lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
"Nielegalna kontrola trze¼wo¶ci".
g³ówna
Dodano: 08.11.2016, 01:45:15   przez: monciaak
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 57  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(132)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
kowal081277
2016-11-08 08:24:25
Ocena: 74(glosow:114)-+
pajacu w USA by¶ tak nie podskakiwa³ jeste¶ debilem na utrzymani rodziców i siê popisujesz

duzykrzys6
2018-03-22 11:07:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie piles dmuchaj i spadaj pretensje to politykow w polsce wszystko jest bez sensu zrobione wszelkie prawa ustalane sa przez ludzi po komunistycznej szkole a druga banda idiotow wybiera tych idiotow nigdzie nie jest tak bezradna policja jak w polsce zapraszam do Usa

Dawzo007
2018-02-09 22:08:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Koles ma racje nie musia³ dmuchaæ.Problem polega na tym ze nagrywaj±cy to kompletny debil najpierw mówi ze nie dmucham a po chwili zmienia zdanie No kur..wa debil.Oczy mi krwawi±.

Amaymon
2017-11-26 16:30:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przejecha³o wielu, dziêki tobie debilu bo ci siê tryb cwaniactwa za³±czy³ i zamiast za³atwiæ co¶ w 3 sek to sta³a¶ 15 minut.

RADZILLA2
2017-09-11 22:31:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co za pajac. Pies powinien go pa³± ob³o¿yæ za cwaniakowanie i zawracanie dupy

timi81
2016-11-30 11:53:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
debil zaj±³ czas policji, a w tym samym momencie mogli skontrolowaæ innych kierowców i byæ mo¿e zatrzymaæ jakiego¶ nietrze¼wego. dosta³by pa³± to by siê opamiêta³.

krzychugal1978
2016-11-24 12:37:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Go¶ciu zrobi³ wiochê i tyle, nas³uchali siê bzdetów, ze policjant nie ma prawa kontrolowaæ trze¼wo¶ci. Nie ma czego¶ takiego jak nielegalna kontrola trze¼wo¶ci. Policjant wykonuje swoje obowi±zki i ma prawo skontrolowaæ na trze¼wo¶æ ka¿dego kieruj±cego pojazdem. Wynika to nie tylko z ustawy o ruchu drogowym ale i z ustawy o policji. Zapraszam wszystkich do wnikliwej lektury obydwu tych dokumentów.

kropek5555
2016-11-24 11:51:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nadmuchany nêdzny studencina.

masti1986
2016-11-23 20:26:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

klanfan24
2016-11-21 13:02:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Moi drodzy, taki przypadek pokazuje, ¿e w trakcie tej kontroli (czas jej przebiegu) móg³ przejechaæ jeden nietrze¼wy, który za kilka kilometrów kogo¶ zabije lub zrobi z niego kalekê. Nigdy nie mam ¿adnych obiekcji jak policja bada trze¼wo¶æ - dmuchnê i jadê dalej (10 sekund to trwa). Niestety w Polsce jest wielu idiotów którzy siadaj± za "kó³ko" po "kielichu". Fakt policjant móg³ to wyt³umaczyæ temu ch³opakowi na spokojnie i bez emocji i by³o by ok. W konsekwencji ch³opak i tak dmuchn±³, wiêc po co by³a ta ca³a szopka??

mner
2016-11-17 14:59:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co¶ gdzie¶ szumia³o, ale nie wiadomo co i gdzie:) Wiêc tak po paragrafach na przysz³o¶æ jhak kto¶ by chcia³ dyskutowaæ: - par 129 Kodeksu Drogowego daje policji uprawnienia do zbadania alkomatem, ...ale - par 129i tego¿ KD okre¶la w pkt 4, ¿e warunki oraz sposób przeprowadzenia tego badania okresla ustawa o wychowaniu w trze¼wo¶ci - w tej¿e ustawie mamy w sumie 2 przypadki gdy jest to dozwolone 1. przed przyjêciem na izbê wytrze¼wieñ (art 40') i 2. "Je¿eli zachodzi podejrzenie, ¿e przestêpstwo lub wykroczenie zosta³o pope³nione po spo¿yciu alkoholu...". Wiêc nie podejrzenie pope³n

epimatheus
2016-11-17 03:19:13
Ocena: -6(glosow:14)-+
S³uchajcie niewolnicy systemu, jak wyjdzie przepis ¿e mogli by wam w zasadzie w odbyt, na ¶rodku A4 zajrzeæ to nastawili by¶cie dziury? czy zapytali o t± zasadê i czy ta zasada jest uzasadniona i czy mogli w zasadzie. Pier***lenie o Szopenie. Chamuwa wali od tego psa na dzieñ dobry bo trafi³ na go¶cia który zadaje pytania. Reszta polskich niewolników bez pytania nastawia szpary i daje siê dymaæ. Za¶ pieprzenie typu ". jak by tobie zgin±³ kto¶ bliski przez pijanego kierowce bla bla bla" tak to przed odpaleniem auta wszyscy id¼my na badania bo ka¿dy kierowca to pijak, ka¿dy pacjêt to

Midas86
2016-11-16 23:41:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
dmuchaj i tyle, a nie pajacujesz !!! dwa paragrafy znasz, i kozaczysz!!! Ch³opie po co siê k³ócisz ? i zgrywasz bohatera?

miklu0
2016-11-16 22:06:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
M³ody, g³upi...czasem szkoda ¿e nie maj± prawa pa³owaæ takich gnojków...

barceloona78
2016-11-16 20:59:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
Moim zdaniem najlepiej jest dmuchn±æ w alkomat i jedziesz dalej a nie robiæ z siebie pajaca na drodze.

random_pl
2016-11-16 18:17:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

PiotrWR1985
2016-11-16 17:46:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kotek_terrorysta
2016-11-16 17:17:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Panowie. Kilku prawników znalaz³a ju¿ paragrafy, ¿e nie ma w naszym prawie czego¶ takiego jak 'rutynowa kontrola trze¼wo¶ci'. Sprawa trafi³a do RPO, i utknê³a. Policja notorycznie ³amie prawo (dura lex sed lex) a pó³ spo³eczeñstwa nie widzi w tym problemu. To jest w³a¶nie negatywny aspekt polsko¶ci. Bo Pan W³adza zawsze mia³ racjê to j± ma i teraz. Im wiêcej takich filmów tym lepiej. Osobi¶cie nie pijê, je¿d¿ê bezpiecznie, a mimo to kilka razy odmówi³em poddania siê takiemu badaniu, po prostu dla zasady. Bo je¶li Ja nie dbam o moje prawa, to nikt o nie nie zadba.

mis777
2016-11-16 18:13:13
Ocena: -4(glosow:6)-+
i tak ludzie nie zrozumiej± ¿e maj± jakie¶ prawa tylko jak zobaczy policjanta to jak pos³uszne pieski nawet zaczn± aportowaæ bo w³adza tak chce...

el_bigos
2016-11-16 20:36:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jak ci kiedy¶ zabije pijak kogo¶ z rodziny na drodze to inaczej bêdziesz ¶piewa³.

mis777
2016-11-17 16:13:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
to morze zakazaæ prewencyjnie sprzeda¿y alkoholu bo kto¶ kupi wypije i pojedzie

kotek_terrorysta
2016-11-18 17:19:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
el_bigos - 'matka siedzi z ty³u". A jak ci bandzior potnie brata? Chyba lepiej ¿eby Policja prewencyjnie sprawdza³a czy nikt nie ma przy sobie no¿a? A jak kto¶ uderzy twoj± siostrê kijem? Ou, chyba lepiej ¿eby w³adza prewencyjnie sprawdza³a co nosimy w torbach i plecakach. A jak bêd± narkotyki w podstawówce? Warto by by³o zrewidowaæ wszystkich uczniów prewencyjnie. I rodziców na wszelki wypadek te¿.

marcoo7
2017-12-21 12:50:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejny de*il, ktory zamiast dla ogolnego dobra i bezpieczendtwa dmuchnac i jechac dalek, to zwanoakuja rzucajac paragrafami. Swoje prawa zostaw na wazniejsze sprawy, tutaj nie ma potrzeby ich egxekwowania, a samo odmowienie p9ddania sie badaniu nasuwa podejrzenie ze delikwent spozywal alkohol.

tomek-kt
2016-11-16 16:07:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kolejny pajac z kamer±.

kroper
2016-11-16 15:05:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

podpal83
2016-11-16 14:58:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

luciolucio
2016-11-16 13:22:28
Ocena: -14(glosow:20)-+
Brawo dla kierowcy. Lubiê ludzi którzy my¶l±, analizuj± i interpretuj± otaczaj±c± ich rzeczywisto¶æ (prawo). W³a¶nie o to chodzi ¿eby prawo znaæ a nie ³ykaæ wymy¶lone przez ulicznego ciecia teorie jak kaczka chleb. Prawid³owa postawa. Ja bym nie mia³ odwagi z rozjuszonym policjantem dyskutowaæ poniewa¿ wiem na co ich staæ. W policji jest sporo ludzi kompetentnych ale wiem ¿e wiêkszo¶æ to ko³ki.

Drago33
2016-11-16 12:41:05
Ocena: 6(glosow:6)-+
Co za idiota ??!!!

luciolucio
2016-11-16 13:25:18
Ocena: -4(glosow:10)-+
Policjant chyba?

jokr
2017-07-26 00:46:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fakt idiota z tego mundurowego ³ba

rzeznianumer5
2016-11-16 12:09:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Swoja drog± jestem ciekaw jak zmuszaj± kogo¶ do zbadania krwi.

katermoten
2016-11-16 20:49:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Si³±

kontimen
2016-11-16 11:54:14
Ocena: 6(glosow:20)-+
Kolejny PAJAC i DEBIL który my¶li, ¿e utrudniaj±c pracê Policji zostanie gwiazd± w sieci!!!!! szkoda s³ów na takiego Palanta!

luciolucio
2016-11-16 13:24:18
Ocena: -5(glosow:11)-+
W jaki sposób utrudnia³ pracê policji? To ¿e chcia³ wiedzieæ co od niego milicjant chce to jest utrudnianie?

marcoo7
2017-12-21 12:51:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak czego chce? Chce skontrolowac trzezwosc kierujacego.

rakso73
2016-11-16 10:07:06
Ocena: 10(glosow:16)-+
To pajac nie kierowca...wszêdzie,w ca³ej Europie,nikt nie podaje podstawy prawnej gdy podaje alkomat...

luciolucio
2016-11-16 13:26:54
Ocena: -6(glosow:8)-+
W ca³ej Europie mo¿e jest inne prawo. U nas jak m³ody kierowca powiedzia³ podstawy prawnej nie ma bez uzasadnionego przypadku.

Lisek85
2016-11-16 10:05:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Czy to jest legalne badanie i uregulowane ustawowo to ja to w czterech literach mam. Gdy zatrzymuje mnie policjant dmucham i nie robiê problemow nie dla tego ze nie chce cwaniaczka ja nie mam nic do ukrycia. Policja jak ma wy³apaæ cudaków co je¿d¿± nawaleni? Opowiem sytuacje co zrobili ziomki gdy jechali po samochód. Kupili auto na terenie Polski wracali do domu na d³ugiej prostej by³ ³uk i dalej d³ug prosta. Jad±c tym odcinkiem drogi widzieli ze co¶ jecha³o i znik³o, podjechali patrz± go¶æ nawalony i zamiast dzwoniæ na policje oni go na hol. Gdyby jechali chwile prêdzej by ich zgarn±.

jokr
2017-07-26 00:49:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdy ka¿e sobie zrobiæ lachê, te¿ pos³usznie ci±gniesz? hehe

Nokian098
2016-11-16 09:37:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pomijaj±c fakt ¿e go¶æ na filmiku to czere¶niak a policjant drugi bo wystarczy³o powiedzieæ ¿e mia³ podejrzenie ¿e mo¿e byæ pod wp³ywem i tyle nie musi siê t³umaczyæ czemu instynkt? to najlepsi s± komentatorzy "w samochodzie tatusia" to ¿e wy potrzebujecie 30 lat na zarobienie na kawa³ek z³omu to nie znaczy ¿e ka¿dy ma takie problemy jak wy nieudaczniki mieszkaj±ce z mamusia i tatusiem do 40stki albo d³u¿ej..

cartman82
2016-11-16 09:30:51
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jakby by³ zapis, ¿e mo¿na ka¿dego poddaæ kontroli trze¼wo¶ci to jestem pewien, ¿e zaraz znalaz³a by siê grupa ludzi Tobie podobnych, która zaczê³a by zapierdalaæ z kamerami po ulicach pytaj±c policjantów dlaczego nie kontroluj± wszystkich, tylko wybranych. A podejrzenie mo¿e zaj¶æ w stosunku do ka¿dego, ale nie musi. Powodzenia na kolejnych kontrolach drogowych :) Podejrzewam, ¿e jakby ten policjant chcia³ to móg³by Ciê tam i parê godzin trzymaæ, tak¿e i tak by³ dla Ciebie ³askawy. Ja bym Ci ten samochodzik tak sprawdzi³ dok³adnie, ¿e odechcia³o by Ci siê pierdolniêtych dyskusji :).

mir11
2016-11-16 09:26:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja i tak bym go zabra³ na badanie krwi bo wygl±da jak by by³ pod wp³ywem narkotyków

cartman82
2016-11-16 09:23:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeste¶ zwolennikiem wiêkszych uprawnieñ dla Policji, paralizatorów i u¿ycia si³y wobec zatrzymanego? A ciekawe co by by³o jakby naprawdê temu policjantowi wkurw skoczy³ do granic wytrzyma³o¶ci i tak Ci porz±dnie wpierdoli³ :), my¶lê ¿e nagranie by ju¿ dawno oblecia³o internet 3 razy do oko³a i puszczane by³o w TV, a Ty by¶ p³aka³ przed kamerami jak to brzydko zosta³e¶ potraktowany przez z³ego policjanta, tak by by³o? Zapis mo¿e i dyskusyjny, ale mo¿e jakby¶ siê nad nim zastanowi³ trochê, stwierdzi³by¶ ¿e jednak ma sens?

nikto_otkin
2016-11-18 12:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przy bardzo klarownym prawie - doskonale wiedzia³by kiedy wolno mu u¿yæ si³y, a za "wkurw" i brak podstaw prawnych polecia³by z pracy, dosta³ wyrok i musia³ wyp³aciæ odszkodowanie. W policji nie s± potrzebni psychole tylko ludzie przestrzegaj±cy prawa, do których mamy pewne zaufanie.

megasam1
2016-11-16 09:14:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
Panie "kowal081277" rozumiem ,¿e Pan jest policjantem u¿ywaj±c takiego jêzyka. Tu jest Polska a jak siê Panu marzy Ameryka to do konsulatu zapraszam.

megasam1
2016-11-16 09:10:43
Ocena: -5(glosow:9)-+
¦wietny film !!!. Gratulacje i prosimy o wiêcej. Dobra robota.

mareniu71
2016-11-16 08:39:13
Ocena: 6(glosow:12)-+
Temu idiocie podziêkuj± tylko pijaczki,które zd±¿y³y przejechaæ w czasie jego b³aznowania. Super mo¿e nied³ugo,który¶ ciê walnie a wtedy ze ³zami bêdziesz prosi³ o pomoc tych,których tyle czasu wkurza³e¶.

mareniu71
2016-11-16 08:32:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
powinni skuæ pajaca,zabraæ na do³ek i delikatnie wyt³umaczyæ,¿eby nie pajacowa³. ¯yczê temu idiocie,¿e jak go pierdyknie pijak to wtedy ten szczyl zrozumie powody kontroli-b³azen do kwasratu

danieldc
2016-11-16 08:32:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mogli kmiotka zabraæ do szpitala na krew a samochód na lawetê i najdalszy parking. Pokaza³ co potrafi czyli wielkie NIC!!!

nikto_otkin
2016-11-18 13:02:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
W samochodzie by³a druga osoba. W szpitalu, je¶li nie wyrazisz zgody na wk³ucie - NIE MAJ¡ PRAWA CIEBIE TKN¡Æ. Je¶li to zrobi±, wszyscy maj± w sprawê w s±dzie, któr± najprawdopodobniej przegraj±.

karlos54321
2016-11-16 07:17:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
B£¡D,,, MIELI DEBILA ZABRAÆ NA KREW!!! WYJ¡TKOWY KMIOT...

heerind
2016-11-16 00:54:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Widaæ ¿e nadziany bachor, który nie ma co robiæ i naogl±da³ siê filmików z serii "z³a policja" i teraz próbuje za wszelk± cenê siê pokazaæ, przecie¿ jest co¶ takiego jak "rutynowa kontrola", a jak siê tak wyk³ócasz nie maj±c ¿adnej podstawy to bardzo ³atwo policjant mo¿e siê wyz³o¶liwiæ i w³a¶nie, zacz±æ sprawdzaæ ¶wiat³a, apteczki, ga¶nice, ko³a zapasowe, poziom napompowania kó³, czy nie ma ¿adnych nielegalnych substancji albo broni w samochodzie i na co to komu, chyba w³asnie ¿eby z siebie zrobiæ ofiarê "ZOMO"

guliver27
2016-11-16 00:45:30
Ocena: 6(glosow:10)-+
macie qrwa owoc bezstresowego wychowania mlody pajac i tyle

wujotim
2016-11-15 23:56:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
dziurawa dupa twoja jest. szczêsie a racej brak podstawy prawnej by ci wpier...iæ synu. do przeczkola ciuchcia sie bawiæ a nie przepisy kaleczyæ

LosMackos
2016-11-15 23:22:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale pajac

hedonistka
2016-11-15 23:01:09
Ocena: 8(glosow:10)-+
ostatnia takie stawianie siê policji na dmuchniecie sta³o siê popularne niestety nie rozumiem tych debili, bo inaczej ich nie mo¿na okreslic, przecie¿ ile przez takie dmuchanie osob wpad³o . niech ci cwaniacy co znaja jaka¶ glupia luke prawn±, ¿eby nie dmuchac, niech lepiej sprawdza statystyki ile poprzez takie badanie wpad³o podpitych kierowcow. zastanawia im co takim debila daje ze nie dmuchaj±. chyba maja gdzies ze inni mog± wsiasc za kolko pod wp³ywam alkocholu

el_bigos
2016-11-16 20:40:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Idiotom tego nie wyja¶nisz. Teraz jest dla kumpli, debili jak on, bohaterem, bo siê policji postawi³.

nikto_otkin
2016-11-18 13:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu chodzi o przestrzeganie prawa a nie tworzenie sobie wygodnickich zachowañ ponad prawem. Wystarczy³o aby otworzy³ okno i po otwarciu prosty tekst: "Chyba wyczuwam alkohol,mam podejrzenie, ¿e Pan móg³ piæ - muszê sprawdziæ Pana trze¼wo¶æ." Wszystko zgodnie z przepisami, nikt siê nie czepia. A tu od razu "zrób co ka¿emy bo inaczej paka".

xyz00
2016-11-15 22:23:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ustnik to raczej ten dzieciak powinien rozpakowaæ... Przynajmniej mnie tak uczono.

Don_Fernando
2016-11-15 22:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

adam0873
2016-11-15 22:16:25
Ocena: 11(glosow:13)-+
Mia³em nieszczê¶cie uczestniczyæ w wypadku spowodowanym przez pijanego kierowcê. W pó¼no w nocy na prawie pustej drodze zatrzyma³em siê na czerwonym ¶wietle. Z przody by³o jeszcze jedno auto. Debil który we mnie wjecha³, nawet nie próbowa³ hamowaæ, a po dzwonie wypad³ z za kierownicy. Prowadzi³ orurowanego Opla Frontiere, ja Rovera 25. Efekt taki, ¿e mam doszczêtnie zrypany krêgos³up i bóle g³owy jakich nie ¿yczê nikomu. Dlatego te¿ popieram ka¿d± formê kontroli trze¼wo¶ci w temu cwaniakowi chêtnie dokopa³ bym do dupska, bo to marny fiut i nêdzna gnida.

eSbe
2016-11-15 22:09:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

RuterFull
2016-11-15 22:07:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
M³ody CYMBA£ !!! ...

eSbe
2016-11-15 22:05:54
Ocena: -6(glosow:16)-+
Mieszkam w Polsce od 27lat z czego 3 w Niemczech(tymczasowo). W Polsce kazdy kierowca uwazany jest za przestepce. W niemczech, przez 3 lata NIGDY nie mialem zadnej kontroli. W Polsce mialbym ich ze 20 (wyliaczajac srednia z poprzednich lat, kiedy mieszkalem w Pl i od kidy mialem prawo jazdy). Tutaj idzie sie do znajomych, restauracji, rodziny, obojetnie. wypije sie piwko czasami dwa i nikt z tego nie robi afery, ze ktos wejdzie za kolko i wraca do domu. W Polsce wypijesz piwo po obiedzie i strach autem wieczorem jechac, bo Ci zaraz za rogiem alkomat przystawia i bedziesz jak ten najgorszy pija

davidstar
2016-11-15 22:15:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

humer
2016-11-15 23:01:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Mieszka³e¶ 3 lata w niemczech- ilu widzia³e¶ pijanych niemców?? Mieszka³e¶ w polsce- ilu pijanych polaków widzia³e¶ w ci±gu 3 lat?? Jest co¶ takiego kultura picia, której my niestety nie mamy. Je¿eli potrafili by¶my piæ jak niemcy, to nikt by nie szumia³ ¿e siadamy za kó³ko po lampce wina.

eSbe
2016-11-16 13:25:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
oczywiscie nie bronie goscia w filmie. Po prostu przedstawiam Wam jak to wyglada w innych krajach, gdzie obywatel nie jest kims gorszym (przynajmniej takie panuje przedswiadczenie) od ustawodawcy i ich wykonawcow. @humer: wiesz co. Codziennie widze jak ludzie siadaja do samochodu po kilku piwach. Z tym, ze tak jak stwierdzil kolega wyzej zazwyczaj nie przeginaja i kultura jazdy tez jest jeszcze troche inna.

rzusto
2016-11-15 22:03:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przykry go¶æ. ¯yczê mu ¿eby siê t³umaczy³ takim samym idiotom ja on sam.

davidstar
2016-11-15 21:57:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

davidstar
2016-11-15 21:59:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

davidstar
2016-11-15 22:04:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

davidstar
2016-11-15 22:06:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

davidstar
2016-11-15 22:08:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

robolov
2016-11-15 22:40:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
ch.j z tre¶ci± twojego komentarza, bo jest prostacki, ale powiedz mi, czy polskie tumany s± gorsze od np niemieckich tumanów? albo æwoki? o co chodzi z tym podkre¶leniem pochodzenia? Czy jak np jeden z tych komentarzy, który ci siê nie spodoba³, napisa³ Hiszpan, to rozumiem, ¿e jego ten komentarz nie dotyczy? W jêzyku polskim, jest tyle oryginalnych inwektyw, a ty postanowi³e¶ zrobiæ sobie wyzwisko z narodowo¶ci, do której sam nale¿ysz - no szczyt g³upoty normalnie :)

adzia_j
2016-11-15 21:42:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
jak chcesz co¶ zmieniæ to podpowiedzia³ ci policjant co zrobiæ je³opie kud³aty!!!! ¯A£OSNY JESTE¦!!!!!!!!!

nikto_otkin
2016-11-18 13:12:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecie¿ chcia³ mu powiedzieæ "o co chodzi", ale policjant by³ w¶ciek³y i go ola³. Potem to wyt³umaczy³ przecie¿ w samochodzie.

adzia_j
2016-11-15 21:36:11
Ocena: 6(glosow:8)-+
wielki bulwers "nielegalna kontrola trze¼wo¶ci" to od czego w koñcu jest policja, ale jakby jakis pajac na promilach jecha³ i pierdoln± w niego albo jego rodzinê to by pyta³ gdzie policja by³a. tacy ludzie to s± dla mnie po prostu chorzy. nie masz nic na sumieniu dmuchnij parê sekund i jeste¶ wolny!

piootrek86
2016-11-15 21:33:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak temu kretynowi tak zalezy na zmianie przepisow to powinien wysiac poddac sie badaniu alkomatem podziekowac sobie nawzajem i wrzucic taki filmik jako przyklad jak powinno sie robic. Jezeli ktos wymiguje sie od kontroli alkomantem oczywiste jest chyba ze jest podejzenie ze jest pid wplywem. No ale trzeba jakos sie w internecie popisac...

Domino191919
2016-11-15 21:19:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
kawalrafala ¦wiête s³owa na kontroli nie ma dyskusji i mo¿e byæ wyrywkowa st±d okre¶lenie kontrola drogowa. A dla takich ludzi jak ten m³odzik powinno byæ 20 pa³ na piety i kodeks drogowy na pamiêæ.

Russek
2016-11-15 21:19:31
Ocena: 6(glosow:12)-+
¯al mi Ciê chlopcze !!! Brawo Panie sierzancie .

Russek
2016-11-15 21:18:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
¯al mi Ciê chlopcze !!! Brawo Panie sierzancie .

kurwamac02
2016-11-15 21:11:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

soulraver1984
2016-11-15 21:01:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Brawo policjant. Konkretnie rzeczowo i bez zbêdnego pie*dolenia ze szczeniakiem.Tak powinna dzia³aæ policja szczególnie na tych zasranych znawców youtuberów

Foltynka888
2016-11-15 20:52:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co za cymba³ !

marsei83
2016-11-15 20:40:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
Na sto procent byl bity w szkole i zabierali mu kanapki a teraz chca byc cwaniaczkiem i chu-j mu z tego wysz³o cymbal

oli345
2016-11-15 20:37:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja pie... pomijaj±c ca³e zamieszanie z przepisami co za problem dmuchn±æ , nie chla³e¶ lub æpa³e¶ to nie ma czym siê martwiæ . Jak dla mnie takie akcje powinny byæ w ka¿dy weekend pod dyskotekami jak w mie¶cie tak i na wsi . Równie¿ popieram akcjê trze¿wy poranek ,n wjedzie i na wylotówkach niech trzepi± pijaków ,æpunów i to s± potencjalni mordercy i tyle w temacie .

nikto_otkin
2016-11-18 13:17:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pomijaj±c ca³e zamieszanie z przepisami, powinni¶my mieæ otwarte ca³y czas drzwi do samochodu, bo przecie¿ mo¿emy w nim przewoziæ nielegalne towary, a jak nie mamy nic do ukrycia to ca³y czas powinien byæ otwarty do kontroli policyjnej. Tak samo z mieszkaniem, z firm± ba, nawet z dostêpem do konta w banku, bo przecie¿ ¿adnych nielegalnych operacji nie wykonujemy :) Wybacz ale Twoje argumenty s± idiotyczne.

wiking_tk
2016-11-15 20:34:08
Ocena: 5(glosow:7)-+
Kierowca debil, nie wina policjanta ¿e ustawa jest dziurawa.

fati65
2016-11-15 20:32:48
Ocena: 3(glosow:9)-+
Wpierdala loda podczas jazdy ? Chyba nie wolno tego w trakcie prowadzenia pojazdu . Pajac , powinien dostac z li¶cia w ryj . Pyskacz i tak wymiêk³ i dmuchn±³ . Bez tego zwineli by go i by³o by za utrudnianie kontroli skasowane .

roga82
2016-11-15 20:25:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
no co za idiota, sk±d siê takie pajace bior±. na si³ê próbuje graæ cwaniaka i tworzyæ sztuczne problemy.

mis777
2016-11-15 20:22:48
Ocena: -7(glosow:13)-+
policja nie mo¿e prewencyjnie ³apæ na dmuchanie jest to typowe upodlenie obywatela

mis777
2016-11-15 20:42:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
potencjalnie ka¿dy to z³odziej bandyta itp

robolov
2016-11-15 22:06:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
jest w tym co piszesz pewna logika, aczkolwiek techniki i dzia³ania operacyjne maj±ce na celu zatrzymanie przestêpcy s± bardzo ró¿ne. Inaczej "³apie siê" z³odzieja, a inaczej zabójcê, jeszcze inaczej dilera narkotyków itp. czasami stosujê siê prowokacjê, innym razem pracuje "pod przykrywk±" ;)... a jak najlepiej z³apaæ pijanego kierowcê zanim kogo¶ zabije? Zbadaæ go dopiero po fakcie? bo wtedy jest "podstawa"? ja na to patrzê w³a¶nie tak, ¿e jest to najlepsza znana technika prewencji w kwestii nietrze¼wych kierowców, dlatego zupe³nie nie czuje siê upodlony.

mis777
2016-11-16 18:07:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
robolov doskonale rozumiem tego typu akcje i jestem za tym aby zapobiegaæ ale je¶li jest to zgodne z prawem je¶li nie to mogê wykorzystaæ lukê powsta³± w przepisach aby udowodniæ jakie G£¡BY to prawo ustalaj± zapisuj±c jeden punkt a w drugim zaprzeczaj± swojemu s³owu itp.

jim_nl
2016-11-15 20:21:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Milicja szybko by go przekonala :)

E1000000
2016-11-15 20:13:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
dobr± minê ma gnojek je¶li czyta te kommenty, my¶li ¿e zab³ysn±³ i wszyscy za nim a tu zonk:D

hedonistka
2016-11-16 00:05:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie wiem czy do koñca ogladales fimlik, ale raczej nie, bo go¶ciu mowi cos ze du¿o ludzi bêdzie mu jechaæ przez to ze nie chcia³ dmuchnac

piotr_bzyk
2016-11-15 20:05:49
Ocena: -7(glosow:11)-+
¯a³o¶ni jeste¶cie. Skoro policja nie ma prawa kontrolowaæ kierowców alkomatem wed³ug w³asnego widzimisiê, dlaczego tak ochoczo chcecie dmuchaæ? Banda baranów, na ka¿dym kroku ³aduj± was od ty³u a wam siê to podoba

robolov
2016-11-15 21:46:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
sam jeste¶ ¿a³osny... dla mnie i jak widaæ w komentarzach dla wiêkszo¶ci, to nie problem otworzyæ szybê i dmuchn±æ, z racji tego, ¿e prowadzê tylko na trze¼wo, to trwa to kilka sekund, a we mnie pozostaje ¶wiadomo¶æ, ¿e dziêki takim akcjom udaje siê zatrzymaæ tysi±ce potencjalnych zabójców niewinnych ludzi. je¶li my¶lisz, ¿e by¶ cokolwiek wskóra³, poza zrobieniem z siebie debila oraz strat± czasu policjantów (bo twój siê nie liczy), to jeste¶ kompletnym debilem :)

piotr_bzyk
2016-11-16 19:34:09
Ocena: -5(glosow:5)-+
S³aby ten Twój wpis. Widocznie jeste¶ ciot± która lubi jak pluje mu siê na twarz. Po dmuchaniu masz jeszcze w nawyku mówiæ "dziêkujê PANIE w³adzo"? Przez ludzi takich jak Ty, uleg³ych i g³upich, ten kraj wygl±da tak jak wygl±da. Syf i burdel.

krisss78
2016-11-15 19:53:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Analiza psychologiczna; W szkole go uwazaja za intelektualiste, bo sie czesto zglasza i czesto zna odpowiedz, Jest dobrym graczem i duzo serfuje po internecie i w miedzy czasie zjada kanapeczki ktora mama podstawia pod komputerek. Rodzina go chwali bo ma osiagniecia w szkole i ciete riposty w komentazach. Kolegow ma malo i dosc specyficznych, kolezanki tez sa , ale one sa zainteresowane napewno nie nim. Poza tym to dziecko jeszcze nie mialo dziewczyny bo jego kwadratowe madrosci sa dretwe jak on na tym filmie, Policjant go juz dubluje w tym biegu , a ten kretyn dalej mysli ze ma racje.

simgal
2016-11-15 19:50:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
pierdzielony cwaniak bez pomys³u na ¿ycie - przez bezsensown± prowokacjê, zajêci niepotrzebnie funkcjusze nie mieli mo¿liwo¶ci wykluczyæ nietrze¼wego kieruj±cego, który potem móg³ kogo¶ zabiæ. zamiast wy³apywaæ bandytów to musz± siê u¿eraæ z pajacami.... ¿enuj±cy jest autor tego filmu

kawior735
2016-11-15 19:49:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
jeste¶ debilem!szkoda ¿e policjant wytrzyma³ i nie zgarn±³ cie do radiowozu!Ostrzyg³bym cie na spaniu wygl±dasz i zachowujesz siê jak debil.¯

Mangas2012
2016-11-15 19:42:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Loda masz na nosie co¶ wci±gn±³

duheniek
2016-11-15 19:36:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moja ¿ona powiedzia³a ¿eby¶ lepiej poszed³ do fryzjera ... :P

tawisia
2016-11-15 19:06:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
Niestety gimnazjalista nie nauczy³ siê czytaæ ze zrozumieniem, Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczeñstwem i porz±dkiem ruchu na drogach,kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale¿± do zadañ Policji. 2. Policjant, w zwi±zku z wykonywaniem czynno¶ci okre¶lonych w ust. 1, jest uprawniony do: 3) ¿±dania poddania siê przez kieruj±cego pojazdem lub przez inn± osobê, w stosunku do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, ¿e mog³a kierowaæ pojazdem, badaniu w celu ustalenia zawarto¶ci w organizmie alkoholu lub ¶rodka dzia³aj±cego podobnie do alkoholu; czyli policjant mo¿e za¿±daæ badania trze¼

roman2272
2016-11-15 20:09:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
A tzw. uzasadnione podejrzenie to w/g przepisów jakiekolwiek wykroczenie lub przestêpstwo a nie widzi mi siê policjanta .

dimon-k
2016-11-15 20:41:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
A¿ siê musia³em zalogowaæ ¿eby to napisaæ... Tak jak mówisz tawisia, ludzie chyba nie potrafi± czytaæ ze zrozumieniem. Tak samo ten je³op z filmiku jak i inni którzy to komentuj±. Kluczowym tutaj jest nie tylko "uzasadnione podejrzenie", ale i to co jest po przecinku, "¿e mog³a kierowaæ pojazdem"! Czyli jak bêdzie chcia³ zbadaæ kierowcê, to ma do tego PE£NE prawo, natomiast je¿eli samochód by³ prowadzony przez inn± osobê, i Policjant np. zobaczy³ przez tyln± szybê ¿e siê zamieniaj± miejscami z pasa¿erem, to mo¿e zbadaæ i pasa¿era - bo widzia³ ¿e samochód prowadzi³ w³a¶nie

nikto_otkin
2016-11-18 13:26:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
@dimon-k: to, ¿e widzia³ jest uzuasadnionym podejrzeniem. To teraz, ¿eby¶ zrozumia³ i niepotrzebnie potem nie obra¿a³ innych, scenka wygl±da³a by wtedy: "Dobry wieczór, zauwa¿y³em, ¿e zmieniacie siê pañstwo miejscami, mam podejrzenie, ¿e które¶ z was mog³o piæ - muszê wykonaæ kontrolê". Wystarczy, ¿eby walili takie formu³ki, to nie jest skomplikowane.

mazirek1
2016-11-15 18:57:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Maciek ty siê we¼ za siebie lepiej bo ci cycki ro¶n±

pjj76
2016-11-15 18:54:02
Ocena: 9(glosow:13)-+
Przepisy s± dziurawe, dobre. Dziurawy to by³ kondom jak go robili

polakko333
2016-11-15 18:45:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mo¿e jak debilowi nawalony kierowca zabije kogo¶ z najbli¿szych to go¶ciu zmieni zdanie.

kowalski111
2016-11-15 18:31:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
DEBIL ZA PIENI¡DZE TATUSIA !!!!!

Barszczu86
2016-11-15 18:27:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
Kolejny debil szukaj±cy sensacji.Ciekawe jakie filmiki bedzie kreci³ jak mu pijak w aucie kogos z rodziny zabije,wtedy bedzie "Gdzie by³a Policja?"Ja sie bardzo ciesze ,ze sa takie kontrole na drodze patrzac ilu Policja zatrzymuje nietrze¿wych kirowców.Niby jak maj± to inaczej robic pajacu?

pawelz87
2016-11-15 18:25:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
Szkoda ¿e go gazem nie potraktowali. PAJAC...

bialyB5
2016-11-15 18:20:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
art. 129, ust.2, pkt.3 UPRD wszystko w temacie

nikto_otkin
2016-11-18 13:32:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zosta³y wyczerpane wszystkie przes³anki wynikaj±ce z wy¿ej wymienionego artyku³u. Nie zosta³a zakomunikowana przed kontrol± "uzasadniona przyczyna", która zainicjowa³a kontrolê. Wystarczy³o, ¿eby po otwarciu okna powiedzia³: "Poczu³em od pana alkohol, wydaje mi siê, ¿e mo¿e byæ Pan pod wp³ywem - muszê wykonaæ kontrolê trze¼wo¶ci".

rafal22_22
2016-11-15 18:20:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
Za ryj i do gleby (to by uszanowa³ pracê Policji)

tornado098
2016-11-08 20:31:51
Ocena: 11(glosow:15)-+
kompletny debil marnuje czas i i piniadze podatników w tym czsie dokonano by kilka kontroli byc moze usunieto by z drogi napitego kierowce ale co debili nie brakuje

krystian94
2016-11-08 15:34:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Cyber2020
2016-11-08 13:24:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
pasazer w samochodzie a ty kolezko wcinasz? a wiesz ze nie wolno ani pic ani palic ani jesc w momencie gdy masz kogos w pojezdzie... podejzenie wystarcza zeby przebadac kazdego , jak cie kiedys potraci lub wjedzie w ciebie koles na 1 promilu a jechal prosto to bedziesz krzyczal gdzie policja. burak i tyle

willy1986
2016-11-08 13:12:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
piz*da do odstrza³u, w³a¶nie przez takich pajaców tworz± siê niepotrzebne korki przy kontroli

jan6055
2016-11-08 10:24:20
Ocena: 7(glosow:11)-+
kozaczek w autku tatusia - gnojek

damian.szefo
2016-11-08 09:25:40
Ocena: 12(glosow:16)-+
Za komuny by mu palami podstawê prawn± na dupie wy³o¿yli. Tempy baran na utrzymaniu rodziców. Chcia³ wyj¶æ na m±drzejszego a wyszed³ na debilia. Policjant powinien skierowaæ to na doodatkowe badania sprawdzaj±ce kwalifikacje. Dziurawy to ten go¶æ ma mózg. Têpy gwiazdor i bankowo peda³. Brawa dla policjanta.

kowal081277
2016-11-08 08:24:25
Ocena: 74(glosow:114)-+
pajacu w USA by¶ tak nie podskakiwa³ jeste¶ debilem na utrzymani rodziców i siê popisujesz

robokop
2016-11-08 07:57:10
Ocena: 8(glosow:12)-+
Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczeñstwem i porz±dkiem ruchu na drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale¿± do zadañ Policji. 2. Policjant, w zwi±zku z wykonywaniem czynno¶ci okre¶lonych w ust. 1, jest uprawniony do: 1) legitymowania uczestnika ruchu i wydawania mu wi±¿±cych poleceñ co do sposobu korzystania z drogi lub u¿ywania pojazdu; 2) sprawdzania dokumentów wymaganych w zwi±zku z kierowaniem pojazdem i jego u¿ywaniem, za¶wiadczenie, o którym mowa w art. 95a ust. 1 pkt 2, a tak¿e dokumentu stwierdzaj±cego zawarcie umowy obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci

Wasyl_84
2016-11-08 06:42:00
Ocena: 12(glosow:22)-+
co za pajac. Policja ma prawo kontrolowaæ trze¼wo¶æ kierowców. I samo badanie jest powodem do zatrzymania do kontroli. Wystarczy³o dmuchn±æ i jechaæ dalej bez ¿adnej zabawy, w "podstawy i wykroczenia".

Don_Fernando
2016-11-15 20:05:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
@Wasyl_84, Art. 129 ust. 2 pkt. 3: Policjant, w zwi±zku z wykonywaniem czynno¶ci okre¶lonych w ust. 1, jest uprawniony do ¿±dania poddania siê przez kieruj±cego pojazdem lub przez inn± osobê, W STOSUNKU DO KTÓREJ ISTNIEJE UZASADNIONE PODEJRZENIE, ¿e mog³a kierowaæ pojazdem, badaniu w celu ustalenia zawarto¶ci w organizmie alkoholu lub ¶rodka dzia³aj±cego podobnie do alkoholu. Funkcjonariusz, który zamierza zaaplikowaæ kierowcy takie badanie, winien w sposób jasny wskazaæ, jakie okoliczno¶ci wzbudzaj± u niego to podejrzenie. W tym przypadku, mimo pro¶by kierowcy, ¿adne uzasadnienie nie pad³o

kawalrafala
2016-11-15 20:51:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

dimon-k
2016-11-15 20:54:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Don_Fernando, Art. 129 ust. 2 pkt. 3: Policjant, w zwi±zku z wykonywaniem czynno¶ci okre¶lonych w ust. 1, jest uprawniony do ¿±dania poddania siê przez kieruj±cego pojazdem LUB PRZEZ INN¡ OSOBÊ, W STOSUNKU DO KTÓREJ ISTNIEJE UZASADNIONE PODEJRZENIE, ¯E MOG£A KIEROWAÆ POJAZDEM, badaniu w celu ustalenia zawarto¶ci w organizmie alkoholu lub ¶rodka dzia³aj±cego podobnie do alkoholu. A teraz wszyscy razem przeczytajmy ca³o¶æ, o co dok³adnie chodzi w tym zdaniu... Podejrzenia w stosunku do innej osoby, która mog³a potencjalnie prowadziæ samochód.

dimon-k
2016-11-15 20:57:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
@kawalrafala, Ju¿ my¶la³em ¿e to koniec spo³eczeñstwa, i ju¿ nikt nie potrafi czytaæ ze zrozumieniem. A¿ siê wkurzy³em... :D Pi±teczka dla Ciebie, trzymaj siê i mi³ego wieczoru jedyny cz³owieku który wiesz jak czytaæ. :)

Don_Fernando
2016-11-15 22:25:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
... uzasadnienie, ¿e jest pan pod wp³ywem alkoholu" w tym momencie nie ma racji bytu. Wiêc gdyby kierowca konsekwentnie odmawia³ poddaniu siê kontroli to policjant nie ma prawa mu nic zrobiæ. W przeciwnym razie wniosek do s±du o wykonywanie czynno¶ci s³u¿bowych niezgodnie z prawem.

Don_Fernando
2016-11-15 22:27:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
@rafalala, fakt, poda³em z³y artyku³. a ty bystrzak to wy³apa³a¶, brawo;p wiêc sprostowanie: Art. 308 § 1 KPK oraz Dz.U. z 2007 r. nr 70, poz. 473 ze zm., art. 47 wyra¼nie wskazuj±, ¿e zatrzymaæ pojazd do kontroli mo¿na jedynie w przypadku uzasadnionego podejrzenia pope³nienia przestêpstwa b±d¼ wykroczenia. Zatem je¶li funkcjonariusz nie jest w stanie podaæ przyczyny zatrzymania, to owe zatrzymanie jest niezgodne z prawem i kierowca ma prawo nie stosowaæ siê do jego poleceñ. To co dzieje siê po zatrzymaniu ju¿ nie ma znaczenia, wiêc t³umaczenie "nie chce siê pan poddaæ kontroli wiêc mam..
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Kiedy domagasz siê my¶lenia u rolnika...
  •  Kilka s³ów prawdy o potrzebach mê¿czyzn
  •  Bolesna prawda

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0