lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 13.01.2014, 11:20:33   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 341  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wieslav
2014-01-17 21:59:01
Ocena: 19(glosow:19)-+
Krok po kroku tracimy suwerenność. W 1939 Hitler zrobił to siłą, a od 1989 sprzedają nas politycy. Nie mamy już żadnego liczącego się przemysłu, stocznie splajtowały, liczące się gazety i portale są obcą własnością, nie mamy swoich sklepów... Nasze wojsko może by dało radę Słowacji... Nie mamy służb wywiadowczych... A kilka mln polaków pracuje jako nisko opłacani niewolnicy.

makrelka
2014-01-24 09:54:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tusku sie zabezpiecza.

kominiarz
2014-01-22 22:51:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Teraz już wiecie po co w TV są przeciągane w nieskończoność chwytliwe tematy (takie jak "sprawa krzyża", kierowcy beemek). :) Ciekawe, że zawsze jak trzeba uchwalić nędzny budżet, zrobić skok na naszą kasę w OFE, czy takie kwiatki uchwalać - zawsze media dostają polecenie rozdmuchania spraw codziennych tak, aby wyglądały na niecodzienne.

marcinko83
2014-01-19 17:02:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
powoli ci złodzieje i zboczeńcy szykują sobie koniec

Arczano
2014-01-19 15:50:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

linaxis
2014-01-19 01:39:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli jak teraz będzie się coś działo zadzwonię po niemiecką policję :)

elmarine
2014-01-19 01:35:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
2014-01-18 23:40:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
dalej patrzcie na Tuska jak na zbawienie na kościółi i PIS jak na wroga publicznego a od razu przeniesmy granice na wschód i bądzmy parobkami zachodu

harypioter
2014-01-18 23:20:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
chyba przeczuwają co ich czeka, trzeba uciekać z tego kraju

gp35
2014-01-18 22:37:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
nie wiecie o co chodzi, więc się nie wypowiadajcie. Wyciągnięte kilka słów ze zdania z całkowicie zmienionym sensem i już robi sensację. Polska policja i nie tylko już od dawna mają takie prawa.

tasior777
2014-01-18 16:00:48
Ocena: 6(glosow:8)-+
SUWERENNOŚĆ!!!!!!!!poziom super ekstra hard. WOLNA POLSKO WRÓĆ!!!!!

jons711
2014-01-18 15:31:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Komuna nadal istnieje tylko pod przykrywką...

fadromka
2014-01-18 12:47:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
/871981,Zrodlo -jak pisałem przed wejściem ustawy to mnie wyśmiali...

fadromka
2014-01-18 12:43:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fadromka
2014-01-18 12:45:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiocha.pl/871981,Zrodlo

iluminata89
2014-01-18 12:41:47
Ocena: 6(glosow:12)-+
Boją się że w końcu ludzie wyjdą na ulicę i będą walczyć o swoje. Wychodzi na to że w razie strajku unia będzie mogła wyeliminować strajkujących. Wojna się zbliża!!!

ann2422
2014-01-18 12:35:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
o tym telewizja milczy

ErmIN656
2014-01-18 11:11:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lola8940
2014-01-18 13:06:35
Ocena: -11(glosow:15)-+
Co Ty p*****. Kto nam zabrał suwerenność? Gdyby nie Unia to nadal cała Europa tkwiłaby w średniowieczu. Jeśli rozumiesz UE jako organizację, która odbiera suwerenność to troszkę poczytaj i dowiedz się więcej, bo chyba nie do końca rozumiesz. I przestań, przede wszystkim, słuchać tego "głupka", bo niczego mądrego się nie dowiesz .Chcesz mieć własne zdanie? To poczytaj trochę obiektywnych informacji, zapoznaj z faktami i dopiero powiedz, jakie masz zdanie, bo jak na razie powielasz czyjeś.

depech2
2014-01-19 16:41:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
fakty są takie, że dyrektywy unijne mają pierwszeństwo przed Polskim prawem, a to oznacza, że jeśli oni nam coś każą to my musimy to zrobić a zatem nie jesteśmy suwerenni! To właśnie dzięki UE cofamy się do średniowiecza, w Brukseli rządzą ludzie Rudiego Dutschke im chodzi o zatrzymanie rozwoju gospodarczego - "Zero growth" - mówi ci coś to hasło? TO ty powinnaś więcej poczytać np o wspomnianym Dutschke, zerowym wzroście i raporcie klubu rzymskiego. To co proponuje JKM to całkowita wolność gospodarcza, państwo ma zająć się tylko ochroną naszych granic, porządkiem wewnętrznym i sądown

mati_gca
2014-01-22 23:50:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko w wypadku nie uregulowania czegoś przez państwo członka UE , może one być bezpośrednio prawem obowiązującym. Więc ma ono za zadanie tworzyć standard prawny oraz łatać nasze niedopracowane prawo.

zygmunt1952
2014-01-18 10:46:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Targowica nr.2.

bierut1
2014-01-18 10:07:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
2014-01-18 13:11:16
Ocena: -6(glosow:8)-+
Cejrowski to oszołom.

bierut1
2014-01-19 12:44:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bewaking
2014-01-18 09:45:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
buahahaha pacyfikacje protestujących przeciw rządowi? to chyba scenariusz destabilizacji sytuacji w całej europie, początki wojny domowej i kryzysu nuklearnego na świecie... I to miało by niby sie zdarzyć u nas? Ekonomia to zbyt duży biznes, i nikomu z rządu nie zależy na rozłożeniu takiego systemu :P

czapiewski
2014-01-18 06:51:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
Podobno zyjemy w wolnym kraju

owcazogorkowca
2014-01-18 06:44:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie po to PKW jeździ na szkolenia do Moskwy w ramach "Omówienia zagadnień prawa wyborczego w Rzeczpospolitej i Federacji Rosyjskiej" żebyście się teraz obruszali. Chcieliście to macie. Co to teraz za niezadowolenie z rządu?!

Zezol-Czupakabra
2014-01-18 01:36:33
Ocena: -4(glosow:6)-+
Albo jestem zbyt pijany w co watpie bo malo wypilem albo nie rozumiem co w tym zlego...

pajakpajak
2014-01-18 02:38:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-01-18 02:41:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
2014-01-18 13:10:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Też nie wiem właśnie, ale sądzę, że poszukam informacji na ten temat i dowiem się czegoś z obiektywnego źródła, zwłaszcza sprawdzę, co to za ustawa. Niech inni w niewiedzy oceniają, co jest dobre a co złe. Przecież Polak zna się na wszystkim, a zwłaszcza na prawie i stosunkach dyplomatycznych.

roms
2014-01-18 00:45:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widziałem te obrady. Przed głowsowaniem padło pytanie ,,...KTO JEST ZA ODRZUCENIEM W CAŁOŚCI USTAWY O BRATERSKIEJ POMOCY..." zgłosiło się większość posłów więc na moje ustawa nie przeszła.

BlackHawk95955
2014-01-18 00:42:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
Widzę Asia, że jednak wierzysz i ufasz naszemu rządowi. Gratuluję... Naprawdę tego nie widzisz co się dzieje ? Dotacje na stocznie były, ale "nie wiadomo" gdzie wyparowały więc stocznie upadły. I o to chodziło im! Złoże gazu łupkowego i to nie jedno, zapewne już sprzedane zagranicznym inwestorom, czemu nie miało by być Polskie i zapewnić nam na długie lata samowystarczalność i wzbogacenie? Mnóstwo Polskich przedsiębiorstw pada, przez ustawy zdrajcy tuska i jego bandy. Teraz chaos wokół emerytur. On nas wykańcza i całe państwo ! To bardzo przypomina zabory. Brakuje jeszcze protektorat

lola8940
2014-01-18 13:12:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A podaj nazwę choć jednego przedsiębiorcy polskiego, który ma wiedzę, sprzęt, doświadczenie i pracowników etc. niezbędne do wydobywania gazu łupkowego. Czekam.

payperday
2014-01-18 00:04:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stach121
2014-01-17 23:50:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
rzad zabezpieczyl sie na wypadek gdyby rady sobie dac nie mogl. A inne panstwa z checia ponoga bo gdzie znajda kraj i jego rzad tak przychylny okradaniu go

baresi1247
2014-01-17 22:46:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
boją się ch.je, czytają internet!!! ruskich wpuszczą za chwile na ulice w czołgach!

framberg
2014-01-17 22:33:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
Podobnie głosowali przed zaborami. Część z nich powieszono

pajakpajak
2014-01-17 23:37:02
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlackHare
2014-01-18 00:40:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Historia lubi się powtarzać.

hoodini
2014-01-17 22:06:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pnie Nick-T_00 piszesz że to przyjęcie prawa UNIJNEGO przedstaw mi dowody,który to z krajów UNII przyjął taką ustawę?i jaki dekret UNII nakazuje jej przyjęcie?czekam na odpowiedź

lola8940
2014-01-18 13:15:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
UE nie wydaje dekretów :)

wieslav
2014-01-17 21:59:01
Ocena: 19(glosow:19)-+
Krok po kroku tracimy suwerenność. W 1939 Hitler zrobił to siłą, a od 1989 sprzedają nas politycy. Nie mamy już żadnego liczącego się przemysłu, stocznie splajtowały, liczące się gazety i portale są obcą własnością, nie mamy swoich sklepów... Nasze wojsko może by dało radę Słowacji... Nie mamy służb wywiadowczych... A kilka mln polaków pracuje jako nisko opłacani niewolnicy.

payperday
2014-01-18 00:19:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

depech2
2014-01-17 21:43:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
cała ta ustawa ma związek z zapowiedzianymi przez Izrael obradami Knesetu (Izraelskiego rządu) na terenie Polski 27 stycznia br. a ochraniać ma ich mosad.

baresi1247
2014-01-17 22:48:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
co oni mają tu doszukania?

h3h3
2014-01-17 23:00:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niech sobie izraelski rząd obraduje na siebie, a nie sprowadza do nas swoje wojny.

pajakpajak
2014-01-17 23:20:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vector78q
2014-01-18 01:57:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
U nas rządzą żydzi to rodzin nie mogą zaprosić?

h3h3
2014-01-18 19:04:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie mogą -) Już za długo dajemy im azyl, jako bardzo tolerancyjny kraj od wieków -)

ZygmuntIIIWaza
2014-01-17 21:39:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

depech2
2014-01-17 21:33:18
Ocena: 3(glosow:7)-+
trzeba rozgonić tą agenturę i pożegnać się UE!

nie_mam_reki
2014-01-17 21:29:21
Ocena: 12(glosow:12)-+
Ho, ho, ho nie dziwota, że takie rzeczy się dzieją przecież układ Okrągłego Stołu ciągle obowiązuje nic się nie zmieniło te same kanalie wszędzie ew. ich dzieci. No cóż a światem rządzą żydzi a Polska ma być ich Ziemią Obiecaną.

pajakpajak
2014-01-17 22:19:40
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
2014-01-17 21:14:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

serpenzor
2014-01-17 21:01:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Polska to powolutku staje się rezerwatem białych ludzi.

baresi1247
2014-01-17 22:52:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
popieram, a hitler się w grobie przewraca

kulkaoolo
2014-01-18 15:56:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
hitler nie ma grobu :)

zbysiu9
2014-01-17 20:43:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Człowieku, a co mają zapisać i robić na samym początku ? Zwykłe badanie terenu na ile ludzie są w stanie pozwolić. Krok po kroku i jesteś w takim miejscu, że już nic nie możesz zrobić. Ładne opakowanie, to nie wszystko, a takie działania pokazują tylko słabość państwa, że nie potrafi sobie poradzić na własnym terenie. Bez tego policja również współpracowała i było dobrze.

Oczodo
2014-01-17 20:34:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
No to teraz o powstaniu można zapomnieć :P

BlekitnaKrew
2014-01-17 20:27:31
Ocena: 10(glosow:16)-+
Czyli wiadomo,że chodzi o ruskich.Tusk się widzę zabezpiecza.Robi w gacie,bo ludzie zaczynają mieć go na prawdę dosyć.Złodziej,morderca,manipulant i zdrajca.Ludziska wyjdą na ulicę,to zaraz Tuskowi z pomocą bolszewickie ścierwo przybędzie.Żadni zagraniczni funkcjonariusze nawet nie będą się interesować akcjami na terytorium Polski,za to Nasi wschodni "przyjaciele"jak najbardziej.Co niektóre gamonie nie widzą w tym podwójnego dna...capy bezmyślne.

Nick-T_00
2014-01-17 20:32:33
Ocena: -5(glosow:15)-+
Czytałeś ustawę? Czy ktoś oprócz mnie czytał tę ustawę? Chętnie podyskutuję, ale nie z ignorantami jak ten wyżej.

BlekitnaKrew
2014-01-17 20:38:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ignorantem trepie jesteś Ty nie widząc co na prawdę się dzieje.Pusty łbie...ustawa?????? Tyle w niej dziur co w płaszczu bezdomnego.Ślepy ignorant,lub podstawiony śmieć do dementowania takich komentarzy jak mój.Szkoda poświęcać Tobie swój czas idioto.Ty polakiem w ogóle jesteś,czy jakimś przybłędą zza wschodniej granicy?

Nick-T_00
2014-01-17 20:41:48
Ocena: -6(glosow:14)-+
Typowy "Prawdziwy Polak" nic dodać, nic ująć. Zero argumentów, maksimum wyzwisk.

BlekitnaKrew
2014-01-17 20:59:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Za to Twoje argumenty są niezwykle przekonujące.Właściwie nie wyraziłeś w swoich komentarzach niczego,prócz stwierdzenia że czytałeś ustawę.Współpraca z Rosją,to będzie "kolego"...tylko nie taka jak Ci się wydaje.W moich kom jest więcej argumentów niż jest w stanie pojąć twój wątły mózg.Ty jedynie krzyczysz o argumentach przybłędo jednocześnie ich nie przedstawiając.Jak pisałem,szkoda na Ciebie czasu...i "ARGUMENTÓW".

Nick-T_00
2014-01-17 21:04:23
Ocena: -9(glosow:9)-+
Nigdy nie dyskutuje się z debilami, sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem. Jak skończysz rzucać we mnie mięsem i rzucać populistyczne brednie, które łyka każdy "młody gniewny" to możemy porozmawiać, ale jeśli w dalszym ciągu będziesz pisał tak jak powyżej, to chyba nie spodziewasz się konstruktywnej dyskusji?

Nick-T_00
2014-01-17 21:59:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BlekitnaKrew
2014-01-18 01:09:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale Ty głąbie nie prowadzisz żadnej dyskusji...nie posiadasz żadnych argumentów o których tak wyjesz wszech i wobec a poza tym kto powiedział,że ktoś chce z Tobą rozmawiać:) Sam się podłaczasz patałachu i właściwie niczego konstruktywnego nie jesteś w stanie wymyślić.Goń się przybłędo,bo nikt nie chce czytać Twoich nic nie wartych wypocin-minusują niemal każdą Twoją wypierdzianą wypowiedź.:)))Ale zaraz...to Ty jesteś genialny a wszyscy pozostali są debilami.Kundel jakiś z Ciebie,bo na pewno nie Polak:)

Nick-T_00
2014-01-19 15:53:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
To teraz przeczytaj sobie moje posty, a następnie swoje. Czy dyskutowałbyś z kimś kto pisze do ciebie: "głąb", "pusty łeb", "śmieć", "przybłęda", "patałach", "kundel" - to jest Twój poziom, współczuję ci człowieku, bo naprawdę ciężko ci musi być.

foytaz
2014-01-17 20:20:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asia192
2014-01-17 20:07:46
Ocena: -9(glosow:13)-+
voo19doo,Nick-T_00 - zgadzam się z Wami. Zagraniczni będą u nas robić operacje przeciw pedofilą, rozbijać szajki itp. Ale widzę że większość to coś bierze i wierzy w rozbiory. Leczcie się ludzie, bo to co wygadujecie jest objawem choroby psychicznej.

pajakpajak
2014-01-17 19:48:18
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trensor
2014-01-17 19:44:09
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

voo19doo
2014-01-17 19:10:14
Ocena: -10(glosow:16)-+
Nick-T_00 - zgadzam się w 100%, rozbiór Polski??? Jak można pisać takie bzdury, w UE to całkiem normalne, współpraca z inną policją jest jak najbardziej wskazana. Spodziewałbym się samych pozytywnych komentarzy, jednak widzę że nasze społeczeństwo jeszcze z zaściankowości nie wyrosło :/

baresi1247
2014-01-17 23:04:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
powieś się zawczasu, bo później cie ludzie powieszą

Illidan21
2014-01-17 18:55:19
Ocena: 5(glosow:5)-+
Się gnidy chcą zabezpieczyć,bo wiedzą że pewnego dnia przeciętny kowalski stwierdzi że za dużo tych absurdów i zechce rozpieprzyć grajdołek na wiejskiej.

Nick-T_00
2014-01-17 18:07:43
Ocena: -7(glosow:23)-+
Ale kroicie aferę. Normalna sprawa w UE. Jak przyjadą szko... obywatele Niemiec na rozróby z powodu meczu, jak kaca... yyy Rosjanie będą znów chcieli przeprowadzić demonstrację z powodu wygnania Polaków z Kremla, to współpraca z tamtejszą policją może być bardzo pomocna. No ale wy jak zwykle widzicie sprzedawanie i zniewolenie.

Nick-T_00
2014-01-17 20:09:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jakieś argumenty, czy tylko minusy z multikont pana Pająk?

Nick-T_00
2014-01-17 20:36:17
Ocena: 3(glosow:9)-+
No co jest Panie Pająk, boi się Pan dyskusji? Woli Pan minusować? Proszę, to kolejny komentarz do minusownia.

mariusz081
2014-01-17 21:05:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dopóki chodzi tylko o interwencje w sprawie "swoich obywateli" (czytaj np. Niemców) szalejących w Polsce to ok, ale ludzie mają obawy i niestety prawdopodobnie słuszne, że polski rząd może poprosić o pomoc sąsiadów w przypadku antyrządowych demonstracji. Aktualny rząd udowodnił już nie raz, że nie można mu ufać. Dziś zapewniają, że obce siły nie wkroczą do Polski bez potrzeby a jutro mogą zmienić zdanie bo nie będą radzić sobie z POLSKIMI demonstrantami. Nie dziw się, że ludzie nie ufają premierowi.

Nick-T_00
2014-01-17 21:19:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zapomnieliście, że od 89 żyjemy w demokratycznym państwie. Nikt nie zabrania antyrządowych demonstracji, sam byłem na kilku i nikt ich nie tłumił - to nie Ukraina. Mamy wolne wybory, więc nie rozumiem o co Wam chodzi? To przyjęcie prawa UE, sami głosowaliście za wejściem (było przecież referendum). Śmieszne jest to, że najpierw ludzie głosują, a później dopiero zapoznają się z prawem UE i krzyczą, jak to rząd sprzedaje Polskę.

mariusz081
2014-01-17 21:37:31
Ocena: 5(glosow:5)-+
Bez urazy ale teraz to Ty jesteś śmieszny. Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. Nie chodzi o to, że ludzie nie znają prawa, ale o to że nie ufają rządowi i premierowi. A co do demonstracji to podczas ruchu demonstracji przeciw ACTA w moim mieście, oddziały szturmowe policji "przeszkadzały" demonstrantom. Akcja była legalna i przed 22 a i tak wiele osób, w tym i ja, zostało spisanych za wykrzykiwanie antyrządowych haseł (bez wulgaryzmów), więc proszę cię nie mów, że nic takiego nie ma w Polsce miejsca.

mariusz081
2014-01-17 21:40:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
A i jakoś nadal nie przedstawiłeś ani jednego z argumentów, o których tyle krzyczysz. Dziwne...

pajakpajak
2014-01-17 21:44:14
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2014-01-17 21:55:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oczywiście, że demokratycznym. Rozumiem, że jak zwyciężył PiS - była demokracja, jak zwyciężało PO - demokracji nie było. Mariusz - czytaj ze zrozumieniem, już kilkukrotnie wspomniałem, że projekt ustawy ma za zadanie wykonanie prawa Unii Europejskiej. Gdyby rządził PiS, SLD czy jakakolwiek inna partia - mamy obowiązek przyjąć unijne prawo. Weszliśmy tam przez referendum - nie z winy Tuska. Ja nie rozumiem tej dyskusji, po prostu rozmawiam z ludźmi nie znającymi prawa.

pajakpajak
2014-01-17 22:16:45
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz081
2014-01-17 22:27:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja czytam ze zrozumieniem za to Ty chyba nie. Chodzi o to, że rząd uchwalił tę ustawę akurat teraz, w czasie gdy poparcie PO spada a obywatele coraz odważniej wyrażają swoje niezadowolenie. Co cię dziwi? Rząd też to zauważył i czym prędzej łyknął chętnie to co im Bruksela podesłała, zasłaniając się prawem UE. Ale dla ciebie wszyscy to debile bo nie zgadzają się pokornie na każdy chłam jaki im się od góry wciska...

mariusz081
2014-01-17 22:33:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Poza tym mówisz o demokracji. Dlaczego więc nie ma dostępu do listy agentów UB/SB? Dlaczego IPN nie udostępnia teczek obecnych posłów, senatorów, wojewodów itd? Dlaczego nie przeprowadzono do końca lustracji? Dlaczego wśród najwyżej postawionych polityków wciąż są urzędnicy PRL? Dlaczego obalono rząd Olszewskiego, który chciał odciąć RP od PRL raz na zawsze? Nie bredź o demokracji bo dopóki rządzić będą dawni komuniści to pełnej demokracji nie będzie w Polsce. A i żeby nie było ja PiS też nie popieram. Swoją drogą tylko kretyni mówią "PO albo PiS".

mariusz081
2014-01-17 22:51:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Poświęciłem trochę czasu na szukanie informacji. Napisałem do znajomego Niemca. U nich nikt nie słyszał o tym by na terenie ich kraju mogły interweniować służby spoza UE i NATO. Poza tym prawo UE, o którym tak ochoczo rozprawiasz dotyczy państw UE a nie jak to jest w "polskiej" ustawie państw ościennych. Przykro mi ale "polski" rząd swymi ustawami wybiega poza to co narzuca Bruksela.

pajakpajak
2014-01-17 23:22:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-01-17 23:25:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zyzy33
2014-01-18 18:05:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
Najprawdowpodobniej nie jest takim no-lifem jak ty pająkpająk, żeby siedzieć na wiosce i o 23:25 odpowiadał na posty jakby to była sprawa życia i śmierci. Albo po prostu wie, że ta dyskusja do niczego nie doprowadzi. Pozdrawiam miłośników teorii spiskowych.

Nick-T_00
2014-01-19 15:56:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
zyzy teraz pająk cię minusuje z multikont :-) Pająk mam pytanie - na kogo głosowałeś? Skoro nie na PiS to chcę poznać alternatywę. No chyba nie chcesz powiedzieć, że nie głosowałeś, bo w takim wypadku nie powinieneś się odzywać.

depech2
2014-01-19 16:56:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
dla mnie niema żadnego argumentu poza klęską żywiołową (ale to tylko na wyraźną prośbę rządu polskiego) który pozwalałby na wkroczenie obcych sił na teren Polski. Ja nigdy nie widziałem polskiej policji na terenie Niemiec czy Czech

Nick-T_00
2014-01-19 17:43:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Polska ma taką umowę już dawno podpisaną ze wszystkimi sąsiadami z wyjątkiem Białorusi. Dziwi mnie ta dyskusja skoro wszyscy boją się funkcjonariuszy Rosji i Niemiec. Taka umowa - dwustronna została już dawno podpisana.

mariusz081
2014-01-19 20:56:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Proszę cię nie osłabiaj mnie. Chcesz poważnie dyskutować a jesteś bardziej ograniczony niż niż przysłowiowy moher. No ku*wa "na kogo głosowałeś skoro nie na PiS ani PO". To przez takich ludzi w Polsce od 92 roku skład sejmu się praktycznie nie zmienia, a zmieniają się jedynie nazwy partii. Poczytaj sobie ile partii startowało w wyborach. Wcale nie trzeba głosować na PO czy PiS. Masakra

Nick-T_00
2014-01-19 21:38:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
W takim razie mariusz śmiało - na kogo głosowałeś?

mariusz081
2014-01-20 17:40:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co ty taki ciekawski? Oczywiście, że na partię spoza sejmu. Na Nową Prawicę. Bo chcę żeby się coś wreszcie zmieniło. Nie popieram żadnej z partii, które są w sejmie niezmiennie od 92 roku. Uważam, że trzeba być naprawdę tempy albo mieć jakiś interes w tym, żeby skład sejmu się nie zmieniał, żeby od ponad 20 lat głosować na tych samych ludzi i narzekać, że jest źle. Ale w ogóle to co cię to interesuje? Ty pewnie głosowałeś na PO bo w TVN powiedzieli, że tak trzeba. Skończ już bo się ośmieszasz coraz bardziej.

Nick-T_00
2014-01-20 20:12:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zanim zaczniesz kogoś wyzywać od tępaków warto najpierw nauczyć się pisać słowo "tępy". Interesuje mnie, bo jesteś ciekawym przypadkiem psychologicznym. Obstawiałem właśnie korwinistę, który jest niezadowolony z własnego życia, więc szuka winnych w systemie.

mariusz081
2014-01-20 21:35:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak jak myślałem. Kolejny "inteligentny" co to partię wiąże tylko z jednym jej przedstawicielem. Nowa Prawica to nie tylko Mikke tak jak PiS to nie tylko Kaczyński czy PO to nie Tusk. Człowieku kiedy pojmiesz tak prostą rzecz? A tak na marginesie to ja jestem zadowolony z życia, tylko wku*wia mnie to, że od ponad 20 lat nic się nie zmienia i nikt nie chce nic z tym zrobić, bo ludzie myślą schematami tak jak ty(co jest dla mnie śmieszne). Ale to niestety wina systemu, który za wszelką cenę chce zapobiec samodzielnemu myśleniu.

ramzesx
2014-01-17 18:06:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kolejna targowica tych parchatych zdrajców! Rządzą tak beznadziejnie, że wyjechały stąd miliony ludzi. Ale ci co wyjechali, to pewnie i tak w dużej mierze wyborcy PO. Głupi lud.

pittero
2014-01-13 20:08:47
Ocena: 43(glosow:57)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gurool
2014-01-13 14:58:28
Ocena: 6(glosow:14)-+
Podpisali kolejny rozbiór POlski. A raczej dobry początek do jego rozpoczęcia.

BlekitnaKrew
2014-01-17 20:28:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
...i tu się zgadzam.

C2ShadowMan
2014-01-17 21:20:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
przed rozbiorami też najgłupsi nie wierzyli, aż po 123 latach złapać za szabelkę. Potomkowie tamtych debili dziś głlosują na PO. Jak zaczna tynk ze ścian wpier..lac i gotować trawę, to wtedy idiota jeden z drugim w końcu się obudzi.

wiochmen83
2014-01-18 02:11:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
C2ShadowMan - Tym razem jesli doszloby do rozbioru, kazdy "zryw" narodowy bylby nieuzasadniony, poniewaz rzad Polske odsprzedaje "legalnie". Nie walczylibysmy o ziemie odebrane przemoca... zreszta i tak nie ma juz z kim isc ramie w ramie na agresora. Sami sie wytepimy, poprzez zawisc i chamstwo. Dodam iz wedlug mojej opinii, obie wiadace partie polityczne konspiruja ze soba i specjalnie sklocaja ludzi.

acer326
2014-01-13 12:02:48
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ustawa o możliwości wykorzystania wojska do pacyfikacji demonstracji też już jest,teraz możliwość"pomocy" zewnętrznej("pachnie Układem Warszawskim") to na koniec zostaje jeszcze do"pomocy"Gwardia Watykańska

BlekitnaKrew
2014-01-17 20:34:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie...nie chodzi tu o żadne mecze czy akcje przeciw pedofilom itp.jak niektórzy tu sugerują.Jest to zwyczajnie wprowadzanie wojsk rosyjskich na polskie tereny.O to tu chodzi.Niech się tylko ludzie zorganizują,wyjdą na ulicę by obalić rząd Tuska-tego zdrajcy,to zaraz wjadą na nich ruskie...sqrwysyn się zabezpiecza.Ale ogólnie dobrze to ująłeś...śmierdzi tu Układem Warszawskim.

BoaKrztusiciel
2014-01-13 11:30:21
Ocena: 1(glosow:11)-+
O to jednak coś tam się dzieje. Kiedyś sobie weszłam na prezydencką stronę. W grudniu podpisali 28 regulacji, z czego 24 to były ustawy o zmianie ustawy. Oni to się muszą nudzić;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
główna
Dodano: 27.08.2018, 15:56:20   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 58Skomentuj (34) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0