lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A pasy to do czego służą?
główna
Dodano: 14.07.2013, 22:53:27   przez: xrobinpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 321  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malamimimimi
2013-07-16 11:23:24
Ocena: 73(glosow:105)-+
Nie jestem 100% pewna czy to jednokierunkowa, nie widać znaku, który by o tym informował (wiadomo, nie początek ulicy), więc możemy tylko podejrzewać. Ale wiecie co mnie wq? Baba się cofnęła, a dzieci zostawiła... Przecież gdybym to była ja, odepchnęłabym dzieci a chu tam ze mną. Młoda dostała w dekiel, a matka tylko z chłopcem biegała a na nią nawet nie spojrzała... Generalnie, gratulacje.

dawre
2013-08-05 20:05:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jaka tępa dzida. W Polsce Jest zakaz wychodzenia zza przeszkody przed samochód. Powinna dostać 500 zł mandatu. Szkoda dzieci.

Piotrek84r
2013-07-25 11:37:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dzieci mi bardzo szkoda, a baba mogła dostać. Faktycznie droga może być jednokierunkowa i babsko mogło po prostu nawet nie pomyśleć że ktoś może jechać pod prąd i luknęła tylko w prawo. Ludziska strzeżcie się i rozglądajcie. Sam nienawidzę jak ludzie wysiadają z autobusy i nie patrząc na drogę przechodzą za nim przez ulicę (przed przystankiem są pasy - oni wolą przejście bez pasów) A później pierdzielą jak ta młodzież jeździ że piraci itp... A jak wyskoczę do nich z opierdzielem to jeszcze pyskują...

kuba5229
2013-07-21 23:46:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Coś mi się zdaje że to jedno kierunkowa ulica :D

jajohny
2013-07-21 23:05:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aż mi się przypomniała sytuacja w Czechach ;), kobieta (15-19 lat) wybiegła na środek ulicy w gonitwie na przystanek

ewenement111
2013-07-20 00:39:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wawel79
2013-07-18 09:35:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
sory ale to wyglada na droge osiedlowa wiec to kierowca ma patrzec na na pieszych a jesli chodzi o wypowiedz ze ja bym dzieci odsunela to wiem ze nie bylas w takiej sytuacji i nie wiesz jak sie zachowasz co nie mowie matka powinna najpierw wyjsc tak ja robie ze dziecko zostawiam zamna bo warjatow niw brak na drogach tyle ja na to

crv1991
2013-07-17 23:26:27
Ocena: -12(glosow:12)-+
Generalnie to kierowca ma refleks mojej chorej na stwardnienie babci.

pitbull33
2013-07-18 12:21:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zrób najpierw prawo jazdy, wsiądz do auta, a później nie będziesz pisał takich bzdur. Ludziom sie wydaje że auto się zatrzyma w miejscu.

crv1991
2013-07-18 22:53:29
Ocena: -6(glosow:6)-+
Mam prawo jazdy kat B oraz C i z jazdą mam do czynienia na co dzień. Nie mówię tu o folgowaniu do zera, ale chociażby o zmniejszeniu prędkości albo o skręcie kierownicy, a na filmie nie widać ani tego ani tego. pozdro

bass323
2013-07-22 13:29:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz prawko kat. C i mówisz że byś skręcał kierownicą? to gratuluję. Jeśli taki nawyk Ci zostanie, gwarantuję że kiedyś sarna ci wybiegnie i położysz ciężarówkę na boku. Szerokości.

closterable
2013-07-24 01:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
to dzieciak, rodzice dali na prawo jazdy i jest krolem szos.

Piotrek84r
2013-07-25 11:32:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziecko masz dopiero 22lata (sądząc po nicku) więc nie świruj ze taki z Cb dobry kierowca, chyba z bombowca, ja jeżdżę dopiero 11lat i nawet niedawno miałem podobna sytuację tyle ze baba jechała autem, i miałem 2-3m więcej odbiłem i sfolgowałem ale i tak się zderzyliśmy. A Ty żółtodziobie nie świruj bo kłamiesz C to Ty może masz jak se narysujesz...

gracha
2013-07-17 22:58:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mora12
2013-07-17 21:20:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
masakra, szkoda dzieciakow...ja pamietam jak mialam ok. 8-9 lat doslownie weszlam na samochod, w podobnym miejscu, odbilam sie i upadlam na plecy, dobrze, ze samochod jechal wolno, guza tylko nabilam, a baba wyskoczyla z samochodu, nie zapytala czy wszystko ok ani nic i jeszcze mnie zwyzywala od najgorszych..ok wina ewidentnie moja ale do cholery bylam tylko dzieciakiem

blind951
2013-07-17 19:49:30
Ocena: 10(glosow:12)-+
nie ważne czy to jednokierunkowa czy nie,powinna spojrzeć w zarówno w prawo jak i w lewo czy nic nie jedzie,a dwa-szła z dwójką dzieci!!więc czujność powinna mieć podwójną!!

Tetrodotoxyna
2013-07-17 11:42:15
Ocena: -10(glosow:12)-+
wina jest po obu stronach... ewidentnie widać, ze to była droga jednokierunkowa, więc kierowca jest winny, ale pani z dziećmi też winna bo przechodziła w niedozwolonym miejscu... od tego są wyznaczone przejścia dla pieszych...

Lalala_22
2013-07-17 11:05:36
Ocena: 18(glosow:18)-+
Tak czytam komentarze i zastanawiam się co ma do rzeczy czy ulica jest jedno- czy dwukierunkowa? Kiedy mnie w szkole uczyli zasad ruchu drogowego, to było wyraźnie zaznaczone że patrzysz; w lewo, w prawo i znowu w lewo. I koniec. Nieważne na jakiej ulicy. Zasady są te same... Po co w ogóle ta dyskusja? Babka nie zachowała ostrożności i tyle.

Samwise_Gamgee
2013-07-19 04:16:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
też sie właśnie zastanawiam, to na jednokierunkowych piesi mogą łazić jak św krowy?

mydoc86
2013-07-17 10:30:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Krystek_O
2013-07-17 10:27:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
widać, że popatrzyła w prawo bo to jest jednokierunkowa...

daimonion1
2013-07-17 09:34:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
Piotrekkk44, obejrzyj film jeszcze raz. W momencie kiedy babka z dzieciakami wychodzi na jezdnię, gość jest 1.5 samochodu od nich, co pewnie da z 5-7m odległości. Ja oglądając film odruchowo nacisnąłem "hamulec" pod biurkiem, a gość nie zrobił nic. Nie widać żadnego, jakże charakterystycznego, "nurkowania" przodu samochodu. Widać to dopiero po uderzeniu. Widać również, że przy tej prędkości samochód zatrzymał się na odległości 2-3m. Moim zdaniem gość jest albo ślepy, albo ma refleks szachisty, a tego zdarzenia można było uniknąć.

oley86
2013-07-17 10:27:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczyło, że miał lekko odwróconą głowę w lewo - odruch z nogą (sam się złapałem), ale naprawdę wystarczy nie wiele, tym bardziej jeśli nie spodziewasz się kogoś w tym miejscu. To, że auta stoją tylko w drugą stronę, akurat nic tu nie zmienia. Powiedzcie mi ile razy daliście się nabrać, wchodząc na jednokierunkową, że patrzycie w obie strony...

Coldzio
2013-07-17 09:27:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
chodza jak bydlo po polu....i pretensje ze ktos potracil. dobrze im tak :) nauczy sie taka baba zeby patrzec czy nic nie jedzie, bo chyba zapomniala jak w przedszkolu uczyli zeby rozgladac sie na boki :)

misjonarka
2013-07-17 09:05:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kobieta nie spojrzała w lewo bo: a)jest kompletnie nieodpowiedzialną babą b)ruch jest jednokierunkowy i spojrzała w prawo,skąd mogła się spodziewać auta Najważniejsze,że (mam nadzieję) dzieciom się nic nie stało poważnego. Teraz spojrzy 12 razy w lewo i w prawo zanim na drogę wejdzie,no chyba,że nic jej to do myślenia nie dało,w co wątpię.

szulcik
2013-07-17 08:01:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Debilna piz..da !! Tylko tej pseudo matce zaje..ć w ten głupi ryj ! Jeb..na nawet nie spojrzala czy coś jedzie ,kurwi...szon jeb..ny !

pineska00
2013-07-17 07:01:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przetancie chrzanic ze "moze dwukierunkowa". Nawet jeden samochod nie jest zaparkowany w druga strone. A nawet jakby byla, zwroccie uwage jak wolno jechaly samochody z naprzeciwka, a jak szybko gosciu zap*eprzal. Chcial zdazyc przed nastepnym samochodem jadacym w przeciwna strone i nie zwracal uwagi so sie dzieje po bokach. @malamimimimi- chlopiec tez zostal uderzony w glowe. Dziewczynka jest starsza, zapewne rowniez w szoku, nie rozplakala sie jak ten maly. Jak masz dwoje dzieci, i jedno placze, ktore bedziesz przytulac- te ktore siedzi cicho..?

viv98
2013-07-17 00:52:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeb*a to jeb*ą, na ch*j drążyć temat. ? x )

freak4life
2013-07-17 00:45:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bolesna nauczka.

franekdzbanek
2013-07-16 23:27:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
18 na godzinę, teoretycznie przepisowo, no ale...

maniek11985
2013-07-16 23:11:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
jak dla mnie typowa próba wymuszenia odszkodowania od kierowcy

zbukzbuk
2013-07-16 22:57:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Całkowity brak wyobraźni tej baby, bo inaczej nie można jej nazwać... ale myślę że po tym zdarzeniu już zapamięta kolejność - najpierw patrzymy a potem idziemy.

Kamilskoczylas1
2013-07-16 22:56:32
Ocena: -5(glosow:5)-+
Widzicie że wychowywanie dzieci to wielka odpowiedzialność.. A moim zdaniem kierowca tego samochodu jechał za szybko...

elvisssek
2013-07-16 23:28:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
prędkość wyświetla się w rogu i w momencie uderzenia było 29km/h. Czy to szybko?

Valdix
2013-07-16 22:32:16
Ocena: 6(glosow:6)-+
Gadajcie sobie co chcecie, mnie się po prostu strasznie zal zrobiło tych dzieciaczków...;(

Sylwek2012
2013-07-16 22:21:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Andzia222
2013-07-16 21:07:36
Ocena: 6(glosow:6)-+
To jest ulica dwukierunkowa co ten kierowca miał zrobić skoro ludzie te auta stawiają jak barany...Ja mieszkam w małym mieście i tam jest taka podobna ulica,żeby przejechać to musi graniczyć z cudem.To jest wina tej jakże kochającej matki przecież można tylko przechodzić po pasach,na których widać czy ktoś jedzie czy nie a jeśli nie ma świateł to zawsze się ktoś zatrzyma...

ks.proboszcz
2013-07-16 21:07:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
Matka faktycznie piz*da parszywa- tępo wylazła i młodsze ma tylko na uwadze. Ale kierowca nawet nie tknął hamulca!! I na 99% walił pod prąd.

agnlas
2013-07-16 20:49:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie spodziewała się auta z lewej strony bo jechał pod prąd! Jednak to jej nie tłumaczy...

dancel3
2013-07-16 20:44:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
widać że jedno kierunkowa popatrzcie w którą strone są auta zaparkowane

KrzakLiptona
2013-07-16 20:41:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kambo1980
2013-07-16 19:51:33
Ocena: -10(glosow:14)-+
Ludzie, co z Wami!?!? Przeciez gosciu jedzie definitywnie pod prad, na dodatek o wiele za szybko! Pomylic moze sie kazdy, ale trzeba byc debilem zeby zapieprzac z taka predkoscia. Matka czesc winy tez ponosi, ale bez przesady... @malamimimimi Nie teoryzuj! Obys nie musiala sie nigdy przekonac jaka bylaby Twoja reakcja w takiej sytuacji...

kgb1994
2013-07-16 20:44:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcjakubson
2013-07-16 21:13:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
jechal 30 na godzine -.-

Eric_Cartman
2013-07-16 19:17:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prypal
2013-07-16 19:15:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
malamimi moglabys odpychać klocka szczotką sedesowa... to ułamki sekund czasami

Beatmaker24
2013-07-16 18:56:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
pasy,pasami,ale nie wychodzi sie na pewniaka zza zaparkowanych aut.ja nawet jak na pasach przechodze na szerszej jezdni zawsze najpierw kukam czy obok przepuszczającego mnie auta nie wyskoczy jakis kretyn.masakra

zbysiula154
2013-07-16 18:55:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
malamimimim -Tak naprawde to nie wiesz jak byś się zachowała "Tyle o nas wiemy ile nas sprawdzono" wiec nie chrzań głupot kobieta zareagowała odruchowo ,a na zimno przed komp. to można se oceniać i robić z siebie bohatera powiem ci ,że nie jedna by zdębiała i po żadne z tych dzieci by nie pobiegła bo nogi z waty by były

rzyletka
2013-07-16 19:05:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ja wiem, że bym tak nie zrobiła, bo nigdy, ale to nigdy z dzieckiem nie wchodzę gdzie nie trzeba. Od tego są pasy i takie nawyki trzeba dzieciom wyrabiać, żeby nie latały po ulicy. Dla mnie babka jest durna i przez to jej dzieci mogły za to zapłacić najwyższą cenę - życie.

orzel77
2013-07-16 18:48:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

luka29.82
2013-07-16 17:59:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
szkoda dzieciaków a tą starą krowe kierowca powinien kopnąć w d..e to może by na drugi raz pomyślała i nie właziła na droge nawet nie patrząc czy coś jedzie .Tymbardziej że była z dziecmi.

yogikrzywenogi
2013-07-16 17:00:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Wera27
2013-07-16 16:08:05
Ocena: 11(glosow:11)-+
Nieodpowiedzialna kretynka. Jak chce przebiegać przez środek ulicy to sama, a nie z dwójką małych dzieci.

Paindemonium
2013-07-16 16:06:24
Ocena: 12(glosow:12)-+
Nie ma przejscia dla pieszych, wina baby nie kierwocy.

rzyletka
2013-07-16 19:07:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nawet jeśli pasy by były, to i tak trzeba się rozejrzeć a nie przed maskę wlatywać.

mariusz304
2013-07-16 15:49:47
Ocena: -7(glosow:15)-+
Stawiam na to że ulica jest jednokierunkowa a babka patrzyła we właściwa stronę. Buras jechał pod prąd i babę po prostu zamurowało.

lukewawa6
2013-07-16 17:59:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli nawet masz racje to i tak niestety wina baby, odpowiedział pewnie kierowca za złamanie przepisów itd, ale to baba winna bo prowadzi dwoje dzieci za które jest odpowiedzialna, po drogach jeżdżą tylko ludzie a ludzie się mylą a czasem nawet wiedzą że się mylą i robią coś czego nie powinni i dalej tak robią. Brawo dla baby za refleks, niestety dziciaki za bardzo zaufały babie i maskę sobie obiły.

simi1807
2013-07-16 15:40:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie ma tu kompletnie żadnego znaku że jest to jedno kierunkowa, a to że jest wąsko i auta stają tylko w jednym kierunku niczego nie przesądza a matka dzieci to skończona idiotka. po to malują na ulicach te pasy żeby z nich korzystać !!! w zeszłym tygodniu w moim mieście zginął jeden chłopak bo wysiadając z autobusu chciał przejść od razu przez ulice bo za daleko było te 50 metrów do pasów. wyszedł wprost pod samochód. to czy kierowca jechał przepisowo czy nie tego filmik nie pokazuję ale to że matka z dziećmi popełniła błąd i naraziła dzieci jest sprawą bez apelacyjną!!

wojtek7511
2013-07-16 19:45:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
srali muchy, jak to teren osiedlowy nie musi być pasów mądralo i pieszy ma pierwszeństwo.nie udało się błysnąć.....

simi1807
2013-07-16 21:23:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
a skąd wiesz że to teren osiedlowy co?? widzisz znak "strefa zamieszkania" przypuszczenia to Ty zostaw lepiej w spokoju...

miken1200
2013-07-16 15:09:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie zostawiła dzieci i nie cofnęła się, tylko na nic nie było czasu - zatrzymała się, a dzieciaki wyszły zza niej dalej w ulicę i dlatego oberwały od auta. Zobacz, że od momentu gdy odwróciła głowę w stronę auta do uderzenie nie minęła nawet sekunda. Akurat ty byś w tym czasie zdążył się obrócić w drugą stronę i odepchnąć dwójkę dzieci. W głowę się puknij! Potem pobiegła do dzieci - skoro widzi, że oboje wstały, to myśli, że nic groźnego im nie jest i w naturalnym odruchu złapała mniejsze, które będzie dłużej i głośniej płakać.

betibeti1987
2013-07-16 15:09:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ulica jednokierunkowa. Ale matka powinna się rozejzec a nie na oslep idzie, jeszcze dzieci przodem prowadzi

pojebaniludzie
2013-07-16 15:02:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
malamimimimi i inni którzy są podobnego zdania Widać, że pod prąd ciśnie skoro auta na poboczach drogi są przodem do niego i kierowcy też jadą z naprzeciwka a dla babki to w ryj bo olała drugie dziecko. co, że starsze i nie ryczy to znaczy, że sobie poradzi?

sebix26
2013-07-16 14:51:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
a co za różnica czy jednokierunkowa każdy może się pomylić lekarze nie te nogi obcinają to nie znaczy że się w biega na ulice zwłaszcza ze smykami i je zostawia na pastwę losu a sama dupę uchroniła

lukewawa6
2013-07-16 18:02:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
co racja to racja

kochamkakalko
2013-07-16 14:45:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co to za matka, że daje dzieciom taki przykład i naraża je na bezpieczeństwo.! A facet dobrze zrobił, że dzwoni po pogotowie, bo może któreś z dzieci doznało poważnego urazu.! I dlaczego ona się cofnęła.??!!

segal226
2013-07-16 14:28:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
Brawo dla kierowcy bo zamiast zrobić głupiej pindzie awanturę od razu po pogotowie dzwoni.

gdzieztymryjem9
2013-07-16 14:19:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Blondynka...

majsterdomowy
2013-07-16 13:42:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
tak po wyjściu z auta bym tej matce z otwartej jeszcze przyklepał,że nawet łaskawie głowy nie obróciła,by zerknąć,czy coś nie nadjeżdża...

viochan
2013-07-16 12:57:56
Ocena: -11(glosow:21)-+
TO JEDNOKIERUNKOWA ULICA BANDO SKRETYNIAŁÓW PACANÓW, KTÓRA WINI MATKĘ. WINNY TEN SZMACIARZ W RÓŻOWYM PEDALSKIM POLO. KTO BY SIĘ SPODZIEWAŁ IDIOTY POD PRĄD Z TAKĄ PRĘDKOŚCIĄ!!!

aneta.buziaczek
2013-07-16 13:12:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
oj tam nie wyzywaj ojca na wiocha.pl

grzeslaw1wielki
2013-07-16 12:42:28
Ocena: -8(glosow:12)-+
Według mnie to wiocha dla kierowcy. To widać że droga osiedlowa. Znajdź mi kretyna w Polsce lub na zachód który jedzie i nie patrzy czy zaraz mu dziecko nie wyskoczy. Ale to są tępe postsowiety siedzi za kółkiem i jest bogiem.

ermaciek
2013-07-16 12:18:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
I co z tego ze pod prąd ? to tak jak wyjeżdzasz na skrzyżowaniu i nie patrzysz w prawo bo tam nikt przeciez nie będzie jechał w Twoją stronę pod prąd?.. a jak ktoś wyprzedza to prosto mu wyjedziesz przed maskę.. nie mówiąc ze manewr wyprzedzania na skrzyzowaniu jest zabroniony. Ale tak samo jazda tutaj pod prąd jest zabroniona.. a uszczerbków na zdrowiu nie cofniesz.. idziesz z dziećmi.. rozglądaj sie trochę.. a nie wolno polegać na "spodziewaniu się" :) tutaj to i kierowca sie nie spodziewał :)

fwio
2013-07-16 12:12:39
Ocena: -4(glosow:8)-+
po sposobie parkowania widać, że jednokierunkowa, kobieta mogła się też spodziewać ataku z powietrza, nie zatem taka idiotka...

faille
2013-07-16 12:07:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
szczęście że po takim pierdzielnięciu dzieciaki wstały o własnych siłach

Izura
2013-07-16 12:05:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czy on czasem pod prąd nie jechał? Wszyscy ustawieni w jedną stronę, uliczka wąska, 2 auta się nie miną, oni w jedną stronę się obejrzeli. Jak dla mnie jednokierunkowa.

Noxelia
2013-07-16 12:01:47
Ocena: 4(glosow:12)-+
Wiocha to ta matka, bo widać, że nie traktuje równo dzieci. Te młodsze nosi a dziewczynka sama sobie pozostawiona choć widać, że cierpi. Wyrodna matka jakaś, chociażby ją przytuliła sucza...

Izura
2013-07-16 12:06:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak, powinna jedno i drugie postawić na ziemi. Młodsze widać, że oberwało w nóżkę, może je boli, co?

aneta.buziaczek
2013-07-16 13:13:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
a starsze tylko w główke, więc olać je

Kagarixxx
2013-07-16 11:53:05
Ocena: 7(glosow:7)-+
Heh dziewczynka oberwała mocno a matka tylko mniejsze dziecko któremu nic praktycznie się nie stało , a ta dziewczynka poleciała ...

a6weider
2013-07-16 11:43:57
Ocena: -4(glosow:14)-+
pajac jechał pod prąd i on jest winny , a to nie jest supermenka żeby w ciągu 0,5 sekundy zareagować i odepchnąć dzieci pierdo...ie co niektórzy...

konserwator88
2013-07-16 12:03:26
Ocena: 8(glosow:12)-+
kur** jednokierunkowa czy nie jak się przechodzi z małymi dziećmi to trzeba zachować szczególną ostrożność zwłaszcza jeśli decyduję się na przejście bez pasów i to w takim miejscu!!

Nagasukaaa
2013-07-16 12:14:04
Ocena: 7(glosow:7)-+
Tak, wpierdoliła się na środek z dziećmi nawet nie oglądając czy ktoś jedzie i wina kierowcy? Poza tym to rosja, nie zdziwię się jak to jest dwukierunkowa

aneta.buziaczek
2013-07-16 13:14:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
może i jednokierunkowa, może i nie, ale jedno jest pewne jak wyłazisz, zza samochodów to się oglądasz czy nic nie jedzie, a nie wpie*dalasz sie jak dzika krowa na pastwisko

turtli89
2013-07-16 11:34:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
OK że sie nie spodziewała, ale ja nawet na drodze jednokierunkowej patrze zawsze w obie strony jak przechodze bo moim zdaniem lepiej żebym ja pomyślał za kierowce niż ma mnie trzepnąć auto...a swoją drogą no niestety wina babci, idzie z dziecmi wiec niepowinna tak wyskakiwać na jezdnie. Koleś był bezradny bo wyskoczyli mu tuż przed maską.

malamimimimi
2013-07-16 11:23:24
Ocena: 73(glosow:105)-+
Nie jestem 100% pewna czy to jednokierunkowa, nie widać znaku, który by o tym informował (wiadomo, nie początek ulicy), więc możemy tylko podejrzewać. Ale wiecie co mnie wq? Baba się cofnęła, a dzieci zostawiła... Przecież gdybym to była ja, odepchnęłabym dzieci a chu tam ze mną. Młoda dostała w dekiel, a matka tylko z chłopcem biegała a na nią nawet nie spojrzała... Generalnie, gratulacje.

bubala
2013-07-16 13:04:47
Ocena: -4(glosow:10)-+
nie jestem pewna, ale po kilku słowach jest twierdzenie o pewności co bym zrobiła jak to bym zrobiła, dziecko z pół obrotu chu ze mną (może grodzka ?), ta twoja pewność i niepewność to tyle znaczy co wiem co piszę i wiem, że piszę głupoty, generalnie to gratulacje za głupi komentarz i jeszcze głupsze wnioski, które świadczą o jeszcze większej głupocie i to z pewnością 100%

bonifacq
2013-07-16 16:32:57
Ocena: -6(glosow:6)-+
Co baba taka jak ty może wiedzieć o przepisach ruchu drogowego , Baby do garów

Atragon
2013-07-16 18:57:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
W takich nagłych ekstremalnych sytuacjach ludzie zachowują się dziwnie. Cieszę się że na necie jest tylu nieskazitelnych bohaterów. Ja miałem w życiu jedną sytuację, gdzie moja reakcja była dla mnie zaskoczeniem. Łatwo jest coś oceniać siedząc w ciepełku przed monitorem komputera. Życie jest o wiele bardziej zaskakujące. Taa, odepchnęłabyś dzieci. Kobieta na filmiku zdążyła zrobić słownie jeden krok do tyłu. Wyraz twarzy pozwala podejrzewać że była totalnie zaskoczona i przerażona tym co się dzieje. Oceńmy to realnie: nie miała możliwości odepchnąć tych dzieci.

malamimimimi
2013-07-17 11:14:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bubala - przeczytaj może jeszcze raz? Nie jestem pewna czy to jednokierunkowa, ale jestem pewna, że tak bym zrobiła. Zauważ, że to dwa różne zdania. Teraz odpowiedz sobie kto tu jest głupi. Jestem ratownikiem, więc tak ludzie, uczestniczyłam w różnych takich sytuacjach, widziałam takie sytuacje. I nie uwierzycie, ale sama też wpadłam pod samochód i jakoś wtedy odepchnęłam koleżankę, która ze mną szła (a auto to zdecydowanie szybciej jechało niż facet na filmie). Nie jestem nieskazitelnym bohaterem bo to nie Marvel, ale nie panikuje i szybko potrafię ocenić sytuację dlatego zawsze będę dobra..

malamimimimi
2013-07-17 11:16:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
...w tym co robię. Także może byście mnie nie oceniali i wyzywali od głupich skoro nic o mnie nie wiecie? Ktoś tam gdzies pisał czy zajęłabym się młodszym płaczącym czy starszym dzieckiem, które przecież tylko w szoku było. Odpowiedź: zajęłabym się jednym i drugim, dlaczego mam wybierać między dziećmi? Kobieta na filmie wzięła chłopca i dupą się do dziewczynki odwróciła. Dziewczynka też niewiele starsza, więc mniemam, że przerażona była. Ale Wy wiecie lepiej, że między dziećmi trzeba wybierać.

Atragon
2013-07-17 14:26:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Atragon
2013-07-17 14:28:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
malamimimimi ok, Ty jesteś ratownikiem. Takie sytuacje to dla Ciebie nie pierwszyzna. Tutaj mamy zwykłą kowalską. Czy naprawdę nie widzisz, że kobieta na filmiku nie miała możliwości ochronić tych dzieci? Trzymała chłopca za rękę. Obok chłopca szła dziewczynka. Ciekaw jestem w którą stronę chciałabyś te dzieci popchnąć. Na maskę pędzącego samochodu? Przeklatkowałem sobie filmik i widzę wyraźnie, że kobieta chciała odciągnąć dzieci do tyłu. Od chwili gdy zauważyła samochód aż do wypadku minęła słownie sekunda. Tam nie było czasu na reakcję. Dalsze zachowanie kobiety to już tylko szok...

Atragon
2013-07-17 14:31:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zachowanie kobiety może chlubne nie było, ale nie widzę powodów, aby na niej psy wieszać. Widać wyraźnie, że najzwyczajniej w świecie jest w szoku. Porwała chłopca, polazła, wróciła, nie widziała co zrobić. W dalszym ciągu uważam, że niepotrzebnie się jej zachowania czepiasz. Samego wejścia na jezdnię w tym miejscu i w takim stylu nie oceniam. To już odrębna kwestia.

bonifacq
2013-07-16 11:20:53
Ocena: -5(glosow:7)-+
Facet jedzie pod prąd , kobieta sie nie spodziewała z tej strony auta

backardi1980
2013-07-16 11:17:47
Ocena: 9(glosow:9)-+
Dziewczynka oberwała najbardziej ale matka nawet się nie zainteresowała.

PawelJarosz89
2013-07-16 11:14:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
przynajmniej gosciu ma dowod ze baba z dzieciakami mu pod kola sama weszła :)

ChudyKN
2013-07-16 10:49:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szkoda dzieci, trauma do konca zycia

miodzjo
2013-07-16 10:48:24
Ocena: -9(glosow:13)-+
Na uliczkach osiedlowych nie ma pasów, przechodzi się gdzie popadnie. Gdyby gość nie jechał pod prąd nic by się nie stało.

Nick-T_00
2013-07-16 10:43:47
Ocena: 10(glosow:14)-+
Nieistotne, czy jechał pod prąd. Przecież na jednokierunkowej można cofać, więc nic nie usprawiedliwia zerkania tylko w jedną stronę. Całkowity brak wyobraźni.

rzeznianumer5
2013-07-16 11:12:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
2013-07-16 10:43:37
Ocena: -6(glosow:12)-+
droga pewnie osiedlowa, możliwe, że jedno kierunkowa, ale przede wszystkim auta zaparkowane po obu stronach. Widać też wyraźnie, że auta w drugą stronę dużo wolniej jechały, a kobieta była już na środku drogi i cofnęła się. Kierowca powinien w tych warunkach jechać dużo wolniej, mając świadomość, że w każdej chwili może ośtakiego się stać. Kobietę było widać dużo wcześniej, że idzie.

ble123123
2013-07-16 10:31:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
sama matka zdazyla odskoczyc, a to ja powinno najbardziej pier***nąć...

clemens.huber
2013-07-16 10:30:49
Ocena: -5(glosow:15)-+
Pierdolniecie dzieciakow...bezcenne!:-D

lukaszo
2013-07-16 10:29:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
patrząc po układzie zaparkowanych po lewej i prawej aut oraz rejestracjach rosyjskich dochodzę do wniosku, że chłop cedził pod prąd i to z niezłą prędkością jak na skradacza wykroczeniowego...

skog_nymfe
2013-07-16 11:36:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po lewej stronie masz wyświetloną prędkość, z jaką jechał.. uważasz, że 29km/h w momencie zderzenia, to dużo? Załóżmy, że był to obszar oznaczony jako strefa zamieszkania.. ograniczenie prędkości w takiej strefie to przeważnie 20-30km/h. Więc facet specjalnie nie zaszalał :P nawet jeśli jechał pod prąd.

daimonion1
2013-07-15 09:26:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Refleksem to się ten kierowca nie wykazał. Szkoda dzieciaków...

piotrekkk44
2013-07-16 22:17:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
refleksem to ty sie nie wykazałeś pisząc ten koment..przypuszczam, że miał już około 30-40km/h bo widać jak przyśpieszył a te dzieci nagle wybiegły pod maske to i tak niech się cieszą, że po nich nie przejechał jeszcze.

franekkimono18
2013-07-15 01:14:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
i co z tego ze pod prad ale powinna sie chociaz zatrzymac a nie jak ciele idzie i dzieci przed nia ja tez kiedys wyprzedzałem samochod i gosc wyjechał z lewej a popatrzył tylko w prawo i bum!!

mr.tick
2013-07-16 11:25:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na skrzyżowaniach nie można wyprzedzać i jest przed takimi miejscami zawsze podwójna ciągła. Dlatego nie musiał patrzeć bo według przepisów nie miałeś prawa być na jego pasie. To samo z tą babką- jak jest jednokierunkowa to większość osób patrzy tylko w jedną stronę i przechodzi. A że są głąby które nie potrafią kilku prostych zasad przestrzegać to już nie jest wina tych wszystkich poszkodowanych ludzi.

miken1200
2013-07-16 15:11:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
@mr.tick - a gdzie napisał, że koleś mu wyjechał na skrzyżowaniu? Równie dobrze mógł wyjeżdżać z bramy pod domem, czyli włączał się do ruchu.

wojtek7511
2013-07-14 23:56:35
Ocena: 6(glosow:22)-+
pasy pasami ale patrzyła tylko w prawo a gość pod prąd napierał

ptysiu1
2013-07-15 00:18:09
Ocena: -6(glosow:6)-+
no faktycznie masz racje, wali pod prąd

szydercza92
2013-07-16 10:18:34
Ocena: 12(glosow:12)-+
Pewności nie ma czy pod prąd, bo jakby zabrać te wszystkie zaparkowane samochody to droga jest tak szeroka, że spokojnie może być dwukierunkowa a nie widzę znaku, który by mówił o tym, że ruch jest tu jednostronny.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0