lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zatrzymał karetkę, żeby przepuścić urzędników!
główna
Dodano: 21.05.2013, 07:34:04   przez: piotrek26093
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 694  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ferdal
2013-05-23 10:14:59
Ocena: 34(glosow:80)-+
Ludzie poczytajcie trochę przepisów,policjant postąpił prawidłowo

majusia123
2013-05-30 09:08:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
a mówili że niema u nas świętych krów

tasior777
2013-05-26 15:34:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
przepisy ruchu drogowego mówi, że kolumna samochodów ma pierwszeństwo więc pałkarz postąpił prawidłowo jak należy

SzeResZ
2013-05-25 07:34:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zdjęcie niejednoznaczne. Nie widać czy karetka jest na sygnale czy też nie.

agentfoxmulder
2013-05-24 21:34:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Co by było gdyby w karetce jechał zamachowiec?" Gdyby ktoś chciał zrobić zamach to by karetką, karawanem pogrzebowym, furgonetką, taksówką ...... czymkolwiek wjechał w kolumnę (najpierw przejeżdżając policjanta) i wysadził się w powietrze.

PaniKitsune
2013-05-25 18:51:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. I internet zmieniłby gadkę i zwyzywał tego policjanta od stóp do głów. A jaka afera byłaby, że w Polsce takie akcje się odbywają.

kaman5151
2013-05-24 15:17:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeżeli karetka nie była na sygnale to ruch policjanta jak najbardziej prawidłowy. Gdyby jednak była na sygnale to sytuacja napewno by wyglądała inaczej.

makrelka
2013-05-24 14:32:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
pono tuska karetka wiezła, szacun dla policmajstra;)

awayaway
2013-05-24 14:22:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kto? kto to zamie?ci? nie zna przepisw to raz oraz ma problem ze zrozumieniem znaczenia s?owa urz?dnik. Zdejmijcie to.

mrdaniel
2013-05-24 11:36:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak robiłem na komendzie (cywil) w małej miejscowości, ok 30k mieszkańców to zablokowali pół miasta, żeby kibole mogli dojechać 3 autobusami na meczyk... Oczywiście do tego celu użyli 3/4 radiowozów.

mpeer
2013-05-24 11:19:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
Może to nieetyczne, ale takie są przepisy. Nie tylko w Polsce, na całym świecie. Polcjant postąpił prawidłowo. Jaką miał pewność, że w karetcie jedzie chory, a nie jakiś świr zamachowiec? Największa wiachą tutaj jet to, ze dyspozytor pogotowia nie ma informacji na temat przejazdu takich kolumn. Gdyby je miał karetka pojechałby inna drogą!

radeks22
2013-05-24 10:36:41
Ocena: -4(glosow:6)-+
ciekawe jak karetka będzie jechała do was to tez będziecie tacy wyrozumiali ze policjant postapił prowidłowo bo nie rozdziela się kolumny czy cos. Karetke by przepuscili i ta piepszona ich kolumna pojechała by dalej.

hunatylla
2013-05-23 22:52:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Raz jak szedłem po mieście w Warszawie to policjanci zamknęli drogę gdzie stał jakiś facet na światłach z transportem krwi na sygnale, żeby tylko kibice w autobusach specjalnych mogli przejechać. Facet stał z blokadą z 15minut. Skandal moim zdaniem.

aneta.buziaczek
2013-05-23 22:37:48
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jechałam dzisiaj samochodem w mieście wojewódzkim powyżej 500 tyś mieszkańców, karetka na sygnale nie mogła przejechać, bo barany nie ustąpiły jej miejsca, stało się tak dopiero po dobrej minucie. I jakoś nie było lamentu i oburzenia, takie rzeczy dzieją się na codzień. Media na siłe zrobiły sensacje, a gimbaza się tym jara.

Bizonek2004
2013-05-23 21:47:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Po kolei Po pierwsze kolumny nie rozdziela się i policjant postąpił prawidłowo Po drugie jak ktoś zna Kraków to wie że karetka wjechała w ulicę jednokierunkową pod prąd (oczywiście jako pojazd uprzywilejowany miała do tego prawo) gdyby wjechała z innej strony pozostali policjanci zabezpieczający przejazd wcześniej by skierowali karetkę w inną ulicę. Po trzecie Bor miał by prawo do siłowego zatrzymania karetki

kolochujamiwisi
2013-05-24 23:08:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
A po czwarte policjant czy BORowiec powinni być naturalnymi wrogami dla każdego zdrowo myślącego polaka.

heejt
2013-05-23 21:41:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale gimbaza tu sie wypowiada.

eternity
2013-05-23 21:36:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Postąpił jak musiał, tyle w tym temacie.

mirga
2013-05-23 20:08:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie zatrzymuje się kolumny, przecież to takie oczywiste. Oburzeni tego nie wiedza i spinają się bez sensu

papioczek
2013-05-23 20:05:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
W zaistnialej sytuacji, jechal bym dalej nie zwracajac uwagi na policjanta, bo dla mnie wazniejsze jest zycie ludzkie, a nie jakies szyszki...

grruby80
2013-05-23 21:26:38
Ocena: 4(glosow:8)-+
to by cie zastrzelił. VIP ma jak najszybciej przejechać z punktu A do punktu B a każdy który spróbuje przeszkodzić kolumnie jest traktowany jako potencjalny zamachowiec.

aneta.buziaczek
2013-05-23 22:34:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
Najpierw niech ci matka kupi słownik gimbusie, to dowiesz się, że jechałbym piszemy razem, po drugie to zza monitora każdy frajer może się spinać, co to nie on.

widzewiak2007
2013-05-23 20:00:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
oo pozdrawiam Kraków :-)

pajo500
2013-05-23 18:59:41
Ocena: 3(glosow:9)-+
No jasne, że postąpił prawidłowo. a gdyby okazało się, że ambulans jest wypełniony materiałami wybuchowymi? takiej pewności nikt nie ma ale policjant w tej sytuacji na pewno ma pewność, że jadą głowy państwa(jakie by nie były ;] )...

nioop
2013-05-23 18:37:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tutaj nie jest winny ani policjant, ani tez głowy państwa , które podrózowały.. Policjant postąpił prawidłowo, nie mozna rozdzielać ciągłości takiej kolumny i ja to popieram.. Ale winy tutaj należy szukać w dyspozytorni karetek - Jak mozna być takim głupim by nie wiedzieć o takim zablokowaniu drogi i puszczać tam karetkę ?

m_p_123
2013-05-23 19:52:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dyspozytor nie decyduje o tym, jaką trasą jedzie karetka, tylko dokąd. Gdyby wiedział o kolumnie, mógłby taką informację przekazać kierowcy, ale widocznie nie wiedział.

grruby80
2013-05-23 21:33:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiem ze sadzisz ze BOR dzwoni do wszystkich i mówi jaka trasa będzie jechała chroniona osoba. Często nawet chroniona osoba nie zna tej trasy tylko punkt docelowy.

zenszol
2013-05-23 17:14:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
ciekawe jakby twoja matka miala zawal gdzie licza sie sekundy czy tez te pol minuty bylo by dla ciebie niczym mila podroz bo do ciebie bije zanim cos napiszesz pierwsze sie zastanow

aneta.buziaczek
2013-05-23 18:35:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
thebilu przecież tu zawinił dyspozytor pogotowia, który pokierował karetkę trasą przejazdu kolumny vip-ów

mila_podroz
2013-05-23 21:34:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale jesteście przytrzymani. Ile razy karetka musi zwalniać lub czekać jak jakiś inteligent nie zjedzie na bok albo przystawi drogę i się nie rzucacie bo media o tym nie trąbią a jak policjant postapił prawidłowo i karetka musiała chwilkę poczekać to już wielkie wszechogarniające oburzenie.

carlcox10
2013-05-23 17:03:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakby nie zatrzymał to już by nie pracował

saviola1
2013-05-23 16:42:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
tak właśnie wygląda Polska i od podstaw źle zorganizowany kraj w którym to "gruba świnia" ma więcej prawa do życia niż ciężko zapierd****cy na taką "świnię" obywatel tego zaje***go kraju ( i mówię to z przykrością ale co raz to mniej mam powodów do dumy z tego ze jestem Polakiem a wręcz zaczynam nad tym, bardzo ubolewać że takim narodem radzi motłoch debili. Bo jak ich inaczej nazwać? - tak aby moderator od razu posta mi nie skasował^^)

dog44
2013-05-23 17:21:41
Ocena: -3(glosow:7)-+
Polska??? dziecko tak jest na całym świecie, rządowe bryki mają pierwszeństwo, mało tego mogą cię zepchnąć z drogi i na ch... im naskoczysz. Co do reszty niestety muszę się z tobą zgodzić.

mila_podroz
2013-05-23 16:25:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
Wielkie mi halo bo karetka stała olaboga pół minuty!

monster0
2013-05-23 16:41:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
ciekawe czy też będziesz taki obojętny na czas jak dostaniesz zawału :)

saviola1
2013-05-23 16:45:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
bo te "olaboga pół minuty!" mogło komuś uratować życie?! i niech nikt nie próbuje mi wmawiać "policjant postawił zgodnie z przepisami" bo jakim prawem durny przepis i idiota policjant jest ważniejszy niż karetka na sygnale? no a już na bank nie jest ważniejsze jedno i drugie od możliwości przejścia przez ulice bandy wieprzy

mila_podroz
2013-05-23 21:24:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale pier..licie! Pół minuty napewno nadrobił bez problemu w dalszej drodze. Oburzacie się bo w mediach zwrócili na to uwagę ale przepisów się już nie zna.

monster0
2013-05-23 23:15:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
@mila_podroz, a pomyśl, że takich przystanków miałby 5 albo i więcej. Przecież to tylko pół minuty - pomyślał każdy. Kto powiedział, że ma być jeden taki moment? Nagłośnione bo wiocha.

mila_podroz
2013-05-24 15:15:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
monster - Zatrzymał policjant potem 5 razy albo więcej? "Reporterka TVN24 ustalila, że przedstawiciele pogotowia sytuację na Franiszkańskiej oceniają podobnie jak policjanci. Przyznają, że karetka również ma obowiązek stosowania się do przepisów ruchu drogowego. W tym przypadku jechała do pacjenta, który zdaniem pogotowia nie potrzebował natychmiastowej pomocy." Coś jeszcze w tym temacie?

makemeok
2013-05-23 15:02:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdyby przepuścił karetkę zniszczyłaby szyk konwoju!

georg1989
2013-05-23 16:00:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
A może mógł użyć również zdrowego rozsądku, a nie tylko przestrzegać przepisów. Mogli go ku..a przejechać.

ToRnADo147
2013-05-23 14:58:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majtek5
2013-05-23 14:53:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie róbcie sensacji Takie zasady i już

jakub1975wawa
2013-05-23 16:35:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
jakkaretka bedzie stala jadac do ciebie lub czlonka twojejnrodziny to cie pociesz nie martw sie stary takie sa zasady

majtek5
2013-05-23 19:12:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Na szczescie nic sie nie stało więc po co ta dyskusja

manekh
2013-05-23 14:30:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
na sygnale??

C2ShadowMan
2013-05-23 14:25:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
2013-05-23 14:17:17
Ocena: -4(glosow:8)-+
ferdal ma racje - poczytajcie przepisy, w takim przypadku zawsze pierwszeństwo ma kolumna VIP-ów, może to przykre ale prawdziwe. Policjant postąpił zgodnie z przepisami prawa.

aneta.buziaczek
2013-05-23 14:20:07
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jedyną osobą która tu zawiniła i powinna ponieść konsekwencje to dyspozytor pogotowia ratunkowego, który powinien wytyczyć inną trasę dla karetki pogotowia.

jakub1975wawa
2013-05-23 16:37:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
bor sie nie chwali dyspozytorowi swoimi planami jak maja to przewodziec bez danych z wrózby nad fusami od kawy

malamimimimi
2013-05-23 17:39:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
aneta - teoretycznie powinno tak być, jednak jeśli nikt nie poinformował w dyspozytorni o planach przejazdu (a wątpliwe, aby to zostało zrobione) to jak mogli przewidzieć, że konkretna trasa będzie wyłączona z użytku?

aneta.buziaczek
2013-05-23 18:36:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
przecież nie było tajemnicą, że będą przejeżdżali tamtą trasą

malamimimimi
2013-05-23 14:13:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale karekę czy karetkę NA SYGNALE? Bo to znacząca różnica..

anubisgd
2013-05-23 14:13:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AnkaLP
2013-05-23 14:21:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skąd wiesz, że karetka jechała na sygnale?

kuki06
2013-05-23 14:05:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak nie jechała na sygnale- to co? mógł!

miszczo00
2013-05-23 13:38:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
Karetka jechała na sygnale akurat ogladałam to w wydarzeniach. A policjant nie wpuścił karetki bo takie jest prawo. Twierdząc, że ktoś mógł ukraść karetke i wieźć w niej trotyl. Podobno i tak osoba która wzywała karetke żyje i nic poważnego jej nie było, ale nigdy nie wiadomo kto potrzebuje pomocy!

Grafit00
2013-05-23 13:37:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
Żadnej wiochy tu nie ma. Standardowe, przepisowe zachowanie. Kolumna z głowami państwa pod żadnym pozorem nie może zostać rozbita i kropka;) Takie prawo jest u nas i w całej Uni a może i na świecie ;p Ps. Karetka była pusta;)

matys601
2013-05-23 12:59:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lubię ten serwis ale wpisy czasem mnie powalają, jakby wpuścili karetkę to też byście krzyczeli:) (w myśl zasady - wina TUSKA) takie są przepisy - w pierwszej kolejności pierwszeństwo przejazdu należy się VIP'om i tak jest w każdym kraju. tyle w temacie. a tak na marginesie to od nie przestrzegania przepisów tworzy się u nas często burdel więc cieszcie się że ktoś ich jeszcze przestrzega. POZDRO pieniacze :)

arigold7
2013-05-23 14:52:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
no wszystko super, 30s to nie duzo, a zalozmy ze karetka jechalaby bo Twoja matke/ojca i przez te 30s nie zdazyliby na czas z pomoca, tez bys tak cwaniakowal?

Florciu
2013-05-23 12:58:13
Ocena: -5(glosow:9)-+
To zdjęcie jest dodane bez sensu ponieważ raczej karetka nie jechała na sygnale a nawet jeśli by jechała na sygnale to na pewno by ją puścił.. Pozdro dla tych co dali łapke w górę.. ;/

Grafit00
2013-05-23 13:46:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Twoja krytyka jest słuszna ale fragment o karetce na sygnale błędny ;) Nawet na sygnale nie ma prawa wjechać w taką kolumnę;) Niestety przepisowo musi poczekać parę sekund;) U nas w Polsce takie sytuacje są raczej rzadkością ale dla maruderów którzy tak ochoczo piszą "TAKIE RZECZY TYLKO W POLSCE" odsyłam do zapoznania się z tematem w Rosji ;) Tam, a w szczególności w Moskwie codziennie jakaś droga jest zamykana dla ruchu z powodu przejazdu kolumny ni tylko polityków ale też różnorakich magnatów ;)

bombatyka17
2013-05-23 12:58:03
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie przepadam za psami ale karetka na sygnale nie jest to raz a dwa gdyby to była pilna sprawa warta życia to kierowca karetki powinien wiedzieć czy się zatrzymać czy nie.

giaur500
2013-05-23 12:43:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wspomnę już o tym że dodałem to wcześniej i zostało usuniete przez administratora po 1 minucie.

maran_hand
2013-05-23 12:31:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
hmm. gdzieś już o takim zachowaniu czytałem.. już wiem Orwel w "Folwarku zwierzęcym" otym pisał !

feeerdziu
2013-05-23 12:15:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Karetka chyba nie jechała na sygnale.

reksona
2013-05-23 12:06:29
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ale gdyby w karetce siedzieli jacyś terroryści i wjechali między te samochody i zdetonowali jakiś ładunek to byście krzyczeli o boże jaki głupi policjant, co on zrobił, złamał przepisy, wstyd na cały świat, no i oczywiście wina tuska bo tego nie może zabraknąć.

galopek4
2013-05-23 11:36:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
ostatnio w wiadomościach było i już na wiosce... jak piszą inni prawidłowa reakcja policjanta ,wytłumaczono to w wiadomościach że jechały tutaj "głowy" państw i nie można przerwać szyku a kto w karetce był? błąd popełnił dyspozytor który powinien poinformować o utrudnieniach i wytyczyć inną drogę!!!

robsonrdz
2013-05-23 11:29:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po pierwsze skoro jest to na głównej to jest coś nie tak :/ wiocha to autor, a dalej napisze tak jak tu pewnie w większości jest, pewnie nie oglądałeś że jechały tam głowy państw, to raz, dwa że jadąca kolumna nie może stanąć bo istnieje ryzyko ataku na nią, po trzecie z kąd wiadomo że karetki ktoś 5 minut temu nie porwał i nie siedzą przebierańce w niej z AK i wyładowali ją plastikiem :), tak więc czemu czepiają się w większości Policjanta, skoro zareagował prawidłowo. Wykonywał to co ma wykonać, a na końcu dodam że albo mają(to jest pewne), że muszą jechać objazdem bo vipy jadą

sebbed
2013-05-23 11:27:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matdre123
2013-05-23 11:20:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
jest to drastyczne co napisze!! lepiej poświęcić jednego człowieka niż 20 w dodatku gdy są to przedstawiciele państw.w tej karetce mogli jechac terorysci!

Samsara
2013-05-23 10:49:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
Wrzucający mógłby zrobić mały risercz przed wrzuceniem tego tutaj. Już tak wielu się wypowiadało i tłumaczyło kto ma pierwszeństwo w takich przypadkach że wiochą to jest autor któremu się nie chciało sprawdzić tematu.

dog44
2013-05-23 10:42:53
Ocena: 0(glosow:10)-+
ale z was debile, jeżeli jadą ludzie z rządu to mają ochronę w postaci BOR-U, ich zadaniem jest ochrona tych obszczy- murów. Więc jeśliby taka karetka wjechała w konwój to raczej dobrze by się to dla niej nie skończyło, bo dla borowców jest to zagrożenie i ich to gó...no obchodzi czy to karetka, straż pożarna czy tez policja.

mickeu
2013-05-23 10:30:20
Ocena: -5(glosow:11)-+
Postawić mu zarzut zagrożenia życia i won z roboty. Dupoliz jeden

dog44
2013-05-23 10:51:33
Ocena: 0(glosow:10)-+
postawić ci zarzut mózgo -jada, kompa wyjb..ć na śmietnik a ciebie won do książek, może wtedy będziesz miał jako takie pojęcie o życiu i o tym co się dzieje wokół ciebie

drummer_lodz
2013-05-23 10:27:04
Ocena: 3(glosow:13)-+
Policjant postąpił prawidłowo! Dajmy na to, że wpuszcza karetkę, przerywając tym samym kolumnę. A co, jeśli karetka wypełniona jest materiałem wybuchowym (nigdy tego nie wiemy) i znajduje się w samym środku kolumny?

michu8611
2013-05-23 10:18:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Opis Ci się powtarza powtarza powtarza

bonifacq
2013-05-23 10:16:27
Ocena: -3(glosow:15)-+
Tępy pies , wdupowłaz chciał sie pokazać jaki to on jest przepisowy , żeby zdechł w jakiś schronisku ,

refael72
2013-05-23 10:16:09
Ocena: 4(glosow:10)-+
No i? Wiocha to ten przygłup co wstawił i kolejna wiocha to oburzeni. O ile karetka nie jedzie na sygnale, to jest takim samym pojazdem jak każdy inny. A pojazdy rządowe MUSZĄ poruszać się w kolumnie ze względów bezpieczeństwa.

ferdal
2013-05-23 10:14:59
Ocena: 34(glosow:80)-+
Ludzie poczytajcie trochę przepisów,policjant postąpił prawidłowo

Asmodei
2013-05-23 10:34:10
Ocena: -3(glosow:13)-+
To tylko świadczy , że przepisy dla świń tworzone przez świnie są idiotyczne . A każdy myślący człowiek ( nawet policjant ) olał by tak kretyński przepis .

dog44
2013-05-23 10:45:15
Ocena: -9(glosow:13)-+
asmo jaki ty jesteś pusty

krol_julian123
2013-05-23 10:46:47
Ocena: -4(glosow:14)-+
asmodei a jak by karetka byla skradziona a w srodku materialy wybuchowe a byly juz takie przypadki tyle ze nie w polsce ale roznie bywa to ten policjant trafil by do wiezienia na pare dobrych lat

Asmodei
2013-05-23 11:16:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
A jakby świnie latały w kosmosie ... Co się częściej zdarza w karetkach są przewożeni ciężko chorzy dla których liczy się każda minuta , czy jakiś terrorysta w Polsce kradnie karetkę , żeby wysadzić kolumnę świń ?? Pranie mózgu widzę macie zaawansowane .

maciekszef99
2013-05-23 12:25:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
Asmodei ma rację....Przepisy i srepisy...Tylko to was interesuje. Po 2 sracie się z tymi przepisami, a one mówią że jeden i drugi pojazd jest uprzywilejowany - są na równi. To kogo się przepuści, zależy w tym momencie od policjanta i żadna decyzja nie będzie błędna. Jak powiedział Asmodei, większe chyba prawdopodobieństwo że ktoś umrze w karetce czekając aż przejedzie koryto, niż że będą w niej terroryści. Popieram - pranie mózgu macie bardzo dobrze zrobione...Swoją drogą może dobrze jakby tam byli terroryści...

gurool
2013-05-23 12:41:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
chory kraj, chore koryto, chore przepisy. 10 sekund z życia kilku urzędasów ważniejsze niż życie normalnego człowieka?

arigold7
2013-05-23 14:55:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
no wszystko super ferdal, 30s to nie duzo, a zalozmy ze karetka jechalaby bo Twoja matke/ojca i przez te 30s nie zdazyliby na czas z pomoca, tez bys tak cwaniakowal? z reszta gdyby tam byl trotyl i by wysadzil te swinie w powietrze to chyba bysmy sie cieszyli

MagicznyZygmunt
2013-05-21 10:51:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MagicznyZygmunt
2013-05-21 11:06:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gurool
2013-05-21 09:23:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
głupi kundel bury

wdowa20.6
2013-05-23 12:03:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Psik !

andrej158
2013-05-21 07:52:03
Ocena: -1(glosow:15)-+
Po prostu idiota! A gdyby akurat wieźli jego matkę?

dog44
2013-05-23 10:47:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
to by musiała poczekać
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Tak to wygląda
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
Robi ci loda
główna
Dodano: 14.06.2018, 22:37:31   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 74Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0