lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tak to jest gdy się nie myśli co się robi ze zmianami. Vrdoljak mogłeś chociaś jednego karnego
główna
Dodano: 08.08.2014, 14:14:03   przez: Effecik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 124  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
makrelson
2014-08-08 21:20:33
Ocena: 7(glosow:9)-+
cos tu smierdzi,chyba jakis wałek ktoś odwalił...chyba ze dyrektor techniczny legii jest kompletnie niekompetentnym debilem.

seba_poland88
2014-08-10 12:12:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bereś odsiedział 3 mecze. Z Patricami dwa i jeden z Celtikiem. Nie wiem czy orientujesz się jak to wyglada, otóż Bereś nie został wpisany do długiej 25osobowej listy zawodników z których na mecz jedzie 18 a 7 może leżeć na plaży albo na trybunach ale nie na ławce, na ławce może być tylko 18. W tej 18 nie może być Beresia bo musi pauzować czyli on nikomu nie zabierał miejsca.Ten przepis uefy to czysta biurokracja papierkowa i tyle.

Amertilis
2014-08-09 18:16:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ludzie co Wy za głupoty gadacie. Doczytajcie a potem się wypowiadajcie. Przechodzi dalej zawsze ten zespół który wygrał walkowerem. Jakby Legia wygrała pierwszy mecz 6-0 a potem dostała walkower 0-3 to i tak Celtic by przeszedł. Idąc tym tokiem myślenia co wy to po co jak się u siebie wygrywa po 4-0, 5-0 czy 6-0 jeżdzić i tracić czas i pieniądze na rewanż jak można oddać walkowerem i i tak przejść.

seba_poland88
2014-08-09 18:35:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
jak się ch..a znasz to się nie wypowiadaj bo do meczu przystąpili a walkower był 3:0 i jak by Legia wygrała w pierwszym meczu 5:1 albo 4:0 To i walkower by nie pomógł gorzej by było gdyby w pierwszym meczu był 3;0 i walkower 3:0 ale uefa już by coś wymyśliła żeby pomóc szkotom

atena110
2014-08-09 17:41:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie jest biurokracja bo Legia zamiast Bereszyńskiego zgłosiła sobie innego zawodnika, a przepisy w tej materii są jasne. Biurokracja to była w 2010 kiedy to na boisku pojawił się zawodnik, którego nie było w protokole-wpisali jednego zawodnika za mało. Zobacz stronę UEFA i zobaczysz jak zakończył się ten dwumecz. Tytuły prasowe też mówią swoje: Legia została wykluczona z rozgrywek, a nie odpadła na skutek wyniku w dwu meczu. Mi też szkoda Legii.

seba_poland88
2014-08-09 18:27:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kibicu sukcesu wejdz sobie na stronkę transfery.info i tam masz krok po kroku opisaną sytuacjea tu skrót: ...po drugie, werfyikacja wyniku rewanżu jako walkower na niekorzyść Legii nie stanowi podstawy do wykluczenia z rozgrywek Ligi Mistrzów. Awans Celtiku do czwartej rundy eliminacyjnej znajduje oparcie w wyniku dwumeczu, który po decyzji Komisji wynosi 4:4, premiując awansem mistrzów Szkocji na podstawie tzw. zasady bramek zdobytych na wyjeździe (art. 8 pkt 1 zd. 1 w zw. z art. 7 pkt 2 Regulaminu rozgrywek Ligi Mistrzów w sezonie 2014/2015).

atena110
2014-08-10 08:47:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Legia została wykluczona, a ostatecznym rozrachunku wydano wyrok "na korzyść" Legii czyli tylko zwykły walkower. Celtic niezależnie od wyniku pierwszego meczu i tak by awansował (poczytaj wywiad z np. Michałem Polem) bo zastosowano by wyższy wymiar kary za co Legii nawet groziło wykluczenie z przyszłorocznych rozgrywek. Dura lex, sed lex a nie żadne teorie spiskowe a la Macierewicz.

seba_poland88
2014-08-10 08:55:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ten Pol jest autorytetem dla ciebie to takim samym ekspertem jest Jan Tomaszewski haha.Liczą się tylko suche fakty z regulaminu uefa a na stonce transfery.info jest wszytko wyjaśnione punkt po punkcie, nie ma tam mowy o wykluczeniu a jedynie o walkowerze..Zwał jak zwał i jesteśmy za burtą, z wywiadu z Bońkiem wynika że jest cień nadziei w odwołaniu ale...

atena110
2014-08-10 17:00:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że masz ogromną wiedzę odnośnie piłkarskiego dziennikarstwa. Akurat Michał Pol jest jednym z najlepszych w Polsce, a Janek Tomaszewski ...... Każdy zorientowany w temacie człowiek wie, że odwołanie do Sądu Arbitrażowego w Lozannie jest z góry skazane na niepowodzenie. Sąd będzie rozpatrywał tylko jedną kwestię "czy Legia złamała przepisy", a nie będzie zajmował się kwestią wysokości kary bo nie od tego jest. Legia przepisy złamała przez swoją niekompetencje. Muszą wyciągnąć wnioski z tej wtopy i powalczyć w przyszłym roku - o ile zdobędą majstra.

seba_poland88
2014-08-10 19:01:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam nadzieję że się mylisz, jak powiedział Bonik jest cień nadzieji i jestem dobrej myśli po dzisiejszej konferencji właścicieli Legii, wszystko w rękach adwokatów Legii

robert732403
2014-08-09 14:00:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
mi sie tez wydaje ze cos tu nie tak,kto robi zmiane w 86min,przy rozstrzygnietym mieczu i akurat wpuszcza tego zawodnika ktory niepowinien grac.ktos tu za to kase dostał.

merfi9
2014-08-09 12:21:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
jeden z najwiekszych przekretow uefa w historii pilki noznej...i nie mowie tego jako kibic legii bonimnie jestem

seba_poland88
2014-08-09 11:56:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
atena nie wiem kim jesteś ale jak piszesz takie bzdury to może najpierw doczytaj a nie piszesz takie buble..pierwszy mecz 4:1 dla Legii drugi walkower 3:0 co daje 4:4 i gol na wyjeździe przesądza celtic.Druga sprawa Bereszyński pauzuję 3 mecze dwa z San Patrick i jeden z Celticem, ale przez błąd i nie wpisanie go na listę zawodników według Uefy nie pauzował w tamtych meczach, czysta biurokracja

atena110
2014-08-10 08:50:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bereszyński nie pauzował 3 meczy tylko 1. Legia nie zgłaszając go do II rundy osiągnęła korzyść bo mógł grać inny zawodnik. PS Czy jakby padły twoje numery w totka a akurat byś go wtedy nie puścił to twoje roszczenia byłyby uzasadnione?

merfi9
2014-08-09 11:50:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

atena110
2014-08-09 08:06:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Karne nie miały żadnego znaczenia. Legia została wykluczona z rozgrywek na skutek orzeczonego walkoweru w drugim meczu, a nie przegrała różnicą bramek (4-4 Celtic strzelił bramkę na wyjeździe).

seba_poland88
2014-08-09 11:49:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przegrała biurokracją uefy=MAFIA a z karnymi to można teraz gdybać, lewacki celtik i lewaca uefa to jedna banda. celtik już raz też cudem, tylnymi drzwiami został wpuszczony do pucharów. Dostali 6:1 w dwumeczu i jak by mieli kawałek honoru to by zrezygnowali z dochodzenia swoich praw ale co tu mówic o lewackich ekipach...

atena110
2014-08-09 17:43:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakbyś trochę więcej czasu poświęcił tematowi niż 30s w teleeksspresie to byś wiedział, że to delegat UEFA znalazł błąd.

seba_poland88
2014-08-09 18:20:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
jestem kibicem Legii i od czwartku w nocy jestem na bieżąco w tym temacie nie masz racji. Legia nie została wykluczona z rozgrywek tylko odpadła gorszym bilansem bramek i gra w eliminacjach do Ligi Europy czyli dalej w pucharach, jakby została wyeliminowana (np.tak jak wisła kraków za nóż kibica)to by w ogóle w pucharach miała zakaz

sirmatti
2014-08-09 07:31:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz gdyby strzelił karnego.... A mogli przypilnować i nie wpuścić Bereszyńskiego w 86minucie-powinni sprawdzić.... A teraz co by było....

AlessDP
2014-08-08 22:27:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiocha dla Effecika za polszczyznę!!

makrelson
2014-08-08 21:20:33
Ocena: 7(glosow:9)-+
cos tu smierdzi,chyba jakis wałek ktoś odwalił...chyba ze dyrektor techniczny legii jest kompletnie niekompetentnym debilem.

Blays
2014-08-08 20:11:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Witam... Kegia miala odpasc i odpadla... Fakt, dali UEFA powod wiec to wykorzystano. Wystarczyl walkower 3:0 wiec tak dano - gdyby w pierwszym meczu bylo 10:0 dla legi to UEFA by Legie zdyskwalifikowala i szkoci by przeszli. Celtic jest lepszym medialnie klubem i moze nabic wiecej kasy dla UEFA - a ufe podzieli to miedzy swoich czlonkow - Anglie,Wlochy,Hiszpanie i Niemcy....

atena110
2014-08-09 08:47:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Legia została wykluczona z rozgrywek.

seba_poland88
2014-08-09 11:51:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z żadnych rozgrywek nie została wykluczona przegrała drugi mecz walkowerem w konsekwencji w bramkach było 4:4 a że strzelili bramkę na wyjeździe to ona liczy się podwójnie i tyle w temacie

sedziadread
2014-08-08 20:10:37
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Don_Fernando
2014-08-08 19:41:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mylisz się. Co innego jest walkower w meczu, do którego drużyna w ogóle nie podeszła, a co innego w meczu, na który obie drużyny się stawiły. W tym wypadku walkower został nałożony jedynie na mecz rewanżowy, co zresztą oficjalnie potwierdziła UEFA. Podobny przypadek był 13 lat temu między JK Trans Narva a Elfsborgiem: w pierwszym meczu został zasądzony walkower 3:0 na korzyść drużyny estońskiej, ale w rewanżu Szwedzi wygrali 5:0, tym samym odrabiając straty i awansując dalej.

Don_Fernando
2014-08-08 19:34:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marek23033
2014-08-08 19:30:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
ja nie ogladam tych meczow wole NHL tam chociaz sa emocje leja sie i wgl a tu pedal za koszulke szarpniety chu.. wie czy sie nie zabil. Ale to moje zdanie pozdrawiam.

lolazbroda
2014-08-08 19:10:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
w/o w drugim meczu daje Celtic'owi nie zależnie czy byłoby w Warszawie 5-1 czy 123-0. Jest tak dlatego, że wygrywając u siebie np 5-1 drużyna wygrana mogłaby w ogóle nie jechać na rewanż i dostać w/o 0-3 co i tak by ją promowało. Co innego w/o w pierwszym meczu, jeśli drużyna w rewanżu wygra 4-0 lub korzystniej to odrobi straty z w/o i awansuje. Karne Vrdoljaka nie mają żadnego znaczenia!

Don_Fernando
2014-08-08 19:39:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Don_Fernando
2014-08-08 19:40:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2014-08-08 20:09:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
lolazbroda - co za bzdury. Ignorancja i głupota. Ignorancja bo wypowiadasz się na tematy o których niewiele wiesz, a głupota - bo się tego nie wstydzisz. I jeszcze ci to ktoś plusuje... no ale to wiocha, nie wymagam zbyt wiele. Peace!

lolazbroda
2014-08-09 10:51:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
proponuje poczytać przepisy

HerrSkorzeny
2014-08-08 19:10:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kolejny przykład gdy odpowiedzialni za myślenie i biorący za to kasę działacze, wykazują się brakiem profesjonalizmu.Pośród urzędasów też jest to normą.

vego1985
2014-08-08 18:50:07
Ocena: -9(glosow:9)-+
Ludzie kur>>> to nie wina legii kazdemu moze sie przydażyc taki błod 3 minuty ten zawodnik grał tylko 3 minuty kur.... ja nie moge wstyd tyle tylko powiem wstyd dla UEFA ze cos takiego zrobiła jakby legia strzelila jedno bramke wiecej to by uefa by nie dała walkoweru bo i tak by nie pomogła celtikowi wstyd na cało Europe to juz nie sport ,zwłaszcza ze nie dawno jeden z zespołów nie pamietam nazwy tez miał podobno sytuacje i dostał tylko 15000 Euro kary sprawiedliwosc jest tylko dla bogatych ku...///

rzeznianumer5
2014-08-09 06:52:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam jesteś błod natóry.

atena110
2014-08-09 08:51:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

atena110
2014-08-09 08:56:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gole z pierwszego meczu nie mają tu znaczenia bo Legia została wykluczona z rozgrywek, a nie przegrała różnicą bramek 4-4 gol wyjazdowy. co do sytuacji z 2010 r. to dotyczyła występu gracza zgłoszonego do rozgrywek, którego nie umieszczono w protokole meczowym. Dodatkowo drużyna ta miała wolne miejsce na liście zawodników rezerwowych. To było przeoczenie, a w Legii grał zawodnik, który nie miał prawa zagrać bo był zawieszony.

ToRnADo147
2014-08-08 18:20:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Eric_Cartman
2014-08-08 17:59:43
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

diamentowamaska
2014-08-08 18:10:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
To po chvj się pod tym absurdem wypowiadasz ?...by zaliczyć 1 post więcej ?

Eric_Cartman
2014-08-08 18:14:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

diamentowamaska
2014-08-08 21:37:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
wystarczy że ty zaliczasz za nas obu....ja wolę kobiety, nie tak jak ty.....

merol124
2014-08-08 14:59:23
Ocena: -6(glosow:8)-+
Stare świeckie przysłowie mówi " niewykorzystane sytuacje się mszczą" i tutaj mamy tego przykład w dosłownym tego słowa znaczeniu ;/, szkoda Legii bo Celtic nie istniał, wystarczyło jednego karnego wykorzystać !

lolazbroda
2014-08-08 19:12:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
w/o w drugim meczu daje Celtic'owi nie zależnie czy byłoby w Warszawie 5-1 czy 123-0. Jest tak dlatego, że wygrywając u siebie np 5-1 drużyna wygrana mogłaby w ogóle nie jechać na rewanż i dostać w/o 0-3 co i tak by ją promowało. Co innego w/o w pierwszym meczu, jeśli drużyna w rewanżu wygra 4-0 lub korzystniej to odrobi straty z w/o i awansuje. Karne Vrdoljaka nie mają żadnego znaczenia!

achaja1
2014-08-08 20:01:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
Że co? Odrobi straty i awansuje? Rozpędźcie się a ściany was same znajdę znawcy futbolu.

lolazbroda
2014-08-09 10:56:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
przecież jest to możliwe... jakaś drużyna dostaje w/o w pierwszym meczu, to w rewanżu jak wygra 4-0 to w/o odrobi. co w tym dziwnego? Tu jest sytuacja, że w/o jest w meczu rewanżowym, więc po pierwsze nie ma możliwości już bo pozamiatane a po drugie przepisy mówią wyraźnie, że drużyna która dostaje w/o w drugim meczu automatycznie przegrywa. Nie zależnie jaki był wynik w pierwszym. Jest to po to aby uniknąć sytuacji, że po wygranym u siebie meczu 4-0 drużyna musiała się stawić na meczu rewanżowym.

slashxxl
2014-08-08 14:42:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wiocha dla naszego "polskiego" buractwa i cwaniactwa....bardzo dobrze
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0