lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Każdy przeciwnik "szeryfów" lewego pasa może poczuć satysfakcję po obejrzeniu tego filmiku.
główna
Na nauczke nie musial dlugo czekac...YTPlay
Dodano: 19.03.2015, 14:26:27   przez: wrednycham007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 244  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szpajder
2015-03-19 18:01:24
Ocena: 51(glosow:53)-+
Mieszkanie na wsi nie czyni nikogo wieśniakiem. Wieśniak to stan umysłu ;)

tyczka333
2015-03-26 22:13:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dalej banda półgłówków NIE ROZUMIE że trzeba jechać obydwoma pasami do końca żeby to miało efekt. Ale jak wielu tu komentujących to pewnie za kierownicą jedna wielka CIPA to nie dziwne że się boją tak zrobić. Jesteście SŁABYMI kierowcami co blokują lewy pas bez względu czy jest wolny czy nie. PROSZĘ uczcie się przepisów ruchu drogowego

tyczka333
2015-03-26 22:04:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
i przez takie numery nie liczcie na uprzejmość drogową z mojej strony (kierowca osobówki). Sami wiecie że łamiecie prawo takim zachowanie - TAK CIĘŻKO TO ZROZUMIEĆ. Ludzie czy wy naprawde jestescie tacy UŁOMNI. Jazda na suwak - tak postępują ludzi w cywilizowanych krajach, tam jest jeszcze większy ruch na drogach mają większe doświadczenie niż my i dawno udowodnili że taka jazda daje lepszy efekt niż to co umie zrobić nie jeden upośledzony kierowca.

max-max3
2015-03-25 08:29:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
TIRY NA TORY!!!! Albo wystarczy obowiązujący na wszystkich drogach zakaz wyprzedzania dla samochodów ciężarowych :)

Szeryflewegopasa
2015-03-22 21:06:26
Ocena: -5(glosow:5)-+
M1CLAY dobrze pisze, generalnie prawo jazdy jest uzyskać o wiele za łatwo i stąd na drodze masa gamoni, jak i zresztą widać po tym wątku. Dyskutujecie z zawodowcami o rzeczach, o których nie macie pojęcia - trochę tak, jakby sternik z kutra rybackiego dyskutował z kapitanem kontenerowca. Podjedź w Warszawie na rondo przy Centralnym albo dowolne inne, gdzie jest osobna strzałka do skrętu w lewo a tor jazdy przecina później tory tramwajowe, a zobaczysz o czym piszę. Pojęcie o jeździe ma góra 5% kierujących.

maly204
2015-03-21 14:23:39
Ocena: -5(glosow:9)-+
A co kierowcy tylko osobówek mogą wiedzieć o jezdzie ciezarówek...

MrFoto
2015-03-21 12:16:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-03-20 20:33:53
Ocena: -7(glosow:9)-+
Prpopnuje jedno sensowne rozwiazanie. Niech wszystkie ciezarowki ustawiaja sie na lewm a potem zamek.Jeden 17 m/40 ton-jeden kaszel z cipa za kierownica. Jak nie to po trabach i na sile I ZASADA ZAMKA KUVWA MUSI BYC !!!!!!!!!!!!!!. Nie wpuszczaja na zamek? Nagrywac male fiutki i zglaszac na policje .Zasypac skargami za niestosowanie sie do zasad..................ktore w prawie nie istnieja. Ktos tu z kogos robi debila? Ktos nakreca kierowcow jednego na drugiego. Siury bez mozgu sa ich narzediem. Bez durniow nie bylo by problemu bo kto zrobi problem jak nie duren.

StachTraktorzysta
2015-03-20 23:35:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jest ograniczenie dla ruchu ciezarówek w soboty i niedziele. A dzięki takim pomysłom to doczekasz sie za pare lat nowego ograniczenia, że bedzie zakaz poruszania sie na tygodniu np. od 14.00 do 17tej. Jest przepis, nie stosujecie sie. Na razie będą wlepiać mandaty. Ale jak to nie przyniesie rezultatu, to będziecie stać na parkingach. Wtedy wszyscy będą zadowoleni.

M1CLAY19
2015-03-20 23:58:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pamietam jeszcze pare lat temu jak jakas polityczna kuvwa chciala polizac krawaciarni-byl pomysl niewposzczania ciazarowek do Warszawy a przeladunek mial sie odbywac poza granicami miasta. Jezdzilem po Melbourne,Moskwie,Londynie,Berlinie,Rzymie,Mediolanie i kurva nikomu nie przeszkadza ze przywiazles mu zarcie tylko POyebancom zza bufetu to przeszkada bo oni po Warszawie musza pomykac 150km/h .Jak nie bedzie zarla w Warszawie to pojada odwiedzic mame pod Mlawa i tam sie nasiorpia jajek.Taki pomysl podobny do eliminacji wrobli.

M1CLAY19
2015-03-21 00:47:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Stach, Tylko debil co ma pojecie o logistyce takie jak ja o pilotarzu F28 wprowadzi cos takiego. (co w tym kraju jest wielce prawdopodobne).Sprzedzrz w sobote i w niedziele to tyle ile we wszystkie inne dni tygodnia.Sklepy,firmy uslugowe ,stacje benzynowe trzeba zatowarowac gdy sa wyprzedane.Ktos to musi zrobic i ktos to musi dostarczyc.Jak jeszcze liczylem kilometrowke w Polsce to byly smieci co dzwonily by zatrzymac ta ciezarwke bo jedzie w zakaz. Staly misiek cie znal a mlody zobaczyl zezwolenie i po minucie jazda.Potem koles co podpievdol kozaczyl ze usadzil tira

M1CLAY19
2015-03-21 00:57:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bystrzyl przez radyjko az luna za nim szla.Jak skonczyl to sie zapytalem czy poza tym ze jest zayebistym yebanym konfidentem jest takze zayebistym kierowca.....bo jak by nim byl to by lookal w lustra ......i mnie widzial.Pytalem sie czy jak nie ma przed nim ciezarowki a predkosc nadal wynosi 40 to czy bedzie wczesniej. W Elblagu pomylil drogi i skrecil w lewo na Wladyslawowo a dziecko wie ze skreca sie za Gdynia w prawo.

StachTraktorzysta
2015-03-22 16:37:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żona ci nie chciała dać, że se tak w środku nocy co pół godziny wpadałeś tutaj dodać następne "mondrości"?

Szeryflewegopasa
2015-03-20 16:30:58
Ocena: -8(glosow:16)-+
Widzę że pojawiło się kilku sensownie myślących ludzi. A reszta - cóż, możecie dawać minusiki i szczekać do woli, i tak w realu będziecie grzecznie za mną jechali...

tyczka333
2015-03-26 21:56:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
sensownie myślących - TAK, ale jak raz Ty nie załapałeś się.

moro5
2015-03-20 15:57:41
Ocena: -8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

juby1987
2015-03-20 14:21:08
Ocena: -4(glosow:12)-+
Mam wrażenie że większość komentarzy dodają idioci. Przy takim zwężeniu wszystkie tiry ustawiają się na prawym pasie gdyż później nikt by ich nie wpuścił później realia są takie że żeby przejechać 300m w korku na prawym pasie zajmuje to około 30 minut. Powodują to idioci z lewego pasa wpychający się jak leci, zaś lewy pas nagle idzie idealnie dopóki nie będzie kultury jazdy na suwak jak w USA popieram szeryfów w 100% w obecnej sytuacji przy totalnym braku kultury drogowej jedni stoją godzinami inni jada na cwaniaka i im sie udaje wyru..chać wszystkich.

Nocarz
2015-03-20 11:38:22
Ocena: -5(glosow:21)-+
No co wy macie z tymi szeryfami lewego pasa debile. To jest oczywiscie dobre takie wpierdalanie sie na chama lewym pasem do samego konca, tylko i wyłącznie dla osobówek, ale prawy pas stoi, bo non stop wpychają się z lewego na prawy i korkuje sie jeszcze bardziej(ciężarowka 40 tonowa nie przyspieszy od razu i nie ruszy tak jak osobówka) dlatego czasami jakis kierowca ciezarowki zjedzie na lewy, żeby prawy pas ruszył... dociera to do was czy nie? DEBILE zrozumcie to w koncu, a nie pierdolicie głupoty.

M1CLAY19
2015-03-20 21:01:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Najpierw byla nagonaka ze tiry robia koleiny. Potem ze w weekend hrabia z fabii nie moze dojechac nad morze,teraz ze blokuja cos co jest zablokowane .....przez glupote. Dobrze miec takie tiry.Zawsze mozna wszystkie zlo im przypisac. A wiecie ze te glupki w tirach to dla zabawy nimi smigaja? Tylko po to zeby wam na zlosc zrobic. Nie maja innego zajecia.Mogli by wam dowiezc paliwo do waszych osobowek rowerem ....ale nie...zachcialo mu sie to "tirem "ciagnac.Make do piekarni w wezelku na kiju a mrozeonke do McDonaldsa mozna dostarczyc zimna jak sie bedzie szybko bieglo.

nowy_uzytkownik
2015-03-20 10:54:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
@M1CLAY19 Cieszę się, że podałeś taki przykład. :) Wreszcie ktoś normalnie myślący. "Zapytaj sie hydraulika czy jak z rury calowej zrobi zwezke do 1/2 cala to przeplynie tyle samo wody?" Praw fizyki nie oszukasz. Czy woda przed zwężką ustawia się tylko przy prawej ścianie rury? Czy płynie do końca zwężki? :D Drugi przykład też jest dobry: "Jak jeszcze nie dociera to zrob zamek w kolejce do kasy w supermarkecie to moze w koncu wylapiesz w glupi leb i dotrze." Jak widzisz dwie otwarte kasy to co robisz? Idziesz do tej po prawej gdzie jest sznurek ludzi w kolejce, czy do tej o

nowy_uzytkownik
2015-03-20 11:01:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Idziesz do tej po prawej gdzie jest sznurek ludzi w kolejce, czy do tej obok gdzie nikogo nie ma? I kto w tym wypadku jest tzw. CWANIAKIEM a kto debilem? Czy widząc, że lewa kolejka jest mniejsza, ktoś staje okrakiem w jednej i w drugiej, bo w prawej już ludzie stoją 20 min. (pomimo tego, że mogliby pójść do lewej) nie będzie wpuszczać do lewej kolejki. A niech stoją tak długo jak wszyscy. :P

M1CLAY19
2015-03-20 20:51:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
a czy ten nieczynny pas otworzyli i on nadal blokowal? Zadnej kasy nie otworzyli bo najtanszy koszt jakim jest pracownik jest jedynym kosztem do zbicia. Odnosnie hydraulika to ustawia wode po prawej. Inaczej ma sie sprawa np na Wyspach -wtedy plumber ustawia wode po lewej.Tak nakazuje prawo i cos nieznanego w Polsce- kultura.Jak nie potrafisz zrozumiec na zasadzie wody to kup sobie klepsydre i zobaczysz ktore ziarenko przechodzi pierwsze.

nowy_uzytkownik
2015-03-20 23:47:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 Wiedzę, że trzeba jak małpie na rowie... Piszesz: "Zadnej kasy nie otworzyli bo najtanszy koszt jakim jest pracownik jest jedynym kosztem do zbicia." Wyobraź sobie, że jeden pracownik jest na kasie a drugi rozkłada towar. I ten drugi widząc ogromną kolejkę do kasy, postanowi pomóc koledze- otwiera drugą kasę. I teraz pytanie: czy wszyscy dalej będą stać w długiej kolejce? Czy przejdą do pustej kasy? Lub nowy klient stanie w dłuższym sznurku czy pójdzie do krótszego?

nowy_uzytkownik
2015-03-21 00:01:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 Sam sobie strzelasz w kolano. :D Pisząc: "Jak nie potrafisz zrozumiec na zasadzie wody to kup sobie klepsydre i zobaczysz ktore ziarenko przechodzi pierwsze." Klepsydra jest idealnym dowodem na to, że ziarenka nie ustawiają wyłącznie na jednej ze ścian. WRĘCZ przeciwnie pokazuje, że WSZYSTKIE ziarenka dobijają do zwężki po czym kulturalnie jeden po drugim wpadają przez zwężkę. Raz z jednej raz z drugie, ze srodka. :D Jesteś taki dobry z fizyki? To zrób eksperyment. Wylej wodą z butelki 5-cio litrowej. Najpierw wylewaj po sciance a za drugim po prostu obródź do góry dnem (n

nowy_uzytkownik
2015-03-21 00:04:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
@M1CLAY19 ....do góry dnem (na suwak). A poźniej napisz w komentarzu którym sposobem szybciej wylałeś wodę. Jeśli czas sie nie wydłużył to dlaczego pies ogrodnika blokuje jeden pas czym powoduje zator na poprzedzających zwężkę skrzyżowaniach?

M1CLAY19
2015-03-21 00:09:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ty naprawde jestes yebniety po szkoleniu w Aldiku? NIKT TEGO PASA NIE OTWORZYL. KAZDY WPIEVDALAJACY SIE Z LEWEJ STRONY POWODUJE ZATRZYMANIE CIAGLOSCI RUCHU NA PASIE KTORY MA KONTYNUACJE RUCHU. Przez takich yebanych glupiomadrych amatorow od rozkladania towarow na polkach profesjonalnym driverom siwieja wlosy. Jak takis kozak bystry to stan z lizakiem-do tej kasy zapraszamy- co na droge przelozy sie -zapievdalaj po trawniku. Kase mozesz na dzwiek dzwonka otworzyc ale jak jest zatwardzienie na drodze to nawet taki geniusz ze sraczka go nie rozladuje.

nowy_uzytkownik
2015-03-21 00:25:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
M1CLAY19 Ja po szkoleniu w Aldiku? To ty podałeś bronisz swoich racji na przykładzie kas w supermarkecie. ;P JA jestem za wykorzystywaniem wszystkich pasów ruch - to skraca długość koleje przed skrzyżowaniami. Podesłałabym Ci zdjecia do linków obrazujących to ,ale niestety nie mozna wstawiac linków (po prostu wpisz sobie w googlu: jazda na suwak). Nie jestem wstanie zrozumieć o co ci chodzi? Boisz się, że jak będziesz jechać lewym pasem to nie zdążysz włączać sie do ruchu? Trochę kultury i wszystko się da.

M1CLAY19
2015-03-21 00:29:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty nie probowales w polityce. Nawet to co smierdzi zamieniasz w zapach. Podejrzewam ze twoje doswiadczenie za fajera to jakas gra a w klepsydrze zapievdalaja ziarenka ze srodka a te co jest najblizej ujsciaa jest z boku idzie jako ostatnie..... i jak mozna mowic ze wsrod ziarenek w klepsydrze panuje kultura...no chyba ze sie broni swoich genow -piaskowy ludku. Jak kiedys bedziesz mial prawko i na nieszczescie dla innych wyjedziesz gdzies dalej niz na rynek po wiejskie jajaka to moze dostrzezesz(zartowalem) ze ludzie codziennie pokonujacy dana trase sami znajduja rozwiazania.

nowy_uzytkownik
2015-03-21 00:30:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
M1CLAY19 Po zamknięciu mostu Warszawie jeździ się masakrycznie. Ale mimo to kieerwcy okazują trochę zrozumienia dla zaistniałej sytuacji. Na zakorkowanym rondzie wjeżdza się na suwak. Nie, że jestem na rondzie to mam pierwszeńtwo. Raz jeden raz drugi i wszyscy się przepieszczają. Nikt nie patrzy, czy jesteś busie, mercedesie czy jakie masz blachy lub kolor lakieru.

M1CLAY19
2015-03-21 00:34:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tam tez byles taki madrus ?

nowy_uzytkownik
2015-03-21 00:58:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 Kiedyś ktoś powiedział, że samochód z automatem i szympans poprowadzi... Niestety kultury jazdy jeszcze nikt nie nauczył. Pewnie jesteś jednym z tych co to zostają na środku skrzyżowania jadąc w korku żeby broń boże nikt przed ciebie się nie wcisnął.Jak pokazuje życie jedni uczą sie szysbciej drudzy wolniej. Ci drudzy przeważnie zostają kierowcami ciężarówek. Może przejedziesz kolejnych kilka milionów kilometrów, to się czegoś nauczysz.

M1CLAY19
2015-03-21 01:04:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Powiedz mi tylko jedno : Czy jazda na suwak zwieksza przepustowosc ? Nic wiecej od cebie nie chce tylko odpowiedzi na to pytanie.

M1CLAY19
2015-03-21 01:22:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pijesz do milionow kilometrow. Takich jak ty mam na co dzien setki -takich za ktorych trzeba myslec.Podejrzewam ze jak masz sie wlaczyc do ruchu na autostradzie to masz mokre plecy a twoja zafira nie wie czy dymic czy sie poddac.Mysle ze to ty jestes jednym z tych ktorzy wyprzedzaja bo nie honor jechac za ciezarowka a zaraz hebel i kierunkowskaz bo trzeba skrecic. Jestes dobry w swoim fachu wiec nie ucz mnie mojego.Gwarantuje ci ze twoja wiedza teoretyczna i studia z socjologii nie czynia z ciebie doswiadczonego uzytkownika drog.Chciales blysnac? Moze dla siebie to zrobiles.

M1CLAY19
2015-03-21 01:30:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Most zamkneli ? U mnie w miescie? Ja nie bylem w rodzinnym miescie od 20 lat i slysze ze sie pozmienialo. Bo ja chlopak z Zytniej jestem,rog Karolkowej . A tobie sie ciezko po Warszwie jezdzi? Jakies zamki wprowadzasz? Moze sobie nie radzisz bo ty spadochroniarz mozesz byc. Patrzyles w dowod czy tam jakiegos Grojca nie ma?

nowy_uzytkownik
2015-03-23 09:17:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 „Czy jazda na suwak zwieksza przepustowosc ?” A co ma piernik do wiatraka? Odpowiem Ci na pytanie odnosząc się do przytoczonego przez Ciebie przykładu kolejki w sklepie. Czy dwie kasy zwiększą przepustowość w drzwiach sklepu? Zdecydowanie nie, ale dwie kasy obsłużą więcej klientów. Czytaj skróci to czas zakupów-myśl globalnie. A nie tylko o zderzaku przed Toba. Czy ktoś Ci broni stać w dłuższej kolejce? Byle byś nie stał jedną noga w lewej a drugą w prawej.

nowy_uzytkownik
2015-03-23 09:29:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
@M1CLAY19 "Podejrzewam ze jak masz sie wlaczyc do ruchu na autostradzie to masz mokre plecy a twoja zafira nie wie czy dymic czy sie poddac." Szczrze mówiąc..., zabiłeś mnie tym pytaniem. :D Droga jak każda inna. W czym problem?? Pytasz.., bo to Twój słaby pkt.? ;) Ps. Z socjologią też nie trafiłeś. :P "Patrzyles w dowod czy tam jakiegos Grojca nie ma?" Nie wiem czy tam Grójca nie ma, bo… nie widziałem Twojego dowodu (wyślij scan). Jak ktoś tu już napisał miejsce zamieszkania nie stanu umysłu. ;)

Rob600
2015-03-20 10:03:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
więcej takich mogę to oglądać godzinami !!!!!

martenscool
2015-03-20 09:56:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brawo Policja! W końcu zrobili coś pożytecznego! :)

olokaloryfer
2015-03-20 05:48:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
cała nasza policja kierowce zatrzymac i mandat dac to wielkie kozaki ale jak goscia prali pod ich nosami to w pory robili (filmik na yt)

szulcik
2015-03-20 08:20:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest filmik ,zgadza sie ,gościa tam niemalże katowali i to pod nosem policjantów.Masakra filmik.

palkora79
2015-03-19 23:49:18
Ocena: 7(glosow:19)-+
I dobrze mu tak. Popieram karanie szeryfów lewego pasa w 100%.

przemo9999
2015-03-19 22:55:26
Ocena: 5(glosow:11)-+
Każdy tłuk powinien tak kończyć.

qqbek
2015-03-19 22:35:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

qqbek
2015-03-19 22:27:45
Ocena: 10(glosow:14)-+
Niestety zrozumienie jazdy na suwak przekracza możliwości intelektualne wielu pseudo kierowców. Po to oba pasy są zdatne do jazdy, aby nimi jechać a na zwężeniu następuje zjazd do jednego pasa ruchu. Dzięki temu sam korek jest krótszy, często w konsekwencji inne skrzyżowania nie są zakorkowane i sam ruch jest płynniejszy. Niestety buraki tego nie rozumieją. Dobrze, że go zwinęli i mam nadzieję, że dostał odpowiedni mandat

redneck_joe
2015-03-20 23:08:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
A w robocie będzie jechał po drogówce, że go tak załatwili, a on chciał dobrze :) Brawo policja. Ciekawe ilu obrońców kierowcy ciężarówki ma prawo jazdy.

plkwn
2015-03-19 21:54:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak kończą frajerzy :)

oczko44
2015-03-19 22:10:50
Ocena: -15(glosow:21)-+
Pomijam czy jest to wiocha czy nie. Zrobię małe podsumowanie. -w miejscu zwężenia jezdni max przepustowość jednym pasem 20 aut na min to wytłumaczcie mi k....a jak przez to miejsce, jadąc na zamek przejedzie nagle 40 aut. -na dzień dzisiejszy w polskim prawie nie ma takiego pojęcia ,,jazda na suwak" - jedyna korzyść korek o połowę krótszy(ostatnie auto i tak przejeżdża po takim samym czasie oczekiwania) a ja jako kawał chama i tak nie wpuszczę żadnego inteligentnego na swój pas. MAM TAKIE PRAWO

lukaszo
2015-03-19 22:19:23
Ocena: 1(glosow:11)-+
tu chodzi o płynność jazdy, czyli to czego pewnie nie robisz bo nie masz pojęcia o jeździe samochodem. Prędzej ruszy 40 aut w suwaku niż 40 aut w wężu a tym samym poruszasz się płynniej, palisz mniej paliwa, mniej się denerwujesz i szybciej w domu jesteś

oczko44
2015-03-19 22:25:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
lukasz udajesz czy ty tak na poważnie. 40 aut rzeczywiście ruszy szybciej ale w miejscu gdzie na minutę przejedzie 20 w tą samą min w żaden sposób nie przejedzie 40 czy będą jechały na zakładkę czy nie DALEJ K....WA TYLKO 20

koczmen3
2015-03-19 22:49:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jako matematyk, zapewniam cie co do jednego. Najbardziej na blokowaniu pasa traci sam blokujący, każdy następny traci mniej. Najbardziej poszkodowany (prócz Ciebie) jest koleś jadący bezpośrednio za Tobą i to pewno wywołuje najwiekszą złość. Pozdrawiam

Knuddelkugel
2015-03-20 10:47:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak czytam takie wypowidzi ja ta od oczko44 to tylko tak mysle co to musi byc za biedny intelektualnie czlowiek, lub potocznie idiota... Co to za kultura blokowac pas? Cos takiego w niemczech jest nie znane!

M1CLAY19
2015-03-20 21:12:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak sie matematyk wpievdala w sprawy dla kierowcow musi byc zle. Dam matematykowi prosty przyklad dlaczego jestem juz siwy i zly na glupich amatorow. Pielegniarka pobiera mi krew a ja nie moge tego zrobic bo ...ona dobrze pobiera krew a ja tego nie potrafie.Pielegniarka konczy prace i wsiada w samochod i jedzie choc nie potrafi. Wpierdala sie w moje miejsce pracy a ja to musze uszanowac bo to droga dla wszystkich. Takich co zrobili miliony za kierownica i sa juz prawie jasnowidzami w przewidywaniu pewnych zdarzen drogowych i dla takich jak glupia pisda co maluje sie w czsie jazdy.

M1CLAY19
2015-03-20 21:21:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czy wy naprawde uwazacie ze kierowca to morderca i tlumok? Ze o niczym innym nie mysli tylko by rozjechac krzykliwe goowno i siedziec w pace? Matematyk-To ze kiedys puszczles z ojcem latawiec upowaznia cie by lecac na wczasy pojsc do kabiny pilotow i dawac im reprymendy? To jak myslisz? Jak sie czuje czlowiek ktory dal rade bez kolizji na 4 kontyunentach swiata (w Australii z 4 przyczepami a o Rosji nie napisze)przez 25 lat 3mln km gdy czyta takie goowna takich kmiotow z motorynek? Zygac sie chce jak was sie czyta.

M1CLAY19
2015-03-19 21:35:53
Ocena: -14(glosow:22)-+
Jestescie popievdoleni do kwadratu dzieciaki z 2 letnia praktyka kolo komina. Pievdolicie o zamku a macie zamkniete glowy. Dobry zamek to szukanie miejsca duzo wczesniej-tam gdzie sa znaki informacyjne o zwezce-i plynna zmiana pasa. Jazda do konca to zatrzymanie ruchu i to z premedytacja.Pierdolicie ze na zachodzie jest zamek-tak -w sytacjach zaprojektowanych. Na robotach drogowych na kilometry wczesniej kaza ci zajac odpowiedni pas by ruch szedl wolno ale ....szedl.

M1CLAY19
2015-03-19 21:47:21
Ocena: -6(glosow:12)-+
W tym przypadku film jest okrojony i nic na ten temat nie mozna powiedziec.Tyle co widac to kierowca soloweczki jechal a nie stal wiec panowie policjanci moga go w wentyl pocalowac.Jezeli tylko masz kamere i odwage by odmowic mandatu sprawa jest latwa bo wtedy to nawet miski odpuszczaja.Nigdy nie zapivdala sie przy kolumnie ,ktora porusza sie wolno bo ktos moze otworzyc drzwi lub nagle zmienic pas i tragedia gotowa. Mial prawo jechac lewym DOSTOSOWUJAC PREDKOSC DO WARUNKOW PANUJACYCH NA DRODZE.Zmienil pas dokladnie przy znaku ze zwezka wiec nie ma problu.

M1CLAY19
2015-03-19 21:58:05
Ocena: -6(glosow:12)-+
Chcialbym zobaczyc jak srodkiem "zamka" pomykal by motocyklista. Pewnie jasny ..uj by was zapalil ...bo w swojej blaszance to ty musicie byc najszybsi.Dopoki debil jeden z drugim nie domysli sie ze nie jest pepkiem swiata,dopoki nie bedzie zyczliwosci tylko myslenie :Ilu dzisiaj wyvucham na drodze wracajac z pracy? ,dopoki nie uswiadomicie sobie ze ciezarowka nie jedzie dla przyjemnosci tylko to jego praca (w Polsce na czas), dopoki nie bedzie poszanaowania jeden Polak dla drugiego to beda takie szopki.Kazdy kto zna podstawy fizyki,widzial lejek lub zapchany kibel mysli inaczej.

Szeryflewegopasa
2015-03-19 21:58:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
Z tą 2 letnią praktyką to Cię poniosło z deka. Oni mają prawa jazdy od 5-10 lat, ale wyjeżdżone po 20 pełnych, 12-14 godzinnych dni w roku. Małym autem, bez problemów z załadunkiem, nośnością mostów czy wysokością wiaduktów, czy też takimi rzeczami jak zdążenie do domu na święta albo nie. Nie można wymagać żeby uczeń klasy 6 SP wiedział co to są pochodne a co całki.

orsoniarz
2015-03-19 22:31:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mijasz się trochę z prawdą, jeżeli mnie pamięć nie myli w Polsce mamy ruch prawostronny, więc nie musisz stać na drodze, aby utrudniać ruch, miał miejsce aby zjechać na prawo ale tego nie zrobił, już tylko po tym fragmencie filmu widać, że robi to celowo więc, czysty przykład tamowania i utrudniania ruchu opisanego w kodeksie drogowym

qqbek
2015-03-19 22:37:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ty tego nie zrozumiesz, bo intelektualnie nie pojmujesz jazdy na suwak. Szukanie wcześniej miejsca? Po to, żeby korek miał zamiast przykładowo 2 kilometrów to 4 (a w praktyce to często więcej), zakorkowały się inne skrzyżowania i ruch był całkowicie niepłynny. Mam nadzieję, że ten zabidzony kierowcyna dostał mandat za blokowanie ruchu. Tak więc widać, że nie masz pojęcia o niczym bo nawet nie wiesz, że za jazdę z prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom jest mandacik.

M1CLAY19
2015-03-19 22:40:28
Ocena: -3(glosow:7)-+
Kiedys pamietam jedzilem dla wielkiej fabryki w malym miescie.Do okola tej wielkiej bylo jeszcze mase kooperantow i setki malych firm z tego zyjacych. Jak byla zmiana (14:00) zapomnij zebys wyjechal.Tysiace aut w korku i nie wpuszcza ciezarowki ,ktora wiezie ich towar,zeby sprzedac,zeby mieli na wyplaty.Stoja ale na GLOWNEJ. Stoja na tysiecznej pozycji ale jak cie wpusci to spadnie na 1001. Czasami myslalem ze tylko pierwszych 10 dostaje miche w domu i o to ta walka.

M1CLAY19
2015-03-19 22:51:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
do osromiarza i glabka. Ruch mozna blokowac gdy sie odbywa(mowie o rzeczywistosci bo w przepisach pojazd stojacy takze jest w ruchu).Nie ma nakazu jazdy na suwak wiec mozesz sobie bredzic dalej. Wasz argument z blokowaniem skrzyzowan i wjazdow np na posesje lub stacje benzynowa to jedyny orez ale DAJE SOBIE 3 RECE UCIAC ze jak bym jechal lewym bo przed zwezka jest moja dzialka z prwej lub i tak mnie nie wpuscisz.Jezeli mamy ruch prawostronny to dlaczego nie jedziesz po prawej po pasie z kontynacja tylko na koncu lewego zmuszasz do zatrzymania pojazd jadacy prawidlowo wymuszajac wpyszczenie ?

przemo9999
2015-03-19 22:52:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
Te małpa, nie piernicz. Nawet nie chce mi się tego czytać. Przeczytałem tylko, że mogą go cmoknąć w pompkę. Nie, mogą dać mu mandat za blokowanie pasa. Takich debili każdego jak jeden karać.

M1CLAY19
2015-03-19 23:02:53
Ocena: -2(glosow:10)-+
Pojedz kiedys do kraju gdzie jest 4/5 paskow autostrady i np w nocy otwarty jest tylko jeden. Zobaczycie czy jest kibel z zamkiem czy wszyscy powoli sie tocza (ale jednak) od kilku kilometrow grzecznie na jednym pasie. Wystarczy jeden debil ktory probuje jazdy do konca i setki pojazdow zmuszane sa do zatrzymania.Ten na koncu stoi kilkanascie minut (syndrom ruszania ze swiatel). Zapytaj sie hydraulika czy jak z rury calowej zrobi zwezke do 1/2 cala to przeplynie tyle samo wody?Jak jeszcze nie dociera to zrob zamek w kolejce do kasy w supermarkecie to moze w koncu wylapiesz w glupi leb i dotrze.

orsoniarz
2015-03-20 08:19:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Małpa napisałem że mijasz się trochę z prawdą, to raz, a dwa oceniamy tu tą sytuację na filmiku, a nie inne przypadki. Skoro wspominasz tu inne cywilizowane kraje to swego czasu jeździłem trochę po różnych krajach europejskich i wszędzie w przypadku zablokowania jakiegoś pasa czy kilku już od pierwszego znaku o zwężeniu wszyscy grzecznie ustawiają się na tym nie zablokowanym pasie, gdzie do samego zwężenia potrafi być i kilometr, a wszytko idzie płynnie i nikt nawet nie pomyśli aby o ten kilometr wszystkich wyprzedzić i wbić się tuż przy samym zjeździe, u nas trzeba 100 lat na naukę

dobex
2015-03-19 21:15:22
Ocena: -13(glosow:27)-+
Jak się człowieki nauczą jazdy na zakładkę to nie będzie blokowania lewego pasa... Szkoda człowieka. Bo zrobił dużo dobrego dla ruchu...

tyczka333
2015-03-19 21:06:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
Moja praca wiąże się z jazdą samochodem. Powiem że jeżeli chodzi o miasta to tam jest duża poprawa kultury jazdy!!! Ale już poza miastem jest trochę słabiej. A co tzw. "tirowców" to wydaje mi się ze ich kultura jazdy jest na wstecznym

air_jordan_show
2015-03-19 22:26:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
bo tirowcy to najgorsze ścierwo na ulicach, gorsze od nauki jazdy

Szeryflewegopasa
2015-03-19 20:59:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
No dobra, przekonaliście mnie. Od dzisiaj będę jeździł zawsze tym, na którym jest mniej aut do końca.

Lukasz_wa
2015-03-19 20:48:23
Ocena: 7(glosow:15)-+
Brawo dla smutnych panów z Alfy.

Szeryflewegopasa
2015-03-19 20:36:23
Ocena: -17(glosow:23)-+
Nie wiedziałem, że Policja w tym kraju cieszy się aż taką estymą. To, że kiedyś dostanę od nich mandat, nie czyni mojego rozumowania błędnym. Jeżeli widać z daleka że jest zwężenie, a lewy pas jest pusty, to jazda nim do końca jest zwykłym cwaniactwem. Zasada na suwak działa, ale kiedy obydwa pasy są równo zajęte. W innym przypadku używacie dobrej zasady do usprawiedliwienia działania w stylu wciskania się do kolejki do skrętu w lewo z pasa do jazdy na wprost.

Lakier5
2015-03-19 20:55:19
Ocena: 13(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lakier5
2015-03-19 19:55:22
Ocena: 14(glosow:16)-+
Jedzie się na zamek a nie blokuje pas jak święta krowa. jak tego nie rozumiecie to sobie to narysujcie ;-)

artlu
2015-03-19 19:48:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
ile punktów i jakie kwoty są za to utrudnianie ruchu? przez takie blokowanie pasa korek się wydłuża na kolejne skrzyżowania, które znajdują się już za kierowcami, a mogło być płynnie

orsoniarz
2015-03-19 22:39:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego co wyczytałem to tamowanie i utrudnianie ruchu mandat od 100-300zł 2pkt

srebnyfazer
2015-03-19 19:42:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
W naszym kraju nie ma i nie będzie kultury na drodze,ale szybciej tir przepuści niż osobówka a na temat bmw to nie chcę mi się pisać nawet (buraki),a wracając do autora wrednycham007 to powinien dopisać wredny cham z wiochy,na tyle Cię stać.

Golodubcew
2015-03-19 19:28:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
A może przyjechali do niego w trybie ekspresowym żeby podziękować mu za blokowanie lewego pasa ? :D

Szeryflewegopasa
2015-03-19 19:08:10
Ocena: -31(glosow:37)-+
Nikt w ten sposób niczego nie blokuje. Jeżeli w odległości powiedzmy 1 km jest zwężenie do jednego pasa, to większość, ta bardziej uczciwa, będzie już jechała prawym. Lewym będą wyprzedzać i zyskiwać na czasie ci "lepsi", którzy uważają że stanie na prawym pasie jest dla frajerów. Postawienie tego rodzaju zapory, która sunie równo z prędkością prawego pasa, to wyrównanie szans dla wszystkich, a nie żadne blokowanie drogi. Kto nie rozumie tej prostej mechaniki, ten niech dalej się rzuca, ja i tak mam wywalone, bo na płakaniu przez CB i tak zawsze się kończy a ja wiem że robię słusznie

tomnbb
2015-03-19 19:11:48
Ocena: 10(glosow:12)-+
no i później zapłacisz 200 do 500 zł za naukę, że jednak słusznie nie robisz ;-)

PyTian14oN
2015-03-19 19:27:38
Ocena: 10(glosow:14)-+
dziwna jakoś Policja uznała że nie masz racji i kolesiowi dowali mandat więc twoja teoria jest błędna xd

StachTraktorzysta
2015-03-19 19:40:52
Ocena: 11(glosow:13)-+
No to sobie wyobraź, że za sznur samochodów za tobą blokuje jakąś przecznice. Tam sie tworzy drugi korek i jest tam drugi "mondry", który myśli tak jak ty. Co powoduje, że tamten korek ma długość dwa razy większa niz by miał bez tego "mondrego". W efekcie, tamten korek za tobą który ty stworzyłeś, rozrasta sie jak ośmiornica, i jedna z jej macek, dosieęga przecznicy która jest przed tobą. Tym sposobem, gryziesz swój własny ogon. Tak ze wbij sobie do głowy, że ten mandat który kiedyś zapłacisz za takie myslenie, będzie dla twojego dobra.

artlu
2015-03-19 19:44:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
masakra, to właśnie za worek ziemniaków zdali egzaminy tacy "blokowacze" pasa

JetFire
2015-03-19 20:09:28
Ocena: 6(glosow:10)-+
Za 1km zwężka? Człowieku 1km to kawał drogi i śmiało można dwoma pasami jechać a później myk na suwak i po sprawie. Ale nie, wielki pan nie da się wyprzedzić i nie będzie nikogo na suwak wpuszczał. Pomijam sytuację kiedy wpuszczasz jednego a wjeżdża pięciu bo to już buractwo. Ale wracając do tematu często zwyczajnie ktoś jedzie daną drogą pierwszy raz, nie ma CB i nie wie o zwężce bo znaków nie ma. I co wtedy? Wku..wia się bo jakiś pajac stoi na lewym i w blokady się bawi.

nowy_uzytkownik
2015-03-20 11:19:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak dla ścisłości... Jak prawy STOI to jest to omijanie a nie wyprzedzanie. Jeżeli ktoś ma ochotę się zatrzymać, to niech stoi. Ma do tego prawo. Nic mi do tego do póki nie staje na lewym pasie. Przyznaję, że w puli osób które umiejętnie wykorzystują oba pasy znajdą się też ludzie o reputacji tzw. cwaniaka. Co nie znaczy, że wszyscy są cwaniakami. Z drugiej strony uważam, że nie można kogoś nazwać cwaniakiem tylko dlatego, że inni nie znają przepisów i sami robią z siebie frajerów.

nowy_uzytkownik
2015-03-20 11:21:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak dla ścisłości... Jak prawy STOI to jest to omijanie a nie wyprzedzanie. Jeżeli ktoś ma ochotę się zatrzymać, to niech stoi. Ma do tego prawo. Nic mi do tego do póki nie staje na lewym pasie. Przyznaję, że w puli osób które umiejętnie wykorzystują oba pasy znajdą się też ludzie o reputacji tzw. cwaniaka. Co nie znaczy, że wszyscy są cwaniakami. Z drugiej strony uważam, że nie można kogoś nazwać cwaniakiem tylko dlatego, że inni nie znają przepisów i sami robią z siebie frajerów.

nowy_uzytkownik
2015-03-20 11:25:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
To tak jak z bus pasami w Warszawie... Obowiązują w określonych godz. (przykładowo od 7-10). Czy jadąc o godz. 11 pustym bus pasem jestem cwaniakiem? Bo wszyscy stoją na sąsiednim-zatłoczonym? Jak ktoś jest frajerem to jego sprawa.

kbkb1
2015-03-19 19:01:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Burackie szeryfy k...wa mać.

StachTraktorzysta
2015-03-19 18:54:32
Ocena: 5(glosow:13)-+
Może po obejrzeniu tego filmu do niektórych "szeryfów" dotrze, że ich głupota tylko utrudnia ruch. Skończcie z tym, bo jeśli tego nie ogarniacie, że szkodzicie również sobie samym nawzajem, nie tylko osobówkom, to zdajcie się już na przepisy. A tu macie przykład, że to jest karalne. Niestety ale niektórzy przestaną tak robić tylko po zapłaceniu mandatu, ale dalej będą przekonani że to oni mają rację.

Szeryflewegopasa
2015-03-19 18:25:40
Ocena: -21(glosow:29)-+
Widzę że wszyscy mistrzowie jazdy z prawem jazdy kategorii B bardzo się ucieszyli. Może gdybyście jeździli trochę więcej to rozumielibyście, dlaczego robi się takie rzeczy... przyklask Policji też wątpliwy, jak was ściągną za prędkość czy jakąś ciągłą, też będziecie bili brawo? Jak jesteście takie kozaki to trzeba było wysiąść do tego pana, a wy jak dzieci, Policja przyjechała po silniejszego to szczacie po majtach z radości.

tomnbb
2015-03-19 19:01:11
Ocena: 9(glosow:13)-+
Jeżdżę tam codziennie. W końcu wzięli się za idiotów blokujących drogę. Do tej pory mimo propozycji postoju koło Czadry żaden z tych "silniejszych" nie chciał się zatrzymać.

StachTraktorzysta
2015-03-19 19:20:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
Na tym filmie nie ma nic o przekraczaniu prędkości ani o przejeżdżaniu na ciągłej. Tak ze daruj sobie takie uwagi, bo to jest tak samo trafne, jak twierdzenie ze wszyscy motocykliści to wariaci. Chcesz usprawiedliwić swoją głupotę, głupotą innych. Ale ci nie wyszło, bo gadasz nie na temat. A to w co się bawią kierowcy ciężarówek, to ewidentne utrudnianie innym jazdy.

orsoniarz
2015-03-19 22:48:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem czy tylko na potrzeby tego portalu tak błaznujesz czy naprawdę tak myślisz, jeśli to drugie to mam nadzieję, że kwity szybko stracisz bo nie chcę takich pajaców na drodze..

rasti9
2015-03-19 17:42:11
Ocena: 8(glosow:14)-+
To sobie koleś lekcje kultury wykupił:) trzeba chamstwo tępić Tu w UK niemal na okrąglo jeździ sie na suwak, płynie sie jak rzeka....chamstwa niemal brak

A-PanPikus
2015-03-19 17:46:59
Ocena: 10(glosow:14)-+
Własnie, w UK. Tu, w PL kultury nie uświadczysz. Przepuścisz jednego to za nim dziesięciu się wpierdzieli.

bartek4x4
2015-03-19 16:27:32
Ocena: 10(glosow:12)-+
Kurde od urodzenia mieszkam na wsi jestem wieśniakiem i ja wiem co to jazda na zasuwak

szpajder
2015-03-19 18:01:24
Ocena: 51(glosow:53)-+
Mieszkanie na wsi nie czyni nikogo wieśniakiem. Wieśniak to stan umysłu ;)

nowy_uzytkownik
2015-03-21 23:19:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
@szpajder Celna uwaga. Po niektórych komentarzach widać, że nawet można pomieszkiwać w stolicy (jak to ktoś napisał,że: "z Zytniej jestem,rog Karolkowej.) a i tak będzie miał mentalność wieśniaka.

Odyn30
2015-03-19 16:02:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
Chcialbym zobaczyc wersje z glosem co on tam gadal przez CB. Brawo, burak sie doigral. Karma Dosiegnie wszystkich.

Odyn30
2015-03-19 15:59:06
Ocena: 6(glosow:8)-+
Chcialbym ogladnac wersje z glosem jak gadaja przez CB. Brawo, Burak sie doigral. Karma dosiegnie wszystkich.

johno
2015-03-19 15:14:59
Ocena: 6(glosow:14)-+
Mam dzisiaj drętwy dzień. Wszyscy do mnie dzwonią z jakimiś problemami. Łeb mnie boli, chory jestem. I nagle - pyk! Jest pozytyw!! Strasznie mi ten filmik humor poprawił :)

kris072
2015-03-19 14:52:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
gdybym nie zobaczył to bym nie uwierzył...mam nadzieję że bolało!!

PO_chwa
2015-03-19 14:38:00
Ocena: 14(glosow:26)-+
Brawo jeszcze 500 zł dla buraka i wszystko gra :) zapisać cwela w notesie jak zrobi to drugi raz to 1000 zł .

dunaj79
2015-03-19 17:33:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
No i jeszcze 24 pkt żeby przez rok jeździł grzecznie Palant i tyle

luk2727
2015-03-19 14:33:25
Ocena: 7(glosow:19)-+
hahaha brawo dla policji - powinni częściej takich palantów łapać, wielki kierowca solówy się trafił, pan szos. Do budy - 500 zł mandatu.

miemik
2015-03-19 14:35:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

air_jordan_show
2015-03-19 22:31:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie, dobrze prawisz

miemik
2015-03-19 14:30:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Tulio20
2015-03-19 14:38:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chyba z deka Ci się poyebało :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Dla kolegi pytam ...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0