lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.05.2013, 19:20:22   przez: mitekg30
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 815  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(124)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lucy123
2013-05-06 19:24:08
Ocena: 69(glosow:87)-+
Każdy powinien siedzieć w swoim "domu" nadużywanie gościnności gospodarza jest wysoce niekulturalne.

Egghead
2013-05-16 01:14:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Każda religia to zło. Większość wojen wybuchała na tle religijnym. XXI wiek wcale nie przynosi zmiany :(

Hole667
2013-05-12 23:29:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
A może taki mini-Holocaust dla muzułmanów jak za czasów hitlera?

NusiaxD
2013-05-12 17:22:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
To, co aktualnie przedstawia sytuację Muzułmanów w Polsce, niegdyś wyglądało także i w Anglii. Już chwila moment, a będzie dokładnie to samo, co biedni Anglicy mają teraz. Nie jestem za tym, by budować im meczety, dawać obywatelstwa czy legalizować ubój halal. Polska jest krajem chrześcijańskim od wielu już wieków. Niech nie integrują w nasze sprawy tak, jak my nie integrujemy się w sprawy Arabii czy innych krajów Arabskich. Ciekawe, co by powiedzieli, gdyby za jeden meczet w Polsce, domagalibyśmy się jednego kościoła/synagogi w Arabii.

sasuko
2013-05-11 22:01:02
Ocena: 7(glosow:7)-+
az musialam sie zalogowac, do idiotow co bronia tych brudasow: mieszkam 2 lata w uk ci pseudo ludzie stanowia zagrozenie dla swiata! oni kazdego europejczyka uwarzaja za psa bez duszy. kazda biala kobiete za dziwke bez duszy. chca nas wyprzec! nazucaja sila swoja religie! zaniedlugo kaza ubierac sie w burki a jak nie przejdziesz na ich religie to kulka w leb! tak bedzie! TO JUZ SIE DZIEJE!!KTO NIE MIAL Z NIMI DO CZYNIENIA NA DLUZSZA METE NIE MIESZKAL OBOK NICH NIECH SIE ZAMKNIE I NIE WYPOWIADA!!!!

gregory2129
2013-05-12 23:37:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Swieta racja z tymi ludzmi nie da sie normalnie pogadac oni uwazaja ze ich allah jest najwiekszy a ci co w niego nie wieza ida do piekla takie bajki im ktos wciska , a jak im powie sie ze to nie prawda to robia sie odrazu agresywni i kilku ich zaraz przybiega,najlepiej to by z nas zrobili sobie niewolnikow a z naszych kobiet prostytutki,,

gregory2129
2013-05-12 23:40:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Znacie jakiegos islamiste co jest jakims wynalazca typu jak einstein koperniki wogole jakims uczonym??znacie jakies ich miasta co wygladaja na cywilizowane jak nasze ?? maja oni jakies fvabryki ?co daje ludziom pieniadze i normalny byt?? imnustwo innych tm podobnych rzeczy???co u nas sa?? nie bo u nich tylko ISLAM i terrorytm jest pchany do glowy ,,

Mussh
2013-05-10 22:23:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co Ci wykolejeńcy sobie myślą... że będą szerzyć pedofilię i uciskać nasz kraj ? Rozumiem trzeba być tolerancyjnym ale są granicę. Jak ktoś mi wchodzi do domu w butach w gównie to go wpieprzam ! Proste !

voytec-p
2013-05-10 17:31:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Śmiem twierdzić ze w Anglii jest znacznie wiecej muzlimow. ...

daroli92
2013-05-09 12:10:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
Na szczęście jesteśmy na tyle nietolerancyjnym narodem że u nas ten syf nie przejdzie

miles97
2013-05-09 16:19:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
oby ...

mhammed
2013-05-08 23:36:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzę siebie :D

gregory2129
2013-05-12 23:35:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
To uwazaj zeby ciebie nikt z nas na ulicy nie zobaczyl,,,,

Psiapsiolek
2013-05-08 17:31:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie wolno pozwalać żadnej religii zdominować przestrzeni publicznej. W Polsce nie ma problemu islamu - my musimy uporać się z chrześcijaństwem.

madeinprl
2013-05-08 15:53:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polska jestem Krajem katolickim od ponad 1000 lat...i tak powino zostac. Australia powidziala arabom ze przyjechali do katolickiego kraju jak im sie to niepodoba to niech sie wyprowadza

AndreasEngel
2013-05-08 15:39:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
I oby im się udało ^,^ Co do "najwyżej ocenionego komentarza" - to samo powiedzmy żydom ;>

ven0m
2013-05-08 15:30:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Następnym razem jak Khamidov, albo któryś z jego pobratymców będzie odprawiał modły na gali KSW powinien zostać ostentacyjnie wygwizdany. To nie jest miejsce na szczerzenie ideologii religijnych.

nemezis05plkg
2013-05-08 00:31:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2013-05-07 23:46:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Trzeba tępić w zarodku. Pamiętajcie.

Onczao
2013-05-07 23:30:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
Do tych, którzy zarzucają przeciwnikom islamizacji Europy rasizm. Poczytajcie na temat najnowszych żądań muzułmańskich w Północnej Anglii. Chcą trzech miast (dwa w Pn UK) wyjetych spod prawa angielskiego i wprowadzenie tam zasad szariatu. Czy to normalne? Każdy kto mieszka lub mieszkał w UK zna problem. Nigdy nie byłam rasistką, ale uważam, że muzułmanie w UK stanowią poważne zagrożenie.

Makaron666
2013-05-07 23:19:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
kozojebcy nie potrafią inaczej żyć dlatego każdy kto kupuje kebaba u brudasa to zdrajca

Valdi75014
2013-05-07 22:54:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
To pospolite bydlaki,swinie i prostaki.

TotalnaWiocha11
2013-05-07 22:16:07
Ocena: -4(glosow:8)-+
zadnego dzihadu w angli nie ma a uzulmanow jest 5% spoleczenstwa, gowno wiecie to sie nie wypowidajcie.

kubus1282
2013-05-11 23:23:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
w dupie byles gowno widziales i tyle

dejv66
2013-05-07 22:04:43
Ocena: -11(glosow:15)-+
jeśli ktoś sądzi, że muzułmanin wyjeżdża za granice się rozmnażać to gratulację. Ja natomiast sądzę, że każdy kto próbuje swoich szans gdzie indziej chce po prostu lepiej żyć. Kwestia rozmnażania się jest nie tylko umiejętnością wyznawców islamu. My Polacy również rozmnażamy się zagranicą. Oburzamy się jak się nas traktuje stereotypowo w Wielkiej Brytanii czy Niemczech ale jak my to robimy to już jest ok, tak???

darkmo
2013-05-07 22:54:02
Ocena: 9(glosow:13)-+
ok, tylko pwiedz mi gdzie polacy w innych krajach wychodzą na ulice z rządaniami żeby oddać im część miasta by mogli w nim wprowadzać swoje własne prawa?powiedz gdzie polacy wchodzą do władz lokalnych innego kraju i zmieniają kultywowaną od pokoleń tradycję tak jak to było w dani.?polak owszem rozmnaża się żyje w innym kraju ale napewno nie nadużywa tak gościnności jak muzułmanin,polak próbuje się dostosować do zasad a nie je zmieniać według własnych poglądów i religij.oni na siłę nażucają swoją religiję o ile to można nazwać religią.

dejv66
2013-05-07 23:04:24
Ocena: -7(glosow:7)-+
Ale przecież to nie jest tylko kwestia Muzułmanów. Polacy również walczą o swoje prawa, tak jak inni obcokrajowcy na emigracji. To jest tak zwana mniejszość narodowa. Tylko Polacy nie robią tego na tle religijnym, ponieważ my wyjeżdżamy do krajów respektujących chrześcijaństwo, jego prawa i obyczaje, i nie musimy tego robić.

manamanam
2013-05-08 09:46:52
Ocena: 8(glosow:8)-+
dejvi66 Szariat to nie to samo, co prawa człowieka. Prawa muzułmanów są sprzeczne z prawem ustanowionym przez Wielką Brytanię. Oni są chorzy, zacofani, nietolerancyjni. Nie walczą o swoją godność, a o to, aby móc bić kobiety, brać za żony 7 latki, zabijać niewiernych. Oni nie powinni mieć żadnych praw.

kochi_ik
2013-05-09 18:12:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja uważam że muzułmanie wyjeżdżają za granice żeby się rozmnażać. U nas w kraju jest ich mało bo mamy słabą pomoc socjalną, w Anglii przy gromadce dzieci żyją sobie na bardzo dobrym poziomie i nie muszą pracować.

danielslodki
2013-05-07 22:02:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Biorą socjale i siedza na dupach na zachodzie europy, Prawda jest taka ze nikt nie zawruci tej plagi A wy tylko foty wstawiacie i tak naprawde nawet dupy od kapa nie ruszycie zeby cos zmienic....

monster0
2013-05-07 23:55:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
wrzucanie fot nie ma na celu rozwiązania problemu a jedynie naświetlenie go i zwrócenie uwagi społeczeństwa. Bardzo dobrze 'spoty' (brakuje mi wyrazu na określenie tego:)

dejv66
2013-05-07 21:55:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
do darkmo ciąg dalszy... W przyszłości może unikniemy bredni typu "seks z siedmiolatkami" i innych stereotypów. Od razu wyprzedzam ewentualny, jak mniemam po wcześniejszym poziomie dyskusji, obraźliwy komentarz i informuję że nie jestem muzułmaninem, ale szanuję wszystkie religie.

darkmo
2013-05-07 21:47:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
joszo nie jak polacy bo polacy jadą za granicę pracować,a nie jak oni narobić dzieci i żyć z socjalu,poza tym my nie ingerujemy w prawo czy tradycje tego kraju do którego przyjechaliśmy.islamiści nazucają wszystkie swoje chore prawa.nie porównuj do islamistów polaka

dejv66
2013-05-07 21:46:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
darkmo, czytając to co napisałeś mam wyrobiony pewien pogląd na temat Twojej wiedzy oraz inteligencji. Pracujesz w kraju skandynawskim a ton Twojej wypowiedzi mieści się w ramach hasła "Polska dla Plaków", czy "każdy ma swoją ojczyznę i niech w niej sobie żyje", który jest przejawem skrajnej hipokryzji z Twojej strony. Proponowałbym nie brać szefa rasisty za autorytet w dziedzinie, tylko wyjawić minimum samodzielności i poczytać coś więcej niż strony z nacjonalistyczne. Pewien jestem, że jakieś publikacje naukowe rozświetlą Twój pogląd na temat islamu i innych religii.

darkmo
2013-05-07 22:24:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
właśnie taki niby "inteligent"jak ty tego nigdy nie zrozumie,pewnie skończyłeś jakieś studia gdzie przekonywali cię że trzeba być tolerancyjnym i nie być rasistą,tyko że taki człowiek jak ty będzie tolerancyjnym dopuki ciebie to nie dotknie w pewien sposób i uwierz mi szybko się zmienisz bardzo nietolerancyjnego człowieka,poza tym zmień książki które czytasz bo wyrabiają w tobie bardzo błędne poglądy.mój szef poprostu patrzy co się dzieje złego w jego kraju i niemoże uwierzyć w to że pracuje udczciwie podzczas gdy oni żyją z tego co wyłudzą od rządu i nie robią nic.

dejv66
2013-05-07 22:44:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Być może kiedyś ktoś mnie w jakiś sposób skrzywdzi, nawet powiem więcej, jestem tego pewny, tylko nie będę obarczał za to odpowiedzialnością całej rasy, wyznania czy narodu. Biorąc pod uwagę że żyję i pracuję w Polsce, prawdopodobnie będzie to Polak i prawdopodobnie chrześcijanin. Twoim zdaniem mam znienawidzić chrześcijan za to że jakiś idiota coś złego zrobił?? Ja nie twierdze, że wszyscy wyznawcy islamu są dobrzy. Popatrzmy na ekstremistów, którzy nie potrafią interpretować własnej świętej księgi. Nigdzie tam nie jest napisane żeby zabijać. Każda religia z założenia jest dobra.

dejv66
2013-05-07 22:50:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Problemem jest jej interpretacja. Ja staram się nie generalizować nikogo i również chciałbym żeby nikt nie generalizował nas Polaków. Wszyscy wiemy jak taka generalizacja się kończy. Nie musimy tego przeżywać na własnej skórze, wystarczy przypomnieć sobie co zrobił Hitler i stwierdzić czy to jest ok czy też nie.

darkmo
2013-05-07 21:04:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
zecus,wiadomość do ciebie ty jesteś zasrańcem,a twoja tolerancja się skończy kiedy te islamistyczne świnie przejmą twoje miasto,oj przepraszam wieś,i bendą ci kazać postępować według ich widzi misie,tak jak to się dzieje teraz w angli,gdzie rodowici anglicy nie mogą,a raczej się boją chodzić po niektórych ulicach gdzie te islamistyczne świnie je przejeły.ale takiemu bezmuzgowi jak ty pewnie to się bendzie podobać.

darkmo
2013-05-07 20:49:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
mój szef powiedział że te islamistyczne świnie jak naiadą jakiś kraj to wyżerają go do końca a potem jak już nic nie zostanie jedzą siebie na wzajem.i tak tu jest oni nie pracuj mają po czworo,siedmioro dzieci,utrzymują się z socjalu.nadużywają maksymalnie wszystkiego co jakiś kraj wypracował dla siebie a teraz musi utrzymywać bande darmozjadów.poza tym islam to banda pedofilów którzy uważają że siemo ośmio letnia dziewczynka to kobieta z którą mogoą odbywać stosunki tzw.udowe.tych świniaków trzeba wyganiać jak najszybciej dopuki jeszcze nie doszli do władzy.

zecus
2013-05-07 20:28:50
Ocena: -13(glosow:13)-+
Czy jest jakiś bardziej zasrany i rasistowski kraj, niż Polska? Jeżeli ktoś wie, to proszę o wiadomość.

daroli92
2013-05-09 13:02:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uważaj pedale na słownictwo, bo za ten kraj masa ludzi oddała życie, twoi przodkowie prawdopodobnie też

vector78q
2013-05-07 20:16:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
U nas jest 10 faza żydostwa!

darkmo
2013-05-07 19:55:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
pracuje w jednym ze skandynawskich krajów i widze co tu się dzieje przez te islamistyczme świnie,na początku przyjeżdzją do jakiegoś kraju i go zasiedlają potem sprowadzają tu swoich bliskich jak najwięcej a gdy już minie kilkanaście lat kiedy ich dzieci się rodzą w tym kraju jest już za póżno,bo jakkolwiek władza bendzie chciała wyplemić to dziadostwo bendzie także uderzać w swoich obywateli ponieważ są oni na tych samych zasadach.islamistyczne świnie zdobywają władze i zaczynają zmieniać prawa tego kraju,zakazując nawet kulurowych zakozenionych tradycji tego kraju.to jest chore.

Joszo
2013-05-07 21:29:21
Ocena: -5(glosow:5)-+
Normalnie jak polacy za granicą.

Myszatron
2013-05-07 19:36:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
chyba już czas na kolejną krucjatę...

GotoToiletXD
2013-05-07 18:41:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Trza to wybić póki jeszcze się nie zaczęło dobrze rozmnażać !

childlike
2013-05-07 20:24:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
spoko, polski nie zajmą. Za niskie zasiłki dla bezrobotnych.

Laktos
2013-05-07 18:31:43
Ocena: 7(glosow:7)-+
Tolerancja wobec innych religii jest OK, ale jak nazwać to co się dzieje w/w Anglii ? Inwazja ?!

Lgrzes
2013-05-07 18:30:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Po tym co się dzieje w anglii, widac że to kurestwo jak się zakorzeni to trudniej wyplewic niz chwasty.

Amertil90
2013-05-07 18:11:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
Powinno się ich wypieprzać z kraju! Ich obecność nie wróży niczego dobrego! Jak to mówią: "Dasz palec, a wezmą całą rękę".

Antykleryk
2013-05-07 17:02:18
Ocena: -15(glosow:15)-+
KATOlicyzm i budowa miast-świątyń oraz zniewalanie umysłów od najmłodszych lat z żądaniamie nie dialogiem to ok, tak?

sebix26
2013-05-07 20:30:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
to teraz pomyśl czy potrzebna nam kolejna sekta

MINTOR
2013-05-07 21:01:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
Pierdyliardokrotnie wolę Polskę jak kraj Katolicki niż Islamski.

Majko04
2013-05-07 17:01:54
Ocena: 8(glosow:10)-+
A wypad do siebie turbany bo wryj dać moge dać...

Rumpel123456
2013-05-07 16:58:13
Ocena: 12(glosow:12)-+
Jak się emigruje do jakiegoś kraju, to się postępuje wg jego prawa, a nie narzuca własne.

panmoro
2013-05-07 19:33:55
Ocena: -4(glosow:4)-+
Silniejszy narzuca swoje prawa słabszemu, gdzie siłę nie mierzymy jedynie w kategoriach fizycznych. Nie wiem, dlaczego muzułmanie mieli by przyjmować prawa i kulturę zdegenerowanego i słabego zachodu, co pewnie dla nich byłoby duchową kastracją. Osobiście cieszy mnie wzrost siły islamu na zachodzie, może oni zrobią tam porządek. A my powinniśmy pilnować, by nam do kraju nie imigrowali, uczmy się na błędach innych.

Rumpel123456
2013-05-07 21:33:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z jednej strony pierdol@sz głupoty, ale z drugiej strony gadasz mądrze. Kraje zachodu, cywilizacji która rozprzestrzeniła się po całym swiecie są słabe ? A co to za problem ciapka eksmitować z powrotem do Arabii ? Zdegerowany owszem, ale zdrowszy od krajów islamu. A jak muzułmanie przejmą władze na zachodzie będzie jak z bolszewikami - wszechrewolucja i rozprzestrzenienie islamu na reszte świata.

long75
2013-05-07 16:45:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
brudasy i pasożyty potrafią tylko brać i żądać WZNÓWMY INKWIZYCJE

dorkar
2013-05-07 16:43:21
Ocena: 9(glosow:11)-+
Fakt Anglia ma już z tym problem- "mili" muzułmanie realizują swoje zadanie przejęcia kraju..mam nadzieję że Europejczycy się w porę ockną żeby nasze wnuczki nie musiały chodzić w czarnych workach na zwłoki.. to religia zła, kłamstwa, terroru i mają na to pozwolenie w wersetach swoich ksiąg..

szulcik
2013-05-07 20:56:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bardzo madrze powiedziane ..Niestety w naszym jak zacnym narodzie sa ci no tzw.nazbyt tolerancyjni co sprzedadza Nasz Kraj za psie gów.no ! Juz robią papkę w mózgach ,ze tolerancja to taka wspaniała rzecz !! Gów..no prawda ! Wyciagajmy wnioski od naszych sasiadów ,gdzie juz ta stonka nadeszła i zaczeła swoją plage zniszczenia!!Nie mozemy tak sie dać i zaprzedać !! Narodzie POLSKI musimy wstac z kolan!!!

dragonnn19
2013-05-07 16:23:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
już mi sie rzygać chce w koło muzułmanie my mamy Tuska to dopiero terrorysta to jest problem

beeveer
2013-05-07 17:26:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgadzam się. o wiele większym syfem w polsce są wyborcy PO / PIS / PSL / SLD

kosula
2013-05-07 16:22:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
polecam obejzenie filmu CleanSkin - wiadomo fabularny akcji ale mysle ze sytuacja w Anglii jest wlasnie nieciekawa. Oni sa tak naprawde goscmi a wymagaja tyle jakby byli u siebie w kraju i dla nich to jest jak widac normalne - to jest chore. Ciekawe czy my bysmy tak mogli manifestowac u nich :))

artbem111
2013-05-07 16:11:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko że w Polsce muzułmanie żyją od wiek wieków.

cwaniak428
2013-05-07 16:08:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
brak hitlera :)

michalk0072
2013-05-07 16:04:12
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiek2004
2013-05-07 17:17:16
Ocena: 7(glosow:9)-+
Żadne państwo nie popiera innego państwa z czystej "dobroci serca". Zawsze w grę wchodzą interesy polityczne. To a propos zarówno historii jak i teraźniejszości. Naszym interesem w tej chwili jest bronić się przed napływem islamu. I to nie tylko do Polski, ale i całej Europy. Bo jak zaleją zachód, to i nam już nic nie pomoże... A to, że znasz "otwartych i miłych" muzułmanów nie ma żadnego znaczenia. To nie oni będą robić politykę.

davidstar
2013-05-07 21:15:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2013-05-07 15:35:08
Ocena: -12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlackHare
2013-05-07 15:59:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ale te mniejszości nie żądają budów sowich świątyń "bo nam się na leży i już", nie żądają na własność 2 miast plus bodaj części Londynu tylko i wyłącznie na swoja własność i nie żądają wprowadzania dla nich specjalnie ich własnego poronionego prawa. W zamian za to chcą tylko więcej i więcej i siedzą tam tylko na socjalach, czyli pożytku z nich żadnego nie ma. Nie przestrzegają prawa danego kraju, bo w ich religii jak głowa państwa nie jest muslimem to nie muszą tego robić (bardzo wygodne).

martin987
2013-05-07 16:14:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2013-05-07 16:23:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlackHare
2013-05-07 18:59:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Racja, moja mama żyje w UK wraz z siostrą i też pobiera tamtejszy socjal. Ale oprócz tego tyra od rana do wieczora myjąc silnymi i żrącymi chemikaliami kuchnie w hotelach i restauracjach plus biura. Ciężka praca, ale dobry zarobek. Na socjalu teoretycznie wegetujesz, ale Polacy jadą do UK, żeby się czegoś dorobić a nie grzać jaja na garnuszku państwa. A co do tych świątyń to jednak porównaj ilość budowanych świątyń innych religii i muslimów, tych drugich jest na pewno o wiele więcej.

BlackHare
2013-05-07 19:01:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety nie dysponuję statystykami, ale wraz z pojawieniem się ciapatych zaczęło się budowanie. Co chwila słychać o kolejnym wybudowanym meczecie. A co do innych religii, wydaje mi się, że oni nie napłynęli wraz z ciapatymi ale byli tu już wcześniej.

tomo84
2013-05-07 15:11:38
Ocena: 10(glosow:16)-+
U nas w PL to nie przejdzie. Jak kozojebki zaczna sie stawiac to zaraz im ryje obijemy i spalimy im te meczety. Stanowcze PRECZ KOZOJEBKOM !!!

qanciastic
2013-05-07 15:10:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
To nieprawda, że każdy muzułmanin jest terrorystą. Niemowlaki nie potrafią przecież strzelać.

ferdal
2013-05-07 15:04:51
Ocena: 9(glosow:11)-+
Jesteście nietolerancyjni,muzułmanin to też człowiek,tylko gorszy.

kriss92
2013-05-07 13:17:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
Mieszkanie mieszkaniem ale niech oni nie odstawiaja takich szopek jak zamachy,zabójstwa,czy naciskanie na utworzenie jakiś tam swoich widzimisi. 2 tygodnie temu siostra wróciła od kuzynki z Anglii i mówiła,że takiej mieszanki narodowościowej to jeszcze nie widziała,chodzili i rozdawali jakieś ulotki o tym,że oni chcą mieć jakieś swoje prawa,nie angielskie a swoje i naklaniali ludzi zeby ich poparli.Angole to tolerancyjny naród,w sklepie wjadą na wprost Ciebie z wózkiem to przepraszaja,że na Twoj pas wjechali,ale bez przesady,zeby sobie dac na glowe wejsc?

zygmunt1952
2013-05-07 12:51:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
W naszej konstytucji jest taki artykuł,który mówi o rozdziale kościoła od państwa,wystarczy się go trzymać i nie będzie żadnej islamizacji ani klerykalizacji.

heejt
2013-05-07 13:20:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
ahahahahahaha powiedz to francuza

emipunky
2013-05-07 14:16:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
heejt - w NASZEJ konstytucji, nie francuskiej. Nie wiem czy wiesz, ale każdy kraj na świecie ma własną konstytucję... We Francji mają luźne prawo dot. migrantów, ale to ich problem, nie nasz.

heejt
2013-05-07 17:48:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
co ma emigracja do rozdzialu kosciola od panstwa. We francji jest kopletna laicyzacja jednak sa rowni i rowniejsi. Jakos modlacy sie muzulmania na ulicach paryza nie maja takich jazd jak osoba z krzyzykiem na koszulce. Poczytaj troche.

WD-40
2013-05-07 12:49:36
Ocena: 8(glosow:10)-+
szkoda że nie można tak po prostu kliknąć i ich usunąć

Elkesz
2013-05-07 12:37:06
Ocena: 7(glosow:7)-+
Na szczęście muzułmanie w Polsce,to przede wszystkim nasi Tatarzy,których za całokształt szanuję.

emipunky
2013-05-07 12:30:42
Ocena: -1(glosow:11)-+
Wiecie, u nas taka część muzułmanów żyła praktycznie od zawsze. Przypominam o Tatarach, dla nich budowano meczety już parę wieków temu. Więc nie tragizujcie, bo póki co akurat Polsce islamizacja nie grozi.

klisza08
2013-05-07 12:36:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
przy Tusku na pewno nam "nie grozi"...

misiek2004
2013-05-07 17:26:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeśli grozi Europie, to i nam.

klisza08
2013-05-07 11:43:42
Ocena: 5(glosow:17)-+
jeszcze raz powtarzam-na nic nasze protesty przeciwko rozprzestrzenianiu sie tej religii w Europie.Ani kijem ni bomba ich nie przegnacie.Oni to robia po cichu i metodycznie-rozmnazajac sie na potege(minimum3 dzieci na rodzine)...A my?Starzejemy sie i emigrujemy...wyginiemy naturalnie,bo zamiast dzieci robic ,to pie@limy ,ze jeszcze mamy czas,ze jeszcze NIE TERAZ...A KIEDY sie pytam?W TYL ZWROT OD KOMPUTERA -i-szukac swoich drugich polowek!-Biegiem marsz!

Arakiel666
2013-05-07 13:40:21
Ocena: -11(glosow:17)-+
klisza08 do garów i wyłącz capsa tępy katolu.

mlw1488
2013-05-07 14:40:13
Ocena: 8(glosow:8)-+
ooo jest i demoniczny arakiel, upadly anioł walczacy jakze inteligetnymi wpisami z kosciolem, faszyzmem, nazizmem, nietolerancja, homofobia i czym tam jeszcze kolego?:)

malgolina
2013-05-07 14:58:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
Arakiel jest jak Numa, lubi wyzywać, argumentów zero ;)

Arakiel666
2013-05-07 16:24:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
mlw1488 zapomniałeś dopisać światem:)

Arakiel666
2013-05-07 16:25:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
malgolina każdy ma to na co zasługuje;)

malgolina
2013-05-07 17:12:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Więc sam potwierdziłeś na co Ty zasługujesz ;)

klisza08
2013-05-07 17:40:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Arakielu o osobowosci perwersyjno-narcystycznej a kim Ty jestes,ze wszystkich o odmiennnych pogladach tak wyzywasz?Chyba miales szalenie ciezkie dziecinstwo skoro tak ziajesz nienawiscia do innych..

Arakiel666
2013-05-07 18:52:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
klisza08 Tobą:) Ty w dzieciństwie byłaś przytulana przez księdza;)

Arakiel666
2013-05-07 18:54:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
malgolina ja na szacunek i uwielbienie wszystkich;)A tępy katol to nie wyzwisko a komplement;)

klisza08
2013-05-08 13:59:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
blad:w dziecinstwie bylam wyzuta z wiary-bylam dokladnie taka jak Ty teraz.Widac zamienilismy sie rolami...

s0nar
2013-05-07 11:15:08
Ocena: 2(glosow:14)-+
Jak ktoś pisze "tyś" w rozumieniu skrótu od tysiąc to powinien się cofnąć do fazy zero, czyli do zerówki, bo jest gamoniem do kwadratu.

miszcz82
2013-05-07 10:45:18
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miszcz82
2013-05-07 10:32:43
Ocena: 20(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-05-07 10:28:31
Ocena: 17(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-05-07 10:22:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mitekg30
2013-05-06 23:26:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
bierne gadanie ...!

spd333
2013-05-06 20:42:56
Ocena: 12(glosow:16)-+
Nie dajmy rozprzestrzeniać się temu kurestwu !!!

gregory2129
2013-05-06 20:16:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Spalic to w h...j i do sciekow wysypac,,,to jak karaluchy,,

gurool
2013-05-06 19:56:37
Ocena: 6(glosow:12)-+
wypier*olić arabstwo z Polski!!! Polutyka tuszczaka i paligłupa ułatwia barbarzyńcom osiedlanie się w PL. Te kebaby gyrosy to kto robi? Turasy i inne arabusy bambusy - wywalić ich stąd!!!

Adolfoch
2013-05-07 18:04:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
I CO BĘDZIESZ JADŁ MATOŁKU

gurool
2013-05-13 12:34:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam otworze gyrosa, zatrudnię Polaków i zapłacę im więcej niż islamski abdul daje swoim polskim pracownikom. Dodam do menu gyrosa wieprzowego - na pohybel islamistom.

klozet000
2013-05-06 19:43:41
Ocena: 11(glosow:17)-+
oni nie pozwalaja budowac kosciolow i je pala wiec niech sie wala na islamski pysk

lucy123
2013-05-06 19:24:08
Ocena: 69(glosow:87)-+
Każdy powinien siedzieć w swoim "domu" nadużywanie gościnności gospodarza jest wysoce niekulturalne.

BombowyAhmed
2013-05-06 19:28:14
Ocena: -16(glosow:30)-+
Powiedz to polakom w Anglii. Jeśli ma być sprawiedliwość na świecie to właśnie nas muslimy powinny zalać milionami za to, że 18mln polaczków szwęda się bez celu w podartych, obeszczanych dresach i straszy biedą na ulicach państw Zachodnich.

gurool
2013-05-06 20:00:56
Ocena: 17(glosow:27)-+
co?? 18 mln się szwenda? Wg wiki ogólna liczba polaków to 56-60 mln na całym świecie, śmiesz twierdzić, że ok co trzeci to żul będący za granicą? U nas migracja to co innego - poszukiwanie pracy godnego życia w krajach o podobnych tradycjach. Nikt nie wypier*ala do Afganistanu do pracy. A oni migrują bo chcą kolonizować zachodni świat w myśl swoich chorych idei.

BombowyAhmed
2013-05-06 21:49:53
Ocena: -5(glosow:17)-+
18mln Polaków jest poza granicami kraju. 37 jest w kraju. tak, śmiem.

agnie
2013-05-07 13:46:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szwędają się, szwendają i szczerze mówiąc, to po lekturze wypowiedzi naszych rodaków przestaję się dziwić, że nie przyznają się za granicą do własnego kraju. BombowyAhmed cieszę się, że nie potrafisz mówić w żadnym innym języku niż polski. Dziękuję.

martin987
2013-05-07 15:46:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-05-07 15:58:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BombowyAhmed
2013-05-07 16:02:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
martin987: ta liczba jest mniejsza - nie zapomnij, że większość z tych co wyjechała jedyne co łączy z polską to język, ale ich dzieci już się polskiego nie uczą, pozatym muzułmanie nie piją (w przeciwieństwie do polaków) przez co uważa się ich za mniej agresywnych.

BombowyAhmed
2013-05-07 16:06:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
payperday: ale ja ich nie chce w Polsce. niech wyjadą - im więcej Polaków wyjedzie tym większe mam szanse na znalezienie tutaj dobrej pracy. jestem studentem 1 roku budowy maszyn mam nadzieję, że za 5 lat jak skończę studia wyemigruje już tylu, ze będę mógł przebierać w ofertach...

BombowyAhmed
2013-05-07 16:08:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
...w Rumuni na 29mln wyjechało 2 mln i w kraju brakuje rąk do pracy, więc sprowadzają Chińczyków. z 38mln polski wyjechało już 3mln, więc musi wyjechać jeszcze tylko 1mln żeby był spokój na rynkach pracy.

martin987
2013-05-07 16:18:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-05-07 16:57:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BombowyAhmed
2013-05-07 17:22:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
payperday:nie zgodze się. czy Turcy którzy przybyli do Niemiec w latach 50. powrócili do kraju? a minęło już 60 lat. Ogólnie mówi się, że nasza emigracja jest teraz na poziomie tamtej emigracji właśnie 60 lat temu. Nie ma szans - oni nigdy nie wrócą do polski. Prędzej Wietnamczycy do nas przybędą niż polacy z emigracji.

payperday
2013-05-07 18:55:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-05-08 16:12:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Jakie to jest polskie
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 44Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0