lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nic dodać, nic ująć
główna
Dodano: 11.09.2013, 09:02:46   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 939  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
roger696
2013-09-11 10:12:20
Ocena: 15(glosow:121)-+
z tego co było widac na filmie to kierowca nagrywający starzał wieksze zagrożenie, a liczac wykroczenia to kalisz jest tu gorszym przykładem niz operator "telefonu" sam powinien dosta 200 i 5 pkt za korzystanie z takiego urządzenia w czasie jazdy 200 i 1 pkt za przekraczanie lini P-3 400-500 i 10 pkt za swoją prędkość i nie wiedziec czemu paliła sie kontrolka od pasów czyżby nie miał zapietych?? a to kolejne 100 i 2 pkt to daje 18 pkt i mozna sumowac do 1000 gratulacje kierowcy i tym którzy go pochwalaja, dla mnie zwykły głupol

ken299
2016-12-19 23:23:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
tu chodzi o sam przekaz takich stacji....lewackich,to takie tyPOwe sposoby,ofiara robi się katem a kat biednym atakowanym niczemu niewinnym ...w tym wypadku kierowcą

yamahaxr6
2013-09-25 03:27:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jarek K. gratuluje dostania się na główną :)

creator1234
2013-09-17 22:44:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Durczok to jest dno i wodorosty.

creator1234
2013-09-17 22:42:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zolwo
2013-09-16 08:06:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
I co się plujesz? Kibice od dawna mówią, że TVN to manipulacyjna i kłamliwa stacja i wszyscy się z nich śmieją, a teraz nagle komuś coś się nie podoba. Teraz sam sobie bojkot rób.

kilof87
2013-09-16 07:40:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
"ogłaszam bojkot" jesteś mocny ogłaszać to Ty sobie co najwyżej możesz, że idziesz do sklepu po bułki. Kim Ty w ogóle jesteś aby bojkoty ogłaszać? Jak masz problemy z oglądaniem TV to ją wyłącz a nie bawisz się w wielkiego moralizatora społecznego

woooj
2013-09-15 23:40:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
ten twój bojkot mnie rozwalił:)) Pewnie pójdą z torbami..:) musu nie ma, oglądaj rydzyka..tam sama prawda.

kornas1988
2013-09-15 21:55:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
dlatego nie mam w domu tv ;)

doman800
2013-09-15 21:20:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pp1piotr
2013-09-15 21:16:25
Ocena: -3(glosow:3)-+
Możesz sobie ogłaszać do woli. A kto ty jesteś? Fan radia z ryjem?

bodan
2013-09-15 13:41:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pol61
2013-09-15 13:39:40
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ma racje TVN coraz więcej Ormowców społeczniaków którym brakuje własnego życia i filmują głópoty

wwojtekk
2013-09-15 10:35:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
precz z pedałami

sztafeta18
2013-09-15 03:19:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
Aż uznałem że dam pierwszy komentarz na tym portalu (specjalnie obejrzalem ten reportaz :P): 1. po pierwsze to nie Durczok, tylko dziennikarz od materiału tak go nazwał, ORMO 2. jak pisal kolega wyzej, to byl tylko żart 3. ogłoś bojkot swojego debilizmu 4. pozdrawiam kolejnych super prawnikow,lekarzy i sportowców od wszystkiego;)

Nick-T_00
2013-09-15 09:04:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak powiedział kiedyś Mark Twain: "trzeba poznać fakty zanim się je przekręci". Tu, na wiosce tylko populizm ma rację bytu. Wystarczy przejrzeć ostatnie absurdy: "Dziewczynka zabiła swojego psa", chociaż wcale go nie zabiła, ekscytacja reżyserką typu "Rozmowy w toku", czy fabrykowane wiochy flamastrem rysowane.

bourgeois
2013-09-14 22:55:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
@tytus05: ale ty glupi jestes jezu, pomylilo ci sie inteligencie ormo z zomo

bourgeois
2013-09-14 22:51:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja bym porownal to raczej do ubeka je***ego konfidenta, a ORMO to byla taka ochotnicza drogowka, nie wiem co w tym zlego, chyba w tych glupich rozumkach pomylilo wam sie z ZOMO

thaiboxer81
2013-09-14 22:11:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
To że TVN kłamie to nic nowego.

kazsu
2013-09-14 18:50:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja nie oglądam TVN tylko POLSAT

kbrowarek
2013-09-14 15:46:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
roger696 pewnie jestes gliniarzem?

kbrowarek
2013-09-14 15:44:36
Ocena: 6(glosow:10)-+
DURCZOK ZAWSZE BYL SWINIA I KOMUCHEM

aneta.buziaczek
2013-09-14 14:36:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
o jaki tu zlot komuchow, broniacych swojego grubego bozka. 642 wiochmenow sra na tvn

M44RC1N
2013-09-15 19:47:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
oho. Błoniasta petunia sączy swoje kocopoły. Kryć się!

doman800
2013-09-15 21:22:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mephinx
2013-09-16 08:47:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Admini powinni karać za multi-konta ;) aneta vel doman vel piters vel petunia może by ochłoną(ę)ł(a) wreszcie

M44RC1N
2013-09-16 09:41:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za to twoją stara się rucha za kebaba z ciapatym pomiotem, a czasami pies ją trąca.

aneta.buziaczek
2013-09-19 21:14:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
sremphinx, ma44cin was to Bog juz dawno temu pokaral brakiem rozumu, multiTHEBILE ;-)jestescie homosiami, ze wszedzie razem ?

rafaelito.solecki
2013-09-14 12:00:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ten teren zabudowany to jak na nagraniu widać same pola przy prędkości 100km/h zwalnia przed budynkami i to raczej do 60 nie 80 jak mówi nagrywający a potem przyśpiesza nie uciekając tylko kończą się zabudowania. 90% osób po takich drogach nie schodzi poniżej 100 km/h a po mieście jeździ się 50 km/h tylko tam gdzie są fotoradary albo korki

rafaelito.solecki
2013-09-14 11:58:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ten teren zabudowany to jak na nagraniu widać same pola przy prędkości 100km/h zwalnia przed budynkami i to raczej do 60 nie 80 jak mówi nagrywający a potem przyśpiesza nie uciekając tylko kończą się zabudowania. 90% osób po takich drogach nie schodzi poniżej 100 km/h a po mieście jeździ się 50 km/h tylko tam gdzie są fotoradary albo korki

Fisterek
2013-09-14 11:36:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zapominajmy,ze jesli nagrywamy takowy "film" to rowniez lamiemy prawo w dwoch przypadkach: Poruszamy sie z podobna lub taka sama predkoscia co osoba nagrywana oraz uzywamy urządzenia elekrycznego podczas kierowania samochodem

DkNG
2013-09-14 09:04:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lol następny przykład na wybiórcze słuchanie... to był żart że koleś nalezy do ORMO czyli Ochotniczego Ruchu Monitorowania Obywateli a nie Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej... a cała ta akcja to jakaś pomyłka, koleżka od telefonu to skończony debil który żeby nagrać nie wiem po co czyjeś wykroczenie sam je popełnia...

Samwise_Gamgee
2013-09-14 01:26:32
Ocena: 3(glosow:13)-+
progejowskiej? przecież nikt tak jak tvn nie tępi kościoła, więc jakie pro?

dicktracy7
2013-09-14 01:01:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

allejaja
2013-09-13 23:49:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ten pewien obywatel zrobil dokladnie to samo a nawet wiecej bo jeszcze telefon trzymal.. hipokryzja i nie jestem po nieczyjej stronie...

aneta.buziaczek
2013-09-13 22:57:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
nota bene ponad 550 uzytkownikow portalu WIOCHA.PL sra na tvn

M44RC1N
2013-09-15 21:09:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja osobiście postawiłbym stolca na twój muzułmański ryj

aneta.buziaczek
2013-09-13 22:52:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
same k***wy i hipokryci, gdy tydzien temu pseudo-dziennikarz nagral policjantow, jedzacych o zgrozo, w czasie sluzby obiad, posypaly sie gromy, jak psy smialy, wjechac pod zakaz i jeszcze bezczelnie jadly chinszczyzne. Gdy obywatel nagral osla z sld, nota bene, bezideowego grubasa, ci sami hipokryci usprawiedliwiaja jego zachowanie. Ot polaczkowe, ciemnogrodzkie, podwojne standardy.

mephinx
2013-09-14 19:23:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Hipokrytko, nie skończ wreszcie szerzyć swoje brednie bo dobrze wiesz, że Policjanci byli hejtowani nie przez jazdę pod zakaz, ale kur**skie zachowanie. Skończ szerzyć tą swoją propagandę

M44RC1N
2013-09-15 21:16:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
aneta.buziaczek to psi wymaz, policyjna donosicielka, własną matkę by sprzedała za kebaba. pies ją trącał

rurski
2013-09-13 22:27:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rozwodzicie się o pierdołach. A kiedy tak na upartego na tym filmie Kalisz jedzie stówę? Bo dla kretynków nie znających przepisów, uprzejmie informuję, że ZIELONA tablica z nazwą, to nie jest oznaczenie terenu zabudowanego. Po dojeździe do początku terenu zabudowanego Kalisz wyraźnie zwalnia. A to, że nagrywał ćwierćinteligent i idiota za kierownicą, co do tego nie ma dwóch zdań.

MainStream
2013-09-13 21:15:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bartega
2013-09-14 17:54:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie przyznawaj się do tego.

robolov
2013-09-13 19:57:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
faktem jest ze Rychu przepisy drogowe łamał.. ale kurde kim jest człowiek, który robiąc dokładnie to samo (jak nie gorzej, bo uwagę swoją skupiał na tym by "przyłapać" i sfilmować Kalisza, a nie na prowadzeniu pojazdu), wytyka drugiemu człowiekowi, że robi źle? Hipokryta chciał zabłysnąć i tyle, zgadzam się z Durczokiem, jakiś związek z ORMO można w tym znaleźć.

galka666
2013-09-13 19:06:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
się obudzili ludzie, że telewizja to g***o. serio?

jamez
2013-09-13 17:59:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
bylibyście hipokryci zadowoleni jakby oprócz policji, straży wiejskiej i posr...nych fotoradarów jeździł za wami nadgorliwy zbaraniały dziennikarz i donosił na was na policję?

Nick-T_00
2013-09-13 19:17:14
Ocena: 7(glosow:11)-+
Chodzi o naszego "reprezentanta", kogoś, kto powinien z założenia świecić przykładem. Sam przecież uchwala prawo, więc ma większą większy na nie wpływ niż sędzia i prokurator razem wzięci. Tymczasem ich chroni imunitet i nie płacą mandatów, więc tylko i wyłącznie ten "zbaraniały dziennikarz" jest dla nich zagrożeniem.

robolov
2013-09-13 20:10:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
NickT, nie mów, że nigdy się nigdzie nie spieszyłeś.. ja wiem, że to żadne wytłumaczenie jest i sam generalnie tego nie pochwalam, ale w naszym kraju na drogach krajowych czy ekspresowych czy ostatnio też na autostradach 80% kierowców jeździ szybciej niż pozwalają na to przepisy, pozostałe 20% to Ci co mają tacho albo kagańce pozakładane i Ci co nie ogarniają lub się boją lub też z innego powodu... niestety to smutne ale prawdziwe. Zresztą kto jeździ "w trasy" ten wie. Co innego w mieście, tu należy bezwzględnie przestrzegać przepisów!

jamez
2013-09-13 20:58:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nick-T_00 nie chodzi mi o to kto jedzie, pewnie masz rację ,ale nienawidzę mend społecznych ,którzy faktycznie działają jak ormo

Nick-T_00
2013-09-14 08:18:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tylko, że w tym przypadku to jedyna kara. Kowalskiemu za przekroczenie prędkości grozi mandat i punkty. Na każdym kroku czają się na niego z suszarką w krzakach i fotoradarami w polu właśnie przez działania polityków typu Kalisz. Czy wy naprawdę nie widzicie tej hipokryzji? Ich prawo drogowe nie tyka - ma imunitet. Jedyna kara to tego typu filmiki.

jamez
2013-09-15 09:35:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nick a co z dziennikarzem? co mu zrobić za nieprzestrzeganie przepisów,nic? bo według ciebie gonił Kalisza a to go usprawiedliwia?paparazzi to większe świnie niż politycy jeszcze menda społeczna ,kogo ty bronisz? jak zazdrościsz Kaliszowi immunitetu to wal w politykę zmienisz punkt widzenia w pierwszym kwartale urzędowania w sejmie

Nick-T_00
2013-09-16 20:25:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
czuję jak bym mówił do ściany. Powtórzę. Jak złapią dziennikarza to dostanie mandat. Jak złapią Kalisza to pokaże legitymację.

jamez
2013-09-17 12:11:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
zawsze tak było i będzie , ale gorszy Paździoch od Kalisza , a ty ciągle ten immunitet, to przywilej tej pracy ,a choojem to się rodzisz

kulkaoolo
2013-09-13 17:47:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
to nie oglądaj! ja nie oglądam i żyję, nie rozumiem takich masochistów którzy nienawidzą jakiegoś kanału, ale są na bieżąco z każdą bzdurą tam emitowaną

kemp
2013-09-13 17:57:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja w ogóle TV nie ogladam a abonament musze placic za takie badziewie...

TimSmooth
2013-09-13 17:46:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TimSmooth
2013-09-13 17:45:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2013-09-13 17:36:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jabialy
2013-09-13 17:32:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kaliszowi pewnie srać się chciało. Pewnie gonił na swoje salony za potrzebą

mariowmg75
2013-09-13 17:21:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie oglądam(tvn),nie czytam (gówno żydorcze).. dziękuje, dobranoc

Samwise_Gamgee
2013-09-14 01:15:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
koniowi na ucho... dobranoc

luzak1977
2013-09-13 17:07:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeszcze gość co zrobił ten filmik wyłączył dodawanie komentów. Co za gość

michal6475436
2013-09-13 16:48:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ostatnio modne powiedzenie "Tyle prawdy co w TVN-ie"

Evanger
2013-09-13 16:45:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wystarczy popatrzeć na nazwiska i życiorysy ludzi, którzy stoją za prywatnymi stacjami telewizyjnymi w Polsce, by cała ich treść stała się jasna, a przekaz wart tyle, co i propagandowe ogłoszenia Urbana za PRLu.

admin1944
2013-09-13 16:24:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
CO SIE DZIWIC - PRZECIEZ TO CUCHNACA CZOSNKIEM I CEBULA STACJA PEJSATYCH !!. CIEKAWE, GDYBY PEJSATY BYL NA MIEJSCU KALISZA TEZ DURCZOK PIAL BY TAKIMI BZDURAMI ???.JEZELI TAK TO DZIS BYL BY W WARIATKOWIE BEZ PRACY.

P1u70
2013-09-13 16:20:07
Ocena: 5(glosow:15)-+
A to ktoś ogląda TVN? TVN - nie oglądam Wyborcza - nie czytam PO - nie głosuję

szprocior
2013-09-14 09:58:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie :)

jaro0700
2013-09-13 16:14:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wyglada jak robota polsatowcow :D Wszystkie telewizje to ten sam wał. Chyba, ze zyjesz we Wróżkowie i u ciebie TVP jest mesjaszem narodow, a reszta oszukuje. Oświece cie... Wszyscy klamia :)

kamuimac
2013-09-13 16:12:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
autor wiochy zapewne nigdy w zyciu nie przekroczyl predkosci oraz bylby szczesliwy gdyby jakiś g.nój sledzil go przez kilka godzin

Justyna0810
2013-09-13 18:10:33
Ocena: -5(glosow:5)-+
Zwykły podpier*lacz i tyle. Ciekawe jakby jego ktoś nagrał i wysłał donos na policję. Widzę że czasy donosicielstwa wracają.

zbysiula154
2013-09-13 16:05:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeżeli ktoś łamie przepisy by nagrać osobe publiczną łamiącą przepisy,w dodatku które sama ustalała to myśle, że jest to uzasadnione, inaczej się poprostu nie dało. Posłowie w prowadzają wszelakie ograniczenia i sankcie za złamanie owych ograniczeń więc niech też będą pociągani do takiej samej odpowiedzialności co inni, a nie imunitecik pokazać bo święta krowa może.

zbysiula154
2013-09-13 15:58:04
Ocena: 5(glosow:7)-+
TVN to takie dno się zrobilo, że szkoda gadać zresztą konkurencja i publiczna nie są lepsze, dziennikarze nie mają za grosz profesionalizmu dlatego praktycznie wcale nie oglądam telewizji.

Mskowal16
2013-09-13 15:53:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
WALIĆ WAS HOMOFOBY! oh, yeahhhhhhh

panmoro
2013-09-13 16:38:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ciebie pewnie koledzy walą codziennie :)

sunday789
2013-09-13 15:16:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
Posłuchaj KOTKU-1984. Po pierwsze to DOŚĆ HIPOKRYZJI większość z nas tak jeździ po drugie trzeba wykazać się niezwykłą brawura a wręcz głupotą aby nagrywać film prowadząc samochód z taką prędkością. NIE POPIERAM przekraczania prędkości ale jak zaczniemy wszyscy przestrzegać przepisów to wtedy piętnujmy innych, czyli pierw na siebie później na innych - ale prawdziwy katolik i tak nie zrozumie. A bojkot to co najwyżej koledzy tobie na seks mogą ogłosić. Miłego dnia.

videocop
2013-09-13 15:15:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nazwał go bardzo dobrze. Ochotnik je..ny jechał tyle samo.

derelele
2013-09-13 15:05:44
Ocena: 2(glosow:12)-+
nie od dziś wiadomo ze TVN klamie! nie ogladajcie faktow bo bedziecie jeszcze glupsi! oni Wami manipuluja!

MINTOR
2013-09-13 16:24:12
Ocena: -5(glosow:7)-+
Nie posraj się tylko Kolumbie.

slamski
2013-09-13 14:11:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
Przecież Durczok to k**visko. Pozdro pozdro dla Ryśka. Sam tak pociskam. Robimy źle, co Ryyysieeek?

matty1000
2013-09-13 14:06:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
i taki żłób ci powie jeszcze, że jeździ zgodnie z przepisami. pluj świni w ryj i powie że deszcz pada.

matty1000
2013-09-13 14:01:40
Ocena: 5(glosow:11)-+
co wam po wywodzeniu się, że durczok taki, a taki. cały tvn to prawa ręka izraela.

matty1000
2013-09-13 13:58:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
to jest tylko przykład, ale pokazuje jak srają na innych obywateli politycy, a media im służą.

anubisgd
2013-09-13 13:29:32
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2013-09-13 13:26:06
Ocena: 8(glosow:12)-+
Durczok to w ogóle mnie wkurza, uważa się za jakiegoś misjonarza, a jest zwykłym parobkiem tvnowskiej telewizji.

hanauer
2013-09-13 13:22:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LordStyrax
2013-09-13 13:17:47
Ocena: 6(glosow:12)-+
TVN kłamie to wszyscy już wiedzą

Maestro82
2013-09-13 13:10:57
Ocena: -1(glosow:11)-+
Je*any Kalisz i j*bany Durczok opier*alający mu gałę.

WyrwiDup
2013-09-13 12:57:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
ale tam upi**dol**ony stół mają :D

kaszu
2013-09-13 12:47:37
Ocena: 2(glosow:12)-+
Uważam,że cały rząd jest po jednych pieniądzach,ale czy widzieliście kiedykolwiek aby TVN mówił coś na PO? Cały czas najeżdżają na PIS. W dupie mam jednych i drugich,ale telewizja powinna być obiektywna - czego brakuje tej stacji.

MINTOR
2013-09-13 15:43:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie ma czegoś takiego jak obiektywne media.

Samwise_Gamgee
2013-09-14 01:21:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
czyli tvtrwam też nie jest obiektywna bo całuje, w dupe pis a cały czas najeżdza na po

MaTeKKeN
2013-09-13 12:47:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Durczok posprzątaj sobie lepiej stół albo zjedz snikersa bo gwiazdozysz

zbiczeek
2013-09-13 12:42:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Drogi autorze, obywatel wcale nie nagral, ze R.Kalisz pedzi ponad 100km/h, tylko nagral, ze licznik w jego samochodzie tyle pokazuje w jakims tam momencie. Sam na siebie co najwyzej moze doniesienie zlozyc.

ejtball
2013-09-13 12:35:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Durczok to kutwa,a kto trzyma z politykami ten podpier....a.

IlluminaSilvere
2013-09-13 11:38:57
Ocena: 1(glosow:15)-+
Kto Ci każe oglądąć TVN?Włącz sobie Polsat,TVP 1 lub 2 i skończ zawracać d2upę ludziom.Tam wiadomości są oczywiście bezstronnicze;-)))

zx1234
2013-09-13 11:36:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
boże a kto jeszcze ogląda tvn

MINTOR
2013-09-13 10:56:34
Ocena: 2(glosow:18)-+
Ja pi3rdole, co za populistyczny absurd. Ale dla wrzucającego to typowe, on i liwia88 wiodą prym w tego typu absurdach na łatwiznę. Minus. "Ogłaszam bojkot stacji TVN" "W pro-gejowskie telewizji" Może jeszcze proislamskiej? No ja j3bię. Za głowę złapać się można.

raider667
2013-09-13 10:49:23
Ocena: -4(glosow:12)-+
Przede wszystkim to był teren zabudowany tak jak był zamach w smoleńsku ... 3 domy na krzyż ... błagam Cie, sam tak jeżdżę i 95% innych kierowców. Roger696 ma rację, nagrywający stwarzał znacznie większe zagrożenie jadąc 100km/h z jedną ręką na kierownicy, bez pasów i łamiąc kilka innych przepisów.

d3viltoot
2013-09-13 10:40:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Justyna0810
2013-09-13 10:39:02
Ocena: -6(glosow:16)-+
Kto nie jechał 100 w zabudowanym niech pierwszy rzuci kamieniem...

tytus05
2013-09-13 11:05:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ja nie jechałem

Nick-T_00
2013-09-13 12:46:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Justyna0810, ta sama, która narzekała, że za przekroczenie o 4 km/h koleżanka dostała mandat 200 zł. Nie dziwię się, że nie lubisz chłopców - radarowców, skoro w zabudowanym jeździsz 100, dodatkowo uważasz, że inni też tak jeżdżą. Liczę, że szybko uzbierasz punkciki i albo zwolnisz, albo przesiądziesz się na rower. Będzie bezpieczniej dla innych.

Justyna0810
2013-09-13 12:55:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nick-T-00. Świętoszek IV RP. Skąd wywnioskowałeś że cały czas jeżdże 100 w zabudowanym? Owszem zdarzyło mi się, a teren był tak zabudowany jak pole na łące. Skąd wiesz że jeżdżę niebezpiecznie? Jeśli wnosisz to po tym co napisałam to jesteś płytki jak kałuża na ulicy. Przeliczysz się jeśli chodzi o punkciki a rowerem to sobie sam zasuwaj.

Maestro82
2013-09-13 14:22:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Justyna0810...po Twojej składni zdań wnioskuję,żeś nieprzeciętnie głupia:))) Za kierownicą pewnie podobną logiką się kierujesz;)

Justyna0810
2013-09-13 14:48:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Po kpiącym tonie Twojej wypowiedzi wnioskuję iż ty nawet prawa jazdy nie masz. Pozdrawiam

Maestro82
2013-09-13 15:54:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czyli jesteś jeszcze głupsza niż myślałem...a kpić mam z czego,tylko Ty nie zdajesz sobie z tego sprawy będąc osobą bez wyobraźni i wystarczającego IQ...:)

Nick-T_00
2013-09-13 15:58:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Maestro, z nią nie ma co dyskutować, bo zaraz zacznie wyzywać i obrażać. Taka już jest.

Maestro82
2013-09-13 16:18:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nick-T_00...na to liczę.Jedynie umocni mnie w przekonaniu,jakim jest cepem:))))

Justyna0810
2013-09-13 18:09:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cepem? Ile ty masz lat człowieku że się tak zwracasz do kobiety? A Ty Nick-T_00 ze mną wódki nie piłeś by stwierdzić " Taka już jest" więc odpuść takie prostackie zaczepki.

Nick-T_00
2013-09-13 18:17:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Może po prostu chcę się z Tobą napić.

Maestro82
2013-09-14 08:12:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czyli rozumiem,że jesteś przyzwyczajona do prostactwa gdy z kimś wypijesz-wnioskuję tak po Twojej sugestii do Nick-T_00.:)))Jeżeli chodzi o mnie,to wiek nie odgrywa tu żadnej roli...nie wiem kim jesteś i nie obchodzi mnie to.Internet to inna rzeczywistość,szanuję kobiety(choć nie każda na to zasługuje).Ty jednak jesteś jesteś dla mnie Nickiem,użytkownikiem itd.itp:))) W dodatku nieprzeciętnie głupim:)

Justyna0810
2013-09-14 10:56:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
To co napisałeś jest naciągane pod Twoje teorie. Wnioskujesz tak jak Ci wygodniej. Widzisz, otóż pokazałeś że ty jesteś prostakiem, za monitorem siedzi żywa osoba, ale ty tego nie szanujesz. A tak na marginesie: kto tu kogo obraża....

subaru123456
2013-09-13 10:35:57
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jak byś TYGRYS -1984 oglądał uważnie cały reportaż, to byś zauważył, że po pierwsze to nie Durczok użył tego skrótu, tylko reporter Maciej Mazur, fakt użył skrótu ale rozwiną go w żartobliwy sposób ORMO - Obywatelski Ruch Motoryzacyjnej Obserwacji. Więc jak mniemam daleko tutaj jest do Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej. No cóż, ale żeby zrozumieć grę słów trzeba mieć mózg. Więc proponuje wyłącz TVN i leć do kiosku po nowy FAKT. Rada na przyszłość najpierw pomyśl potem sącz jad! Nie bronię tu TVN tylko logicznego myślenia! Pozdro

d3viltoot
2013-09-13 10:42:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tytus05
2013-09-13 11:08:33
Ocena: 3(glosow:11)-+
Skrót ORMO, jak byś go nie rozwijał, kojarzy się jednoznacznie i użycie go w tej sytuacji jest co najmniej nie na miejscu.

sunday789
2013-09-13 15:22:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
a czemu nie na miejscu ???? ORMO nie było jakąś organizacją przestępczą ani uciskającą i bijącą obywateli. Wyzwalało tylko nasz obywatelski obowiązek podpierdalania się na wzajem. Zresztą samo ORMO było żartem systemu to niby czemu teraz mamy się z niego nie śmiać. Chyba, że kolega tytus05 skróty pomylił. Pozdro

tytus05
2013-09-13 18:37:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
@sunday, ORMO brało udział w prześladowaniu żołnierzy antykomunistycznego podziemia zaraz po drugiej wojnie światowej, biło studentów UW w 1968 roku oraz uczestników manifestacji w stanie wojennym... Było organizacją polityczną, której członkowie donosili na ludzi o innych poglądach niż akceptowane przez władze. Zastanów się kolego zanim coś napiszesz, bo fajny chciałeś być, a nie do końca wyszło.

ara12345
2013-09-13 10:28:20
Ocena: -7(glosow:9)-+
oi drodzy, w dobie telefonów z aparatami cyfrowymi, kamerami, internetem, mamy do czynienie z przejawem donosicielstwa! Każdy zakompleksiony człowiek, który w swoim życiu doświadczył wielu upokorzeń, teraz może poczuć się bardzo ważny, wręcz jest szeryfem na dzikim zachodzie! Filmuje posła który przekroczył prędkość i ruga go na filmie jak można jechać tak szybko, czuje się jak zawodowy redaktor, przed którym każdy polityk się płaszczy! W końcu i on jest człowiekiem którego inni się sluchają... następnie nagrywa swojego kolegę który wracając z imprezy, opierał się o ścianę, a niech ma nauczkę!

kapselxxx
2013-09-13 10:26:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie widziałem tego bo już od dawna nie oglądam tej pro-gejowskiej (trafne określenie) stronniczej stacji Durczok wydawał mi się w porządku a tu proszę taki cham . Na obywateli się nie donosi ale Polityk to co innego skoro oni ustalają przepisy to jak najwięcej ich filmować oraz policję i strażników wiejskich

zaldbag
2013-09-13 10:19:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie wiem po co autor miesza orientację seksualną do tego tematu...

Baron_Sanedi
2013-09-13 10:28:07
Ocena: 0(glosow:14)-+
bo autor to pustak z kompleksami szerzący nienawisc!!

exe17
2013-09-13 10:19:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie wiem czy mu to ktoś pisze i czyta ale wyglada to na kozaczenie przez "kabel" -szkło :D" haha

miszcz82
2013-09-13 10:16:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pwol01
2013-09-12 08:37:01
Ocena: -3(glosow:13)-+
Nie oglądam w ogóle żadnej z tych ogłupiających, protuskowych i progejowskich stacji telewizyjnych...

Samwise_Gamgee
2013-09-14 01:23:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
a kogo obchodzi co ty oglądasz?

burek
2013-09-11 16:48:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

IlluminaSilvere
2013-09-11 16:43:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Widziałem ten felieton wczoraj w faktach i to jego autor porównał tego gościa do ORMO anie Durczok.Nie żebym bronił tego lamera ale jak już coś wrzucasz to dowiedz się więcej na temat który opisujesz;-)Pozdro

tub00sh
2013-09-11 14:26:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Fajny kolaż intelektualny, tu o przekraczaniu prędkości, chwilę potem o pro-gejostwie, brakuje tylko czegoś o żydach i islamskiej okupacji. I masonach. To oni są wszystkiemu winni!

gurool
2013-09-11 11:17:18
Ocena: 0(glosow:16)-+
TVN - Tusk Vision News.

klisza08
2013-09-11 10:58:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
predkosc juz nie boli a taki byl drazliwy na punkcie upi@rdolonego stolu...co sie z tymi ludzmi dzieje....

roger696
2013-09-11 10:12:20
Ocena: 15(glosow:121)-+
z tego co było widac na filmie to kierowca nagrywający starzał wieksze zagrożenie, a liczac wykroczenia to kalisz jest tu gorszym przykładem niz operator "telefonu" sam powinien dosta 200 i 5 pkt za korzystanie z takiego urządzenia w czasie jazdy 200 i 1 pkt za przekraczanie lini P-3 400-500 i 10 pkt za swoją prędkość i nie wiedziec czemu paliła sie kontrolka od pasów czyżby nie miał zapietych?? a to kolejne 100 i 2 pkt to daje 18 pkt i mozna sumowac do 1000 gratulacje kierowcy i tym którzy go pochwalaja, dla mnie zwykły głupol

swavek23
2013-09-11 12:57:18
Ocena: 3(glosow:11)-+
kontrolka paliła sie nie od pasów,a od wyłaczonej poduszki powietrznej pasażera,ale i tak masz rację,że pasy były nie zapięte co ewidentnie widać na filmy,że nie było momentu ich odpięcia,także w pełni popieram Twój komentarz...

kbpol
2013-09-13 13:29:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
koledzy w oplu combo raczej nie ma poduszki pasażera a nawet jeśli jest to kontrolka świeci się nie dlatego że jest wyłączona :P typowe dla tych samochodów jest to że padają czujniki temperatury wody (wskaźnik temp silnika nic nie pokazuje) a czerwona kontrolka od niby poduszki to po prostu błąd napinacza pasów bezpieczeństwa - mam to samo u siebie (w razie wypadku mój pasażer ma problem bo napinacz nie wystrzeli :P)

bubala
2013-09-11 10:02:08
Ocena: 1(glosow:13)-+
ten kamil kurczok dał już nie raz i nie dwa przykłady bezgranicznej głupoty i zadufania, zwykły menel który rżnie księcia, sam w rodzinie miał ojca ormowca dlatego tak mu się ten zwrot utrwalił w pamięci

svim
2013-09-11 09:31:45
Ocena: -1(glosow:13)-+
ciekawe jakby dziecko potrącił jakby sie tłumaczył " no bo ja nagrywalem posła i nie zauważyłem"

freak4life
2013-09-11 09:29:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wystarczy zmienić kanał...

SuperGL
2013-09-11 10:04:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
ale najpierw poinformować społeczeństwo że telewizja kłamie w żywe oczy.

drvector
2013-09-11 10:45:22
Ocena: 2(glosow:8)-+
SuperGL - Pozwol ze kazdy bedzie decydowal za siebie i bedzie ogladal co chcial, wiem ze pisiory najchetniej zakazali by porno, wodki, fajek i innych uciech ludzkich ale na cale szczescie jest calkiem sporo spoleczenstwa ktora oprocz pisu juz wyszla ze sredniowiecza, jak dla mnie to klamie Rydzyk, Kaczor i inni hipokryci, nie musial mi tego "powiedziec" tvn bo nawet w radiu slysze ze ci ludzie plota niestworzone glupoty i co mi zrobisz?

SuperGL
2013-09-11 12:16:45
Ocena: 0(glosow:12)-+
ludzie wyszli ze średniowiecza i promują pederastię, pedofilię, waginosceptyzm, narkotyki, na to że w Polsce jest coraz ciężej mówią że jest coraz lepiej i jesteśmy zielona wyspą... taa... zresztą fajną macie logikę że kto przeciw tvn ten na pewno za pisem:d

drvector
2013-09-11 12:30:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wiesz ta logika dziala w dwie strony, jesli powiem tu ze ogladam TVN to jestem komuchem, lewakiem i ogolnie najgorszym scierwem narodu i najlepiej zebym splonal w ogniach piekielnych takze jak sam widzisz ten miecz jest obosieczny. Roznica polega na tym ze ja potrafie myslec sam i niewazne czy ogladam tvn czy tv trwam to potrafie wylowic idiotyczne texty a wedlug mnie idzie ich wiecej z prawej strony, powiem wiecej, wydaja sie w niektorych kwestiach wrecz niebezpieczne.

SuperGL
2013-09-11 12:43:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tutaj jestem w stanie się zgodzić. Jeśli umiesz choć trochę rozpoznać kłamstwa to git. Tylko szkoda, że takich jak ty uzbiera się jakiś znikomy odsetek procenta. Dlatego kłamstwa propagandowe trzeba nagłaśniać. nie wolno tego ignorować.

kb00m
2013-09-11 09:22:11
Ocena: -6(glosow:18)-+
pro gejowska telewizja hahaha:) ogłaszać to ty możesz sobie i swojej rodzinie:)

King_Midas
2013-09-11 09:13:44
Ocena: 5(glosow:11)-+
A podobno prawo dotyczące ruchu drogowego jest takie samo dla wszystkich,człowiek który powinien dawać przykład,łamie prawo i ma to gdzieś,nam zwykłym użytkownikom dróg pewnie zabraliby prawko,Uważam też że powinno się pokazywać naszych polityków w akcji.....TVN-u nie oglądam bo kłamie.

ferdal
2013-09-11 09:13:37
Ocena: -3(glosow:17)-+
Tygrysie z całym szacunkiem, ale to podwójna moralność, polityk czy go lubimy czy nie, jest takim samym człowiekiem jak Ty czy ja, a nie zwierzęciem łownym. Ten gostek zachował się jak ormowiec i pod***dalacz, jadąc za Kaliszem tyle czasu z taką samą prędkością, dodatkowo będąc zajęty filmowaniem, a następnie sprzedał go mediom.

SuperGL
2013-09-11 10:02:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
lewacka logika, bo nie pojmuję? A kto ma pilnować porządku w Państwie jak nie obywatel? Wysoko postawionych ludzi obywatel powinien trzymać krótko a nie tak jak ty dawać wolną wolę.

drvector
2013-09-11 10:39:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
SuperGL prawicowa logika, bo nie pojmuje? Tzn ze obywatel schapany na rzadze podpi*rd*lenia innego obywatela moze tak samo jak on (jak nie wiecej wykroczen w tym przypadku) lamac prawo? A ostatnim zdaniem wlasnie dales przyklad jak TY jestes zmanipulowany przez swoje media nie wazne jakie sa, wolnej woli nie mieli ludzie przez dyktatorow, jak takie idealy glosza Twoje media to gratuluje.

SuperGL
2013-09-11 10:49:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale w tym sęk że ja nie oglądam niczego. I co ma do tego dyktatura bo nie rozumie. Czyli że jak będę widział jak jeden minister z drugim radośnie rozmawiają o wysokich podwyżkach dla siebie a żeby to nadrobić będą chcieli zwiększyć ceny paliw to mam zachowywać się naturalnie i zapomnieć o sprawie? Ludzi się zamyka do pierdla za kradzież wafelka ze sklepu za 99gr a ja mam milczeć, kiedy poseł łamie prawo albo przepierdziela publiczne pieniądze? rozsądku sobie i wam życzę. Tym bardziej że taki poseł czy minister dobrze wie kiedy łamie prawo.

drvector
2013-09-11 11:00:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
A o czym Ty bredzisz chlopie?:D mowimy o wykroczeniu Kalisza i bez watpienia wykroczeniu tego ktory to nagrywal a Ty mi pitolisz o jakis podwyzkach w rzadzie ktore i mi sie nie podobaja ale kto Tobie, mi czy komukolwiek innemu broni tez byc radnym, burmistrzem, wojewoda, poslem czy kimkolwiek chcesz byc? Myslisz ze za rzadow prawicy tak nie bedzie? dla mnie ktokolwiek by nie rzadzil i tak bedzie grabil zawsze do siebie tak bylo i bedzie. Nie wierze tez ze jestes az taki swiety ze nigdy nie zlamales prawa.

ferdal
2013-09-11 11:03:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
Super pitolisz głupoty, nie mów mi co komu daję bo nie masz zielonego pojęcia.Od pilnowania porządku są służby gdyby ten obywatel by taki praworządny to do nich by poszedł a nie do wszawego TVN.

SuperGL
2013-09-11 11:14:05
Ocena: -4(glosow:6)-+
@drvector Prawo łamałem ale nieświadomie i były to drobne rzeczy ale dostałbym mandaty. A ten? porusza się po Polsce z nadmierną prędkością i ty za to dostałbyś mandat a on myślisz że dostanie? @ferdal to chyba ty tu teraz chcesz się popisać brakiem pojęcia. Pewnie obywatel wiedział,że na służby "pilnujące porządku" nie ma co liczyć. Był przypadek policjanta który posłowi chciał dac mandat mimo immunitetu i go zwolniono z pełnienia służby?

drvector
2013-09-11 12:13:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
SuperGL - oczywiscie ze nie dostanie, myslalem ze wiesz ze poslowie maja immunitet i moga ale nie musza zaplacic. Tak jak mowilem, zawsze mozesz sam zostac poslem i miec takie przywileje jakie maja oni i tyczy sie to i prawej i lewej strony bo KAZDA strona na takie cos poszla wiec jestem ciekaw co by bylo jakby taka nagonke zrobic na Kaczynskiego, ahhhh epic fail, przeciez on nie ma prawa jazdy:D

SuperGL
2013-09-11 12:23:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2013-09-11 09:05:32
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za karę
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (63) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0