lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jeszcze nie zaczęli rządzić!
główna
Dodano: 26.10.2015, 19:04:49   przez: KSUT
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 97  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Falcone86
2015-10-26 21:05:53
Ocena: 27(glosow:45)-+
Bo jak jest się w opozycji to łatwo pi*rdolić i wciskać ludziom populistyczny kit ..chcieliście rządzić to teraz kombinujcie. Swoją drogą dziwna sprawa, przecież "nasi eksperci wyliczyli, że znajdą się na ten cel pieniądze w budżecie".

marcinko83
2015-10-30 19:06:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BOBY102
2015-10-30 11:47:51
Ocena: 3(glosow:11)-+
57 MILIARDÓW!???? Deficytu, DZIURY BUDŻETOWEJ? Ja Pamietam jak BELKI PODATEK SIĘ POJAWIŁ przy małym deficycie SLD! To REKORD od 25 lat! PLATFORMA jesteś NAJWIĘKSZĄ zakałą jaka mogła spotkać POLSKĘ

KSUT
2015-11-01 14:32:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
2015-10-30 11:39:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
JA JUŻ DOSTAŁEM!!!!!!! ALE JA GŁOSOWAŁEM na PIS , a WY? JAK NIE To NIE narzekajcie tylko DO KOPACZ ;DDD MOżE WAM COś "skapnie" hahahaha JA TO ICH WYBRAŁEM bo CZEKAM na PORZĄDEK z KOLESIAMI z "TAŚM"

marcinek235
2015-10-30 17:55:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
To pan się nie doczeka.

muttley13
2015-10-30 09:41:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
Dostaliście kiełbasę wyborczą i zupę teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę.

koreperytor12
2015-10-30 19:54:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
2015-10-30 09:18:39
Ocena: 3(glosow:11)-+
cholera juz tydzien po wyborach a PIS jeszcze niczego co obiecal nie spelnil.

BOBY102
2015-10-30 07:45:27
Ocena: 3(glosow:11)-+
hahahahahha DZIURA, DEFICYT 57 miliardów BUDŻET po Patoligii OBYWATELSKIEJ, "silna gospodarka wyższe płace" hahahahahahahahahahahahha okaże się, że ZUS PUSTY, bo TUSK OBIECAŁ LEMINGOM ZUScoiny hahahahhahahaha

BOBY102
2015-10-30 07:42:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kijwmrowisko
2015-10-30 07:10:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
marco47 - gdzie się schowałeś ? konsumujesz kasę za hejty sprzed wyborów ? razem z pacierzem ? wyłażcie z czarnej du.y , brońcie pisiu , bo was z ambony wypomną !!!

Corriere
2015-10-30 05:54:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahaha wasze komentaze sa zaje.....e .

dimon1988
2015-10-29 23:41:49
Ocena: -2(glosow:10)-+
kasa poszła na emigrantów i na domy dla nich i na prywatne wydatki posłów z naszych ciężko zapracowanych pieniędzy które nam odbierają za każdym razem i gdzie tu sens życia w tym kraju, jeśli nic się nie zmieni to znów bezrobocie spadnie bo zagranica stoi dla nas młodych i dla każdego z nas otworem na lepsze życie a na pewno nasi dziadkowie i ojcowie nie walczyli o taką Polskę

Python013
2015-10-29 23:19:44
Ocena: 2(glosow:18)-+
Te 500zł na dziecko jest możliwe i to w bardzo prosty sposób. Zamiast odbierać dzieci ludziom w naprawdę ciężkiej sytuacji finansowej i wykładać na nie prawie 2000 brutto miesięcznie w rodzinnym domu dziecka można tą kwotę przekazać na dwoje lub troje dzieci bez odbierania ich tym rodzicom. Dla chcącego nic trudnego.

marcinek235
2015-10-29 23:35:27
Ocena: -4(glosow:10)-+
Chyba pan nie umie liczyć, bo takich głupot nie chce się czytać i komentować.

Python013
2015-10-30 19:00:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak widać to sam nie potrafisz liczyć, a na dodatek nie znasz tematu. Przypomnę Ci, że te 500 PiSuarowcy naobiecywali, ale tylko na dzieci z biednych rodzin. Teraz zasięgnij informacji jakież to rodziny będą mogły zakwalifikować się jako te biedne, ubogie itd. jakkolwiek by je zwał. Jak już zasięgniesz informacji o takowych kryteriach to podłóż coś pod brodę by podczas opadania na widok tych absurdów stopy nie stłukła ;) Dopiero po dogłębnym zapoznaniu się z tematem i wzięciem sporej poprawki na zapijaczoną patolę wyciągającą łapska po zapomogi zacznij robić wyliczenia.

marcinek235
2015-10-31 12:38:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
to widać tego w kampanii nie powiedzieli, bo ja słyszałem ciągle 500 zł na dziecko, a nie 500 zł na 2 i 3 dziecko i to w biednych rodzinach, ale sporo ciemnych się na to złapało i o to chodziło.

Python013
2015-10-31 16:12:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, powiedzieli "500zł na dziecko", ale od samego początku było to w kontekście dzieci z biednych rodzin i tym właśnie przekomarzali się ciągle z PO. Nie powiedzieli na "każde dziecko" co można zrozumieć jako każde w Polsce, ale też nie powiedzieli, że jeśli taka uboga rodzina ma troje dzieci to należy im się tylko na jedno te 500zł. Za to jak takiej rodzince zabierze sąd po donosach MOPSu dziecko to na każde z taka rodzinka prowadząca rodzinny dom dziecka dostaje od państwa prawie 2000zł. Znam takich, którzy prowadzą takie RDD i minimum 5-6 dzieciaków przygarnęli.

Python013
2015-10-31 16:17:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co wychodzi taniej Twoim zdaniem ? Danie pod pewnymi warunkami (np. będą musieli się jakoś z wydatków rozliczyć) takiej ubogiej rodzinie miesięcznie 500zł na dziecko i nieodbieranie go drogą sądową robiąc przy tym wielki cyrk, czy obciążenie kieszeni podatników kosztami sądowymi, urzędniczymi i tymi 2000-ma tysiącami zł miesięcznie na utrzymanie tego samego dziecka w rodzinnym domu dziecka ?

rav_007
2015-10-29 22:42:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ale to chyba nie pan ziobro to obiecywal!

Antycyponek
2015-10-29 22:28:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

willager666
2015-10-31 10:49:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie, te ścierwa uchwaliły budżet do końca roku, więc cokolwiek pis będzie chciało zrobić, może zacząć dopiero od połowy drugiego. Ale POpłuczyny wrzucają takie beznadziejne pierdoły na główną, bo albo g..no wiedzą o włanym kraju i polityce, albo żal im zady ściska, że złodziei oderwano od koryta...,

klaus28
2015-10-29 21:56:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
można nowelizować budżet!!!!!!zawsze

Madzia1985
2015-10-30 07:12:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie tak prosto no welizowac budzet i trwa to cholernie dlugo. zawsze jest tk ze partia ktora obejuje rzad przujety ma juz budzet na przyszly rok i tak naprawde przez rok musi "wykanczac" sprawy bylego rzadu i jego budzet, a dopiero po roku moze pokazac na co ja stac. miedzy innymi dlatego kadencja sejmu i senatu trwa tye ile trwa.

willager666
2015-10-31 10:50:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
znowelizować budżet w którym zaksięgowano 57mld deficytu? Ty to chyba musisz być z rodziny kreatywnych księgowych jak Rostowski.

homo_sapiens
2015-10-29 21:19:38
Ocena: 4(glosow:12)-+
NIE WIERZCIE W OBIETNICE WYBORCZE, które związane są z dużymi kosztami finansowymi! Nie ważne której partii. Ja też, kiedy byłem młody, poważnie je traktowałem. Życie pokazało, że PRAWIE ZAWSZE ich celem było TYLKO zdobycie głosów naiwnych ludzi. Jak powiedział Kurski: "Ciemny lud to kupi". Jeśli partia zapowiada zmiany w prawie czy reformę w jakimś obszarze, to jest szansa, że będzie próbować to zrobić. Jeśli obiecują "500 zł na każdego...", "milion mieszkań" itp., to pytajcie ich, komu zabiorą i nie dajcie sobie wcisnąć frazesów typu "uszczelnimy system&quo

magda713
2015-10-29 21:16:40
Ocena: 3(glosow:9)-+
lwia część unijnych funduszy i tak trafia do Banków , JA to i tak pier,dole tą Faszystowską Unie

Arakiel666
2015-10-29 21:10:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mnie interesują kacze pieniądze z wydobycia węglowodanów.

willager666
2015-10-31 10:51:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
co to są węglowodany i gdzie pis je wydobywa?

aio13
2015-10-29 20:23:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ręce które leczą.

koreperytor12
2015-10-29 19:46:13
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

palkora79
2015-10-29 20:57:35
Ocena: 3(glosow:13)-+
Nie obiecywał, ale też nie dementował przed wyborami. Co do budżetu to opozycja doskonale wiedziała jaki on jest przed wyborami. Kłamcy, kłamcy, kłamcy. Czekam na obiecane 500zł na moje dzieciaki.

marcinko83
2015-10-31 03:07:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idz do PO niech ci dają na twoje dzieci(przez 8 lat się nakradli to mają),jak nie masz pieniędzy na ich utrzymanie to ich nie rób

antywiesniak
2015-10-31 16:04:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wy naprawdę myślicie, że byle kto pójdzie do pomocy społecznej dostanie 500zł na każde dziecko? Na pewno to nie będzie takie łatwe. Kraju na to nie stać. Jestem pewny, że będą jakieś wymagania. Przecież ktoś kto ma normalny dochód i go stać na utrzymanie dzieci nie potrzebuje dodatkowej kasy. Chyba że na jakieś zachcianki...

Golodubcew
2015-10-29 19:41:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
Haha, bo PIS nie chciał, aby mógł rządzić samodzielnie. Chciał mieć koalicjanta, aby wszystko spier****c na swojego koalicjanta, a tak to teraz nie mogą mieć wymówki, że czegoś nie zrobili, bo się nie mogą dogadać z koalicjantem. Oni dobrze wiedzą, że nie są wstanie zrealizować tych obietnic

olokaloryfer
2015-10-29 19:40:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
protection2000 wymien piec zakładów co zamkneli pewnie nie umiesz bo sie gó... znasz prywatyzacja i sprzedawanie było wczwsniej i nie za po ale ty pewno jeszcze u komuni nie byłes twój tatus krzyczał precz z komuna to masz dobrobyt

nieznoszewiochy
2015-10-29 19:29:21
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Daroeu
2015-10-29 19:21:36
Ocena: -9(glosow:13)-+
Ale prawidłowo. Juz Popaprabcy zadłużyli na kolejne lata swoim budżetem. Zerrrro pożyczek na obietnice. Ziobro masz u mnie duży plus, a autor Buraku z POPSL spadaj do zoofili

nexus4610
2015-10-29 19:20:43
Ocena: -3(glosow:5)-+
dalej mowcie ze gdyby nie komunia europejska polska byla by z drewna

castagir
2015-10-29 18:57:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
I bardzo dobrze, że nie będzie. Czy Wy ludzie nie rozumienie jaki jest koszt tego? Dadzo Wam na dziecko 500zł, a zabiorą 550, w postaci zwiększonych podatków. Aby Wam je dać będą, musieli podwyższyć podatki, co już zapowiedzieli, że zwiększą VAT. Brawo!! Pogratulować wam rozsądku!

antony
2015-10-29 18:53:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

saviola1
2015-10-29 18:46:27
Ocena: 0(glosow:12)-+
A won z ta cała UE! Oni nas perfidnie okradają i gówno nam dają! Więcej mamy im już oddane niż z tych funduszy otrzymane! Prawda jest taka ze sami byśmy sobie poradzili bez zasrańców z zewnątrz i ich kapitałów tylko ze zbyt leniwi ludzie są w sejmie i gówno w tym kierunku robią, aby tutaj gospodarka ruszyła... a teraz może być już tylko gorzej? Lepiej?

vahanara
2015-10-29 19:19:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
gdyby nie fundusze z ue, to nadal byś do wychodka łaził a tak dięki nim taka szumowina ma nawet internet...

Python013
2015-10-29 20:44:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
vahanara jesteś takim głupcem, czy to tylko Twoja niewiedza ? EU finansuje wszelkie projekty tylko w jakimś stopniu a nie w całości, więc resztę musisz pokryć sam. Oczywiście dofinansowanie jest ze składek jakie wpierw kraje członkowski tam wpłaciły (w tym Polska). Czegoś jeszcze nie rozumiesz ?

homo_sapiens
2015-10-29 21:23:41
Ocena: -4(glosow:6)-+
@Python - Sprawdź sobie, jaki jest bilans tych składek i funduszy, jakie otrzymują poszczególne kraje członkowskie, zanim zaczniesz wyzywać innych od głupców.

Python013
2015-10-29 22:50:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jeśli sam potrafisz liczyć i myśleć samodzielnie to powinieneś wiedzieć, że te słupki i cyferki są dla naiwnych. Od tego roku zaczęliśmy tam więcej wpłacać aniżeli wyciągać to raz, a dwa to to że dostaliśmy kilka groszy więcej niż wpłacaliśmy kosztem udoopienia naszej gospodarki poprzez limity i zakazy. Z Niezależnych wyliczeń wyników naszego członkostwa w EU wyszło, że jesteśmy w plecy i rozwój naszej gospodarki spowolnił. Poszukaj sobie w sieci innych wyliczeń od CBOS oraz innych uzależnionych od rządowej kasy słupkotwórczej instytucji.

homo_sapiens
2015-10-30 00:23:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Python - "Te słupki i cyferki są dla naiwnych" - w ten sposób można dyskredytować KAŻDE dane liczbowe, więc to pustosłowie. "Z niezależnych wyliczeń (...) wyszło" - a kto dokonał owych "niezależnych" wyliczeń? "...wyliczeń od CBOS" - Od kiedy to CBOS - instytucja badania opinii - zajmuje się tym, czym GUS?

vahanara
2015-10-30 14:33:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
@p...n: gdyby nie ue i fundusze pomocowe /przed wstąpieniem do ue/ to byś dalej po klepisku boso biegał. straty w gospodarce? obecnie dzięki otwartym rynkom możemy w końcu handlować, produkować i eksportować, ale takie "tumany" i tak tego ne pojmą...

Python013
2015-10-30 19:15:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z tym CBOS to była ironia, ale jak widać nie zatrybiłeś. Jak poszukasz info o takowych wyliczeniach, które nic nieznaczące partie również udostępniały przed kilkoma miesiącami to się dowiesz kto ich dokonał. Vachanara nie rób z siebie bałwana i daj na wstrzymanie tej wdzięczności za dobrobyt jaki przyniosła UE. Dzięki niej dostałeś szansę soier*olenia z PL bez wizy i pozwolenia na pracę, dofinansowała nam najdroższe na świecie w budowie autostrady i dała kilka oiro na Orliki. Normalnie KUR*WA WOW !!! Reszta to same zakazy, limity i inne absurdy ograniczające rozwój naszych przedsiębiorców...

Python013
2015-10-30 19:20:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na rzecz ich przedsiębiorców z tych najważniejszych członków UE, bo takie polaczki przecież muszą być przymusowym rynkiem zbytu zamiast producentem. Przed wejściem do UE nasz handelek zagraniczny też był spory i u nas w sklepach też niczego nie brakowało. Zauważyliście jakieś spadki cen względem naszych zarobków ? Nie bo były tylko podwyżki mimo tego iż akcyza na imporcie z państw unijnym odpadła z ceny końcowej jaką widzi konsument. Jesteście ślepi i naiwni.

Falcone86
2015-10-26 21:05:53
Ocena: 27(glosow:45)-+
Bo jak jest się w opozycji to łatwo pi*rdolić i wciskać ludziom populistyczny kit ..chcieliście rządzić to teraz kombinujcie. Swoją drogą dziwna sprawa, przecież "nasi eksperci wyliczyli, że znajdą się na ten cel pieniądze w budżecie".

V-T-S-S
2015-10-26 21:12:00
Ocena: 4(glosow:18)-+
Tadeusz zażądał więcej niż na początku ustalili, to muszą z czegoś zrezygnować. A przecież oprócz Tadeusza są jeszcze komisje śledcze, w tym najważniejsza - smoleńska; są służby do zniszczenia itp... Tak więc... dzieci i kwoty wolne od podatku MOŻE pod koniec kadencji... na przykład jako obiecanki na kolejne wybory...

Mr.Spook
2015-10-30 08:50:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
PO zadłużało kraj na potęgę to jest oczywiste, że żadna "wygran", a raczej wrobiona w syf, partia nie będzie w stanie nic zrobić, przy pustym budżecie, pustych kasach kancelarii i urzędów. Z pustego i Salomon nie naleje, ale takim tumanom, trudno to wyjaśnić.

MrPrawda
2015-10-26 19:31:47
Ocena: 8(glosow:20)-+
nie rozumiem ludzi mających 18-27 lat. W morde jak pis rządził to wy szlajaliście sie po melinach i w d mieliście politykę a teraz wielcy znawcy. Idioci. Przez takich porabańców Polska dopiero będzie w ruinie. smieszy mnie to jak taki 23 latek wstawia coś co było za czasów gdy on w gimnazjum papieroska uczył sie palić. Rany co za debilizm

KSUT
2015-10-26 19:47:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

V-T-S-S
2015-10-27 11:17:12
Ocena: -1(glosow:9)-+
KSUT jesteś żałosny... a jeżeli takie gadki dla ciebie to jakiś poziom (nawet ironii) to jesteś tym bardziej żałosny. Ale cóż...

protection2000
2015-10-29 19:07:20
Ocena: -4(glosow:8)-+
Rozwalają mnie tacy ciemni ludzie jak ty, ogólnie wszystkie te parte to dla mnie banda złodzieji ale partaki twojego pokroju co głosowali za PO, to są ludzie z oczami nie wiem w d...pie? za PO zostało zniszczone, sprzedane mnóstwo Polskich przedsiębiorstw i w dodatku sami wam powiedzieli że robią was w ch..a a Polska jest tylko na mapach, a wy dalej na ich parte, jak nazwać kogoś kto wystawia dupke do ruchania? PIS jaki jest taki jest ale nie oddaje tego co Polskie za jago czasów żadne zakłądy nie były zamykana i sprzedawane, wiec dla mnie jestes albo dupodajem albo zdrajca narodu

ambroszp
2015-10-29 20:52:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
protection2000 a ja czytam komentarze i aż wierzyć się mi nie chce, że ludzie mają taką wybiórcza pamięć albo celowo próbują nas oszukać. PiS w latach 2005-2007 sprywatyzował 156 przedsiębiorstw. Najgłośniejszy przewał w tamtych latach to restrukturyzacja stoczni, PiS utopił w tej restrukturyzacji grube miliony złotych tylko po to żeby udobruchać stoczniowców. Zapraszam do lektury NIK o stoczniach 2005-2007.

protection2000
2015-10-30 09:00:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
ambroszp, no to wychodzi na to że lepiej wszystko sprzedać, a za 15 lat w rządzie będziemy mieli obcokrajowców, więc w sumie po co wojna skoro wszystko oddajemy? nie tylko firmy z problemami poszły na handel, ale np Huta Stalowa Wola sprzęt sprzedawany na całym świecie, chinolom oddali, idź i kup coś od Niemaca, nie ma szans że sprzeda jakąś fabryke, wyzbywamy sie potężnych zakłądów i ludzie nawet sobie nie zdają sprawy z tego. Wiadomo Pis też ma swoje za kołnierzem ale zapewniam że nie tyle co Po

ambroszp
2015-10-30 16:26:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
protection2000 wychodzi na to, że tak. Jeżeli jest coś nie rentowne, a z reguły tak jest w państwowych firmach, bo zamiast ludzi odpowiednio wykształconych, z doświadczeniem daje się do zarządu sowich partyjniaków. To należy sprzedać w cholerę, żeby podatnik nie musiał do tego dopłacać. Poza tym wszystkie prawaki powinny się cieszyć z wyprzedawania państwowych firm, przecież one powstały za wstrętnej komuny, a wszystko co komunistyczne i lewackie jest złe. Prawda?

bentleyem
2015-10-26 19:31:35
Ocena: 7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrPrawda
2015-10-26 19:22:13
Ocena: 7(glosow:29)-+
Bo to jest tak. Pis obiecał bzdury ludzie uwierzyli a teraz boja sie przyznać że są tępi że uwierzyli w to. Przeciez to było wiadome że obietnic nie spełnia i powiedza że PO wydało kasę lub cos innego. Totalna żenada. Uwierzyć w obietnice a jak okazało się kłamstwem to jeszcze bronić oszusta.

KSUT
2015-10-26 19:25:31
Ocena: -12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aio13
2015-10-29 18:59:01
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ludzie w nic nie uwierzyli. Ludzie podziękowali za imigrantów i serwilizm wobec Niemiec.

marcinek235
2015-10-29 19:11:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
aio13 jest pan tego pewien, bo ja w mojej wiosce odniosłem inne wrażenie, zwłaszcza jak po wyborach prezydenckich rozmawiałem z kilkoma osobami i większość powiedziała, że zagłosowała na Dudę , bo on da im te 500 zł czy obniży wiek.

Python013
2015-10-29 23:03:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
marcinek235 niestety ma rację. Większość wyborców PiSu to naiwniacy liczący na naprawę tego co spartoliło PO, na te wszystkie obiecanki, grubiorze głosowali na nich bo myślą, że to uratuje kopalnie przed przejściem pod prywatę i w ten sposób niczego im się nie odbierze. Tylko część ludzi głosowała na nich z tego powodu, że jako jedyni (ich zdaniem) mieli szansę odebrać pałeczkę PO.

MrPrawda
2015-10-26 19:14:34
Ocena: 1(glosow:15)-+
hahah pisiory będa bronić niedotrzymanych obietnic hahahaha. Rany ale jesteście tępi.

KSUT
2015-10-26 19:18:08
Ocena: -4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2015-10-26 19:14:20
Ocena: 8(glosow:16)-+
Równie dobrze mogli obiecać po 2000zł na każde dziecko a potem powiedzieć ze jednak nie ma pieniędzy.

KSUT
2015-10-26 19:20:02
Ocena: -7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-10-29 18:35:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
A pan pamięta jak PIS się wziął za budowę autostrad to nagle ich ceny podskoczyły o 100 %, z 6 mln do 13,5 mln np.

marcinek235
2015-10-29 19:20:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
a co to za problem uchwalić ustawę, która wchodzi w życie dopiero 1 stycznia 2017 r., a Szydło wyraźnie powiedziała, że w pierwsze sto dni zrealizują 3 standardowe obietnice min. te 500 zł.

ZeuS112
2015-10-29 22:26:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
jakoś o deficycie, który uniemożliwi realizację obietnic nikt nie wspominał gdy pchał się do koryta. Wy mordy pisowskie niczym nie różnicie się od PO. Ciekawe, kto teraz będzie winny niepowodzeń, Leppera nie ma a Giertych w PO, więc pozostaje gryźć się w tej całej swojej koalicji.

gajcy
2015-10-26 19:06:43
Ocena: -8(glosow:20)-+
Ale nikt nie obiecywał ze wszystko spełni w tydzien od objęcia rzadow. Wiec gadanie o wycofywaniu sie z obietnic jest dosc głupie.

KSUT
2015-10-26 19:08:42
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2015-10-26 19:20:31
Ocena: 2(glosow:12)-+
A co z kwotą wolną od podatków na jej podneisienie też będziemy czekać 4 lata na kolejne rządy? Co z płacą minimalną 12zł/h? Jeśli nie macie kasy w budżecie to zlikwidujcie fundusz kościelny, wycofajcie religie ze szkół, opodatkujcie prostytucje i marihuanę. To zaraz kasa się znajdzie. Wtedy byłoby nawet na te wasze 500zł na każde dziecko. Jeśli nie wiedzieliście skąd wziąć na to kasę to po co takie obietnice? Opodatkujcie związki wyznaniowe go kasa będzie!

vacarius
2015-10-26 19:22:26
Ocena: 2(glosow:22)-+
500zł na dziecko już się w tym budżecie nie znajdzie. Ale 200-300 milionów na budowę świątyni opatrzności znajdzie się na pewno.

bentleyem
2015-10-26 19:50:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KSUT
2015-10-26 19:56:48
Ocena: -1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-10-26 20:57:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
A czemu mamy nie wymagać, pan od ilu lat krytykował Po, że nic ze swoich obietnic nie zrealizowało, wiec czemu my nie możemy. Mi sie najbardziej podoba ta obietnica - 36 brygad w WP i 3 % na wojsko.

Falcone86
2015-10-26 21:00:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
KSUT i oczywiście nie czujesz się oszukany i omamiony obietnicami wyborczymi?

informatyk26
2015-10-29 19:06:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
KSUT dał się wydymać, nie widzi w tym nic złego i na dodatek gorąco broni dymającego. Chłopie kto cię tak wytresował ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To kanał prowadzony od jeziora
  •  Do tego to się sprowadza
  •  Prokuratorka od Ziobry nie może być aż tak głupia?
  •  Diagnoza
główna
Dodano: 22.07.2018, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0