lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.10.2013, 11:43:12   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 379  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
skaposzczet
2013-10-22 13:35:23
Ocena: 20(glosow:22)-+
Kochani hejterzy feministek - płeć tu nie ma nic do rzeczy. Facetowi z dzieckiem na ręku też wypada ustąpić. Podobnie jak niepełnosprawnemu płci męskiej. Albo 90-letniemu staruszkowi.

vector78q
2013-11-17 14:38:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co jeśli ta Pani nie chciała usiąść?

pjablczy
2013-11-07 10:50:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oj bez przesady, po prostu zabrakło wolnych miejsc:)

klimber013
2013-11-01 17:02:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może ta pani nie była zbyt miła?

mikrobik
2013-10-24 23:15:50
Ocena: 6(glosow:6)-+
Drodzy hejterzy. Tu nie chodzi nawet o wygodę tej pani i jej dziecka, ale o bezpieczeństwo. Nie trzeba chyba nadmiernie się wysilać, co mogłoby się stać przy gwałtowniejszym hamowaniu?

GMOzabija
2013-10-24 22:10:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
jakby sobie kolesie ponosili 15 kg to by zaraz ustepowali

botolol111
2013-10-24 20:22:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
To że wypada komuś ustąpić miejsca, wcale nie oznacza że trzeba to robić. Tak samo jak wypada być katolem bo rodzina też jest ;)

h3h3
2013-10-23 23:02:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taaa... Takie zdjęcie można zinterpretować na miliard sposobów. Mi nie raz pani z dzieckiem odmówiła, jak chciałem ustąpić jej miejsca, bo zaraz wysiadała :|

ramtime
2013-10-23 11:56:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakiś czas temu właśnie stanęła nade mną ciężarna kobieta trącając mnie brzuchem. Mimo że siedziało obok kilka dziewczyn (poniżej 18 roku życia) to ja 27 latek wracając z 12 godzin pracy (jaka by nie była to jednak 12 godzin a moja do najlżejszych nie należy) musiałem wstać bo ona tu w ciąży jest. Jak to nie widzę? i młode gówniary siedziały sobie w najlepsze a nade mną wisiał kat z brzuchem zamiast topora. Więc zapytałem czy lekarz w tak zaawansowanej ciąży pozwolił jej podróżować. Odparła że nawet na zajęcia fitness może chodzić... Ale już ja wstać muszę... bo postać nie może...

Pinki20
2013-10-23 01:29:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja ZAWSZE ustepuje i ustepowalam miejsca starszym czy osoba z dziecmi.Poprostu tak zostalam wychowana.Nie raz babcia lub dziadek powiedzieli ,,przeciez nie jestem az taki stary/stara'' czy na przyklad wstalam a na to miejsce wbil sie inny mlodzik...no ale co,mloda jestem postac moge:)

ramtime
2013-10-23 11:52:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
moja wypowiedź nie oznacza, że nie ustępuje starszym osobą. Za każdym razem osoby chore, stare, niepełnosprawne siadają tam, gdzie tyłkiem wygrzałem. tylko nie ogarniam czemu mam ustępować młodej matce co mogła 5 minut temu z łóżka wyjść?? Macierzyństwo - podstawowa rola którą dostałyście od natury, mało tego, wszystko w naturze jakoś sobie radzi a tu oto kobieta. Z gatunku homo sapiens z jednej strony nie może się obejść bez ciągania berbecia ze sobą, z drugiej terroryzuje ludzi że chce usiąść.

paciki
2013-11-23 09:06:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
remtime nie rozumiesz podstawowej rzeczy. TO MATKA Z DZIECKIEM NA RĘKACH. Postój tak sobie w jadącym srodku komunikacji z ciężarem na jednej ręce bo przecież drugą ręką musisz się trzymać a jak tak nie daj Boże kobita z dzieckiem poleci bo tramwaj szarpnął to strach pomysleć co by się stało. A takie małe dziecko samo nie postoi więc troszke rozumu i pomyslunku by Ci sie przydało

ramtime
2013-10-22 23:01:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
chłopak w pomarańczowej koszulce - wyraźny autyzm, dalej, starszy pan po 4ch zawałach z bajpasami i rozrusznikiem, zaćmą, jaskrą i nietrzymaniem moczu. Dalej pani wraca z nocnej zmiany a pracuje na dwa etaty żeby wyżywić rodzinę. Następnie niedorozwinięty chłopiec o wyglądzie krasnala siedzi pod swoim daszkiem i boi się dźwięku otwieranych drzwi. i na końcu młody ksiądz, który wstać nie może, aby nie zdradzać zachwytu dzieckiem młodej mamy. A tu właśnie młoda mama, po 5 minutach opieki nad nim, tak się styrała, że nawet podstawowa funkcja jaką dała jej natura ją przerasta i trzeba jej pomagać.

mikrobik
2013-10-24 23:19:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zrób przyjemność światu i nie rozmanażaj się. Debili na tym świecie już i tak jest nadmiar.

ramtime
2013-10-22 22:55:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
grzeczność, jeśli jest obowiązkiem, nie jest grzecznością. Poza tym mogła dawać komuś, kogo stać na samochód :*

gohgoh
2013-10-22 22:35:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie zdziw sie jak bedziesz stary, jak ktos Ci powie,ze skoro miałes siłe zyc az do starosci to masz siłe troche postac, konkluzja na podobnym poziomie .

Zegson
2013-10-22 17:53:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
efekt równouprawnienia

apricotfield
2013-10-22 16:08:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Mogła się puścić z kimś kto ma auto, wtedy nie musiałaby jechać miejską..;D

paciki
2013-10-22 20:01:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie ma to jak odp ubogiego w IQ człeczka

AnkaLP
2013-10-23 02:40:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mam dwa samochody (stare ale jare) a pomimo tego, od czasu do czasu, wsiadam w autobus i gdzieś jadę z trójką moich dzieci....a to z kim się kobieta "puściła" nie ma nic do rzeczy...

skaposzczet
2013-10-22 13:35:23
Ocena: 20(glosow:22)-+
Kochani hejterzy feministek - płeć tu nie ma nic do rzeczy. Facetowi z dzieckiem na ręku też wypada ustąpić. Podobnie jak niepełnosprawnemu płci męskiej. Albo 90-letniemu staruszkowi.

zodiac666
2013-10-22 12:32:44
Ocena: -5(glosow:13)-+
Kur*wa, jedzie człowiek do pracy, zje*bany po poprzednim dniu w pracy, zdołowanym perspektywą tego że następnego dnia będzie też zapierdzielał do pracy - i jeszcze ma ustępować miejsca babie z dzieciakiem? Jak miała siłę się ruchać to ma siłę trochę postać.

Dead91
2013-10-22 20:59:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rozumiem, że Pan abstynent.

ocelot1m
2013-10-22 11:35:54
Ocena: 1(glosow:9)-+
niech spierdziela na miejsce dla matki z dzieckiem

wilk3a
2013-10-22 11:10:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Witam, to taki widok codziennie mam, jak jadę tramwajem po Krakowie. Studentom i studentkom, którzy mają zero kultury. Ale nie dziwcie się, bo przecież mają bogatych rodziców i myślą, że im wszystko wolno.!!!!

immortallus
2013-10-22 10:05:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak - ustąpić. Jeszcze bym po dziobie dostał, że kieruję się seksistowskimi wyobrażeniami. A tak na fakcie, niech ta kobieta podziękuje różnej maści pożal się Boże feministkom.

yamura
2013-10-22 06:56:35
Ocena: 6(glosow:16)-+
Według mnie jest wszystko w porządku dziecko na zdjeciu jest na tyle duze ze samo moze stac i sie trzymac, ja czesto mam swojego psa na rękach i nikt mi nie ustępuje i ja również od nikogo tego nie rządam. Ja ustepuje tylko babciom po ktorych widac ze cos im dolega. Nie raz widzialam ze dzieci same siedzialy na siedzeniach a przeciez zdrowe nogi maja... Sama mialam nieraz dosc ciezkie rzeczy i nigdy nikt mi nie pomógł ani nie ustąpil to nie znieczulica tylko logiczne myslenie. Jestes mlody to sobie stój, zrozumiale by bylo gdyby to bylo niemowle .

BelYaal
2013-10-22 07:59:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
dokladnie, to wyrywanie miejsca na bachora, smrod taki siedzi i wlasnie jak wejdzie starowinka, to juz nie rusza sie, popieram w calej rozciaglosci, ze mamuska nie musi trzymac juz lajzy na rekach, ze sam spokojnie moze stac

tlenowygonzo
2013-10-22 09:40:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kiedy będziesz na tyle duża, żeby używać główki(bo nóżek już umiesz)to ogarniesz, że 2-3 letnie dziecko stojąc na swojej wysokości, w tłoku ma mało komfortowa sytuację i jest ciągle szturchane, przygniatane itd. co do babć, które sadzają sześciolatka na siedzeniu a same stoją obok, to prawda. To sę debilki, których ten wnusio będzie prał po mordzie za 5 lat i zabierał im emeryturkę.

BelYaal
2013-10-22 12:03:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
tlenowygonzo choc masz 43 latka, to kiedy dorosniesz aby byc ojcem, to bedziesz wiedziec, ze mozna stanac tak z dziciakiem, ze nikt go nie szturcha i nie popycha, a wychowalem dwoch zdrowych i sprawnych, ktorzy potrafia ustepowac miejsca starszej osobie i nic im sie nie stalo, nozki maja proste i sprawne

tlenowygonzo
2013-10-22 16:36:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
alwe matce z dzieckiem już nie ustąpią, prawda? Tak ich wyszkoliłeś, ze ho ho.

Zeusek
2013-10-22 00:48:53
Ocena: 2(glosow:10)-+
Az sie chce przytoczyc cytat z dnia swira ... Panie feministki jesli tak bardzo chcecie rownouprawnienia chcecie pracowac w kopalniach itp to chyba nie robi roznicy ze ta "gorsza" plec bedzie siedziec w autobusach itp? Ps. Tylko czekam az sie minusy posypia...

pawel.cieplinski
2013-10-22 00:23:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Feminizm w akcji! Popierajmy rownouprawnienie!!!

Rudol
2013-10-22 00:15:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie rób scen...pani właśnie wysiada...

Pokahontazka
2013-10-21 23:47:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Moim zdaniem jesli ktos czegos potrzebuje powinien o to poprosic a nie czekac az samo sie wydazy lub pchac sie na kogos bo moze ustapi

dm_fan
2013-10-21 22:46:07
Ocena: -5(glosow:11)-+
Bardzo często widziana sytuacja w warszawskiej komunikacji miejskiej zwłaszcza w metrze wszędzie znieczulica bydło i chamstwo. wszyscy albo udają że śpią albo czytają gazetę albo porostu patrzą się tępo w jakiś martwy punkt i udają ze nie widzą. Druga sprawa to sposób wysiadania z komunikacji ledwo otworzą się drzwi a już wszyscy pchają się do środka bo 2 miejsca wolne bydło i jeszcze raz bydło. Prowincja WON!

sebkop
2013-10-21 22:44:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wprawdzie jest równouprawnienie, ale są sytuacje, kiedy facet powinien zachować się jak dżentelmenem. Niestety w dzisiejszych czasach czasami musi być chamem, bo część kobiet zachowuję się gorzej niż k**wa na ulicy.

vacarius
2013-10-21 22:25:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
A j nigdy nie siadam w autobusach. Ale chyba zacznę siadać tylko po to aby komuś potem ustąpić.

bubala
2013-10-21 23:06:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
ni ustąpuj daj lipiej na taryfe

Rei_Ayanami
2013-10-21 22:19:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciapaci miejsca nie ustępują, za islam !

freak4life
2013-10-21 21:27:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widuję takie sceny regularnie jeżdżąc miejską komunikacją.

gienek_knur
2013-10-21 21:01:12
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ciążą to nie choroba

bubala
2013-10-21 23:08:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
ginek mos racje ja to w ciązy najlepiej lubia dawać spary bo to nigdy nic nie lici ani ten z tylca nie pynka i wali do końca

Sensualna
2013-10-21 21:01:11
Ocena: -2(glosow:8)-+
prawda jest taka ze jak bedziecie mieli własne dzieci to inaczej bedziecie patrzec na najrozniejsze sytuacje,a w autobusach są przeznaczone siedzenia dla matek z dziecmi wiec jezeli osoba nie chce zwolnic miejsca w tedy idzie sie do kierowcy bo kazdy z nas wie jak na zakretach lata sie po autobusie a co dopiero małe dziecko!

bubala
2013-10-21 23:10:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
cipka ty lepiaj idź se podwionz bo jak juz teraz mas problema to poznij skoda gadać

OmLaures
2013-10-21 20:53:46
Ocena: -4(glosow:8)-+
Byłam kiedyś w podobnej sytuacji. Poprosiłam grzecznie najbliżej siedzącego "mężczyznę" aby potrzymał dziecko na kolanach gdyż nie jestem w stanie utrzymać dziecka na zakrętach i podczas hamowania. Zanim cokolwiek wrednego napiszecie, nie macie żadnej gwarancji, że kobieta jest matką.

nom20
2013-10-21 21:03:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
a to musi być matką, żeby usiąść z dzieckiem ?

bubala
2013-10-21 23:13:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak jo jestem matkom to mom gwarancja a jak bachor sie psypałentał to wim skond i wołam jego babe bo zryć toja mam komu dawać , zrestom one albo jedzom albo srajom i zawse duzo chałasu

szulcik
2013-10-21 20:46:44
Ocena: 1(glosow:17)-+
Widze ,ze sporo komentarzy negatywnych do matki z dzieckiem .. Dzieci z Was moi drodzy .. Bedziecie miec swoje rodziny to zobzczymy jak bedzie zwracac uwage w autobusie ,zeby ustapiona siedzenia waszej zonie ,no chyba ,ze nie macie jaj i bedziecie stac cichutko ..

tomi2000
2013-10-21 22:58:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Racja, racja. Pamiętam jak urodziła się moja pierwsza córka i zobaczyłem jakim wyczynem jest przejście z wózkiem przez wrocławską ulicę okraszoną torowiskiem (od tamtej pory dużo się zmieniło - bruk zastąpiono asfaltem). Od tej pory, gdy na horyzoncie widzę osobę z wózkiem, musowo się zatrzymuję. Nie zliczę ilu złomiarzy niechcący przy tym przepuściłem:)

bubala
2013-10-21 23:15:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
jak ma zone i ma dziecko i wie ze to jego detko to ma jaja, a jak kto suka dyma w pekaesie to zawse moze znależc ale nie zawse po tym moze siem dobze cuc jak jesce kły zostawi pod sidzeniem

sterben
2013-10-21 20:42:24
Ocena: 0(glosow:16)-+
Trzeba było pi*przyć się z kimś kto ma samochód

bubala
2013-10-21 23:17:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
iden z synsem pise, a jo mam jesce iden pomys dobze by było ze jak ma samochod to jesce mozna zeby mioł swoje drogi zeby kurkach nie pierdzieć, ale jak kurek to moze i lepiej bo mozna spokojnie browara wychylic

samthebludger
2013-10-21 20:28:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ostatnio w radiu slyszalem ze brytyjska poslanka stwierdzial ze ustepowanie miejsca kobietom w ciazy jest seksistowskie.

comiecwpisac
2013-10-21 20:09:46
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ja nie ustępować by, gdyż nie lubieć bachor, ale gdyby być ja ksiądz, to z przyjemność.

monster0
2013-10-21 19:24:53
Ocena: 1(glosow:27)-+
A chooj mnie takie sprawy, ja zwykle siadam jak jestem po robocie. Zmęczony, płacę za bilet to czemu miałbym nie siąść. Babka nie jest chora, jest okazem zdrowia. A dziecko to żadna wymówka.

crazybread
2013-10-21 20:30:02
Ocena: -3(glosow:19)-+
ty koo rva zulu!!! bedziesz mial kiedys dziecko i zone, to inaczej bedziesz patrzal na takie zdjecie.

metal90
2013-10-21 20:31:06
Ocena: 1(glosow:19)-+
Dokładnie. Poza tym, to dziecko aż takie małe nie jest i powinno się już uczyć używać nóżek.

metal90
2013-10-21 20:33:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiście to do monter0.

NiggerKiller
2013-10-21 20:55:46
Ocena: 3(glosow:13)-+
Popieram Monstera. ja pracuje w magazynie i po 8 godzin bez przerwy na nogach i jedź z pracy przez 40 min na stojąco jak człowiek wypompowany.

Jorgusson
2013-10-21 21:14:36
Ocena: -4(glosow:18)-+
Do niggerkiller: to sobie cwaniaczku kup samochód i nim jeździj albo szofera wynajmij. Jest mi szkoda twoich rodziców, którzy wychowali chama. To żeś kupił bilet nie znaczy że kupiłeś na miejsce siedzące. Z jednej strony chciałbym wiedzieć jakbyś zareagował gdybyś ty jechał z dzieckiem i nikt nie ustąpił by ci miejsca, ale z drugiej lepiej nie bzykaj i nie płódź innych podobnych tobie D$%#LI !!!

shark7
2013-10-21 21:32:48
Ocena: -3(glosow:21)-+
Monster,metal i Nigger...nie wiecie pewnie co to być szarmanckim i zarazem dżentelmeńskim.Miarą mężczyzny jest jego stosunek do kobiet a wy pokazaliście że mierni z was faceci, akurat tacy do noszenia paczek w magazynie.

bubala
2013-10-21 23:21:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
strasny monsteze mos racja pir.ol te płacące cioty co by du.ska woziły tych sarmanckich panocków na pokaz co swe baby napi.dalajom w domach tyz pips , a jak zamiezają naibać tych małych smrodów to niech sobie prywatne wagony wykupiom

monster0
2013-10-22 20:08:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
@crazybread, @Jurgusson, @shark7 mogę się założyć o każde pieniądze, że jestem bardziej potrzebujący siedzenia po pracy niż ta baba z dzieckiem. Udawać szarmanckiego? Robić z siebie wymoczka? Wy myślicie, że ona z tym dzieckiem to tak na rękach cały dzionek chodzi? Ma pewnie wózek metr dalej postawiony, ale nie trzeba pokazać, że jest się wychowanym i mimo wszystko ustąpić. Nie liczcie na mnie:-)

NiggerKiller
2013-10-24 21:41:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jorgusson baranie mam samochód ale studiuje zaocznie i dojeżdżam do pracy 15km i na studia jade 50 km. Jak Ciebie stać by codziennie samochodem jeździć to zazdroszczę :) a co do tego miejsca w autobusie to kobieta pewnie wypoczęta lub średnio wypoczęta z domu wyszła więc ma siłę stać zresztą to jakaś miejska linia pewnie i postoi max 15 min.

NiggerKiller
2013-10-24 21:45:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
a to, że komuś miejsca nie ustąpię to nie znaczy, że jestem cham itp itd. jak widzę osobę chorą to ustępuję ale nie jak widzę młodych bądź przed 40. i bądźmy szczerzy nikt by mi miejsca nie ustąpił nawet jakbym trojaczki na rękach trzymał bo jestem facet:) jak stare baby torby kładą na miejsca to jest dobrze nie ?:)

grzybek836
2013-10-21 18:39:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Młody jeszcze się na siedzi :-)

worldidol
2013-10-21 23:26:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
A Ty się jeszcze po ucz.

Zbowidowiec
2013-10-21 18:29:46
Ocena: 4(glosow:32)-+
A przecież nie jest w ciąży, nie jest w podeszłym wieku, dziecko tym bardziej może postać to z jakiej paki ma jej ktoś miejsca ustępować?

F.Kiepski
2013-10-21 18:27:14
Ocena: 4(glosow:14)-+
A Paździoch ta menda w kraciastej koszuli tylko se łypie okiem na tę matkę z dzieciątkiem.Zawsze uważałem go za chama i gbura niewychowanego,ja to nawet w kiblu miejsce kobiecie ustępuję chyba że mam sraczkę po pasztetowej od Boczka

M.Pazdzioch
2013-10-21 19:00:30
Ocena: 4(glosow:14)-+
Pan jesteś alkoholik, zero i margines społeczny i jeszcze wszystkiego o mnie nie wiesz.Lewatywa....mówi to panu coś?

reunion1
2013-10-21 18:25:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
no smutne młoda kobieta z dzieckiem. Gdyby to był stary kulawy raszpel z beretem na głowie to bym zrozumiał

bubala
2013-10-21 18:14:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
ulfik ty stary roweze znom cie to ty mnie łostatnio wygzmociłeś byz gratyfikacji, no coz samiec omega nie musi (ale mi dołeś cadu hopie tsy dni za mnie zlatywało, chyba z pirdla wracałeś co )

Hehe2013
2013-10-21 18:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ulfe - masz bardzo niepopularne poglądy :-> Ale z drugiej strony czasem lepszy szczery jad niż słodkie pierdzielenie na necie i codzienna obojętność w rzeczywistym świecie.

bubala
2013-10-21 18:09:13
Ocena: -1(glosow:13)-+
kazdy płaci za bilet, jak se narobiła bachorów to niech je postawi na zimi a nie robi wrazenie, jak te stare lompy co wsidają do pekaesa jak komandosi a jak nima miejsca to sapiom nad umenconym robolem

Hehe2013
2013-10-21 18:06:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wiadomo czy zdjęcie nie wyjęte z kontekstu-żeby tylko narobić szumu (może cyknięte na sekundę przed wysiadką z metra).Naprawdę rzadko zdarza się żeby ktoś nie ustąpił...

ikswohceicjow
2013-10-21 17:58:47
Ocena: 2(glosow:16)-+
nieodpowiedzialna matka, dziecko wyjęte z wózka w czasie jazdy metrem, trudno jeszcze żeby sobie usiadła z tym dzieckiem na fotelu, a wózek niech sobie jeździ po całym wagonie, myślenie nie boli, niech mi ktoś jeszcze napisze że mamusia cały czas chodzi z 2-letnim dzieckiem na rękach to się na niego zrzygam

acer326
2013-10-21 18:06:36
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Fleuri
2013-10-21 17:50:42
Ocena: 2(glosow:12)-+
w końcu równouprawnienie jest...

borys116
2013-10-21 14:17:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
zlot fanatyków wiochy :)

maximax
2013-10-20 12:24:47
Ocena: 3(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-10-20 12:43:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
Feministka by się obraziła gdybyś chciał jej ustąpić miejsca ;))

ulfe
2013-10-20 13:38:47
Ocena: -11(glosow:25)-+
sugerujesz ze jest poszkodowana bo ma dziecko? moze powiesz ze wiatropylna i nic nie poradzi? bylo nie zapraszac w krok, to by sie nie mialo klopotu, pantofelku

bubala
2013-10-21 18:11:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
nima sprawy łobetnij se kulasa ja bynda jechała zawse z tobom

maximax
2013-10-21 19:40:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maximax
2013-10-21 19:45:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NiggerKiller
2013-10-21 20:57:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Obowiązek? Nie wydaje mi się. Nazwałbym to dobrym gestem.

aneta.buziaczek
2013-10-21 21:09:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
proteze to ty masz...umyslowa, zamiast mozgu

maximax
2013-10-21 22:00:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Karma dla buca
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0