lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Vs kierowca ciągnika siodłowego.
główna
Dodano: 07.03.2015, 17:51:18   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 122  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Lukasz_wa
2015-03-07 18:49:25
Ocena: 37(glosow:99)-+
Kierowca ciężarówki także do inteligentów nie należy. Jedzie ze stałą prędkością a kiedy ktoś chce zmienić pas ruchu przyspiesza.

madein7
2017-03-19 10:41:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie ze ja widzial, uciekal na pas zieleni zeby jej nie uderzyc jak byla jeszcze blizej niego niz jak zaczela zmieniac pas ruchu, ch**j i tyle.

Viasseq
2015-03-14 07:46:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pier... Glupoty az sie sluchac nie chce ktos wzia pod uwage ze ten kierowca z "Tira" mogl jej wgl nie zauwazyc jak pokazala sie tak blisko :) jest jeszcze cos takiego jak martwe pole :)

paul_dill
2015-03-13 13:25:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kretyn ciezarowka jechal ze stala predkoscia. Passat zasygnalizowal prawidlowo podjezdzajac do osi jezdni , bylo wystarczajaco miejsca na wykonanie zmiany pasa, rozpoczal manewr zmiany pasa ruchu. Kierowca ciezarowki przyspieszyl zeby to utrudnic i powinna byc jego winna bezsprzeczna. Niestety nie ma stosownych regulacji na takich baranow jeszcze. Jedyne prawo jakie istnieje muwi o nie przyspieszaniu podczas wyprzedzania.

herayo
2015-03-14 10:33:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawidłowo??, a od kiedy kurde się z prawej strony wyprzedza? wystarczająco miejsca?? sprawdź sobie jaka musi być odległość między samochodami na drodze ekspresowej czy autostradzie, i jeszcze jedno jak już "passat" łamie przepisy i wyprzedza z prawej strony, to powinien zachować szczególną ostrożność i patrzeć w lusterka, a nie wpychać się na chama, "bo muszę zjechać na inny pas, bo nie mogę zwolnić przed autem przede mną"

paul_dill
2015-03-13 13:24:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

djklusek
2015-03-10 15:41:47
Ocena: 3(glosow:11)-+
Kolejny temat morze.Pragnę wytłumaczyć po 1.Zajmował lewy pas bo sam chciał wyprzedzić, 2 Po co miał by wpuszczać tego passata (załączenie kierunku nie uprawnia do zajeżdżania drogi).Ale czego w sumie Ja wymagam,większość komentujących to typowi mistrzowie teorii który albo naoglądali się za dużo w internecie albo maja prawo jazdy poniżej roku lub całe życie jeżdżą trasy typu dom-kościół-dom lub dom-Praca-dom

kontroler
2015-03-10 11:04:22
Ocena: 2(glosow:12)-+
Boże wpuściłby tega passata i byłoby po sprawie.

przemek5d
2015-03-10 07:10:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
u nas najgorzej jest ze wschodnią hołotą-jedzie CI taki w nieswoim kraju i mysli że jest panem bo ma 40ton pod sobą. Kiedyś chciał mnie staranować tylko dlatego że wyprzedzając go rozdzieliłem go z kumplem przed nim.

hwd4rp
2015-03-09 23:07:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kierowca siodlowca jest delikatne mowiac rude... Mogl uniknac zdarzenia i moim zdaniem jest wspolwinny. Nawet horna nie uzyl.

tomiko2881
2015-03-09 20:35:51
Ocena: 5(glosow:17)-+
Ewidentnie widać, że kierowca ciągnika to debil do kwadratu. Gdyby nie przyspieszył to wszystko udałoby się jak w zegarku. Takim powinni od razu prawko zabierać.

M1CLAY19
2015-03-09 22:01:27
Ocena: -8(glosow:16)-+
Ewidentnym debilem jestes ty .Masz juz karte rowerowa? Nawet głupia gęś rozglada sie zanim wejdzie na droge a tu debil/ka wchodzi pod ciezarowke.Widzac po komentarzach procent debili na tej stronie to zastraszajaca wiekszosc.Zycze powodzenia.Do dzis zwalnialem,wpuszczalem,bylem mily i myslalem za siebie i za was ale po komentach do tego fimu mam was kuvwa dosc debile.Kamera+przepisy i sromotny chooj wam w leb.Przyzekam ze nie bede ryzykowal naruszenia ladunku dla debila ,ktory i tak tego nigdy nie zrozumie.CHWDDebilowizosobowki.

bierut1
2015-03-10 09:44:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

don_pedro_104
2015-03-09 20:26:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
Blondyna blondyną, ale ten ciągnik siodłowy nie powinien tak długo zawalać lewego pasa. Osobówki musiały go wyprzedzać od prawej strony.

samthebludger
2015-03-09 21:42:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
W Polsce tak w USA można jechać lewym pasem ile Ci się podoba.

MarkusVint
2015-03-09 23:46:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie, długotrwała jazda lewym pasem ruchu bez powodu jest złamaniem przepisów drogowych.

samthebludger
2015-03-10 19:31:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie w USA.

doman800
2015-03-11 15:30:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
2015-03-12 18:17:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
@doman800 syna to se zrób? 4 kropki co to niby ma być? Nie ma takiego znaku interpunkcyjnego.

ken299
2015-03-09 20:05:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
a był taki ładny....

Meg2012
2015-03-09 22:01:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
...amerykański;)

hektor1983
2015-03-09 20:03:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
nieźle ją zmielił :)

M1CLAY19
2015-03-09 19:53:22
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jak zwykle elita rzeczoznawcoe: najlepszy idiota co wymyslil martwy punkt w Passacie. Gdzie wy widzicie przyspieszanie? Predzej pick-up zwolnil a ciezarowy 99%tras pokonuje na cc.Trzymal lewy bo widzial ze bedzie wybieral i nikogo to nie powinno bolec kiedy max predkosc zestawu nawet na autostadzie jest bardzo podobna jak dla osobowki (lub nie ma roznicy) Dlaczego nikt z was nie krzyczy ze nie mozna wyprzedzac z prawej?Kazdy zawodowiec widzial wiele ale nikt nie przypuszcza ze mozna byc tak glupim by ladowac sie pod zestaw.

fredi444
2015-03-11 18:46:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tyś to dopiero jest ZESTAW.Wszystkich plag Egipskich w Jednym Idiocie

marekwitkowskp
2015-03-09 19:49:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
po pierwsze kierowca to raczej CHAM po co przyspieszał i dlaczego jedzie lewym pasem tak że go trzeba wyprzedzać z prawej

samthebludger
2015-03-09 21:44:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo to Stany. Tam możesz jechać lewym.

DeNNiSpro
2015-03-09 18:45:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yamahahaha
2015-03-09 17:27:01
Ocena: -6(glosow:20)-+
Jak się jest właścicielem VW to nie można wymagać od kierowcy by myślał

bonifacq
2015-03-09 17:17:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Żadna baba nie powinna mieć prawa jazdy

hektor1983
2015-03-09 20:02:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
a ktoś kto ma pitbull'a w awatarze nie ma mózgu

chmiel13
2015-03-09 22:57:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
a skad wiesz że baba prowadzi??

bonifacq
2015-03-12 09:15:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
hektor1983 debilu żeby to jeszcze był pitbull . Nie masz pojęcia ćwierć-mózgu o niczym nawet o rasach psów

mirga
2015-03-09 16:47:09
Ocena: 10(glosow:16)-+
Obydwoje kierowców zasługuje na porządnego kopa w dupę

xxlclub
2015-03-09 16:44:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

armando666
2015-03-09 16:02:41
Ocena: 3(glosow:21)-+
Sami eksperci się tu wypowiadają:) Myślicie matoły, że taki zestaw łatwo wyhamować??? Ta osoba z VW jest chyba ślepa. Koleś z tira zjeżdża do boku ile może, a osobówka dalej się wpycha...i to jest ok?

piter-t
2015-03-09 16:30:18
Ocena: 8(glosow:22)-+
nie musiał hamować.... wystarczyło nie przyśpieszać... a jak zaczął zjeżdżać to ją widział cały czas i nawet nie zatrąbił? typowy burak bo duży może więcej... a jakby ją wepchał pod naczepę tego obok zestawu to byłoby jedną osobę mniej. widać żeś ekspert jak kaczyński... zrób prawko najpierw

armando666
2015-03-09 16:44:27
Ocena: 2(glosow:18)-+
Siedziałeś kiedyś w samochodzie ciężarowym (szczególnie z silnikiem umieszczonym z przodu)??? Na tym ujęciu widać VW (ale to ujęcie z kamery), kierowca niekoniecznie ze swojej perspektywy widział ten samochód. Chodzi mi głównie o to, że większość tutaj "najeżdża" na kierowcę tira, wina leży w zdecydowanie po stronie osoby z VW. Poza tym, jeśli osoba z VW widziała tira, to gratuluję...mierzyć siły z tak dużym samochodem:) Ps prawko już mam ładnych parę lat:)

Ingenue87
2015-03-09 17:15:45
Ocena: 7(glosow:11)-+
A czy sytuacja wymagała od niego wyhamowania, geniuszu? Wystarczyło nie przyspieszać.

shellah
2015-03-09 17:33:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jesteś idiota i się nie przetłumaczy. Facet tirem jedzie i baba się wpierd... na hama bo widzi z przodu kolejnego tira. Gościu z ciężarówki nie musiał nic widzieć i robić bo on ma kilkadziesiąt ton a passat 2t.

tomi_tomi
2015-03-09 19:40:43
Ocena: -6(glosow:6)-+
Facet z ciężarówki na pewno widział osobówkę - dowód przyspieszając odbił w prawo biorąc linię pobocza między koła, powinien ustąpić pojazdowi jadącemu przed nim z prawej strony, który sygnalizował zamiar zmiany pasa ruchu. Jednak nie usprawiedliwiam kierowcy VW, bo ten zmieniając pas ruchu powinien się upewnić, czy nie stwarza zagrożenia (np. czy nie zmusza kierowcy ciężarówki do hamowania). Natomiast @mirga już napisał, że obydwoje nie są bez winy.

shellah
2015-03-11 19:14:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pokażcie mi Matoły gdzie wy wszyscy licznik widzicie i macie pewność że facet przyśpieszał? Wszyscy się nadajecie do komisji Macierewcza..

wszystkozajete
2015-03-09 15:58:31
Ocena: 7(glosow:7)-+
Skąd niby wiadomo że to blondynka?!

bananowepole
2015-03-09 17:12:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
a moze to pedal albo tranzystor ,nie widze nie pisze

fredi444
2015-03-09 15:46:45
Ocena: -8(glosow:14)-+
Dokładnie tak mili...kierowca tego ciężkiego złoma to typowy idiota wieśniak i głup totalny i jeszcze by dużo epitetów przypisać

grog
2015-03-09 15:17:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
slepowron tez moze byc kierowca tira

Sebo30
2015-03-09 14:54:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
teraz kierowca wyłączy kamerke i z niby blondynką pójdą na loda

yeromine
2015-03-09 14:44:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
blondyna? no chyba, że to torna

LeSaux
2015-03-09 14:22:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ten w ciężarówce to jakiś miłośnik lewego pasa.

nerato
2015-03-09 13:15:45
Ocena: -7(glosow:17)-+
kierowca tira nagrał film jak zabić człowieka popełnił dwa wykroczenia poruszał się lewym pasem pozbawiając możliwości płynnego poruszania się po drodze dwu kierunkowej drugie świadomie przyspieszając doprowadza do katastrofy w ruchu drogowym mam nadzieję że zdrowo za to zapłaci

ZackadelaRocha
2015-03-09 14:26:10
Ocena: 12(glosow:16)-+
nie zapłaci. Poruszał się swoim pasem i osoba zmieniająca pas ma obowiązek upewnić się, że może to zrobić.

samthebludger
2015-03-09 21:51:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem gdzie Ty tam widzisz przyśpieszającą ciężarówkę? Na 99% koleś jechał z max prędkością więc nie mógł przyśpieszyć. Co do poruszania się lewym pasem to tak dla Twojej wiadomości w USA to nie jest wykroczenie. Pierwsze czego uczą gdy zmieniasz pas to sprawdzanie lusterek i upewnienie się że możesz to zrobić bezpiecznie.

Ingenue87
2015-03-09 12:45:34
Ocena: -1(glosow:17)-+
Tak, wina Passata, i co z tego? Debil w ciężarówce mógł nie przyspieszać, to Passat by się zmieścił i nie byłoby problemu. Za kierownicą ciężarówki pewnie siedział jakiś facet, życiowa piz*da, co na ulicy musi pokazać jaki z niego kozak, bo w życiu nie ma takiej możliwości.

olo700
2015-03-09 14:22:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
nooo, szkoda tylko, że nie masz bladego pojęcia o przepisach ruchu drogowego

piter-t
2015-03-09 16:39:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
olo700 na polskie warunki błędy popełnili oboje. wina oczywiście głównie po stronie passata, ale przyśpieszanie podczas wyprzedzania jest zabronione i bezpośrednio po nim. widać celowe działanie kierowcy ciągnika. oleju w głowie to on nie ma tylko nasze hasło "duży może więcej". jak już widzi, że chce się passat wcisnąć to wystarczyło nie przyśpieszać i wytrąbić... pytanie tylko czy na tamtych drogach wyprzedzanie na drodze dwupasmowej jest dozwolone.. bo u nas nie i tyle w temacie

Ingenue87
2015-03-09 16:46:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
olo700 co konkretnie masz na myśli?

maran_hand
2015-03-09 11:37:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie sadze ze to byla blondynka. Kobieta raczej by odpuscila..

hedonistka
2015-03-09 11:19:10
Ocena: -8(glosow:12)-+
to logiczne ze wina pasata ale idiotyzm tira widzial samochod zamiast przychamowac to sobie zjechal na lewy pas a w pasacie kierowca mogl miec martwy punkt

nowy_uzytkownik
2015-03-09 12:05:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
Kierowca ciagnika tez mogl miec marty punt. To taj jakbys w osobowce nie zauwazyl dziecka na malym rowerku tuz pod prawym blotnikiem.

magic1948
2015-03-09 12:27:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
@hedonistka: Co za głupota z tym martwym punktem w VW? Przecież jedzie obok, wie, że ma po lewej ciągnik i się ładuje. No to jaja są normalnie, że ktoś wymyślił martwy punkt w Passacie. To ewentualnie mógł mieć kierowca ciągnika! Poza tym co to za polityka żeby na chama ryć się przed ciągnik? To nie jest człowiek, że zatrzyma się w miejscu i ustąpi. Poza tym Ty nie wiesz co kierowca ciągnika mógł widzieć, bo tutaj mamy obraz mamy z kamery. Poza tym popracuj nad swoją ortografią.

grog
2015-03-09 15:19:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylko kamerka nie widziala martwego punktu

Tulio20
2015-03-09 10:47:38
Ocena: 5(glosow:11)-+
Kierowca ciężarówki może nie zachował się najlepiej i do tego jechał lewym pasem ale to kierowca Passerati wjechał w ciężarówkę więc wina jest oczywista Wy specjaliści.

BeneathYou
2015-03-09 10:12:57
Ocena: 14(glosow:14)-+
Gdzie ta blondynka? Swoją drogą jeden kierowca nie lepszy od drugiego. Na bank dwóch mężczyzn przekonanych o swojej wyższości na drodze.

mdzik
2015-03-09 10:03:39
Ocena: 8(glosow:18)-+
Wiocha dla debila w ciągniku. Nie dość że jedzie lewym pasem gdy prawy ma wolny to jeszcze przyśpiesza gdy passat chce wjechać przed niego i go spycha.

Guru6969
2015-03-09 11:06:21
Ocena: -4(glosow:10)-+
Dokładnie! Tu to ewidentnie tirowiec wieśniak bo Ona praktycznie już zmieniła pas i wjechała przed niego a od przyspieszył tylko po to żeby ją staranować jakoś na siłę. Jak tępym Ch*jem trzeba być by tak zrobić??? LoL.

nowy_uzytkownik
2015-03-09 12:15:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dla mnie wina nie jest taka oczywista. To że ktoś włączy kierunkowskaz NIE OZNACZA, że należy go wpuścić. Passat nie ustąpił pierwszeństwa i nie zachował ostrożności przy zmianie pasa. Pomijając wszystko inne, to co zrobił kierowca Passata to zwykłe wp**rdalanie się komuś pod maskę. Na dwupasmówce trzeba zachować nieco większą odległość przed poprzedzającym pojazdem po to żeby mieć czas na reakcje. Passat wjechał w 'bezpieczną odległość' którą zachowywał ciągnik. Ps. nie jestem za tym aby ciagnik wlekł się lewym pasem- zeby nie bylo.

samthebludger
2015-03-09 21:58:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko że to USA tam ciągniki często nie mają kagańców więc się nie wleką może to właśnie passat przekroczył dozwoloną prędkość?

Bartek1189
2015-03-07 22:38:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
Strasznie Ciemna ta Blondynka bo jej nie zauważyłem .. :P

poisonkrk
2015-03-09 15:02:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
no dokładnie, wstawiający absurd od razu załozył że to blondynka bo tak było mu wygodniej. Pozdrawiam ---BLONDYNKA ;)

masakrycznie
2015-03-07 19:35:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

falk87
2015-03-07 19:22:18
Ocena: 6(glosow:10)-+
dwoch idiotow na siebie trafilo jeden lepszy od druiego

Lukasz_wa
2015-03-07 18:49:25
Ocena: 37(glosow:99)-+
Kierowca ciężarówki także do inteligentów nie należy. Jedzie ze stałą prędkością a kiedy ktoś chce zmienić pas ruchu przyspiesza.

Guru6969
2015-03-09 11:04:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dokładnie! Tu to ewidentnie tirowiec wieśniak bo Ona praktycznie już zmieniła pas i wjechała przed niego a od przyspieszył tylko po to żeby ją staranować jakoś na siłę. Jak tępym Ch*jem trzeba być by tak zrobić??? LoL.

dzino2
2015-03-09 11:55:53
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ja mu IQ nie sprawdzałem, więc nie wiem czy on do inteligentów należy czy nie. Nie zmienia to faktu, że nie zauważyłem żeby ciężarówka przyspieszyła. Na pewno nie walnął w hebel żeby się zatrzymać, ale tylko wieśniak mógłby tego oczekiwać. Ponad 40 ton tak nie zatrzymasz....TO NIE ROWER. Więc jak się osobówka pchała to nie ma się co teraz dziwić. Ostre hamowanie załadowanego Tira mogłoby wyrządzić więcej szkód niż to co widzimy na filmie. Także BRAWO dla TIRowca za zachowanie zimnej krwi. PS. Nie jestem kierowcą TIRa :-)

magic1948
2015-03-09 12:29:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
@dzino2: I tutaj widać głos rozsądku. Ludzie myślą, że ciągnik to ma drogę hamowania i ogólną reakcję jak osobówka, lub rower. To tak nie działa. 40t, lub więcej nie jest łatwo zatrzymać i tak jak napisałeś, gdyby walnął w hampel, to jakby się złożył, to by wtedy mogło dojść do tragedii.

Ingenue87
2015-03-09 12:50:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jak mogłeś nie zauważyć, że ciężarówka przyspieszyła? Przecież to widać na pierwszy rzut oka.I nikt tu nie mówi o zatrzymywaniu, nie odwracajcie kota ogonem. Lekkie zwolnienie to dla ciągnika aż taki problem, mogący doprowadzić do tragedii? Na prawdę tak myślicie? Do tragedii mogło doprowadzić zachowanie kierowcy jakie tu widzimy.

dzino2
2015-03-10 09:34:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ingenue87 ... nie będę się teraz zastanawiał czy on przyspieszał czy nie bo każdy musiałby stać się specem w dziedzinie ruchu drogowego. Powiem tak... można jechać ze stałą prędkością a będzie widać że przyspiesza, można hamować a nie będzie widać światła stopu na aucie z przodu (np skrznią), nie wiemy czy to TIR mały, czy ,oże jeszcze większy niż 40T. TAK CZY SIAK, trzeba być debilem żeby pchać się pod ciężarówkę na suwak przy tej prędkości. Wystarczy, żeby ktoś mocniej przyhamował z przodka i z tego passata ładną harmonijkę by ten TIR zrobił. Także niech się cieszy że żyje.

lukashgl
2015-03-07 17:59:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
skad wiesz ze to bladynka?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0