lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Karani są tylko ci co na nią nie zasłużyli. Inni są bezkarni.
główna
Dodano: 11.03.2014, 20:03:31   przez: MYPO
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 329  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nick-T_00
2014-03-12 14:12:05
Ocena: 12(glosow:34)-+
Czegoś tu nie rozumiecie. Chora na Alzhaimera kobieta usiłowała coś ukraść. Sklep wezwał policję, która chciała wystawić mandat. Ponieważ kobieta jest chora, więc go nie przyjęła, bo byłoby to przyznanie się do winy. Normalną procedurą w razie odmowy mandatu jest skierowanie sprawy do sądu, który sprawdzi czy kobieta faktycznie jest chora i podejmie odpowiednie kroki. Policja nie może jej po prostu puścić wolno ze słowem na koniec: "Proszę już nie kraść". Wy tymczasem zachowujecie się tak, jakby kobietę skazano na rok łagru.

kazsu
2014-03-13 20:53:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ci co ukradli miliony maja się dobrze. Sprawiedliwość po Polsku.

szulcik
2014-03-13 07:57:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wiocha jest ,ze chora osoba sama smiga po ulicach bez kontroli ..

marillion
2014-03-13 00:08:36
Ocena: -4(glosow:4)-+
Każda kradzież powinna być tępiona niezależnie od wieku i stanu uposażenia.

h3h3
2014-03-12 22:49:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
Niby czemu nie zasłużyła? Kradzież to kradzież i koniec.

bingo73
2014-03-12 16:01:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
Po pierwsze, na razie jest to wniosek o ukarania, a nie wyrok. Po drugie - jak ktoś jest chory i z tego powodu może ukraść lub zrobić inne rzeczy niezgodne z prawem i porządkiem, nie powinna poruszać się sama Po trzecie - mamy pozwolić na kradzieże? i do jakiej kwoty można bezkarnie kraść? Okradamy tylko sklepy czy też innych ludzi? I kto za to będzie płacił - właściciel sklepu, personel, który nie upilnował czy kliencie w coraz wyższych marżach?

C2ShadowMan
2014-03-12 15:55:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lysylublin1984
2014-03-12 14:40:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
jestem prawie pewien że to jest kolejna przykrywka i nagonka medialna żeby dać temat do odwrócenia uwagi i zrobić kolejny przekręt ( sprzedaż polskich lasów , kasa z OFE ) itp itd . ciekawe co teraz będzie sprzedane !

Nick-T_00
2014-03-12 14:12:05
Ocena: 12(glosow:34)-+
Czegoś tu nie rozumiecie. Chora na Alzhaimera kobieta usiłowała coś ukraść. Sklep wezwał policję, która chciała wystawić mandat. Ponieważ kobieta jest chora, więc go nie przyjęła, bo byłoby to przyznanie się do winy. Normalną procedurą w razie odmowy mandatu jest skierowanie sprawy do sądu, który sprawdzi czy kobieta faktycznie jest chora i podejmie odpowiednie kroki. Policja nie może jej po prostu puścić wolno ze słowem na koniec: "Proszę już nie kraść". Wy tymczasem zachowujecie się tak, jakby kobietę skazano na rok łagru.

malgolina
2014-03-12 14:20:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie wiem jak było naprawdę, ale mąż tej kobiety tłumaczył,że żona wzięła z domu sałatkę aby kupić taką samą w sklepie, bo tylko takie lubi, a nie pamiętałaby która to była. Nie powiedziała, że wnosi sałatkę i stąd te problemy.

majkelzeuropy
2014-03-12 14:41:51
Ocena: 6(glosow:8)-+
Święta racja. Gdyby uznać, że kradzież produktu za 2,99 zł nie powinna podlegać karze, to żule nagminnie i bezkarnie chlaliby piwo VIP Mocne, wynosząc po jednym, ze sklepu... Jeżeli sprawca nie przyjmuje mandatu, policja ma obowiązek skierować sprawę do sądu z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania i wyjaśnienie sprawy.

dragonnn19
2014-03-12 14:03:35
Ocena: -6(glosow:6)-+
To jakieś chore przecież to jest czyn który podlega tylko mandatowi od policji wartość towaru nie przekroczyła 250 zl nie wiem albo sklep się upierdolił do baby albo prokurator jest chory na głowę

martinez682
2014-03-12 18:01:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prokurator nie zajmuje się wykroczeniami, a obecnie granica wynosi nie 250 zł a 420 zł. Jak się nie znasz to nie pierdol głupot. Biorąc pod uwagę okoliczności policjant postanowił nie karać kobiety mandatem tylko sporządził wniosek o ukaranie do sądu, żeby ten zdecydował co dalej. Na końcu jest napisane cyt. " ... albo wniosek o odstąpienie od ukarania" Jeśli okoliczności budzą jakiekolwiek wątpliwości to należy sprawę kierować do sądu a nie od razu karać mandatem więc decyzja jak najbardziej słuszna

elEseriks
2014-03-12 13:59:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
1. Ludzie "słup" przez których zagraniczni inwestorzy wykupują polską ziemię. (gdzie Urząd Skarbowy ?) 2. Pani naczelnik Urzędu Skarbowego wioząca na imprezę 50 butelek alkoholu bez akcyzy. 3. Prywatyzacja KGHM, Bogdanki, Stoczni Gdańskiej itd...(gdzie są winni i kary za wyprzedanie majątku Skarbu Państwa obcemu kapitałowi?) To tylko pierwsze lepsze przykłady. Ale lepiej ukarać tych co się nie mogą i nie mają za co bronić. Reszta jest bezkarna. W Polsce jak kraść to miliony.

gordon.lameman
2014-03-12 14:43:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale Ty durny jesteś. Pieprzysz, aż uszy bolą. Jeden z tych głąbów od spisków, dymania etc. Ukarz sam siebie za swoją nieograniczoną głupotę.

kamilova
2014-03-12 12:56:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najlepsze jest to, że kobieta usiłowała a nie dokonała kradzieży. Ochroniarz w sklepie, pewnie ją obezwładnił i rzucił na ziemię.

vacarius
2014-03-12 12:22:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
Jeśli jest chora i nie da się jej nauczyć aby nie kradła to trzeba ją zamknąć w psychicznie chorych a nie pozwalać chodzić na wolności i kraść po sklepach. Mam nadzieje ze sąd tak własnie o tej chorej postanowi dla jej dobra i dla dobra właścicieli sklepów. Którzy też maja dzieci na utrzymaniu. Jeśli pozwoli się chorym złodziejom kraść to właściciele sklepów nie będą mieli z czego wykarmić swoich dzieci. Dlatego tym bardziej trzeba izolować chorych przestępców a nie tłumaczyć żółtymi papierami i pozwalać im chodzić na wolności.

vacarius
2014-03-12 12:17:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Gdyby to ktoś z was otworzył mały sklepik pod blokiem. Zapożyczył się i ledwo co wychodził na swoje. A codziennie przychodziła jakaś baba i kradła, której nie można by było w żaden sposób ukarać bo ma żółte papiery. To wtedy inaczej byście gadali gimbusy. Punkt widzenia zależny od punktu siedzenia gimbusy. Właściciel sklepu też nie ma lekko. Ma rodzinę na utrzymaniu, gdy codziennie mu przyjdzie 100 Kilianów i ukradnie sałatkę za 3 zł to on nie będzie miał za co nakarmić swoich dzieci.

SuperGL
2014-03-12 12:21:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
skoro nie wyrabia to niech ruszy na sejm gimbusy.

vacarius
2014-03-12 12:25:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Popieram. Niech ruszy na sejm a nie okrada biednych sklepikarzy, którzy ledwo co z utargu maja na opłatę ZUSu.

anubisgd
2014-03-12 12:03:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

thebill86
2014-03-12 15:24:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
za głupotę to Ciebie powinni wypieprzyć z Wiochy. Po to jest prawo żeby go przestrzegać a w przypadkach takich jak ten właśnie po to jest sąd by przeprowadzić postępowanie. Wszyscy powini byc równi wobec prawa i nie wązne czy to 1 zł czy 100 zł. tyle w temacie

anubisgd
2014-03-23 11:59:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2014-03-12 11:56:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zaraz powiecie ze morderca Breivik tez jest chory i ze też trzeba go wypościć. Bo zabił przecież tylko 97 osób a Stalin i Hitler miliony. Każdego morderce chorego czy zdrowego trzeba ukarać i to samo ze złodziejami! Czy to wam tak trudno zrozumieć? Patrzcie jak Breivik się z was śmieje bo wyjdzie po 21 latach. Sąd ta pewność ze ta baba udającą alzheimera się z was nie śmieje? Jak tak dalej pudzie to gdy ktoś mi ukradnie samochód i gdy złapie złodzieja. To jeszcze ukażą mnie bo złodziej jest chory a ja zdrowy.

szatanoslaw
2014-03-12 11:20:31
Ocena: 1(glosow:7)-+
każde, nawet najmniejsze złodziejstwo trzeba tępić. W tej sprawie chodzi raczej o to, że kobieta wzięła z domu sałatkę, żeby wiedzieć jakie opakowanie ma kupić, mogła też zapomnieć zapłacić - taka choroba. Jednak policjant nie jest lekarzem, żeby sprawdzić stan osoby, poza tym w przeciwieństwie do prokuratora nie ma kompetencji, żeby orzekać, czy osobę ukarać, czy nie. Policjant powinien spisać zeznania i wysłać do prokuratora, który z pewnością oddali ten wniosek. Takie mamy prawo! A nie gimbusy dosrywanie się o takie pierdoły. Nawet jak prokurator wniesie o rozprawę to sędzia może uniewin

vacarius
2014-03-12 11:41:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Po to śą sądy aby takie spraw rozsadzać. Sąd ma pełny obraz sprawy wie czy ona była złapana kilka razy czy to jej pierwszy raz itp. Zna jej przeszłość wie czy siedziała czy nie. Robienie takich wstawek na wiochę gdzie pełno gimbusów to idiotyzm. Co gimbusy mogą wiedzieć o uczciwości? Większość z nich kradnie po sklepach albo podbiera rodzicom drobniaki lub okrada kolegów z ze szkoły. Gdyby gimby ustanawiały prawo to za kradzież 3 zł byłaby jeszcze nagroda.

martinez682
2014-03-12 18:05:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dodam raz jeszcze: wykroczeniami nie zajmuje się Prokuratura!

xander2345
2014-03-12 11:17:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie wiem czy w tych sądach pracują debile czy jak. Kradzież do wartości 500 zł jest wykroczeniem, zaś powyżej tej kwoty dopiero przestępstwem. Wykroczenie karane jest grzywną/mandatem etc.

djankulovski
2014-03-12 11:20:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie dokonca bo grzywnę/mandat nakłada sad po wcześniejszym zawiadomieniu przez policję która uruchomiła cała machinę prawna warta kilka tysięcy z powodu sałatki za 3zl

vacarius
2014-03-12 11:31:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co jeśli kradła codziennie tą sałatkę i nie pierwszy raz ja złapano?

gordon.lameman
2014-03-12 13:57:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co za bzdury. Sprawa dopiero trafiłą do sądu, laiku. Zajmowała się nią Policja. I to własnie jest wykroczenie, dlatego żłożono wniosek o ukaranie. Po co komentujesz rzeczy, której kompletnie nie znasz? W dodatku kwota graniczna to 400 zł. I tak, Policja mogła ukarać ją mandatem. Ale nie musiała.

vacarius
2014-03-12 10:59:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
Gdyby ta baba poprosiła mnie pod sklepem abym jej coś kupił do żarcia to bym poszedł z nią powiedział aby wzięła co chce a ja zapłacę. Ale nie, honor jej nie pozwala zebrać ale pozwala kraść. Tak to już mają złodzieje jej pokroju. A wy jej jeszcze bronicie bo sami pewnie kradniecie po sklepach bo honor wam nie pozwala zebrać.

djankulovski
2014-03-12 11:04:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Debilu tu chodzi o ludzi chorych w tym przypadku kobieta ma Alzheimera nie zdaje sobie sprawy z tego co robi. Życzę ci tego gimbusie jak najszybciej

vacarius
2014-03-12 11:08:41
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ja nie kradłem za młodu to nawet gdy będę miał alzheimera na starość. I gdy cofnę się w umyśle do młodych lat przez tą chorobę. To złodziejem nie będę, bo nigdy nie byłem. A tak w ogóle to dzięki za życzenia dobry chrześcijaninie i złodziejaszku.

djankulovski
2014-03-12 11:14:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
Najpierw sie dowiedz gimbusku co to jest alzhaimer

vacarius
2014-03-12 11:22:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
Uczciwy człowiek pozostaje uczciwy nawet wtedy gdy jest chory. A złodziej wtedy popełnia błędy i daje się złapać. Pewnie kradła całe życie dopiero teraz ją złapano. Popieracie złodziejstwo to nie dziwcie się potem czemu cały polski rząd kradnie. Oni też są tacy jak wy. Nie wiedzą w kradzieży nic złego a idą z takim podejściem rządzić. Jeszcze jakieś klątwy na mnie porzucasz moheru? A może pochwal się na jaką kwotę dziś udało się tobie okraść sklep?

djankulovski
2014-03-12 11:38:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz strasznie ciasny, ograniczony umysł. Dla ciebie jest tylko białe i czarne. Ale weź poczytaj o chorobach psychicznych czy ubezwłasnowolnieniu

vacarius
2014-03-12 11:46:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
To ty masz ciasny umsył. Litowanie się nad przestępcami prowadzi do sytuacji takiej jak Breivik. Żadnego tłumaczenia ze on jest chory nie powinno być. Morderca to morderca a złodziej to złodziej. Już lepiej ukarać chorego złodzieja tak jak innych złodziei. Niż patrzyć na śmiech tych, którym udało się udawać chorego i uniknąć kary.

djankulovski
2014-03-12 11:56:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2014-03-12 12:08:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Breivik też chory. Tez gdy go tylko wypuszczą to zabije ponownie i będzie się śmiał. To samo ta baba z alzheimerem. Ona będzie kradła ją trzeba odizolować. Chorych tym bardziej trzeba zamykać i nie wypuszczać bo ich nie da się naprawić.

djankulovski
2014-03-12 12:09:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz to pojechałeś po bandzie porównać babcie z alzhaimerem do breivika. Jesteś gamoniem idź pochodz po ulicy moze wpadniesz pod jakiegoś tira

bingo73
2014-03-12 16:10:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli jest chora i nie wie, co robi, to nie powinna sama się poruszać. Ale może i lepiej wysłać babcię, jak ją złapią, to łatwiej będzie się wytłumaczyć z kradzieży chorobą, wiekiem lub biedą ... a sąd jest od tego, by zadecydować, kto i za co był odpowiedzialny i jaką ma ponieś karę. a za kradzieże w sklepach po kieszeni dostają pracownicy, albo nie dostając premii, albo wręcz pokrywając manko.

djankulovski
2014-03-12 10:54:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
O tej babci było w tv. Tłumaczyli sie, ze skoro jest zawiadomienie musza wykonać swoje czynności i kradzież za 3 zł będzie kosztować tysiące. Było tez o gościu który ukradł batoniki za złotówkę i poszedł siedzieć na trzy miechy a miał schizofrenie, dyrektor wpłacił za niego kaucje i miał nieprzyjemności bo nie mógł tego zrobic i takie mamy chore państwo

vacarius
2014-03-12 10:41:12
Ocena: -5(glosow:7)-+
Kolejny złodziej robi wstawkę na wiochę. Ilu jeszcze tu siedzi złodziei którzy sami codziennie coś ukradną w sklepie. Ile jeszcze będzie wstawek o tym zrobionych przez oburzonych złodziei? Złodziejstwo akurat trzeba karać w każdym przypadku bo złodziej się rozzuchwala. Ale czemu ktoś ma iść siedzieć za posiadanie jednego grama marihuany, którego nikomu nie ukradł? To jest prawdziwa niesprawiedliwość a nie karanie złodzieja.

manamanam
2014-03-12 10:48:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Życzę ci więc na starość Alzhaimera i zdychania z głodu. Zobaczymy, czy w takiej sytuacji nadal będziesz bohaterem narodowym. K*rwa. Honorowy obywatel z koziej dupy się znalazł.

vacarius
2014-03-12 10:54:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
Gdy będę stary z alzhaimerem to pójdę coś ukradnę za 3 zł. I mam nadzieje ze mnie wsadzą za to i ze nie będę musiał nikogo zabijać aby mnie wsadzili. Bo w wiezieniu będą karmić i leczyć.

dosiasamosia
2014-03-12 11:10:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
A może to była chora osoba...mi się tak zdarzyło,że mnie poproszono o dwa złote na chleb i to nie była zawodowa żebraczka, tyko starsza pani...miała łzy w oczach,chyba była głodna,,,zastanów się oceniając innych, sklepy i tak wyrzucają przeterminowane sałatki.

manamanam
2014-03-12 11:31:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pi*rdolisz tak, póki jesteś młody i zdrowy. Ale nie bój się. Życie ma to do siebie, że lubi kopać w dupę. Zwłaszcza takich, jak ty. Więc uważaj, bo marzenia lubią się spełniać.

vacarius
2014-03-12 11:48:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
A skąd wiesz ze jestem zdrowy?

djankulovski
2014-03-12 12:00:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Teraz to mamy pewność ze zdrowy nie jesteś

vacarius
2014-03-12 12:04:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to mogę kraść i mnie nie wsadza? Tak? Podam mi swój adres zacznę od twojego mieszkania skoro tak się litujesz nad chorymi złodziejami. Ciekawo co powiesz gdy chory złodziej ciebie okradnie.

dosiasamosia
2014-03-13 12:35:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiem ,że to jest naganne i nie można tego tolerować... tylko czy ty widziałeś biedę?

hafen
2014-03-12 10:36:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zastanawiam się w takim razie kogo dotyczy kwota chyba 400zł poniżej której jest niska szkodliwość czyny? Czy dotyczy tylko okradania zwykłych obywateli a nie marketów?

vacarius
2014-03-12 10:52:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kiedyś kolega opowiadał ze jego kolega ukradł innemu 100zł ale wyrwał mu z reki i była to kradzież zuchwała. Okradziony zgłosił to na policje i złodziejowi groziło 3 lata wiezienia za kradzież zuchwałą. Ale wielu ludzi po prostu takich kradzieży nie zgłaszają na policje a powinni! Bo złodziej rozzuchwalony okrada kolejnych. Sklep prawie zawsze wezwie na złodzieja policje bo mają takie zasady i gdyby nie wezwali a ich przełożony się o tym dowiedział to by wylecieli z pracy.

gordon.lameman
2014-03-12 13:54:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kwota 400 zł dotyczy przepołowienia przestępstwa i wykroczenia, a nie niskiej szkodliwości społecznej czynu! Poniżej 400 zł kradzież jest wykroczeniem, dlatego jest wniosek o ukaranie, a nie akt oskarżenia. Co nie zmienia faktu, że postępowanie powinno zostać umorzone.

gordon.lameman
2014-03-12 10:31:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie oszukujmy się - to nie jest wina Państwa. To głupi policjanci składają takie wnioski. Sąd sprawę umorzy. No i druga sprawa - jakiś praworządny obywatel zawiadomił Policję o popełnieniu tego wykroczenia. Pretensje też trzeba mieć do niego. No i z drugiej strony - co byście krzyczeli, gdyby Wam na kasie nie wydano 3 zł?

McIntosh
2014-03-12 10:20:27
Ocena: 3(glosow:9)-+
Pewnie dali staruszce 3 miesiące sankcji, żeby nie mataczyła w śledztwie. Polska to państwo absurdów.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Złe Sygnały.
  •  Absolutna
  •  Diagnoza
  •  Autor filmiku zarzeka się, że sprawdził i że to nie jest fejk
główna
Dodano: 30.06.2018, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0