo. To nie przestępstwo, lepiej niech niektórzy zastanowią się czy nie są gorsi ludzie na świecie od geja i lesbijki, no ale w tym państwie na stos ze związkami homo, a przestępcy, mordercy, pedofile, i inne ścierwa niech sobie chodzą na wolności

karinuredo
2013-03-10 19:41:28
Ocena: 6(glosow:14)-+
pozdrawiam wszystkich facetów którzy są przeciwko homo, a oglądają porno o lesbijkach... to też homo, nie tylko geje pamiętajcie!

MINTOR
2013-03-10 19:40:00
Ocena: 15(glosow:19)-+
Oddychasz? Jeśli tak, wciśnij mocne, jeśli nie, daj minusa. Widać analogię?

karinuredo
2013-03-10 19:39:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-03-10 19:38:38
Ocena: 6(glosow:10)-+
Żenujące żebranie o lajki, jasne przecież że większość jest przeciwko. Ehh, że też większość z was tego nie widzi...

wicio77
2013-03-10 19:34:17
Ocena: 12(glosow:14)-+
związki partnerskie to nie tylko geje. Ludzie myślcie!

zigi333
2013-03-10 19:32:25
Ocena: -10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

VanRado92
2013-03-10 19:21:26
Ocena: 12(glosow:16)-+
jak nudne musi być życie człowieka,którego denerwuje to,kto w co wsadza swojego członka... niesamowite... a czemu dwie kobiety żyjące razem nikomu nie przeszkadzają?

VanRado92
2013-03-10 19:19:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

stalefizyczne
2013-03-10 19:19:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

woliniak
2013-03-10 19:14:53
Ocena: -10(glosow:12)-+
zdecydowanie NIE, a jeśli tak to otworzyć na nowo kopalnię uranu w Kowarach i tam do pracy zaraz po legalzacji

zyzy33
2013-03-10 19:13:06
Ocena: 12(glosow:24)-+
Nie rozumiem dlaczego wszystkim związki partnerskie od razu kojarzą się z gejami? Zdjęcie mówi samo za siebie, a autor chce przyplusować na niechęci społeczeństwa do gejów. Tylko skąd ta nieznajomosć tematu? Przecież związki partnerskie w większości tworzą osoby heteroseksualne.

soroka
2013-03-10 19:58:59
Ocena: 6(glosow:10)-+
A wiesz co jest najśmieszniejsze? Że gdyby ludzie wiedzieli co tracą przez to, że nie ma legalizacji związków partnerskich, to by od razu głosowali za. Ciekawe co zrobicie jeśli wybudujecie razem dom a nie będziecie małżeństwem, wszystko należy się tylko i wyłącznie rodzinie, a ty zostajesz z pustymi rękami.

soroka
2013-03-10 20:02:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dodam, że testament tutaj nic nie da :)))).

klycq
2013-03-10 20:11:28
Ocena: -9(glosow:11)-+
zyzy33 Nie ma gejów są tylko i wyłącznie pedały.

taksido
2013-03-10 19:02:26
Ocena: -16(glosow:36)-+
Polska to kraj husarów, żołnierzy, wojowników a nie pedałów, won do Holandii zboczuchy. Dewiacje się leczy !! Homosy je*bane. To nie jest orientacja sexualna to jest zboczenie tak jak pedofilia, zoofilia i inne ohydne rzeczy ,BLE!!

tub00sh
2013-03-10 19:24:30
Ocena: 5(glosow:21)-+
Wiele już głupot i kompletnych debilizmów przeczytałem na tej stronie, w końcu ona z tego słynie, ale pierwsze zdanie twoje komentarza, a dokładnie pierwsza jego połowa o husarach i wojownikach sprawiła, że znów radośnie spi3rdoliłem się z krzesła zanosząc od śmiechu. Dzięki stary! You make my day!

taksido
2013-03-10 20:08:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ja jestem Polakiem, dumnym z dokonań moich przodków i szczycę się tym:) a Ty spinasz dupę. Czyżbyś należał do grupy z drugiej części zdania?

tub00sh
2013-03-10 20:23:24
Ocena: -3(glosow:11)-+
Tak, dokładnie - i co mi zrobisz? Problem? :P

dedede66
2013-03-10 20:48:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Tuboosh, bedziesz sie naparzal? Spokojnie, moj Ty Johnie Rambo :P

tub00sh
2013-03-10 20:53:50
Ocena: 5(glosow:11)-+
Już wyciągnąłem z szuflady swoją pluszową bazukę strzelającą kisielem. C'MON MOŁFOKERS!!! :P

taksido
2013-03-10 20:55:29
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jesteś pedał, zoofil, pedofil? Chłopie tu tak zgrzytasz a u mnie na osiedlu za taką gadkę by Cię ktoś zerżnął brudną butelką po tanim jabolu. ps. Sarkazm sobie zostaw na później :)

dedede66
2013-03-10 21:01:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
taksido, ale przeciez to niehigieniczne. A fe! U mnie na osiedlu zrzynaja tylko wysterylizowanymi butelkami. Jezu, w jakim ty buszu mieszkasz?

tub00sh
2013-03-10 21:04:25
Ocena: 3(glosow:15)-+
Sarkazm to idealny sposob na rozmawianie z jełopami. A twoi koledzy z osiedla, którzy rżną innych butelką (czyżby nie mieli fiutków?) to raczej twój problem:). W 'fajnym' miejscu przyszło ci żyć, rozumiem teraz twoją irytację na samą myśl o analnej penetracji. Współczuję i pozdrawiam:)

taksido
2013-03-10 21:21:51
Ocena: -4(glosow:8)-+
Chcesz wyjść na mądralę a nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem :) Jesteś bardzo odważny w swoich słowach. Czy jakby przyszło Ci spotkać się ludźmi, którzy nie lubią pedałów i aferzystów tylko trzymają się pewnych zasad to również byś pałał tym swoim ironicznym tonem w ich kierunku :)))

tub00sh
2013-03-10 21:25:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak:). Ale o jakich aferzystów ci chodzi - tego nie wiem. I jaki to ma związek z tematem naszej rozmowy.

taksido
2013-03-10 21:52:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
Proponuje przeczytać swoje wpisy, głęboko się nad nimi zastanowić i odpowiedzieć sobie , w pełnej zgodzie ze sobą, czy byłbyś to wszystko w stanie powtórzyć osiedlowym ludziom w dresach? Czy Twój sarkazm i wyszukana riposta byłaby tam przyjęta z aprobatą ? Oczywiście są to pytania retoryczne. Mam nadzieję, że przemyślisz wszystko i w końcu zrozumiesz, że świat nie jest taki jak Ci się wydaje z przed monitora. Ja uciekam i życzę miłego wieczoru ;)

tub00sh
2013-03-10 22:02:30
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie mam w zwyczaju rozmawiać z dresiarstwem, wiesz? To zwykle wulgarni i całkowicie niemyślący ludzie, więc o czym z nimi gadać? Można tylko wpi** zebrać, bo poziomu intelektualnego zero. Nawzajem, pozdro. Ale gdybym miał przy sobie gaz pieprzowy to bym im to powiedział :P

allejaja
2013-03-11 00:05:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
ja tez nie mam w zwyczaju z nimi rozmawiac bo zwykle spuszczaja wzrok no coz taka jest miedzy nami roznica nikt nie jest doskonaly nie twierdze, ze ja jestem ale tubosh i dede to 2 pe*aly

dedede66
2013-03-11 00:22:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po czym wnosisz?

allejaja
2013-03-11 00:37:26
Ocena: -2(glosow:8)-+
po tym , ze se obciagacie i sie w d*upsko posuwacie wzajemnie i pe*aly nie myslic z gejami

dedede66
2013-03-11 00:41:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
A uwazasz sie za chociaz w miare inteligentnego czlowieka?

dedede66
2013-03-11 00:56:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeszcze jedno pytanko. To zdjecie w avku jest Twoje, ze zgrywasz takiego cwaniaka?

allejaja
2013-03-11 01:08:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
a co masz z tym jakis problem??.. hehe a cwaniakow to wy zgrywacie w koncu przed monitorem krzywda wam sie nie stanie wiec mozna sie bawic w takie pyskowki

dedede66
2013-03-11 01:20:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja z Toba normalnie rozmawiam. To ty jak na razie pyskujesz i ublizasz panie Joshu Halladay... hehehe

omen100
2013-03-11 01:27:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
To nas zaszczyt kopnal, sam josh zawital na wiocha.pl:D

allejaja
2013-03-11 01:28:51
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie chodzi mi tylko o ta rozmowe i w gruncie rzeczy nie o ciebie..i nie powiedzialem, ze to jest moj avek wiec sie niepodniecaj, ze rozszyfrowales kto to jest sherloku, kiedys mialem swoj ale posadzono mnie, ze sie czyms chwale wiec po co to komu nie musze tu nikomu niczego udowadniac

dedede66
2013-03-11 01:35:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Nie" z czasownikami piszemy rozdzielnie. Daaaaj spokoj. Jeszcze to zdjecie uciete tak, ze to niby nie widac "twojej" twarzy. Skoro o mnie ci nie chodzi to po kiego grzyba mi ublizasz? I co o mnie w ogole wiesz, ze we mnie pedalami rzucasz?

tub00sh
2013-03-11 08:51:54
Ocena: 1(glosow:9)-+
Małejaja, ja szybciutko bo szkoda mojego czasu na takie zero jak ty: tak, ja i dede jesteśmy pedziami, ale to i tak lepsze, niż być bezmózgim żałośnie tępym narcyzem, który nie potrafi złożyć jednego w miarę ogarniętego zdania w ojczystym języku i ośmiesza się każdym słowem jakie tu pisze.

jackba
2013-03-10 18:57:27
Ocena: 9(glosow:11)-+
autor tego pokazal swoja malutka wiedze w tym temacie to nei chodzi tylko o zwiazki homoseksualne -.- ale tez o heteroseksualne bo tak to jak jest para i sa z soba 5 lat bez slubu to nie moze sie nawet dowiedziec partner o jego stanie w szpitalu a tak to bedzie mogl MYSLCIE A JAK NIE WIECIE NIC O DANYM TEMACIE TO NIE WRZUCAJCIE TEGO W TAKI SPOSOB

DzikaFrytka
2013-03-10 18:49:07
Ocena: -9(glosow:11)-+
minusik ;) i tak. Zapoznałam się z tym co to są związki partnerskie i o co walczą ;) i z czystym sercem mogę powiedzieć, ze jestem temu przeciwna ;)

soroka
2013-03-10 20:04:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widać jesteśo ograniczona intelektualnie :), zresztą życzę ci żebyś była w związku nieformalnym i żeby rodzina twojego lubego Cię nienawidziła , a wtedy będziesz żałować :)))

BombowyAhmed
2013-03-10 18:41:42
Ocena: 27(glosow:39)-+
dałem minusa - nie za poglądy, a za denne żebractwo.

koniu48
2013-03-10 19:29:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

koniu48
2013-03-10 20:42:47
Ocena: 6(glosow:8)-+
jestem tego samego zdania. bo juz mialem dodac komentaz ale widze ze nie musze.

BardPiosenki
2013-03-10 21:20:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Taki tam attention seeker.

TaoSPL
2013-03-12 20:22:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ahmed ! Detonuj !

Szybszy32
2013-03-10 18:41:20
Ocena: -1(glosow:19)-+
DZIECI!!!. Marsz do szkoły. Nie wiece o co chodzi w stosunkach partnerskich a się odzywacie. Może najpierw się doinformujcie a później wyrażajcie opinie. Dla rozjaśnienia wam szarych komórek nie ma to nic wspólnego z gejami itd.

h3h3
2013-03-11 19:36:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
No jak nie ma? Zaczyna się od związków partnerskich hetero, przechodzi przez związki homo, a pewnie zakończy na związkach międzygatunkowych, bo się odezwie miłośnik kóz, którego drugą połówką jest kozica Balbina i chce z nią spędzić resztę życia -)

fatman
2013-03-10 18:40:29
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ja oceniam że to żebranie o lajki

masakra27
2013-03-10 18:32:29
Ocena: 10(glosow:12)-+
przecież związki partnerskie do tyczą takze osób heteroseksualnych. takie prawo obowiązuje m.in. we francji gdzie ponad 90% zawartych związków partnerskich to związki heteroseksualne. np w UK też obowiązują podobne prawa i osoby które są parą,mieszkają razem bez ślubu są prawnie traktowane podobnie jak małżeństwa jeśli chcą np. kredyt pożyczkę czy pobierają zasiłki.

Adik1289
2013-03-10 18:22:57
Ocena: -17(glosow:19)-+
Ok ale warunek legalizacji powinien być taki żeby ich wykastrowć i kut.sy poobcinać i cewniki powstawiać

tub00sh
2013-03-10 09:42:46
Ocena: -1(glosow:13)-+
Jeśli zaś masz to w dupie, napisz komentarz, że masz to w dupie. Mam to w dupie.

Pelikan2011
2013-03-09 16:39:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jedni wstawiają zdjęcia ze stron porno, inni takie coś. Jak widać, każdy sposób żeby dostać się na główną jest dobry...

hetera
2013-03-09 16:23:29
Ocena: 6(glosow:16)-+
Trzeba być osłem żeby się w coś takiego bawić. Na szczęście owych jest dużo... autor wiedział na czym zbierać punkty.

Tayend
2013-03-10 09:46:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
Główna demotywatorów mu w tym pomogła :)

murinforte
2013-03-10 10:09:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Na populiźmie i gołych babach można tu zrobić karierę

hetera
2013-03-10 18:41:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
'Jeżeli jesteś naiwniakiem nabierającym się na takie zabawy daj minusa, jeśli nie napisz komentarz'... Nosz koorwa. Murin, słuszna uwaga, jednak ja bym jeszcze dodała parę innych tematów. Teraz na topie np. jest szczaw...

jackoborys
2013-03-09 03:13:12
Ocena: 9(glosow:23)-+
Kurva!!! Ludzie!! zajmijcie się swoimi problemami. A jeśli ich nie macie, to cieszcie się beztroskim życiem i dajcie żyć i cieszyć się nim innym. Dzień po dniu udowodniacie,że jesteście zacofanymi,nieelastycznymi,wiecznie szukającymi problemu tam, gdzie go nie ma wieśniakami.Recepta- odstawcie neta na kilka miesięcy i posmakujcie życia..Realne jest trudniejsze, ale prawdziwe!

Tayend
2013-03-09 12:22:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
Lubię to !

maatje
2013-03-10 03:16:45
Ocena: -7(glosow:11)-+
Tayend a ruchasz sie czy trzeba z toba chodzic hahahahahahahahh

Tayend
2013-03-10 09:47:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
maatje, nie zrozumiałem pytania ? Jeżeli pytasz o to, czy pójdę do łóżka z pierwszym lepszym, który o to poprosi, od razu mogę powiedzieć, że nie. Nie szukam przygody, jak mogłoby się wydawać po moim wieku :)

outlaws13
2013-03-10 19:07:05
Ocena: -2(glosow:10)-+
Kur@a, to niech się przestaną obnosić ze swoim pedalstwem i cięgle piszczeć o przywileje i tolerancję. Chcą się ru@hać, to w domu, ale żaden pedał nie będzie mi chodził na spacery trzymając się za rączki. Ich miejsce jest w komorze gazowej.

tub00sh
2013-03-10 19:28:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Oucik, nie bulwersuj sie, bo zwieracze ci strzelą, a geje i tak będą za rączki chodzić po ulicy, nie poradzisz :). Mniej spiny, bro.

maatje
2013-03-10 20:24:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
najpierw walcza o swoje prawa pozniej zaczna wykorzystywac je przeciw nam to taka zaraza jak islam na odstrzal z nimi

Expert1994
2013-03-10 22:16:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie! Ja nie będę dawał cieszyć się z życia pedałowi, jak widzę takiego na ulicy albo w centrum to mam taka ochotę mu przy***ać, moim zdaniem to jest CHOROBA i powinna być leczona, bo nie wyobrażam sobie żeby 2 facetów lub 2 kobiety żyły razem, a co gorsza wychowywała jeszcze dzieci(mam nadzieję że nigdy do tego nie dojdzie).

tub00sh
2013-03-10 22:19:59
Ocena: -3(glosow:5)-+
To spinaj sie dalej, wrzodów dostaniesz a oni i tak beda chodzić po ulicach, gówno poradzisz, stary :). Na moje oko to masz obsesje na tym punkcie, serio: "bo nie wyobrażam sobie żeby 2 facetów lub 2 kobiety żyły razem". No a jednak żyją!

bewaking
2013-03-09 02:27:34
Ocena: -8(glosow:20)-+
To jak sie nie podoba to czas pomyslec o wyjezdzie z Polski. Takie legalizacje do niczego nie prowadza. Zalegalizujmy zwiazki partnerskie, wpuscmy arabow do naszego Kraju i wtedy wyginiemy. Ludzie to nie dinozaury, ktore wyginely bo nie umialy sie dostosowac. Tego typu legalizacje przykryte plaszczykiem tolerancji to cnota ludzi bez przekonan. Zycze powodzenia w podejmowaniu zyciowych decyzji.

idler73
2013-03-09 10:23:08
Ocena: 5(glosow:17)-+
Kolejny wywód "zagrożonego". Pieprzenie bez opamiętania o związkach partnerskich, staje się chore. Należy zalegalizować i zapomnieć o temacie, chorobliwe nakręcanie go świadczy chyba o jakichś ukrytych potrzebach. Jakoś nie zauważyłem również zainteresowania arabów naszym katolandem, za to widzę nakręcaną przez kato-prawice kampanię nienawiści propagowaną przez ludzi posiadających tylko jedno przekonanie, o własnej zajebistości i nieomylności proboszcza. To właśnie dla tego, cywilizowany świat traktuje nas jak zaściankowych, ciemnych wieśniaków.

klycq
2013-03-09 17:31:40
Ocena: -12(glosow:16)-+
idler73 widzę, że polubiłeś te pamiętne czasy kiedy tata wchodził ci do łóżka. Pedał zawsze będzie za pedalstwem.

tub00sh
2013-03-10 19:41:03
Ocena: 2(glosow:8)-+
Idler73, podpisuje sie pod tym co napisałeś rencami i nogima. Robienie wielkiego halo z takiej byle pierdoły jak związki partnerskie, kto nie chce przeciez nie musi ich zawierać, a tym co chcą by pomogło. A pie_lenie o tym, ze niedługo będziemy krajem arabskim to już całkowita chora ABSTRAKCJA.

klycq
2013-03-10 20:08:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jeśli widzisz że, kogoś mordują, jest ci to obojętne i nie zwracasz na to uwagi to jesteś współwinny zabójstwa. Tak samo widząc pedałów jak się pedalą i nic z tym nie zrobisz bo jest ci to obojętne stajesz sie jednym z nich.. pedałem

tub00sh
2013-03-10 20:26:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jest tylko jedna drobniutka, subtelna niczym spadające z dziesiątego piętra pianino różnica między obydwoma przypadłościami: morderstwo to zbrodnia, a związek partnerski to nieszkodliwa dla osób postronnych decyzją dwojga dorosłych ludzi:). PS a ty jesteś ćpunem. Bo nie zwalczasz narkomanii w szkołach. Ćpun.

klycq
2013-03-10 21:21:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
ale żeś ubarwił, jakby gówno stokrotkami posypał, ale nie o to chodzi. Zalegalizowanie pedalstwa jest bardzo szkodliwe dla osób postronnych dlatego że, pozwoli to dwóm facetom walącym się w odbyt np: na adopcje, gdzie dla dziecka będzie to bardzo szkodliwe. Natomiast dzieci w szkołach nie stać na porządny kompot czy palenisko dlatego nie tępie tego i do ćpunów im daleko jak i mi. po ocenach dla mnie widać że, pedałów tu nie brakuje..

tub00sh
2013-03-10 21:29:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nic podobnego, zalegalizowanie związków partnerskich NIE DA homoseksualistom prawa do adopcji, nie wiem skądżeś to wymyślił(/a?). To osobny temat i coś czego w stu procentach nie popieram.

klycq
2013-03-12 18:52:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak widzę nie masz pojęcia jakie pedały zyskają prawa, niepotrzebnie wdajesz sie ze mną w konwersację. Szukasz przyjaciół, chcesz z kimś pogadać wbij na portal fejsgówno czy jakoś tak, chyba że chcesz jakiemuś pedałkowi zaimponować więc śmiało pisz co tam sobie uroiłeś. Widzę że, do wszystkich zagadujesz, próbuj może znajdziesz swego wybranka.

gurool
2013-03-09 00:37:34
Ocena: -1(glosow:11)-+
zalegalizujmy związki partnerskie i jednocześnie zakażmy pedałowania na ulicy! kompromis ;)

monotematycznie
2013-03-09 00:24:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

abduch
2013-03-08 23:31:42
Ocena: -4(glosow:16)-+
Życze autorowi żeby nazbierał jak najwięcej "mocne":D

uFo125
2013-03-08 23:13:48
Ocena: 0(glosow:18)-+
te parówo może ja ze swoją kobieta chcemy tego?? Nie chce może się żenić czy coś podobnego?? Bez jakiegoś ślubu w tym kraju nie mamy prawa do praktycznie niczego

terefere007
2013-03-09 15:02:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kocurek83
2013-03-10 23:31:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
A czy w dzisiejszych czasach rządów PO sa w ogóle jakieś równe i oczywiste prawa dla obywateli???
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  The Bill
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0