lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kto lepiej zna się na rzeczy?
główna
Dodano: 22.11.2014, 03:55:32   przez: menchester222
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 258  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
2014-11-22 11:06:39
Ocena: 36(glosow:68)-+
Jedno pytanie: ile godzin wytrzymają Szwedzi, Begowie, Niemcy i Holendrzy bez wsparcia USA jeśli Rosja zaatakuje.??? Armie NATO bez USA to bezwartościowa zbieranina biurokratów.

jto1975
2015-07-08 09:11:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Psiapsiólki oglądały niejeden film wojenny, kontra żołnierz jaki walczył w Afganie, Czeczenii, Gruzji ... Bardzo ciężko wywnioskować kto ma większą wiedzę o realiach pola bitwy i będzie lepszym ministrem obrony :-)

midge
2014-11-27 05:49:30
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Selim69
2014-11-27 00:23:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
i wszystko jasne

cokolino123
2014-11-26 14:01:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie rozumiem, co ma sugerować ten obrazek?

wiocha1984
2014-11-26 01:34:25
Ocena: 7(glosow:7)-+
To porównanie ministrów obrony nardowej róznych państw ukazuje w wyraxny sposób marionetkowość rządów. Na stanowiska sekretarzy stanu w tekach premiera wybiera się "sympatyczne twarze" które mają zaspakajac potrzeby estetyczne społeczeństwa. Coraz mniej dziedzin, gdzie szefostwo resortu obejmuje specjalista. Podobnie jest w PL , gdzie Ministrem Bezpieczeństwa zostaje katechetka przeniesiona ze stołka prezesury PKP. Prezesem Orlenu w Płocku była swego czasu pani po akademii muzycznej. Ministrem sportu mianowano Annę Muchę ...itd ..itd

jurrek
2014-11-25 23:21:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
U nas będą ministranci

prgutek
2014-11-25 23:02:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PanczoV
2014-11-25 20:49:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rafalemilian
2014-11-25 20:03:15
Ocena: 9(glosow:11)-+
Rosja nie musi atakować UE, ten twór sam się unicestwia.

caleanka
2014-11-25 16:07:37
Ocena: 6(glosow:6)-+
Minister obrony w Polsce - Tomasz Siemoniak, ukończył II Liceum Ogólnokształcące im. Hugona Kołłątaja w Wałbrzychu[1], następnie studia na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

caleanka
2014-11-25 15:36:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
To nie sztuka prowadzic wojny, zachowanie pokoju to jest sztuka. Popatrzcie na U.S.A, obecnie bankrut a dalej chca sie wszedzie bic.

caleanka
2014-11-25 15:31:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Minister obrony w poprzednim rzadzie Szwecji, Karin Enström, Absolwentka szkoły wojskowej Kungliga Krigshögskolan, służyła w szwedzkiej marynarce wojennej w stopniu kapitana.

Rzepa
2014-11-25 13:04:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Europa raz w miesiącu staje w obliczu wojny... :P

Suzzi86
2014-11-25 12:24:21
Ocena: -5(glosow:11)-+
w ch*uj seksistowski obrazek, gratuluję...

faille
2014-11-25 09:05:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
a w Niemczech jak zwykle KOŃ ! ;)

malgolina
2014-11-25 11:25:57
Ocena: 5(glosow:7)-+
Konie są piękne, jak śmiesz?!

marcinko83
2014-11-25 09:04:40
Ocena: 10(glosow:12)-+
nie ma jak to mianować ministrami kobiety bo taka moda teraz na równouprawnienie ,tolerancje i poprawność tfu,następnymi ministrami nato,będą lesbijskie muslimki ,ewentualnie murzynki,a ministrami transiki i pedały,rosjanie nie będą będą nawet atomówki potrzebować,żeby to pacyfistyczną hołotę rozgonić

Sly79
2014-11-25 05:47:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MOLESTAT
2014-11-25 03:51:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
ruchalbym holenderke

selang
2014-11-25 02:20:01
Ocena: -6(glosow:22)-+
Wiochą jest ocenianie kompetencji tylko na podstawie płci. Rolą ministra NIE JEST dowodzenie, tylko PEŁNIENIE ZWIERZCHNICTWA nad zadaniami związanymi z obronnością kraju siłami zbrojnymi i obronnością (ADMINISTROWANIE). Podczas komunizmu powszechne było wciskanie do rządu generałów, obecnie większość demokracji nie dopuszcza wojska do pełnienia kontroli nad wojskiem. Np. niejaki Jaruzelski był ministrem obrony narodowej w 1981 i wprowadził stan wojenny. WOS w gimnazjum nie było, czy jak?

Molotok
2014-11-25 11:36:01
Ocena: 9(glosow:11)-+
No ale jak można być ministrem obrony narodowej nie będąc nawet na jakimś szkoleniu wojskowym chyba wypadałoby mieć niejakie pojęcie o instytucji której jest się zwierzchnikiem. To tak jak bym ja był ministrem zdrowia a znam tylko podstawową anatomie człowieka i szybki kurs pierwszej pomocy jaki miałem na szkole jazdy.

PanczoV
2014-11-25 20:29:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zajcew26
2014-11-25 00:03:37
Ocena: -4(glosow:4)-+
Gender mówi ministrianki albo jakoś tak inaczej ale zje banie

xvxFUxvx
2014-11-25 00:00:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
faktycznie niemki brzydkie

smoczek1985
2014-11-24 23:21:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Legendarna Czapa Przywództwa +100 do morale

gibon_1234
2014-11-24 23:13:44
Ocena: -4(glosow:12)-+
Rosja to potega a reszta to gowno ktore Putin wyciera codziennie po sraniu

rrafi
2014-11-24 22:44:44
Ocena: 8(glosow:12)-+
Twierdze ze resortami siłowymi w RP powinni zarządzać byli mundurowi faceci a nie jakieś ........................................................zdy

TSlepecci
2014-11-24 21:34:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oczywiscie ze ten drugi:)

Liberte
2014-11-24 20:43:12
Ocena: -5(glosow:13)-+
Kiedyś dawno temu uknuto sobie, że gwarancjom demokracji między innymi jest sprawowanie władzy nad armią przez cywili. Ja się na tym nie znam, ale wydaje mi się że minister obrony to jedno a sztab generalny to drugie i jakoś tak pochopnie oceniać armię przez pryzmat ministerstwa.

zaldbag
2014-11-25 13:46:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
No dokładnie, ale Ty mówisz o demokracji. U nas ludzie nie chcą demokracji, tylko dobrego wujka, który wszystko weźmie za mordę.

Liberte
2014-11-25 18:15:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
W USA sekretarzem obrony zawsze jest cywil a chyba nikt nie podważy wartości militarnej USArmy, no ale cóż może masz rację i u nas ludzie mimo wszystko są bliżej standardom rosyjskim niz amerykańskim.

tomurek
2014-11-24 19:53:24
Ocena: 15(glosow:19)-+
A kto ma odpowiadać za sprawy wojskowe jak nie żołnierz. U nas Ministerstwem obrony kiedruje Handlowiec a katechetka jest Ministrem Spraw Wewnętrznych.

kapsell
2014-11-24 19:45:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
I takie babsztyle miały by prowadzic wojne? Buhahaha

zaldbag
2014-11-24 19:22:18
Ocena: -13(glosow:25)-+
Kto się lepiej zna na rzeczy? Ja nie wiem. Ty też nie wiesz. Ale wiem kto wygląda jak pajac poobwieszany medalami. A poza tym to nie jest najlepszy pomysł, żeby żołnierz był Ministrem obrony. Ciekawe gdzie więcej kasy wycieka przez wojsko do prywatnych kieszeni. Zgaduje, że w Rosji...

tornado098
2014-11-24 19:12:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie znam sie na tym ale ten gostek budzi respekt

Zbowidowiec
2014-11-24 18:51:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
Minister ON, Marszałek dwóch narodów Konstanty Rokossowski to był gość! A Siergiej Szojgu też jest w porządku.

Heydrich
2014-11-24 18:43:15
Ocena: -4(glosow:10)-+
menchester222 , widzę że jarają cię kacapy .

lukashhekk88
2014-11-25 10:08:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
powiedział folk(s)sdojcz o.O

FOREVER1977
2014-11-24 18:38:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
A gdzie Polski minister

rokkokko
2014-11-24 18:35:35
Ocena: -1(glosow:17)-+
a skąd autor wie że te panie nie mają odpowiedniej wiedzy i wykształcenia? mundur nie robi z ciebie żołnierza,,,,

bluecont
2014-11-24 19:23:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Masz rację youtube.com/watch?v=caw2T-kr4KI

kapelushnikov
2014-11-24 18:21:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co do samej wiochy - pomijając faktyczne kompetencje ministrów, nie ma to jak obiektywny dobór zdjęć.

davidstar
2014-11-24 17:55:50
Ocena: 4(glosow:32)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

neurotyczny_jan
2014-11-24 19:10:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
david, to są ministerki od walki z cellulitem.

davidbrian35175
2014-11-24 19:41:19
Ocena: -4(glosow:16)-+
Takiego belkotu juz dawno nie czytalem. Ten co to pisal to chyba jeszcze gimnazjum nie skonczyl :))

sambakicikici
2014-11-24 17:55:45
Ocena: 9(glosow:9)-+
A my mamy kobietę ministra w MSW Teresę jakąś tam- panią katechetkę i co?

neurotyczny_jan
2014-11-24 19:11:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
i obroni nas wiara ;)

czapiewski
2014-11-24 17:39:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Powinny isc do garow ,a nie w wojn e sie bawic

Untraceable
2014-11-22 11:42:03
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-11-22 11:06:39
Ocena: 36(glosow:68)-+
Jedno pytanie: ile godzin wytrzymają Szwedzi, Begowie, Niemcy i Holendrzy bez wsparcia USA jeśli Rosja zaatakuje.??? Armie NATO bez USA to bezwartościowa zbieranina biurokratów.

Nasi
2014-11-22 11:32:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
śmiejemy się z Francji, ale to ona + Niemcy i Wielka Brytania posiadają dobre wojska konwencjonalne i broń atomową choć w małych ilościach i ze względu na małą powierzchnię tych państw wojna atomowa była by dla nich zagładą, USA i Rosja mają porównywalną moc nuklearną, ale ich wojska konwencjonalne + technologia zostawiają w tyle wszystkich, jeżeli tylko to by się liczyło to następne 10 państw razem miało by problem z USA. Dlatego Rosja nigdy nie ograniczy swojej technologii nuklearnej i zawsze będzie ją rozwijać.

bezpieczna123
2014-11-22 11:55:01
Ocena: -15(glosow:21)-+
A skad pomysl ze w ogole wojna bedzie? to juz nie te czasy ze przez zly humor czy naplyw testosteronu o byle co wojna byla, teraz jest polityka, dyplomacja, ekonomia rzadzi, a nie ruskie puszenie sie. Jesli rosja zaatakuje to w jaki sposob bedzie lepiej rosjanom ktorzy sa dymani we wlasnym kraju od niewiadomo ilu pokolen i nikt tego nie zmienia i nie zmieni, bez znaczenia czy pokoj czy wojna. A w Europie poki co spokoj, ludzie zyja normalniej i nie ma powodu przejmowac sie zbrojeniami bez ktorych rosjanom tez zylo by sie lepiej.

foytaz
2014-11-22 11:58:18
Ocena: 3(glosow:13)-+
bez może i znasz się na psychologii, nie mnie to oceniać ale Twoje wypowiedzi w wielu innych kwestiach są najdelikatniej to ujmując tak trywialne i banalne, że czasami to aż wstyd je czytać.

bezpieczna123
2014-11-22 12:03:43
Ocena: -6(glosow:12)-+
foytaz nie znam sie na zbrojeniach i nawet nie udaje ze sie znam, wiec wytlumacz mi jak dziecku w jaki sposob przecietnemu rosjaninowi dla ktorego polskie realia to "cudowna ameryka" takie zbrojenia i wygrana w teoretycznej wojnie warte sa byle jakiego zycia i wlasciwie zadnej przyszlosci. Jakis generalek z przepita geba i obwieszony medalami - jaka przyszlosc rosji zapewnia? serio zamienil bys zycie w dobrobycie na zycie w rosji dla pewnosci ze jak wojna bedzie to putin wygra?

bezpieczna123
2014-11-22 12:06:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
bo tu nie chodzi o bezpieczenstwo przecietnego rosjanina, to akurat wladze maja gdzies co pieknie pokazuje sie przy okazji "pacyfikowania" atakow terrorystycznych wg starego dobrego "nas i tak mnogo" zabijajac rowno i swoich (dzieci w bieslanie?!) i terrorystow. I nawet sie tego nie wstydza, publicznie pokazuja ze moga i nikt im nic nie zrobi. jak mozna czuc sie bezpiecznie w takim kraju i wierzyc ze taki general stoi na strazy bezpieczenstwa kogokolwiek, poza putinem?

bierut1
2014-11-22 12:06:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-11-22 12:14:21
Ocena: -5(glosow:7)-+
nie bierut nie wiem co bylo ostatnio podpisane, nie sledze takich wiadomosci i wlasciwie malo mnie to obchodzi. niech sobie likwiduja te bron atomowa o ile jakakolwiek prawda w tym jest, ale to juz inna sprawa, podejrzewam ze kazdy kraj ma i zaden sie nie przyznaje. Wg mnie prawdziwa potega kraju to nie w tym jak wygrywa wojne a to jak do niej nie dopuszcza. Stad miedzy innymi nagroda nobla dla UE za zjednoczenie Europy tak jak nigdy dotad. juz pomijajac konsekwencje kulturowe czy gospodarcze jakie z tym przyszly, wojny nie ma, i nie zapowiada sie zeby byla znowu w Europie. i o to chodzi.

foytaz
2014-11-22 12:56:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bez Twoja naiwność jest wręcz zastanawiająca biorąc pod uwagę zawód jaki twierdzisz, że wykonujesz.

bezpieczna123
2014-11-22 13:09:30
Ocena: -6(glosow:8)-+
to nie jest naiwnosc foytaz, zwykle choc nudne realia. nie wiem po co znowu przywolujesz moj zawod ale skoro juz o nim mowa to nie wymaga on ode mnie paranoi w zadnym aspekcie, wrecz przeciwnie. i tak ogolnie nie kapie mi testosteron jak cos mowie. Jedyne realne zagrozenie jakie widze to isis i to w jakim tempie rosna w sile, obecnie sa najbogatsza organizacja terrorystyczna i kwestia czasu az pokaza co potrafia. wrzod taki rosnie i nikt z nim nic nie robi. jesli chodzi o cywilizowane kraje to raczej mozna spac spokojnie i martwic sie pierdolami typu lgbt, emerytury, emigracja itd.

kapelushnikov
2014-11-24 18:18:12
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bezpieczna, o ile mi wiadomo, w 1910 roku ludzie też chwalili, jakie to mamy nowoczesne społeczeństwo i że nikt nie jest taki głupi, żeby w tym cywilizowanym świecie jeszcze toczyć wojny. Jakbyś wtedy powiedziała komuś, jak za parę lat będzie wyglądał świat, zapewne tylko popukałby się w czoło. Nie ma co mówić, że "nie te czasy". Ludzie tak szybko nie ewoluują. Nasza mentalność nie zmieniła się zbytnio od czasów starożytnych. Rosja nie chce wojny? Pewnie, inni też nie, dlatego Rosja może rościć sobie prawa do terenów naokoło za pomocą pokojowych misji humanitarnych ;)

foytaz
2014-11-24 18:40:08
Ocena: 6(glosow:8)-+
Rosja ma misje humanitarne i konwoje a USA broni i wdraża demokrację - hurra jesteśmy bezpieczni!!! XD

mlw1488
2014-11-24 18:52:40
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zastanawiające w jakim matrixie ludzie potrafią żyć. Ciężko zliczyć wszystkie konflikty jakie miały miejsce po IIWŚ, ale jednak jak komuś nie lecą bomby na głowę to myśli, że żyje w świecie pacyfistów. I jeszcze ta naiwna wiara w sojusze:)

cozakraj7
2014-11-24 19:38:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bezpieczna jesteś niezwykle naiwna jeśli wierzysz w to, że terroryści napędzają się sami. Otóż taki moloch jak Stany Zjednoczone utrzymuje swój status mocarstwa numer 1 głównie dzięki zbrojeniom i te wszystkie wojny wywoływane przez USA są tylko i wyłącznie po to by napędzać własną gospodarkę i całkiem prawdopodobne, że w lwiej części to oni eksportują broń do Państw gdzie są agresorami. Mówisz, że nie będzie wojny, a USA od 1945 występowało pewnie w ponad 40 konfliktach wojennych (piszę z pamięci). Żyjemy w systemie demokratycznym napędzanym przez kapitalizm, a jest to taki ustrój, w którym

cozakraj7
2014-11-24 19:43:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
dług sukcesywnie rośnie i w końcu dochodzi do pewnego momentu, że prawie cały świat będzie zadłużony tylko komu? Wtedy będzie to powód do kolejnej wielkiej wojny gdzie zginą mało znaczący dla świata szaraki, a ta cała finansjera będzie popijać sobie drinki w bezpiecznym miejscu. Nie, nie żyjemy w bezpiecznym miejscu właściwie nawet nie do końca decydujemy o swoim być albo nie być. Bo jeśli ktoś z góry uzna, że to właściwy czas na wojnę ta wojna po prostu do nas zawita.

bezpieczna123
2014-11-24 20:55:19
Ocena: -5(glosow:9)-+
Czyli co wojna w Europie wisi na wlosku? juz macie zapasy maki i cukru zrobione? bunkry przeciwbombowe wybudowane? w helmach na codzien chodzicie do roboty? hehe paranoja z ta wojna. jak nie jutro to przed nowym rokiem na pewno:) od razu biale flagi wywiescie bo ministrowie obrony nie radza sobie w przygotowaniach do tej waszej wymyslonej wojny:) tu sie puknijcie.

prgutek
2014-11-25 02:54:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wierzę w to co czytam. Koledzy poprzedzający moją wypowiedź byli bardzo życzliwi, ale ja widzę że chyba "bezpieczna" faktycznie chodzi w jednym wielkim kondomie, przez który nie dość że czuję się bezpieczna, to i jesszcze nic do niej nie trafia. Proponowałbym się zagłębić w historię gdzie kraje żyjące w pokoju, pomiędzy kwiatkami, bratkami i stokrotkami, zostały zmiecione z powierzchni ziemii niezależnie od ich statusu państwa jak to ujmujesz coś ala cywilizowanego, pokojowo nastawionego itp itd.

prgutek
2014-11-25 02:58:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla przykładu Cesarstwo Rzymskie które zostało zmiecione przez plemiona barbarzyńskie, państwa Azji i Europy najechane przez Mongołów w okolicy XII/XIII w (jeśli dobrze pamiętam) za panowania Czyngis Khana. Ale ja wiem że to nie trafi, skoro nie widzi się tego co się dzieje na Ukrainie, mimo że Ci ludzie tam żyjący też mogli myśleć że nic im tak nie odwróci świata do góry nogami. Uważasz że Rosjanom aż tak strasznie to przeszkadza jak żyją że coś zmienią? Nic z tych rzeczy, będą żyć tak jak żyją, tak jak nauczył ich ojciec i matka, a jak przyjdzie czas to zapukają do Twoich drzwi.

prgutek
2014-11-25 03:02:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
I moja konkluzja na koniec - przez takie podejście i inne jak np brak patriotyzmu, gdy nadejdzie ta chwila kiedy będzie trzeba oddać krew aby bronić tego co mamy, to niewielu zostanie, aby spełnić swój obowiązek. Będą kłótnie i spory, będą móżdżki którzy będą myśleć że ugodami uratują pokój, że uratują swój zacny tyłek i majątek, a tak na prawdę wtedy kiedy będzie trzeba bezkompromisowo bronić swego to oni sprzedadzą wszystko i naszą ojczyznę!

prgutek
2014-11-25 03:23:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
PS: odniosę się do samej wrzuty absurdu. Jeżeli zwierzchnictwo jak ktoś wspomniał że zwierzchność wojska nad wojskiem jest złe, to tak bez urazy, ale nie widzę w tych rolach za bardzo kobiet - na pewno zdarzą się wyjątki jak chociażby Margaret Thatcher (nie chodzi mi o funkcje ale bardziej wizję konsekwentnej polityki) - ale uważam że faceci z reguły, jakby ten polityk był lepszy czy gorszy, mają bardziej realistyczną wizję, bez życia w kolorowym świecie otoczonym pokojem, zieloną polaną i zwierzątkami na niej niczym pani bezpieczna.

bezpieczna123
2014-11-25 21:50:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
@prgutek, to jak nie mam paranoi i nie widze wroga wszedzie naokolo to znaczy ze wrog sie czai tuz za rogiem widzi ten moj "kondom" i lada chwila zmiecie mnie z powierzchni ziemi najlepiej z calym krajem ktory mysli podobnie jak ja ze jest spokoj, bo tak sie dzieje ze wszystkimi ktorzy zyja spokojnie, normalnie, bez strachu o przyszosc? serio myslisz ze czarnowidzenie to inaczej jasnowidzenie? paranoja nie zapewnia zadnego przygotowania na najgorsze czy gotowosci na w tym przypadku wojne. zapewnia strach, stres i przekonanie ze wszystko co pozytywne jest bardzo szkodliwe.

bezpieczna123
2014-11-25 21:57:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
trzeba sie bac do w przeszlosci byly do tego powody, w tym przypadku wojny i niewinni gineli wiec ja z ta moja cala niewinna naiwnoscia pierwsza pojde do odstrzalu.oczywiscie te wymyslone wojny zawsze przegrywamy co nie? takie myslenie to sa wyuczone schematy czy zachowania, wspolczuje tych lekcji ktore takie spojrzenie na wszystko wyrobily. chwala bogu mnie to nie dotyczy i nie czuje sie jakos specjalnie naiwna czy zaslepiona z tego powodu, wrecz przeciwnie:)

bezpieczna123
2014-11-25 22:02:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale masz racje jesli chodzi o role kobiet na takich stanowiskach. koiety czesciej kieruja sie emocjami i nie pachaja sie w konflikty tak chetnie i agresywnie jak mezczyzni, za malo testosteronu. Gdzies przeczytalam ze to wlasnie dlatego kobieta nie ma szans na to zeby zostac prezydentem USA - jesli przyjdzie taki "koniec swiata" ze trzeba bedzie nacisnac ten czerwony guzik do ktorego podobno prezydent ma dostep, to kobieta pokieruje sie emocjami i nie zrobi tego tak predko jak mezczyzna.dlatego prezydentem moze byc nawet murzyn ale kobieta jeszcze dlugo nie. bo usa za bardzo ceni sob

bezpieczna123
2014-11-25 22:04:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ile w tym prawdy to trudno powiedziec bo nikt oficjalnie takich twierdzen nie wyglasza. to byla opinia historyka amerykanisty ktora kiedys przeczytalam. opinia jednej osoby z ktora mozna sie zgadzac lub nie.

prgutek
2014-11-25 22:55:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bezpieczna123 Jedna rzecz. Nie jestem paranoikiem pod tym względem i zgodzę się z Tobą że nie należy podchodzić w ten sposób, tutaj + ode mnie, ponieważ staram się żyć normalnie bez strachu o jutro. Zamierzam skończyć jakoś studia, znaleźć jakąś pracę, założyć rodzinę itd. Jak każdy przeciętny człowiek. W ogóle w każdym wypadku panika, paranoja to skrajne i z reguły negatywne zachowania. Moja opinia którą wcześniej przedstawiłem bardziej nastawia się w tym kierunku, że należy być realistą.

prgutek
2014-11-25 23:03:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kontynuując po prostu twierdzę że nie można oddawać się kultowi hasła "Pokój za wszelką cenę". Taki jest mój pogląd po prostu w razie potencjalnej (nie twierdzę że jest to pewna przyszłość, nie jestem wróżbitą, nie wróżę z fusów, po prostu biorę pod uwagę taką możliwość) Obecnie cywilizowane społeczeństwa są tak umiłowane w tym pokoju, że mam wrażenie, że oddadzą wszystko, a koniec końców i tak zostaną zniewolone. Żony nie będą chciały tracić mężów, rodzice synów itp. itd., a koniec końców zostaną zniewoleni, bo nie będą potrafili walczyć o swoje. Może to i lekka skrajność, ale no c

bezpieczna123
2014-11-25 23:04:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja tez sie uwazam za realistke, przy czym nie musi to oznaczac gotowosci na najgorsze.

bezpieczna123
2014-11-26 00:09:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli nawet jesli nie bedzie wojny to i tak bedzie zle, pieknie:) zniewolenie to stan umyslu, a wolnosc to cos z czego i tak nie potrafimy korzystac ale to juz inny temat rzeka.

tub0_osh
2014-12-02 17:08:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko po co nam armia skoro jest foytaz? On nas obroni!

akr69
2014-11-22 11:02:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
dobry na ministra, ma gwiazdke po prawej stronie- wypija litr bimbru bez zagrychy

SzczeryRozumny
2014-11-22 11:01:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może w Rosji lepiej się nie żyje ale na pewno w Rosji jest większa szansa ze nie zostaniesz zgwałcona przez jakiegoś Muzułmanina który wyznaje Islam.Za to w Norwegii czy w Szwecji taka szansa jest.Bo jak dobrze wiemy w tych krajach które wymieniłem jest ich tam plaga.To tyle.

bezpieczna123
2014-11-22 11:50:18
Ocena: -4(glosow:12)-+
nie wiem jak w szwecji ale w norwegii nie ma z nimi zadnego problemu, maja swoja wytyczona czesc miasta, swoje wytyczone konkretne miejsca pracy, swoja stawke w zarobkach i wyzej nie fikaja, niczego sie nie domagaja, siedza cicho. zadnej islamizacji nie ma. i tak juz kilkadziesiat lat. ich dzieci nie ma w dobrych szkolach czy nawet przedszkolach, nie ma w dombrych dzielnicach, ani dobrych miejscach pracy, norwedzy pilnuja swojego a muzulmanom wystarcza ochlap ktory maja bo i tak lepsze to niz powrot do ich krajow. Lepiej tu niz w prawoslawnej rosji.

bezpieczna123
2014-11-22 10:49:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
No a gdzie sie ludziom lepiej zyje? moze w rosji?

Untraceable
2014-11-23 12:48:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-11-23 12:54:59
Ocena: 1(glosow:9)-+
czemu mnie nie dziwi ze we wszystkim widzisz feminizm. jedz do rosji jak ci tam sie tak podoba, nikt cie nie trzyma.

Untraceable
2014-11-24 19:23:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-11-24 20:58:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
I z biednym glupim rozmowa. Idz sobie poszukaj free80 bo juz mnie nudzi ten twoj zalosny belkot i wyzwiska do wyimaginowanej osoby. naprawde na internet powinni wydawac zezwolenia.

Untraceable
2014-11-24 22:49:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2014-11-24 23:49:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
czasem nawet nie wiesz jak komplement palniesz "feministce", wstydz sie untra. myslec inaczej niz wiekszosc na wiocha lub przynajmniej inaczej niz ty to naprawde powod do radosci. jedz do rosji, klep biede i ciesz sie ze jak w razie wojny minister, ktory zrobi z ciebie mieso armatnie, nie bedzie kobieta. bawi mnie to twoje rzucanie feminizmem na lewo i prawo. ja tam toleruje tych co wola mezczyn od kobiet, a teraz idz sobie wolej facetow gdzie indziej.

Rexica
2014-11-25 10:13:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kto się czubi ten się lubi :-) :-) :-)

PanczoV
2014-11-25 20:51:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Boszeeeeee ty to widzisz i nie grzmisz ? A ty panna chociaż z raz byłaś w Szwecji i w Norwegii ? W takim Sztokholmie co i raz Szwedzi są okładani i zastraszani przez "grzeczny islam" hah -ostatnie prognozy to:1.za 20 lat Szwecja stanie się tkz "krajem 3 świata" biali Szwdzi ju kupują domy m. in. w Polsce. 2.w Norwegi na 7 mil ludzi już mają 1,5 milina emigrantów, biali starzy Norwegowie wymrą, resztka młodych po prostu nawieje z kasą, którą zarobili do tej pory na ropie i gazie, a kto będzie tam żądził i żył ? - to popatrz se na takie Zjednoczone Emiraty - kto tam żądzi, a

bezpieczna123
2014-11-25 22:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
@pancho mieszkam w norwegii juz dosyc dlugo, i zapewniam cie ze norwegowie nie wymra, jest ich malo ale zawsze ich malo bylo i nigdy nie wymarli. Predzej Polska wymrze bo ludzie sie boja miec dzieci na ktore ich nie stac, a tu normalne jest ze sie ma 3 dzieci i w niczym to nikomu nie przeszkadza. imigranci sa, bo sa potrzebni wlasnie przez to jaki rynek pracy storzyly poklady ropy naftowej - wszystkich ambitnych norwegow tam ciagnie a zwyklej prostej roboty nie ma komu wykonywac, no to maja do tego imigrantow. ale sa pod kontrola, i co jak co ale norwedzy sie nie cackaja z nimi.

bezpieczna123
2014-11-25 22:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
prosty przyklad, jak muzulmanie zaczeli zamieszki po opublikowaniu obrazka mohameda kilkanascie lat temu o ile dobrze pamietam, pieknie sobie z tym poradzili a zajelo im to cale 3 dni. po prostu oglosili ze zabiora wszystkim imigrantom z krajow muzulmanskich prawa pobytu i zaczna masowe deportacje, byli gotowi wstrzymac ruch lotniczy by wysylac samolot za samolotem z deportami. raz dwa sie uspokoilo. tu nie jest EU, tu sie nikt nikogo nie pyta jak maja sobie norwegowie zarzadzac.

bezpieczna123
2014-11-25 22:17:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
potrzebni im imigranci to ich maja, ale nie ma problemu zeby sie ich pozbywac gdy sprawiaja klopoty, w tym roku deportowali sobie glownego imama norweskiego i zaden muslim nawet nie splunal z tego powodu. cisza byla. nie wiem jak jest w szwecji, tam bywam tylko turystycznie i nie znam tamtejszych realiow na tyle dobrze.

bezpieczna123
2014-11-25 22:25:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.S. Mlodzi nie nawieja z kasa z ropy bo do tej kasy nikt nie ma dostepu, jest najpilniej strzezonym skarbem norwegii na czasy gdy ropa sie skonczy i znowu beda zyc z ryb - choc z tych ryb calkiem sporo maja i tak. - na tyle duzo ze jak ostatnio odkryli sobie kolejne nowe zloza ropy to postanowili ich nie ruszac bo w tym miejscu maja najlepsze polowy dorsza. poki co jest dostep tylko do 1% z tej kasy i prawie cala ta suma jest ladowana w edukacje,zeby wyksztalcic pokolenia zaradnych ktorzy beda potrafili kontynuowac prosperite kraju bez ropy. calkiem niezly plan.

bula76
2014-11-22 10:25:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
My możemy dorzucić naszą minister spraw wewnętrznych. Pasowałaby do ruskiego ministra - urodą oczywiście.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Słowo na niedzielę
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  Taśmy Dyzmy z Pcimia
  •  Hej, PiS, fajne macie nowe hasło...
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Dodano: 24.05.2018, 18:57:49   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 278Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0