lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 05.05.2016, 09:19:27   przez: klemusek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 198  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
2016-05-05 09:55:16
Ocena: 37(glosow:145)-+
jest zakaz wjazdu do lasu? jest. po dobroci się nie da? nie da... zapierdalaczom qadowo-terenowym z dedykacją.

Boner1948
2016-05-15 16:49:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
O kurr**, śnił mi się ten las

jacek8887766
2016-05-13 23:28:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem za , las to nie autostrada, rozjerzdzasz las ? giniesz!!!

jamez
2016-05-14 07:29:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
ktoś po sraniu zapomniał spuścić wodę

odbyt1234
2016-05-11 19:08:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

odbyt1234
2016-05-11 18:58:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak las dla wszystkich wszyscy płacimy za utrzymanie za sadzenie a niech ktoś mi powie co bardziej niszczy drogi tiry samochody ciągniki i maszyny leśne czy cross kto bardziej straszy zwierzynę dlaczego jest zakaz wjazdu do lasu dlaczego czy jeśli osoba która szanuje las jeździ po nim z rozwagą po drogach to robi coś złego? takie jest moje zdanie i moje pytanie czy robi coś złego i czy jest gorsze dla lasu nic tiry piły i maszyny lub grzybiarze którzy śmiecą co jest gorszego ?

Zetar
2016-05-11 20:27:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
A po polsku możesz to napisać?

Robos1990
2016-05-11 18:07:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
las państwowy - jeżeli zakaz wjazdu to zakaz wjazdu który powinno się respektować, ale montowanie takich linek to już czysta głupota ze strony tych montujących - stwarzają zagrożenie dla życia i zdrowia. Jednak jeśli to las prywatny (takich lasów jest naprawdę sporo - ktoś kupuje ziemie, sadzi las, to jego wyłącznie decyzja czy ogrodzi go płotem, siatką, linką drucianą, sznurkiem lub wcale. Jeżeli masz swoją ziemie na której rosną posadzone przez Ciebie drzewa, a jakieś matoły zaczynają Ci rozjeżdżać Twoją ziemię to jest problem tychże matołów gdy zrobią sobie krzywdę a nie Twój.

jamez
2016-05-11 18:07:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
debile rozciągnęli i debile pochwalają ,k.rwa uciąć komuś głowę bo sarenkę przestraszył, są odpowiednie organy do ścigania chuliganów na komarkach a nie bydle bez rozumu latające z linką po lesie -żenada

Jary80
2016-05-11 17:04:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ej mam pomysł żeby uniknąć nieszczęść, może by tak nie jeździć po leśnych ścieżkach...

amonamarth25
2016-05-10 20:47:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jarek_arek
2016-05-10 19:47:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ależ to jest metafora. PiS obiecywał szeroką i prostą drogę do powszechnego szczęścia. A tak w rzeczywistości wygląda ta droga.

Piotrek266
2016-05-10 19:26:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
A mnie tłustodupi motocykliści wkurwiają...

dawid7107
2016-05-10 18:04:18
Ocena: -5(glosow:15)-+
gruzawik co ty pier... nawet jak jest zakaz to karą za złamanie zakazu może być mandat a nie narażenie na utratę życia. To tak jak, bym ci zapi... bejsbolem w łep za przejście na czerwonym. A gościa który tą linkę zawiązał powinny tą linką przywiązać za nogi do motoru i przeciągnąć po lesie

fiksiu
2016-05-10 17:09:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
Powinni złapać tego co to powiesił i wsadzić,za próbę pozbawienia zdrowia i życia innych,na parę ładnych lat. Widać że jednak niektórzy mają dziury w mózgu.

zwierzak250477
2016-05-10 12:15:23
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2016-05-10 11:11:59
Ocena: -1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek6912
2016-05-10 10:04:41
Ocena: 5(glosow:9)-+
bardzo dobry pomysł

jurek6912
2016-05-10 09:58:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kocurxtr
2016-05-10 09:55:35
Ocena: -3(glosow:9)-+
skoro straż miejska i policja zajęci są harataniem kasy do budżetu na poroniony program 'pińcet dodać', zamiast pilnować porządku, to ludzie biorą sprawy w swoje ręce. Niemniej jednak rozwiszanie linek to debilny pomysł... warto by autora nago związać przy gnieździe os i posmarować mu ptaka miodem ... (lubimy sobie z moją pojeździć na rowerach, i co ?)...

dosiasamosia
2016-05-10 10:34:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Proponowałabym przy mrowisku nie trzeba niczym smarować, pozdrawiam cyklistów :)

giaur500
2016-05-10 08:47:59
Ocena: 8(glosow:16)-+
Niedobrze jest, ta linka bez sensu. Powinien być cienki, mocny drut. Coś w stylu cienkiej struny od gitary. Taka linka może się urwać.

giaur500
2016-05-10 08:44:41
Ocena: 6(glosow:10)-+
No i co w tym złego? Jak ktoś sobie spaceruje ścieżką, to zauważy linkę.

dymek001
2016-05-10 07:55:29
Ocena: 6(glosow:16)-+
A czy ktoś z was pomyślał o ludziach spacerujacych z małymi dziećmi, i jacyś udioci pędzą na quadach lub motorach

erwin32
2016-05-10 22:52:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
2016-05-10 00:48:10
Ocena: 0(glosow:16)-+
Gruzawik -ty jestes zyebanym czyms bez wyobrazni. Wyobraz sobie ze chlopak twojej corki zabiera ja na rajd na motorze . Obciecie dwoch glow jest adekwatna kara za zlamanie zakazu wjazdu do lasu? Debil ,ktory wsadzil to jako najwyzej oceniany komentarz niech sie idze leczyc.

tolka
2016-05-10 08:13:09
Ocena: -5(glosow:11)-+
Teraz lasy są monitorowane. Byłam w jednym jakieś 4 tyg temu i zaraz zjawił się leśniczy i pyszczył..że zakaz że to tamto.. a w efekcie znaku zakazu wjazdu nie było.. niech postawią qrwa znak! I nie robią śmiertelnych pułapek..

dosiasamosia
2016-05-10 09:47:09
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja lubię pojeździć rowerem po leśnych dróżkach, jest tak pięknie...taa a jak by moje dziecko "nadziało" się na taką linkę? bo w tym momencie zapatrzyło się na stado saren, tylko bezmózg mógł to zamontować.

SierzantYelonek
2016-05-10 00:01:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
motory motorami ale jak przez las jadę konno i jak by mi taka linka konia zabiła za 140 000 to ja już bym tego przez policję nie załatwiał. I nie byłoby opcji ze " brak wykrycia sprawcy" .

Zetar
2016-05-11 20:32:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
140 000 rubli białoruskich to na waciki ledwo wystarczy a Ty chcesz za to konia kupować?

muppetgt
2016-05-09 23:54:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drazu
2016-05-09 23:24:52
Ocena: -2(glosow:12)-+
Za wjazd do lasu motocyklem karać mandatami, za rozwieszanie linek karać wieloletnim pozbawieniem wolności. Proste

M1CLAY19
2016-05-09 23:24:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ropss
2016-05-09 22:59:35
Ocena: 4(glosow:20)-+
Co wy macie w tych głowach? Jeśli ktoś uważa że kara śmierci lub dozywotnie kalectwo jest adekwatna do wjazdu w las to musi pilnie zaliczyć psychiatre.

DK69
2016-05-09 22:46:10
Ocena: 0(glosow:22)-+
co hejtujecie ja kolega napisal "usiłaowanie zabojstwa"???!! a jak to inaczej nazwac??!! przeciez to kurrr moze odciac glowe!! Kiedys Wasza corka lub syn Was nie poslucha i pojdzie na rowerek do lasu.. powiesi sie na tym gownie, ciekawe co powiecie????! Spaliny, paliwo, halas??? Takie argumenty daja tylko Ci co mieszkaja w miescie albo od roku na wsi bo na emie kupili dzialeczke, mieszkam w lesie i widze kto robi wiecej halasu. wycinki, samorobki itd. tygodniami niszczenie runa lesnego oraz halas. ten motocyklista, fakt, czasami pohalasuje ale raz, dwa razy w tyg po godzinie i tyle

szatano999
2016-05-09 22:05:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
krema se facet kup bo mosz straszecznie wysychnięte giry...

dupolinekPL
2016-05-09 21:39:06
Ocena: 3(glosow:13)-+
cisza cisza itp ale jade z dziecmi na rowerach co wtedy? tragedia gotowa pomyslal ktos o tym? a nie tylko ze komus glosno??

dupolinekPL
2016-05-09 21:33:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mr.kura
2016-05-09 21:13:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Chyba nawet wiem gdzie to jest, charakterystyczny ten las, żółty szlak do Korbielowa. BTW głąby takie rzeczy robią

Popmean
2016-05-09 21:04:20
Ocena: -1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

traha26
2016-05-09 20:24:01
Ocena: -2(glosow:20)-+
Zazdrości wieś że nie ma motoru i tyle

GangBangStyle
2016-05-09 20:22:37
Ocena: 2(glosow:24)-+
Las jest DOMEM dla bardzo wielu zwierząt, które raczej nie przywykły do spalin i nieznośnego hałasu. Ludziom się tak w głowach popieprzyło że zapomnieli że nie tylko oni mieszkają na tej planecie..

M1CLAY19
2016-05-09 23:35:41
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ale jestes zyebany. Sarenka poczuje sie lepiej jak czlowiekowi stalowa linka obetnie glowe. Chcesz byc super dla zwierzat to wpievdalaj krowie placki i przegryzaj chipsami z zajeczych bobkow. W swiecie drapieznikow jestes jedynym zyebanym elementem ,ktory sam podklada sie na pozarcie. Glupszy od muchy co gowno zjada. W doopie sie poprzewracalo z tatusiowego dobrobytu czy z nudow?

GangBangStyle
2016-05-09 23:41:34
Ocena: -3(glosow:5)-+
Chyba nie muszę tego komentować, sami widzicie poziom intelektualny tego osobnika.

dosiasamosia
2016-05-10 10:09:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Powiadasz, że zwierzęta nie przywykły do spalin i hałasu? zapraszam w lubuskie praktycznie na każdej drodze lokalnej są znaki A18 B, niejednokrotnie musiałam cisnąć hamulec, a ilu znajomych zaliczyło dzika,jelenia i 0 odszkodowania,bo był znak, był i wszystko w temacie(jeszcze wspomnę dziki, które wchodzą do miast i ryją klomby pewnikiem mają depresję przez kładowców)

M1CLAY19
2016-05-10 12:04:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak jest jak glupole dorabiaja teorie. Sarny liza zima sol z pobocza,dziki urzeduja w smietnikach a sroki nawet trabienie nie przegoni z twojego toru jazdy.Tak pierdzieli tylko taki co zna zwierza jako kurczaka z marketowej pulki .Najpiew zadbaj o ludzi a patem o to czy owca i cielak transportowane jest do ubojni w godnych warunkach.Przyklad-budowa tuneli i przejsc nad autostradami np w niemczech to fanaberie glupich zielonych-marionetek w rekach korporacji,ktore na tym zarabiaja.Zwierze przezylo do dzis i przezyje glupiego czlowieka ,ktory sam sie unicestwi.

GangBangStyle
2016-05-10 16:47:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ludzie... Sami sobie jesteście sobie winni że zwierzęta nie mają gdzie mieszkać. Skoro pchają się pod koła to znaczy że przywykły?? Geniusz..

dosiasamosia
2016-05-11 09:53:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Posłuchaj mieszczuchu( gangbang...)mieszkam w miejscowości nazywaną wiochą od paru lat, uciekłam z miasta- z blokowiska, a teraz otwieram okno i widzę jezioro, dasz wiarę pod moim oknem przewijają się wiewióry, lisy, sarny... nie powinnam tego robić, ale czasami coś dobrego rzucę.

chlewnia666
2016-05-09 19:40:35
Ocena: 3(glosow:11)-+
komunia wczoraj, a dziś ślad na szyi

krysur2001
2016-05-10 14:43:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
O ile zostanie szyja

Rycerz1990
2016-05-09 19:23:13
Ocena: 10(glosow:14)-+
Pytanie czy autor wiochy, się żali czy pokazuje co należny zrobić :D

HenryKipper
2016-05-09 19:06:40
Ocena: 2(glosow:36)-+
I qrwa, bardzo dobrze. cwioki zap....a na kosiarkach I innych syfach, bez zaczenia, czy wolno, czy nie wolno, nie pytaja nikogo o pozwolenie, zgoda, ze metoda drastyczna, ale nie raz I nie dwa sie mowilo I prosilo. bo szkoda 2 czy 4 dychy zeby zaplacic za tor. cywilizowani motocyklisci siary nie robia wiec problemow nie maja.

martin987
2016-05-09 19:58:37
Ocena: -11(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spasiony
2016-05-09 19:00:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jakieś dziwne. Możliwe że to hałasujący ludzie wypędzili te zwierzęta w miasto. Centrum miasta potrącona sarna, ruchliwa droga i nie tylko dziki ale i sarny hasają. Za oknem biura lisy wychowują kolejny miot. Myśliwi zaniżają wyniki bo nie dają rady tego odstrzelić. Wilków mało widocznie. Zapraszam na Zagłębie gdzie dziki spotkasz pod REALem w Czeladzi a na hołdzie w dzielnicy Piaski będziesz gonił sarny ( dziki tylko pod szkołą nr 7 i będziesz się zastanawiał czy coś piłęś ). Żarcia się namnożyło to teraz czas na wilki :)

spasiony
2016-05-09 19:11:58
Ocena: 2(glosow:8)-+
A co do samej linki. Wystarczy biec by grdyka się wbiła. Więc wystarczy wstawić imię najbliższej osoby która się tak załatwiła i punkt widzenia się zmienia

neo86
2016-05-09 18:49:27
Ocena: 5(glosow:17)-+
Są niby na to paragrafy owszem. Np.: "NARAŻENIE NA NIEBEZPIECZEŃSTWO" (ART. 160). Niech straż leśna i policja zajmie się wariatami na quadach i motocyklach to nie będzie takich pułapek. Ludzie bronią się jak mogą przed hałasem i niebezpieczeństwem ze strony czubków na 2 lub 4 kółkach którzy jadą przez las z ogromną prędkością nie patrząc czy nie potrącą grzybiarza lub "grzybiarkę" albo po prostu kogoś kto pragnie odetchnąć leśnym powietrzem. Sam kiedyś prawie byłem rozjechany przez takiego barana którego nie powinno być w lesie. Popieram takie pułapki gdzie zawodzi władza.

neo86
2016-05-09 18:53:16
Ocena: 1(glosow:11)-+
P.S. Już nie wspomnę jak cierpi zwierzyna leśna i runo leśne w starciu z takimi czubami na motorach/quadach...

SierzantYelonek
2016-05-10 00:08:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Za ten wpis powinni cie do pierdla zamknąć . Może zacznij miny przeciwpiechotne rozstawiać po lasach . jka chcesz odetchnąć świeżym powietrzem to sobie kup butlę z tlenem.

bielu000
2016-05-10 09:59:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
CO TY pieprzysz człowieku? Nie będę przepisywał tego samego więc po prostu skopiuje komentarz innego użytkownika: "Spaliny, paliwo, halas??? Takie argumenty daja tylko Ci co mieszkaja w miescie albo od roku na wsi bo na emie kupili dzialeczke, mieszkam w lesie i widze kto robi wiecej halasu. wycinki, samorobki itd. tygodniami niszczenie runa lesnego oraz halas. ten motocyklista, fakt, czasami pohalasuje ale raz, dwa razy w tyg po godzinie i tyle"

odbyt1234
2016-05-11 19:10:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
bielu ma rację i chwała mu za to w końcu ktoś mądry który gada z sensem sam mieszkam na wsi i mam moto którym jeżdżę po lesie którym nie niszczę runa ponieważ jeżdżę po grogach które zrobiły tiry które zniszczyły runo i przegoniły zwierzynę kolejna sprawa dlaczego jest zakaz wjazdu do lasu las jest państwowy czyli dla wszystkich wystarczy że będziemy go szanowali i będzie dobrze

pawel1710
2016-05-09 18:37:17
Ocena: 8(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pejopejo
2016-05-09 18:18:49
Ocena: -6(glosow:16)-+
prababka dostała dwie morgi lasu bo panicz ją zbrzuchacił to teraz trzeba swego bronić

edekzkrainykredek
2016-05-09 17:46:55
Ocena: 0(glosow:22)-+
Usiłowanie zabójstwa... Chyba był paragraf?

Guru6969
2016-05-09 17:42:18
Ocena: 3(glosow:23)-+
Genialny w swej prostocie... eliminator niedoje*ów :D

TheTerminator
2016-05-09 17:28:55
Ocena: 6(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

barbarela123
2016-05-09 17:23:39
Ocena: 4(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
2016-05-09 17:47:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Pan Bóg Cię stworzył duszę Ci włożył ,lecz wolał by w pniaka niż w takiego tępaka .

TheTerminator
2016-05-09 17:50:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adammaster
2016-05-09 19:20:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
2016-05-09 23:05:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
termin i adammale błysk jak d.pa do słońca ale skąd ta słoma za Wami się wlecze czyż by mamka barba na rżysku miot posiała i teraz błądzicie jak ogniki bagienne?

rad061984
2016-05-05 23:16:05
Ocena: -19(glosow:29)-+
Co innego? Mozna wziac ta linke zwiazac kulasy i przeciągnąć za quadem 25 km a potem wyszczac sie na to co z tego zostalo z pozdrowieniami dla pedalow co takie linki rozwieszaja mam nadzieje ze zdechniecie

miszatka
2016-05-05 13:03:14
Ocena: -2(glosow:30)-+
Ta tor jest dla rowerzystów :) Znajomemu w jego własnym lesie, jakiś debil porozwieszał linki. Efekt był taki, że znalazł martwą sarnę. Pomijając wszystko inne, jeśli chcesz kogoś zabić to miej jaja by zrobić to osobiście i patrzeć w gasnące oczy, a nie rozwieszać jak ostatni padalec jakieś linki.

gruzawik
2016-05-05 13:43:48
Ocena: -2(glosow:10)-+
las może i własny, co nie znaczy że wolnoć Tomku jak się chce po nim jeździć. jeśli rower, to pół biedy, pytanie ile tych rowerów. sarna na prostej lince? no patrz, a somsiad się z pętlami męczy, knuje z trasami wędrówki... leśnicy kamery zakładają, drogo i nieefektywnie... a jeden zleci i wieść się rozejdzie, ze nie tędy...

miszatka
2016-05-05 14:34:43
Ocena: -1(glosow:13)-+
We własnym jeździsz czym Ci się tylko podoba. A jeśli ma do tego homologację drogową... Sprawa jest czysta jak łza. Sarna poległa, bo uszkodziła sobie drogi oddechowe. Czyli zapewne biegła. A sąsiad kłusownik z pętlami.. no proszę Cię. To dopiero wiocha.

gruzawik
2016-05-05 14:55:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
owszem, somsiad wieśniak, ale las zna najlepiej. we własnym też nie możesz ot, co chcesz to robić. homologacja drogowa? ciekawe... poczytam trochę, widać kwestia kasy, i wuj w sarny: wyniosą się same. widać komuś przeszkadzają ci jeżdżący, ciekawe, czy reszta trasy nie pod chałupami ludziom przebiega, musieli komuś dopiec, nie wierzę w te rowery jakoś, dla rowerzysty nieprzyjemne, ale mało groźne, wiem, bo wyłapałem na mieście taką linkę. gleba i tyle.

miszatka
2016-05-05 15:57:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chłopie, tereny o oznaczeniu Ls, o ile masz takowe na działce i nie podlegają ochronie (np. natura 2000) możesz sobie grodzić i używać wedle woli, byle nie było to używanie w sposób NADMIERNIE uciążliwy dla otoczenia. Ludziom często wszystko przeszkadza. A obowiązuje to w dwie strony. Po prostu żyj i ... daj żyć innym.

gruzawik
2016-05-05 16:15:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
nie jestem chłopem, ale mam sąsiadów chłopów, i już wiem: wjazd pojazdów silnikowych jest zakazany, z wyjątkiem prac leśnych i dojazdu do posesji-zagrożenie pożarowe i hałas. niejeden już 500- zarobił. grodzić lasu w ogóle nie wolno. prywatnego też. ano właśnie daj żyć: zwierzak nie ma wyboru, tam mieszka właśnie, nadmierny ruch w lesie go przepłoszy. weź spytaj kogoś z pojęciem, leśnika jakiegoś, właściciela lasu, a nie typka co z lasu drogę homologowaną robi.

miszatka
2016-05-05 16:48:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dalej piszesz o zwartym nasadzeniu lub hodowli leśnej. A ja o lesie prywatnym, dajmy na to wśród łąk. Masz działkę 2-3 ha i kto Ci zabroni ją ogrodzić? A tak swoją drogą, dukty leśne o ile mają swoją nazwę i nie ma zakazu wjazdu - są drogami publicznymi. "Chłopie" bo jak myślę, zwracam się do faceta, ale jeśli Ci to przeszkadza, mogę pisać "Babo" :)

gruzawik
2016-05-05 17:05:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
trochę to protekcjonalne, gdybym tak do Ciebie zajechał per "babo"... jeżeli na mapie jest las, to sorry, ale nic z tego. jeżeli na mapie łąka, a nasadzisz, to wolno chyba by było, ale te drzewa za stare. wyznaczone dukty tak, reszta dróg-nie. właściciele lasów wiedza, inaczej było by tak: był las, jest na mapie, a tu kilka patyków, bo prywaciarz las opylił na wódę. spytaj kogoś kto ma las, ja takich pytałem, i nie ma lekko. sami by pogrodzili, a tylko znaczyć mogą na granicy włości. las jest mieszkaniem dla zwierząt, a ten na zdjęciu wyrośnięty całkiem...

gruzawik
2016-05-05 17:11:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
z nasadzeniem na łące już wiem: jak odrolnisz działkę i zrobisz las,jest tak jak mówię. jak na mapie zostaje pole albo nieużytek a narośnie w jedyne 60 lat drzew, to rób co chcesz, ale nikt tak nie zrobi ze względu na dopłaty.

miszatka
2016-05-05 17:51:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
Rozczaruję Cię. Własny las możesz grodzić jak tylko chcesz. Jeśli nie spowoduje to strat w sąsiedniej produkcji leśnej. Niektórzy piszą, że występują z wnioskiem do starostwa (na zgłoszenie!) inni nie zawracają sobie tym głowy. 1/3 lasów jest w prywatnych rękach. Kończę.

gruzawik
2016-05-05 17:53:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
bye:)

dosiasamosia
2016-05-10 10:58:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
miszatka +

Keryx
2016-05-05 10:33:09
Ocena: 8(glosow:26)-+
No i bardzo dobrze. W lesie człowiek jest GOŚCIEM. Jeśli ktoś tego nie rozumie, to trzeba mu to inaczej wytłumaczyć. A cwaniaczek widać już sobie zorganizował swój własny tor przeszkód.

krysur2001
2016-05-10 14:50:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Las został stworzony też dla człowieka

vacarius
2016-05-05 10:27:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy to peawacka linka na uchodźców? Skoro mają srajfony to może też mają kłady?

predi889
2016-05-05 09:55:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2016-05-05 09:55:16
Ocena: 37(glosow:145)-+
jest zakaz wjazdu do lasu? jest. po dobroci się nie da? nie da... zapierdalaczom qadowo-terenowym z dedykacją.

Domino1970
2016-05-05 13:40:01
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie wiem czy bez głowy zrozumieją intencję autora tego dzieła.

gruzawik
2016-05-05 13:45:55
Ocena: -2(glosow:14)-+
reszta zrozumie. rowerzysta łba se nie urwie, a quadzista powinien się i tak opancerzyć. jak nie, to i linki nie trzeba. metoda drastyczna, fakt, ale działa co innego?

risto
2016-05-05 23:24:04
Ocena: 4(glosow:10)-+
gruzawik.. piszesz tu o zakazie grodzenia lasu, płoszeniu zwierząt... A taka linka nie zrobi krzywdy biegnącemu zwierzęciu? Przeszkadzają Ci bo łamią przepisy... Czy jak zobaczę, że łamiesz przepisy drogowe ( narażając tym innych uczestników na niebezpieczeństwo ) daje mi to prawo powiesić Cię na lince, lub zrobić coś, dzięki czemu sam się wyeliminujesz?

gruzawik
2016-05-06 11:11:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
masz rację, to niedobra metoda, znasz lepszą? ale żeby skuteczna była... zwierzę samo niepłoszone raczej nie biega, bo i po co tracić energię? wk...mnie bezmyślna eksploatacja natury, byle grosz wycisnąć, pewnie dlatego... a zwierz głosu nie ma. łamiąc drastycznie kodeks faktycznie sam się wyeliminuję, bez pomomcy, gorzej, że kogoś jeszcze. pijanego wywleczonego z samochodu faktycznie niełądnie gazrurką z kolankiem naparzać... wstyd mi odrobinę.

risto
2016-05-06 12:57:34
Ocena: -1(glosow:15)-+
To spotkasz crossowca czy quadowca, weź tą rurkę i idź mu wlej. Co za problem? Aaa taki, że jeszcze okaże się silniejszy i Tobie wpi3rdoli. Wtłuc taką rurką powinno się tym, co te linki rozwieszają, narażając innych na utratę zdrowia lub życia.

xXx5226
2016-05-09 17:55:24
Ocena: 2(glosow:16)-+
Widać gościu jesteś debilem i to zakładu zamkniętego się nadajesz. Od tego jest policja żeby się za takich brała a nie takie zjeby jak Ty z linkami stalowymi. Wpadłeś debilu na to że o tą linkę może się rowerzysta zahaczyć, albo biegnące dziecko ? Idioto krtań jest bardzo delikatna a o jej uszkodzenie podczas wpadnięcia na taką linkę nie jest trudne. Lecz się Ty i każdy kto dał Ci plusa.

ata123
2016-05-10 16:04:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
@gruzawik-Nic dodac,nic ujac... POPIERAM !!!

baslejndimon
2016-05-10 20:55:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziwi mnie tylko że to zwykły nylonowy sznurek jest... łatwo się zrywa jeśli na pustym łbie się owinie... jeśli ja bym takie przesłanie zostawiał to byłby to drut kolczasty dodatkowo wysmarowany gównem.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Absolutna
  •  Trzeba to często wrzucać.
  •  Tylko mnie
  •  Słowo na niedzielę
Co za dużo, to nie zdrowo
główna
Dodano: 02.07.2018, 20:53:50   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 378Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0