lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Likwidacją finansowania kościoła z budżetu państwa
główna
Dodano: 13.08.2015, 08:00:25   przez: oktyp007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gajcy
2015-08-13 18:16:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
Kosciol jako instytucja kultury narodowej jest dluzej niz teatr pana "boskiego" , widze ze ty bys chciał zabierać mi pieniadze na co ty chcesz , a nie dawac na co ja chce , to nie uważasz ze to złodziejstwo w czystej postaci, kultura jak jest dobra to sie sama obroni . Np , za moje pieniadze wyprodukowano film "pokłosie" co mi sie nie podoba , film ida tez . Tak wiec niech kazdy placi na co chce . Tak jest sprawiedliwie , w innej formie to złodziejstwo jest , czemu miłośnik kina ma placic na teatr ? Czemu mam placic na eurowizje i concite?

punkpropaganda
2016-08-10 14:40:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
W innych krajach państwo finansuje kościoły, ale ksiądz nie chodzi z taca i zbiera od ludzi, nie ma kościelnego haraczu i za takie zebranie jest prosta i szybka kara. Proste, ktoś należy do kościoła płaci na kościół podatek, jakiś 1% albo i nawet mniej, często jest to stała suma, ślub pogrzeb miejsce na cmentarzu ma wtedy za darmo. Jest wtedy kasa na remonty i wyposażenie kościoła, kapłan dostaje miesięczną pensje i nie rozbija się mercedesami. Oczywiście uważam ze bardzo złe jest mieszać rząd i wiarę w jedno. Ale jeśli kościół jest pazerny i chciwy to czasami trzeba na niego takiego bata.

Gorilla1984
2015-08-16 13:15:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kapłan i kapłon

boston111
2015-08-15 02:45:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
ja to nie rozumiem jeżeli jest kilku klechów na plebani niech pracują w fabryce na zmiany jeden wali msze a a drugi na taśmie NIECH SIĘ WEZMĄ ZA PRAWDZIWĄ PRACE

saviola1
2015-08-15 01:20:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
islamiści wpieprzają się nam do kraju a Wy tylko ze kościół zły.... abee a uuu a eee i buuuuu, ludzie skończcie w końcu spie***ć! i zauważcie ze mamy znacznie poważniejszy problem a mianowicie ISLAMIŚCI

stary.kocur
2015-09-10 11:17:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem w tym, że księża nawołują do przyjmowania ich do Polski, juz rozpoczęli zbiórke kasy na ten cel. No chyba, że chodzi im tylko o te kasę.

antony
2015-08-15 00:22:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ellisiv
2015-08-14 13:49:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
nawiązując do finansowania kościołów i religii z budżetu - wiecie, że jest inicjatywa obywatelska ws zaprzestania finansowania lekcji religii w szkołach z budżetu? podpisy do końca września chyba zbierają

globus0024
2015-08-14 14:02:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
przecież nikt nie zmusza do chodzenia dzieci na religię a mimo to pewnie z 95% chodzi. Tylko że polska mentalność jest taka!!! Ktoś ma dziecko i posyła je na religię ale rząda żeby nie było to finansowane z budżetu państwa. To z jakiego budżetu ma być finansowane???? 90% naszego społeczeństwa to chrześcijanie!!! dlatego właśnie finansują religię!!! Nie chrzcijcie dzieci, nie posyłajcie na religię, nie bierzcie ślubu kościelnego, bądźcie konsekwentni. Jeżeli tak zrobcie i okaże się nagle że tylko 40% społ. jest chrześcijanami to nikt z budżetu nie będzie finansował ani religii ani kościoła!!!

ZeuS112
2015-08-15 13:54:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
@up wprowadź podatek taki jak w Niemczech na rzecz Kościoła i zobaczysz ilu jest katolików w tym kraju. W 2013 roku liczba praktykujących katolików spadła poniżej 40%. To, że rodzice na potęgę lecą do kościoła chrzcić dzieciaka nie oznacza, że czuje się on później katolikiem. A przecież chrzest czy chodzenie na religię często ma miejsce bo co by sąsiadka powiedziała. Popi.przony kraj z pop.eprzonymi ludźmi.

DkNG
2015-08-14 10:44:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też jestem za!

sagem3
2015-08-14 09:53:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bomber_1908
2015-08-14 09:11:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mamy rok 2015...

kawalrafala
2015-08-13 22:47:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2015-08-13 21:05:28
Ocena: 4(glosow:10)-+
Widzicie drodzy i mili, w polsce mamy 40,000 ksiezy i zakonników , tyle częściowo utrzymujemy jezeli chodzi o ludzi, w polsce mamy ok 700,000 urzednikow z tego moze 10-15% jest potrzebnych 700,0000 , i tylu utrzymujemy nic nie robiących nie płacących podatkow łudź! do tego dodajmy instytucje po za rządowe! rozne twory sztuczne i niepotrzebne! I w tych zbędnych i przeszkadzajacych urzędnikach jest problem , w tych dziwnych organizacjach , sama GW dostaje 150 milionow dofinansowania , TVN tez , kosciol to pikus, wiec jak juz to nich wszyscy jak najbardziej sami to jest sprawiedliwe

ZeuS112
2015-08-13 22:59:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
spacja przecinek spacja. Gdzie ty się pisać uczyłeś?

globus0024
2015-08-14 14:06:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie ważne gdzie się uczył pisać ale dobrze prawi. Ciągle na internecie pojawiają się takie demoty. wstawiają je antykościelni opłaceni prowokatorzy. a tak naprawdę to to co kościół i księża dostają w ciągu całego roku to obecna władza marnuje w ciągu tygodnia swoich pięknych rządów!!!

sebkop
2015-08-14 21:28:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odpowiem Ci malutki, skoro, tak ich kochacie, to utrzymujcie ich z własnej kasy, niech wprowadzą podatek od katolików na cele kościelne, zobaczymy ile was zostanie.

ZeuS112
2015-08-15 13:50:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak widać obrońcy tego pseudo inteligenta również mają problem z napisaniem poprawnego zdania. Kolejny od logiki typu a w Ameryce biją murzynów, tacy ludzie jak wy będą głosować na PiS, bo oni "mniej" kradną. Przez takich jak wy w tym kraju jest jak jest. Kościół to pikuś? Trzykrotne rozpatrywanie tych samych spraw przez Komisję Majątkową i trzykrotne wypłacanie odszkodowań za to samo to faktycznie pikuś.

gajcy
2015-08-28 11:37:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sebkop. Ale ja utrzymuje z wlasnej kasy . 40,000 ksiezy , ponad 700.000 urzednikow, place na dzieci tych urzednikow bezrobotnych, na dzieci bezrobotnych,politykow i dzieci tych politykow, bo widzisz sekop, niestety pracuje w prywatnej firmie , moja zona ma prywatna firme , i niestety place podatki, i wiesz co chetnie zapłacę na tych 40. 000 ksiezy byle urzednicza pasożytniczą mafia sie odczepila , bo to tacy mnie okradają, na kosciol daje dobrowolnie ale nie chce placic na 700.000 urzedasow ktozy zarabiaja kupe kasy niewiele robia nie placa podatkow.

irewald
2015-08-13 19:29:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
jestem za likwidacja calkowita

globus0024
2015-08-14 14:08:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ile dostajesz od takiego wpisu???? czy może masz stały etat??

irewald
2015-08-13 19:28:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cyc1982
2015-08-13 19:00:18
Ocena: 3(glosow:19)-+
odnoszę wrażenie że kościół to jeden wielki zalążek grzechu-przepychu,rozpusty i chciwości ale ludzie tak chcą,tak im się podoba,a czy chcę by moje podatki szły na kościół?oczywiście nie bo oni mają i tak dość z innych źródeł,wolę by moje pieniądze szły na chore i bezbronne dzieci które potrzebują najwięcej pomocy od nas zwykłych ludzi bo od rządu dostaną jałmużnę,bo prędzej dostaniesz od tego co ma niewiele niż od tego co ma za dużo,

globus0024
2015-08-14 14:09:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
tylko że nawet jeśli zlikwidowaliby religię i kościół to możesz być pewny że te pieniądze nie trafiłyby do chorych dzieci!!!

gajcy
2015-08-28 11:42:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma takiej sumy ktora panstwo by nie roztrwonilo , rak urzędniczy przeje wszystko i ciagle bedzie mu malo , chore dzieci nic nie dostana , na chore dzieci idzie niewielki procent tego co urzędy dostają, wiekszosc idzie na wygodne zycie urzednikow i ich rodzin , taka jest prawda, to lewaccy złodzieje widząc nieduże do ktorej doprowadzili szukają winnych , zawsze tak bylo , od czasow rewolucji francuskiej lewica zawsze miala wrogów gospodarczych , zawsze ktos byl winny nędzy do ktorej sami doprowadzili, tylko ze w komunistycznej Rosji. Nie bylo kościołów, w Korei komunistycznej nie ma kosciol

gajcy
2015-08-28 11:44:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
. W wiekszosci komunistycznych krajow kościołów nie bylo , a była nedza bo to nie kosciol jest winien tylko lewicowe złodziejski debilne rządzenie, doprowadza do ruiny.

kopyto12
2015-08-13 18:30:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Znasz to z własnej autopsji ?

goliat_1988
2015-08-13 18:32:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
a z czyjej autopsji można znać ?

evender
2015-08-13 20:38:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
a jest jakaś inna ?

brumby
2015-08-13 18:00:06
Ocena: 4(glosow:16)-+
Zróbmy tak jak na zachodzie, że podatek na kościół jest pobierany normalnie w składce, wówczas jeden procent lewactwa będzie mogło płacić nie na kościół tylko na jakieś organizacje gejowskie i skończy się ujadanie.

gajcy
2015-08-13 18:11:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Obawiam sie ze organizacje poza rządowe np. Gejowskie to akurat nie chca isc na taki układ, bo jak sie pisze by po za kosciolem wszyscy sie samofinansowali to dostaje minusy, tu chodzi o to by zabrać organizacjom religijnym a przyznac sobie...

gajcy
2015-08-13 18:24:01
Ocena: 3(glosow:9)-+
Widzisz niżej juz pana prawda ktora boli, chce tylko likwidacji podatku kościelnego ale reszta zlodzieji nadal ma otrzymywać dotacje.... Ot sprawiedliwosc lewicowa..

evender
2015-08-13 20:41:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
tu się niema co rozdrabniać : pedofilów zutylizować reszta węzełek z sandałami i zapasową sutanną i pieszo do Vatycanu .

brumby
2015-08-13 22:00:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Evender, a to wśród lewactwa nie ma pedofilii? Co innego piszą w gazetach.

Meloman1
2015-08-14 02:02:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma czegoś takiego jak "na zachodzie". Każdy kraj ma inne regulacje. Na przykład w UK głowa kościoła jest jednocześnie głową państwa (i utrzymuje ją państwo). W niektórych krajach skandynawskich istnieje uprzywilejowany kościół narodowy, któremu konstytucja gwarantuje wsparcie finansowe (tak jest np. w Danii). W niektórych krajach jest podatek kościelny, w innych - nie ma.

GumowyRocco
2015-08-13 17:58:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2015-08-13 17:57:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ja tez jestem za samofinansowaniem sie kosciola, ale tez jestem za samofinansowaniem sie sportu, stadionów, za samofinansowaniem sie teatrów, filmów kultury , , festiwali piosenki, za samofinansowaniem sie organizacji poza rządowych , a co najwazniejsze zmniejszeniem armi urzednikow do 10% tego co jest! bo na moich pieniądzach po za kosciolem !pasie sie ogromna armia urzednikow , przeszkadzajacych, czekająca na lapowki, nie płaczącą podatkow , przeszkadzajaca gospodarce! jestem tez za tym by ZUS byl dobrowolny, kosciol to maly pikus w porownaniu z reszta pasożytów .

Prawdaboli1234
2015-08-13 18:04:14
Ocena: 2(glosow:14)-+
A więc religia i Kościół, są tak samo istotne jak kultura narodowa, nauka, rozwój? Prywatne wierzenia stawiasz na tym samym miejscu? Kpisz chyba :D

gajcy
2015-08-13 18:16:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
Kosciol jako instytucja kultury narodowej jest dluzej niz teatr pana "boskiego" , widze ze ty bys chciał zabierać mi pieniadze na co ty chcesz , a nie dawac na co ja chce , to nie uważasz ze to złodziejstwo w czystej postaci, kultura jak jest dobra to sie sama obroni . Np , za moje pieniadze wyprodukowano film "pokłosie" co mi sie nie podoba , film ida tez . Tak wiec niech kazdy placi na co chce . Tak jest sprawiedliwie , w innej formie to złodziejstwo jest , czemu miłośnik kina ma placic na teatr ? Czemu mam placic na eurowizje i concite?

gajcy
2015-08-13 18:27:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
A jeszcze dodam ze np. Na film o rodzinie ulmow nie ma pieniedzy , na film o rotmistrzu pileckim nie ma.

Prawdaboli1234
2015-08-13 19:09:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kościół z instytucją kultury nie ma nic wspólnego...ach wybacz, okupuje zabytki (na zabydkowe kościoły w całości łoży jednak państwo, by je utrzymać). Kościół nie robi filmów, nie prowadzi teatrów, nie wydaje książek...jeśli to robi, to niestety nie dla kultury i kultury tam nie znajdziesz, znajdziesz tam za to propagandę. Kultura w większości broni się sama, czasami słychać jak Kościół ze swoimi organizacjami kulturę blokuje. Pokłosie i Ida w oczy kolą? Przykro mi, ale nasza historia, to nie tylko przyjembe rzeczy. A filmy historyczne? Filmy o AK, o generałach? Nie znasz żadnego, doprawy?

Prawdaboli1234
2015-08-13 19:15:02
Ocena: -6(glosow:10)-+
Miasto 44 Też się nie podoba? Klasyki jak Ogniem i Mieczem? Mało patriotyczne? Filmy o Solidarności, o Janie Pawle? A Katyń? Obława? Generał Nil? Każdy film dostaje jakąś kasę od państwa. Szczypie was Ida i Pokłosie, bo wy byście chcieli niczym za czasów dyktatury-cenzurować niewygodne tematy.

jacek.jacek
2015-08-13 20:35:31
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2015-08-13 20:50:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kobieto droga , nie ma znaczenia. Zrobiono filmy ktore mi sie nie podobają, ogolnie kazdy powinien siebie samemu finansować, i nie chodzi czy potop mi sie podoba czy nie ale moze za prywatne pieniadze byłby lepszy lub tańszy, państwowe pieniadze nie sa szanowane, sa trwonione, i kradzione , jezeli dotujemy cokolwiek to najczesciej jest marnowane w dużej czesc. Dla czego mam dotowac palikota,? Panstwo zabiera mi w podatkach ponad 70% pensji i na to sie nie godze bo wiekszosc jest marnowana przejadana.

Prawdaboli1234
2015-08-13 21:37:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
@gajcy nikt nie ma takich przywilejów jak Kościół, który w tym okradaniu i trwonieniu uczestniczy najmocniej. Jakie masz inne fundusze, które tyle pieniędzy pochłaniają? Wymień razem z kwotami. Nasz rząd daje im najwięcej! A PiS...da jeszcze więcej. Czy pomniki jak ten w świebodzinie, są niezbędne dla ludzi i kultury? Czy jakaś inna organizacja dostaje tyle ulg? Czy jakaś organizacja dostała tyle nieruchomości? Korzystają już z ulg i przywilejów, więc fundusz jest tu zbędny. Państwowe pieniądze są m.in tu trawione, poza tym przykładów jest wiele (przystanki, pomniki, fontanny za kilkaset tysię

Prawdaboli1234
2015-08-13 21:42:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
@gajcy, ty nie rozumiesz sedna, prawda? Ty nie musisz Palikota dotować w jego pomysłach, nie musisz wpłacać składek na "zwiazki popierających legalizacje marychy" czy inne twory. Co do dotowania kultury...abonament RTV płacisz??? To nie psiocz, to jedna z form. Jeśli kilkaset tysięcy dzieci ma uczestniczyć z naszych pieniędzy w wycieczkach edukacyjnych po kraju - zgadzam się, by na to szły moje pieniądze. Jeśli kilaset tys dzieci ma siedzieć głodne na dupie, bo Kościół to dostanie - nie zgadzam się, bo one z tego nie bedą miałt nic

Prawdaboli1234
2015-08-13 21:45:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gajcy jeśli tracisz 70% to zacznij coś z tym robić, zacznij od tego, kto przejada najwięcej nic ci nie dając! Zacznij od funduszu Kościelnego (odpis z podatku mniej Cię zaboli). Potem należy zabrać się za inne rzeczy, jak absurdalne inwestycje, dotowanie umierających instytucji, które nie maja ani pół prywatnego inwestora, poszerzanie świadomości, Twój kochany Kościołek nie straci, tylko niektórym katabasom odbierze się z koryta, mniemam że oni Ci nie przeszkadzają? Ich przepych? Ale jak widzisz w necie info o głodnych dzieciach na PO ujadasz, co?

Prawdaboli1234
2015-08-13 21:47:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
@jacek.jacek na razie widze, że ty się zesrałeś w komentarzach. Srasz głupotą.

Osama98
2015-08-13 23:30:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luk1031
2015-08-14 09:26:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
po co chcesz zostawić 10% urzędników, ja bym wszystkich wyrzucił, są kompletnie niepotrzebni, szczególnie ci ze skarbówki oni to już na prawdę nie wiem po co są

globus0024
2015-08-14 14:13:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
głupota niektórych ludzi mnie osłabia!!!! to od razu proponuje się wynarodowić. Zlikwidować hymn, godło i barwy narodowe!!!

evender
2015-08-13 17:56:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
za ministrantami się uganiali to i ruchu troche mieli , teraz w tłuszcz obrośli bo im się chłopaczki sami narzucają ( zwłaszcza przegłodzeni )

jacek.jacek
2015-08-13 20:38:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

evender
2015-08-13 20:47:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
wacek.placek a ty ganiałeś po seminarium jakiegoś z młodego rocznika ?

jacek.jacek
2015-08-14 03:43:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2015-08-13 09:32:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Prawdaboli1234
2015-08-13 18:00:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polityk politykiem,a kapłan kapłanem, nie widzisz różnicy? Jasne że nie, bo u nas kler uprawia politykę, ssie kase państwa i przeżre więcej, niż wszystkie partie razem wzięte, dodatkowo ciągnie z watykanu, dorabia na boku i nie płaci od tego podatków, co więcej- dostał za friko mase nieruchomości.

gajcy
2015-08-13 18:19:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie widze to czemu pan Kamiński ma paść sie za moje pieniadze , i mnie oszukiwać ? Koscil tez sie pasie ale daje nadzieje zycia wiecznego , politycy nie daja nawet na pogrzeb , partia polityczna powinna sie finansować ze swoich składek ,

kurwamac02
2015-08-13 19:49:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
2015-08-13 19:53:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2015-08-13 20:54:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co mnie jest potrzebne do zycia wiecznego nie musi byc tobie potrzebne , kady ma swoja drogę niedobrze by bylo by sam sie finansował na tej drodze. Ja chętne tym co maja mniej czy im sie nie udało chętne pomogę , ale chce bym to ja decydował o swoich pieniądzach a nie urzednik .

cannabis26
2015-08-13 08:26:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marco47
2015-08-13 08:10:35
Ocena: -7(glosow:17)-+
Jedziesz stereotypami. Więcej spotykam otyłych facetów idąc ulicą niż w kościele. Kolejna sprawa - Kapłan - rok 1989 to kapłan, który w czasie kazań mówi dużo więcej o polityce niż kapłan obecnie. Ty - lewak - popierasz to?

pibi80
2015-08-13 12:23:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
no nic dziwnego, skoro w kościele jest zazwyczaj tylko jeden ksiądz, a na ulicy wielu facetów.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Autor filmiku zarzeka się, że sprawdził i że to nie jest fejk
  •  Prokuratorka od Ziobry nie może być aż tak głupia?
  •  Taśmy Dyzmy z Pcimia
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 154Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0