lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 17.08.2014, 07:37:23   przez: Faja34
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 261  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
koczmen3
2014-09-20 20:28:37
Ocena: 22(glosow:76)-+
1. Jest demokracja - Nie podoba ci sie, że państwo daje na kościół - głosuj na tych co tego nie popierają. 2. Co ci do tego, że ludzie dają na Kościół i pomniki? Ty dajesz? Nie. No to o co ci chodzi? 3. Prawie każdy krzyczy, że lepiej dać na szpital zamiast na Kościół. A ja sie was pytam: Ilu z was dało na szpital w ostatnim roku?

gd1212
2014-09-23 20:51:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
jak juz pisal kolega to jest bazylika swietej jadwigi w trzebnicy i stoi juz tam bardzo bardzo dlugo i w takiej postaci jak ma zdieciu od samego poczatku a ten baran co dal to na wioche to niech sie puknie w leb i troche poczyta o bazylice to wtedy niech publikoje zdiecia tez nie jestem za przepychem ksiezy ale to sanktuarium nie jest temu nic winne a ten co to wstawil to bezmozg i idiota

ukland
2014-09-23 01:13:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
zagłosuj debilu a nie siedzisz przed kompem-a bez wiary w cokolwiek staniecie się bezładną masą sterowaną przez muzłumańców albo unię jewropejską (nie wiem co gorsze)

antony
2014-09-22 00:18:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fxspeed
2014-09-21 23:24:08
Ocena: -4(glosow:8)-+
ilu tu świętoszków hohoho.......katolickie państwo masakra.....tu nigdy nie będzie dobrze

cucek4
2014-09-21 20:08:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
To jest Bazylika Świętej Jadwigi w Trzebnicy. Więc baran który dał to na wioche nie posiada żadnej wiedzy kiedy to było zrobione!!!!!! Czep się swojego portwela i wydatków. A jak byś się orjętował Święta Jadwiga prowadziła sierociniec dla dzieci !! Bazylika ma status Zabytku Klasy 0 !!! Więc zmień ilustracje do swojego komentarza albo usuń to!!!!!!

cucek4
2014-09-21 20:07:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest Bazylika Świętej Jadwigi w Trzebnicy. Więc baran który dał to na wioche nie posiada żadnej wiedzy kiedy to było zrobione!!!!!! Czep się swojego portwela i wydatków. A jak byś się orjętował Święta Jadwiga prowadziła sierociniec dla dzieci !! Bazylika ma status Zabytku Klasy 0 !!! Więc zmień ilustracje do swojego komentarza albo usuń to!!!!!!

Faja34
2014-10-01 08:55:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co mi zrobisz jak nie usunę? Napisz bo spać po nocach nie mogę.

venom415
2014-09-21 19:17:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzieje Apostolskie 17, 24-25 Bóg, który stworzył świat i wszystko na nim, On, który jest Panem nieba i ziemi, nie mieszka w świątyniach zbudowanych ręką ludzką i nie odbiera posługi z rąk ludzkich, jak gdyby czegoś potrzebował, bo sam daje wszystkim życie i oddech, i wszystko.

venom415
2014-09-21 19:16:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

paja-cyk
2014-09-21 19:14:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kupcie sprzęt do szpitala to będzie leżał nieużywany bo nfz nie ma pieniędzy.

GangBangStyle
2014-09-21 16:25:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widzę że bardzo wielu ludzi nie potrafi przyjąć do wiadomości że KOŚCIÓŁ DOSTAJE KASĘ RÓWNIEŻ OD PAŃSTWA.. Jak kretyni dają dobrowolnie hajs na nowy złoty pałac dla księdza to jest ok, ale jak te pieniądze pochodzą z naszych podatków to już nie jest kolorowo.. Zrozumcie że WSZYSCY świadomie czy nie, płacicie na tą hołotę..

stoney
2014-09-21 16:19:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie bardzo rozumiem: dajesz i masz pretensje, że budują katedry; czy nie dajesz ale dupsko napinasz?

Marmur87
2014-09-21 15:44:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie, rozdawanie potrzebującym to najgorsze co można zrobić. Tylko ich to rozleniwia i uzależnia od socjalu. Od budowania nie jest w ogóle państwo. Przeciwny oczywiście jestem dotowaniu budowania kościołów z kasy państwowej, ale gdy kasa pochodzi np. z zbiórki przez wiernych to nie mam do tego żadnego problemu. Ich kasa to ich decyzja co i czy w ogóle cokolwiek za nią wybudują.

kbrowarek
2014-09-21 15:38:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Brawa dla autora Kośćiol karmi ciemnote swoimi naukami a sami maja swietosc w dup.ie

kwisniew
2014-09-21 15:09:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pierwsze przykazanie z Dekalogu ( wersja z PŚ, a nie z katechezy, dlatego zakładam, że 90% KATOLIKÓW jej nie zna, bo nigdy samodzielnie Biblii nie przeczytała ) "Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego co jest na ziemi nisko ani tego, co jest w wodach pod ziemią! Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia............"

Yaoi666
2014-09-21 14:17:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Warto zauważyć, że idąc do kościoła czasami jak się spojrzy na tacę to jest tyle pieniędzy, że starczyło by na porządny obiad dla dajmy na to 20 potrzebujących ludzi. A to tylko taca z jednej mszy.

TemidaandCo
2014-09-21 13:43:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Boze, prosze chron mnie przed swoimi wyznawcami.

redzi301
2014-09-21 10:48:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
Du.pa boli z tym kościołem i wiarą , co komu to przeszkadza , nikt nikomu nie każe tam chodzić i wierzyć i dawać datki , maść na ból du.py dla wstawiającego się należy .

TemidaandCo
2014-09-21 13:33:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
2014-09-22 16:42:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
@redzi - mylisz sie, ciemnota i zabobony nie przeszkadzaja. Jej wyznawcow latwiej jest manipulowac i pozbawic pieniedzy. Im wiecej nawiedzonych tym wiecej zarabiaja "oswieceni", zawsze tak bylo i zawsze tak bedzie.

redzi301
2014-09-23 21:00:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
caleanka wolę to niżeli islam i ich szariat , religia chrześcijańska była od wieków jest i będzie w Polsce i nic tego nie zmieni , a takie memy to do kosza wrzucić należy . Mamy wolność słowa i wyznania , każdy może sobie wierzyć w co chce ale nie powinien opluwać inne religie bo np u muslimów to by takiego delikwenta ukarali srodze za obrażanie uczuć religijnych .

Faja34
2014-09-26 14:01:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolo, mnie dupa nie boli. Wiara katolicka, też mi nie przeszkadza. Przeszkadzają mi przedstawiciele kk, ich obłuda,hipokryzja...... Przeszkadzają mi też przedstawicie władz państwowych, którzy na siłę włażą purpuratom w du.y. Jest to obrzydliwe i niesmaczne. Cieszyłbym się bardzo, jakby był widoczny rozdział państwa od kościoła. Bo jak na razie jesteśmy państwem wyznaniowym.

caleanka
2014-09-21 09:29:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kazda religia jest narkotykiem i trucizna dla prostych ludzi, pozbawionych wlasnego rozsadku. Jak rak na zdrowym ciele narodu, szczegolnie w Polsce.

alex620
2014-09-21 09:09:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
siemka a ja powiem krotko polscy ksierza sa zacofani i to bardzo klepią regołki wogole nie znaja prawdziwego zycia dla nich liczy sie by oni mieli nie ludzie to tyle w temacie dowidzenia bua ha ha ha

krzychu2301
2014-09-21 06:08:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
ile dałeś c h u j u potrzebującym w ciągu swego zasranego życia? tylko bądź szczery.

caleanka
2014-09-21 09:12:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Potrzebujacym ksiezom KK? NIC.

Faja34
2014-09-22 12:52:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Patrz w lustro. Zobaczysz tam większego "członka" Co do szczerości........matka mogła cię połknąć, albo wypluć. Tyle w temacie szczerości. Ps tyle dodrze, że błędu nie zrobiłeś.

redzi301
2014-09-26 18:23:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niezależnie od wszystkiego , kultury ci brakuje Faja34 , powinieneś się spalić ze wstydu , niesmaczne to i obrzydliwe . Niskich lotów te wypociny twoje .

Faja34
2014-09-27 15:16:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
redzi pisanie przez krzycha "c.h.u.j.u" jest kulturalne? Patrzysz wybiórczo, czy po prostu mnie nie lubisz?

redzi301
2014-09-29 00:10:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Faja34 nie lubię wódki wolę piwo . W ten sposób wyrażać się o czyjeś mamie to trochę nie na miejscu , należy się nie schodzić na tak niskie poziomy jak krzychu2301

DkNG
2014-09-21 01:55:38
Ocena: 8(glosow:10)-+
W większości cywilizowanych krajów kościół płaci podatki i nie jest dofinansowywany przez państwo a i tak daje rade i wierni mają kościoły tam gdzie ich potrzebują... tylko mniej złote a ich duszpasterze jeżdżą mniej kozackimi furami... u nasz traktowanie kk to jakaś farsa... gdyby tylko opodatkować kościół i zalegalizowac konopie to dziura budżetowa zmniejszyłaby sie o połowe a i tak wierni mieliby gdzie sie modlić a ci co i tak palą robiliby to na legalu... ale po co? tradycja i koniec po co nam postęp prawda? tępa zaściankowa mentalność przez która cierpi cały kraj

sebololo
2014-09-21 00:59:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
Najbardziej dziwi mnie matołectwo piszących że to nie z ich pieniędzy. Przez to że Polak był papieżem bardzo długo jeszcze będziemy zaściankiem.

minimale_ldz
2014-09-21 00:57:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po to, szanowny kolego, że pieniądze albo są w kościołach, albo w bankach. Polska 2014 roku jest najlepszym przykładem tej zasady. ludzie odeszli od Boga i są parobkami we własnym kraju.

kawalrafala
2014-09-21 00:52:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ninjaassasin
2014-09-21 00:06:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ninjaassasin
2014-09-21 00:04:22
Ocena: 0(glosow:12)-+
Jestem dumny. Moje demoty, które nie weszły na główną lądują tutaj na głównej :) Kopiujcie i wklejajcie, walczmy razem z czarną zarazą.

siak
2014-09-20 23:58:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
ciekawe ilu z oburzających się na te wydatki dało pieniądze np. na budowę jakiegoś kościoła albo zamiast na kościół np. na szpital... hipokryci.

RuterFull
2014-09-20 23:06:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
Za moje nie budują więc niech budują jak największe...

sagem3
2014-09-20 22:44:27
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-09-21 10:04:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
I kto teraz jest glupkiem?

R-1962
2014-09-20 22:39:38
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nie ma to jak grzebać w CUDZYCH portfelach i majtkach,prawda,autorze ?

Antek999
2014-09-20 22:38:16
Ocena: 4(glosow:12)-+
I niech buduje co sobie chce. Jeszcze brakuje tego żeby mi jacyś bolszewicy narzucali na co mam dać pieniądze a na co nie.

exelero
2014-09-20 22:37:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
tak to jest wiocha!!!

sdm666
2014-09-20 21:07:15
Ocena: 10(glosow:16)-+
Cieszmy się że Polska jest katolicka, gdyby było większe zróżnicowanie mielibyśmy to co w Niemczech - nawał brudasów. Ja wymagam tylko jednego, opodatkowania tej instytucji i ograniczenia przywilejów księży.

tomi2000
2014-09-20 22:14:44
Ocena: 1(glosow:11)-+
To, że nie mamy tylu ciaptych co w Niemczech czy Francji to zasługa tego, że jesteśmy biedni a nie katoliccy.

gajcy
2014-09-20 20:30:18
Ocena: 3(glosow:9)-+
Polska w letargu jest przez naszych złodziei politykow i ignorantów , za cud polityczno gospodarczy odpowiedzialni sa politycy i urzednicy, i nie ma co zwalać na kosciol , Marsjan, globalne ocieplenie, to banda nigdy nie nasyconych urzednikow politykow winna jest zapaści gospodarczej,

koczmen3
2014-09-20 20:28:37
Ocena: 22(glosow:76)-+
1. Jest demokracja - Nie podoba ci sie, że państwo daje na kościół - głosuj na tych co tego nie popierają. 2. Co ci do tego, że ludzie dają na Kościół i pomniki? Ty dajesz? Nie. No to o co ci chodzi? 3. Prawie każdy krzyczy, że lepiej dać na szpital zamiast na Kościół. A ja sie was pytam: Ilu z was dało na szpital w ostatnim roku?

Faja34
2014-09-22 06:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z moich podatków idą pieniądze. To jak, daję czy nie daję?

gajcy
2014-09-20 20:25:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ok 3 miliony osób pracuje w budrzetowce , znaczna wiekszosc to pasożyty ktore zyja z podatkow ludzi , maja wieksze pensje niz ci których okradają podatkami, biora lapowki , robia trudności w każdej dziedzinie,to sa pasożyty , i nie mam na mysli nauczycieli, lekarzy itp. Mam na mysli biurokratów ZUSu ,skarbówki , administracji, to oni budują wielkie katedry, najpiękniejsze budynki w miescie to pałace ZUSu i skarbówki, limuzyny, obiady .przywileje. Prawdziwych pasożytów nalezy szukac w administracji panstwowej a nie w kosciele. I tylko ślepy lub o lewicowych poglądach tego nie widzi

sebkop
2014-09-21 12:52:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po części masz rację, ale nasze państwo jest świeckie i nie mam ochoty aby moje podatki szły na kościół, dlaczego płacimy haracz obcemu państwu.?

Schwab
2014-09-20 20:14:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
Na zachodzie masz swietny przyklad co sie dzieje, gdy te nasze kapliczki sa wyburzane. Osmoleni towarzysze z pustyni stawiaja w zamian swoje, ale za ich wyburzenie ucinaja ci glowe i zbiorowo gwalca twoja zone i dzieci.

caleanka
2014-09-21 09:18:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Twoj rozum na starosc zostal zgwalcony.

Schwab
2014-09-21 12:01:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
@celeanka twoj nigdy nawet nie istniał.

HybrydXXL
2014-09-20 19:57:25
Ocena: 1(glosow:15)-+
Bando ciemniaków naskakujących na Kościół: tu się rzucacie, a że ZUS przepierdala miliony, a że na centrum kultury żydowskiej w Warszawie poszło ponad 180mln, a że rząd sprzeniewierza pieniądze i cycka nasze społeczeństwo milczycie!!!! Na to co ważniejsze tak kipcie jak na kościół, to może będzie choć o 5% lepiej...

mariusz669
2014-09-20 20:38:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dodał bym jeszcze dożywotnie renty dla 50 000 żydów dożywotnio za holokaust. A co tam, stać nas. A wogóle holokaust to nasza wina przecież.

gajcy
2014-09-20 20:58:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dodaj jeszcze latanie tuska do domu , no i afery PO

YaPaE
2014-09-20 19:55:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie chcesz nie dawaj, są ludzie co dają i dla nich są budowane wiec w czym problem? Po to żeby dodać fotke i żeby sie poużalać nad soba

bitter-sweet
2014-09-20 19:45:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wyobraź sobie, że najcenniejsze pozostałości starożytnych cywilizacji to dzieła właśnie o tematyce sakralnej. Kate­dry w Polsce i Europie są już zja­wi­skiem histo­rycznym i ogólnie w Euro­pie nie buduje się już nowych katedr. Natomiast kościołów w Polsce buduje się dużo, ale pieniądze pochodzą głównie z ofiar wiernych i od sponsorów.

terefere1985
2014-09-20 19:25:27
Ocena: -3(glosow:13)-+
To większość narodu jest chora, że się na to godzi. To, że państwo daje pieniądze na kościół to uj... Ludzie sami pieniądze dają tym nierobom, co sieją obłudę. Założę się, że większość z Was tutaj się bulwersujących daje pieniądze im np. za ślub, chrzest itd. Teraz powiedźcie, czy dzięki temu jesteście lepszymi ludźmi? Bardziej kochacie się jeśli ślub jest kościelny a nie cywilny? Naprawdę jest to wielka różnica? Czy by wierzyć trzeba być polanym wodą za brzdąca? Czy by wierzyć trzeba nosić na tacę itd?????? Cały naród jest winny szerzącej się "zarazy". Plebs się do tego przyzwycza

Fleuri
2014-09-20 19:40:48
Ocena: 5(glosow:9)-+
a co komu do tego jak ktoś swoje własne pieniądze wydaje... jak masz własne pieniądze to możesz je przeznaczyć nawet na fundację ratowania tęczowego jednorożca. A poza tym, większość tych obiektów to zabytki, a jakoś inne narody nie niszczą swojego dziedzictwa narodowego

gajcy
2014-09-20 20:28:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
Na slub cywilny tez musze dac pieniądza , za kazda czynność urzędnika nieroba musze placic , w kosciele mam wybor, chce to daje na bandę urzędniczych pasożytów musze dawać bo jak nie dam 70% moich zarobków to mnie zamkną do więzienia. A czy jestem ciemniak czy nie czy daje na kosciol czy nie to juz moja sprawa bo moje pieniadze.

terefere1985
2014-09-21 00:03:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
FLEURI Mi to zwisa na co dajesz pieniądze. Ja tylko piję do ludzi, którzy psioczą na to, że kościół buduje coraz to nowe pomniki itd. zamiast dawać na cele charytatywne. A przecież osoba dająca na kościół sama wspomaga takie rzeczy. Nie będę tłumaczył dalej, bo myślę, że jesteś na tyle inteligentny/na by zrozumieć o co chodzi. GAJCY. Chcesz to dawaj im te pieniądze, ale później nie bulwersuj się, że pieniądze idą na cele, które opisane są w absurdzie xD

scahtten
2014-09-20 19:18:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-09-20 19:08:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xvxFUxvx
2014-09-20 19:02:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Na kościół nikt przymusowo nie musi dać, a jak ktoś chce dać potrzebującemu to niech da osobiście i nie robić problemu, albo wspierać akcje np. na operację jakiegoś dziecka

kazsu
2014-09-20 19:25:18
Ocena: 1(glosow:11)-+
A podatki na kogo idą, opłaty klechów, katechetów....U nas w tak małej miejscowości są 3 kościoły a szpitala żadnego.Ciemnota górą.

gajcy
2014-09-20 20:47:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Podatki ida na 3 miliony budrzetowych pracownikow politykow, z tych 3 milionow duza czesc to prawdziwe pasożyty, nic nie wnoszących do dobrobytu ogólnego, a okradająca mnie z 70 % moich zarobków.

fekaliator
2014-09-20 21:13:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
kazsu, to mieszkasz gdzieś głębiej niż w czarnej dupie. Podaj nazwę miejscowości, bo nie daję ci wiary w te brednie

clemens.huber
2014-09-20 18:31:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Racja bucu jeden,ale sie przyjzyj kwotom dla politykow,urzednikow,miesieczne 80 000zl dla kraski z tvp,za miliony ktore ida na organizacje lgtb,na zasilki brudasow i czarnuchow ktorzy niewiadomo po co sa w tym naszym pieknym Kraju!

gajcy
2014-09-20 20:57:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gadasz do lewicowego działacza, którego boli torze ludzie dobrowolnie daja na kosciol , a on musi krasc w podatkach by miec na swoje zycie

Faja34
2014-09-22 07:03:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
"torze" gajcy, a co na to słownik? Lewicowy działacz? Co ty masz w tej głowie? Jak włożysz stopery w uczy to będziesz miał naczynie próżniowe.

wiesiooo
2014-08-18 04:02:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiadomo czemu Polska biedna.....

gajcy
2014-09-20 20:50:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Polska jest biedna bo ma niewspółmiernie duzo pasorzytow biurokratów do tych co uczciwie pracuja wytwarzające jakies dobro, Polska jest biedna bo ma politykow złodziei , aferzystów, i nie ma co zwalać na kosciol , Marsjan , zielonych ludzików , czy inne tornada,

krysstianlevy
2014-08-17 20:38:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
RACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wiekszosc zostala wybudowana dawno a teraz za grube miliony remontuja .STOP WYZYSKOWI I ZŁODZIEJSTWU PRZEZ KRAWACIARZY KOŚCIELNYCH

michau_n
2014-08-17 20:14:43
Ocena: 9(glosow:11)-+
akurat większość została wybudowana setki lat temu łącznie z tym z obrazka

SzeResZ
2014-09-20 21:26:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Akurat to nie zmienia faktu, że ciągle powstają nowe i tańsze od tych już powstałych nie są. Zwykle są droższe.

energyman00
2014-08-17 16:33:32
Ocena: 6(glosow:20)-+
Dokładnie na Świątynia Opatrzności Bożej ostatnio 6 mln zł poszło !!!!!!!!!!!!! czy to nie jest chore !!!!!!! Lepiej to na szpitale i ludzi w potrzebie niż na świątynie dawać Polska to popierdolon* kraj

figuraszko
2014-09-20 23:42:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
za 6 mln zł, to dla Ciebie na izolatkę tylko wystarczy w odpowiednim szpitalu.

atyll
2014-08-17 16:07:25
Ocena: 5(glosow:13)-+
pięknie ujęte, szkoda tylko, że możemy sobie popierd***ć tutaj a w rzeczywistości robi się coraz gorzej i nic z tym się nie robi..

gajcy
2014-08-17 13:35:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
A Polska w letargu jest nie przez kapliczki kościoły , tylko przez debilne rzady i zlodziejska politykę fiskalna ktora utrzymuje cala bandę pasorztow.

Faja34
2014-08-17 14:20:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie zapominaj o Suchockiej i konkordacie. To od tego się zaczęło.

gajcy
2014-09-20 20:55:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Faja konkordat nic nie ma do polityki PO nie gadaj głupot , ustawy gospodarcze podatkowe prawne. ustalają politycy , urzednicy , . Nie bredz. 3 miliony ludzi pracuje w budrzetowce, i zyje na koszt tych co pracuja , mnie panstwo zabiera 70% pensji. Ty chyba jestes tez z budrzetowki.

Faja34
2014-09-23 08:22:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Konkordat nic nie ma do polityki? Jesteś ciemny jak tabaka w rogu. Jak chcesz poznać moje poglądy i merytorycznie podyskutować, przyjedź do Katowic. Ps tobie państwo zabiera 70%? Masz jakieś przywileje? Mnie państwo okrada z 83% zarobionych pieniędzy.

gajcy
2014-08-17 13:32:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co do do finansowania panstwa z moich pieniedzy to po pierwsze panstwo polskie okradło po wojnie KK , i innych obywateli , dzieki temu lewicowi działacze żyli dlugo bogato i szczęśliwie. Po drugie panstwo polskie dofinasowywuje jakies tecze, dofinasowywuje lewicowe organizacje, sport , partie polityczne, beznadziejna kulturę, i wielu innych pasorztow po za KK. Prawdopodobnie ty tez jestes pasożytem, bo pewnie jestes uczniem , lub pracownikiem budżetowym, a jak wiesz cala budrzetowka ma wypłaty z pieniedzy ukradzionych ludziom pracującym w prywatnych przedsiębiorstwach.

Faja34
2014-08-19 15:24:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
gajcy, widzę że twoje bytowanie na wiosce ogranicza się tylko do komentowania. Nie "wrzucasz" go nie masz pomysłu, albo jesteś za bardzo ograniczony. Nie uwierzysz, ale proboszcz "mojej parafii" to mój dobry znajomy, a moja przyjaciółka jest katechetką. Oboje znają moje podejście do tematu, a mimo to szanujemy się jako ludzie. Napiszę więcej, lubimy wspólne spotkania......

kurwamac02
2014-09-20 20:09:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Faja34
2014-09-23 08:25:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
gajcy tego nie napisze. Napisze za to :- " To propaganda lewaków, ośmieszająca kk"

gajcy
2014-08-17 13:27:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
A co cie obchodzi co ludzie budują za swoje pieniadze , mnie wkurza budowanie ped...skich tęcza za moje pieniadze. Jak ludzie chca sobie budować kapliczki nie sobie budują , jak chca dawać na ubogich nie daja... Lewackie myślenie o cudzych pieniądzach jest irytujące.

Nasi
2014-08-17 13:18:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
szczerze też się zgodzę, ale z drugiej strony ch... mnie obchodzi na co ktoś wydaje SWOJĄ kasę, jest jego jak chce to może sobie nią doopę podetrzeć i spłukać.

gajcy
2014-08-17 13:33:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze powiedziane, lewacy zawsze martwia sie o cudze pieniadze których nie moga ukrasc, a najbardziej ich boli ze ktos moze dac na cos dobrowolnie , a oni musza kraść podatkami.i zapominają o tym ze sami sa dotowani.

caleanka
2014-09-21 09:41:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popierajac ciemnote i zabobony stajesz sie wspolwinny w oslabieniu i rozpadzie spoleczenstwa.

czapiewski
2014-08-17 09:40:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jestem Katolikem ,ale zgadzam sie z tym

xyz1000
2014-08-17 09:37:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
moherom i tak nie przegadasz. zreszta wszyscy fani kartofelka i tak beda wlazic batmanom w du....

forszizel
2014-08-17 08:44:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
A czy nie lepiej zajac sie soba, rodzina, i ogolnie czyms przyjemniejszym zamiast tworzenie takich marudnych dolujacych obrazkow? Rece zalamuja wszyscy i dalej nic nie robia. Szkoda zycia.

Faja34
2014-08-17 09:40:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja rąk nie załamuję. Dlaczego piszesz, że wszyscy? Nie uogólniaj. Jakie dołujące obrazki? Taka jest rzeczywistość. Wolisz życie w nieświadomości?

forszizel
2014-08-17 10:26:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wlasnie o to chodzi ze nie cala rzeczywistosc jest taka a tylko jeden jej maly fragment, dlaczego skupiac sie akuratnie na tej?Zeby sie dolowac tylko i marudzic. Wole normalne pozytywne zycie swiadome wszystkiego a nie uzalac sie nad "nieszczesciami" na ktore nie mam wplywu. Kosciol dotyczy wiekszosci tylko gdy jest jakas okazja, komunia, wesele, gwiazdka, czasem niestety pogrzeb. Szkoda weekendu na takie "nieszczescia". Minusujesz kogos kto nie pochwala marudzenia mowiac ze nie zalamujesz rak? Przeczysz sam sobie kolego.

forszizel
2014-08-17 10:31:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moze sprobuj tego co ktos ponizej poleca - przenies sie do Korei Pln i przekonasz sie jak smieszna jest twoja nieswiadomosc o swiecie w ktorym zyjesz i jak malo znaczace sa pieniadze Kosciola (ktore ludzie daja DOBROWOLNIE, bo poki co nie mamy podatku na kosciol jak w niektorych bogatszych krajach).Zajmij sie zarabianiem swoich pieniedzy a te koscielne przestana ci przeszkadzac, kosciol robi swoje, zacznij i ty.

Faja34
2014-08-17 11:48:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pedofilia w kościele to też mały fragment. Nie dotyczy wszystkich księży. Nie skupiajmy się na nich, patrzmy na resztę bogobojnych. Tamtym dajmy spokój, niech dalej gwałcą, wykorzystują. Ps. nie jestem twoim kolegą. I chcę opodatkowania zdeklarowanych katolików. Nie masz pojęcia ile twojej kasy idzie na utrzymanie czarnej stonki.

gajcy
2014-08-17 13:38:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
To głosuj na korwina , on nikogo nie bedzie finansował, ani kosciola ani innych pasorzytow, budrzetowych sportowych kultularnych. Bo po za kosciolem , jest tylu pasorzytow ze KK jest to maly pikus.

forszizel
2014-08-17 19:20:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ksieza to tylko niewielki fragment pedofilii, tyle ze jedyny naglasniany w mediach - o tej najczestszej pedofilli ktora ma miejsce w rodzinach nie mowi sie wcale co nie znaczy ze nie istnieje. Domyslam sie ze kosciol dysponuje potezna fortuna ale nie uwazam zeby to bylo moim kosztem, nie mam powodu zeby im zazdroscic willi czy mercedesow. Zreszta to ich bogactwo to stosunkowo niedawne osiagniecie 50 lat temu wcale tak tego bogactwa nie bylo widac. Moja kasa nie idzie na kosciol, twoja rowniez bo nie ma takiego podatku - panstwo wcale im tak wiele nie daje, urzednicy wola dla siebie zatrzymac.

forszizel
2014-08-17 19:25:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Za mlody jestes to nie pamietasz czasow gdy przyjazd papieza do Polski jednoczyl dziesiatki tysiecy i kazdy sie staral zeby na msze sie dostac, nie pamietasz jak kosciol obstawal w walce z komunizmem a popieluszko ryzykowal zycie zeby ludziom pomagac, nie pamietasz kto to byl wyszynski, dzisiaj taki wstyd sie przyznac ze kosciol robil kiedys dla ludzi cos dobrego choc nie koniecznie finansowo. Kazdy widzi tylko rydzykowe miliony i pedofili. Ale dokladnie to samo jest wsrod ludzi ktorzy zyja bez habitu - tego to juz nie widzisz.

forszizel
2014-08-17 19:28:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zreszta w czym problem? Mozesz z kosciola wystapic, slub wziac w urzedzie, dzieci nie chrzcic i do komunii nie posylac,gwiazdki mozesz nie obchodzic, jajek nie swiecic a pochowac cie moga na twoim podworku jak ci kociol tyle krzywd narobil.Nie ma przymusu.Ludzie tak zyja. Zaden problem.

Faja34
2014-08-18 18:44:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
Po co się tak rozpisujesz? Widzę że jesteś wielkim pieniaczem. Pamiętam więcej od ciebie. Pewnie z racji wieku, ale ty wiesz lepiej. Przecież za młody jestem. Dzieci wychowuję jak uważam. Nie muszą być katolikami żeby być dobrymi ludźmi. Ślub w urzędzie, owszem już dwadzieścia lat za mną.

plokijuty
2014-08-17 08:42:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
W Korei Północnej panuje kult jednostki. Jednak jest tam mniej pomników Kim Ir Sena niż w Polsce pomników Jana Pawła II. Czyżby Polska chciała przebić Koreę Północną wielkością kultu?

krzychum4
2014-08-17 09:34:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Byłeś? Widziałeś? Zawsze jak tam lepiej możesz postarać się o azyl.

plokijuty
2014-08-17 13:31:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oglądałem między innymi film nakręcony z ukrytej kamery pt: "Wakacje w Korei Północnej".
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Karma dla buca
  •  Za karę
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0