lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tu jest Polska a nie Niemcy.
główna
Dodano: 03.02.2016, 15:13:28   przez: Hugo_Mineta
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 644  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
g6307844
2016-02-03 17:10:17
Ocena: 25(glosow:55)-+
każdy ma prawo zatrzymać osobę popełniającą przestępstwo, to się nazywa "zatrzymanie obywatelskie". każdy ma też prawo założyć sobie organizacje, o ile oczywiście nie łamie prawa. nie jestem fanem takich ludzi ale w tym przypadku niczego złego nie zrobili

mopshtein
2016-02-11 16:30:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rzecz w tym, że ten cały Fenix, to nic innego jak kolejna banda, która pod pretekstem działań społecznych szuka okazji do burd i rozrób.

mopshtein
2016-02-11 16:25:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zastanawia mnie tylko, na jakiej podstawie zatrzymali tego syryjczyka. Po czym poznali, że nie miał prawa do pobytu w Polsce? Wylegitymowali go? Jakby mi jakaś społeczna cipa kazała się wylegitymować, to bym w najlepszym wypadku zaśmiał się jej w twarz. Walka z imigrantami- OK. Ale oni co najwyżej mogą zapobiegać ewidentnym przestępstwom tj. są świadkami kradzieży, napaści i ogólnie przestępstwa. Jak dla mnie powinno się wszystkich uchodźców odesłać razem z Merkel i Hollandem, ale nie w tym rzecz.

ElManiaco
2016-02-11 10:53:57
Ocena: -2(glosow:4)-+
Szacun panowie z grupy operacyjnej Fenix oby inni wzięli z was przykład.

ridick89
2016-02-10 21:09:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jabać muslima on stara kozę wydyma!!!!

zLewus
2016-02-15 22:08:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam przez to rozumieć, że marzysz o trójkącie ty-muslim-koza?

krystian94
2016-02-10 12:20:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
i takich grup powinno byc wiecej duzo wiecej

zonkumariano
2016-02-10 00:56:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2016-02-09 20:31:05
Ocena: -5(glosow:13)-+
Nikt nie lubi Polakow, dlatego wszyscy Polacy nienawidza... Nawet siebie wzajemnie. Spoleczenstwo jest podzielone jak nigdy wczesniej. Moze czas to zmienic? Jestescie tylko manipulowani przez politykow i kosciol, czas to zrozumiec!!!

bierut1
2016-02-09 21:09:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lisek85
2016-02-09 22:44:21
Ocena: 10(glosow:10)-+
Tu nie chodzi że nas nie lubią my jesteśmy hermetyczni nie lubimy gdy ktoś wchodzi i ustanawia swoje prawa ponad naszymi.

mikojan321
2016-02-09 20:03:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Laudanum
2016-02-10 02:59:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobre

caleanka
2016-02-09 19:50:40
Ocena: -4(glosow:10)-+
"Mamy w Polsce problem z nienawiścią. W demokracjach liberalnych nienawiści się nie akceptuje. Instytucje państwa powinny zwalczać jej przejawy. W nowej Polsce nienawiść się zagospodarowuje. Korzysta z niej i troskliwie pielęgnuje."

KotSchrodingera
2016-02-09 20:04:19
Ocena: 9(glosow:11)-+
Za to Szwecja, Niemcy itp mają problem z "tolerancją". Akceptuje się tam gwałty na swoich kobietach. Zgwałconym kobietom każe się milczeć, by "nie prowokować nienawiści do muzułmanów". Zamordowanej zgwałconej kobiety nie można upamiętnić nawet marszem milczenia czy złożeniem kwiatków miejscu śmierci, "bo może to obrazić muslima". W obecnych czasach znaczenie słowa "tolerancja" jest wypaczone. Jeśli tak ma wyglądać "brak nienawiści", to ja już wolę to, co ty nazywasz nienawiścią, czyli po prostu nie pozwalanie na zbrodnie i szaropanoszenie się o

mikojan321
2016-02-09 20:04:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2016-02-09 20:33:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Niebawem sie sami zagryziecie jak wczesniej w historii...

caleanka
2016-02-09 21:22:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
Polacy zawsze winili "kogos innego" za wlasne bledy i niepowodzenia. Wiadomo Polacy narod wybrany...Nacjonalizm uosobiony we wlasnej propagandzie i demagogii.

merfi9
2016-02-10 10:01:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
problem mamy z wiesniakami typu caleanka

imato
2016-02-14 09:36:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja napisze tak: zyczylbym takim osobom jak Ty caleanka zeby to one zajely miejsce osob z odcietymi glowami przez muzulmanow, zeby byly wsrod ofiar w Paryzu ablo conajmniej jedna z tych kobiet sylwestrowej nocy. a moze wystarczy caleanka zebys (bo domyslam sie ze jestes kobieta) stanela twarza w twarz z rodzinami tych wszystkich ofiar (czy to gwaltow czy tez rozstrzelanych w Paryzu) i powiedziala im prosto w oczy ze oni to nic zlego, ze trzeba im pomagac, przyjmowac do siebie i traktowac jak rownych. widze ze jestes z tych co kazaliby mezowi walic konia jak mu zone gwalca. pozdrawiam nieczul

gregorybry
2016-02-09 19:48:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tyle że to nieprawda. Facet syryjczyk mieszka od lat Polsce legalnie i ochroniarze mają problem. Polacy nie rozumieją że żaden uchodźca nie chce żyć w Polsce i sami się nakrecają a oni wolą. Siedzieć u siebie niż emigrować do polski wyraźnie to mówią albo Niemcy GB i inne kraje ale absolutnie nie polska

caleanka
2016-02-09 19:54:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Naziolki wiedza lepiej...

KotSchrodingera
2016-02-09 20:09:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
caelanka, wolę "naziolków", niż tępe "tolerancyjne" pały, które patrzą w milczeniu, jak gwałcą ich kobiety, a poszkodowanym każą milczeć w imię "nie obrażania muzułmanów i nie prowokowania do nienawiści do nich". Co do uchodźców jakoś Polacy nie mają problemu z przyjmowaniem ponad miliona Ukraińców, ale tego nie zauważacie, tyle że Ukraińcy nie starają się wprowadzić prawa szariatu w Polsce. Gregorybry, w Polsce często i Polacy nie chcą mieszkać :-) Emigranci muslimscy zaś wolą nie siedzieć u siebie, tylko w Niemczech, bo maja benefity i o to większości z nich cho

caleanka
2016-02-09 19:39:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kibole - naziolki zauwarzyli strone wiocha.pl. Polskie spoleczenstwo w drodze do upadku. Pomyslec ze to "katolickie wartosci".

caleanka
2016-02-09 19:42:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
(zauwazyli)

MBTVS
2016-02-09 19:32:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
To mi się podoba, dobra robota! Widać że po moim przeszkoleniu przystąpili odrazu do działań!

mikojan321
2016-02-09 19:26:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2016-02-09 18:44:43
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kotek_terrorysta
2016-02-09 17:57:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jeśli ktoś śledzi temat na fb, od początku, to może łatwo wyrobić sobie pogląd na całą sprawę. Firma najpierw pisała "ujęliśmy", "wylegitymowaliśmy","przekazaliśmy służbom", "wszedł na obiekt chroniony", no i opublikowali twarz. Po paru dniach, jak im rura zmiękła, zmienili nutę. "zagubiony","może potrzebował pomocy","dobrowolnie okazał paszport", "SG przyjechała na miejsce". Koniec końców- gość był w Polsce legalnie. Policja, zgłosiła wniosek do sądu, bo zdaniem funkcjonariuszy, przekroczono ramy zatrzymania obywa

kotek_terrorysta
2016-02-09 17:59:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
obywatelskiego. A i tak 80% wpisów jest gorąco za. Co świadczy tylko o tym że nie znamy własnej historii, i nagle jesteśmy miłośnikami Brunatnych Koszul i innych tego typu formacji. Osobiście, wolę jednak żeby Polska była państwem prawa, i to takiego które obowiązuje wszystkich. Łącznie z narwańcami z ochrony.

jk112
2016-02-09 16:58:27
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lisek85
2016-02-09 16:53:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jeśli ktoś wchodzi na teren czyjegoś państwa bez wymaganych dokumentów, powinien zostać deportowany do tego kraju z którego przybył. Bardzo dobrze dla tych ludzi że tak uczynili zaczytując go pokazali że nie ma takiego przyzwolenia jakie jest w EU.

turkus85
2016-02-09 16:35:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
Szkoda tylko że ten człowiek miał prawo pobytu na terenie Polski, kolejna rzecz która stwierdził ów ochroniarz to to że facet podejrzanie się zachowywał - podejrzanie czyli sie rozglądał a potem uciakał. Jedynym blędem goscia było to że uciekal. Nawet jeżeli wszedł na czyjąś posesje to ochroniarz powinien wezwać policje, a nie przekazywać tego człowieka sluzbom zajmujacym sie nielegalnymi uchodzcami.Złapał go ok ale od rozstzryganiua takich spraw jest policja a nie jakiś ochroniarzyna. Dodam że prezydent zgorzelca w wypowiedzi stwierdził że przeciwko ochroniarzowi wszczęte postepowanie

turkus85
2016-02-09 16:38:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ja nie wiem jak można pozwalac na takie zachowanie? jakby ktoś waszego kolegę zatrzymał bo się wlazl na teren i się rozgladał?Jakby was ktos pozbawil wolności? Istnieje coś takiego jak prawa czlowieka ochroniarz - wielki stróż prawa na jakiej podstawie stwierdza ze to nielegalny uchodzca - ochroniarz nawet nie ma prawa cie wylegitymować.

Lisek85
2016-02-09 16:48:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
weź spadaj lemingu multikulti do Niemiec tam ci zrobią prawa człowieka z dupy jesień średniowiecza.

awesomebeauty
2016-02-09 17:43:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
Lisek- To nie chodzi o multi kulti baranie tylko zaraz sie zaczna tworzyc samozwanczy stroze prawa od wszystkiego. Zamiast siedziec na srejbuku to poczytalbys jak sie tworzyl faszyzm I czym to grozi, a nie powtarzal glupie haselka za masami

Lisek85
2016-02-09 18:13:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
No następny się znalazł multikulti jak byś nie czytał tyle awesomebeauty i ci wszyscy co w EU siedzą to araby byli by na swojej ziemi a nie pod naszą granicą. Zanim zaczniesz coś czytać to zastanów się i popatrz na świat nie za książki tylko za okna bo świat w okładce wydrukowanej się nie zmieni a za oknem już się zmienił nim ta książka dotarła do twych rąk. A jak tak bardzo oczytany jesteś to ciekaw jestem czy z broni jakiejś palnej byś potrafił strzelać bo książką rodziny nie obronisz że chyba odegrasz mu tragedie po odegraniu której nie dostaniesz braw tylko paf, paf.

awesomebeauty
2016-02-09 18:29:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Znasz przyslowie gdzie dwoch sie bije Tam trzeci korzysta? To zglab sie w ta mysl moze kiedys zrozumiesz o co w tym wszystkim chodzi. Lub takie zagadnienie "order out of chaos" czyli porzadek z chaosu. Uwierz mi ze sa ludzie co potrafia wykorzystac ludzka krzywde

Lisek85
2016-02-09 22:42:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz racje awesomebeauty wiem że są ludzie - kraje które wykorzystują innych mamy USA, Rosja, Chiny i ludzie do okuła ale ty z nimi nie będziesz walczyć oni będą robić to tak jak jest teraz u nas w rządzie z tylnego siedzenia będą wydawać polecenia i do nich nie dojdziemy ale ludzi którzy słuchają tych poleceń przyjdą i idą płyną po nas i po nasze rodziny. Konflikty zawsze są po coś bo ktoś ma a ja nie, bo ktoś ma więcej i tak dalej ale prawda jest taka że musimy się bronić przed tymi ludźmi (bydłem) bo w imię swojej wiary zabijają.

Laudanum
2016-02-10 03:10:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Laudanum
2016-02-10 03:16:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lisek ty sobie takie jajca robisz?

Falcone86
2016-02-15 22:06:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Laudanum bełkot Liska jest przecież charakterystyczny dla wioskowej "prawej strony"

longvader
2016-02-09 16:24:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
Admin dwukrotnie zablokował mi linka do wywiadu z Joanna Teglund.. Jakieś pytania..?

koreperytor12
2016-02-09 16:16:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2016-02-09 16:13:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbarela123
2016-02-09 15:21:12
Ocena: -10(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
2016-02-09 15:34:10
Ocena: -4(glosow:8)-+
Wystarczy jedno slowo dynamit w TV. "Gwalca nasze kobiety" nikt nie widzial nikt nie slyszal ale w TV bylo wiec musi byc prawda. Troche dystansu do informacji tym bardziej ze media sa skomercjalizowane I pod wladaniem pewnych wplywowych grup ludzi. Jak sama nazwa wskazuje program TV to programator zagubionych duszyczek co same nie umieja analizowac informacji.

bajson99
2016-02-09 16:06:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Solidarności ? A czy Polacy jadąc do UK, Niemiec czy Francji gwałcili kobiety i dzieci ?? Czy wygrażali się, że wymordują niewiernych ??? Może i nie jesteśmy święci, bo wielu kradnie, pije i ćpa za granicami naszego kraju! Ale jak można nas porównywać do tych zwierząt ? Może liczysz na sylwestra jak w Berlinie, na parę czarnych kutasów? Normalny Polak broni swojej rodziny. Nie podoba się wypad bawić się w mulisrulti ale nie na Polskiej ziemi !

tomek-kt
2016-02-09 15:12:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
Źle! Pies nie powinien w tym przypadku mieć kagańca.

Qba_866
2016-02-09 14:13:18
Ocena: -6(glosow:20)-+
Nie chcę studzić waszej podniety, ale ci ochroniarze są już pod okiem prokuratora, a Syryjczyk, jak podały media przebywał zupełnie legalnie. Szkoda, że takie dziarskie chłopaki nie interweniują jak "kibice", przepraszam, patrioci robią demolkę na ulicach. No, ale, co kraj to obyczaj. Miejmy nadzieję, że ochrona np. Anglii nie sprawdza naszych rodaków tak skrupulatnie.

doman800
2016-02-09 18:46:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

astaii
2016-02-09 13:40:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
Premia dla tych Panów. Brawo

lsdarkman
2016-02-09 13:04:05
Ocena: -2(glosow:10)-+
jak to czytam to widze ze połowa tych wypocin napisane jest przez chłopofacetków z dildami, z tzw. teczowej armii, smiechu warte:)

caleanka
2016-02-09 12:57:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
"Jakub Tomczak został skazany na 12 lat za gwałt na Angielce. Jakub Tomczak (27 l.), skazany w Wielkiej Brytanii na dożywocie, spędzi w więzieniu tylko 12 lat. Tak zdecydował wczoraj Sąd Apelacyjny w Poznaniu." "Dwaj Polacy zgwałcili 19-​latkę w Wielkiej Brytanii. W Hull w Wielkiej Brytanii 19-letnia studentka została zgwałcona przez dwóch Polaków. Mężczyźni zostali skazani na osiem lat i dziewięć miesięcy więzienia - informuje "Daily Mail".

Nagasukaaa
2016-02-09 13:20:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Podstawowe pytanie - czy większość Polaków na wyspach nie pracuje, nie integruje się, zakłada slumsy, kradnie, rzuca kamieniami w ciężarówki? Odpowiedź jest jedna - nie. Wręcz inaczej - pracodawcy mają dobre zdanie o Polakach i wolą ich zatrudniać niż tzw "sandniggerów" do których to usilnie próbujesz porównać nasz naród przez wyjątkowe przypadki. Pierdolnij się w łeb i nie siej więcej głupoty. Żałosne ścierwo.

caleanka
2016-02-09 13:44:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
"Nawet co dziesiąty dorosły Polak musi korzystać z różnego rodzaju zasiłków. W tej chwili to 3 mln osób. Ale to wierzchołek góry lodowej. - Eksperci przekonują, że dane byłyby jeszcze bardziej szokujące, gdyby część osób nie wstydziła się prosić o wsparcie – czytamy na interia.pl." , "Nie jest tajemnicą, że wielu Polaków przebywających na Wyspach wyłudza zasiłki z brytyjskiego systemu opieki. Nie brakuje par, które oficjalnie decydują się na rozstanie, by kobieta mogła starać się potem o świadczenia dla samotnej matki."

bierut1
2016-02-09 14:08:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KotSchrodingera
2016-02-09 19:34:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

KotSchrodingera
2016-02-09 19:40:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co 10 Polak, czyli kobieta w ciąży i po porodzie - bierze benefit zwany maternity, czyli macierzyńskie. Wielka mi zbrodnia i wstyd. Angole za to biorą, co się da, łącznie z zasiłkiem za to, że są zbyt grubi (serio! jest tu taki zasiłek). To jest już zapewne wg ciebie ok. W miejscu, gdzie pracuje mój mąż, żaden Polak nie bierze żadnego benefitu, zaś Angole biorą każdy, który tylko jest możliwy, pomimo, że pracują (a pracują tyle, ile chcą). Nie znam ani jednego Polaka, który bierze benefit inny, niż macierzyńskie. Na pewno są jacyś, którzy biorą, jak wszędzie, ja osobiście takich nie znam wcale

KotSchrodingera
2016-02-09 19:51:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co do twojej historii o gwałcie, przypomina mi się taka sytuacja. W pracy mojej koleżanki (UK, Manchester), gdzie właścicielami i szefami firmy są muslimy, przyjęto nowego muslima. Ten się zaczął chwalić, jak to brutalnie analnie zgwałcił żonę, bo mu odmówiła seksu. Na szczęście szefowie muslimy byli normalni, pobili dziada solidnie i wyrzucili z pracy. Swoją drogą w przedchrześcijańskiej Polsce była tylko jedna kara za gwałt (a nawet porwanie) kobiety - śmierć. I ja jestem za taką dla każdego gwałciciela

caleanka
2016-02-09 12:51:51
Ocena: -5(glosow:11)-+
"Polski zoofil złapany w Grecji! Na ateńskiej ulicy Polak umyślnie potrącił swoim samochodem bezdomnego psa, a potem zabrał go do pojazdu i odjechał.Pies potem znów pojawił się w okolicy. Mocno krwawił z odbytu, więc mieszkańcy wezwali policję. Zboczeńca udało się złapać. Badanie śladów biologicznych potwierdziło, że zgwałcił psa. Tłum chciał zlinczować zoofila, gdy policja prowadziła go do sądu. Polak przyznał się do winy. Ostatecznie został skazany na dwa lata więzienia w zawieszeniu i 10 tysięcy euro grzywny. Pies trafił do schroniska."

KotSchrodingera
2016-02-09 19:43:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ciekawe, ile kóz cierpi w wyniku gwałtów muslimów

malgolina
2016-02-10 10:49:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Caleanka Ci nie odpowie, nie zna danych, pewnie nawet nie przyjmuje do wiadomości takiego faktu ;)

caleanka
2016-02-09 12:50:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
"Polak zgwałcił i zabił 9-latkę w drodze do Wielkiej Brytanii. 38-latek Zbigniew Humiński przyznał sie do zgwałcenia i uduszenia małej dziewczynki, którą porwał z placu zabaw w francuskim mieście portowym Calais. Całość zajęła mu zaledwie półtorej godziny. Polak podróżował do Southampton, jednak zatrzymał się w porcie Calais, gdzie porwał małą Chloe, zgwałcił i udusił. Prokurator poinformował, że dziewczynka była ciągle w zasięgu wzroku matki."

KotSchrodingera
2016-02-09 19:46:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tu mi się przypomina opowieść jednego chłopa muslimskiego, jak to imam wziął jego sześcioletnią córkę i gwałcił ją przez całą noc. Słyszeli jej krzyki, nikt nic nie zrobił, bo to imam. Albo inny imam, wziął se 6letnią "żonę", też ją gwałcił całą noc, nie przeżyła. Rano kazał "zabrać te śmieci", czyli zwłoki dziecka

julek152
2016-02-09 22:07:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
taaaak,....multi kulti zbiera plon..

youngandfast
2016-02-09 12:27:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Słuszne działanie, popieram a jak podskoczy to wpierdol i w bagażniku za niemiecką granicę wywieźć.

blejtran
2016-02-09 11:56:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
tak trzymac . mam 2 male corki i chce zeby czuly sie tu bezpiecznie bedzie trzeba wyjde na ulice i nie jeden do mnie dolaczy. a szydlo jak chce to niech przyjmuje ta szarancze ale u siebie w domu za swoje pieniadze a nie pieniadze podatnikow ktore sa odkladane na EMERYTURY I RENTY a nie dla choloty po ktorej ciagnie sie smieciowy szlak do europy.

caleanka
2016-02-09 12:07:44
Ocena: -7(glosow:11)-+
"30 tys. zgwałconych kobiet w Polsce rocznie Statystyki są bezwzględne - z badań, które przeprowadziła prof. Beata Gruszczyńska z Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości wynika, że każdego roku przemocy fizycznej lub seksualnej doświadcza od 700 tys. do miliona Polek, a 10 proc. kobiet w Polsce zostaje ofiarami gwałtu lub usiłowania gwałtu. Według raportu prof. Gruszyńskiej co roku w Polsce zostaje zgwałconych około 30 tys. kobiet. Do tego każdego roku ginie w Polsce około 150 kobiet, które są ofiarami przemocy domowej. To trzy kobiety tygodniowo." - tokfm.pl

awesomebeauty
2016-02-09 12:25:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie potrzebnie sie produkujesz bo oni i tak wierza telewizorowi jak wyroczni. Nawet im przez mysl nie przejdzie ze moze to byc manipulacja dla czyichs wiekszych celow

KotSchrodingera
2016-02-09 19:56:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
caelanka, zastanawia mnie, ile, wg statystyk, ginie, poddawanych jest torturom i gwałtom, bitych jest muslimskich kobiet. Pewnie te statystyki są bardzo smutne. Niezależnie od narodowości, każda taka zbrodnia powinna być piętnowana i nie powinno się pozwalać na żadną.

muttley13
2016-02-09 11:48:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę że duch szmalcownictwa w narodzie nie gaśnie

awesomebeauty
2016-02-09 12:23:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oj nie gasnie nic sie z historii nie ucza nie wyciagaja zadnych wnioskow. Jeden madrzejszy od drugiego, a dalej daja sie wykorzystywac bogatym do swoich haniebnych celow, wierzac ze to wszystko przypadek., a moze 90% ludzi to rzeczywiscie useless eaters I na nic lepszego nie zasluguja skoro daja soba tak manipulowac

hanauer
2016-02-09 11:22:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
2016-02-09 11:12:23
Ocena: -4(glosow:10)-+
"W sobotę szwedzka policja zatrzymała trzech 23-letnich Polaków, którzy podczas demonstracji przeciwko polityce imigracyjnej, mieli dopuścić się napaści na uczestników kontrmanifestacji. Świadkowie twierdzą, że schwytani mieli na sobie chusty i czapki z napisem Lech Poznań oraz trzymali polskie flagi." - kibole naziolki

caleanka
2016-02-09 11:19:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wczoraj szwedzka policja zatrzymala 14 polskich kiboli naziolkow za przygotowanie do napasci na emigrantow w Nynäshamn. Byli uzbrojeni w siekiery, zelazne rury i kije bejzbolowe.

universal1988
2016-02-09 11:35:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2016-02-09 11:42:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
@uniwersal - jak narazie to polki dobrowolnie sie ruch@ja z arabusami w Szwecji...

bierut1
2016-02-09 11:47:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

universal1988
2016-02-09 11:48:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2016-02-09 11:54:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Caleanka, przeczytaj sobie wywiad z Joanną Teglund, Polką, która od 1981 mieszka w Szwecji i pracuje w szwedzkim urzędzie imigracyjnym od 12 lat. Długi ciekawy artykuł, który argumentami tej kobiety mówi coś zupełnie innego niż Ty tutaj.

merfi9
2016-02-09 12:12:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
jakim trzeba byc baranem zeby pisac o tym ze naziolki napadaja na emigrantów, tolerując co wyprawiają te arabskie dzikusy

caleanka
2016-02-09 12:20:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
@malgolina - tak sie sklada ze Joanne znalem osobiscie, jeszcze w czasie jej studiow i nie przywiazywal bym zbyt wielkiej wagi jej wypowiedziom, szczegolnie dla polskiej prasy. Ja tutaj tylko podaje fakty z prasy szwedzkiej, podanej w dzisiejszych wiadomosciach porannych.

caleanka
2016-02-09 12:29:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
" 14 os. zatrzymanych w Szwecji za planowanie ataku na uchodźców. Większość Polacy. W miejscowośći Nynäshamn pod Stockholmem zatrzymano 14 osób, w większosci Polaków, planujących atak na obóz uchodźców. Umawiali się w jednej z grup na facebooku." - wykop.pl

bierut1
2016-02-09 12:31:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lsdarkman
2016-02-09 13:01:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
caleanka mysłalem ze jestes kobieta ew. dziewczyna, (że napisałeś niżej "znałem wcześniej) to ty po prostu jestes chłopem tylko z babskim nikiem , teraz juz rozumiem twoje multikulti poglady, bos ty z teczowej armii chłopofacetek

malgolina
2016-02-09 15:39:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Caleanka, chcesz powiedzieć, że ta pani jest niewiarygodna? Na Twoje przykłady polskich przestępców, są przykłady przestępców innych narodowości. Ot, świeżynka, w Wiedniu, imigrant z Gambii zgwałcił i zamordował dziewczynę, która przyjęła go pod swój dach i dała schronienie. A to nie jedyny przypadek, niektóre pewnie nawet nie są ujawniane. Zachowujesz się tak, jakbyś był ślepy i nie dostrzegał faktu, że imigranci z Afryki i Bliskiego Wschodu również gwałcą kobiety, zabijają itd.

barbarela123
2016-02-09 15:57:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2016-02-09 18:49:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vahanara
2016-02-09 10:37:39
Ocena: 0(glosow:10)-+
niestety frajerki ten gość przebywał w polsce legalnie - grubas nie potrafił czytać i teraz ma prokuraturę na karku (z drugiej strony widzę ilu się tutaj tym wydarzeniem podnieca - biedna jest ta polska, ale motłoch też jest potrzebny do prac fizycznych). z drugiej strony ciekaw jestem jak taki @g..y @m..9 @b..2 czy inni popierający to "zatrzymanie" wypowiadali się gdyby np. to polak został zatrzymany przez "heimatschutz" w niemczech? też byłoby takie poparcie? przecież mógł to być "nielegalny" emigrant z polski co nie?

universal1988
2016-02-09 11:11:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rzeznianumer5
2016-02-09 11:34:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie mógłby bo jesteśmy w UE baranie.

universal1988
2016-02-09 10:21:26
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2016-02-03 21:31:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Czy to pospolity goatfucker czy bogaty szejk. Spievdala na granicy to niech dziekuje ze zyje. Dozbierac jeszcze kilku by tanszy byl lot, deport w formie zrzutu nad wielbladzim pastwiskiem i .....addio peste

Tropiciel11
2016-02-03 21:31:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

toramizu
2016-02-03 19:04:33
Ocena: 5(glosow:13)-+
Brawo ojczyzny trzeba bronic to nasz dom

Falcone86
2016-02-09 13:10:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
No ta bo ten ciapak był wielkim zagrożeniem dla bezpieczeństwa narodowego ..całe szczęście że go ujęli

doman800
2016-02-03 18:38:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

raq984
2016-02-03 16:17:32
Ocena: 8(glosow:14)-+
brawo panowie. jeszcze mu wpier*** i won do siebie

BOBY102
2016-02-03 15:49:29
Ocena: 9(glosow:15)-+
PROPONUJE wariant AZJA, na PAL go na granicy ... niech się przyglądną te pastuchy co ich tu czeka.

BOBY102
2016-02-03 15:35:33
Ocena: -2(glosow:12)-+
Gdzie STRAŻ GRANICZNA? Co za RUINA ... panie Macierewicz CZAS NA KOP!

Nightcrawler39
2016-02-03 15:49:39
Ocena: -3(glosow:11)-+
Z Antkiem łączysz się telepatycznie ?

amozesg
2016-02-03 17:03:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
2016-02-03 20:00:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
dzieciaku P. Macierewicz nie ma nic wspólnego ze Strażą Graniczną... Ten Pan rządzi innym resortem...

marczello
2016-02-03 15:25:29
Ocena: -19(glosow:39)-+
Co to za samozwańcza organizacja? Jakie oni mają prawo do zatrzymania kogokolwiek? Co się stanie jeśli ten spasiony debil z psem postanowi zatrzymać ciebie? Może to jakiś rutkowski 2 i robią sobie darmowa reklamę łamiąc prawo.

gajcy
2016-02-03 15:30:31
Ocena: 6(glosow:30)-+
To ja chce by ten grubas zatrzymał niz nie zatrzymał , a co powiesz biorac doswiadczenia z niemiec jak jakis emigrant cie pobije lub zgwalci ci kogos bliskiego ? Moze lepiej uczyc sie na błędach innych , wyciągać wnioski ,

vacarius
2016-02-03 15:37:18
Ocena: -9(glosow:19)-+
To najgłupsza prawacka organizacja na świecie. Ptecież gdy oni zatrzymają uchodzce idącego przez Polskę do Niemeic i oddadzą Polskiej Policji. To Polska Policja da temu uchodźcy AZYL W POLSCE! Prawaki ja wiem ze inteligencją nie grzeszycie ale to już szczyt. Dalibyście temu uchodźcy przejść przez Polskę niezauważonemu przez polską policje to by se poszedł do Niemiec i tam dostał Azyl. Ale nie wy chcecie aby on dostał azyl w Polsce. Wasza prawacka nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Myślcie trochę co robicie bo robicie Niemcom lachę!

vacarius
2016-02-03 15:42:54
Ocena: 1(glosow:13)-+
Gdy taki uchodźca został oficjancie zatrzymany przez Polskie władze to nawet gdy on ucieknie do niemieć to Niemcy będą mogli nam go odesłać i powiedzieć ze powinien prosić o azyl w Polsce. Poczytajcie sobie gejcy i srejcy prawo azylowe! Najlepiej by było aby taki uchodźca doszedł sobie do Niemiec i nawet nie wiedział przez jakie kraje szedł. Wtedy Niemcy nie mogą go nikomu odesłać. Łapanie uchodzców podążających przez Polskę do Niemiec i zgłaszanie władzom to największa głupota jaka może być! Prawaki opamiętajcie się. Tym uchodźcom trza wręcz pomagać po cichu przejść do Niemiec!

gajcy
2016-02-03 15:50:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
Vac. Poczytaj sobie co sie dzieje w slubicach i skad przychodzą emigranci.

g6307844
2016-02-03 17:10:17
Ocena: 25(glosow:55)-+
każdy ma prawo zatrzymać osobę popełniającą przestępstwo, to się nazywa "zatrzymanie obywatelskie". każdy ma też prawo założyć sobie organizacje, o ile oczywiście nie łamie prawa. nie jestem fanem takich ludzi ale w tym przypadku niczego złego nie zrobili

zaldbag
2016-02-09 10:51:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
Oprócz tego, ze ten gość nie popełnił żadnego przestępstwa...

irek285
2016-02-09 11:13:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
g6307cos tam. Dziś jeden jutro 10 tys,robi różnice co? I taci sie kontrole,a tak będą wiedzieć że nie mogą czuć sie bezpiecznie.To można zaliczyc do działania profilaktycznego.

g6307844
2016-02-09 12:21:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
wg artykułu przebywał w PL nielegalnie. a to jest conajmniej wykroczenie. bez względu na to czy to wykroczenie czy przestępstwo, art 243 KK stosuje się odpowiednio.

vacarius
2016-02-03 15:18:32
Ocena: -5(glosow:11)-+
Powiedzcie mu którędy do Niemiec i problem sam się rozwiąże. Po prostu biedak zabłądził.

gajcy
2016-02-03 15:20:58
Ocena: 0(glosow:14)-+
Vac . Ty sie zastanów bo widze rozdwojenie jaźni. To prawacy sa przeciw emigrantom , lewacy chca tu emigrantow .

vacarius
2016-02-03 15:21:52
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jakiś prawacki idiota zgłosił na pilicje ze widział uchodźce zamiast mu powiedzieć którędy do niemieć? Przecież gdy go polska policja zatrzyma to on poprosi o azyl w Polsce. Trzeba było idioci powiedzieć mu gdzie ma iść dać trochę prowiantu na drogie i żadnej Policji! A w Niemczech niech mówi ze nigdy nie był w Polsce. Aby go nie odesłali jako polskiego uchodźce.

doody
2016-02-03 15:24:35
Ocena: 2(glosow:14)-+
Gajcy Kolejny wspaniały podział: Ci za emigrantami to lewica, a ci przeciw to prawica. Kto wierzy w Boga to prawica, kto nie wierzy lewica. Pis jest partią centro - lewicową a już na pewno bardziej lewicowa od PO. Może kiedyś to zrozumiecie...

gajcy
2016-02-03 15:27:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
PIS to lewica, PO nie ma zadnego światopoglądu , to poprostu cwaniacy inzlodzieje,,, a moj tekst odnosił sie do poprżednich wpisów tego vaca

roman2272
2016-02-03 16:40:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
A skąd pewność że dostanie azyl ty dajesz ?

awesomebeauty
2016-02-03 15:18:28
Ocena: -15(glosow:21)-+
Grupa fenix a moze juz Hitler jungen cienka jest granica. Budzimy do zycia bestie

gajcy
2016-02-03 15:22:36
Ocena: 2(glosow:18)-+
To jedz do niemiec , najlepiej ze swoja zona corka nazeczona kogo tam masz , pochodz po islamskich dzielnicach , wróć i nam opowiesz , bo najgorsi to sa idioci multikulti

pablo_2015
2016-02-03 15:22:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
Bestie przyszły do Europy ...i wcale ich tu nie zapraszaliśmy :o

awesomebeauty
2016-02-03 15:27:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tylko ze wrogiem to nie sa oni tzn sa ale posrednim. Wrogiem sa elity ktore zza kurtyny steruja ta cala sytuacja by skonczyc z jeszcze wiekszymi majatkami I jeszcze wieksza wladza. O taki rozwoj rzeczy im wlasnie chodzi. Kiedy bedzie sie nawzajem zagryzac oni beda budowali wam niewidzialne kraty.

vacarius
2016-02-03 15:31:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zapraszacie ich swoim socjalem. A szczególnie zapraszają ich Niemcy bo mają największy socjal w europie. Zapraszacie ich lewackie prawaki z pisu dając po 500zł na dziecko a nawet o tym nie wiecie. Powinniście zrobić choćby coś takiego jak UK. Ze polski socjalizm uchodźca lub obywatel innego kraju UE dostanie dopiero po 4 latach pobytu w Polsce. A wy zamiast nie dawać 500zł uchodźcom to zastanawiacie się jak tu wymigać się z dawania 500zł na dziecko dobrze zarabiającym Polakom. Obiecaliście dać wszystkim Polakom to dawajcie niezalezienie od dochodów!

awesomebeauty
2016-02-03 15:38:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
2016-02-03 18:31:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
tez mnie czasem dziwi tok myslowy tych prawiczkow, oni maja bardziej lewe poglady niz ja

Falcone86
2016-02-09 13:49:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
gajcy co ty porównujesz ..pojedynczego, zbłąkanego ciapaka z islamskimi dzielnicami w niemczech? Na łeb upadłeś?

longvader
2016-02-09 16:13:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

longvader
2016-02-09 16:17:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Za karę
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0