lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.03.2014, 21:11:25   przez: PawelJarosz89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 348  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Moniek07
2014-04-03 18:14:36
Ocena: 43(glosow:119)-+
Na siłę szukanie wiochy! Większą wiochą są wasze komentarze i brak wiedzy! Myśliwy nie zabija zwierzyny dla przyjemność tylko reguluje populację.

adda2
2014-05-04 06:46:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Łowca: Ludzi jest za dużo na Ziemi, to co też wystrzelać?

susza89
2014-04-05 00:41:05
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie jestem fanem TVN , Durczoka i wszelkiego lewactwa, ale zachecam do edukacji co tak naprawde robia mysliwi . Duzo wiecej niz wszyscy wasi pseudo-ekolodzy razem wzieci.

tybalt1
2014-04-04 23:53:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
to może być też trening na strzelnicy. p.s. kto na polowanie ubiera jasne spodnie??

lucki41
2014-04-05 09:27:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
zwierzęta nie widzą kolorów... wyczują za to Twoją wieśniacką wodę toaletową :P

arkadiusz_1992
2014-04-04 22:26:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jak by nie patrzeć to dla mnie myśliwy to taki legalny kłusownik.I ten i tamten zabija tylko jeden robi to legalnie a drugi nie

asiek890
2014-04-05 13:48:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
to żryj sałate

vampir28
2014-04-04 20:01:55
Ocena: -4(glosow:4)-+
Następny wyznawca PIS-u

kimi_r
2014-04-04 17:48:12
Ocena: 5(glosow:9)-+
PawelJarosz89 jeśli wstawiasz taką wiochę to świadczy tylko i wyłącznie o EWIDENTNYM BRAKU wiedzy i jakiejkolwiek świadomości przyrodniczej!!!!! Żal patrzeć.

PawelJarosz89
2014-04-04 22:32:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
znawca sie odnalazl :)

Haemorrhage
2014-04-04 15:30:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Darz Bór Panie Kamilu!

Szymo19
2014-04-04 15:08:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
To są dwie różne sprawy. Przypomnijcie sobie takie panusie, które ubierają, farbują i noszą w torebkach swoje pieski. A łowiectwo to zupełnie inna kategoria. W wielu miejscach istnieje zbyt duża populacja saren czy dzików i musimy ograniczać ich liczebność. Parzystokopytne potrafią w jedną noc zniszczyć duży młodnik, dziki wchodzą do miast, łosie są ogromnym zagrożeniem na drogach a do nich akurat strzelać nie można...

djslot
2014-04-04 14:13:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
UWAGA! To nie jest wcale zdjęcie z polowania na dziki czy i inne ssaki. Broń którą trzymają mężczyźni służy do strzelania do rzutek lub ptactwa. Moderatorom proponuję usunąć cały ten wpis, ponieważ wprowadza on ludzi w błąd.

bierut1
2014-04-04 10:11:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Doombringer
2014-04-04 09:28:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Autorowi proponuję aby się zaprzyjaźnił z dzikami, które coraz częściej odwiedzają większe miasta. Ewentualnie wpaść na dzika. Nawet tramwaj we Wrocławiu się wykoleił po zderzeniu z trzema. Poza tym broń ze zdjęcia jest gładkolufowa. Niezbyt celna na większe odległości. Czyli trzeba podejść w miarę blisko. Gdyby miał karabin z lunetą to mógłbym się zgodzić z autorem.

uzdzik
2014-04-04 07:19:24
Ocena: 14(glosow:18)-+
Do wszystkich oszołomów- zapoznajcie się najpierw ze sposobem traktowania zwierząt domowych- sposobem uboju w rzeźni, gdzie jedno stoi obok drugiego i w kolejce czeka na śmierć... Następnie zapoznaj się z etyką łowiecką, ustawą prawo łowieckie i wówczas sam wyciągnij wnioski.

uzdzik
2014-04-04 07:16:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Do wszystkich oszołomów- zapoznajcie się najpierw ze sposobem traktowania zwierząt domowych- sposobem uboju w rzeźni, gdzie jedno stoi obok drugiego i w kolejce czeka na śmierć... Następnie zapoznaj się z etyką łowiecką, ustawą prawo łowieckie i wówczas sam wyciągnij wnioski.

gadrianoo
2014-04-04 03:21:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mozliwe ze i jest to regulowanie stanu zwierzyny , tylko mieszkam na wsi i widze jak sie ja reguluje , klusownikow u nas pelno , czasem umknie im zajac czy cos wiekszego i tak przetrwa do niedzieli bo w weekendy poluja ci bogatsi/smietanka . Kolega Moniek07 moze wedlug ciebie to pomaga w naturalnej selekcji zwierzyny , ale wiesz nigdy nie widzialem zeby mysliwy polowal na chore czy stare osobniki , zazwyczaj odstrzeliwane sa najladniejsze sztuki dla trofeum i prestizu a za 50zeta w mojej miejscowosci mozesz zostac tzw ,,naganiaczem zwierzyny,, po prostu ploszysz ja pod lufe. ORT.bo klaw.azert

retsyM
2014-04-04 01:25:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
yhmmm, ci sami debile, którzy dziś tu płaczą jak to źli myśliwi spełniają swoje chore zachcianki mordując biedne zwierzaki jesienią będą wrzucać wstawki o bezdusznych członkach kół łowieckich, którzy nie chcą wypłacić odszkodowań rolnikom za szkody wyrządzone przez nieodstrzelone dziki.

boombeel
2014-04-04 00:54:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
@Moniek07 Mam w pracy myśliwego...gwarantuję Ci, że czerpie z tego 101% satysfakcji a sposób w jaki o tym opowiada sugeruje,że inni też... tak już z innej bajki - biedna ta natura musiała być w czasach gdy ludzie nie mordowali zwierzaków - jak ona się regulowała ?!

JohnMilton
2014-04-04 00:12:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wiocha, to ten tekst na obrazku. Ja bym po omacku lepiej to złożył niż ten, który użył programu komputerowego. Oczy bolą od patrzenia.

fazill
2014-04-03 23:03:34
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak czytam takich debili którzy twierdzą że te jełopy polują jedynie w celu ratowania gatunków i regulacji pogłowia..to śmiać mi się już nawet nie chce :( J

zopper
2014-04-03 22:59:18
Ocena: -1(glosow:11)-+
Niektórzy mylą kłusowników z myśliwymi. Myśliwy poza tym że strzela, w ziemie dba o pasieczniki i zwierzyne, pozdro dla kumatych

nightmares
2014-04-03 23:09:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dba o pasieczniki... Już widzę Durczoka, jak zapindala do lasu dbać o zwierzynę.

przemek061082
2014-04-03 22:57:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
co wy wiecie o polowaniach regulacja populacji to jedno a polowania dla przyjemności jak się ma kasę to drugie a tacy jak on robią to dla przyjemności

gordon.lameman
2014-04-03 22:12:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
A jaką krzywdę Ty robisz zwierzętom tworząc popyt na mięso z krowy, kury, konia czy świni? Hipokryci. W przypadku obcinaniu uszu i ogonów to po prostu nie ma żadnego uzasadnienia. Zaś polowanie ma swój cel i jest to regulacja populacji. Gdyby dzików było za dużo to rolnicy mieliby problem etc. etc. Ale gimby nie znajo

nightmares
2014-04-03 23:13:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie zaprzeczam, że smakuje mi mięsko. Ale nie ściemniam, że zjadam je, by dbać o dobro zwierząt. Robię to dla przyjemności (ponoć dla zdrowia swojego też).

gordon.lameman
2014-04-04 09:33:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro smakuje Ci mięsko to finansujesz to co dzieje się w ubojniach, a to jest po stokroć gorsze od polowania i trymowania uszu i ogona u psów. Po stokroć. Część zwierząt nie widzi w życiu nic poza oborą, są zabijane w okrutny i bolesny sposób (patrz.: rytualny).

orgia
2014-04-03 20:03:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
to już nawet do koła myśliwskiego nie można należeć?? to nie kłusownicy ! Kolejna sprawa, że dziczyzna jest pyszna !

vito1232
2014-04-03 19:56:46
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ci którzy krytykują myśliwych to pewnie sami weganie...

nightmares
2014-04-03 23:14:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ten demot to nie krytyka myśliwych, tylko Durczoka.

Mistrz100
2014-04-03 19:22:31
Ocena: 7(glosow:17)-+
Co ma Myślistwo do Chirurgii ? Po pierwsze na zabicie jakiegoś zwierzęcia myśliwy musi mieć odstrzał, czyli może ustrzelić zwierze selekcyjne(chore, stare, zmniejszyć populacje gdy jej liczba przekracza normę). Co więcej aby wgl doszło do polowania, Koła łowieckie dokarmiają zwierzynę, pilnują swoich stad oraz pokrywają koszty zniszczeń przez nie wyrządzonych. Więc jak już coś wstawiasz to przeczytaj coś o tym bo porównywanie myślistwa do chirurgii "zwierzęcej" jest jak porównywanie pralki do telefonu, obie te rzeczy ciągną i używają do pracy prądu i tylko to je łączy.POMYŚL ZANIM CO

arkadiusz_1992
2014-04-04 22:38:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
z tą selekcją to tak nie jest.Strzelają do wszystkiego co nadaje się do zjedzenia bądź na trofeum czy na skórę.Znam takich co jak ma strzelić do lisa to raptem szkoda mu naboju za paręnaście złotych bo czasy na futra z lisów minęły a mięso do niczego się nie nadaje.

Mistrz100
2014-04-03 19:20:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mistrz100
2014-04-03 19:18:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mistrz100
2014-04-03 19:17:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rafirafi76
2014-04-03 19:02:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
Każdy kto jest związany z TVN to zwyczajny burak.

Moniek07
2014-04-03 18:14:36
Ocena: 43(glosow:119)-+
Na siłę szukanie wiochy! Większą wiochą są wasze komentarze i brak wiedzy! Myśliwy nie zabija zwierzyny dla przyjemność tylko reguluje populację.

davidstar
2014-04-03 18:30:29
Ocena: 1(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
2014-04-03 18:41:09
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
2014-04-03 19:54:14
Ocena: -1(glosow:17)-+
Fajny pretekst a jakim prawem możemy regulować czyjąś populacje ?. Jedynym gatunkiem jaki wymaga zredukowania to jest właśnie człowiek więc idąc tym tokiem myślenia trzeba odstrzelać miliony ludzi bo ziemia jest przeludniona .

nica555
2014-04-03 20:20:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
molotok, jako ludzie mamy lepiej rozwnięty układ nerwowy i posiadamy coś takiego jak wyższe czynności nerwowe. jesteśmy na tyle inteligentni, że szacujemy liczebność różnych populacji i w momencie gdy liczebność jednej zagraża drugiej, nadwyżkę osobników z populacji trzeba wyeliminować. inaczej jedna eliminuje zupełnie drugą. tego uczą już w gimnazjum...

Molotok
2014-04-03 21:24:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
No właśnie więc człowiek jako że zagraża ziemi i innym gatunkom musi sam się wyeliminować to ma sens :)

Przemoc666
2014-04-03 21:34:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
2014-04-03 21:34:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
I jeszcze taka sprawa wyobraź sobie że nie jesteśmy Ziemi niezbędni mimo że sami tak uważamy, wręcz jej przeszkadzamy bo to my zakłócamy równowagę w przyrodzie. Jakoś przyroda sobie radziła z populacją gatunków przed naszym pojawieniem to czemu teraz miałaby sobie nie radzić.

LeClercII
2014-04-03 21:58:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
A my ostatnie świnie ich do tego zmuszamy, wstyd mi :( Nie twierdzę że nie jest to potrzebne (odstrzał i selekcja) ale nikt mi nie wmówi że myśliwym zostaje się z musu. Proszę bez demagogii kolego.

nightmares
2014-04-03 23:23:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
@molotok - masz rację, dlatego, jako ludzi,e co mają "lepiej rozwnięty układ nerwowy" i posiadają "coś takiego jak wyższe czynności nerwowe" (tu wielkie brawa dla nici555!!!) wywołujemy sobie od czasu do czasu wojenki i odstrzeliwujemy się nawzajem.

nexus4610
2014-04-04 12:42:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
LeClercII co ty pie*dolisz na jakim ty swiecie zyjesz? robilem u mysliwego wiesz z jaka duma pokazywal skore z dzika ktorego zabil? i po co mu ta skora? ani to ladne ani przydatne. kto zmusza mysliwych zeby nimi byli? rekrutacja jakas jak do wojska? masz mozg? to uzywaj!

Molotok
2014-04-04 14:25:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
doczytaj do końca jego wypowiedź albo głębiej się nad nią zastanów .

Bolec1980
2014-04-03 18:12:44
Ocena: 4(glosow:18)-+
Zwyczajny, tvnowski, telewizyjny, zasrany knur! (knur - wiem, nie chcę przez to obrazić, tych szczerych i inteligentnych zwierząt). Takie zdjęcia trzeba nagłaśniać. Ciekawe, jak się ch.uj by z tego wytłumaczył.

masakra01
2014-03-31 02:07:20
Ocena: -8(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2014-04-03 18:43:00
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rzusto
2014-03-30 22:48:00
Ocena: -3(glosow:27)-+
Kiedyś byłem zmuszony z powodów finansowych pracować w takim punkcie gdzie myśliwi po polowaniu przywozili zwierzynę. Wytrzymałem tylko 2 tygodnie okropność jak można zabijać takie ładne i zdrowe zwierzęta i w jakim celu???? Dla mnie to psychiczne odchylenie....

szatanoslaw
2014-04-03 18:21:39
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ja lubię dziczyznę - więc zabijać można. Smaczne są i tyle.

Kwinto
2014-03-30 22:27:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PawelJarosz89
2014-03-30 22:28:08
Ocena: 4(glosow:12)-+
na rurka co mu stól upierdo*ił

butjuch
2014-03-30 23:50:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na pająki poluje :))))))))

SuperGL
2014-03-30 21:47:10
Ocena: 2(glosow:18)-+
populista w populistycznej telewizji, nic w tym dziwnego.

monster0
2014-03-30 21:39:00
Ocena: -3(glosow:7)-+
tyPOwe dla tvnu
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 102Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0