lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
i ponad 20%. Teraz mamy pół roku. Rozgońmy te bydło. Uwierzmy że można.
główna
Dodano: 11.05.2015, 21:01:01   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 466  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stary.kocur
2015-05-11 21:03:41
Ocena: 36(glosow:44)-+
Jestem za

nexus4610
2015-05-19 22:18:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
tyle lat a wy dalej dajecie sie robic jak dzieci

santiagox0
2015-05-13 18:29:54
Ocena: -5(glosow:5)-+
szczeka szczeka obraża wszystkich i tyle milionow co głosowali nie na niego HMMMM NO WYBITNEMU ARTYSCIE WOLNO BUHAAAAA ............sam na tym wszystkim się dorobił szkoda słow

Antycyponek
2015-05-13 14:11:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mekoko2
2015-05-13 08:56:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dla mnie to z niego taki sam polityk jak i artysta wokalista, umie drzeć ryja, takie śpiewanie tralalala bum bum lipa. Kasy już wielkiej nie natłucze więc rozwala system a za chwilę sam się w tym systemie znajdzie. Głupa pali i nic więcej. Zobaczycie to na własne oczy. Baj baj.

spacz
2015-05-13 17:34:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Suri15
2015-05-13 00:39:49
Ocena: -6(glosow:8)-+
A czego ten kukiz w zasadzie chce na jaka on to polske chce zmienic zero programu tylko agresja i ciete riposty i na tym koniec co z zaroabkami umowami smieciowymi bezdomnymi niewolniczymi warnkami pracy i setki tysiecy innych spraw

sandslash
2015-05-12 20:45:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
JOWy calkowicie oddadza wladze dla PO. uzyjcie mozgu i czytajcie te wyliczenia. Wezmy pod uwage obecna I ture wyborow. Przy obecnym systemie: PIS-34%, PO-33%, PARTIA KUKIZA-20%. Podzial z 460 mandatow wyglada tak: PIS-190 mandatow, PO-180 mandatow, KUKIZ-96 mandatow. Przy JOWach bierzemy pod uwage poszczegolne glosy z okregow bo na tym sie to opiera wiec podzial mandatow wygladalby tak: PIS-27 okregi, PO-24 okregi, KUKIZ -0. Podzielcie sobie teraz 460 mandatow na partie. Kukiz zniknie z tym swopim 20% poparciem kiedy wprowadza JOWy bo nie dostanie ani jednego mandatu.

sandslash
2015-05-12 20:51:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kukiz chcial zrobic rewolucje tymi JOWami i rozwalic obecny system ale nie sacdzil ze bedzie mial az 20 % poparcia. Przy Jowach te 20 % bedzie rowne zeru bo nie wygral w zadnym okregu wyborczym. Jedyny ratunek dla niego i jego przyszlej partii to wycofanie sie z JOWow i stworzenie partii przy obecnym systemie. Inaczej JOWy to bedzie dla niego i jego wyborcow strzal w kolano a KOMOR JUZ DOBRZE O TYM WIE !!! Kukiz nie spier**l zaufania tylu Polakow.

przemek5d
2015-05-12 23:32:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
bzdura!.Ludzie głosują na partie gdy nie znają kandydatów osobiście-podział na JOW-y to 90tys ludzi na kandydata czyli jedno średnie miasto lub powiat i odnosząc się do tego to większość starostów i burmistrzów średnich miast jest bezpartyjnych. I o to Kukizowi chodzi żebyśmy głosowali na ludzi a nie partie

sandslash
2015-05-25 00:57:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
dobrze wiec mamy 460 osobnych kandydatow. kto premierem? kto glosuje za czym? hmmm czyzby najbogatszy bedzie mial najwiecej do gadania? podplacisz kilku i stworzysz nieoficjalna partie. wracamy do punktu wyjscia kolego z tym ze korupcja siegnie zenitu.

Luciu22
2015-05-12 20:42:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Morzna ? Morzna ! :) A tak na serio jestem całym sercem za Pawłem i pomogę jak tylko będę mógł. Polsko (jednak) potrafisz :)

dibo2
2015-05-12 19:31:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Paweł mam nadzieję że to nie koniec a ten psełdo prezydent kradnie twoje pomysły

crush0
2015-05-13 16:16:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
PSEUUUUDO. Ludzie nie bierzcie przykładu z obecnego prezydenta.

owcazogorkowca
2015-05-12 19:19:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niestety przez pół roku służby specjalne, w tym wypadku ludzie WSI, zrobią absolutnie wszystko żeby zniszczyć Kukiza i choć całym sercem go popieram, to zbyt dobrze znam historię tego kraju żeby wierzyć w inny sceanriusz... To będzie jedna wielka nagonka na tego człowieka i jeśli my go nie obronimy, on sam nie da sobie rady. Tylko ulica może pogonić to postsowieckie bydło. Dlaczego? Bo oni walczą o własne życie, jeśli stracą immunitety, wylądują w więzieniach, więc prędzej zmasakrują ludzi czołgami niż oddadzą władzę.

spacz
2015-05-12 19:44:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PanczoV
2015-05-12 20:00:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
O czym ty pindolisz ? Jakie WSI ? Przecież u nas władzę tyrzyma naród wybrany a dziadki z WSI od 10 lat już są na emeryturach - oni niewiele mogli i a teraz już nic nie mogą. Nasłuchałeś się głupot o tym WSI i Bredzisławie i piszesz głupoty. Nic nie wiesz durny Polaku. Natomiast MSZ i Ambasady zawsze obsadzali przedstawiciele "narodu wybranego" ci z WSI co najwyżej mogli im buty czyścić ... A Bredzisław to i może jest na usługach ruskich, ale napewno nie na usługach wyimaginowanego tajemniczego WSI ... gdzie notabene było więcej amerykańskich szpiegów niż prawdziwych Polaków.

PanczoV
2015-05-12 20:06:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co do samego Pawła, to ty;lko durni Polacy nioe zauwarzyli, że faceta odpowiednio "wystawiono", żeby zrobić Polaków w konia ... przecież nawet TVP w ostatnich dniach umiejętnie go promowała ... boi właśnie o to chodziło, dzięki niemu odebrano głosy innym kandydatom z poza systemu ... PO PiS SLD PSL ... i inteligentgnie zaserwowanoi wam durne Polaki odgrzewane danie pod postacią Bredzisława - PO i Dudy - PiS ... ach i ten Dudaaa ... a wiecie jakie on ma pochodzenie ;-)??? ha ha ha Boszeeee co za durny naród znowu został wykiwany ... i to podwujnie ...

homo_sapiens
2015-05-12 19:13:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Do wyborów prezydenckich wystarczy JEDEN kandydat. Do parlamentarnych potrzebna jest partia (choćby nazywała się "komitet wyborczy"), najlepiej z kandydatami zarejestrowanymi we wszystkich okręgach wyborczych. Jak Kukiz w pół roku zbierze tyle godnych zaufania osób? Razem z osobami, które naprawdę chcą coś zmienić, przylgnie do niego chmara karierowiczów (tak jak było z Samoobroną czy partią Palikota). A wtedy w sejmie pół partii szybko mu się rozlezie do innych klubów parlamentarnych. Już to przerabialiśmy nie raz...

M1CLAY19
2015-05-13 22:25:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
Obiektywnie musze sie zgodzic. Juz sam myslalem ile swin zmieni barwy,przemaluje ryje by zalapac sie na serfowanie po nowej fali.

guma19
2015-05-12 18:36:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja na wyborach byłem a ciekawe jak wy. Pewnie tylko na forach się plujecie i na tym koniec. jakby wszyscy ruszyli dupe z przed kompa to teraz KUKIZ byłby prezydentem a tak to najwięcej na wybory poszło staryc babek i jest nasz kościelny DUDA. Brawo za to wszystkim internautom.

wszystkozajete
2015-05-12 18:15:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
A gdzie w osobie Pana Pawła wiocha?

Jawor94
2015-05-12 17:43:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Moim skromnym zdaniem JOW-y są dobre jak rządzi ktoś rzetelny na wyspach jest to Ks.Elisabeth i nikt na nią nie narzeka. Może i jestem naiwny ale gdyby Kukiz wygrał i to wprowadził pod siebie nasz naród mógłby się wybić nam nie potrzeba specjalisty od wszystkiego bo takich już mieliśmy od lat 50-tych. Kukiz ( mam nadzieję ,że jest naprawdę szczery) jest patriotą i myślę ,że i tak żaden z polityków nie posiada wiedzy do rządzenia krajem i u nas i wszędzie do tego trzeba mieć serce ,rozum i być nie sprzedajnym a moich oczach taki właśnie jest Kukiz

homo_sapiens
2015-05-12 19:05:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
O matko! ... I jak skomentować ten wpis??? "Na wyspach rządzi Ks.Elisabeth" - no już po tym padłem nieprzytomny. O poprawności językowej nawet nie wspomnę...

owcazogorkowca
2015-05-13 10:26:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Jaworku, Dziecko, opanuj najpierw język polski, ortografię, interpunkcję, a potem nas racz swoimi przemyśleniami o księdzu Elżbiecie rządzącym wyspami. Chętnie się pośmiejemy.

przemek5d
2015-05-12 17:19:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
ładne ma córki

Falcone86
2015-06-10 11:22:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
ładne ma córki - zagłosuję na niego

Barakuda164
2015-05-12 16:21:53
Ocena: -9(glosow:9)-+
Drugi Palikot. Tak samo skończy

paco1983
2015-05-12 15:51:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
i kolejny do koryta

klos74
2015-05-12 15:36:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
kolego rupartiada, wiadomo było że pierwsza tura niczego nie rozstrzygnie, wiec głos na Kukiza może nieść wiadomość, "żółtą" kartkę dla innych, jeśli nie teraz to kiedy IM to uzmysłowić? że są oderwani od rzeczywistości ? zgadzam się, że aby coś zmienić trzeba mieć plan i umieć go wprowadzić w życie, zgadzam się, że Kukiz do końca takiego planu nie ma, ale ŻADEN z kandydatów takiego planu nie ma, klepią o rzeczach aktualnie medialnych, żeby przeciągnąć na swoją stronę jak największą ilość wyborców, ale żaden nie ma ani planów, ani MOCY SPRAWCZEJ żeby zmienić cokolwiek

eldupaaaa
2015-05-12 14:39:47
Ocena: -14(glosow:14)-+
Możecie cmoknąć nas w pompę frustraci. Prezydentem i tak zostanie Komorowski. Wypad do Irlandii, Norwegii.... zarzucać bykom jaja na zakrętach ;-)

hanauer
2015-05-12 13:47:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

xvxFUxvx
2015-05-12 13:56:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
wystarczy że będziesz otoczenie przekonywał wszystkich ze swojego otoczenia, by na niego głosowali, ja też tak będę robił. Jeśli natomiast chcesz się do niego oficjalnie przyłączyć, to być musiał się raczej z nim skontaktować osobiście, przynajmniej nie na tym portalu :)

asmodeusz_1
2015-05-12 12:31:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja pierniczę, stan niewiedzy w tym kraju jest wręcz porażający. Ludzie wypowiadają się o tych wyborach jakby którykolwiek prezydent niby mógł wprowadzić którąkolwiek obietnicę w życie... g*wno prawda. Władzę sprawuje sejm i kto by nie był prezydentem to nic się nie zmieni.

xvxFUxvx
2015-05-12 13:52:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
są 2 powody, czemu ludzie idą do rządu, albo by coś zmienić, albo do kasy, większość wiadomo po co idzie... mogli by coś zmienić gdyby od ryja odmówili sobie, ale tego zdecydowana większość nie zrobi, dlatego trzeba zmniejszyć ich ilość (w tym ilość urzędników), decyzje i tak zależne są od liderów, to niech sami rządzą, przynajmniej będą tańsi w utrzymaniu. Diety poselskie zlikwidować, podatki dochodowe też (kosztem zasiłków dla bezrobotnych), urząd pracy w pieruny, bo ta pseudo instytucja kasę bierze.

zaldbag
2015-05-12 11:21:00
Ocena: -5(glosow:11)-+
Jakie bydło?! Ty głosujesz na jednych polityków. Ja na innych. Ale ja wybieranych przez Ciebie nie nazywam bydłem!

spacz
2015-05-12 12:03:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-05-12 19:01:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czy ty czujesz jak pievdolisz? Ktos kto kradnie na zywca i ma z tego beke to nie bydle? Ile bylo afer i walkow? Zostalo jakiesz bydle rozliczone?Jakies kary? Utrata immunitetu?

zaldbag
2015-05-12 19:42:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale ja już to widziałem kilka razy. "Oni już byli, oni muszą odejść!" My jak będziemy rządzić, to będziemy uczciwi! A moim zdaniem nie stać nas na amatorów w polityce. Kto będzie Ministrem Finansów Kukiz sam czy jego manager? W dzisiejszym świecie rynków finansowych, to się nie skończy dobrze...

spacz
2015-05-12 19:50:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2015-05-12 21:42:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie .......no teraz to jest bum PeOwskiej kompetencji urzedniczej i politycznej.Polska racja stanu jest potezna. Polska jest mocarstwem organizujacym szczyty i spotkania rozjemcze przy wszelkich konfliktach. POwiedzial Ci POlski POlityk ze POlski juz nie ma ? Nie wierzysz mu ?........a taki kompetentny

kluska1985
2015-05-12 10:54:34
Ocena: 4(glosow:12)-+
Moment Kukiz gardzi politykami a przeciez sam nim chce zostac! Gosc sie nie umie wyslowic, brakuje mu słow, owszem pieknie mowi o patriotyzmie lecz jego wyborcy popierajacy go nie znaja nawet w 1/4 historii swego kraju. ale krzyczmy razem Hymn Polski - ale tylko jedna zwrotke bo wiecej naród nie zna. Niech zyje Polska bez polityki

Slayer18
2015-05-12 11:50:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie no lepiej głosować na Bronka i PO, wiek emerytalny niech podniosą to 100 lat a każdą podwyżkę podatków którą podsuną mu pod pysk weźmie podpisze, nie wszyscy z tej 11 kandydatów to bydło ale nie jeden na to określenie zasłużył

flavamed
2015-05-12 11:57:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ciężko slajer zrozumieć, że od poprzedniego wprowadzenia wieku emerytalnego do dnia dzisiejszego wiele się zmieniło. Żebyś nie szukał u wujka, niż demograficzny, większy odsetek osób w wieku poprodukcyjnym, wyższa średnia długości życia. To są dla gospodarski złe procesy, ale niestety, trzeba było na nie zareagować. Jeżeli Duda ma spełnić obietnice to będzie musiał podac sie do dymisji, bo wieku emerytalnego nie skróci.

marcinek235
2015-05-12 20:58:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
A swojemu elektoratowi na pewno przywilejów emerytalnych nie zabierze, bo po co, a te kilkadziesiąt mld zł by uratowało ZUS i by on sam sie finansował. A tak co roku pompujemy w ZUS i KRUS ponad 60 mld zł z naszych podatków bo kilka grup ma przywileje.

yahoo2135
2015-05-12 10:45:44
Ocena: -4(glosow:18)-+
jesteście debilami, popieracie człowieka bez żadnych postulatów. kukiz jeszcze was wydyma i będziecie płakać jak po palikocie

bodan
2015-05-12 10:36:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2015-05-12 10:35:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
2015-05-12 12:05:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mxii
2015-05-11 23:52:57
Ocena: -8(glosow:8)-+
Fajne laski. Pozastrzelał bym.

klaus28
2015-05-11 22:17:24
Ocena: -11(glosow:23)-+
kolejny tyminski,lepper i palikot w jednym.kukiz walnij se lufke?co nie mozesz?napij sie!

M1CLAY19
2015-05-11 22:53:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tak wlasnie masz myslec. Skoro pamietaz Tyminskiego oznacza to ze chyba juz myslisz ile bedziesz mial emeryturki. Nie bedziesz mial bo za nia utrzymywane sa sztaby ludzi ,ktore piora Twoj mozg. To ze dzisiaj hejtujesz bo jest alert w Komorowozie nie oznacza ze beda ci placili caly czas. Dziwki w bajzlu sie zacieraja a jakie wy macie oznaki zmeczenia "bezinteresowni"bronkofani?

Zbowidowiec
2015-05-12 10:20:45
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zgadza się! Kolejny oszołom jak Korwin i Palikot.

bystry_kaziu
2015-05-12 10:22:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klos74
2015-05-12 12:12:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
do klaus i zbowidowiec Kukiz nie jest nikim jak tymiński, nie jest oszołomem jak korwin i palikot, może najbliżej mu do leppera (który przy obecnych politykach jawi się niemalże jak mąż stanu...) ludzie Kukizowi zaufali, bo jest SZCZERY, mówi to co myśli, a nie to to, co inni CHCĄ USŁYSZEĆ, głosowanie na niego, to pokazanie obecnej "klasie" politycznej, że dość już wojenek PO i PiS, dość nijakości SLD i interesowności PSL, czas na ludzi, którzy dobrze chcą dla KRAJU a nie tylko dla SIEBIE, pytanie czy Kukiz coś zmieni ? moim zdaniem - NIE, bo nie będzie sam, jak do innych p

rupartiada
2015-05-12 14:46:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale czy głosowanie na Kukiza po to, żeby pokazać, że nie popiera się PO i PiSu to nie jest czasem droga donikąd? Żeby coś zmienić to trzeba mieć jakiś plan i wprowadzić go w życie. Jedynym pomysłem Kukiza są JOWy (których ja nie popieram). Fajnie, że jest szczery, fajnie, że krytykuje system, ale to za mało. Krytykować system każdy potrafi, większość użytkowników wiochy to robi. Ale to jeszcze nie znaczy, że wszyscy powinni kandydować na prezydenta.

klos74
2015-05-12 15:58:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rupartiada
2015-05-15 17:55:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Koleżanko. Było 11 kandydatów, nie tylko Komorowski, Duda i Kukiz.

domino1172
2015-05-11 21:38:20
Ocena: 5(glosow:5)-+
Żeby tak się stało to jeszcze trzeba iść na wybory.

M1CLAY19
2015-05-11 22:08:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
to juz zalezy od czlowieka. Rejestracja online,dowod lub paszport w kieszen,na wsiach gmina dowozi a w szpitalu podejda do lozka. NIE MA ZADNEGO WYTLUMACZENIA. Nieglosowanie to aprobata obecnego toksycznego systemu.Moze wprowadzic mode na obywatelstwo?Edukacja w prawach obywatela? W UK gdzie gospodarka buzuje i jest najnizsze bezrobocie frekwencja to ponad 66%. W Polskim zlodziejskim syfie nieco polowa sie pofatygowala(nalezy odliczyc emigrantow) Jak tak dobrze to tak zyj i szczaw zryj polski wyborco.

amblin
2015-05-11 21:34:01
Ocena: -3(glosow:17)-+
buhahah naiwni głupcy, facet wejdzie do sejmu i jego ludzie stworą koalicje z pisem , marzenia o zmianach pójdą w PISdu a wy obudzicie się z bólem doopy. Tak to będzie wyglądało.

M1CLAY19
2015-05-11 21:44:24
Ocena: 3(glosow:13)-+
Na zlosc mamie odmroze sobie uszy. 47 dni przed wyborami nie bylo takiego kandydata a ty juz wiesz co bedzie za 180? Nie rob zametu i pozwol ludziom przemyslec jak przegonic bydlo. 90% z nas nawet o tym nie myslalo a dzis jest cien nadzieji. Moze nie kazdy chce tak zyc w kraju gdzie polityczna bezkarnosc siegnela zenitu.Dlaczego svasz do zrodelka ktore dopiero co wybilo czysta woda?

xysio
2015-05-12 13:49:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
@M1CLAY19: wszedłem do oficjalną stronę Pawła Kukiza. Szukam programu, co chce zrobić? I co czytam? JOW i nic więcej, po prostu nic poza JOW. Ekonomia, podatki, szkolnictwo, służba zdrowia, emerytury: ??? Chcecie zmienić Polskę - tylko na jaką? Powstały podwaliny - "generalnie jestem przeciw" - nadszedł czas na konkrety: a. ekonomicznie: prawica: kapitalizm czy lewica: państwo opiekuńcze ??? b. społecznie: prawica, czytaj: Bóg, Honor, Ojczyzna czy raczej lewica: państwo lackie, gender, małżeństwa jednopłciowe, itp. ??? Kim są Paweł Kukiz i jego zwolennicy?

M1CLAY19
2015-05-12 19:19:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
Bez wciskania kitu nie dasz rady zyc? Kaczynski obiecal 3mln mieszkan i wygral jego Duda. comDonek obiecal obnizenie podatkow ,powrot emigrantow,godne pensje dla pielegniarek i nauczycieli,redukcje biurokracji.Wszystko dokladnie na odwtot niz jest a jego marionetka BUL Komorowski zdobywa 30% poparcia. To czego Ty chcesz ? Swiadomych klamliwych obietnic?

xysio
2015-05-12 20:49:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
@M1CLAY19: Nie chcę obietnic, chcę poznać poglądy i rozróżniam poglądy od możliwości (wiem co to większość sejmowa). Fundusz kościelny czy odpis podatkowy na kościół? Religia w szkole czy w parafii? In vitro z budżetu państwa? Euro czy Złoty? Pytania można mnożyć. Odpowiedzi brak.

klexxxx
2015-05-11 21:16:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestem za.

zielunahaluna
2015-05-11 21:11:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
jestem za!

stary.kocur
2015-05-11 21:03:41
Ocena: 36(glosow:44)-+
Jestem za
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  UUUpppsss
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0