lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
koń ciągnący wóz z 12 turystami. Ile jeszcze...
główna
Dodano: 10.08.2014, 23:11:04   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 335  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(162)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zimnylechh
2014-08-10 23:16:47
Ocena: 6(glosow:14)-+
dutki, dutki cepry jedne

nocnydemon
2014-08-15 17:56:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bylem kiedys zwiedzac Jaskinie Niedziedzia od parkingu tez jest kawalem drogi do niej ale tam ktos wpadl na super pomysl..Zamiast koni sa melexy( takie mini autka na akumulatory 6 i 8 osobowe) .. pod gorke melexem z gorki juz na luzie mozna zejsc do auta

Victorexi
2014-08-15 12:41:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jest chore! Niech te za*rane grubasy sami zapieprzają na Morskie Oko. W taki upał te niewinne zwierzęta muszą wozić ich ciężkie dupy! Wstyd!

Lisiczarnia
2014-08-14 20:44:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Siedzą i czekają aż im nowego konia do zamęczenia podstawią. Tylko gdzie właściciel zwierzaka i DLACZEGO na to pozwolił? Po koniu widać kiedy jest zmęczony, to nie dynia. Ale widać pieniądze cenniejsze. ms250 w jakich lasach? Teraz w lasach robią ludzie i maszyny. A konie - co najwyżej kupę na rekreacyjnej jeździe.

green2012
2014-08-14 16:45:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
Na góry się kur....a wchodzi a nie wjeżdża...

bialy_pielgrzym
2014-08-14 01:56:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po prostu za bardzo konia wyeksploatowali, zamęczyli. Powinni zwiększyć liczbę koni albo zmniejszyć liczbę pasażerów. Albo dać lenią i grubasom siarczystego kopa w dupę- tak mocnego żeby w przyszłej zimie ze śniegiem spadli.

ghostmarilyn
2014-08-13 22:17:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
na nogach naginać a nie d*pska wozić i konie zarzynać...

GolfKarol
2014-08-13 17:23:04
Ocena: -9(glosow:13)-+
Zdechł z leńistwa , konia trzeba tłuc batem aż mu będą oczy wychodziły na wierzch !!

lola8940
2014-08-14 16:35:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
To Ty pewnie musisz nieźle zapierd***ć.

ms250
2014-08-13 11:35:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pozatym w lasach konie mają dużo ciężej , a robią tam cały dzień , po to zebyście mieli na czym pisać swoje durne petycje, i na czym dupska posadzic. Tu jakoś nikt się nieprzejmie że konie tak harują. Pewnie w lasach też padają a nikt niepłacze, bo tego niewidać. W gospodarstwach też padają ale ze nikt niewidzi ( biedny eko mieszczuch) to nikt nic niepisze!!!!

xmaggie
2014-08-13 21:18:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
no w końcu jeden co dobrze gada!!! ale i tak większość to skrytykuje

julek152
2014-08-13 23:52:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
obys zdychał w bólach, w samotności, ....wspomnisz wtedy to co teraz czytasz................

ms250
2014-08-13 11:17:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie 12 osób to ok 1tony + bryczka z 300-400 może 500, to niewiele, ok 750kg na konia , tyle ile on sam waży. Policzcie sobie opór pługa obciązenie jest podobne w zależnosci od gleby. A konie to robiły setki lat.

ms250
2014-08-13 10:05:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
A śmierć rolników jest winą tych co jedzą czyli wszystkich, musimy się wyeliminować!!!!! Debilne podejście macie!!! Świnie tez gina żebyś mógł jeść je, kurczaki i inne zwierzęta!!! wyeliminujmy sie żeby zwierzeta żyć mogły!!!!!

Golden55555
2014-08-12 23:37:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
Koń padł w Morskim oku a około 50 km dalej został na śmierć pobity 16 letni chłopak, ale ku*wa o tym nikt nie gada najlepiej gadać o zwierzętach, wiadomo szkoda mi go i wgl ale wiecie ile ludzi ginie. Ale lepiej zrobić rozgłos o jakimś koniu, a tak poza tym wiecie ile zwierząt ginie w ubojniach? A wy dalej jecie mięso więc najpierw zastanówcie się idioci zanim znów coś takiego rozgłosicie.

zajcew26
2014-08-13 00:32:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kolego ludzie giną codziennie. Nie ma co tych spraw porównywać, chodzi o to, że śmierć tych zwierząt jest ewidentnie winą ludzi zarabiających na tym. Pazera i lenistwo. Możemy to wyeliminować.

GolfKarol
2014-08-13 08:05:47
Ocena: -6(glosow:6)-+
Z leńistwa się przewrócił ,gdzie wy wyczytaliście że ktoś go pobił :-) Ma wozić tych ludzi aż mu gały wylezą na wierzch :-) a jak znowu zachce mu sie udawać że padł to baton to wstrętne bydle.Tak jest z końmi właśnie.

Golden55555
2014-08-13 16:31:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Golden55555
2014-08-13 16:47:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Właśnie ludzi giną codziennie i żadnego rozgłosu nie ma, a poza tym giną tylko z przyczyn naturalnych? pomyśl tak jak napisałem o góry chłopak został pobity nawet gdyby padło 100 koni to zabity chłopak będzie ważniejszy. Ciekawe jak by to było gdybyś zmarł razem ze swoim psem i zamiast za tobą płakali by za psem buahah. I jeszcze mówisz że to wina gospodarzy jeszcze większy śmiech zdechł bo zdechł, co innego umiejętne bicie i katowanie zwierząt ale tutaj ludzi zarabiają na życie a kup sobie takiego konia za 5 tys + utrzymywanie i ciężka praca też byś chciał żeby ci się to kiedyś zwróciło.

julek152
2014-08-13 23:58:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
ci, co tak bardzo współczują ludziom, a zwierzętom nie, nikomu nie pomagają, tacy myślą wyłącznie o własnej dupie

Golden55555
2014-08-12 23:27:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

manieczka866
2014-08-12 23:13:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
A to pierdolone frajery. Szlak mnie trafia jak na takie cos patrze.

jjjzaw
2014-08-12 19:41:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do autora. To rusz w końcu dupę sprzed monitora i zacznij działać, bo jak na razie to tylko wkur..... ludzi tutaj. Wielki ku... obrońca się znalazł.... w internecie. Żałosne.....

GolfKarol
2014-08-12 19:26:29
Ocena: -4(glosow:6)-+
Zwoziłem kiedyś przyczepę z sianem zaprzęgniętą pod konia a ważyła chyba z 2 tony to tłukłem konia batem aż mu oczy wychodziły na wierzch i nie zdechł .Od tego jest ,ma zapierd.... aż padnie !!!

Petersoon
2014-08-12 18:56:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tyle lat kon w rolnictwie harowal I bylo ok..teraz dwa konie woz ciagna a jacys balwani z tego tragedie robia...na takiego konia to tak jakbys taczke pchal.....padl moze byl chory czy ze starosci nie robcie z tego hallo

GolfKarol
2014-08-12 19:25:27
Ocena: -6(glosow:8)-+
Zwoziłem kiedyś przyczepę z sianem zaprzęgniętą pod konia a ważyła chyba z 2 tony to tłukłem konia batem aż mu oczy wychodziły na wierzch i nie zdechł .Od tego jest ,ma zapierd.... aż padnie !!!

GolfKarol
2014-08-12 18:19:26
Ocena: -4(glosow:8)-+
Dokładnie.Oni tutaj wstawiają jakiś szajs i robią z tego tragedie na poziomie holokaustu .Popłaczcie sobie nad biednym konikiem :-) Napewno padł z wyczerpania i to zdjecię to pewnie ktoś zrzucił z jakiegoś zagranicznego serwisu .Łykają wszystko jak młody kaczor gnojówke :-)

ms250
2014-08-12 18:07:32
Ocena: 4(glosow:10)-+
Marmur 87 dobrze napisał. Jeśli tak się przejmujeci losem padniętych zwierzat , to zainteresujcie sie losem zmarłych rolników dzięki którym mamy co jeść.!!!! Ilu ich zmarło na polu ? tu jakoś nikt nierobi z tego afery na całą polske, przestańmy świecić światło i grzać domów bo ilu to górników zmarło w kopalni. Mniejszy rozgłos robicie lub wcale jak ludzie giną pracujac dla Was . Ael wkońcu to zwierzeta są najważniejsze.

GolfKarol
2014-08-12 17:52:40
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zas...rany koń był po prostu leniwy i nic by nie robił!!! Ludzie koń jest od tego że ma ciagnąć ciężary ,kiedyś konie orały pole od rana do nocy.Ma tyrać aż zdechnie ,bydle leniwe.Od tego jest

julek152
2014-08-14 00:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
do golfkarol, obys zdychał w ciężkich bolach............................

Marmur87
2014-08-12 16:54:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
A z ciekawości, ilu ludzi padło na skutek zawału czy wylewu wchodząc tą trasą? Znajdą się bez trudu, pewnie nawet dość sporo. Ilu dostało wylewu, ilu udaru itp. itd.? Koń to żywa istota, ma organy, które czasem zawodzą. Z oczywistych powodów nie przechodzą tak rygorystycznych badań jak ludzie to i okaz o słabszej pikawie czy z tętniakiem się trafi. To drugi koń dopiero, więc przy ilości wjazdów i zjazdów dziennie nie jest to żadna norma a zwykły przypadek. Tyle w temacie.

perun12345
2014-08-13 07:50:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Akurat te konie przechodzą badania szczegółowe, koń z chorym sercem nie został by dopuszczony do pracy. Tutaj chodzi o to, że miał tyle wjazdów i zjazdów, że padł ze zmęczenia.

RealityVSDelusion
2014-08-12 16:36:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Akurat tego dnia wchodziłem na Morskie Oko. Koń sie przwrócił i sie udusił o leje. Zaraz zawolali po nowego i Karoca jechała dalej. Mimo, ze 30 minut wcześniej zdechł koń to przy zjeździe z Morskiego Oka stała kolejka z 150 osobowa... Jeden, biały koń przy naszym 1,7h zejściu kursował w gore i dół tylko z 11 razy. Pędząc przy tym jak sie dało, zeby jak najwiecej ludzi pociągnąć. I tak 7 dni w tygodniu od 6 rano do 21...

blade121
2014-08-12 14:38:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitbull33
2014-08-12 13:14:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mi też jest żal tego górola. Kon mu zdechł i musi kupić nowego.

perun12345
2014-08-13 07:51:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie musi, bo zazwyczaj hodują i mają po kilka lub kilkanaście sztuk.

Haemorrhage
2014-08-12 12:58:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy przypadkiem robiący fotkę sam nie siedział dupskiem na bryczce? Kur...ludzie po górach się chodzi,a nie jeździ bryczkami,samochodami,crossami. Leniwe śmierdziele!

kermitzaba87
2014-08-12 12:26:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ciekawe ze tym się nie zajmą ekolodzy i obrońcy praw zwierząt... nooooo bo z tego kasy nie bedzie więc po co :)

ethnie
2014-08-12 12:47:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
zajmuja się, zajmują

kermitzaba87
2014-08-12 15:34:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
jakoś ich nie widać, jedyne co widać to martwe konie.

lola8940
2014-08-12 12:21:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jeszcze niedawno była tutaj dyskusja. Niektórzy nie widzieli nic złego w poruszaniu się przez turystów tymi bryczkami. To jest cena za ich lenistwo. Jak on musiał cierpieć, zanim do tego doszło? Mnie nie obchodzi gadanie, że ten koń był badany i "wyglądał" zdrowo. Prosiłam też o podpisanie petycji ws. likwidacji tych bryczek. Kto z Was podpisał, a kto zminusował mój komentarz?

ethnie
2014-08-12 12:49:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
tu nie ma do kogo apelować gdyż średnia wieku i IQ wynosi na tym portalu 15, poza nielicznymi wyjątkami of course. Tutaj nawet dodają cie do wrogów za bycie ateistą

Marmur87
2014-08-12 14:12:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zminusowałem bo pieprzycie głupoty. Taka prawda o was ekoterroryści. Jak myślisz, co po zakazie stanie się z końmi? Spokojnie będą sobie żyć, czy raczej trafią do rzeźni na kabanosy? Jako, że to konie pociągowe, raczej obstawiam opcje nr 2, bo po co komu w stadninie koń do pługa, a w rolnictwie za popularne to one już nie są.

ethnie
2014-08-12 15:14:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
I tak trafią do rzeźni ale po latach harówy,niestety jakieś ofiary dla słusznej idei zawsze są ale nie będzie następnych koni które będą traktowane jak żywy wóz. Marmur a ciebie gdzie wychowywali, bo normalny człowiek posiada empatię? U ciebie jej nie widac.

Marmur87
2014-08-12 16:42:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ciężko się gada z nawiedzonym. Po latach harówy to koń w rzeźni się nadaje co najwyżej na klej a nie koninę, ale mniejsza. Lewactwo chętnie ponosi ofiary, w imię idei. Tyle, że ani ci wyzwalani, nie specjalnie o to proszą, a to oni zwykle te ofiary ponoszą. W imię tych waszych idiotyzmów do bozi poszło grubo ponad 100 mln ludzi. Koń to zwierze, zwierze pociągowe więc ciągnie wóz. Proste. Czasem koń jako żywa istota ginie. Też się zdarza. A empatię to mam do górali którzy utrzymują z przewozów rodziny, a nie do zwierząt. Te są po to by człowiekowi służyć.

zbysiula154
2014-08-12 18:05:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Marmur87 swój chłop jesteś oszołoma ethnie nie przekonasz bo lewak to te brakujące ogniwo między małpą, a człowiekiem. Tu pieprzy trzy po trzy jaka to tragedia dla ludzkości bo koń zdechł, a dzieciaki do ZOO zaprowadzi i w niedzielą na obiad przepyszny rosołek u mamuni jeść będzie nie zastanawiając się z czego ten rosół jest? Ale wierz mi te eko świry pieprzą tak bo mają wszystkiego pod dostatkiem zarabiając na pieprzeniu takich głupot, ale w sprzyjających warunkach sami zabili by tego konia bodaj długopisem

ethnie
2014-08-13 09:16:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
zbyfiutku, tak dobrze mnie znasz...ale nie przypominam sobie żebyśmy byli gdzieś przedstawieni. Do zoo nie chodzę, rodziny nie mam, na obiadek nie jadam rosołu bo nie lubię. Tak jestem małpą człekokształtną jak i wszyscy przedstawiciele Homo sapiens. Ty może z gnoju powstałeś, miało być z gliny- nie wnikam. Wiesz czym jest człowiek bez idei? Worem na kości. Co do ekologii i ochrony środowiska to przekonasz się jak będziesz zdy...ł we własnym sosie w przeludnionym betonowym świecie, gdzie jedzenie i wodę będziesz miał racjonowaną. Do zobaczenia za 50 lat

zbysiula154
2014-08-13 21:14:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
ethine ty się lecz człowieku psychicznie piszesz takie bzdury, że się w pale nie mieści. Co ty masz za idee "zahamować rozwój" bezrozumny worze na kości jeszcze zrzutę zrób i temu koniowi pomnik tam postaw małpo człekokształtna.

lola8940
2014-08-14 16:44:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poczekam, kiedy ktoś z was będzie cierpiał, waszych bliskich i dzieci i kiedy nikt wam nie będzie chciał pomóc. Wtedy ktoś wam powie w twarz- "nie pomogę ci, bo i tak swiata się nie zmieni i nie będę robił z siebie pseudo empatycznego człowieka". Ja nie twierdzę, że człowiek ma przyzwolenie na znęcanie się nad zwierzętami, ani żadną istotą. Jeśli można oszczędzić czyjegoś bólu, a przynajmniej w jakikolwiek sposób pomóc, to się to robi. Nikt nikomu nie każe być bohaterem, ale chyba dla was podpisanie petycji jest nie lada wyczynem?

lola8940
2014-08-14 16:47:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
I kim wy jesteście, żeby sądzić, że jedna istota ma cierpieć, a inna nie? Przypominam,że mówimy o bryczkach wożących turystów na Morskie Oko dla ich wygody. PS. I ja nie jestem żadnym ekologiem, ale też nie jem mięsa. I w życiu nie skrzywdziłabym żadnej istoty, a na pewno nie tak niewinnej jak zwierzę.

zabarules
2014-08-12 12:13:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
Marmur87 - brawo, głos rozsądku na Wiosze!!!

Marmur87
2014-08-12 14:22:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja tam jak ta banda debili przepchnie swoje zakazy płakał nie będę, kabanosy do oscypka pasują jak ulał.

trumpor113
2014-08-12 11:13:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tia jechać w góry by się wozić bryczką ma taki sens jak ja bym chciał biegać a wsiądę sobie do auta. Konie też się męczą to wiadomo to mnie denerwuje, ale do szewskiej pasji doprowadzają mnie ekolodzy i te ich gadanie. Ok, konie trzeba dobrze traktować ale ten ich styl pisania artykułów... Jakbym słuchał 7-letniej dziewczynki, artykuły w stylu "wywiad z koniem" czy inne gównoburze na poziomie dziewczynki z przedszkola mnie nie przekonują, ba odpychają.

Marmur87
2014-08-12 10:52:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
Koń jest od tego by ciągnąć wóz, od czasu do czasu padnie któryś, normalne. Ludziom też zabronić pracy bo czasem który padnie przy niej? Koń był zwierzęciem pociągowym od zarania dziejów, dopiero dziś jakaś politycznie poprawna banda kretynów ma z tym problemy. Górale celowo zajeżdżają konie...wiecie debile ile kosztuje taki koń? Choćby z tego tylko powodu raczej im nie zależy by padały.

Marmur87
2014-08-12 10:54:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
A, na marginesie. Wszystkim ekolewakom i innym "obrońcom" koników, pragnę uświadomić, że po wprowadzeniu zakazu wszystkie te konie czeka emerytura we Włoszech. Dokładniej w rzeźni we Włoszech. Nikt nie będzie trzymał drogiego w utrzymaniu zwierzęcia dla samego trzymania.

lola8940
2014-08-12 12:24:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Żadne zwierzę nie jest stworzone do tego, by cierpiało i padało dla czyjejś przyjemności. Tak, przyjemności. Zwierzęta mają za zadanie człowiekowi pomóc i nic więcej. Człowiek sam wybiera, gdzie pracuje, co robi, jak źle się czuje, to idzie do lekarza. Zwierzę tego nie robi. A ci wszyscy "obrońcy koników" wypowiadają się za tych właśnie, którzy nie powiedzą, że coś ich boli, dolega, są zmęczone i na skraju wytrzymałości.

ethnie
2014-08-12 12:54:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
szkoda że nie urodziłeś w czasach niewolnictwa...

Marmur87
2014-08-12 14:16:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak, bo dla konia to ogromny wysiłek przewieźć bryczkę, jak który padnie to zaraz was tam horda z aparatami, jak 99% z nich nic się nie dzieje to nie piszecie. Nie zdziwiłoby mnie wcale gdyby któryś z ekooszołomów, wpadł na genialny pomysł by dla zdjęć konia nafaszerować ukradkiem jakimiś lekami, bo i takich nawiedzonych się spotyka wśród lewactwa. Jak coś nie jest prawdą, to prawdę trzeba stworzyć. Wasze podejście. Poza tym, mało kto doprowadzi konia do padnięcia, bo koń nie kosztuje 5 zł. No ale dla was to nie do pojęcia. Jak tak chcecie żyć w zgodzie z naturą to przeprowadźcie się do dżungl

Marmur87
2014-08-12 15:01:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dodam jeszcze, że 12 osób, dla 2 koni pociągowych to ŻADEN ciężar, ani praca ponad siły. No ale przecież wy wiecie lepiej...

ethnie
2014-08-12 15:18:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ty pewnie masz stadninę koni albo pewnie klinikę weterynaryjną, specjalisto od wszystkiego i niczego.Ja jestem ze wsi to wiem że wożenie przez konia tłustych zadów pod gorę to ogromny wysiłek, szczególnie latem

Marmur87
2014-08-12 16:45:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dlatego jadą po dwie sztuki, proste. Ze wsi? To musiałeś być wyjątkowo tępiony w dzieciństwie, bo tam takich pedałkowatych ekoterrotystów specjalnie nie lubią.

ethnie
2014-08-13 09:18:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
och naprawdę, pedałkowaty ekoterrorysta, może po prostu kobieta hę? A na wsi mieszka wiele mądrych ludzi którzy szanują swoje zwierzęta. Ale ty tego nie wiesz bo do tej grupy ci daleko

bierut1
2014-08-12 10:14:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
2014-08-12 12:29:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kiedyś to ludzie myśleli, że ziemia jest płaska, a chory psychicznie jest opętany przez diabła. Świat idzie do przodu, rozwija się, człowiek również. To oznacza, że nie musimy popełniać pewnych błędów. Konie zostały zastąpione maszynami. Tak, czy owak, te konie w polu pomagały rolnikom wyżywić rodzinę, ale nikt nie zmuszał ich do pracy dla przyjemności. A ludzie w polu jak zasuwali? Porównaj więc sobie wczasy w górach, tych korzystających z bryczek i ciężką pracę w polu rolników.

Marmur87
2014-08-12 14:59:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
A te konie to nie pomagają woźnicom utrzymać rodzin? Z roli w górach nie użyjesz, także zajmują się turystyką. Proste jak budowa cepa. Poza tym jak już parę razy pisałem. Konie gdy tacy idioci jak ty, zakażą używania ich dla przyjemności wylądują po prostu w fabryce kabanosów. No chyba, że się zrzucicie za paszę dla nich, by góralom opłacało się trzymać je bezproduktywnie.

bierut1
2014-08-12 15:08:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
2014-08-14 16:54:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty marmur ograniczony jesteś. Nie wiesz czym jest przykład, wyolbrzymienie? Gdzie wyczytaleś, że górale mają się zająć rolnictwem? Jak są tacy cwani szybko znajdą zajęcie. Inni nie mają konnych bryczek i też zajmują się turystyką i żyją. I tych zajmujących się turystyką tak wywyższasz,masz pewnie na myśli jedną panią, która żurawinę ze sklepu jako swojską sprzedawała. To co za górale, jeżeli oprócz konnych bryczek nic swojskiego nie mają?

mleczak
2014-08-12 10:08:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mozna byloby wprowadzic wynajem rowerow i skoczyl by sie ten syf tam...

trumpor113
2014-08-12 11:15:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tia, to powiedz to "Warszawce" którzy jadą w góry połazić na Krupówkach i powozić dupę w bryczkach...

muuka1
2014-08-12 10:05:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chciwość jednych i lenistwo drugich zabija te zwierzęta !

adrila
2014-08-12 09:57:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moim zdaniem to czy pada koń czy nie, jest zależne od jego właściciela - to do jego obowiązków należy znać zwierzę, dbać o nie i zapewniać godziwe warunki życia. Pytam się gdzie jest tak szacowna instytucja jak powiatowy lekarz weterynarii, gdzie jest toz i inne instytucji, które zawsze robią hałas. Gdzie sądy 24 godzinne? Za znęcanie się nad zwierzętami - a tak to należy interpretować - wszyscy powinni być karani poza kolejnością. Dlaczego te stare sbeckie i komuchowskie urzędasy nie ruszą się w teren, tylko siedzą i patrzą od kogo tu jeszcze nie brali łapówy. MASAKARA!

szczypior19925
2014-08-12 09:42:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
złapał flaka

luzak1977
2014-08-12 09:29:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Koń wybrał wolność.

bubciooo
2014-08-12 08:59:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
Szedłem na Morskie Oko w sobotę. Wchodząc na trasę jest regulamin, który mówi o tym, że może bryczką jechać (jak dobrze pamiętam) max 14 osób, a ile jedzie? raz 16, raz 20 i to wozy pełne grubasów, którym nie chce się ruszyć swojej du. Łza sie w oku kręci jak widziałem te ledwo kroczące konie lub spychane z góry pod ciężarem wozu. Mam nadzieje że zakażą w końcu tego jeżdżenia.

Atomman
2014-08-12 08:30:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
to jest zbrodnia !! nie wsiadajcie do tych zaprzęgów ! dla nich Koń to zarobek dla konia śmierć .....

Marmur87
2014-08-12 16:47:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Koń jest po to by pracować. Zapewnia ich rodzinom wikt. Weźmiesz ich na garnuszek po tym zakazie? Ludzie są ważniejsi od zwierząt, zwłaszcza zwierząt użytkowych. Ich wartość jest taka na ile są przydatne. Tyle.

wborkos3
2014-08-12 04:22:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
a ile koni ginie a ile durnyh turystuw sprawdzie statystyki a nie pierdolcie o koniah a kabanos kielbase wpierdalacie

zbysiula154
2014-08-12 01:14:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Bo koń od tego jest by ciągną w granicach swojej wytrzymałości oczywiście, a jeśli nie może to do rzeźni bo przecież szczytem lewackiego systemu opieki byłoby wysyłanie zwierząt na emeryturę. No chyba, że jurek go odkupi i przygarnie.

vilus
2014-08-12 10:43:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
zbysiula jak zwykle pier...lisz. Dobrze, że ludzi nie wywożą do rzeźni, bo nie chciałbym zeżreć takiego dziada jak ty.

zbysiula154
2014-08-12 17:39:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cała przyjemność po mojej stronie następnym razem, gdy zjeż przepyszny rosołek mamuni pamiętaj, iż ta kura została zamordowana przez złego pana w rzeźni, obdarta z pierza i wybebeszona, a przepyszną galaretkę na deserek nasz wrażliwi vilus-ek lubi?. Smacznego!

przemcic5628
2014-08-12 00:55:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BidaS
2014-08-11 23:50:32
Ocena: -6(glosow:8)-+
No jak ile jeszcze? Tyle ile koni zostało...kogo obchodzi durne bydle, które żre tyle że się prawie nie opłaca takiego biznesu prowadzić. Jak w ogóle można wstawiać zdjęcie z takim opisem? Co żal dupe ściska że to nie ty sobie te 5k na miesiąc zarabiasz prowadząc dorożkę ?

ethnie
2014-08-12 12:57:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
niestety ani serca ani człowieka w tobie nie ma...Kto jest teraz durnym bydłem?

Bajmen
2014-08-11 23:40:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak na serio to nie znamy dokładnych okoliczności tego zdarzenia. W sumie to koń może np złamał noge? ewidentnie coś jest z nim nie tak( jaks choroba?). Może też być zawał kto wie. Ogółem jestem ZA bryczkami ale uważam ze normy powinny być bardziej restrykcyjne. Np maksymalne obciążenie do 6 osób i max 4 kursy w ciągu dnia. Wiadomo koń to koń ale zeby po 20 razy zapierdalać na górę to już troche pod znęcanie podchodzi. Wiem bo niestety byłem świadkiem tego jak góral bił konie. Aż przykro się robi.

lola8940
2014-08-12 12:34:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wystarczy poszukać w necie i znajdziesz bez trudu informacje o zmarłym koniu. Co prawda podejrzewają zawał lub wylew, niezależne od jego wysiłku... Dla mnie to raczej oczywiste, że zdrowy koń nie pada na zawał. Ja jestem za bryczkami, ale na rynkach, starówkach, gdzie jadą po równej drodze kilkadziesiąt metrów, a nie wożą przepełnione wozy z turystami pod górę!

Marmur87
2014-08-12 16:49:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejny nawiedzony. Tak, pewnie to był zawał lub wylew. Tak, zdrowy koń, jak zdrowy człowiek takiego nie miewa. Niemniej zdarza się co jakiś czas koń ze słabszym sercem, tak samo jak człowiek. Profilaktyka kardiologiczna jest u nas kiepska u ludzi, a co dopiero u koni. Także daruj sobie takie brednie, koń jak człowiek, nie wiadomo kiedy zawału dostanie, na prostej drodze też może.

anonimm92
2014-08-11 23:06:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anubisgd
2014-08-11 22:45:28
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kulkaoolo
2014-08-12 15:55:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
co tylko potwierdza,że jesteś nienormalny

puszczyk82
2014-08-12 21:57:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
jestem góralem zapraszam,zobaczymy czyje rafy wyjadą.

menia1970
2014-08-11 22:41:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Powinno się tych turystów i zachlannych górali zaprzęgnąć do wozu i bacikiem po tych tłustych dupach wio

christoph91
2014-08-11 22:11:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Koń zdechł a oni dalej na tej furmance siedzą!!!!

BidaS
2014-08-11 23:54:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ta od tego nędznego konia co nie wytrzymał jest z tyłu ślepa maso..A nawet gdyby siedzieli na tym z tyłu to co? zapłacone? zapłacone! to baca zapier**alej po 2 konia bo by nie mamy całego dnia tu czekać!

hermanx2
2014-08-11 22:11:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
pierdo**** a połowa z was by wsiadła na tą bryczke !

bystry_kaziu
2014-08-11 22:08:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

StachTraktorzysta
2014-08-11 21:52:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Są już przecież samochody elektryczne w sprzedaży. Które mogą pokonać trasę na jednym ładowaniu do 400 km. Taki samochód jadąc z górki ładowałby akumulatory. Czy nie dałoby się zakupić kilka które by obsługiwały tą trasę ?

jesionamg
2014-08-11 22:31:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niee, bo to niezgodne z tradycją - musi być koń. Tylko Ci sami górale potem jadą do domu i wsiadają do swoich spalinowych samochodów :( Smutne jest to, że niby każdy to widzi a i tak ludzie wsiadają :(

pila_223
2014-08-11 21:49:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
2014-08-11 22:24:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelvoll
2014-08-11 21:45:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
czy ktokolwiek z was wypowiadajacych sie szedl nad morskie oko i widzial jak to wyglada? konie jada asfaltem pod gorke okolo 8km pozniej wracaja na dol. konie sa dwa po powrocie na dol konie sa zmieniane na wypoczete. nie jezdza caly dzien te same;] w Zakopanem jest wilgotno strasznie i goraco sami ledwo lazimy po gorach,ba ciezko jest isc ulica i nie pasc samemu a co mowic o takim koniu. nie sa winni woznicy lecz ludzie. dla mnie zalosne jest to ze czlowiek placi 50zl zeby wjechac i 50zl zeby zjechac 8km asfaltem gdzie nawet nie ma widokow a idzie sie bardzo przyjemnie. mlodzi ludzie w pelni

jokerssxx
2014-08-11 21:38:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gruba warszawianka wróciła nad Morskie Oko...

hedonistka
2014-08-11 21:21:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
w Łebie na wydmy ruchome jeżdzą auta elektryczne nikt nie katuje biednych koni niestety nie wiem dlaczego nie moga zabronic podwozki konno na morksie oko itp

leszkowaty
2014-08-11 21:52:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
kilku by chciało wprowadzenia "elektrycznych wozidełek" bo wtedy licencje dostały by od jednej do trzech firm. Nie wiem kogo i za ile by wtedy zatrudniali do prowadzenia tych pojazdów. No ale konie by nie cierpiały tylko kierowcy by przymierali głodem (jeśli by było jak w Krakowie)

hedonistka
2014-08-11 21:19:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
leszkowaty masz racje ze nie woznicy nie robie z tego z premydetadcja bo ja madrze zauważyłes jest w końcu zarobku. fakt nie chcieli zeby kon zdechl bo woaznica bedzie stratny kilka tysięcy zł dnia nastepnego. Ale te konie starsznie są chartowane i za duży cieżar dzwigaja te konie maja nawet ciezko isc truchtem pod gorke bez ludzi a co dopiero jak jest zaladowany kto byl ten wie bo widzial ze nawet z gorki w upal byly konie mokre od potu

Yaro35
2014-08-11 21:11:03
Ocena: -3(glosow:7)-+
o co tyle szumu.padl i tyle...ludzi codzinnie więcej umiera i szumu o to nie ma..

kriskus1
2014-08-11 21:03:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
ebane oscypki !!! dytki się tylko liczą.

Guru6969
2014-08-11 21:02:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jakieś marne te konie teraz robią :P A tak poważnie szkoda zwierzaka ale w sumie przynajmniej był pożyteczny przez długi czas, prawda...

kurwamac02
2014-08-11 22:29:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Guru6969
2014-08-12 11:54:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uwielbiam hejty prosto z GimBaZy jak ten do mojego postu :D Pozdrawiam :D

kurwamac02
2014-08-12 12:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Suuzi
2014-08-11 20:54:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
To wina nieuczciwych właścicieli-powożących, ale niestety w tych wozach najczęściej siedzą grubi ludzie, często z lodami, którym się nie chce isc pospacerowac (sama widziałam ostatnio jak byłam) a dobrze im by to zrobiło bo przecież wejście na Morskie Oko jest po prostu długim spacerem.

ErotiQue
2014-08-11 21:11:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niektórzy jeszcze na bryczki ładują wózki dziecięce, po kilka sztuk... Swoją drogą wejście na Morskie Oko nie jest jakimś trudnym szlakiem: asfaltowa droga cały czas, to nie wejście na Dol. Strążyską (choć trasa jest łatwa), że zamiast asfaltu są kamienie, czy na przeł. Przysłop Miętusi...

puszczyk82
2014-08-11 20:53:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
po pierwsze nie z 12 tylko z 8 i po drugie dostał "zawału" serca jak nie jeden człowiek i był badany przez weterynarza tydzien temu i był w dobrej kondycji więc dajcie już spokój

perun12345
2014-08-11 21:14:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Skoro tydzień wcześniej nie miał problemów z sercem, a tu jak twierdzisz miał zawał, to znaczy, że nie wszystko było w porządku.

ms250
2014-08-11 21:29:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
No zawał właśnie na tym polega ze pojawia sie nagle , podobnie jak u ludzi ,

perun12345
2014-08-12 06:31:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zazwyczaj niewydolność wieńcowa prowadzi do zawału, więc wybacz ale to się da wykryć i leczyć wcześniej;)

puszczyk82
2014-08-12 22:04:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
weterynarz sie znalazł, mieszkam w górach tu sie urodziłem i wiem co tu sie dzieje,mój ojciec od 40 lat hoduje konie.mój sasiad ma trzy i konie sa tu traktowane bardzo dobrze wiec japa!

rzeznianumer5
2014-08-11 20:45:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zarządowi TPN wypadałoby przypomnieć, że mamy XXI wiek i przynajmniej od zeszłego do dyspozycji pojazdy o napędzie akumulatorowym. Grubasy mogliby wjechać nad morskie oko, ekoterroryści byliby zadowoleni, górolom dalej wpadały by dutki a TPN nadal ciągnąłby kasę za zezwolenia. Ja nie rozumiem dlaczego tego problemu nie można rozwiązać od ponad pół wieku.

ms250
2014-08-11 21:28:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
A gdzie w akumulatroowych masz ekologie??? ładowanie z gniazdka z elektrowni, do tego tony elektro smeici i to nazywasz ekologią?

asiaslu
2014-08-11 19:57:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
To się nigdy nie skończy, bo najważniejsza jest KASA, nie życie, nie szacunek, nie godność, nie człowieczeństwo, tylko KASA!!! :/

r1311
2014-08-11 19:53:39
Ocena: 26(glosow:48)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Qantex
2014-08-11 19:42:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Turyści się nie przejęli że koń padł a ja mam się przejmować????

adwer
2014-08-11 19:37:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
gardzę takim pseudoturstami, którzy dla zamiast z buta wolą przeładowana furmanką jeździć! Niestety jest popyt jest podaż, a szkoda...

tyfus777
2014-08-11 19:11:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
w tym momencie jest ograniczenie, że jedną furmanką może jechać max 12 osób, niestety niektóre "piękne panie" mają pośladki jak ten padły koń i stąd ten wypadek

barszysz
2014-08-11 19:07:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
To jest zwierzę, a niektórzy próbują je traktować na równi z ludźmi... Po to są zwierzęta pociągowe, aby ludzi, którzy nie mają ochoty się męczyć, wwieźć na górę. Nie rozumiecie, że to właśnie ci ludzie płacą za ich jedzenie, spanie, leczenie itp. itd. dziesiątki koni, jeden padnie i lament. Człowiek umrze i większośc przejdzie obojętnie poza najbliższymi...

LenaK
2014-08-11 19:43:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokladnie. Chyba co poniektorzy zapomnieli ze konie to zwierzeta pracujace i zdarza sie jeszcze dzis, ze wykonuja orke, co wydaje sie byc ciezsze niz ciagniecie wozu z turystami. Zwierzeta rowniez bywaja chore, maja wady serca, przez co dochodzi do niewydolnosci.

cebulak666
2014-08-11 20:15:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
no tylko, ze sa zmuszane do tego, nie maja nic do powiedzenia (np niemam sily dalej isc pod ta gore), a jesli chodzi o zwierzeta pociagowe to prawda ale to nie maszyna

perun12345
2014-08-11 21:18:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Macie racje, że to są zwierzęta pracujące, ale nawet im należą się odpowiednie warunki pracy, a niestety z przestrzeganiem tych warunków przez tamtejszych górali jest bardzo słabo.

mikolaj_pl
2014-08-11 19:00:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy tam pracują sami koniobijcy.

Ustiao
2014-08-11 18:57:41
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jeszcze nie tak dawno na kopalniach pracowały konie i pracowały az do smierci. Kon jest po to, zeby pracowac na siebie. Jeszcz w niejednej wsi konie obrabiają pole i jest to na pewno bardziej meczace niz wozenie turystów.

perun12345
2014-08-11 21:21:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pola nie obrabiasz przez kilka miesięcy codziennie po 10 godzin. Po za tym oprzyrządowanie jest lżejsze niż wóz plus zazwyczaj koło 10-12 turystów.

kurwamac02
2014-08-11 22:35:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszkowaty
2014-08-11 18:47:18
Ocena: 4(glosow:18)-+
myślicie ze woźnica z premedytacja zajeździł "patataja"? przecież to jest jego źródło zarobku i to nie tanie źródło

zbrodniczyzboj
2014-08-11 19:47:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Prawdopodobnie nieodpowiednio dobrał rasę. Rasy zimnokrwiste raczej by ducha nie wywinęły, przy takim załadunku. To tak, jak by jamnika do zaprzęgu zaprząc.

ms250
2014-08-11 18:35:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeszcze troche to nie bedzie wolno muchy czy komara zabic bo bedzie problem.

ms250
2014-08-11 18:30:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
Idioci tyle set lat koń robił dla człowieka i nie w takich warunkach tylko o wiele gorszych, na polu i było dobrze, zdychały i będą zdychać. Ludzie też umieraja w domu w pracy i co też trzeba zakazać pracować?? Jak rolnik zejdzie na zawał w polu to co należy wprowadzic zakaz produkcjii roślim, to z czego bedziecie zyli mieszczuchy? Tak jak ktoś napisał, zwierze jest ważniejsze od człowieka, tak samo jak drzewa teraz. ZAstanówcie sie ..

jacek1157
2014-08-11 18:58:33
Ocena: 0(glosow:12)-+
Tak tylko jak koń pracuje to trzeba mu dać odpocząć.Nie cierpię tych tępych górali z tą ich pedalską gadka.

puszczyk82
2014-08-11 20:55:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
nareszcie mądra wypowiedz

perun12345
2014-08-11 21:24:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przecież nikt im nie chce zakazać wożenia, byle nie zmuszali koni do ciągnięcia wozu codziennie po 10 godzin. Idź tak pracuj zobaczymy czy dasz radę. Jeśli chcesz traktować zwierzęta która pracują dla człowieka tylko jako rzecz, to życzę powodzenia, bo szybko Ci tych zwierząt zabraknie.

kurwamac02
2014-08-11 22:37:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-08-12 22:08:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie jeden tutaj pracuje i to dłużej i apropo jacek pedałów u nas to jest najmniej w swiecie jak sie jakis pojawia to tylko przyjezdny!

arkadiusz_1992
2014-08-11 18:22:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
bo tam zamiast koni z bacami mogliby zrobić wypożyczanie rowerów.Tylko pewnie jak to w naszym kraju,chodzi o wpływy i kasę

WiochMaster90
2014-08-11 18:06:27
Ocena: 1(glosow:11)-+
Mogliby sami ruszyć dupy zamiast męczyć konia,nie odpadną im nogi jak sami wejdą.

kermitttt
2014-08-11 18:02:09
Ocena: 5(glosow:9)-+
Góral zrozpaczony. Musi nowego konia kupić.

bazant59
2014-08-11 14:33:29
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bula76
2014-08-11 18:41:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
a co Górale zrobią z końmi jak zostanie wprowadzony zakaz. Spróbuj się domyśleć?

logan78
2014-08-11 20:52:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
zabiją wszystkie konie ??? o Boże !!! masz racje durniu...nadejdzie zagłada koni i zjemy je wszytskie w kabanosach

ytrewq654321
2014-08-11 12:22:51
Ocena: 4(glosow:14)-+
A jak leżał na tej samej drodze facet, który miał zawał serca to zatrzymały się tylko 2 osoby... Z tego waszego gadania wynika, że koń jest wyżej w waszej hierarchii niż człowiek. Zastanówcie się!!

logan78
2014-08-11 20:56:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
a co ma wspólnego znieczulica ludzi na ludzi do katowania zwierząt ? nie rozumiem.w jakiej hierarchii ? człowieka zwykły pies może zagryźć a co tu mówić o hierarchii

StachTraktorzysta
2014-08-11 22:01:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Różnica jest taka, że ten facet mógł odpocząć, zatrzymać się kiedy chciał. Mógł zawrócić. Koń był cały czas poganiany batem, a zatrzymał się jak już padł ze zmęczenia. Dotarło do ciebie.

cubajszpil
2014-08-11 09:57:50
Ocena: -5(glosow:21)-+
po to jest koń żeby pracował, a nie żeby żarł za darmo

LuskaI23
2014-08-11 18:03:27
Ocena: 0(glosow:14)-+
To że Ciebie szef traktuje jak śmiecia nie znaczy, że tak powinno być wszędzie. Koń jest po to, żeby pomagać w pracy, a nie wozić dupy leniwych turystów. A woda, odpoczynek i jedzenie należy mu się nawet jak spędzi cały dzień w stajni. Poza tym Ty tyle lat nie pracowałeś i rodzice dawali ci żarcie za darmo.

sarna
2014-08-11 19:25:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
to samo możemy powiedzieć i o człowieku a już to widzę jak chętnie oddałbyś życie by móc zapłacić rachunki i mieć co żryć

twojakochanka
2014-08-11 08:56:28
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pirotechnic
2014-08-11 18:00:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Szkoda, że do szkoły za podatki innych się nie chodziło i widać co wyrosło.

ratinka
2014-08-11 18:07:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Koń jak też pies ty kretynie bez szkoły nie ma wyboru i opiekują się nimi ludzie. Także my ponosimy odpowiedzialność za zwierzęta i na nas spoczywa obowiązek opieki nad nimi (tymi udomowionymi ofc). A ty jesteś kolesiem pozbawionym jakiejkolwiek empatii wiec szkoda wogole rozmawiać z tobą.

acer326
2014-08-11 05:35:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Leniwych idiotów nigdy nie zabraknie,mogą się skończyć konie na Morskim Oku

Krzysiek_28
2014-08-11 01:34:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
To chyba powinno być karalne... Zamęczyć zwierze ;/ Ja mam takie zdanie o góralach że to najbardziej tempi ludzie w Polsce !

thor102
2014-08-11 00:01:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
do puki bedziecie jezdzic na tych bryczkach pajace jedne to to sie nie zmieni ps nie lubie gór i górali

malgolina
2014-08-10 23:22:04
Ocena: 2(glosow:10)-+
Podobno jego śmierć nie była wynikiem ciężkiej "pracy", ale ja i tak sądzę, że przyczyniło się do tego ciąganie w górę i w dół leniwców.

jurek1102
2014-08-10 23:27:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
Gosiu no ja się na tym nie znam, ale czy to normalne by koń ciągnął wóz z 12 osobami?

perun12345
2014-08-11 10:18:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zazwyczaj są zaprzęgnięte 2 konie, więc dadzą radę, jednak ważne jest aby woźnica o nie dbał, dawał im wystarczająco często jeść i pić i chwilę odpoczynku, a nie tak jak robią czyli przez 10 godzin ciągła praca, krótkie przerwy i maks 2 posiłki przez ten czas.

zimnylechh
2014-08-10 23:16:47
Ocena: 6(glosow:14)-+
dutki, dutki cepry jedne
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  UUUpppsss
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Dla kolegi pytam ...
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
Dodano: 09.06.2018, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (46) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0