lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.07.2013, 14:24:24   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 485  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Liwia88
2013-07-17 00:15:25
Ocena: 50(glosow:78)-+
ostatnia nowelizacja ustawy – Prawo o ruchu drogowym, która weszła w życie 21 maja 2011 r. dopuszcza co prawda jazdę rowerów obok siebie po jezdni, ale tylko wtedy, gdy nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Oznacza to, że rowerzyści mogą tak jechać np. na całkowicie pustej drodze. W momencie gdy pojawia się pojazd, który np. chce ich wyprzedzić, rowerzyści powinni ustawić się w kolumnie.

manamanam
2013-08-12 13:51:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeżdżenie rowerem powinno być w Polsce surowo zakazane dopóki Polacy nie nauczą się kultury jazdy. I na chodniku i na ulicy ciągle banda oszołomów. Z resztą po komentarzach poznać ile idiotów jeździ i zagrożenie stwarza.

dzikiew
2013-08-12 21:41:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak samo jak pisanie na wiocha pl przez takich lamusów jak ty

krisu007
2013-08-07 10:59:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
obserwuję komentarze i stwierdzam, że cokolwiek by się nie napisało i tak zostaniemy zahejtowani przez jakiegoś rudego, zapryszczonego lamusa.

asiulkabossss
2013-07-20 22:06:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kierowco ! Przerzuć się na Rower :]

Mateo_23
2013-07-20 17:21:59
Ocena: -5(glosow:7)-+
Rowerzyści mogą jechać obok siebie ponieważ też są uczestnikami ruchu, a jezdnia nie jest tylko dla samochodów. Co mądrzejszy kierowca wie o tym i zwalnia jak jestem w trasie z kimś. Dla bezpieczeństwa pokazuje się kierowcy jadącym za nami czy może nas ominąć, bo my(rowerzyści) widzimy pierwsi zakret. Wszystko kwestia zdrowego rozumu. Jak ktoś jedzie tylko do sklepu 500m niech nie komentuje. Na drodze jest inaczej. Wiem to z doświadczenia.

raadzi
2013-07-20 07:58:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
ja zawsze zwalniam otwieram okno i mówię żeby się jeszcze za rączkę złapali, z reguły słyszę sory i już jadą jeden za drugim.

exmerso5
2013-07-19 17:20:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak tak ,a bezpieczna odglość to jest ok 1m od kraweżnika lub pobocza jeźni , a musisz rowniez zachowac odstep od wyprzadzanego roweru , juz to widze, kiedy jade metr od kraweznika , i ty mi wyprzedzasz z odpowiednia odlegloscia, i nie zmieniasz pasu , brawo za logike !

DkNG
2013-07-19 11:36:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Leżąc z rozbitym ryjem w rowie też będziesz taki kozak? A jak bedziesz jechać po jezdni mając obok ścieżkę rowerową (stały numer rowerzystów-kozaków) to bądź pewny że taka jedna mała czarna skodzina wjedzie Ci w dupsko jak Rocco Siffredi w kakao Sashy Grey :D Masz możliwość jazdy po jezdni pod warunkiem przestrzegania prawa o ruchu drogowym - nie przestrzegasz to nie możesz liczyć na poszanowanie ze strony kierujących

pulok123
2013-07-18 18:47:30
Ocena: 1(glosow:13)-+
drodzy rowerzyści stosujcie się do tego co wyzej jest napisane bo mi zdazylo się zahaczyć nie jednego przy prędkości nieraz 70-90 km/h. nie wiem jak wtedy konczycie bo nawet sie nie zatrzymuje ale w koncu ktos musi egzekwowac przepisy dotyczące rowerzystów

Artik1993
2013-07-18 22:18:56
Ocena: -1(glosow:9)-+
dobry nick do takiego chu*a jak ty co cykasz dupę sie potem zatrzymać bo by cie wje***

lsnx
2013-07-18 18:16:23
Ocena: 0(glosow:16)-+
Wiecie czemu będę jeździł parami z kolegą? BO MOGĘ. I skoczcie mi. Możecie trąbić, wściekać sie, ale nie radze sie zatrzymywać...

Knox
2013-07-19 19:31:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bo jesteś Gejem? Jeździj sobie z kolegą w parze ale na parady...

LepszyMaysterek
2013-08-08 08:06:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po chooy sie zatrzymywac. O czym mam z geyem gadac. O pozycji łóżkowej na tandem?

manamanam
2013-08-12 13:47:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nikt się zatrzymywać nie będzie, ani prosić, abyś łaskawie zjechał na bok. Po prostu wjedzie ci w dupę i wtedy zaśpiewasz inaczej.

bernadetka
2013-07-18 17:38:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miken1200
2013-07-18 09:25:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiele dróg ma taką szerokość, że zmieści się rower i dwa auta (to z przeciwka zjedzie do krawężnika, to wyprzedzające rower dojeżdża do linii środkowej) - bez zatrzymywania, czy wjeżdżania na lewy pas. Dwa rowery obok siebie to już uniemożliwiają. Na obrazku jest akurat dużo miejsca i mały ruch, ale w mieście przy dużym ruchu ulicznym często nie da się zjechać na lewy pas.

Zibi_13
2013-07-22 07:26:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dwa rowery obok siebie zajmują szerokość jednego samochodu. Jakoś nie masz pretensji do samochodów że są za szerokie

miken1200
2013-08-12 11:02:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zibi_13 samochody jadą w mieście 50-70km/h, przeciętny rowerzysta jedzie 20km/h blokując ruch. Jesteś aż tak głupi, żeby Ci to tłumaczyć?

sznib
2013-07-18 08:43:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
W tej sytuacji z obrazka rowerzysta nie ma obowiązku zjazdu do formacji gęsiego, droga jest szeroka i kierowca może, i powinien, wyprzedzić zjeżdżając na drugi pas, jak wyprzedza się inny samochód. Rowerzysta ma obowiązek zjechać do formacji gęsiego gdy droga jest wąska i jazda obok siebie utrudnia lub uniemożliwia wyprzedzenie. Po wielu komentarzach tu widać jakie ludzie mają pojęcie o przepisach KRD. Takie samo jak autor tego obrazka.

zolwo
2013-07-18 08:20:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
Drogi kierowco, Macie w głębokim poważaniu rowerzystów i pieszych, i parkujecie gdzie chcecie, na środku chodnika, na pasach itd, więc nie dziwcie się, że my tez mamy was w tym samym poważaniu.

mar.cio
2013-07-18 08:18:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przypominam o obowiązku wyprzedzania rowerzysty min 1 metr od rowerzysty, a w takim wypadku większość pasów jest zbyt wąska aby minąć rowerzystę bez zmiany pasa. Więc albo kierowca jedzie zbyt blisko rowerzysty albo musi zmienić pas co nie ma wpływu na to czy jedzie jeden czy 2 rowerzystów

krisu007
2013-07-18 06:49:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kodeks drogowy jest i tak liberalny dla rowerzystów bo nie pozwala innym kierującym na jazdę obok siebie i prowadzenie rozmowy.Z doświadczenia wiem, że rowerem bezpieczniej jest jechać "gęsiego" - jestem rowerzysta jak i kierowcą i wiem jak wielu kierowców parzy pedał hamulca bo pchają sie na trzeciego.Wielu matołów do dzisiaj nie wie, ze powinno się zatrzymać lub zwolnić gdy nie ma możliwości kontynuowania jazdy....

borewicz398
2013-07-17 23:07:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
fake u nas nie ma takich równych dróg...

domenico86
2013-07-17 21:40:38
Ocena: -17(glosow:29)-+
Autor posta nie zna przepisów ruchu drogowego! Kierowca ma zasrany obowiązek włączyć kierunkowskaz i wyprzedzić rowerzystów w tej sytuacji jak wyprzedza się samochód. Trochę kultury i tolerancji gnoje!

dzikiew
2013-07-17 22:27:47
Ocena: 2(glosow:12)-+
Palancie masz obowiązek jechać gęsiego jak utrudniasz ruch

Presti
2013-07-18 01:29:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
I tu cię zaskoczę pewnie, ale zgodnie z kodeksem drogowym rowerzysta powinien jechać środkiem drogi tak mówi kodeks drogowy. ciesz się, że tego nie robimy, a że czasem się zdarzy, że jedzie dwóch rowerzystów koło siebie jakoś musisz przeboleć tak jak my wasze włączanie kierunku w momencie skręcania ( fajnie by było żebyście robili to, chociaż sekundę przed)

miken1200
2013-07-18 09:27:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Presti, skąd ten kodeks drogowy masz - z Rosji? W Polsce obowiązuje Prawo o ruchu drogowym (a nie kodeks), które wyraźnie mówi, że masz jechać możliwie blisko prawej strony jezdni. Na środek pasa rowerzysta może wjechać na rondzie, żeby kierowcy nie skręcali w prawo przed samym rowerem.

Knox
2013-07-19 19:35:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czyli co jak jadą dwa ped zie koło siebie 20km/h a z naprzeciwka nadjeżdżają cały czas samochody mam się "wlec" za wami i widzieć jak się robikorek za mną? W końcu traficie na zdenerwowanych dresów w czarnej BMW i wpier dol dostaniecie

Kasztann
2013-07-17 20:46:26
Ocena: 10(glosow:28)-+
Kierowco, gdy widzisz, że jedzie rower, a z naprzeciwka jedzie samochód, zwolnij i poczekaj aż przejedzie, nie jedź na mm i nie spychaj mnie do rowu. Rowerzysta. Specjalnie teraz jeżdzę bliżej środka, aby wymuszać na kierowcach pełny manewr wymijania, bo gdy byłem uprzejmy i jeździłem przy prawej krawędzi były sytuacje, że kierowcy jeździli tak blisko, że czasem mnie aż chwiało -.-'

h3h3
2013-07-17 23:22:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kierowcy osobówek nie wiedzą, że mają wyprzedzać jednoślady z zachowaniem odległości 1 m -)

metal90
2013-07-18 09:35:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
I dobrze. może się w końcu nauczą. Jako rowerzysta i kierowca wiem co mogę, a czego nie i jak się zachować na drodze. Znam potrzeby kierowców jak i rowerzystów. Wszyscy mamy prawo jeździć po ulicach. Ludzie muszą się nauczyć zasad ruchu drogowego. Wtedy dyskutowanie z takimi ja pan "czarnobialykot" będzie miało sens.

Knox
2013-07-19 19:36:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli co jak jadą dwa ped zie koło siebie 20km/h a z naprzeciwka nadjeżdżają cały czas samochody mam się "wlec" za wami i widzieć jak się robikorek za mną? W końcu traficie na zdenerwowanych dresów w czarnej BMW i wpier dol dostaniecie

patryk682
2013-07-17 18:14:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
2013-07-17 17:54:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moderator - weno nie kasuj moich postów, jeżeli mówią o zasadach ruchu drogowego i są zgodne z prawdą.

metal90
2013-07-17 17:53:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
2013-07-17 17:52:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
2013-07-17 17:50:02
Ocena: -2(glosow:14)-+
Szybciej wyprzedzisz dwa rowery jadące obok siebie, niż jadące za sobą. Jeśli masz kolumnę 10 rowerów, to szybciej je wyprzedzisz, gdy się ustawią parami i w ten sposób skracasz drogę wyprzedzania, bo masz kolumnę 5 rowerów ustawionych parami. Czy to takie trudne do zrozumienia? Kierowco, jeśli zobaczysz dwa rowery jadące obok siebie, to zjedź na sąsiedni pas i je wyprzedź zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Dziękuję - Rowerzysta.

czarnobialykot
2013-07-17 19:41:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Też jestem rowerzystą, ale i kierowcą. Dokładnie zbadałem temat i jest to nie prawdą co piszesz. Nie będę wyjaśniał tego bo każdy człowiek, który jeździ autem to wie. Zwróć też uwagę, że nie ma tu mowy o żadnych dużych grupach więc nie wiem skąd twoja próba argumentacji. Rowerzysto (głównie piszę to do ciebie) stosuj się do przepisów. Niestety koledzy po kole często krzyczą o przestrzeganiu zasad i przepisów przez kierowców, a mają na sumieniu o wiele więcej bo zwyczajnie albo myślą że są panami szosy albo tych zasad i przepisów nie znają.

alex51
2013-07-17 20:50:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
#czarnobialykot - ogólnie ustępuję, ale jak widzę wypowiedź taką jak Twoja, to mi się odechciewa... Parkuj przepisowo (1,5 m wolnego chodnika), nie wpychaj się na drodze żeby oszczędzić 2,5 sek czasu i inne tego typu wstydliwe sprawy. Jak tu będziesz w 100% w porządku, wtedy możesz robić za boga dróg polskich!

metal90
2013-07-17 23:12:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Panie "czarnobialykot".Też jestem kierowca i wiem, co mówię. Moja próba argumentacji nie wzięła się znikąd. Czy to dwie osoby, czy większa grupa, jadąc parami zajmują mniej "powierzchni roboczej". Jako kierowca powinieneś, przy wyprzedzaniu, zjechać na sąsiedni pas, a nie jechać środkiem drogi. Czy to takie trudne?

Homans
2013-07-17 17:44:14
Ocena: 4(glosow:6)-+
Sam jestem często rowerzystą, a częściej kierowcą pojazdu mechanicznego... I co tu długo gadać? POGLĄD na tą sprawę zmienia się równie szybko jak szybko zmienimy rodzaj pojazdu :-p

miodzjo
2013-07-17 16:52:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
W żaden sposób nie utrudniam ruchu, gdyż wyprzedzanie nie jest dozwolone gdy jedzie samochód z przeciwka. A jak nie jedzie to nie ma problemu z ominięciem dwóch rowerów, które zajmują mniej miejsca niż mały samochód.

ToRnADo147
2013-07-17 17:14:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kargul999
2013-07-17 16:33:58
Ocena: 7(glosow:11)-+
W tym temacie napiszę jedynie tyle - może niekoniecznie związane dokładnie ze zdjęciem, ale z komentarzami. Dodam, że sam jestem kierowcom oczywiście nie tylko roweru, ale i samochodu. Jak wiadomo i rowerzyści i kierowcy potrafią być różni, ale nienawidzę takiego obrazka, gdy jedzie sobie spokojnie rowerzysta bardzo blisko prawej krawędzi pasa, a jadący za nim samochód, widząc z naprzeciwka nadjeżdżający pojazd (za nim pusto), na chama pcha się obok rowerzysty, prawie go potrącając, bo nie może zwolnić i poczekać aż drugi pas będzie wolny, by dużym łukiem ominąć rower.

alex51
2013-07-17 20:44:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
No i widzę że można obiektywnie spojrzeć na sprawę z obrazka. Brawo!

jesssus
2013-07-17 16:28:51
Ocena: -7(glosow:17)-+
Kierowco jak jeszcze raz na mnie trąbniesz bo jedziemy obok siebie, pierdolnę cię kamieniem.

sex4all
2013-07-17 16:25:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
ch00j niech jada kolo siebie ale prosto a nie zygzakiem zazwyczaj jak rowerzysta słyszy zblizający się pojazd to zaczyna wywijać kierownicą jakby ćpał coś

andrzej224
2013-07-17 16:23:22
Ocena: -9(glosow:15)-+
jeśli jadę obok kolegi i nie przekraczamy osi jezdni to możesz mnie w d*** pocałować.

ekwilibryzm
2013-07-17 22:20:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chyba całowanie w d jest Ci bliżej znane. Zapewne z kolegą, to nie tylko rowerem jeździsz, Andrzeju

Krzakenkovsky
2013-07-17 15:40:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Przeszkadzają ci rowery na drodze? Nie umiesz jeździć ? Przesiądź się na komunikacje miejską. Problem ma kobieta = standard

danioo94
2013-07-17 15:11:10
Ocena: 7(glosow:11)-+
Kierowco! Nie wyprzedzaj innego kierowcy gdy na przeciwnym pasie ruchu jedzie rower czy inny jednoślad, my też jesteśmy uczestnikami ruchu i nie chcemy uciekać w strachu do rowu! PS Mam prawo jazdy, ale nie porzuciłem roweru w 100% i znam bolączki jazdy tymi dwoma środkami lokomocji:)

wieszjak
2013-07-17 14:54:10
Ocena: -3(glosow:13)-+
j*b się złamasie, mam takie samo prawo korzystać z tej drogi jak i ty

Crazy_Thug
2013-07-17 13:39:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Crazy_Thug
2013-07-17 13:37:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
peleton to co innego, oni nie mają obowiązku ustawiac się jeden za drugim i mogą zająć cały pas przy zachowaniu szczególnej ostrożnosci. bardziej kierowcy nie znają przepisów PORD niż rowerzyści. ci na rysunku jak najbardziej jadą prawidłowo. tak samo pojedyńczy rowerzysta nie musi jechać przy samym krawężniku bo tam są studzienki kanalizacyjne i inne wyrwy w asfalcie(nie mylić z jazdą środkiem drogi)

Norak
2013-07-17 14:43:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dokładnie. Poza tym już widzę pojazd wciskający się obok rowerzysty gdy ten jedzie przy krawężniku. A w tym przypadku kierowca zwolni, poczeka aż będzie mógł wykonać manewr wyprzedzania i wtedy zrobi to bezpiecznie.

babi016
2013-07-17 13:02:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Uprzejmy dla idioty, który nie zachowa bezpiecznej odległości 1,5m od rowerzysty tylko wpi***oli sie na zapałkę ? A co z peletonem 10 rowerzystów ? Lepiej wyprzedzić autobus czy jadące z tą samą prędkością auto osobowe ?

deejaydk
2013-07-17 14:14:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
Zgadza się, nawet jak zjedzie jeden za drugiego to co to zmieni? samochód jadący z tyłu i tak musi zmienić pas a nie wpychać się na trzeciego, wiec może i w trzech obok siebie aby mieścili się w pasie, o tym mówi wspomniana ustawa! Dlatego rowerzysta ma prawo jechać swoim pasem a nie jego krawędzią co prowokuje kierowców do spychania roweru ...

werite
2013-07-17 12:08:56
Ocena: -6(glosow:10)-+
W sytuacji przedstawionej na obrazku rowerzysta MOŻE jechać obok drugiego - nie tamuje ruchu.

kulkiss994
2013-07-17 11:58:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xxxdraco
2013-07-17 10:33:09
Ocena: 7(glosow:11)-+
Nie mam nic do rowerzystów, w końcu sam też na rowerze jeżdżę, ale bezmyślność większości tych ludzi zwyczajnie zadziwia. Nie wiem, może jakieś kursy trzeba by wprowadzić, jak na samochód? Z lekcjami uczącymi, że rower z samochodem nie ma szansy i filmami pokazującymi, co dzieje się z człowiekiem bez kasku na głowie wpadającym na auto nawet to jadące 30 km na godzinę.

DawcioDragon90
2013-07-17 10:29:57
Ocena: -10(glosow:16)-+
Zgodnie z polskim prawem gdy jest co najmniej 2 rowerzystów, mogą jechać w peletonie czyli jeden obok drugiego zajmując cały pas.

martin987
2013-07-17 10:42:08
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jabialy
2013-07-17 10:27:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
Rowerzyści to "najwięksi podatnicy" w Polsce, mają prawie takie same prawa co kierowca mobila. Nadmieniam nie mam do nich nic, jakoś się mieścimy wszyscy na tych wspaniałych drogach, ale proszę tylko o zakładanie lampek a już w ostateczności kamizelek odblaskowych, sorry jak wymagam za dużo ;)

pawel-wod
2013-07-17 10:25:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
każdy użytkownik drogi powinien trzymać się prawej krawędzi drogi czy to tir czy to furmaka albo rower .

jabialy
2013-07-17 16:04:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
a miszcz lejcy pawel-wod może jechać środkiem

mydoc86
2013-07-17 10:21:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trampki
2013-07-17 09:57:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
Sam jestem kierowcą i rowerzystą, a jadąc na rowerze staram się jechać tak jakbym sam chciał aby jeździli rowerzyści podczas gdy ja jadę ;)

ekwilibryzm
2013-07-17 22:23:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
chwalisz się, czy żalisz?

sarna
2013-07-16 21:02:04
Ocena: 3(glosow:11)-+
trzeba być kretynem bez wyobraźni by tak jeździć po ruchliwej ulicy ;/sama dużo jeżdżę na rowerze z siostrą i jak juz mamy jechać obok siebie to jedno jedzie po chodniku

edi1346
2013-07-16 18:42:24
Ocena: -3(glosow:25)-+
Kierowco.Jeżeli widzisz rowerzystę to nie trąb jak poje....y tylko zwolnij i wyprzedź z zachowaniem szczególnej ostrożności i odstępu. Trochę kultury na drodze.

aygor
2013-07-16 17:59:34
Ocena: -6(glosow:10)-+
bujaj sie,zwolnij i wymin

makuc35
2013-07-16 17:08:28
Ocena: -18(glosow:22)-+
Drogi kierowco proponuję sprawdzić co na temat jazdy obok siebie mówi Kodeks Drogowy. Pozdrawiam

Liwia88
2013-07-17 00:15:25
Ocena: 50(glosow:78)-+
ostatnia nowelizacja ustawy – Prawo o ruchu drogowym, która weszła w życie 21 maja 2011 r. dopuszcza co prawda jazdę rowerów obok siebie po jezdni, ale tylko wtedy, gdy nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Oznacza to, że rowerzyści mogą tak jechać np. na całkowicie pustej drodze. W momencie gdy pojawia się pojazd, który np. chce ich wyprzedzić, rowerzyści powinni ustawić się w kolumnie.

cavefalcon
2013-07-17 10:39:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

werite
2013-07-17 12:06:34
Ocena: -5(glosow:17)-+
Czy tamowaniem ruchu jest to, że za para rowerzystów przez 100m pojedzie jeden samochód bo coś jedzie z naprzeciwka? Nie. Tamowanie by było gdyby nie mógł ich wyprzedzić bardzo długo albo gdyby aut było więcej. Powiedz mi jeszcze, że tiry, traktory itp powinny zjeżdżać do rowu bo nie może ich wyprzedzić auto. Oczywiście jeśli mieliby naprawdę ruch zatamować to należy ustąpić, ale jeśli jeden kierowca ciota to jego problem.

jabialy
2013-07-17 16:10:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jedyny problem w Polsce to mała ilość dróg 2-3 jezdniowych. W taki sposób jedni na drugich strzępią język. Kto był u Niemca, Holendra ten wie o co chodzi. Tam jest 3-4 pasy, nikt nikomu nie przeszkadza, każdy jedzie swoim tempem i jest OK

WiochMan696
2013-07-16 16:23:00
Ocena: -5(glosow:19)-+
A trąbniesz na takiego barana lub krowe to jeszcze pyskuje. Niech wpierdoli sie kiedys pod pociag, tego życze!

WiochMan696
2013-07-16 16:28:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Morfii
2013-07-17 19:18:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
ty się rozp...dol z pociągiem bo pewnie nawet nie zwalniasz przed przejazdem ze Ci nie jesteś w stanie przyhamować trochę jak jadą rowerzyści

eMeLJey
2013-07-16 14:49:11
Ocena: 2(glosow:18)-+
Drogi kierowco, jak widzisz w nocy jadącego naprzeciw (dodam że oświetlonego) rowerzystę, to wyłączaj tzw "długie światła". Może tego nie rozumiesz, ale to oślepia. Nie chce mi się za każdym razem pokazacyć takiemu delikwentowi "fucka"

ares1717
2013-07-16 14:46:17
Ocena: -7(glosow:17)-+
niestety jest teraz w polsce przepis ze rowerzysci mogą jezdzic obok siebie

acer326
2013-07-16 14:27:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie da rady-temat rozmowy trzeba skończyć
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Bolesna prawda
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0