lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A Ci w Sejmie to po ilu kadencjach mają emerytury...
główna
Dodano: 22.01.2015, 13:13:32   przez: qudark
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 204  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(151)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
norim
2015-01-22 15:36:26
Ocena: 38(glosow:96)-+
Zapomniałeś dodać że w europie zachodniej - większość pracuje w szkołach i na materiałach dostarczonych przez szkołę. Czyli odbębni swoje i ma z głowy W Polsce nauczyciel pracuje w domu na własnych materiałach i nie jest to ich własny wybór. Brak pieniędzy w szkole na takie działania - prosty przykład ksero - odpłatne.

zabek1021
2015-02-07 20:51:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tępy narodzie. Górnicy strajkują, by deputaty, 13 14stki przywileje były odebrane "górnikom" pracującym nad ziemią przy biurku i cieciowi spod bramy. Tępy narodzie górnik pracujący pod ziemią zarabia podstawy ~5k chyba, że leci soboty niedziele jak wszędzie wiadomo. "Górnik" zza biurka zarabia ~10k up podstawy i nie jest narażony na zawalenie się, ciasne korytarze, metan i temperaturę w której można się ugotwoać....

czmarek1
2015-02-07 12:10:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
już się zaczęło napuszczanie jednych na drugich, stara maksyma dziel i rządź

yamahahaha
2015-02-07 11:24:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zastanawiam się gdzie tak naprawdę jest gorzej na kopalni?Czy u prywaciarza za 1/4 wypłaty górniczej

proartmaker
2015-02-06 10:25:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idźcie w końcu do normalnej roboty.

pawlinho88
2015-02-05 23:49:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
przecież górnicy nie mają 13stek już 20 lat, właśnie tak zorientowani ludzie mają najwiecej do powiedzenia

mk101
2015-02-06 03:47:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
tiaaa ale maja 14stke i barbórkę zamiast 13stki:D to faktycznie nie ma 13stek i14stek:D

McFlyPL
2015-02-05 21:21:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
O tak, najlepiej znowu górników do jednego wora wsadzić. Górnik pracuje 20x ciężej niż nauczyciel, który z tego co wiem przychodzi do szkoły i cały dzień dre się na połowę swoich podopiecznych przy okazji próbując ich czegoś nauczyć. Jeszcze się kur*a czepiasz tego, że strajkują. Jak mają nie strajkować skoro im miejsca pracy chcą polikwidować? powiedz mi no.

cielak12345
2015-02-05 20:18:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli chodzi o nauczycieli to dlaczego nie ma tu porównania tego ile nauczyciel spędza czasu nad pracą w domu? Drugie tyle albo i więcej. Nauczyciele w innych krajach klasówki sprawdzają w szkołach i nie pracują w domu, u nas tak. Po za tym autor tego postu skoro tak narzeka niech idzie na kilka lat studiów na wydziale medycznym, albo zatrudni się jako górnik i niech się wtedy mądrzy, a nie narzeka. Najlepiej by było jak by każdy po gimnazjum dostawał prace płatną 10 tyś euro za miesiąc...

Suri15
2015-02-05 19:11:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak sie potrafia upomniec to maja a my co kur....a potrafimy sobie tylko plusika i minusika dac na wiosce i ładnie stukac w klawiaturę swoej sraczki na forach starzy sa twardzi,czemu nikt nie napisze o dzieciorobie januszu korwinie ile on bierze kasy co miesiąć i jak manipuluje tymi młodymi

smoczek1985
2015-02-05 18:09:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
a kiedy reszta zawodów sie upomni o swoje? sprzedawcy sprzątacze kierowcy magazynierzy... chcecie zmian obalenia rządu i godniejszych zarobków a sączycie jad na ludzi którzy robią to na waszych oczach po czym wracacie do znienawidzonej pracy na umowe smieciowa za 1200 zl

bula76
2015-02-05 17:11:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nauczyciele gdyby mieli jaja to by każdy rząd mogli ropędzić na cztery wiatry. Protesty górników przy ich protestach to byłaby farsa. Wystarczy przeprowadzić strajk w matury lub w testy gimnazjalne. Cały pic polegałby na tym, że strajkuje tylko ok 90 procent szkół a 10 procent przeprowadza egzaminy i tak w kółko państwo polskie nie dałoby rady z drukowaniem i układaniem nowych teswtów. Chyba zostane przewodniczącym jakiegoś związku.

dunaj79
2015-02-05 19:09:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Żeby nim zostać musisz najpierw nauczyć się pisać bo słowa takiego jak "teswtów" to chyba nie ma Panie przewodniczący :D

olo2456
2015-02-05 17:00:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
I co żal ci dupe sciska nieudaczniku ?

tui83
2015-02-05 16:34:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
qudark ---- ty pękniety kondomie 13-tek nie ma na kopalniach od ponad 15 lat ! 2. dowalasz sie do górników ze mają to, tam to i jeszcze to, w takim układzie zapraszamy na Śląsk do pracy w kopalni skoro mamy się tak dobrze i znikną twoje kompleksy!! 3. CZemu nie napiszesz czegoś o przywilejach nagrodach policji, straży, strazy granicznej ???? o tym że nawet w Biedronce mają 13 Wypłąte jako nagrode roczną !!!!!!!!!!!

mugol.sr
2015-02-05 18:27:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

w_wojciech
2015-02-05 16:11:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po pierwsze chciałbym zebys zjechal kilometr pod ziemie... popracowal, te 6 godzin jak wy to mpiszecie i mowicie w takich warunkach w jakich my pracujemy... I prosze Odpierdzielic sie od górników, najbardziej niebezpieczny zawód w polsce!!!

radomel
2015-02-05 16:37:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
2015-02-05 16:06:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wytłumaczenie jest banalne. To nie najbardziej potrzebujący strajkują, tylko ci, którzy mają najlepiej zorganizowane i najsilniejsze związki zawodowe. Do tego element polityczny - za rządów SLD nie protestowało OPZZ ani ZNP, bo to sojusznicy. Podobnie za rządów AWS i PiS nie protestowała Solidarność. A że Platforma nie ma "swoich" związków zawodowych, to protestują wszyscy.

RamzesSel
2015-02-05 15:22:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
PTAKU110 To może inaczej jak im nie pasuje praca w kopali, to niech szukają innej lepiej płatnej poza kopalnią. Czy ktoś ich tam trzyma? ( tak trzyma ich 13/14/barbórka/deputaty) jak ktoś chce zrobić porządek to krzyk i lament stołki likwidują. Granice otwarte ( za komuny każdy chciał wyjechać, teraz narzekania że można wyjechać) Jak się chce mieć ponad 110 związków zawodowych to proszę ale ja ze swoich podatków nie zamierzam dopłacać górnikom( już i tak państwo mi dużo zabiera). Myślicie że jak dadzą górnikom to komu zabiorą sobie ??? A węgiel wole kupić nawet Rosyjski bo tańszy!!!

ptaku110
2015-02-07 00:15:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz ciasny rozumek oj ciasny

rav_007
2015-02-05 13:54:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Marcinek uwazasz ze nie ma podatku od eksploatacji wegla? Doczytaj apotem sie wypowiadaj. Na kopalnie nalozone jest 37 podatkow, takze bzdura jest ze ktokolwiek do tego doklada.

okido
2015-02-05 14:05:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie no, oczywiście, że od czasu do czasu dawany miliard czy dwa na utrzymanie kopalń daje św. Mikołaj, a z pewnością nie rząd okradający ludzi z ich pieniędzy. A co do 37 podatków to w tym kraju mało co nie jest opodatkowane kilka czy kilkanaście razy.

marcinek235
2015-02-05 15:18:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
To niech kolega je wymieni i poda sumę z tego płynące, to wtedy pogadamy. A ten pana podatek od eksploatacji węgla jest śmieszne mały.

heerind
2015-02-05 13:17:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie rozumiem jaka konkluzja w związku z tym, to źle że chcą mieć więcej?Poza tym co, w takim razie osoby, którym faktycznie jest ZA MAŁO niech też wyjdą na ulicę i strajkują nikt im nie broni, wręcz przeciwnie, ja osobiście zachęcam takich ludzi do aktynwnego strajkowania i bojkotu tych warunków w tym kraju bo to jedyna forma perswazji jaka trafia do tych zadekowanych na wiejskiej, bo gadaniem to nikt jeszcze nic w tym kraju nie osiągnął.To przykre, że tylko jak się weźmie pałe i race to się z Tobą liczą, a jak chcesz kulturalnie i grzecznie to będą sobie robić z Ciebie żarty i zbywać.

ninja202
2015-02-05 12:32:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trzeba jeszcze zawalczyc o to by - zus - wypłacał wszystkie wpłacone do niego pieniadze!! -przez jednostkę- np. rodzinie kogos kto zmarł- mała restrukturyzacja taka - tego sie trzymajmy-

ryjryj
2015-02-05 12:10:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
a wam debile kto bronił się uczyć zostać nauczycielem NIC NIE ROBIĆ zarabiać 5 albo jak twierdzicie 10 tysięcy albo co tam 12 tyś ale najlepiej jest całe życie dłubać w nosie i narzekać jak to wszyscy mają dobrze tylko ja tak cierpię jak tak bardzo was bolą godziny pracy i zarobki nauczycieli to dowiedzcie się naprawdę jaka jest rzeczywistość a nie słuchacie ludzi którzy nie mają o tym pojęcia

ZbiG126
2015-02-05 11:24:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
ale... 13 nie ma już ok 10 lat jak nie dłużej....

radomel
2015-02-05 16:42:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rnext
2015-02-05 10:55:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Manipulacja tej statystyki sprowadza się do ukrycia różnicy między etatem (tygodniowo - 40h, tak, tak) a godzinami dydaktycznymi, których jest w ramach etatu w tygodniu 18 plus 1h niepłatna, tzw. "karciana". Żelazne fakty w ujęciu tygodniowym dla poziomu szkoły średniej(za bas.sejm.gov.pl) PL: rok szkolny min. 178 dni, etat: 40h, tablica: 19h DE: rok szkolny 188 dni, etat: 40h, tablica: 17,3h FR: rok szkolny 180 dni, etat: 35h, tablica: 13,8h UK, NIR, WLS: rok szkolny 190 dni, 32,4h obowiązkowej obecności na terenie szkoły IRL: rok szkolny 183 dni, etat to tylko tablica: 22h

rnext
2015-02-05 10:53:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sequential
2015-02-05 10:33:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
540 godzin a drugie tle spedza w domu , KOMBINUJE materialy , papier , na wlasny koszt drukuje itd itp wiec od nauczycieli , szczegolnie jak widzialem prace tychze w klasach 1-3 sie odpierdolcie i wezcie do porzadku za dupe kosciolowi ktory dostaje z dupy za darmo grunty , miliard zl o roku i jeszcze im malo

corvus_pl
2015-02-05 11:14:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Hahahahaha na własny koszt. Muszę to zapamiętać na poprawę humoru.

okido
2015-02-05 14:10:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz, zabawna sprawa, ale nie pamiętam żadnej sytuacji żeby nauczyciel przyniósł jakieś zakupione przez siebie materiały do szkoły. Testy, jeśli nawet przygotował/-a w domu to tylko pojedyncze egzemplarze, a reszta była kserowana w szkole. Przeważnie jednak to było tylko wyciągnijcie kartki i walnę wam sprawdzian.

wiktor157842
2015-02-05 18:06:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
A myślisz że sprawdziany same się sprawdzają? Ty chociaż raz widziałeś ile nauczyciel musi wypełnić dokumentów przed zaczęciem roku szkolnego? A jak nauczyciel jeszce ma wychowawstwo to dopiero wtedy zaczynają się jaja. Moja mama jest nauczycielem i widzę często jak przychodzi ze szkoły i siedzi do 20 z papierkami. Wiec uwierz mi nauczyciele w Polsce maja więcej pracy niż ci na zachodzie !

okido
2015-02-06 13:14:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
@wiktor157842 A to kto ma oceniać sprawdziany, co? Nauczanie, sparawdzanie wiedzy oraz jej ocenianie jest chyba, do k nędzy, głównym zadaniem nauczyciela, czyż nie? Tak, posiedzi do 20, ale za to ma ile miesięcy urlopu w roku? Czasem nie calutki lipiec oraz sierpień? Pół grudnia i pół lutego czy kiedy wypadają ferie zimowe w danym województwie? Nie pasuje? To kup od państwa 20 ha ziemi i zapierdalaj jako rolnik, możesz też zostać gónikiem albo kopać rowy.

ptaku110
2015-02-05 10:23:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ptaku110
2015-02-05 10:22:28
Ocena: -3(glosow:9)-+
QRWA MATOŁY YEBANE GÓRNICY NIE MAJĄ ŻADNYCH TRZYNASTEK CIU*E TEMPE , PATRZCIE DALEJ W TE PUDLA ZWANE TELEWIZORAMI I OGLĄDAJCIE WIADOMOŚCI W KOMUNISTYCZNYCH STACJACH TELEWIZYJNYCH NIECH RYJĄ WAM TE TEMPE ŁBY!!! A JEŚLI CHODZI O CZTERNASTKI SĄ TO PIENIĄDZE WYPRACOWANE PRZEZ PRACOWNIKÓW KAŻDEGO Z OSOBNA ODKŁADANE Z ICH WYPŁAT I ODDAWANE RAZ W ROKU !!! TAK WAS QRWISKA BOLI , TO ZAPIERDA*AĆ NA ŚLĄSK I PRZYJĄĆ SIĘ NA KOPALNIE SZMATY JEB*NE

saviola1
2015-02-11 00:48:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
odezwał się kozak co wie wszystko ... a wiadomości czerpiesz z Tvn ? Polsatu? czy może sam jesteś górnikiem? i tak ci źle? nie pier**l głupot macie 13 i teraz także 14 a może chcecie 15 i 16? deputaty węgla i 7k na łapę mało wam jeszcze ścierwa? z chęcią nie jeden się z wam zamieni i w ciągu 4 miesięcy zarobi tyle co w innym rejonie kraju w 12. Tylko że taki co zarabia 1,5k będzie w raju mając 7k na łapę a wy? wy sobie nie poradzicie i zdechniecie za 1,5k i to możne nie było by tak głupie jak tak patrze jak beczycie jak dzieci i wam ciągle źle i ciągle mało. 7k emerytury to tez mało?

saviola1
2015-02-11 00:53:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
przestań pier**ć te farmazony bo aż się słabo człowiekowi robi... " A JEŚLI CHODZI O CZTERNASTKI SĄ TO PIENIĄDZE WYPRACOWANE PRZEZ PRACOWNIKÓW KAŻDEGO Z OSOBNA ODKŁADANE Z ICH WYPŁAT" ale ze s powiedział.... każdy z nas pracuje na tzw "social" ale żaden pracodawca nie może wypłacić tego na łapę pracownikowi wiec skończ gadać głupoty bo pie**sz jak połamany. 13 i 14ki, deputaty węgla macie łajzy kosztem całego narodu i uświadom to sobie w tym małym móżdżku ze każdy Polak zapłaci więcej za prąd, węgiel bo wam się tam coś w dupach przewraca i przez takich rośnie cena

NiggaKCE
2015-02-05 09:33:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
W ZUSie wydali 170mln na 13-stki!!! I to nikogo nie boli.

siecino1
2015-02-05 08:24:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niemcy przy granicy z Polską budują ogromną elektrownię na węgiel o trzydziestu blokach i chcą kupić polskie kopalnie. Czy już wszyscy wiedzą dlaczego polskie kopalnie są "nierentowne" ?

marcinek235
2015-02-05 11:53:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tylko to jest węgiel brunatny a nie kamienny, w Polsce wydobycie węgla brunatnego tez jest bardzo rentowne i planuje się już kilka nowych kopalń. A Niemcom tez się nie opłaca wydobywać węgla kamiennego i co roku do mln ton wydobywanego węgla dokładają 800 mln zł. Kupią te kopalnie i na dzień dobry pójdzie gigantyczne redukcje zatrudnienia a wysokość wypłaty będzie uzależniona od wydobycia.

siecino1
2015-02-05 19:00:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
TA elektrownia to ma być na węgiel kamienny.

marcinek235
2015-02-05 19:35:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Więc czemu swoje kopalnie zamykają, a jak już inwestują to w węgiel brunatny. I jak już raz pisałem nagle po przejęciu tych kopalń pójdzie gigantyczna redukcja zatrudnienia i wprowadzi się system rodem z Silesi. W Polsce, mimo przerostu zatrudnienia, są rentowne kopalnie i to nawet w KW i trzeba w je inwestować.

maniman5
2015-02-05 07:57:00
Ocena: -4(glosow:4)-+
jak ja bym chcial im tak właśnie powiedziec że jak im nie pasuje ta praca to NIECH SIE W KU---WE ZWOLNIĄ tak jak nauczyciel, lekarz, gornik

trilho
2015-02-05 07:30:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
gornik nie ma zadnej 13 stki i zarabia srednia 2400zl...zapamietajcie to !!!

marcinek235
2015-02-05 15:21:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
To czemu tak zażarcie bronią się przed przedstawieniem swoich zeznań podatkowych. Sami związkowcy z KW przedstawili tabele zarobków w swojej firmie i nikt tam nie zarabiał te 2400.

rav_007
2015-02-05 04:56:50
Ocena: 6(glosow:10)-+
Zastanow sie choc moze cie to bolec wiem, dlaczego gornicy strajkuja. Czy oni chca przywilejow? Czy chca tylko odwolania pociotka presesa tj szwagra pawlaka, ktory zniszczyl firme? A gornicy z kompanii czego chcieli tez przywilejow? Tez cie zaskocze ignorancie, nie chcieli zeby zlodziejski rzad zamykal kopalnie tzn sprzedawal je za 1 zl. Zrozum w polsce odkrywkowa kopalnia zlota sie nie bedzie oplacac, bo to super biznes zeby ja komus sprzedac. Ludzie oglupli juz od propagandy obecnego rezimu.

tomi2000
2015-02-05 08:26:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ludzie ogłupieli nie od propagandy, tylko od dopłacania górnikom z własnych pieniędzy od 25 lat. Kopalnia złota nie będzie się opłacać jeśli będzie tam zatrudnionych za dużo ludzi i każdy będzie brał 14 pensji na rok

rav_007
2015-02-05 09:31:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakiego doplacania? Zastanow sie kto do kogo doplaca. Podatki nalozone na gornictwo to jakies nie porozumienie, nawet jakby panstwo doplacalo do kopalni kilka miliardow i takwyjda na swoje. Uwoerzyles propagandzie ktora ma na celu sprzedaz resztek dobr tego kraju obcym wplywa. Na te kopalnie juz dawno jest kupiec jedyny warunek to doprowadzic je do upadlosci zeby zaplacil za nie pare zlotych. Swojejuz zaplacil komu trzeba . . .

marcinek235
2015-02-05 11:57:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Podatkami to jest obciążony węgiel a nie kopalnie, one to płacą grosze. W 2013 r., według wyliczeń Solidarności, kopalnie wpłaciły do budżetu nieco ponad 1 mld zł. Coś to mało w porównaniu do 6 mld, które wam obiecała Kopacz.

crazybread
2015-02-05 04:41:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
koohwa nieroby. czy sie stoi czy sie lezy. system sie zmienil, a oni dalejw hooya wala!

pp1920
2015-02-05 01:59:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
W GÓRNICTWIE NAGRODY TZN. 13-PENSJI NIE MA JUZ JAKIES 20LAT!!!WIEC PRZESTANCIE TAKIE PIERDOLY POCISKAĆ

ptaku110
2015-02-05 10:28:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
niema żadnych trzynastek!!!!!!!!!!!!!!!! urzędasy owszem mają ale nie qrwa mać górnicy, nie masz bladego pojęcia to nie wyskakuj z głupotami...

rrrrkkkooo
2015-02-05 00:10:13
Ocena: 0(glosow:8)-+
Protestują ludzie którzy mają godne życie i chcą je utrzymać. A reszta nie protestuje bo jest zajęta tym żeby żyć!!!

paullla17
2015-02-05 00:04:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
gadacie tyle o nauczycielach... są dobrzy i źli ja akurat trafiłam na takich co nie prowadzili zajęć wcale a oceny potem wystawiali na koniec roku jak im się podobało, tak więc połowa dostaje kase za siedzenie i gadanie z uczniami a druga za dobrą pracę. chociaż nie wiem po co ta edukacja skoro więcej nauczyłam się z książek a w szkole tylko marnowałam czas... dobrze że już jestem na studiach

rrrrkkkooo
2015-02-04 23:56:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Protestują ludzie którzy mają godne życie i chcą je utrzymać. A reszta nie protestuje bo jest zajęta tym żeby żyć!!!

brucol
2015-02-04 23:09:35
Ocena: -3(glosow:9)-+
Górnik nie dostaje 13stki a co do rzekomych zarobków to się już nie wypowiem.

maddub
2015-02-04 22:51:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
Kur*a ośle. Pewnie nie masz nauczyciela w bliskim otoczeniu. Te godziny to czas spędzony w szkolnych murach. W Polsce (i pewnie innych krajach też) dolicz jeszcze czas pracy w domu. Jak nie masz o tym pojęcia to nie dawaj takich wstawek.

saviola1
2015-02-04 22:46:01
Ocena: -3(glosow:9)-+
komunisty wiedzieli ze z nimi się nie rozmawia do nich się strzela! i był spokój... a teraz proponuje od razu zrobić tak: ktoś z jajami powinien wyjść na mównice w sejmie i powiedzieć ostro konkretnie i na temat "macie 30 minut na to żeby się rozejść po tym czasie będziemy do was strzelać" i tak to powinno być rozwiązane kilka trupów i święty spokój. A tak idioci dostana podwyżki a my podwyżki ale ceny węgla i gazu k***aaaa mac

siecino1
2015-02-05 08:09:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciebie to już kompletnie popierd*liło.

ptaku110
2015-02-05 10:31:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
masz IQ-12 ,wiesz co to za numerki?

saviola1
2015-02-06 00:24:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
ha! tak właśnie powinno się postąpić z górnikami a nie dawać im kolejne przywileje psia ich mac! bo im ciągle źle? ciągle mało? niech pracują za 1,6k a nie 7,5k + deputaty węglowe + szybka emeryturka 7k na łapę + 13 i 14ki a to wszystko debile i idioci którzy mi dajecie minusiki zapłacicie wraz z rachunkiem za prąd... ale śmiało dalej ich popierajcie... i tacy ludzie żyją w tym kraju. Pewnie górnikami jesteście? wam to kolo dupy lata ze cały kraj do was będzie musiał dopłacać bo wam K***A ŹLE!

ptaku110
2015-02-06 20:59:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
siorbaj lola cieniasie

saviola1
2015-02-11 00:43:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
i takich właśnie mamy w tym kraju ludzi... pokroju takiego @ptaku110, bez perspektywy, bez własnego rozumu potrafiących tylko w necie dopier.... i pokazać jaki to ja kozak jestem - a jak ktoś coś napisze mądrego co mi nie w smak i brakuje mi totalnie argumentów to go obrazę - to nawet zabawne wiesz ? tyle ze przez ludzi twojego pokroju w tym kraju dzieje się coraz gorzej i to już zabawne niestety nie jest... i to jest żałosne.

rowino
2015-02-04 22:24:55
Ocena: 0(glosow:14)-+
moja żona jest nauczycielką i wiem ile roboty ma jeszcze w domu, także nie pitol gimbusie bo zycie znasz tylko z seriali z reżimowych stacji TV

Mundzio58
2015-02-04 22:17:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

popekToster
2015-02-04 22:00:31
Ocena: 5(glosow:13)-+
Górnicy strajkują bo mają trochę godności i nie dadzą sobą poniewierać, a reszta polaczków jak zawsze zazdrości...13,15,18 itd. Niech jeden z drugim zbierze całą ekipę ze swojej roboty i też walczą o swoje. I platformerskie gadanie że reszta narodu funduje górnikowi 13 emeryture itd..wszystko po to żeby napuścić jednych na drugich ale żaden platfus nie powie ile taka np. kompania węglowa przez lata zysków wprowadziła do budżetu tego śmiesznego państewka, i zamiast wdupiać kolacje za 1600zł u sowy...mogli za ten hajs unowocześniać Polskie górnictwo to dziś koszty wydobycia były by dużo mniejsze

marcinek235
2015-02-04 23:03:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zwłaszcza ci z JSW, którzy swoim zachowaniem doprowadzą firmę na skraj bankructwa. Protestować trzeba z głową, tak jak to robili górnicy z KW.

siecino1
2015-02-04 21:33:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
Autor to kolejna platformerska parówa.

NewMen
2015-02-04 21:28:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie mając w rodzinie nauczyciela gówno wiecie jak wygląda ta praca i ile nauczyciel oprócz godzin przy tablicy spędza w domu przy przygotowaniu lekcji, sprawdzaniu wypocin coraz bardziej beznadziejnych gamoni i całej reszty obowiązków, które mają na siebie nałożone... Tak więc mali sfrustrowani ludzie skoro tak zazdrościcie to czemu nie zostaliście nauczycielami??

kasagaz
2015-02-04 23:23:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
stare chińskie przekleństwo mówi "abyś cudze dzieci uczył" ale zarobki w oświacie są na bardzo dobrym (jak na polskę) poziomie a poza zarwanymi wieczorami w domu to mają wolne wakacje, ferie, święta, wekendy itd. więc nikt mi nie wmówi żę mają źle.

artur31y
2015-02-04 21:13:54
Ocena: 7(glosow:9)-+
koleś jstes kretynem . dalsze pisanie jest zbędne ośle

dobex
2015-02-04 21:08:21
Ocena: 11(glosow:13)-+
Ten post to propaganda jakiegoś rządowego przydupasa, który chce skłócić każdego z każdym i oczernić każdego przed każdym. Tak jest najłatwiej i najprościej dla rządzących. Nie dajcie się ogłupić...

WaLdEEk
2015-02-04 21:07:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
Co to za bzdury z tą ilością godzin pracy nauczyciela ! Uczę w SP mam 3/4 etatu średnio w pracy lub z pracą w domu spędzam jakieś 60 godzin (bo przecież do lekcji trzeba się przygotować, znaleźć materiały, dostosować do uczniów, dobrać odpowiednio materiały, przygotować sprawdziany, sprawdzić). Teoretycznie w pracy 40 h tygodniowo każda godzina ponad to nadgodziny, albo dni wolne do odebrania. Nauczyciel nie ma urlopu - co wypadnie nagle to nie ma opcji na wzięcie wolnego - niby są ferie i wakacje, ale jak wypadnie ważny wyjazd czy choroba w rodzinie - to pozamiatane.

kurwamac02
2015-02-04 21:43:08
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maddub
2015-02-05 00:47:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

minutsa
2015-02-04 21:00:06
Ocena: 3(glosow:15)-+
Porównaj sobie zarobki naszych górników z zarobkami górników w Europie. W Niemczech górnik zarabia 4000 euro. Kolejny burak plujący na górników. Górnictwo podstawa naszej gospodarki

marcinek235
2015-02-04 22:50:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
I dzięki tym zarobkom ich rząd dokłada do każdej mln ton węgla tylko śmieszne 800 mln zł. Dla ich podatników, na szczęście tylko do 2018 r.

okido
2015-02-06 13:17:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
A głupota podstawą internetu. Górnictwo (węgla) to guzik a nie podstawa naszej gospodarki.

nixonlr
2015-02-04 20:57:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nauczyciel zarabia dużo za mało za to co ma na głowie !!!! popieram każdego kto ma odwagę walczyć o swoje i współczuje tym co się boją.

baal
2015-02-04 20:45:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tylko nikt nie napisał w tych danych ile polski nauczyciel pracuje jeszcze w domu!!!

kolesina
2015-02-04 20:41:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
nie porównuj lekarzy do górników. Zastanów się co dodajesz na wioche. Jesteś wiekszą wiochą niż wiocha

nixonlr
2015-02-04 20:48:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dlaczego ??? Moje studia są mniej warte niż lekarza ?

Mr.Spook
2015-02-04 20:41:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ludzie, dajecie się złapać na stary numer rządu... skłócić grupy zawodowe. Media pokazują to co rządowi wygodne... Te grupy zawodowe walczą o swoje, wam też nikt tego nie zabrania! Dlaczego prezesi, członkowie zarządów, rad nadzorczych państwowych spółek, kolejno zarabiają po 430tys zł, 50tys zł, 30tys zł na miesiąc. Mają do tego tyle samo odprawy. Kto k(_)rwa pozwala na podpisywanie takich kontraktów z pajacami ignorantami. Dlaczego oszczędności zaczynają się od szeregowych pracowników, konserwacji sprzętu i budynków, a nie od redukcji przerośniętych administracji i zarządów.

kurwamac02
2015-02-04 20:59:57
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Spook
2015-02-05 06:02:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie można wszystkiego sprywatyzować! Firmy dostarczające energię, paliwa, surowce, oraz telekomunikację muszą być pod kontrolą państwa, by nie wpierdolił się jakiś zagraniczny monopolista tak jak mamy z gazem i płacimy ruskim najdrożej za gaz w europie. Państwo musi zarabiać na wasze leczenie i emerytury... z podatków wszystkiego się nie opłaci!

kurwamac02
2015-02-05 10:57:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Spook
2015-02-06 08:56:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poczta Polska nie jest strategiczną firmą dla gospodarki polskiej.

weatherfull
2015-02-04 20:34:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
gratuluj? debilowi, ktory wymy?li? ten tekst!!! to dopiero wiocha!!

recesor
2015-02-04 20:14:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak zwykle pokaza lub napisza aby ludzi ogłupic. Jak to mowil juz dawno temu Smolen- nie ogladaj telewizji bo bedziesz mial w głowie glizdy.

dj_stefan
2015-02-04 20:08:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Durniu w górnictwie z wszelakimi przywilejami jest średnio około 3.000zł, bez nich nie będzie 2.000... To dużo? TO KU__A DUŻO ZA TAKĄ ROBOTĘ?!?! Zazdrosne cioty z biedronkowych kas co się im wiecznie nie chce.

braster
2015-02-04 20:19:19
Ocena: 8(glosow:8)-+
górnik górnikiem niech sobie ma dodatki, ale niech wypierdolą całą armie tych biurowych nierobów i problem się rozwiąże.

marcinek235
2015-02-04 22:55:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niech i zarabiają po 10 tyś, ale gdy na to firmę stać. W Czeskich kopalniach gdy przyszedł kryzys to wypłaty wszystkich poszły o 10 % w dół a nierentowna kopalnie zamykają.

Saito15
2015-02-04 19:55:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
Haha ale dowalili 13 pensja w górnictwie. nie ma czegoś takiego wiocha dla wiochy

mariusz669
2015-02-04 19:26:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
Koleżanka jest nauczycielką. Zawsze jak dzwonię wieczorem "Magda chodź na browar" to nigdy prawie nie ma czasu bo jakieś cholerne kartkówki, sprawdziany itp. Drugi kumpel znowu listonosz. Upier..ją im godziny (pracuje tyle samo albo więcej)zamykają poczty,do tego jazda własnym autem. Sorry ale nie porównujcie mi tu zachodu. A jeżeli już to porównajcie też pensje i inne dodatki jak np. samochody służbowe czy materiały.

Bebok_69
2015-02-04 20:41:19
Ocena: -5(glosow:7)-+
Na jazdę własnym samochodem mają Ryczałt lub inną formę rozliczania, za free tego nie robią. Z nauczycielami to bywa różnie, ale biednego jeszcze nie widziałem. Potrafią jednocześnie w kilku różnych szkołach pracować za całkiem ładne pieniążki. Czas jaki w domu marnują na sprawdzenie kartkówek itd. dopełnia ten ich etat jaki mogą wyrobić przy tablicy.

ketrab1
2015-02-04 19:18:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Migdal1234
2015-02-04 19:16:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
O CO SIE KLOCIC WSZYSTKIM CORAZ GORZEJ A POMOCY ZNIKAT

ssj4fazi
2015-02-04 19:13:16
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jak komuś żal dupę ściska, że nauczyciel ma tak dobrze to niech idzie na studia i się zrobi na nauczyciela i zbiera te kokosy, o których tak głośno pierdzieli - w dupie byłeś, gówno widziałeś, więc głosu nie zabieraj. Popieram koment norim

kontroler
2015-02-04 19:05:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jak czytam takie pierdo.lenie to mnie na wymioty zbiera. To jest jak rozmowa ze ślepym o kolorach.

popek70
2015-02-04 19:03:17
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tumanie, na zachodzie nauczyciel nie bierze pracy do domu.Zeszytów nie sprawdza, a testy sprawdza w szkole. U nas nauczyciel kosztem własnej rodziny i własnych pieniędzy musi pracować w domu po powrocie z pracy, gwarantuję ci że więcej godzin niż ci przepracowani twoim zdaniem zachodni nauczyciele.

Mundzio58
2015-02-04 18:58:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kontroler
2015-02-04 19:43:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Brawo gratuluję.

NieWstydzeSie
2015-02-04 18:44:47
Ocena: 1(glosow:11)-+
To z nauczycielami to G prawda. Nauczyciel niestety robi więcej jak powinien. Nie wspomnę o pracy w domu. Ekspedientka, górnik czy lekarz wraca do domu i ma wyje****. Nauczyciel sprawdza w domu kartkówki, egzaminy, wypracowania lub przygotowuje się do zajęć. Nie wspomnę o obowiązkowych niepłatnych konsultacjach i kółkach zainteresowań, przygotowywaniu do egzaminów dodatkowo, wycieczki, dyżury czy organizowanie wszelkich świąt w szkole - dodatkowo i nieodpłatnie. Wcale tak pięknie nie jest. Poza tym jak szanowanym zawodem jest nauczyciel za granicą i ile mu płacą.

wpb92
2015-02-04 21:11:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wpb92
2015-02-04 21:13:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oj ty chyba niezbyt dużo wiesz... i lekarz i (o dziwo) górnik mają wezwanie (dla górnika w razie awarii, przestoju, etc., dla lekarza w razie większej tragedii, niedyspozycji, etc.), więc po powrocie do domu nie mają wyj***e... Zaraz pewnie zaczniesz rzucać że się nie znam - no cóż, jednak coś tam wiem - ojciec pracując na kopalni (państwowej żeby nie było) średnio 4-5 razy w miesiącu jest wzywany - np. na awarie - ot skończył robotę o 20, ale o 4 nad ranem znów musisz być bo coś się sypnęło - ale to też nie jest tak że ok 2h i zrobione, ale czasem siedzi po tydzień w takiej sytuacji...

NieWstydzeSie
2015-02-05 18:23:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nauczyciele też. Zwłaszcza gdy jest wypisywanie ocen, umawianie się dodatkowo. Nigdy nie słyszałem, żeby jakakolwiek Pani lekarz przyszła do przychodni na wezwanie. Nie mówię o ostrych dyżurach - tam jest zapierd**.

kontakt90
2015-02-04 18:42:22
Ocena: -2(glosow:12)-+
Po 1 trzynastki to już nie ma ze 20 lat, po drugie przywileje...jakie konkretnie? dla mnie jedynymi przywilejami które mamy to wcześniejsza emerytura i kartki żywieniowe (które akurat ja osobiście wliczam sobie do mojego zarobku netto). Fakt, pozycji na pasku jest sporo, dodatki za nocki, za święta, deputat węglowy i karta górnika. Ale po odjęciu tego wszystkiego i policzeniu prosto stawki za dzien pracy razy dni przepracowane wychodzi mi że moja podstawa netto to 760zł (słownie siedemset sześćdziesiąt) to są właśnie kokosy w górnictwie.

dj_stefan
2015-02-04 20:10:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cebuland i blokowe nieudaczniki nie zrozumieją i wierzą dalej w to co zacny i nigdy nieomylny TVN powie.

thyr
2015-02-04 18:24:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zapomniales dodac kto nie strajkuje .....hmm jak tu by ich nazwac ???????

Bartodj
2015-02-04 18:14:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
W luty mają strajkować kolejarze ciekawe co o nich GW i TVN nazmyślają

mmcs
2015-02-04 18:12:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
a wedlug gus srednia pensja w polsce to 4000zl

kwadrat109
2015-02-04 17:58:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
bravo NORIM, autor ulotki to idiota

flathamster
2015-01-23 00:10:25
Ocena: 6(glosow:10)-+
bo trzeba walczyć o swoje zamiast siedzieć na dupie i krytykować, że inni mają lepiej

unity
2015-01-22 19:17:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
ulgi dla uprzywilejowanych a reszta fizoli będzie tyrać do 100 dzięki systemowi jaki posiadamy

TheLeern
2015-01-22 17:39:45
Ocena: -5(glosow:17)-+
Jeśli chcecie wiedzieć to 13 nie ma już w górnictwie 22 lata, kto takie bzdety pisze? Tylko jełopy co nie chcą się wziąć do roboty. Tak jestem górnikiem i zapierdzielam jak pies w przodku... Ale najlepiej jest na nas narzekać. Chcesz? Zamień się ze mną na tydzień i zobaczymy czy dasz radę. PS: jeśli komuś jest ciężko wystarczy spojrzeć na podatki które płacimy 22 różne podatki od wydobycia, i co nas zabija?? Nasze własne państwo

kurwamac02
2015-02-04 18:17:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dj_stefan
2015-02-04 20:12:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty dupku a co teraz jest butel w JSW? Nie wiesz, siedź cicho zazdrosny karle.

kurwamac02
2015-02-04 20:21:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dj_stefan
2015-02-04 20:34:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Żal Ci dupe ściska aż tu słychać.

kurwamac02
2015-02-04 20:41:08
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-02-04 23:00:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Piękny przykład z JSW, jak to pracownicy zniszczą srebra rodowe firmy, doprowadza do utraty kluczowych klientów itp. Nawet górnicy z KW mieli troche oleju w głowie i protestowali bez uszczerbku dla firmy.

TheLeern
2015-01-22 17:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vanini
2015-01-22 17:11:07
Ocena: 5(glosow:13)-+
Dlaczego nie ma informacji ile zarabia średnio w UE górnik i nauczyciel? Może mniej wybiórczości? Czyli każdy powinien zarabiać 1700 brutto i wtedy będzie git? Ważne, żeby równać w dół. Jakie to polskie.

rage100
2015-01-22 16:56:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
rozumiem, że każdy kto podziela ten pogląd, zostanie górnikiem, nauczycielem, ewentualnie jeśli możliwości intelektualne pozwolą, lekarzem. recepta na szczęśliwe życie zagwarantowana.

qudark
2015-01-22 16:19:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
i 3 miesiące wakacji rok urlop zdrowotny .. każdy był w szkole wiemy jak oni pracują...

bula76
2015-01-22 16:47:48
Ocena: 8(glosow:10)-+
Mam wrażenie, że z kolegi wychodzi zwykłe polskie cebulactwo. Policjant, nauczyciel i im podobni reprezentują system, który uciska przeciętnego kowalskiego. Jeśli ktoś łamie przepisy jest niezadowolony z pracy policji, jeśli ktoś był matołem nie może być zadowolony z pracy nauczycieli.

norim
2015-01-22 15:36:26
Ocena: 38(glosow:96)-+
Zapomniałeś dodać że w europie zachodniej - większość pracuje w szkołach i na materiałach dostarczonych przez szkołę. Czyli odbębni swoje i ma z głowy W Polsce nauczyciel pracuje w domu na własnych materiałach i nie jest to ich własny wybór. Brak pieniędzy w szkole na takie działania - prosty przykład ksero - odpłatne.

kurwamac02
2015-02-04 18:12:41
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2015-02-04 20:06:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ksero - odpłatne, to prawda. Odpłatność ta jest z wielką ochotą przerzucana na rodziców. W szkole moich dzieci było 20zł miesięcznie od dziecka "na ksero".

kurwamac02
2015-02-04 20:09:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2015-02-04 20:10:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

herayo
2015-02-04 20:41:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Polska, to nie Europa Zachodnia, po drugie jak kurde można płacić nauczycielom jak w uni europjskiej, a innym nie????

maddub
2015-02-05 00:46:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

r0nn1n
2015-02-05 07:44:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
2015-02-05 13:08:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
norim, mam brata który pracował i w Polsce i w Anglii ( aktualnie pracuje) jako nauczycie matematyki. Racje masz tylko i wyłącznie z tym kserem, jak chodzi o prace w domu, to tam ma jej dwa razy więcej niż w Polsce. Nie wiem jak jest w reszcie krajów Europy zachodniej, ale tam gdzie robi mój brat ma mniej niż polowe godzin w szkole resztę czasu musi poświecić w domu na opisowe oceny tych tępaków, którzy tak na marginesie, nie maja czegoś takiego jak u nas "kibel". Każdego durnia trzeba przepościć. Powiedz mi w jakim kraju uczyłeś na zachodzie? Czy jesteś ekspertem samozwańczym?

pepe_100
2015-01-22 15:26:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
Strajkują Ci co chcą i umieją się zorganizować. Ty siedź przed kompem i dalej sobie narzekaj. Nie podobają Ci się ich za wysokie zarobki wyjdź na ulicę i się sprzeciw. Nie sprzeciwisz się tak samo jak przy podniesieniu wieku emerytalnego do 67. Dopiera ACTA cie ruszy. Ale jak zabrać alkoholikowi wódę to też będzie mordę darł. PS Mnie tam wszystko pasuje to nie narzekam :).

hubertberger
2015-02-05 13:12:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja pracuje w sektorze prywatnym, to z kim mam się organizować? Z organistom? Pomyśl człowieku zanim coś napiszesz, bo nie w każdej pracy są związki zawodowe, które podcierają dupę nierobom. Kto mi zapłaci za ten strajk, jak nie wyrobie sobie godzin to gówno dostane od państwa czy od ciebie.

klekleke
2015-01-22 14:15:09
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak powiedzieli w telewizji o tych czternastkach to mało mnie krew nie zalała .. a ludzie tacy jak my muszą się zastanawiać czy kupić dziecku lizaka ...

nixonlr
2015-02-04 20:59:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
to dlaczego nikt o "takich" ludziach nie słyszy czemu nie walczycie

marcinko83
2015-01-22 13:56:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
Skoro baba-koń dała górnikom to dlaczego ma nie dać nauczycielom ,jak już kradną i wymuszają z państwowego to niech będzie po równo ,a nie jednym miliardy ,a drugim nic ,albo ochłapy

Sugar_Plum
2015-01-22 13:54:51
Ocena: 0(glosow:20)-+
Jeśli twierdzisz że górnik ma za dużo to zjedz 700 czy 900 metrów pod ziemie, dojdź do swojego stanowiska pracy często to jest 4 km. Przepracuj kilka gadzin w skrajnych warunkach. Mam dosyć takich ciuli co obrażają i opluwają górników a nigdy nie posmakowali ich pracy.

janosik1971
2015-01-22 13:59:58
Ocena: 1(glosow:17)-+
Dobrze piszesz warto dodać że zanim dojdzie trzeba wracać i na tym ta cieżka praca polega :D

kurwamac02
2015-02-04 18:09:43
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2015-02-04 20:08:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

qudark
2015-01-22 13:53:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
potem bedą policjanci (15 lat i emerytura i ZuS-u nie płacą), aco ze straża pożarną miejska

janosik1971
2015-01-22 13:17:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
No tak a co mają powiedzieć bezrobotni?

Nasi
2015-01-22 13:26:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiecznie im mało zasiłku:D

janosik1971
2015-01-22 13:47:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
A bezdomni? :]

Nasi
2015-01-23 15:45:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
a bezdomni "szefie daj 5 PLN" albo porysuje samochód :D lub pomogę oddać wózek ze sklepu :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mam dokładnie tak samo.
  •  Ordo Iuris
  •  Autor filmiku zarzeka się, że sprawdził i że to nie jest fejk
  •  Nie śmieszno, a straszno
główna
Dodano: 30.06.2018, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0