lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkody "całkowitej" wg PZU
główna
Dodano: 04.06.2013, 12:59:28   przez: maestronet77
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 521  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zorik
2013-06-06 10:36:27
Ocena: 19(glosow:27)-+
Na kartce ktoś napisał "całkowita likwidacja szkody", a nie "szkoda całkowita". Jeżeli to dla Ciebie to samo, to nie mam uwag... . Ale radzę zastanowić się nad sensem tekstu, zanim zaczniesz kogoś obrażać.

tomek229
2013-06-09 14:44:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
coś ta opona dziwnie jajowata .. czyżby photoshop ?

kiceq43
2013-06-08 00:06:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadzam się z Zorikiem, nie ma czegoś takiego jak "całkowita likwidacja szkody", chyba że chodzi o Czeską Skodę - jedną to sam zlikwidowałem jak zaczęła brać oleju więcej niż ja żłopać piwa, po prostu była nie ekonomiczna:B

prezi
2013-06-07 22:55:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
PZU złodzieje, reklamują się że ubezpieczają od szkody nazwanej i nienazwanej, a jak z dachu ubezpieczonego w PZU budynku spadły elementy konstrukcyjne na moj samochód, to stwierdzili że nic nie wypłacą bo wiał wiatr wiejący z siłą huraganu. A był zwykły pogodny dzień. NIE POLECAM NIKOMU PZU, chyba że chcecie mieć problemy z wypłatą odszkodowania.

igorw
2013-06-07 21:16:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z kartki wnoszę, że autor nie bardzo wiedział o co chodzi, a i nie bardzo rozumiem skąd pretensje do PZU - o AC stanowią Ogólne Warunki Autocasco i wariant w jakim zawarto polisę.

bingo73
2013-06-07 07:41:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czegoś nie rozumiem. Jeśli to całkowita likwidacja szkody, to przeciesz nie PZU za to odpowiada, tylko warsztat lub osoba dokonujaca naprawy, a PZU tylko za to płaci. A w takim przypadku za taką kartkę PZU może podać za zniesławienie i mówienei nie prawdy. Jeżeli jednak autorowi chodziło o szkodę całkowitą (co z opisu kartki nie wynika), to też nie wiem, gdzie jest wiocha - bardzo często starsze samochody nawet przy niewielkich uszkodzeniach sa kwalifikowane na szkodę całkowitą. Pomijając fakt, że na zdjęciu widać tylko uszkodzenia blacharskie, a nie widac, jak wyglada zawieszenie i mocowanie

bingo73
2013-06-07 07:43:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
koła, które prawdopodobnie też zostało uszkodzone. a tam nawet milimetr przesunięcia kwalifikuje auto na złom.

sekens
2013-06-07 00:40:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
ciesz się że to polska bo w innym kraju już by poszedł na złom

h4cker
2013-06-07 00:02:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież to nie jego wina, że blacharzowi skończyła się szpachla ;)

edyy91
2013-06-06 21:59:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja mam ubezpieczenie z PZU i jakos jestem zadowolony

JackCola
2013-06-06 22:20:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja też mam. Jakoś nie narzekam, jest okej.

Camper21
2013-06-06 21:49:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgadzam sie z Zorik.szkoda całkowita to jest to;]Taka historie powiem.Koles uderzyl VW bora zawieszeniem,oczywiscie nie z jego winy,poszedl wachacz itp...koszt naprawy bory mozna powiedziec byl smieszny ale wlasciceil powiedzial ze auto chce miec naprawione w serwisie na oryginalnych czesciach.Auto bylo warte okolo 8-10 tysieci.ubezpieczalnia wystawila szkode calkowita-kasacja;D bo im sie nie oplacala naprawa tego auta;] Auto bylo caly czas na chodzie i jezdzace;]

szulcik
2013-06-06 21:00:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jest takie rozwiniecie skrótu PZU ... ,,PIERD...TY ZAWSZE UŚMIECHNIETY"

I-like-trains
2013-06-07 21:53:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pracuj, Zapłać, Umrzyj!

szulcik
2013-06-07 22:42:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
tez dobre ;)

zorik
2013-06-06 17:43:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
deathmind- Tak, tylko "malutkimi " literami napisał, że rzeczoznawca nie uznał szkody na tylny błotnik . Czyli 1 i 2 drzwi tak, a błotnik już nie. Dlatego poszkodowany nie może mówić o całkowitej likwidacji. Inna sprawa, czy ten błotnik został wtedy uszkodzony ?

INRI
2013-06-06 17:22:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szkoda 105 najlepszym rydwanem jest!

kriss92
2013-06-06 15:46:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Z tego co widać nic nie zostało naprawiane,a Ty próbujesz zrobić głupków z nas użytkowników wiochy i z PZU a tą wstawką zrobiłeś go tylko i wyłącznie z siebie !

kokosko
2013-06-06 15:07:16
Ocena: -3(glosow:9)-+
typowy polaczek cebulaczkej jeszcze wiekszą wiocha jest jezdzenie ze zdjeciem i placz ze nie naprawili

Falka81
2013-06-06 14:59:07
Ocena: 4(glosow:10)-+
Naprawili,że aż photoshop oponę ku niebu wygiął...

marcin1975rm
2013-06-06 12:59:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ostatnio wdałem się w dyskusję z agentem ubezpieczeniowym. Otóż szkoda całkowita to sytuacja, kiedy naprawa samochodu przekracza 70% jego wartości. Niby fajnie, tylko później okazuje się, że szkoda wyceniona na 4000 a ubezpieczyciel wypłaca 2500 albo mniej, stosując przeróżne oszustwa. Wszystko w nadziei, że poszkodowany nie pójdzie do sądu. Problem w tym, że rządzący siedzą chyba w kieszeniach firm ubezpieczeniowych...

soldier1987
2013-06-06 14:34:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grechu
2013-06-06 14:44:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lord34
2013-06-06 12:26:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
wystarczy brać pakiet "warsztat" i mieć wszystko w dupie

monterr78
2013-06-06 11:29:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
dobrze dobrany lakier,pełen profesjonalizm

suska85
2013-06-06 10:51:00
Ocena: -1(glosow:7)-+
Krew jasna zalewa i szlak trafia, nie czytacie a od debili wyzywacie. Drobnym drukiem napisane jest że "Rzeczoznawca PZU nie uznał do tej szkody tylnego zderzaka" - to tu jest pies pogrzebany.

soldier1987
2013-06-06 10:36:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2013-06-06 10:46:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
Szkodę całkowitą określa się na podstawie kosztu naprawy, a nie istotności szkody. Możesz urwać zderzak w tico, ale jeżeli nowy będzie kosztował 1000 zł, a tico zostanie wycenione na 1200 to będzie to szkoda całkowita.

soldier1987
2013-06-06 11:10:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
2013-06-06 10:34:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie no padnę, co za głąb. Przy szkodzie całkowitej teoretycznie możesz sobie auto naprawić, ale instytucja ta polega na tym, że otrzymujesz odszkodowanie w wysokości: wartość rynkowa z dnia zdarzenia - wartość wraku = odszkodowanie. Jeżeli w Twoim przypadku zaniżono wartość rynkową czy też zawyżono wartość wraku to się odwołuj, a nie pieprzysz głupoty.

deathmind
2013-06-06 10:37:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
BTW śmierdzi mi tu kwestia szkody całkowitej, bo taką ustala się gdy koszt naprawy przekracza 60-80% wartości auta, a z własnego doświadczenia wiem, że wyklepanie całego boku nawet w drogim samochodzie to koszt koło 3 tysięcy. Twoja rakieta musiałby być więc warta koło 5-6 tysięcy złotych...nie wiem co tu nie gra, ale ktoś tu jest idiotą, który nawet nie rozumie umowy, którą podpisał.

Gucio82
2013-06-06 10:24:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak to jest jak się tylko zna na wystawianiu głupot na necie. Popieram I komentarz.

wior
2013-06-04 14:09:58
Ocena: -9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Krystian93
2013-06-06 10:35:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Aż się zalogowałem żeby tobie odpowiedzieć. Więc to nie jest szkoda całkowita tylko CAŁKOWITA LIKWIDACJA SZKODY. Naucz się czytać nieuku.

zorik
2013-06-06 10:36:27
Ocena: 19(glosow:27)-+
Na kartce ktoś napisał "całkowita likwidacja szkody", a nie "szkoda całkowita". Jeżeli to dla Ciebie to samo, to nie mam uwag... . Ale radzę zastanowić się nad sensem tekstu, zanim zaczniesz kogoś obrażać.

malamimimimi
2013-06-06 12:58:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wior jeśli dla Ciebie całkowita likwidacja szkody i szkoda całkowita to jest to samo to wróżę Ci karierę w PZU :)

deathmind
2013-06-06 14:32:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zorik widzisz opis? Co jest napisane w opisie? Hm? Jeżeli autor wstawki jest zarazem autorem tej karteczki na szybie to on sam nie wie dokładnie co postanowiono w sprawie likwidacji szkody. Zakładając, że machnął się tylko tutaj, a na karce napisał dobrze to oznacza, że kręci. Czemu? Jeżeli dostał odszkodowanie to na pewno wyższe niż 30 zł na spray. Jeżeli zaś wybrał cesję wierzytelności na serwis to serwis to przecież mógł wybrać sam, ok?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Ordo Iuris
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
główna
Dodano: 02.08.2018, 22:03:06   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (40) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0