lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Prawdziwa WIOCHA Polskich dróg
główna
Dodano: 29.04.2013, 22:07:29   przez: htc11
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 288  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(129)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Majki_cb
2013-04-29 22:47:13
Ocena: 63(glosow:73)-+
Dobra robota kolego! Każdy powinien reagować na taką patologię...

pensulina
2013-05-11 23:02:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przesada. Kolesia zglebowałbym już po pierwszym opuszczeniua auta i wyj... kluczyki w kosmos. Koleś, który to nagrywał zabawiał się w reżysera a nie w porządnego obywatela. A gdyby akurat Twoja siostra szła w tym miejscu i koleś na stałe Ją na wózek "wsadził"? Takich śmieci nic nie usprawiedliwia. A śmieci trzeba do kosza wywalać...

Romanek022
2013-05-09 23:08:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobra robota :P

uknadia
2013-05-08 23:46:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
Facet ledwo trzymal sie na nogach,a oni wyciagneli go z auta i rzucili na glebe jak jakiegos groznego przestepce! Brawo kur..!!!!

uknadia
2013-05-08 23:42:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
Rozumiem,ze powinno sie zapobiegac wypadkom na drodze,ale w taki sposob??? Co ta za konfident!!! Mogl wysiasc z auta i pogadac z kolesiem,a nie roz...sie na cale CB radio!

kolekcjonerkosci
2013-05-07 23:25:15
Ocena: -5(glosow:7)-+
Dobra postawa ... chyba z mlekiem matki wyssana. PRL był pełen kapusiów. Na swoich starych też pewnie by doniosł ... Pawka Morozow je**ny. Brzydze sie takimi.

kali2309
2013-05-07 16:34:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
i dodać chciałem jeszcze ze piękna postawa POLICJANTÓW.. szybka i konkretna rozmowa i interwencja.. Tez się to chwali.. nie wszyscy policjanci są tacy jak sądzi większość polaków..

kali2309
2013-05-07 16:30:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten pan ze Skody nie jest takim samym ,,potencjalnym zabójcą'' bo po: 1. Jest w pełni świadmy tego co robił a ty RYCHARD masz chyba kompleksy bo chyba straciłeś prawko lub jeżdzisz po pijanemu.. BRAWO..!! kolego chwali się taką postawę.. tak 3mać ;)

rychard
2013-05-06 08:50:30
Ocena: -11(glosow:13)-+
Mandat na 500 PLN dla kamerzysty...Zamiast zatrzymać pijanego kierowcę jak stanął, to kamwerował sobie i jeżdził za nim szukając sensacji...Jest takim samym drogowym potencjalnym zabójcą jak ta pijaczyna w Golfie

Jaruzel.pl
2013-05-04 19:56:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Należy piętnować takie patologie. Krótko- widzisz to reaguj. Któregoś dnia taki pastuch może zrobić krzywdę tobie lub twoim bliskim. Brawo dla kierowcy z kamerką.

Adrian2712
2013-05-04 13:45:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Najlepiej byłoby jakby gość od razu podbiegł i wyrwał pijanemu kluczyki wtedy jak ten się zatrzymał!

gelynder1
2013-05-04 22:57:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
no nie bardzo , bo gosciu może powiedziec policji ze napił sie po wyjsciu z auta , lub zaraz po zatrzymaniu sie koło tego smietnika i miałby wykret, a tak go mają na żywca, i niema tłumaczenia.

pedroelektro
2013-05-04 09:36:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregory1889
2013-05-04 00:00:57
Ocena: -5(glosow:5)-+
Dobra sytuacja zgłoszona na policje dla mnie spoko... każdy z Was miałby swoje rozwiązanie na taką sytuacje ... ale nie lobię szpanu z kamerką dla mnie większość filmików nagrywanych w ten sposób to szpan. OOO co to nie ja zainwestowałem w kamerkę to nagram pijanego kierowce albo przeprowadzę jakąś babkę przez ulice i będę fajny w internecie... Pierd***ie ...

kt0siu
2013-05-04 02:56:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
Podrosnij synu jeszcze troche to zrozumiesz w jakim celu te kamerki sa w samochodach umieszczane. Na pewno nie w celu szpanowania. Przy kolizjach, stluczkach takie nagranie praktycznie rozwiazuje sprawe.

KaNa1228
2013-05-03 23:44:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
08:00 - 08:06 posłuchajcie sobie głosu na CB ;) tonem głosu gość się przyznał do picia. Moim zdaniem dobrze zrobił, że nie zabrał tylko kluczyków, bo za kilka dni ten facet znowu mógłby wsiąść do auta po wypiciu i wtedy kogoś zabić, a tak to już na długo nie wsiądzie za kółko.

pete78
2013-05-03 22:55:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
a tak w ogóle to bym się jeszcze podstawił żeby mnie porysował :D :D

bigsteve325
2013-05-07 12:22:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
łeb na karku zawsze musi być ;D !

pete78
2013-05-03 22:51:24
Ocena: -10(glosow:14)-+
i tak moim zdanie donoszenie na policję to frajerstwo,mogłeś zabrać mu kluczyki i wygonić pieszo albo coś

arkadiusz3011
2013-05-03 21:14:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Akcja zakończona prawidłowo kolego, ale można było zakończyć to wcześniej... bo mogło dojśc do tragedii.Niestety nie każdy posiada CB.

Tequila74
2013-05-03 20:52:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Panowie i panie cokolwiek by nie powiedzieć to po 1 dobra robota tak to powinno być załatwione pijany nie ma prawa jechać i należy ich tępić po 2 z własnego doświadczenia - zabrałem kluczyki pijanemu finał wylądowałem na na ławie oskarżonych z zarzutem art 280 k.k czyli rozbój polan1994 co do ciebie no cóż mój 7 letni syn ma więcej rozumu

pitol26
2013-05-03 20:46:00
Ocena: -12(glosow:16)-+
SMIERC KONFIDENTOM! PEWNIE TWOJ DZIADEK BYL ORMOWCEM! ABY CIEBIE KTOS KIEDYS SPRZEDAL,WZOROWY OBYWATELU

miszcz76
2013-05-03 18:27:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
BRAWO DLA AUTORA FILMU. ja również nie toleruję pijaków na drodze.tępić ich.

rafalavi
2013-05-03 16:54:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za...biście , też kiedyś jednego tak załatwiłem. Dobra robota

piyrwqe
2013-05-03 16:08:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Crezy13
2013-05-03 12:59:34
Ocena: -6(glosow:12)-+
skandal - wszytko fajnie akcja i w ogóle... ale reakcja policji traktowanie jak by był nie wiadomo jaki przestępca ... a ci co mordują zabijają własne dzieci . to prowadzeni takich za raczki nie wstyd za ten kraj co sie w nim dzieje ... ie winnych usadzają winni sa spoko

kt0siu
2013-05-04 03:01:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chcesz powiedziec, ze ten kierowca jest niewinny? Musial kogos zabic, aby stac sie przestepca? Jazda po pijaku jest rownoznaczna probie zabojstwa wedlug mnie.

macki83
2013-05-03 12:42:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
super sprawa!!! Brawo !!! W nagrodę od komendanta dostaniesz zestaw słuchawkowy !!! :):):)

kt0siu
2013-05-03 11:17:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gucioxp
2013-05-03 09:47:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawidłowa reakcja, tylko dlaczego tak późna? Ogólnie Ok`.

lukiszyszka
2013-05-03 08:31:20
Ocena: -10(glosow:14)-+
Stary, miałeś prawie 10 minut jazdy za nim aby zadzwonić na 997. Jak wysiadł z samochodu i go straciłeś na nagraniu, to byle papuga w sądzie go wybroni. Nawet i sekunda wystarczy, aby dobry papuga udowodnił, że klient się napił. A jechał tak autem, bo go głowa bolała czy coś. Robię w tej branży, więc wiem jak to działa. Tylko głupi się przyzna w takiej sytuacji.

Kiziamizia1989
2013-05-03 11:13:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
tylko że po zatrzymaniu dadzą mu alkomacik a jak nie będzie w stanie dmuchnąć to szybciutko na badanie krwi i odwidzenia prawko na zawsze. podstawą do zabranie prawka będzie zawartość alkoholu we krwi a dodatkowym dowodem nagranie.

piyrwqe
2013-05-03 16:12:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekawe w jakiej branży robisz? Chyba włókienniczej :-))

lukiszyszka
2013-05-03 21:30:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jechaliśmy za gościem ze zgłoszenia, że pijak jedzie. Uciekał, wjechaliśmy za nim na posesję. Jechał sam, ubranie miał jakie miał, takie opisaliśmy. Straciliśmy go z oczu na 5 sekund. Wbiegliśmy do domu. Zdyszany stał i mówi, że to syn jechał. Syn w fotelu na komputerze gra i mówi, że nie jechał. Od razu przesłuchanie, syn zeznał że nie on jechał. Sprawa w sądzie, syn wycofuje zeznania, papuga pyta o ubranie, czy go CAŁY czas widzieliśmy, itd. Na to potem kwituje, że on napił się alkoholu w ciągu tych 5 sekund. Synalkowi nikt nic nie zrobił za 233 KK, pijanego pomimo krwi uniewinnili, bo nie

Xratoss
2013-05-03 01:39:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Xratoss
2013-05-03 01:38:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pochwalam postawę. Widzisz reaguj nie ma litości dla pijanych kierowców. nie wykluczone ze przez ta jezdnie będzie przechodzić ktoś z Twojej rodziny. Chcesz tego?

Xratoss
2013-05-03 01:24:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

voytaslicho
2013-05-03 01:08:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawidłowo Kolego, brawo, od interweniowania i zabierania kluczyków jest policja, za pracę dostają wynagrodzenie, gdybyś sięgnął delikwentowi w nocnik przy zabieraniu kluczyków to później sam mógłbyś za to odpowiadać, zachowałeś się przytomnie,każdy policjant zapytany powie żeby nie wyręczać policji, oni mają wypłatę, prawo i środki a cmentarze pełne są bohaterów bo dostał nożem itp. jeszcze raz brawo !

lukiszyszka
2013-05-03 08:29:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest prawny obowiązek ujęcia sprawcy na gorącym uczynku popełnienia wykroczenia lub przestępstwa. I nic nikomu nikt nie zrobi.

bourgeois
2013-05-03 00:59:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
I jedna i druga strona tej dyskusji ma czesciowa racje, ja rzeczywiscie dwa razy interweniowalem z moim przyjacielem toporkiem, ktory woze w samochodzie, zabralem kluczyki i rzucilem w row, ale z perspektywy czasu zastanawiam sie czy to bylo rzeczywiscie najlepsze rozwiazanie, bo takie konfrontacje z pijanym czlowiekiem moga sie skonczyc tragicznie i dla jednej i dla drugiej strony. Jedyne za co mozna obwiniac tego faceta to robie nie z tego sensacji, nie wiemy jakiej jest postury, czy nie ma jakiejs niepelnosprawnosci, a moze po prostu bal sie konfrontacji z badz co badz sporym facetem? Zarea

RobertK20
2013-05-03 00:01:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamilano
2013-05-02 23:15:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
Trzeba było zabrać kluczyki a nie czekać na Policje !!! Zanim przyjechali to zrobił troche km. Ja nie wiem czym tu sie chwalić. Ja bym zabral kluczyki a potem dzwonił.

morwa76
2013-05-02 23:04:13
Ocena: -15(glosow:25)-+
frajer z Ciebie, sensacji szukasz,najpierw bym Ciebie jeb....nął w ten głupi łeb ,kamerę kupiłeś i co - udao się trafić - trzeba było sam interweniować , a nie pier...doli...ć jaki to z Ciebie HU wie kto i , jak to wiele zrobiłeś DNO TOTALNE

piyrwqe
2013-05-03 16:10:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty tym komentem osiągnąłeś właśnie dno i to właśnie totalne

miszcz76
2013-05-03 18:29:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
morwa - zamkinij japę

piotrek77
2013-05-02 21:56:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
@dragonnn19 - a gościu okazałoby się, że jest sąsiadem (szwagrem, kimśtam) prokuratora (sędziego, komendanta) i zanim byś się obejrzał a już byś siedział za napaść...

dragonnn19
2013-05-02 23:05:42
Ocena: -6(glosow:6)-+
to skoro chcial być taki dobry dla społeczeństwa to mogł mu zabrać kluczyki zreszta gość zatrzymywal sie 2 razy pod sklpem wystraczyło zastawić mu samochód swoim i wezwac policje, ja nie mówie ze nie oczywiscie trzeba reagowac na takie sytuacje bo ktos niewinny moze ucierpieć. a mi tylko chodziło o to ze autor filmu zrobił lipe wstawił w filmie opisy ze mogł ten kierowaca zabić kogoś itd trzeba reagować ok co by powiedział gdyby naprawde ten pijany rozjechał kogoś ciekawe czy by wrzucił film wtedy do sieci

smierdziuch
2013-05-02 21:52:57
Ocena: 7(glosow:7)-+
WIELKIE BRAWA ZA POSTAWĘ PEŁEN SZACUNEK DLA CIEBIE KOLEGO. DZIĘKI TWOJEJ POSTAWIE NIKT NIE ZGINĄŁ PRZEZ TĄ PIJACKĄ MORDĘ.

pppandziobak
2013-05-02 21:21:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Brawo !! ale ja jakbym była śwaidkiem takiego zdarzenia to podeszłą bym do gościa ..kopla go w jaja wzięła kluczyki i czekała na policje ..myślę zeby nie wstał bo był pijany a po drugie bolało by go krocze ...a jakby próbował wstać to bym mu poprawiła....

maciejjeremy
2013-05-02 20:42:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jaka kamera bylo to nagrywane?

pawelxxgrxx
2013-05-02 20:42:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Demolant
2013-05-02 20:36:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Brawo! Takie pijane bydlaki zanim staną się drogowymi bandytami, powinni od razu iść siedzieć!

dragonnn19
2013-05-02 19:46:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
Autor filmu to jakis baran zamiast mu zabrac klucze dac w leb to pozwolil by ten dalej jezdzil a pozniej pisze komentarze ze mogl kogos zabic ze to moglbym ktos z twoich bliskich no ciekawe gdyby stala sie tragedia to bys se w morde plul ze mogles zareagowac a nie schowac sie z kamera cb i telefonem

maryska2112
2013-05-02 19:31:24
Ocena: 7(glosow:7)-+
powinien jeszcze dostac wpier**ul za taka jazde.. i kazdy inny kto jezdzi bezmyslnie pod wplywem alkoholu.. a temu panowi co to nagral i zadzwonil po policje naleza sie wielkie brawa :-)

kawusmks
2013-05-02 19:08:41
Ocena: -8(glosow:8)-+
Gratuluję obywatelskiej postawy!! popieram w 100 % ... ale zamiast nadawać przez CB-r trzeba było gościa wziąć za szmaty i na glebę . Nie mówię tu o pościgach jak w Hameryce, ale jak facet wysiadł z auta w takim stanie, to raczej trzeba było go obalić i trzymać ...a nie nadawać na CB-r :D:D Ps. I to zasłanianie twarzy ... SUPER HERO :D

heju29
2013-05-02 19:02:48
Ocena: -8(glosow:10)-+
koleś taka ciota bo mógł go zablokować pod marketem albo zajechać drogę ,chyba że porsche jechał i mu szkoda było aby się nie zarysowało.

kacper854
2013-05-02 18:35:26
Ocena: -3(glosow:5)-+
bandyci, rzucili sie na dziuńka

nowycrteam
2013-05-02 18:20:58
Ocena: -7(glosow:11)-+
Może i dobrze robił... Do momentu gdy pijany kierowca stanął i wyszedł, ten koleś powinien go sam zatrzymać bądź też uniemożliwić dalszą jazdę nie narażając własnej facjaty to naprawdę mogło się tragicznie skończyć koleś zachował się jak Piz*** nie zatrzymując pijanego i nie wierze że się ze mną nie zgodzicie !!

tec-pl
2013-05-02 17:57:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Taka sama sytuacja....dzwonimy na policje, zglaszamy, ze jedziemy za podejrzanym samochodem, ktory jedzie od lewej do prawej, a policjant rzuca sluchawka.....hooj nie policja!

miniaq
2013-05-02 17:47:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Popieram, dobra robota. Pucha dla nietrzeźwych kierowców

orzel77
2013-05-02 17:31:55
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kt0siu
2013-05-02 17:43:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
"zabrałbyś mu kluczyki rzucił w krzaki jakby sie rzucał w łeb to miałby nauczke a nie na pały donosić" - a pozniej sady na glowie, nie dziekuje od tego jest Policja, straz miejska.

rene30
2013-05-02 17:15:09
Ocena: 6(glosow:6)-+
chciałby podziekowac temu Panuz a ta akcje ze nie pojechał dalej,ze nie poyśła ze jego to nie dotyczy,napewno uratował Pan czyjeś zycie i pewnie zycie samego pijaka. W imieniu swoim dziękuje.

kocyk8000bmw
2013-05-02 16:30:16
Ocena: -11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

konrad8600
2013-05-02 16:29:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie jestem za przemocą ale pijanemu kierowcy powinni spuscic wpie...l!!!

agnie
2013-05-02 16:18:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Szkoda tylko, że w Polsce normą jest sprzedawanie alkoholu kierowcom w przydrożnych barach/restauracjach. Pracownicy widzą, że ludzie wsiadają do samochodów po spożyciu alkoholu i nie reagują (bo nie chą stracić kientów!!!). Wg mnie każdy pijany kierowca powinien być sądzony jak za próbę morderstwa, a osoba która sprzedała mu alkohol i widziała jak wsiada za kółko - jak za współudział.

monster0
2013-05-02 15:58:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
hahaha, ale mam polewę z was internetowych napinaczy:-) Gościu mógł to inaczej rozegrać, ale zrobił tak. Bardzo dobrze się stało, służby szybko złapały pijaka. Chętnie zobaczyłbym tych ludzi co to pisali że jakie czynności by nie porobili w akcji. Założę się, że mógłby powstać kolejny odcinek Bennego Hilla:-)

szulcik
2013-05-02 15:36:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bardzo mądrze !!! kierowco !! pochwała !! Eliminacja pijanych za kółkiem !!!

Starbreaker
2013-05-02 15:29:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
pie*dolisz... toż to "choroba filipińska" ;)

kriss92
2013-05-02 15:23:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Pier** tutaj o stwarzaniu zagrozenia a pozwoliles mu na to.Wysiadl trzeba bylo wyjsc zatrzymac go przypilnowac zeby nie wsiadl wiecej do tego samochodu.Ale dobre i to.

jRowny
2013-05-02 17:21:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
a potem by cie sadzili ze pobiles pijaka

kt0siu
2013-05-02 15:22:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Co by to dalo, ze zabralby kluczyki pijakowi? A jesli za kilka dni znowu by wsiadl? Prawidlowa reakcja kierowcy, ktory zawiadomil sluzby. Nie kazdy musi byc herosem, ryzykujac byc moze swoje zycie probujac wyrwac kluczyki tamtemu pijakowi. A jesli mialby jakas bron przy sobie? Nigdy nie wiadomo. Teraz gadacie, ze donosi, a jesli wam by zostalo skradzione auto to pierwsze co to na komende byscie bujali. Kij w oko pokoleniu JP !

wariatos
2013-05-02 14:59:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Brawo kolego! trzeba tepic gnidy

Pawel868686
2013-05-02 14:34:31
Ocena: -2(glosow:14)-+
oj koleszko nie ładnie się zachowałeś... nie chciał bym mieć takiego sąsiada kabla... Zamiast wyjąć mu kluczyki żeby nie jeździł to pajacowałeś za nim a w tym czasie on mógł kogoś zabić a równie dobrze mogło by to być Twoje dziecko... Wystarczyło wyjąć kluczyk i po sprawie a Ty mu pozwoliłeś na jazde bez sensu totalnie.

aviga1
2013-05-02 14:19:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
Koleś jest jak Rutkowski. Akcja a potem PR i parcie na szkło do bólu.Wystarczyło wyciągnąć gościowi kluczyki ze stacyjki i wywalić w szczerą łąkę niech szuka.Ja tak robię.A ten tu jeździł za nim, może jeszcze w nadziei,że w kogoś stuknie.Fajnie,ze zareagował ale bardziej mi tu trąci poszukiwaniem taniej sensacji.

hanauer
2013-05-02 14:18:05
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

idefix
2013-05-02 20:45:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie pier....l o kablowaniu gimbusie Facet zrobił kawał dobrej roboty.Ja tez nie miałbym w tej sytuacji ochoty szarpać sie z pijakiem.A w razie jakiegos mordobicia pewnie pierwszy oddał by mnie pod sąd.

ncaso
2013-05-02 14:04:45
Ocena: 9(glosow:11)-+
Ciągle czytam tu wypociny komputerowych odważniaków - "ja to bym wywalił", "ja to bym zabrał kluczyki", "ja to bym za fraki wywaliła", "ja to bym przywiązał do słupa" etc... A tak w rzeczywistości to gówno byście zrobili, nawet byście nie zareagowali bo jak zawsze ten co dużo gada, mało robi... Od tego są odpowiednie służby aby interweniować w takich sytuacjach, koleś postąpił wzrorcowo.

lukiszyszka
2013-05-03 08:36:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, tylko powinien zadzwonić od razu, aby bez problemu dmuchnąć go zza kółka a nie po czasie jak wysiadł z samochodu. No chyba, że ten pan co go filmował będzie zeznawał jako świadek na protokół, że widział jak jechał, udostępni nagranie jako dowód, itd. Do tego dojdzie przesłuchiwanie sklepowych jak dobry papuga weźmie sprawę, itd. Aby to jemu udowodnić że nie napił się jak na chwilę straciła go kamera... Można pobrać krew i oczekiwać na wynik jakie było stężenie i kiedy mniej więcej mógł spożywać. Nie takie to proste jak Wam się wydaje. Lepiej od razu dzwonić niż samemu bawić się w Uwaga Pi

rashunite
2013-05-02 13:51:47
Ocena: -2(glosow:18)-+
Jaki bohater za dwa grosze! Zamiast zabrac kolesiowi kluczyki kiedy mial (niejedna) okazje, by naprawde zdbac o bezpieczenstwo innych to wydzwania na policje, typowe komusze wychowanie, donosic, donosic i donosic. Absolutnie nie bronie pijaka za kierownica, po prostu smieszy mnie zachowanie tego typa ktory to nagrywal.

miodzjo
2013-05-02 13:44:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja rozumiem, że mógł się obawiać interweniować bezpośrednio np zajeżdżając drogę, ale jak gość poszedł do sklepu, to mógł mu spuścić powietrze z kół.

Arakiel666
2013-05-02 13:41:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jechał, nagrywał a miał szansę dwa razy sam go zatrzymać.

iwonka5
2013-05-02 13:29:16
Ocena: -5(glosow:13)-+
Jestem kobietą i dziwię się bardzo facetowi który ,miał okazję i wręcz powinien wywlec go za fraki albo nie wpuścić do samochodu przy pierwszym zatrzymaniu.Ja osobiście zrobiłabym wszystko żeby dalej nie pojechał,mógł zabić kilka osób na szczęście tak się nie stało...Taki facet bez jaj choć pochwała za jakąkolwiek reakcję choćby dla zaistnienia na Wiocha.pl

zbiczeek
2013-05-02 13:05:22
Ocena: 6(glosow:14)-+
Autor nagrania samochwaleniem sie pobil chyba nawet samego superstar wybitnego chwalipiete Z. Ziobro. Wystapil we wszystkich mozliwych telewizjach i portalach internetowych, za kazdym razem wyraznie podkreslajac swoja niezwykla bohaterskosc. Dobrze zrobil, ze pijanego na tacy policji wystawil, ale to show, ktore sam wokol siebie robi mega parciem na szklo zalatuje.

qwerty777
2013-05-02 12:34:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
Szacun za to, ze potrafiles rozpoznac, ze to jednak pijany kierowca. ja codziennie tak jezdze omijajac dziury i nie jestem wcale pijany :)

qwerty777
2013-05-02 12:33:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Strazy miejskiej szukal? Oni nie mieliby za co wypisac mandatu wiec nie bylo sensu ich wzywac. Gdybys zglosil zle zaparkowany pojazd to pojawiliby sie momentalnie bo 100ke mozna wlepic.

pau111
2013-05-02 12:26:33
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

metalluca
2013-05-02 12:18:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Brawo! W prawdzie ja bym tego kolesia wywlókł przywiązał do słupa albo drzewa... Ale i tak dobrze że Ktoś go przypilnował.

CRUISER_CAPRI
2013-05-02 12:09:16
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ostrożny prawie interweniujący. Zamiast podejść do gościa jak 2 razy się zatrzymał wysiadł z samochodu i wyjąć mu kluczyki ze stacyjki to się czai 200m za nim jak by mu tamten miał do gardła skoczyć chociaż ledwo się na nogach trzymał. Ciekawe jak by w międzyczasie kogoś zabił czy by też się tak chwalił tym filmem bohater.

h3h3
2013-05-02 12:47:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
A jakby mu się rzucił do gardła i na końcu kose sprzedał? Najpierw dba się o swój tyłek przy każdej pomocy/interwencji, a potem o tyłek innych. Gdyby w międzyczasie kogoś zabił, to chyba nie wina kamerzysty, nie?

karma12345
2013-05-02 12:07:21
Ocena: -9(glosow:11)-+
DAJ SPOKÓJ DO 30 sek oglądałem mogłeś jeszcze dłuższy wrzucić film pełnometrażowy ćmoku

tytus05
2013-05-02 12:31:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
ktoś ci kazał całość oglądać? nie chce ci się, nie masz czasu ani ochoty, to przewiń na następny absurd, a nie głupie komentarze wypisujesz.

otookojokoono
2013-05-02 12:06:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Obstawiałem golfa 2 lub 3 albo starego opla. Mit golfa jako burakowozu ponownie potwierdzony.

uzytkownik510
2013-05-02 12:04:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
oby jak najwięcej takich jak ten gość tylko szkoda, ze nikt mu w tym nie pomógł skoro tyle osob było na cb tylko jak zwykle radz na siebie ale jestem na tak za takie zachowanie!!!

wandii
2013-05-02 12:10:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
W czym mieli mu pomóc? W gadaniu? Bo on nic poza gadaniem nie zrobił. Mial 2 razy szanse zabrać kluczyki no ale wtedy nie było by show... wiocha dla niego.

cipun666
2013-05-02 11:53:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
może dzięki takim z kamerką takie buce jak ty nie będą zagrażać ludzią na ulicach; przemyśl to buraku !!!

qwerty777
2013-05-02 12:40:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
patrzac na rosje i to co sie tam dzieje pomimo takiej ilosci kamerek mam obawy ...

snuffmajster
2013-05-02 11:46:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
Szacunek. Przykład do naśladowania :)

darus1000
2013-05-02 11:39:03
Ocena: -8(glosow:10)-+
Jak nie wypiję co najmniej dwóch setek do aut nie siadam .

jetrab
2013-05-02 11:27:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
hahahahaha...mógłbyktoś zadzwonić....a potem napisy przecież mógłby być ktoś bliski...

glinkapl
2013-05-02 11:11:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zrób nic źle zrobisz coś nie też źle bo mogłeś zrobić to lepiej nie mogę znieść tej mentalności ludzkiej

glinkapl
2013-05-02 11:05:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
darkDaro konia walisz jedną ręką czy też dwie tobie są potrzebne mariunio123 wież co to jest naruszenie mienia osobistego ? czy nie? chyba nie bardzo spróbuj kiedyś kogoś siłą zatrzymać to się dowiesz . brawa dla kierowcy za taką postawę

wirus588
2013-05-02 11:05:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dobra robota to by była jak by sam jak tylko zauważył że jedzie pijany go zatrzymał, przecież przez te 10 min mógł zabić kilka osób a on jechał za nim zachowując się jak typowy ubek. Z tego co wywnioskowałem było ich 2 a może więcej , wniosek ?? Cioty które bały się pijanemu zabrać kluczyki

metiu6
2013-05-02 11:03:41
Ocena: 4(glosow:4)-+
polan1994 Właśnie takie wpisy takich niedorozwojów jak ty powodują że po prostu ręce opadają !!! Ciekawe czy takie coś napiszesz jak ci taki alkohol skasuje kogoś bliskiego na przejściu , jesteś jeszcze głupszy jak ten zatrzymany !!

DarkDaro
2013-05-02 10:52:47
Ocena: -8(glosow:10)-+
Kupił kamerkę, CB radio a na zestaw głośnomówiący już kasy zabrakło! Dobrze, że zgłosił pijaka ale sam też stwarzał zagrożenie prowadząc jedną ręką.

mariunio123
2013-05-02 10:26:15
Ocena: -3(glosow:9)-+
jechał za nim 10 minut czekał na policje jak stał poszedł sobie do sklepu wrócił koleś konkretnie pijany zamiast przytrzymać go, po co dał to nagranie to jest wiocha i znieczulica po drodze mógł ktoś zginąć debilu frajerze

new2010
2013-05-02 10:46:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zrobił to co mógł w granicach prawa. A ty jak widzisz pijanych dresiarzy to też od razu ich zatrzymujesz ? A przecież mogą oni za parę minut zatłuc kogoś na śmierć , tak dla jaj....

jaromira
2013-05-02 11:27:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariunio123
2013-05-02 10:24:58
Ocena: -5(glosow:9)-+
cep powinien go zatrzymać a nie czekać na policje mim zdaniem wiocha

yeloneck
2013-05-02 10:22:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Doskonale kolego. Takich jak Ty nam brakuje :) Dobra robota.

mariunio123
2013-05-02 10:18:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

polan1994
2013-05-02 10:15:55
Ocena: -18(glosow:24)-+
Śmierć konfidentom !

lipton25
2013-05-02 10:40:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
a co sam jeździsz naje....ny ??

gekon80
2013-05-02 11:04:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
Śpiewałbyś inaczej gdyby tak nie daj boże spowodował śmierć kogoś z twoich bliskich. Żadnej litości dla pijanych kierowców, to są potencjalni mordercy. Gość zaprezentował wzorową postawę obywatelską.

cipun666
2013-05-02 11:51:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cipun666
2013-05-02 11:55:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
jesteś zwykłą stadionową szmatą trolu !!!

idefix
2013-05-02 20:54:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pajacu wiesz chociaż co to słowo oznacza? Mówię tu o słowie "śmierć" bo "konfident"to napewno wiesz

mur13l
2013-05-02 10:10:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Postawa godna naśladowania!

czerniejes
2013-04-30 11:18:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
szacun za interwencje

mkkm
2013-04-29 23:11:44
Ocena: 5(glosow:11)-+
dobrze, że autor tego filmu był taki uparty i debil został zatrzymany. A jemu powinni wpi*erdol spuścić, sprzedać jego samochód a pieniądze przeznaczyć na ofiary pijanych kierowców. A i jeszcze wsadzić do celi z pięcioma wygłodniałymi murzynami z wielkimi pałkami.

qwerty777
2013-05-02 12:36:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
glodnemu chleb na mysli :)

Majki_cb
2013-04-29 22:47:13
Ocena: 63(glosow:73)-+
Dobra robota kolego! Każdy powinien reagować na taką patologię...

McIntosh
2013-05-02 10:32:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Reagować powinien każdy, ale przy okazji samemu nie łamać przepisów. A w tym przypadku, kilka ograniczeń prędkości "pękło".

maciasb
2013-05-02 18:52:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

enri81
2013-04-29 22:34:27
Ocena: -18(glosow:24)-+
kolejny ciula z kamerką

maks73
2013-04-29 22:26:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
I BARDZO DOBRZE-PIJANY=ŚMIERC NIEWINNYCH

qwerty777
2013-05-02 12:38:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
a trzezwi to niby wypadkow nie powoduja ?

ferdal
2013-04-29 22:18:51
Ocena: -6(glosow:12)-+
Wiochy brak,ale cel szczytny

mkkm
2013-04-29 23:13:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
wybacz mi szczerość ale jeżeli nie widzisz tu wiochy to udaj się do specjalisty, najlepiej od oczu :-)

ferdal
2013-04-30 11:50:14
Ocena: -2(glosow:8)-+
Trudno nazwać wiochą mordercę polującego na ofiarę,jeśli ty ją w tym widzisz to udaj się do specjalisty,najlepiej takiego od głowy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Typowa kobieta
  •  Bycie dobrym człowiekiem to jednak nie jest wizytówka
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0