lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 30.03.2015, 23:49:27   przez: thor102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 248  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ja1ja
2015-03-31 15:33:24
Ocena: 16(glosow:40)-+
...!? Z dziennikarzem? Wypiera się własnych słów? Albo słuchać ze zrozumieniem nie potrafisz albo jesteś kolejnym manipulantem.

Xenon123
2017-09-15 22:36:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uważam to za patologię mianowicie wyciąganie prywatnych opinii jako postulatów tym bardziej jeżeli nie wpisują się w kompetencje na danym stanowisku. Prosty przykład: pogląd na homoseksualizm jest ważniejszy od poglądu na system podatkowy u kandydata na prezydenta mimo że nie ma on prawa do dyskryminacji homoseksualistów a zgłoszenia jakiejkolwiek takiej ustawy to złamanie konstytucji, śmierć polityczna a ustawa i tak by nie przeszła

Xenon123
2017-09-15 22:45:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
I ktoś powie "podatki to też nie sprawa prezydenta" i będzie miał rację ale on może zgłosić ustawę, może przemówić do rozsądku i może wetować ustawy niezgodne z jego poglądem. Nie wspomnę już że podatki dotyczą każdego a homoseksualistami jest max 0,5% społeczeństwa i tak zrobiono z Korwina wariata mimo że jest mądrzejszy od wszystkich polityków razem wziętych. Za to nie znoszę mediów że robią z ludzi idiotów - wmawiają im że pogląd na marginalną sprawę jest ważniejszy od podejścia do gospodarki, od afer, skandali, korupcji,ustaw, sposobu rządzenia a nawet gdyby zakazano homoseksuali

Xenon123
2017-09-15 22:47:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
to ilu z was by to dotknęło? A wszyscy przejmują się tym jakby to była najważniejsza rzecz na ziemi. To tylko przykład można go odnieść do feminizmu, wszelkich dewiacji, stosunku do historii, do społeczeństwa, religii i mitycznej "demokracji". Są to rzeczy "ważniejsze" niż pozycja państwa, zarobki, dobrobyt i szczęście ludzi bo tak się nam wmawia.

piotrekkkkkkkk
2017-07-22 13:26:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Moj kandydat (nie od dzis) i mi bardzo zalezy tylko sam nic nie zdzialam :)

susza89
2017-01-18 19:03:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiem, ze niektorzy nie znaja sie na polityce (wiekszosc wyborcow Polskich), ale tak na logike skoro teraz wam zle to dlaczego wciaz glosujecie na tych samych od 25 lat, a jak jest ktos nowy kto ma inne poglady to plujecie jadem. Naprawde tak bardzo jestescie zapatrzeni w tych Lisow i Olejnikow, ze wszystko lykniecie? W Polsce sie dzieje zle, bardzo zle. Jestesmy meksykiem europy, ludzie stad uciekaja na zasadzie ostatni gasi swiatlo, ale wy dalej glosujecie na te same partie bo tak uslyszeliscie w wiadomosciach (kontrolowanych wlasnie przez rzadzacych...)

kalikuxy
2015-04-08 20:29:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czytając komentarze uważam że 3/4 to wyborcy socjalistów. A więc tylko potem próbujcie kur*a narzekać że w polsce jest do dupy!

sebololo
2015-04-05 01:20:37
Ocena: -4(glosow:6)-+
Gada głupoty a potem ma pretensje że go o nie pytają.

wkal1
2015-04-05 01:13:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
po prostu chory psychicznie

trolik1
2015-04-04 15:52:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Hmmm... manupulacje? Na zadane pytania odpowiedź " przejdźmy do tematów poważnych"... znaczy pokazał wyraźnie że kobiety i osoby niepełnosprawne są tematami niepoważnymi. No nieźle, na pewno sobie dodał tym głosów.

MichuBydgoszcz
2015-04-04 20:31:49
Ocena: -3(glosow:3)-+
Następny lemming... weź się trolik utop...

damian.szefo
2015-04-03 17:22:04
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zostałem zasypany konkretnymi propozycjami rozwiązania polskich problemów od wyborców koriwna. A nie przepraszam, oprócz minusów nic nie przyszło! Populiści!

ja1ja
2015-04-03 19:38:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zostałem zasypany konkretnymi propozycjami rozwiązania polskich problemów od damian.szafo. A nie on uważa, że nie da się ulepszyć tak doskonałego systemu jaki mamy.

damian.szefo
2015-04-03 19:50:53
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ja nigdy nie udawałem że znam te propozycję za to wy udajecie że je znacie. Powiedzieć jednak nie chcecie i to jest bardzo ciekawe. Każdy system da się ulepszać w nieskończoność ale wy nawet nie wiecie na czym on polega więc jak chcecie go zmieniać. Rewolucja się wam marzy. Tylko żadna rewolucja nie przyniosła nic dobrego, ani dla szarego ludu ani dla jej twórców. Konkrety ja1ja bo nie mogę się doczekać!

fufu123
2015-04-03 16:49:41
Ocena: 8(glosow:10)-+
w kazdym razie ja z rodzina idę głosować na korwina. Albo coś zrobi, albo zaczniemy od wynalezienia ognia po raz kolejny. W każdym razie mam dość tego syfu. Mam swoją firmę i to co ostatnio robią z nami to porażka. Mój apel do młodzieży albo Kukiz albo Korwin BŁAGAM!!!

DjRafael
2015-04-03 13:00:35
Ocena: 8(glosow:10)-+
dareczko,asd1905,damian.szefo tym panom dziękujemy a wiezienia myszą być puste bo PO je zajmie :) ZŁODZIEJE NARODU :)

damian.szefo
2015-04-03 15:35:17
Ocena: -7(glosow:7)-+
nie ma za co! Cieszymy się jeżeli otworzyliśmy ci oczy! Jestem pewny że przy korycie bys najbardziej się rozpychał.

Darofiej
2015-04-03 09:46:08
Ocena: 13(glosow:13)-+
KORWIN NA PRZYDENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lolo88888888
2015-04-03 01:44:09
Ocena: 13(glosow:17)-+
dareczko,asd1905,damian.szefo właśnie przez takich jak wy jest jak jest, żrecie papkę medialną serwowaną przez tvn, polsat i inne media, które są pod wpływem "rządzących". nie widzicie prawdziwej obłudy rządzących, czy tych obecnych, czy tych sprzed lat. spójrzcie realnie, jak te zakłamane mordy rządzą tym niegdyś wspaniałym krajem. uważacie się za wolnych obywateli? na każdym kroku nas dymają, a wy im za to jeszcze dziękujecie. jesteśmy niewolnikami, za waszą i wam podobnych zgodą

damian.szefo
2015-04-03 15:36:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
To podaj konstruktywne propozycje zmian? Bez frazesów. Konkrety!

lolo88888888
2015-04-03 22:29:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ty mnie nie pytaj o propozycje zmian, bo nie znam się na tym, tak jak i Ty, to po pierwsze, dlatego wybieramy ludzi co to oganiają w każdym stopniu, bądź mają od tego doradców. po drugie, jak już bym miał podać Ci przykład, to oddałbym władzę w ręce Polaków, bo niby teraz ją mamy(o czym mówi konstytucja), ale konstytucyjnie politycy tak się zabezpieczyli przed tym, że nic nie możemy zrobić(jeżeli chcesz to możesz sobie to samodzielnie poszukać). a jak już ciągniemy ten temat, to dałbym większe prawa prezydentowi, ale nie takiemu jak bronek, kolejnej marionetce przywódców partyjnych.

lolo88888888
2015-04-03 22:31:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
ok skoro ja coś zaproponowałem, może Ty napiszesz jak Ty to widzisz?

damian.szefo
2015-04-04 10:28:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co zaproponowałeś? Oddajmy władze komuś na oślep, bo może sobie lepiej z tym poradzi. Dajmy żyletki dziecku licząc że cie lepiej ogoli. O czym ty bredzisz. Nie masz pojęcia o rządzeni 38 mln krajem ty jak i twoi idole. Ja nie robię z siebie alfy i omegi i uważam że sam się do tego nie nadaję. I dlatego właśnie nie pcham się do rządzenia. Oni nie mają pomysłu na zmiany, poza frazesami, ale do władzy się pchają. Jakie to propozycję? Zwiększmy uprawnienia prezydenta, ale jakie? Ma mieć możliwość wetowania wszystkiego, czy ma więcej przyznawać medali? Nic nie wiesz.

damian.szefo
2015-04-04 10:32:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jak ten nowo wybrany, albo kolejny prezydent okaże się głupszy od Bronka to co wtedy? Pomyślałeś o tym? W dzisiejszym systemie panuje jako taka równowaga. Zwiększając uprawnienia prezydenta ja zakłócasz. Naiwnie zakładasz że każdy kolejny będzie lepszy. Niech ci ludzie których chcesz wybrać pokażą konkretny plan na zmianę, może niepopularny ale niech pokażą. Jeden pieprzy o JOW, jakby było to panaceum na wszelkie zło, zapominając że do senatu już są JOW i senat kontroluje PO i PIS. Drugi pieprzy o wolności absolutnej, wychwalając Adolfa i wzór Chinski

damian.szefo
2015-04-04 10:36:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tylko że Chiny osiągnęły swój sukces dzięki niskim kosztom pracy. Powstali oligarchowie jeszcze więksi niż u Ruskich a szary chińczyk nadal jest biedny. Tego chcecie w PL, żeby znieść najniższa krajową i żeby sprzątaczka w Suwałkach zapieprzała na miskę ryżu. Chłopie ogarnij się bo wyglądasz jak przeciętny Niemiec na wiecu Hitlera, który czeka aż wódz coś powie. Wiesz dlaczego nie mówią o tych cudownych rozwiązaniach? Bo ich po prostu nie ma. Jedyne wprowadzenie reform na miarę jeszcze radykalniejszego planu

damian.szefo
2015-04-04 10:39:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Balcerowicza dałoby zyski za kilkanaście lat. Wy nie jesteście tego wstanie pojąć i na to się zgodzić. To jest moja propozycja. Zgadzasz się na to? Tylko od razu wprowadźcie reżim wojskowy bo ludzie obalą was po 2 lub 3 latach. Nie wytrzymają takich oszczędności i zmian. Nikt nie podał konkretów, nikt. potraficie tylko minusowa i rzucać frazesy. Zwiększmy uprawnienia prezydenta! Geniusze!

lolo88888888
2015-04-04 12:38:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
a Twoi idole co robią od 25 lat wolności? system w którym żyjemy, to najgorszy system jaki może być. rządzą stare komuchy, popierane przez mlode komuchy, którzy są obstawiani przez tych starych. ja jestem w stanie zaryzykować, głosować na kogoś kto to chce zmienić, gorzej już nie może być. a za miskę ryży będziemy żyć, jak lewactwo będzie przy władzy, do tego to prowadzi. a bronek i inni

lolo88888888
2015-04-04 12:47:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Twoi idole jaki mają plan? jakie rozwiązanie? obiecują Ci wspaniałe rzeczy, ale po wyborach nic się nie zmienia,ba nawet jest odwrotnie niż mówili. ale taki geniusz jak Ty się podjara wizją wspaniałego kraju, zapomni o wszystkich wpadkach i dalej głosuje na ówczesna władzę. JOWy są już w senacie, ale nie ma ich w sejmie, a sejmem rządzi przywódca partii, która ma większość, i są w stanie przegłosować wszystko, a że rządzi po z pasożytem psl, to wszystko przegłosują. to jest według Ciebie równowaga? widzę że nie jesteś głupim człowiekiem, ale nie umiesz wykorzystać tego, co masz w głowie.

lolo88888888
2015-04-04 12:59:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
i tak jak już pisałem, chcę zmian, bo się ich nie boję, nie chcę być niewolnikiem mamionym rządem. i jestem w stanie ponieść konsekwencje, gdybym źle wybrał. co do pani sprzątaczki z suwałk, teraz ją ledwo stać na ta miskę wiesz? tak jak i wszystkich z najniższą krajową(spróbuj wyżyć za 1200 na rękę) ha ha ktoś może być głupszy od bronka? chyba tylko jego wyborcy. aha proszę rozwiń mi swoją tezę, jakie to radykalniejsze zmiany w planie Balcerowicza widzisz?

damian.szefo
2015-04-04 14:45:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Lolo zejdź na ziemie z obłoków głupoty i zacznij samodzielnie myśleć. Powiedz mi który nz krajów komunistycznych lepiej przeszedł transformację, w którym żyje się lepiej? No napisz, kto zrobił to lepiej? Gdzie się nie pojedzie, na Ukrainę, Słowację, Czechy wszędzie po cichu przyznają że nam zazdroszczą. W 1990 roku Ukraina miała dużo wyższy od nas PKB, dziś dwa razy niższy. Czy to nie wymaga odrobiny szacunku? Komunizm był dla dużo gorszy niż wojna dla Niemiec a one po 25 latach od wojny nie osiągnęły takiego poziomu jak my teraz.

damian.szefo
2015-04-04 14:53:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
A miały dużo potężniejszą gospodarkę i plan Marshalla. Chciałbyś żeby Polska nadgoniła w ciągu kilku lub nawet 25 lat zaległości z całego wieku. Nasza odrodzona po zaborach ojczyzna nie ma nawet 100 lat, a doznała nawały Bolszewickiej, Hitlera i Stalina a na komunizmie skończywszy.Czy ty nie znasz podstaw historii i ekonomi? To nie są moi idole. Ja wolę pracę od podstaw a nie ciągle rewolucje które nigdy nie przynoszą nic dobrego. Nasz kraj cały czas się rozwija. Może za wolno? pewnie! Chciałbym żebyśmy byli bogaci jak Niemcy ale jestem realistą że to może się stać

damian.szefo
2015-04-04 14:58:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
za wiele lat. Czy ty mieszkasz w slamsach i niczego się nie dorobiłeś w życiu? Czy twoi znajomi to sami nieudacznicy? Mam bardzo wielu znajomych którzy naprawdę dobrze zarabiają i nie potrzebowali protekcji. Pracują i nie maja czasu na żalenie się w necie. Myślisz że jakikolwiek polityk zmieni twoje życie za ciebie? jesteś mega naiwny. JOWy co dały w senacie? To ze PO ma jeszcze więcej niż w sejmie? Ludzie glosują głównie na partie a nie na osobowości bo osobowości nie tworzą partii. Ja tez jestem w stanie zaryzykować i dać szansę komuś innemu ale niech on ma, na litość Boską, jakiś plan i się

damian.szefo
2015-04-04 15:07:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
z nami nim podzieli. Polaków karmiono od lat obietnicami i dalej się karmi, tylko zmieniają się ci którzy obiecują. pani sprzątaczka z Suwałk obecnie dostaje najniższą krajowa i na miskę ryżu jej starcza. Gdyby znieść najniższa krajową to myślisz że płace wzrosną. Większość pracodawców obniży stawki. Czy Bronek jest super. Pewnie że nie ale reszta kandydatów też nie błyszczy. Natomiast co do nowego Planu Balcerowicza to trzeba by z marszu sprzedać lub zamknął wszystko co nie rentowne. Obniżyć wydatki budżetowe, obniżyć podatki, tak uprościć podatki że będzie w nich biegły trzecioklasista z pod

damian.szefo
2015-04-04 15:13:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
podstawówki, pomoc społeczną redukować o 3/4, podobnie zlikwidować koncepcję mieszkać socjalnych, wspieranie rolnictwa i górnictwa. Takie propozycję można mnożyć ale wiem że nikt na nie nie pójdzie. Zaraz będzie pieprzenie o wyprzedaży majątku narodowego itd. Do Warszawy zjada się górnicy, kolejarze, rolnicy, nauczyciele itd i cały ten rząd powiesza na Warszawskich latarniach. Nie ma łatwych zmian, jedne mnie a drugie bardziej wolą. Napisz co według ciebie powinniśmy zrobić i co zaniedbaliśmy. Tylko bez frazesów, to nie wiec wyborczy.

lolo88888888
2015-04-04 16:13:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
jasne że po komunie zrobiliśmy skok, z kartek na pieniądze, które można wydać na co się chce, ale to i tak nie były jakieś zawrotne sumy, żeby godnie żyć, jak zachodni sąsiedzi. co z tego że Ukraina miała wyższy pkb, a my mamy teraz, jak my(obywatele) za wiele z tego nie mamy, a Ukraina co teraz ma? majdan. i nas to też czeka przy ówczesnych władzach. a Niemcy moze i nie miały takiego skoku po 25 latach od wojny, ale idą w górę cały czas, a Polska? systematycznie w dół. bo widzisz, ja patrzę na państwo, jako ludzi, żeby nam się żyło lepiej, a Ty spoglądasz poprzez pkb, co osiągnęło( i tak mega

lolo88888888
2015-04-04 16:21:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
zawyżonymi kosztami{czyt. korupcje}) Tak, chciałbym żeby nadgoniła, ale wiem że to nie jest realne w kilka lat, tym bardziej tak jak pisałem wyżej, nasza pochyła idzie w dół, nie w górę. i to trzeba zmienić, żeby wyjść na prostą. to że przetrwaliśmy wojny, to zasługa tylko i wyłącznie dzielnych ludzi, i przewodniczącym im patriotom oddanym Polsce, nie politykom(bo przez nich jest teraz jak jest) myślisz że ja jestem jakimś nygusem, co nic nie robi, tylko żyje na koszt państwa? pracuję, zarabiam, i po pracy często pracuję w domu, i jeszcze u dziewczyny. ale dlaczego ja, jak i reszta pracowitych

lolo88888888
2015-04-04 16:27:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polaków ma się mieć gorzej, niż taki niemec, anglik, hiszpan czy irlandczyk? dlatego trzeba znieść złodziejskie podatki. mój szef mi powiedział, że on by dał pracownikom więcej kasy, bo ceni pracowników, ale go po prostu nie stać. Państwo nam zabiera 70% naszych wypracowanych pieniędzy, ale chyba o tym wiesz co nie? nie chcę, tak jak górnicy, czy rolnicy darowizn od państwa, dotacji z unii(dostajemy dotacje z naszych pieniędzy, które wpłacamy do unii, w wpłacamy dużo więcej niż ich dostajemy) tylko chcę moich pieniędzy, uczciwie zarobionych. a popierając obecny rząd, czy tych rządzących co już

damian.szefo
2015-04-04 16:33:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co według ciebie jest wyznacznikiem rozwoju? Twoi znajomi? Proponuję zmienić znajomych i zacząć się obracać w innym środowisku. Widzisz ja mam już 33 lata. Mam rodzinę, troje dzieci, własny dom, dwa samochody, kredyt w banku i żyje całkiem przyzwoicie. Nie jeżdżę na Hawaje, nie jem kawioru, mieszanie maluje sam itd. Nie narzekam bo bym zgrzeszył. Żyje o wiele lepiej niż moi rodzice za komuny w tym czasie swojego życia. Praktycznie wszyscy moi znajomi pracują, zarabiają lepiej lub gorzej. Jedni 1800 netto inni 100000 netto. Wszyscy maja domy, mieszkania lub się budują. Osobiście znam parę osób

lolo88888888
2015-04-04 16:34:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
byli przy władzy odcinamy sobie taką możliwość. wiem że żaden polityk nic nie zrobi za mnie, nie tego chcę( nie jestem jak jakiś czarnuch albo cygan), ale nie chcę żeby mi blokowali sposoby rozwijania się, zabierali mi moje pieniądze w postaci podatków(mega złodziejskich) osobowości nie tworzą partii? no toś doje*ał! partie są jak firmy, jest szef, i pracownicy, którzy jak się nie słuchają szefa, nie robią, głosują jak on chce to wylatują. Ty myślisz że tak każdy jeden ma swoje zdanie i głosuje jak chce? no to żeś się nie popisał. a waracjąc do pani z Suwałk, tak, stać ją na miskę ryżu, i na

damian.szefo
2015-04-04 16:37:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
co maja powyżej miliona na koncie a ubierają się w marketach i na targach, nie jeżdżą nowymi samochodami. Mieszkam na Lubelszczyźnie czyli nie w najbogatszym rejonie PL. Powiedz mi czy to ja mam szczęście czy ty jesteś ślepy. Nie wierze że sam wierzysz w to co piszesz. Chciałbyś żebyśmy jutro byli druga Anglia? Przecież to nierealne. Jedynym realnym a nie subiektywnym wskaźnikiem rozwoju kraju jest PKB a to nam rośnie cały czas. Jako jedni z nielicznych nie zaliczyliśmy spadku pkb. Ja wiem że wam to nie pasuje do wizji świata ale taka jest prawda

lolo88888888
2015-04-04 16:39:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
i na nic więcej, bo po opłatach, rachunkach zostaje jej na tą właśnie miskę. gdyby nie było tych podatków, nie potrzeba by było tej granicy w postaci najniższej krajowej, bo by ludzi było stać na więcej. a szefowie firm, właściciele różnych zakładów chcą dawać ludziom pieniądze, oczywiśćie sa tacy co wykorzystują ta płacę minimalną i taką im dają, ale to już nie ludzie.płace by wzrosły, gdyby nie było tyle przeszkód w tworzeniu małych i średnich firm, jak zabójcze podatki, skarbówki itp. to byłaby konkurencja na rynku, i ludzie mieli by wybór, nie jak teraz, albo pracujesz za marne grosze, alb

lolo88888888
2015-04-04 16:43:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
zdychasz w biedzie. wiesz o co mi chodzi prawda? ale co to znaczy nie rentowne? bo rząd to postrzega inaczej niż my, rząd też jest nierentowny, a nadal jest. wszystkie zakłady mogą być rentowne, ale muszą być dobrze prowadzone, a nie jak np. kompalnie, gdzie zarzą pobierał horendalne pieniądze, a górnik musiał zarobić na siebie i trzech pracowników biurowych." Obniżyć wydatki budżetowe, obniżyć podatki, tak uprościć podatki że będzie w nich biegły trzecioklasista z podstawówki. pomoc społeczną redukować o 3/4, podobnie zlikwidować koncepcję mieszkać socjalnych, wspieranie rolnictwa i górn

damian.szefo
2015-04-04 16:46:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie dostrzegasz różnicy między nami a zachodem? Zapominasz że my mieliśmy komunę i wielkiego brata a oni plan Marshalla i gospodarkę wolnorynkową. Myślisz że zaległości z 45 lat nadrobimy w 25 lat, gdzie zachód nadal się przez te 25 lat rozwijał? Ukraina to najbardziej jaskrawy przykład i mądrość naszej klasy politycznej na którą tak plujesz. To oczywiste że będziesz miał się gorzej niż przeciętny Niemiec, to nieuniknione. Wysokie podatki? Przecież nie chodzi tu o wysokość podatków tylko o to ile ci zostaje po ich potrąceniu, rozumiesz to? Bardzo wiele krajów, także z UE ma wyższe podatki ale

lolo88888888
2015-04-04 16:47:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
i tu się z Tobą zgadzam, ktoś kto jest pracowity, zapracuje na siebie, i tego też chcą min. moi kandydaci. wystarczy trochę poszukać w necie wypowiedzi, a nie oglądać tv. widzę że się przeplatamy teraz w komentarzach, ale chyba załapiesz jak to czytać

damian.szefo
2015-04-04 16:53:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
ludziom żyje się lepiej. Oczywiści powinniśmy upraszczać i obniżać podatki tylko powiedz na co w pierwszej kolejności mamy nie wydawać? Tylko bez populizmu. Bilans pieniędzy strat i zysków w naszych relacjach jest oczywiście dla nas korzystny. Kto inaczej twierdzi jest po prostu ślepy. Nie widzisz jak Polska bardzo rozwinęła się w ciągu tych lat w UE. W mojej miejscowości w ciągu tych dziesięciu lat wyremontowano wszystkie drobi wybudowano nowe, rozbudowano kanalizację i oczyszczalnie, założyli kolektory itd. Cała gmina zmieniła się nie do poje się znania. Samym rolnikom ży

damian.szefo
2015-04-04 16:55:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie dostrzegasz różnicy między nami a zachodem? Zapominasz że my mieliśmy komunę i wielkiego brata a oni plan Marshalla i gospodarkę wolnorynkową. Myślisz że zaległości z 45 lat nadrobimy w 25 lat, gdzie zachód nadal się przez te 25 lat rozwijał? Ukraina to najbardziej jaskrawy przykład i mądrość naszej klasy politycznej na którą tak plujesz. To oczywiste że będziesz miał się gorzej niż przeciętny Niemiec, to nieuniknione. Wysokie podatki? Przecież nie chodzi tu o wysokość podatków tylko o to ile ci zostaje po ich potrąceniu, rozumiesz to? Bardzo wiele krajów, także z UE ma wyższe podatki al

lolo88888888
2015-04-04 16:56:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale co Ty masz z tymi znajomymi, ja patrzę na siebie, oczywiście na nich też, bo to nas wszystkich obejmuje, co jest dla mnie wyznacznikiem rozwoju? piszesz o swoich zarobkach, osiągnięciach, ale miałbyś jeszcze więcej, gdyby nie wysokie podatki. ok Tobie się udało, Twoim znajomym też, ale jest masa ludzi, którzy chcą pracować, zarabiać, ale im się to nie udaje, są blokowani. nie mają dobrego startu itp. widzę, że nie bardzo czytasz mnie ze zrozumieniem. wiem że jutro nie będzie Anglii, nie będzie jej za 10 lat, ale teraz trzeba zacząć coś działać w tym kierunku. wzrost pkb jest ok, ale to

damian.szefo
2015-04-04 16:59:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
zmodernizował sobie chwali. Maja na miesiąc, na czysto od 5 do 20 tysięcy. Oczywiście są tez i ci którzy teraz u tych którzy się zmodernizowali zapieprzają za parobków a po robocie stoją pod budką z piwem i narzekają jak ty. A to że rzad do dupy a to ze ten czy tamten to na pewno nakradł dlatego mu teraz dobrze. Otwórz oczy. Świat nie jest tak czarny jak go malują. Czy ja jestem człowiekiem sukcesu? Nie ale za swoje błędy mam pretensje tylko do siebie a nie to innych. Ja wiem że łatwiej jest winić Tuska niż siebie.

lolo88888888
2015-04-04 17:01:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
rządzący mają z tego zysk, i unia, bo tam trafia ogromna część pieniędzy z tego. piszesz że jeste ślepy, ale sam chyba jesteś krótkowidzem, tak opluwam rządzących, bo nas w legalny sposób okradają, pełno jest afer, o korupcji już nie wspomnę, bo to jest na porządku dziennym. pisałeś że zaraz się zacznie o wyprzedaży majątku, i piszę teraz bo TAK JEST, i tu tzeba być slepym, żeby nie widzieć jak nas próbują wyprzedać. wiesz co? głosuj ma kogo chcesz, broń rządzących, jeżeli są dla Ciebie tacy wspaniali, ja zdania nie zmienię, jestem niewiele młodszy od Ciebie, ale nie mniej doświadczony, a z

lolo88888888
2015-04-04 17:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
pewnością jeszcze wiele przede mną. i obym uczył się na przykładach, a nie na błędach obecnie rządzących. wesołych świąt Ci życzę, wracam do pracy

damian.szefo
2015-04-04 17:03:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Twoja naiwność wynika nawet z tego jaki kit sprzedaje wasz szef. Dałby wam podwyżkę ale to przez podatki. A może po prostu nie chce. Odwraca waszą uwagę od siebie i kieruje na rząd. Gdy mój szew wciska mi takie teksty to kiwam z politowaniem i jak mnie już bardzo wkurwi to mówię jak jest i gęba mu się zamyka. Obiecanki cacanki. Obniżmy podatki i je uprośćmy ale najpierw obniżmy wydatki.

damian.szefo
2015-04-04 17:23:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja uważam za obiektywny wskaźnik pkb. Ty zaś twierdzisz że pkb niewiele znaczy najważniejsze są twoje obserwacje to ja pisze ci o moich. Obniżenie podatków to fajne i chwytliwe hasło ale nie jest jedyną recepta podatkową. Poszukaj ile państw ma niższe podatki a ludziom żyje się gorzej niż w Polsce a w ilu krajach są wyższe a ludziom żyje się lepiej. To jeden z środków a nie lekarstwo na całe zło. Frazesy o okradaniu są tak stare ja świat. Myślisz że tylko u nas jest korupcja i afery? Swoja droga porównaj korupcję obecną z ta z lat 90

damian.szefo
2015-04-04 17:28:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dla mnie wiek nie ma znaczenia bo nie zawsze mądrością, której ci nie ujmuje. Bardzo wiele osób na wiocha jak nie ma argumentów to stara się mnie poniżyć, przypominając wiek lub wyzywając od gimbazy i damianków. nasza rozmowa odbyła się kulturalnie i po męsku. Przecież nie o to chodzi żeby sie zawsze zgadzac ale żeby pięknie się różnić,bo to najważniejsze w demokracji. Chce żebyś wiedział że chce żeby zaszły zmiany. Bardzo im kibicuje dla siebie a przede wszystkim dla moich dzieci. Ja nie chce bronic Tuska, rządu czy Bronka. Ja chcę żeby krytyka była konstruktywna i konkretna. Nie lubię plucia

damian.szefo
2015-04-04 17:33:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
na te 25 lat wolności. Zagłosuję na każdego kto ma pomysł na Polskę i przekona mnie do tego konkretami a nie hasłami i obietnicami. Zupa z obietnic jest wyjątkowo niesmaczna. Ja oczekuje konkretów. Dziękuje za kulturalna rozmowę i wymianę poglądów. Życzę wesołych świat dla ciebie i całej rodziny! Życzę spełnienia marzeń i samych sukcesów. Życzę żebyśmy obaj byli dumni z sukcesu najjaśniejszej Rzeczypospolitej A teraz spadam odkurzać bo zona ładnie prosi :)

damian.szefo
2015-04-04 17:37:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
A tak na koniec w ramach wyjaśnienia partia złożona z osobowości rozpadłaby się szybciej niż TR. To osobowości kierują partia. Czym się kończy zbyt dużo osobowości w partii udowodnił nam Kaczyński i Tusk wycinając konkurencję, pacyfikując resztę. Pozdrawiam

prezi
2015-04-03 00:31:00
Ocena: -13(glosow:13)-+
dostał pytanie poważne i na nie nie odpowiedział. Miss też chcą pokoju na świecie. Ale potrzebny jest pomysł jak to zrealizować, a nie tylko chęć.

leeha
2015-04-02 21:37:16
Ocena: 2(glosow:8)-+
pytania tendencyjne, ale nie wiem czy akurat Chiny byly dobrym przykladem, gdzie czlowiek jest nikim w fabrykach miastach, no i jak sie ma motoryzacja "made in China"?

ToRnADo147
2015-04-02 22:50:37
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurczaker
2015-04-03 07:51:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
A jak Tobie bycie "kimś" pomaga? Statystyczny chińczyk (ale nie taki który ma 3,950 zł brutto) ma lepiej niż Polak. Mój kolega ostatnio poleciał na wycieczkę do Chin... a ktoś z zagranicy do nas przylatuje? Ptaki i choroby jedynie...

Agona
2015-04-02 21:25:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
damian albo jestes gluchy i nie slyszysz tego co zostalo powiedziane albo jestes ograniczony umyslowo i nie potrafisz myslec logicznie i analizowac.

damian.szefo
2015-04-03 15:38:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
To weź mi wytłumacz bo z tego bełkotu nie mogę wydobyć nic mądrego. Konkrety proszę!

damian.szefo
2015-04-02 20:32:34
Ocena: -30(glosow:38)-+
Brawo Korwin, oszołomie, wymusić wszystkich bandytów! Po co mają płacić alimenty, jeździć trzeźwi, po co? A może łatwiej byłoby dobudować więzień niż liczyć na głosy kryminalistów. Typowy populista, nie ma pomysłu jak zmusić do płacenia alimentów i w nagrodę ich nie wsadzi do więzienia. Tematy poważne czy raczej nie mówmy o rzeczach dla mnie niewygodnych. Kornety panie Korwin, konkrety!!! Gratuluje wam kandydata!

r3ise
2015-04-02 20:53:32
Ocena: 12(glosow:14)-+
Nie wiem, czy wiesz ale Ci co nie płacą alimentów i są w więzieniu mają się 2x lepiej od każdego normalnego człowieka w PL? Dobudować więzienia? żenada chłopie żebyśmy mieli jeszcze większe podatki wydawane na jakichś meneli i innych degeneratów? Gratuluje mózgu. (P.S. i jak ktoś Cię pobije i zostaniesz kaleką to życzę Ci żeby sprawca nie poszedł do więzienia bo nie będzie w nim miejsca)Pozdrawiam.

ja1ja
2015-04-02 20:55:53
Ocena: 14(glosow:16)-+
Jeśli chcesz alimenciarzy utrzymywać w więzieniach, to sam płać na nich a od moich pieniędzy WARA. Przeczytaj znaczenie słowa populista.

kurnachatawiocha
2015-04-02 20:59:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
jak zostanie kaleką, to padnie z głodu, więc wszystko jedno czy sprawca pójdzie siedzieć.

damian.szefo
2015-04-02 21:14:25
Ocena: -9(glosow:13)-+
r3ise dziękuje i przyjmuję gratulację. Z żalem stwierdzam że nie mogę się odwdzięczywszy bo ty go nie posiadasz. Nie wiem czy wiesz, ale w więzieniu nie jest tak fajnie jak w tv mówią. Mam kolegę klawisza to wiem jak to wygląda od środka. Poza tym jak ktoś siedzi za alimenty to wychodząc jego dług nie zmalał ani o grosik, wręcz urósł. To jest ciekawa korwinowska mentalność - nie ma miejsca w ZK to wymośćmy obecnych więźniów żeby zrobić miejsce dla oczekujących ale nie budujmy nowych więzień.To tak jakby wypuszczać ze szpitali chorych żeby zrobić miejsce dla tych z kolejki.

damian.szefo
2015-04-02 21:16:15
Ocena: -6(glosow:8)-+
ja1ja poczytaj czym jest państwo i na czym polegają podatki bo o świcie masz takie pojęcie jak korwin o ekonomi. Twoje to co masz najwyżej gacie, a pieniądze z podatków są wspólne.

divik
2015-04-03 13:03:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
No wlasnie piszesz ze po wyjsciu z wiezienia dlug alimenciarza nie zmalal ani grosza, bo tak jest. Więc jaki jest sens w tym by poszedl do wiezienia na wczasy? Znam jednego typa który zalega z alimentami siedzi juz rok ponad, z czego splaci te alimenty? Skoro tyle czasu siedzi, a z miesiąca na miesiąc dlug rośnie niestety...

damian.szefo
2015-04-03 15:42:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wsadzanie alimenciarzy do więzienia to ostateczność, gdy nie ma innych form nacisku. Wiesz w ogóle że wystarczy zapłacić raz na jakiś czas 50 zł żeby nie zrobili ci sprawy za alimenty i nie posadzili do więzienia? Nie, Korwin nie powiedział? To powiedz mi jakie masz rozwiązanie? Po pierwsze więzienie to nie wczasy, a po drugie nie może siedzieć jak płacił. Kity ci wciska a ty mu wierzysz jak Korwinowi.

r3ise
2015-04-03 17:31:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
porównujesz kolego szpital i więzienie?:O chore... na jednego więźnia ~2tyś, mają TV inne bajery, a co masz w szpitalu oprócz niewygodnego łóżka i tego super jedzenia? To powiedz mi co nam da to że zbudujemy nowe więzienia? Ok bandyci pójdą siedzieć nam zwiększą podatki na ten jakże szczytny cel i co dalej? Co nam to da?! I nie, nie słucham JKM i nie mam zamiaru na niego głosować, tylko uważam że nie masz racji. Jeśli się mylę to oświeć mnie :)

damian.szefo
2015-04-03 17:39:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
rise byłeś kiedyś w pierdlu? Mam kolega klawisza to wiem jak to wygląda naprawdę. Tv to muszą mieć swój i o ile płacą za niego abonament Swoja droga to jedni z nielicznych którzy go płaca w RP. Kolejna sprawa to muszą być grzeczni bo jak coś podskoczą to pierwszy przywilej który utracą. Naprawdę uważasz że pozbawienie wolności i przyjemności jest takie fajne? Żarcie w szpitalach zawsze będzie gorsze bo jest dla ludzi po operacjach i zabiegach więc nikt nie poda schabowego z surówkami i frytkami. To lepiej żeby ci bandyci chodzili po ulicach?

damian.szefo
2015-04-03 17:42:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
Skoro ktoś został skazany to powinien siedzieć i być odizolowany od normalnych ludzi. Da nam to spokój i bezpieczeństwo. Wypuszczanie kryminału spowoduje że wzrosną koszty dla państwa z powodu ich działalności. Alimenciarze, którzy nie płacili dalej nie będą płacić. Ba ci którzy płacili tez stwierdzą że maja to gdzieś i czemu maja płacić skoro inni nie płaca bez żadnych konsekwencji. Proszę o konkretne propozycje a nie frazesy.

r3ise
2015-04-03 17:43:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale jacy bandyci? ja nie mówię o ludziach z morderstwami czy gwałtami na koncie tylko o ludziach którzy ukradli batona albo nie płacili alimentów, co w nich takiego strasznego? A ja mam kolegę w niebie, jej takie gadanie to na co idzie nasza kasa? przypomnę około 2tyś na 1 więźnia? ile jest klawiszy w 1 więzieniu a ilu "przestępców"? w szpitalu są nie tylko ludzie po operacjach ale też inni którzy nie muszą mieć tak rygorystycznej diety, co z nimi? ja się pytam dalej o jedno i to samo: co nam da budowanie nowych więzień, oprócz zwiększenia podatków?

r3ise
2015-04-03 17:44:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
bez sensu a od czego są komornicy i inne instytucje?

r3ise
2015-04-03 17:46:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda chyba klawiatury, bo obrażasz JKM, a sam piszesz to samo, 0 konkretów, troszkę jak hipokryta :) pozdrawiam, cześć.

damian.szefo
2015-04-03 17:50:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja nie obrażam, ja demaskuje jego głupotę a nade wszystka tych którzy by za niego życie oddali. Dobrze wiesz że komornik jest bezsilny w stosunku do ludzi którzy pracują na czarno i nic na siebie nie maja. W takim przypadku państwo przejmuje na siebie obowiązek utrzymania jego dzieci a jedyne co może to zastosować przymus państwowy w postaci pozbawiania wolności. Ja uważam że jest sytuacja patowa w państwie demokratycznym. Korwin ma ciągoty totalitarne i tak chciałby kierować państwem.

damian.szefo
2015-04-03 17:53:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wymiękasz bo nie potrafisz podać konkretnych sposobów walki z patologiami a jednocześnie krytykujesz obecny system. Czy to nie śmieszne? Podaj sensowne rozwiązanie a nie powtarzaj frazesów. To każdy potrafi. Skoro ja jestem trochę hipokrytą to kim wy jesteście?

r3ise
2015-04-03 18:50:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze nie wymiękam, tylko nie mam czasu aby siedzieć tutaj i pisać wciąż z Tobą, mam ważniejsze rzeczy na głowie. Po prostu nie zgadzam się z Twoim poglądem i tyle, uważam że zmiany powinny zacząć się od góry, bo dlaczego ludzie wgl pracują na czarno, wina systemu, a to o czym piszemy jest po prostu skutkiem, nie mam zamiaru wymyślać jak temu zaradzić, bo nie jestem od tego, powinien to robić ktoś kto ma za to płacone skoro mamy taki ustrój, a skoro tego nie robi, to gdzie jest problem? Może i się zgadzam z tym co napisałeś, że następni poczują się bezkarni ale gdyby nie dziurawe prawo

r3ise
2015-04-03 18:52:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie byłoby takich sytuacji. Więc dlaczego krytykujesz kogoś kto chce coś zmienić? uważam że lepiej zagłosować na JKM niż na pana K lub D. Lecę odpocząć w końcu piątek :) Dzięki za konwersacje, wesołych i spokojnych świąt. 3m się. :)

damian.szefo
2015-04-03 19:04:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja nie krytykuję kogoś kto chce coś zmienić. Problem w tym że oni nie maja pomysłu jak to zrobić. Demokracja ma to do siebie że każdy ma wolny wybór. Ciesz się demokracja bo za koriwna to byś się nacieszył jak za adolfa. Zdrowych i wesołych świąt dla całej rodzinki. Pozdrawiam

robertkoza3
2015-04-02 20:08:37
Ocena: -23(glosow:31)-+
"niepełnosprawni nie będą decydować kto zostanie prezydentem"ten śmieć nie ma prawa być w mediach a tym bardziej zostać prezydentem,żałosny,głupi denny,idiota, desperatbrak słów.

thor102
2015-04-02 20:20:54
Ocena: 9(glosow:17)-+
i tu mamy przykład osoby niepełnosprawnej ale umysłowo i własnie tacy jak ty nie powinni mieć prawa do głosowania...

ja1ja
2015-04-02 21:02:36
Ocena: 10(glosow:12)-+
robertkoza3 jak już to "nie niepełnosprawni decydują o przyszłości Polski" kolejny niepełnosprawny, który nie potrafi słuchać ze zrozumieniem czyli dobrze siebie nazwałeś "żałosny,głupi denny,idiota, desperatbrak słów".

JetFire
2015-04-02 21:02:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
Twoja wypowiedź jest godna debila. Nawet nie zadałeś sobie trudu, żeby dokładnie posłuchać wywiadu. W całym wywiadzie nie padły słowa przytoczone przez ciebie. Jak już coś to "Nie niepełnosprawni decydują o przyszłości Polski i prezydent nie zajmuje się niepełnosprawnymi." Słuchaj uważnie idioto i nie bredź.

dziurek7
2015-04-02 19:42:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wierze w manipulacje w mediach ale tu jest pokazany wywiad w slabym wydaniu I nic wiecej...

ladyem88
2015-04-02 19:27:13
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ErmIN656
2015-04-02 19:04:11
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Umarov
2015-04-02 18:43:01
Ocena: 14(glosow:20)-+
Jak ci biedni ludzie mają rozumieć o czym mówi Korwin skoro przez 70 lat są niewolnikami tego systemu? Skoro przez 70 lat wmawia im się, że najważniejsza jest praca, a nie dochód i tylko państwo może mieć dochód, a reszta musi płacić podatek dochodowy. Skoro przez 70 lat wmawia im się, że pieniądze w budżecie same się tworzą, można je drukować i nie ma czegoś takiego jak dług. Niestety, ale wyjście z tej marksistowskiej ekonomii będzie dużo nas kosztować.

asd1905
2015-04-02 19:53:17
Ocena: -15(glosow:19)-+
to korwin bedzie drukowal pieniadze zeby budowac drogi szkoly szpitale itp, a to o co pytal dziennikarz to sa swlowa korwina, i tez sie pytam co z tymi wiezniami ? skoro siedza za nieplacenie alimentow i te alimenty sa placone z moich podatkow to niech siedzi , bo jak ma nieplacic to wole zeby siedzial korwin to oszolom ktory ciagnie za soba naszczescie tylko 15-17 latkow

maras2604
2015-04-02 20:48:26
Ocena: 11(glosow:13)-+
asd1905 idioto, skoro gosc nie placi alimentow w wysokosci 500 czy 1000 zl bo jest jakims pijaczyna czy biedakiem, to co niby ma na celu wsadzenie go do wiezienia i placenie na jaego utrzymanie 3tys zl miesiecznie + jego alimenty?? myslisz ze wyjdzie i zacznie placic? Zamkniemy go a recydywista z wlamaniami i rozbojami na koncie sobie poczeka na wolnosci bo w puszce nie ma miejsca. dzieki takim geniuszom jak ty w pl jest taki syf

JetFire
2015-04-02 20:56:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie pojmuję twojego rozumowania. Państwo spłaca długi jakiegoś palanta, który nie płaci alimentów, z "twoich" podatków a ty jeszcze chcesz dodatkowo utrzymywać darmozjada tez z "twoich" podatków? No pomyśl trochę. Przecież zamiast utrzymywać takiego w więzieniu można ukarać go pracami społecznymi. I wtedy będzie z niego jakiś pożytek. Ale tego na TVN nie mówią więc sam na to nie wpadniesz.

Umarov
2015-04-02 21:00:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
@asd1905: Korwin nie jest od budowania dróg, szkół i szpitali, to też nie rola państwa, od tego są ludzie. Skoro ktoś siedzi w więzieniu, to za jego alimenty nie płaci on sam, tylko my wszyscy, a zatem też ty i ja. Tym bardziej nie rozumiem, dlaczego mam kogoś utrzymywać i spłacać czyjeś długi. Od tego są specjalne zakłady penitencjarne, w których więźniowie w ramach wolontariatu wynajmowani są do ciężkich prac (wynagrodzenie za usługę otrzymuje jedynie zakład na spłatę długu i utrzymanie więźnia).

darekoczko
2015-03-31 09:41:30
Ocena: -47(glosow:57)-+
No co tu pisać, idiota rozmawia z dzienikarzem, przy czym wypiera się własnych słów. Faktycznie Manipulacjia na całego. Tylko przez kogo

ja1ja
2015-03-31 15:33:24
Ocena: 16(glosow:40)-+
...!? Z dziennikarzem? Wypiera się własnych słów? Albo słuchać ze zrozumieniem nie potrafisz albo jesteś kolejnym manipulantem.

spacz
2015-04-02 19:33:46
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

admintocwel
2015-04-02 19:37:51
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asd1905
2015-04-02 19:55:06
Ocena: -16(glosow:20)-+
ale to sa wszystko slowa korwina, pytany o trudne rzeczy ktore mowil ucieka od odpowiedzi czym to sie rozni od tuska czy kaczynskiego ? tylko 1 rzecza korwin jeszcze nie napchal sobie kieszeni moimi podatkami

thor102
2015-04-02 20:23:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
żal mi takich jak ty co wy macie w tych głowach zamiast mózgu???? matrix wami całkiem manipuluje....

maras2604
2015-04-02 20:52:32
Ocena: 7(glosow:9)-+
asd kretynie posluchaj sobie jego pelnych wypowiedzi na ten temat puzniej pomysl jeszcze raz posluchaj,nastepnie skonsultuj sie z lekarzem badz farmaceuta, i jeszcze raz posluchaj moze wtedy zauwazysz roznice miedzy jego zdaniem a tymi zmanipulowanymi wycinkami co przedstawiaja media, jezeli takich nie znajdziesz to jestes poprostu glupi

pavel8206
2015-04-02 21:46:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0