lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przed wyborami obiecano coś zupełnie innego.
główna
Dodano: 08.02.2016, 21:49:31   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 168  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hellbert
2016-02-08 22:22:29
Ocena: 14(glosow:14)-+
Nie macie pojęcia, jak szmacone i słabo opłacane są pracownice w Lewiatanie czy Stokrotce. Gorzej, niż za najgorszych czasów w Biedrze!

up_yours
2016-02-17 10:14:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziwne, że jak ta sieciówka wchodziła na rynek to jej właściciele przejmowali się faktem, że wyperają małe, lokalne sklepiki. Nigdzie nie było widać banerów o doprowadzaniu właścicieli tych sklepików do ruiny.

akebono34
2016-02-10 17:18:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
Popatrzcie. Na baner ich stać, a podatek zapłacić to już nie mają.

humvee
2016-02-10 15:28:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
już mi was szkoda znam jeden lewiatan gdzie dziewczyny pracują na czarno za 800 zł /msc

Piotrek84r
2016-02-10 14:01:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sami sobie złodzieje winni, Srają że markety ich wyparli to po cholerę robią tam hurtowe zakupy do swoich sklepów? Sam znam właściciela Lewiatana który robi hurtowo zakupy w Kauflandzie. Paradoks. Tak ci mali sklepikarze załatwili naród że teraz markety będą musiały podnieść ceny aby nie ponosić strat, to my na tym ucierpimy najbardziej.

kword
2016-02-10 13:41:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
akurat znam 2 cwaniaczków co maja lewiatan. To nie ludzie. U jednago tego sk....syna sie pracuje pon- pt 10 godzin i sobota 8 godzin. I uwaza, ze to normalne

polkowski
2016-02-10 11:53:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
sklep nie zapłaci podatku. Podatek zapłaci centrala, która wykaże odpowiednie obroty. Lewiatan (nazwa od imienia jednego z demonów) w 2014 miał ponad 8,5 miliarda. Jak twierdzi Lewiatan ma on rentowność na poziomie 0,3 do 1 % - kto przy takiej rentowności prowadzi działalność? Lewiatan przecież negocjuje upusty u producenta nawet i 30%. Głupoty o rentowności to można wmawiać ludziom nie mającym pojęcia o działalności gospodarczej. Pewnie że można mieć taką rentowność jak właściciel bierze 99% pozostałego zysku jako swoje wynagrodzenie. I o to chodzi by zyski nie były wywożone do Portugalii

waho1
2016-02-10 11:26:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak ku prawdzie zmierzając to wszystkie te LEWIATANY GROSZKI I ABC są franczyzą sieci hurtowni EUROCASCH należącej do Portugalczyka spokrewnionego z właścicielem BIEDRONKI. Dla mnie winno to wyglądać tak: albo płaci franczyzodawca bo on najwięcej na tym zarabia albo sklepikarze wypowiadają umowę franczyzodawcy i handlują dalej indywidualnie nie płacąc nowego podatku. Ustawa dobrze skonstruowana moim zdaniem bo wyobraźmy sobie obchodzenie prawa np. przez ww BIEDRONKI-nagle okazało by się że każdy sklep jest oddzielnym przedsiębiorstwem a działają na zasadzie franczyzy właśnie.

marcinek235
2016-02-10 11:58:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ten handel bez wsparcia hurtownika dość szybko pada.

zonkumariano
2016-02-10 01:00:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gangnam10
2016-02-09 22:23:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bardzo dobrze, nich płacą wszyscy. Właśnie o to chodzi, żeby była równa konkurencja. Nie ma znaczenia czy zagraniczna firma czy krajowa. To jeden z nielicznych pomysłów pisiorów, który popieram.... aż mi głupio...

ken299
2016-02-09 21:21:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
a ci ludzie w Lewiatanie to ile zarabiają...myślę że najbardziej "płaczą" ci którzy biorą najwięcej,a wykorzystują tych na najniższym szczeblu do swojego niezadowolenia

patryk7810
2016-02-09 21:18:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
Co nie którzy nie mają pojęcia czym jest Leviatan. Proponuję zapoznać się z lekturą, a dopiero komentować. W skrócie Józek, Edzio, Basia itd. prowadzący sklepik osiedlowy zrzeszyli się w organizacji pod nazwą Leviatan między innymi po to, by móc negocjować ceny w hurtowniach(wiadomo w grupie siła), ażeby móc konkurować z sieciami. To nie jest nikt inny, niż ten Pan Józiu do którego chodziliście po chleb, bułki x lat temu. Ustawa ta powoduje, że ten Pan Józiu, Basia itd. gdzie tak naprawdę prowadzą osobne gospodarstwa łączy ich w jeden superhiper market.

profalok
2016-02-09 20:24:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nastepni "frankowicze", chcieli czerpac korzyści z franczyzny a jak im sie nie udało to płacz, inne sieci jak 'PIOTR I PAWEŁ" itp sobie radzą i są w 100% polskie, nazwij sklep "u Zbyszka" nie podpisuj umów z zagranicznymi sieciami i wtedy Ci podatków nie nałożą, bo nie będziesz zarabiał na obcy kapitał

marcinek235
2016-02-09 21:16:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
A gdzie pan to wyczytał, że kapitał Polski tego podatku nie zapłaci.

profalok
2016-02-09 22:05:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie zapłaci tak dużego, bo ich obrot nie będzie liczony z obrotem najwiekszych sieci

marcinek235
2016-02-09 22:37:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
A gdzie pan ta, kolejna cudowną tezę wyczytał.

jamez
2016-02-09 19:33:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
w doopie mam lewiatana bo i tak zrzuci podatek na klienta

mdra
2016-02-09 19:32:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
No nie rozśmieszajcie klientów... Założyciel Lewiatana to były poseł, ostatnio związany z PSL. W tej chwili Lewiatan należy do grupy Eurocach, a największy pakiet akcji posiada Portugalczyk Luis Amarala. Taki z tego polski handel jak z koziej d... trąba. Tak ciężko to sprawdzić tylko kit ludziom wciskacie?

marcinek235
2016-02-09 21:10:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
a wiesz co to jest francyzna i na jakiej zasadzie działa siec Lewiatan.

mikojan321
2016-02-09 19:31:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wyrwisut
2016-02-09 17:25:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Sieci jak żabka czy biedronka wycięły wszystkie warzywniaki czy rodzinne sklepy na osiedlach. Oczywiście, że podatek ten uderzy w te sieciówki małych sklepów jednak ich upadłość da miejsce dla małych rodzinnych biznesów. Ilość miejsc pracy w dłuższym czasie się nie zmieni ale kasa będzie równiej rozdzielona między pracujących a nie jak teraz minimalka dla ekspedientki i tysiące dla zarządzającego który ma pod sobą kilka jak nie kilkanaście takich sklepików.

DkNG
2016-02-09 17:46:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pamętaj tylko o tym że im większy sklep tym koszty stałe ma bardziej rozłożone więc może proponowac niższe ceny bo w hurtowych ilościach i tak mu sie opłaca sprzedawać a pan ziutek w osiedlowym "małym rodzinnym biznesie" nie będzie dymać po kilkanaście godzin dziennie dla marnych paru złotych więc będzie sprzedawać drożej. Żeby to sie faktycznie sprawdziło to te rodzinne biznesy o których mówisz powinny porobić spółki i (za sprawą np podatku tylko dla spółek z udziałem kapitału obcego) poprzejmować te sklepy tak aby kasa zostawała i była opodatkowywana w kraju...

DkNG
2016-02-09 17:52:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale nasz naród niechętnie wchodzi w takie spółki z własnym sąsiadem bo sie boi że ten drugi go wydyma więc dogadujemy sie z obcymi bo im bardziej ufamy... takie oddolne inicjatywy mogą dać wyniki tylko nie wiem czy na dzień dzisiejszy nasza rodzima produkcja dałaby rade zaopatrzyć porządnie rynek szczególnie w kwestii masowości, kosztów i poziomu technologicznego produkcji tak żebyśmy nie musieli aż tyle importować co teraz bo to właśnie w ograniczeniu importu na rzecz wyrobu krajowego leży prawdziwa państwowa kasa

BloodyFace
2016-02-09 16:53:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
wszystko po to aby narobili wiecej dżesik i dżastinów ktore i tak jak dorosna bedą bez pracy i pomysłu. Ot taka inwestycja jak to powiedziała znudzonym głosem pani premier

DkNG
2016-02-09 16:19:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
ehh prawie mi żal tych wszystkich co głosowali na pis bo łyknęli te obietnice... po była mierną partią ale pis roz*ebie nam gospodarke szybciej niż wam sie wydaje...

krupas
2016-02-09 15:58:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wszystkie zagraniczne sklepy takie jak Lewiatan,Tesco,Kaufland,Lidl,Biedronka,Żabka itd. powinny być opodatkowane 5% podatkiem od miesięcznego utargu. Wtedy by starczyło kasy na 1 i na 10 dziecko.

marcinek235
2016-02-09 16:20:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ty wiesz co to jest Lewiatan i Żabka, bo widać, ze nie.

mdra
2016-02-09 19:35:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
@marcinek235 A ty wiesz co to Lewiatan, bo chyba nie bardzo? Wchodzi w skład grupy Eurocash, a kto tam ma największy pakiet kontrolny to sobie sam sprawdź. Podpowiem - na pewno nie Polak. I nie wciskaj kitu, że to Polscy kupcy bo to franczyza - na tej samej zasadzie McDonaldy w Polsce są otwierane, a chyba nikt przy zdrowych zmysłach by tego polskim handlem nie nazwał.

marcinek235
2016-02-09 21:12:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lewiatan to francyzna, która pomaga małym Polskim sklepom konkurować na w miarę normalnych warunkach z wielkimi sieciami, a ze przy okazji zarobi i na tym hurtownik, który ich wspiera.

mirga
2016-02-09 15:14:47
Ocena: 2(glosow:16)-+
I znowu nie widać fanatyków PiSu, którzy tak trollują wszystkie posty i bronią Jarka i spółkę. Powtarza się sytuacja z poprzednich rządów Jarka- wszystkich w dupie, podsłuchy i inwigilacja

xstream
2016-02-09 15:00:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
Na tym polega "dobra zmiana". I co pisowskie trole?

szyps
2016-02-09 12:49:17
Ocena: 11(glosow:17)-+
Prawda jest taka, że biedronka czy inne lidle jakoś przetrzymają parę lat i poczekają aż mały handel się wykrwawi. Później będą podnosić sobie ceny jak chcą. Gdyby ta ustawa zmuszała TYLKO zagraniczne sieci do płacenia nie miałbym nic przeciwko ale w tym wypadku to czyste skur*ysyństwo. 500zł na patologię roz*ebie ten kraj szybciej niż 8 lat rządów złodziejskiej platformy.

leszkowaty
2016-02-09 12:59:40
Ocena: 6(glosow:12)-+
"mały handel" jak to nazwałeś wykrwawia się od wielu lat, gnębiony różnorakimi podatkami i innymi kasztom :( z których to duże sieci sa zwolnione

bierut1
2016-02-09 11:54:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-02-09 12:11:18
Ocena: -1(glosow:11)-+
a wie pan po co te sklepy weszły do tej sieci francyzowej.

BOBY102
2016-02-09 12:18:35
Ocena: -4(glosow:12)-+
FRANCZYZA obecnie w ŻABCE, zobacz czyj kapitał ;)

marcinek235
2016-02-09 12:27:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
I co to ma do rzeczy.

bierut1
2016-02-09 12:27:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-02-09 12:33:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
I według pana małe społem zapewni korzystniejsze ceny dla tych sklepów od największego hurtownika w Polsce. Największy społem to bodajże 200 mln zł obrotu, grupa eurocash to ponad 16 mld.

bierut1
2016-02-09 13:20:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-02-09 13:28:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przedsiębiorcy zrzeszeni w Lewiatanie domagają się wyłączenia z ustawy zapisów o franczyzie, wiec chyba coś jest na rzeczy. Tak przynajmniej twierdzi artykuł wpolityce.

BOBY102
2016-02-09 13:59:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Franczyza to obejście. np., Leclerca ... zrobią zaraz wszyscy franczyzę ;) ci więksi. U nas w firmie franczyza stała się POPULARNA, szef nie musi sie martwić odziałem tylko stawia poprzeczkę, resztę robi wierny "TUSK" i upadla pracowników.

bierut1
2016-02-09 14:03:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2016-02-09 14:06:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
2016-02-09 14:43:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zostawią francyzę, ale doprecyzują np po NIP rozliczenie. Po to są negocjacje. Płakac mogą Ci biedni kupcy? Czy znów Ci biedni pracownicy? BONUSY jakie dostaje grupa od producenta danego wyrobu, umowy ;) ten podatek spokojnie zniwelują ;)

marcinek235
2016-02-09 14:48:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
A podobno ten podatek miał ich nie dotknąć i i im pomóc w walce z tymi wielkimi sieciami, a wyszło jak wyszło.

analny_destruktor
2016-02-09 15:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2016-02-09 16:09:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-02-09 16:39:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ciekawe co zrobią z tymi piekarniami i zakładami mięsnymi, bo one tez dostana po kieszeni jeśli maja swoje sklepy firmowe.

moro5
2016-02-09 11:19:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
ale jesteś sieciówką w przeciwieństwie do Pana Kowalskiego , który prowadzi jeden malutki sklepik osiedlowy i jest ruch*any przez cały czas przez takich jak wy ,którzy maja setki sklepów w całej polsce.

Samsara
2016-02-09 12:13:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
W biznesie jest taka zasada że mały się nie liczy. Mały ma g..o do powiedzenia. Dlatego na zachodzie nawet mleczarnie tworzą spółki by mieć siłę przebicie na rynku i móc negocjować z pośrednikami, zwłaszcza w handlu. To samo tyczy się też Lewiatana który jest siecią, a jeśli Kowalski chce dalej być sobie sam to niech nie płacze że silniejsi go zjadają. Niestety do rządzenia dorwali się akurat tacy którzy nie rozumieją że należy wspierać tych którzy się łączą tworząc markę, tylko takich rozdrobnionych Kowalskich którzy nigdy nie wygrają z siecią, nawet jeśli będą mieli cudne ustawy za plecami.

marcinek235
2016-02-09 13:15:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Efekt skali robi swoje.

Vertigooo
2016-02-09 11:13:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Miejmy nadzieję, że nie będą liczyć podatku po NIP-ie. Wtedy taka sieć, jako całość spokojnie przekroczy 1,5 mln miesięcznie i podatek zapłaci każdy, nawet najmniejszy sklepik. Może otworzą się oczy niektórym. Najśmieszniejsze jest to, że ludzie naprawdę myślą, że dokopią bankom, korporacją i sieciom handlowym :D Zrobią Was w bambuko.

Buahahahah
2016-02-09 10:57:10
Ocena: 6(glosow:14)-+
To jet właśnie PISlam. 90% obietnic wyborczych niezrealizowanych, synowie, kuzyni, pociotki masowo lądują na państwowych stanowiskach w spółkach państwa. Dobra zmiana - dla naszych.

analny_destruktor
2016-02-09 10:36:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2016-02-09 11:52:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Od 8,55 mld zł to troszkę się zapłaci.

odbytszatana
2016-02-09 10:28:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lewiatan? kto k*wa nazwał sieć marketów imieniem demona.. czemu nie Mammon, albo po prostu Szatan..

DkNG
2016-02-09 16:16:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
lewiatan to wieloryb a nie szatan katolu

jerryspringer
2016-02-09 10:13:10
Ocena: 8(glosow:18)-+
Lewiatan do sieć sklepów, a nie "warzywniak". Głosowaliście na PiS, to teraz dopiero dostaniecie po PiSdzie.

szprocior
2016-02-09 11:06:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chyba Twojej starej

gajcy
2016-02-09 08:54:52
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ale dla czego lewiatan ma nie placic podatkow ? Kazdy podmiot powinien placic podatki albo zaden nie powinien placic podatkow, na tym polega równość gospodarcza ...

BOBY102
2016-02-09 08:59:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
CIT ma byc 15 % ... ale tego nikt nie wspomina, wiadomo GORSZY SORT

bentleyem
2016-02-09 10:56:25
Ocena: 8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
2016-02-09 11:35:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
Weź ty i ten Boby idźcie do najbliższej szkoły podstawowej i zapiszcie się do pierwszej klasy, może w końcu nauczycie się pisać, bo to co prezentujecie teraz,woła o pomstę do nieba.

bentleyem
2016-02-09 14:32:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michaell565
2016-02-09 08:42:42
Ocena: 1(glosow:15)-+
Propaganda lewacka sięgając zenitu ukazuje, że niby podatek uderzy w każdy sklepik...., figa z makiem. Gdyby każdy sklepik miał 1,5 miliona obrotu, to właściciele żyliby jak Donald Trump.

BOBY102
2016-02-09 08:17:11
Ocena: 6(glosow:12)-+
CZYŻ BY lewiatan, trzepał 1,5 miliona złotych miesięcznie netto? I tylko 3 panie w całym sklepie po 1500 netto na miesiąc?

BOBY102
2016-02-09 08:21:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Franczyza rozumiem, MUSI BYĆ OBWAROWANE obejście płacenia tego podatku przez DUŻE SIECI. ale jedno wiadome 3 gramy HANDLU jest lepsze NIŻ 3 KG ROBOTY, 1,5 000 000 obrotu netto , czy mieści sieto wam w głowie? i te panie na kasie na cały sklep 4 po 1400 netto ...

lougramm
2016-02-09 09:18:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
2016-02-09 09:55:17
Ocena: -2(glosow:8)-+
Poszukaj takiego... gdyby LEWIATAN funkcjonował jak BIEDRONKA, to był by "świetna konkurencja", jednak każdy ze sklepów to "pojedyńczy" organ. Chyba, ŻE ZARABIAJĄ NA NAS KROCIE i teraz płaczą? TO TYM BARDZIEJ POWINNI ZAPŁACIĆ PODATEK, bo ceny mają ufff...

SierzantYelonek
2016-02-09 10:31:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
najniższa kwota objęta podatkiem to 700 000zł miesięcznie

marcinek235
2016-02-09 11:46:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
A przed wyborami Boby i jemu podobni tak strasznie krzyczeli jak to trzeba opodatkować wielkie zagraniczne sieci, by się rozwijały mały handel, a teraz taka zmiana. Teraz te małe sklepy maja głęboko w du.. Jak to się wszystko zmienia.

camovi
2016-02-09 01:03:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
Małe sklepy na wsiach należące do GS-ów TEŻ!

el_czaja
2016-02-09 00:59:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
hellbert nie panikuj - teraz tak nie będa miały placone bo pójda na bruk. Obroty licza się od każdej sieci czy to Lewiatan czy PSB nawet kuźwa GS bedzie becelował

smok.wawelski
2016-02-08 22:46:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
powrót do korzeni Jurq? Ruch pozdrawia :)

hellbert
2016-02-08 22:22:29
Ocena: 14(glosow:14)-+
Nie macie pojęcia, jak szmacone i słabo opłacane są pracownice w Lewiatanie czy Stokrotce. Gorzej, niż za najgorszych czasów w Biedrze!

strachol90
2016-02-08 22:08:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Unia europejska wygrala z Wegrami ktore nalozyly podatek na hiprtmarkety wlasnie dlatego ze dotyczyl on tylko ich. Trzeba bylo to ominac bo inaczej nie bada placic wogole. Franczyza to sposob w jaki wlasnie hiper super markety dzialaja i sie rozrastaja. Trzeba zrozumiec ze kluczem jest tu wysokosc obrotu i stawki progresywne podatku. Przy niskim obrocie lokalnego sklepiku podatku brak i to im mamy pomoc a nie sredniej filii giganta handlowego!

marcinek235
2016-02-09 11:50:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko Lewiatan nie działa pod szyldem żadnego hipermarketu tylko sieci hurtowni, tak samo jak groszek, abc czy delikatesy centrum

Dziad00
2016-02-08 22:05:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
a kto jest właścicielem Lewiatana? :)

grzelaktomasz
2016-02-08 22:19:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
To taki Janusze biznesu jest właścicielem.

absur
2016-02-08 22:30:20
Ocena: -2(glosow:16)-+
Na pewno jakaś zaKODowana świnia, odrywana od koryta

wolk0
2016-02-09 10:31:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2016-02-08 22:03:21
Ocena: 1(glosow:19)-+
Chcieli Pis to mają , teraz pretensję do kogo ?

Aexir2
2016-02-08 21:54:30
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2016-02-08 21:58:45
Ocena: -6(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Aexir2
2016-02-08 22:04:28
Ocena: 18(glosow:40)-+
komentarz usunięty przez moderatora

absur
2016-02-08 22:32:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Aexir, warzywniaki często same się zaopatrują w marketach
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Czyżby Pan Szeryf zrozumiał swój błąd?
główna
Dodano: 26.08.2018, 14:44:07   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0