lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe kto wpoił im takie poglądy...
główna
Dodano: 09.01.2012, 03:12:17   przez: Psiapsiolek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(190)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
2012-01-09 10:05:44
Ocena: 33(glosow:47)-+
został sprowadzony w ciągu 24 godzin i uratował najpierw moje dziecko a potem inne dzieci. Wy się módlcie a ja będę wdzięczny WOŚP za życie mojego dziecka. Nawet jeśli Owsiak sobie z tego kupi 10 helikopterów to i tak są setki takich rodzin jak moja.

Natasza
2012-06-21 01:28:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nexus60
2012-06-10 21:18:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
dz8enne utrzymanie helikoptera to ok 10000zl!

harzyk1
2017-01-11 15:28:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pierdolisz. Chyba że latasz od rana do nocy.

nexus60
2012-06-10 20:55:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdybys mial troche pojecia,nie pialbys takich glupot.

nexus60
2012-06-10 20:41:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zaloze sie ze na karitas tez nigdy nie dales.

nexus60
2012-06-10 20:38:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rozumiem ze ty,jak ta mroweczka,nazbieralas tych informacji i sie z nami podzielisz.:)

pawelkofcio
2012-04-23 18:59:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
bedzie pokoleniem seniorów cała ta sekta zniknie.

pawelkofcio
2012-04-23 18:58:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli kler zacznie wspierać Nasze szpitale to też wrzuce jakąś kaske. Koleszko podaj swoje liczby ile bierzecie od tych biednych "zaciemnionych" ludzi. Sekta to wy a nie WOŚP. Owsiak nie nastawia ludzi źle na innych a kler?!!! Nie moge doczekac sie kiedy nasze pokolenie bedzie pokoleiem s

kudiq
2012-04-18 15:22:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jlx30
2012-04-15 12:43:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
cale te radio razem z mocherami bym podpalil chetnie. ale coz za gnuj isc do pierdla to glupota a owsiakowi oddam ostatnia zlotowke a klerom nawet grosza to banda zlodzieji i klamcow a sam rydzyk wozi sie maybachem

Mrowcia2011
2012-04-15 09:31:36
Ocena: -7(glosow:7)-+
Nie sikajcie tak za tym Owsiakiem, znalazł sposób żeby się na was wzbogacić a wy jak jakieś matoły stajecie w jego obronie, bierzcie najpierw trochę informacji a później tak namiętnie minusujcie wszystkich którzy piszą prawdę.

ochujkurwa
2012-04-15 09:22:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zetzon
2012-04-14 18:38:31
Ocena: -4(glosow:6)-+
haha sram na owsika :D robi raz w roku ściepę i potem żyje jak król a debile mu płacicie.. haha ..uratuje kogoś i święty.. a caritas codziennie ratuje i inne organizacje.. ja też nie dałem na rumuna i nie dam.. i nawet na woodstoku mu cisną :D młodzież jeździ akurat OK tam.. ale owsik to rumun jest

Mrowcia2011
2012-04-15 09:28:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
W pełni się zgadzam, raz w roku wszyscy robią zbiórkę żeby Owsiak mógł żyć jak pączek w maśle przez cały rok.

ATQrulezz
2012-04-15 12:20:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
sram na caritas.banda zlodziei w sutannach ktorzy tak samo dorabiaja sie jak owsiak na tejze dzialalnosci.Roznica? Oni robia to uzywajac krzyza!!Co z tego ze uratuje?dla mnie nawet jak uratuje jedne dziecko to jest cos wart.puknij sie w glowke i sam zbierz info na temat dzialalnosci caritasu moherze

wilokna.86
2012-04-14 11:43:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wolę dać 100 zł Owsiakowi niż złotówkę klerowi...

pepik83
2012-04-13 22:45:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
W tym radiu to same pedały co oni pomagają oprócz RYDZYKOWI I INNEJ CHOŁOCIE moje dziecko leżało w inkubatorze przez pare dni było ono kupione przez WIELKA ORKIESTRE SWIATECZNEJ POMOCY

fasola178
2012-04-13 21:15:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

F-22
2012-04-13 11:47:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zal im bo Kosciół nic nie dostaje hehehe

masel063
2012-04-13 09:33:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
A tak na marginesie to ile zarabia się średnio w NFZ???? Orkiestra i tak będzie grała do końca świata i jeden dzień dłużej!!!

Vangog
2012-04-12 21:21:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LadyyPunkk
2012-04-11 22:09:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

taczkagnoju
2012-04-11 20:40:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
kościół sam się niszczy !!! i dzięki Bogu za to!!!

monia093
2012-04-11 16:53:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
To jest czysta hipokryzja!!Taak najlepiej to wrzucić na "ofiarę" dla kościółka żeby ksiądz miał nową limuzynę. Jaka deprawacja młodzieży? Jak Ci ludzie mogą wypowiadać się o Przystanku Woodstock? Wcale tam tak nie jest!! A teraz czekamy aż książulek wykaże dochody Rydzyka!!

turek92xdlol
2012-04-11 15:11:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TimHelper
2012-04-11 12:57:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
uacja kościoła młodzi ludzie nie będą do niego chodzić i wierzyć, bo skoro na tym ma się ona opierać, to ja dziękuję. Opodatkować kościół. Zabrać im majątki i rozdać chorym i ubogim. A ksiądz niech będzie osobą bez pensji, w końcu poświęca się Bogu. Gdzie asceza?

zetzon
2012-04-14 18:55:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
a co będzie jadł? i za co? za co świątynia? ma być karton czy świątynia pomyśl? pozwól że będą się wypowiadać Ci co faktycznie dają na tą tacę (jak mają) ob jak mam to dam a że teraz sam potrzebuję.. to nie daję.. ale jak miałem hajs to dawałem po dychu :D a wtedy papierosy nie kosztowały dychy..

TimHelper
2012-04-11 12:55:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kościół ma tyle majątków ziemskich... otrzymanych od ludzi, nie płacą za to podatku. Ponadto wciąż starsze osoby przepisują na Rydzyka swoje domy, majątki. To radio to propaganda. Cały kościół to instytucja do zarabiania pieniędzy. Skoro Bóg jest wszędzie to usunąć cały kler. Przez to jak wygląda sy

kerw
2012-04-11 10:23:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zastanówcie się wszyscy którzy tak zaciekle bronicie WOSP, dlaczego ona nie pomaga prywatnym dzieciom, a jedynie zaopatruje szpitale w sprzęt na który pieniądze powinny być z NFZ. Wielka medialna akcja odciążą budżet, który może być wykorzystany na płace i nagrody dla urzędasów. Brawo Owsiak :P

zetzon
2012-04-14 19:00:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
zajebisty przekręt poprostu ..ale widzisz oni są zaślepieni totalnie zagubieni kontrolowani i przewidywalni.. brawo nie tyle owsiak co brawo Ci co za nim stoją i liczą zera

Seboc17
2012-04-11 02:31:31
Ocena: 5(glosow:5)-+
O ja pier*dolę co za moherowy gang. Wypowiadają się o min. o Woodstock'u czym całkowicie nie mają pojęcia i nigdy na nim nie byli. W ogóle z kąt takie wpojone jakieś regułki, poglądy. Grubo grubo skan bani leci, aż spawy się jarają od słuchania radyjka M

myjestesmytu
2012-04-10 23:31:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
pamiętajcie 1% dla owsiaka ;D

monika1709
2012-04-10 23:29:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
A księża to co tacy czyści ,ciekawe czy sami się rozliczają tak jak powinni bez zadnych sciem, chyba nie bo mysle ze maja wiecej niz 2500zl na miesiac. Ksiedzu raczej na dowod osobisty nie dadza 20000tys na samochod wiec skad ma kasę? od mocherow. A owsiak niech bierze napewo ma mniej z tego niz kos

zboj75
2012-04-10 23:12:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
no ro się dorobili 2,5 tysia BRUTTO na miecha to ok 1400zł na rękę biznes jak cholera a teraz gdzie jest sprawozdanie z fundacji RYDZA ZŁODZIEJA? porównamy kto bierze więcej na "łapę"

markut1
2012-04-10 22:41:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale jaja... Więc życzę wszystkim tym co się wypowiadali, żeby w nagłej potrzebie przyjechała do nich karetka z serduszkiem Owsiaka i wtedy też aby mieli tyle samozaparcia i powiedzie, że nią nie jadą bo Owsiak jest Beeee. Polska(PiS-owska) hipokryzja nie zna granic. Amen

AquaShine
2012-04-10 22:17:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rydzyka, tych jego popleczników i te jego wierne barany co to beczą jak i on należałoby zamknąć w zakładzie da obłąkanych bo całkowicie normalni to oni nie są. Rydzyk przedstawiciel Polskiego kapłaństwa,a na zakrystii dyma w du** jakiegoś dzieciaka, ale dawajcie mu kase dawajcie bo ma dup*** bez dna

metiu6
2012-04-10 21:29:47
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kobieto rozlicz ty w pierwszej kolejności kościół ,a potem rozliczaj Owsiaka , co za ciemnogród !!!

dm16
2012-04-10 21:24:12
Ocena: 8(glosow:10)-+
dajcie na rydzyka on bardziej pomoże charytatywnie sobie kupując helikopter

vl_lucky
2012-04-10 21:23:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dm16
2012-04-10 21:09:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
WOŚP robi to co powinien NFZ ... przykre ...

tygrysP
2012-04-10 18:13:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kilka zł wrzucę bo jednak coś pomaga ale dla uczciwości powinno głośno się mówić że część pieniędzy idzie na Przystanek Woodstock co moim zdaniem jest sprzeczne z ideologią tej zbiórki.

Phizo
2012-04-10 16:28:47
Ocena: -9(glosow:13)-+
Fakty nie kłamią 35% kasy jaką dacie WOŚP idzie na ich własne konta, a w Caritas'ie tylko 5% wybór należy do was.

maniakgier15
2012-04-10 15:15:56
Ocena: -16(glosow:20)-+
Owsiak to zlodziej nie dawac mu kasy!!

bidekpz
2012-04-10 12:47:39
Ocena: 13(glosow:15)-+
''Fundacja Zła'', ''Sekta Diabła'' o matko czy tym moherom się w dupach poprzewracało 1

spartanin77
2012-04-10 12:33:58
Ocena: 6(glosow:10)-+
a ja mam jedno pytanie! kto wiecej ludzi wymordowal w imie ekspansji idei. WOSP,czy moze sekta wiary rzymsko katolickiej?

yggdrasil
2012-04-10 11:17:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
@rozjebsystem: oczywiste jest, że ludzie, którzy się tym zajmują muszą coś zarabiać. Człowiek musi mieć źródlo utrzymania. Grunt, że szpitale dostają sprzęt. Rydzyka, jak i wielu innych Polaków boli, że ktoś ma kasę.

yggdrasil
2012-04-10 11:19:37
Ocena: 6(glosow:10)-+
My, którzy dajemy kasę na WOŚP, dajemy ja na sprzęt i wynagrodzenie dla osób zajmujących się całym przedsięwzięciem. Wbrew pozorom, to są czynności, które wymagają bardzo wielu działań. Nie mam nic przeciwko temu, że dostają wynagrodzenie za swoja pracę.

laura1991201991
2012-04-10 10:46:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

smolisty
2012-04-10 10:36:24
Ocena: 10(glosow:12)-+
Moje dziecko też żyje dzięki sprzętowi zakupionemu przez WOSP! Bywałem w kościele i na woodstoku. Na przystanku nie ma takiej agresji jak wśród chrześcijan!

acidbike
2012-04-10 10:34:30
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

solar
2012-04-10 10:18:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
masz rację chłopie... a koleś, który mieszkał z babką musi szukać chaty, bo babcia nabrała kredytów, wpłaciła kasę do "radioma w ryja" i komornik zajął mieszkanie za długi babce... tak Rydzyk otumania moherów...

ferdal
2012-04-10 09:58:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
Owsiak i cała WOŚP pracują nonprofit,gość ma dużą firmę przewozową i nie musi dorabiać się tak jak kuriewni na fundacji.

baph_omet
2012-04-10 09:55:55
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jak zawsze boli ich że pieniądze te nie wpadły w ich brudne łapy. Dla nich nie jest ważne, że setki, jak nie więcej dzieci żyje dzięki pomocy orkiestry, tylko pieniądze i nic więcej.

baph_omet
2012-04-10 10:04:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dodam jeszcze że tylko czytając komentarze co poniektórych użytkowników o tym jak uratowane zostały ich dzieci, wręcz motywują do tego by pomagać i brać udział w tej corocznej imprezie. Jeżeli choć jedno dziecko zostało uratowane to warto, a są ich tysiące jak nie więcej.

ferdal
2012-04-10 10:06:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jest i drugi powód jak dla mnie bo to wqrwia kuriewnych.

baph_omet
2012-04-10 10:13:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
ferdal - masz rację, ale dla mnie oni nie istnieją, bo to tylko banda zawziętych i zawistnych ludzi. Chamstwo, materializm i nienawiść to są cechy większości katoli, tylko gdzie jest te nadstawianie drugiego policzka? Jedno głoszą, a co innego robią, jak zawsze. Obłuda i fałsz.

pioplo1
2012-04-10 09:03:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukasslol
2012-04-10 03:26:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
I dodam jeszcze że jestem katolikiem.

lukasslol
2012-04-10 03:01:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
nawet szkoda to komentować wypowiedzi tych biednych ludzi, bo tylko tak ich można nazwać. Co wam szkodzi p.Owsiak.Jeśli macie wątpliwości to może zorganizujcie komisyjną pielgrzymkę po szpitalach do których został ufundowany sprzęt.A może podyskutujcie o molestowaniu i pedofilii wśród księży??

fawkulce
2012-04-10 02:16:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Walka o babcine emerytury. Wiadomo, że im mniej na WOŚP, tym więcej dla RM. Na OIOM-ach praktycznie każda aparatura ma czerwone serducho WOŚP. Jestem za tym, by RM zostało pozwane za namawianie do szerzenia nienawiści.

a1b1c1
2012-04-10 01:17:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tak się zastanawiam... Gdzie w wierze Katolickiej jest napisane "Nienawidź bliźniego swego" Radio Maryja na pewno nie jest radiem Katolickim ;).

internautka23
2012-04-10 00:47:36
Ocena: 6(glosow:10)-+
Dzięki WOŚP moje dziecko mogło mieć przebadany słuch, mogło mieć przebadane serduszko. Zastanawiam się co RM w ogóle wyprawia. Oni zniechęcają mohery do dawania pieniążków na WOŚP, ale tylko dlatego, żeby moherki dawały pieniądze Kościołowi.

sleptik87
2012-04-09 23:58:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
Maybach i wszystko jasne.

kocham_cie_flea
2012-04-09 23:42:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
zapraszam sluchaczy radia maryja na woodstock oraz zachecam do zapoznania sie z historia festiwalu, w celu zweryfikowania swojego zdania na ten temat, bo pierdoly jakie tu slyszalem sa nieziemskie... Siema! krzysiek!

frelex12
2012-04-09 23:15:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Owsiak to święty człowiek,nie jednemu dziecku uratował życię,wspomógł szpitale,dobra dusza,a kościołowi już w ogóle nie daje na "ofiare".Zawsze dam na chore bardziej potrzebujące... , a z tym rydzykiem i moherami wy.............ć !!!

LizaczCipek
2012-04-09 23:05:24
Ocena: 8(glosow:12)-+
szkoda gadać - powinni zamknac to rydzyjko w cholere

usion
2012-04-09 23:03:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
czemu on ma taki niewieści głos, lekko spedalony?

takapl
2012-04-09 22:13:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
A kim Ty kur*a jesteś... Owsiak nie jest krystalicznie czystym czlowiekiem, ale uratował nie jedno dzieciątko. Na swojej stronie pisze ile pieniędzy przeznacza na pomoc , a ile na swoje potrzeby (reklamy, utrzymanie itp). Gdybyśmy liczyli na NFZ, nasze dzieci mogły być głuche do 4 roku życia.

projszczok
2012-04-09 22:07:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
Pan wypowiadający się w 5 min 10 sec nagrania ma coś nie tak z głową. Obwinia Owsiaka za to, że karetka którą kupił (Owsiak) nie przyjechała do wezwania... gratuluję inteligencji... aż szkoda mi słów na komentowanie takich ludzi, niestety

ledzik30
2012-04-09 21:54:58
Ocena: 4(glosow:6)-+
moj syn sie urodził 2 mies za szybko w poznaniu kazdy sprzet z ktorego korzystał był kupiny przez orkiestre mowcie co chcecie ale gdyby nie Owsiak to pewnie bym synka nie mial a pierdo..... w RM to jest załosne ile to radio dalo na zycie dziecka???????????

kiosk
2012-04-09 21:42:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
No to jakis moher dorwal sie do mojego komentu,ale i tak nie zmienie zdania STAS DLA ZOLNIRZY RYDZYKA!!!

kiosk
2012-04-09 21:33:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Caliente85
2012-04-09 21:30:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dobrze wiedzieć,że użytkownicy wiochy mają swoje własne zdania na takie tematy :)

grog
2012-04-09 21:24:27
Ocena: 14(glosow:18)-+
gdyby Owsiak nosil sutanne juz dawno okrzyknietoby go swietym!

lucifer81
2012-04-09 21:14:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2012-04-09 20:58:58
Ocena: 6(glosow:10)-+
Na samą religię w szkołach idzie z naszych podatków ponad miliard zł. choć czarne knury obiecywały, że będą jej nauczać ZA DARMO!

portky
2012-04-09 20:53:08
Ocena: 9(glosow:13)-+
A ja tyle pieniędzy dałem na WOŚP :/ O jutra daję na radio maryja, przecież ojciec dyrektor lepiej wykorzysta te pieniądze. (niech żyje ciemnogród)

tashunkewitko
2012-04-09 20:52:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Sk..wysyny moherowe!

burakza2zl
2012-04-09 20:36:01
Ocena: 13(glosow:15)-+
Byłem z dzieckiem na badaniu w szpitalu. Inkubatory - naklejka WOŚP, respiratory - WOŚP, strzykawki - WOŚP. Ja nic nie mam do Owsiaka, ja chcę tylko wiedzieć, na co k..wa idą moje podatki!!???

unity
2012-04-09 20:31:35
Ocena: 11(glosow:13)-+
a moze tak wyliczyc wszystkie koszty,dochody i takie tam inne Ojca Rydzyka i ile on zrobł dla dzieci ile sfinansiował badań ile kupił sprzętu do szpitali jesli komus nie pasi co robi Owsiak moze sam cos od siebie zrobi i pokaze jak mozna wpłynac pozytywnie na innych a nie wiecznie marudzić

SnakeVG
2012-04-09 20:31:02
Ocena: 12(glosow:16)-+
Rydzyki - a pamiętacie zbiórkę na stocznię? Gdzie rozliczenie, złodzieje?

fargotex
2012-04-09 20:24:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na TVN 24 puszczają czasami taki spot " bez komentarza"

maniek1885
2012-04-09 20:01:32
Ocena: -15(glosow:25)-+
nawet tego nie słuchałem bo mi się po prostu nie chce, ale wiem jedno: wierzyć owsiakowi to tak jak wierzyć tuskowi. Może i kupił trochę sprzętu, bo wiadome że wszystkiego ukraść nie może ale wiadome jest że mógłby go kupić kilka albo i kilkanaście razy więcej za te pieniądze.

tomekk84
2012-04-09 22:07:49
Ocena: 6(glosow:8)-+
Może i mądrze mówisz, jednak popatrz na wypowiedzi innych osób, którym pomógł sprzęt zakupiony dzięki WOŚP. Może kiedyś zdaży się, że będziesz potrzebował pomocy i wtedy nie pójdziesz do kościoła tylko do szpitala gdzie może do ratowania twojego tyłka zostanie użyty sprzęt z WOŚP. Odnośnie Owsiaka t

Darcy
2012-04-09 19:56:26
Ocena: 9(glosow:15)-+
Bla bla bla, to sobie nie płaćcie mohery. Ja Owsiakowi dam. Kościołowi nigdy.

wacio70
2012-04-09 18:56:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
tego przecież nie trzeba komentować....

NarodneDivadlo
2012-04-09 18:40:32
Ocena: 11(glosow:15)-+
Szkoda, że nie przedstawili sprawozdania majątkowego Ojca Rydzyka. Owsiak uratował tyle dzieci, a Rydzyk? On tylko okrada biedne moherowe babcie które go zahipnotyzowane słuchają.

tazziqi
2012-04-09 18:38:43
Ocena: 7(glosow:17)-+
Maryja kurva nie była wiatropylna.Mógłbym napisać,że gardzę tymi ludźmi,lecz nie,jest mi ich po prostu żal.Gardzę facetami w czarnych spódniczkach,którzy świadomie i dość skutecznie potrafią manipulować ludźmi,a to wszystka w imię Boga.1.Rozliczenia WOŚP można znaleźć w sieci.2.Woddstock w

tazziqi
2012-04-09 18:40:25
Ocena: 12(glosow:16)-+
porównaniu z walką o krzyż,zachowaniem moherów to mały pikuś.Nie wiem skąd ci ludzie czerpią takie informacje,zapewne z mszy św.Niech lepiej sprawdzą co ich wnuczki robią w dyskotekach.3.Nie rozumiem jak radio które złamało wszystkie przepisy etyczne może dalej funkcjonować.

tazziqi
2012-04-09 18:41:46
Ocena: 3(glosow:9)-+
4.Zastanawiające jest dlaczego publicznie nie podają informacjo o kosztach finansowania kościoła.Koliński nieraz przedstawiał dane,lecz KK potrafił wyłącznie nabrać wody w usta.5.KK szkodzi wierze i przede wszystkim ludziom,w szczególności katolikom. Trudno o większą hipokryzję.

rozjebsystem
2012-04-09 18:33:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
-Wszystkie potrzebne maszyny do szpitali z jednej akcji! On ma z tego TYLE, że żyć nie umierać. !

rozjebsystem
2012-04-09 18:29:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie wpadajmy ze skrajności w skrajność! Rydzyk nie jest całym kościołem i nie reprezentuje naszej wiary! Owsiak nie jest Bogiem! Pomaga tylko dlatego, że ma z tego duuużo więcej korzyści niż myślicie! Poczytajcie o tym w internecie, w gazetach, posłuchajcie w mediach a potem zacznijcie się wypowia

rozjebsystem
2012-04-09 18:32:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
kontynuując : Wypowiadające się osoby mają rację! Nie popieram Radia Maryja mimo, że jestem człowiekiem wierzącym, ale posłuchajcie tego co mówią Ci ludzie! Większość z nich ma 100% rację! Gdyby Owsiak nie brał kasy dla siebie i nie wydawał na "światełko do nieba" zakupiłby wszystkie potrz

tazziqi
2012-04-09 18:58:41
Ocena: 5(glosow:9)-+
Owsiak robi bardzo dużo,jeśli przeszkadza to Tobie zawsze możesz stać się przykładem i pokazać swój altruizm.Zarzucasz mu,że wydaje pieniądze na"światełko do nieba"?Wybacz ale obowiązkiem państwa jest utrzymanie szpitali, WOŚP ratuje nieudolną służbę zdrowia.

tazziqi
2012-04-09 18:59:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
Jeśli potrafisz wyłącznie narzekać lepiej zamilcz,i zmień gazety które nie służą Ci. Myślę,że najlepszym dowodem na prawdziwe intencje WOŚP,są ludzie którym sprzęt zakupiony przez Owsiaka uratował życia.Bluźnisz.Nie każdym rządzi pieniądz,są jeszcze ludzie z odrobiną dobroci.

tazziqi
2012-04-09 19:00:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
Osoby które doszukują się drugiego dna,dobroci nie posiadają,a obchodzi ich wyłącznie swoje dobro własne,dobro materialne,chciwość która zawładnęła nimi.Nie świadczy to zbyt dobrze o Tobie.

tatul62
2012-04-09 18:21:11
Ocena: 9(glosow:13)-+
W pierwszych latach dizałalności WOŚP kościół nazywał to "diabelskim zauroczeniem", miał i ma wielki żal, że tak ogromne sumy omijająch ich wiecznie zachłanne kabzy. A może ktoś publicznie rozliczy Caritas, bo firma Rydzyk Spółka z o.o. jest nietykalna.

daro83r
2012-04-09 18:13:31
Ocena: 8(glosow:10)-+
Oni przynajmniej pomagają i kupują sprzęt a Rydzyk zgarnia dla siebie!

cfaniaczek3000
2012-04-09 18:11:57
Ocena: -1(glosow:15)-+
BENTLEY RYDZYKA 2 000 000 zł. :D

kaczan
2012-04-09 18:07:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
Oszołomy. Boli ich, bo ludzie dają na chore dzieci, a nie na tacę brzuchatemu proboszczowi...

crazybread
2012-04-09 17:57:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
tym wszystkim moherom jest glupio ze sami nie wpadli na pomysl takiej orkiestry, a teraz zal dupy stare zciska. Oni wysylaja na ksiedza dyrektora ktury okrazony jest skinami i jezdzi bentlejem. No on napewno sie rozlicza.

lucy123
2012-04-09 17:54:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie słuchajcie sugestii innych. Niech każdy kieruje się swoim sumieniem i rozsądkiem. I robi wszystko zgodnie z sobą. Im bardziej ktoś namawia do swojego, tym bardziej to śmierdzi.

michalipati
2012-04-09 17:53:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
rydz bierze wszystko w kieszen i maybachem sie wozi a Owsiak wszystko zalatwi. a rydzyk na jaki dobroczynny cel kiedykolwiek dal...... mochery w du.. jeb....

gregor2583
2012-04-09 17:46:11
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bóg i wiara tak, kościół i ksieża nie

sedziadread
2012-04-09 17:45:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czubek13131
2012-04-09 17:21:09
Ocena: 7(glosow:9)-+
Wg. mnie, to RM nie boli to, że pieniądze te są "źle" wydawane, lecz to, że nie są przez nich wydawane. WOŚP jest swego rodzaju konkurencją dla RM, a jak wiadomo, z konkurencją się walczy...

scrabu
2012-04-09 16:32:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak chcą rozliczać innych to niech najpierw się zgodzą żeby ich opodatkować

yggdrasil
2012-04-09 17:10:20
Ocena: 7(glosow:11)-+
zgodzą? a po co ich o zgodę pytać?? Ciebie ktos pytał? chyba nie. Nic tak nie podnosi mi ciśnienia jak rydzyk i przyjaciele i polska scena polityczna.

GarfieldLasagne
2012-04-09 15:52:45
Ocena: 9(glosow:11)-+
Hahah.. jest chyba ze 100 filmików jak to wielce kościół neguje Owsiaka. Ciekawa jestem ile kościół zrobił dla potrzebujących. No dobra, jakoś tam "duchowo" wspiera ludzi. I czasem biedniejszych. Znam osoboście dzieci, które żyją dzięki Owsiakowi. Nie znam nikogo, kto żyje dzięki Rydzykowi

MagicalFire
2012-04-09 15:29:04
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bartiiii
2012-04-09 15:11:28
Ocena: 8(glosow:10)-+
odwalić sie od woodstock'u!!! stare babcie nie były tam to niech sie nie wypowiadają negatywnie na ten temat! widziały tylko idiotyczny film propagujący tą imprezę i myślą że wiedzą wszystko o to g***o prawda! tam trzeba być.

GarfieldLasagne
2012-04-09 16:01:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
zgadzam się, jestem za. Byłam 3 razy i mogę stwiedzić, że w lepszym miejscu na świecie, z lepszą atmosferą i ogólnym otoczeniem nie byłam. Woodstock \m/!!!!

midgarzulum
2012-04-09 14:35:49
Ocena: -5(glosow:5)-+
jestem w najnudniejszej części wiochy ;/

WD-40
2012-04-09 14:34:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
a pokarzcie jak się rozlicza radio maryja

Tensor
2012-04-09 14:31:35
Ocena: 13(glosow:19)-+
Wolę wrzucić symboliczną złotówkę do pojemnika z serduszkiem niż na tacę dać. Tym ku*wom w kościołach nic nie dam.

xNelx
2012-04-09 14:18:17
Ocena: 0(glosow:10)-+
Szczerze mam już tego dosyć . Po co wy to tu wrzucacie ? Wiem ,że niektórzy mają pompe z tego jak nie wiem ale mnie już się rzygać chce jak tego słucham . Niektórzy myślą że oswiak dobrze robi niektórzy nie ale to już ich sprawa . To jest po prostu głupie ze strony tego kto to tutaj udostępnia -.- M

arturek77
2012-04-09 14:08:27
Ocena: 16(glosow:20)-+
uwaga jestem wierzący bardzo ale moje zdanie jest takie że radio maryja to sekta ,biedni ci ludzie co słuchają tego i wieżą w to co im mówią na temat np. owsiaka ja wiem jedno że jak ide do szpitala i widze na spsęcie szpitalnym serduszko WOSP to dziękuje bogu za owsiaka ,i czekam na serduszka CARIT

Natasza
2012-04-09 14:01:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marcin171
2012-04-09 13:21:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
a to jest jego córka-bo tak do niego ojcze

jabi301
2012-04-09 13:20:32
Ocena: 5(glosow:11)-+
czarna mafia, nienawidzę tych złodziei w sutannach.

Sensualna
2012-04-09 13:11:00
Ocena: -15(glosow:23)-+
tez nie place owsiakowi bo zlamas w uj kasy bierze z akcji :)

aleubaw
2012-04-09 16:00:37
Ocena: 8(glosow:12)-+
A złamas Rydzyk ani grosza, nie? Tylko, ze Owsiak ratuje życie dzieciom, a kogo uratowało R.Maryja?

abs456
2012-04-09 13:08:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Hahaha o co chodzi z tą karetką :)

margolcia73
2012-04-09 13:14:45
Ocena: 9(glosow:11)-+
a chyba o to ,ze Owsiak dysponuje do kogo ona później ma pojechać i jak dzwoni ktoś z RR Maryja to Jurek nie pozwala jechać;))

zombic
2012-04-09 13:07:47
Ocena: 12(glosow:14)-+
No musze sie zgodzic "to bardzo zla fundacja jest" bo zamiast na WOSP to powinni ludzie na radyjko dac pieniadze i bylaby gitarka, a nie na jakies tam chore dzieci.

adidasgroup
2012-04-09 12:53:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
nie lepiej dac rydzykowi! w calej polsce jest akcja WOSP wiec co dziwnego w tym ze trzeba zaplacic za prad ludzi i tak dalej.... ktos w koncu tez dziala tam. A "moherom" zal ze na kosciol nie zostalo dane.... co za brednie!

saviola1
2012-04-09 12:51:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
jak to kto Rydzyk od i cała historyjka, tak się składa ze mam na to odpowiedz u siebie P. Jurka Owsiaka i powiem tak że każda Wasza krytyka tutaj ie umywa się do tego jak celnie pocisnął Rydzykowi i w dodatku ma pełna racje, bo co Rydzyk zrobił dobrego? NIC!

Luzikowo
2012-04-09 12:45:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jak można chodzić do kościoła słuchajac takich bredni....Na kolanach z Gdańska do Częstochowy...

saviola1
2012-04-09 12:56:12
Ocena: 5(glosow:17)-+
A co Ty tak naprawdę wiesz o Kościele? I Kościół jako wspólnota piszemy przez "K" a nie "k" - tak na marginesie. Powiedz mi co ma Rydzyk wspólnego z Częstochową? To najświętsze miejsce dla Katolików w Polsce, natomiast Rydzyk tworzy coś jakby własny "kościół".

Luzikowo
2012-04-10 13:57:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
co ja wiem o kościele, przez ten rok mam więcej doczynienia niż nie jedna babka... 1. dlaczego ksiądz czyta ile kto dał łącznie z nazwiskiem na tace, kwiaty, zbiórka dla księdza na wyjezdzie. 2.dlaczego wpajają ludziom głupoty pd. ekskomuniką jest używanie każdego srodka antykoncepcyjnego :E 3.

Luzikowo
2012-04-10 14:00:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
dlaczego mówią ze invitro ma 3ch ojców lekarza, dawce, o ojca który chce wychować, po kolejne nie interesuje mnie jak się piszę i dla mnie kościół zewsze będzie pisany tak, dlaczego mam płacic za ślub 1000pln, pogrzeb co łaska nie mniej niz 700, chrzest 800 itd.... TO WIEM KOŚCIELE

Luzikowo
2012-04-10 14:06:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
to jeszcze mi powiedz co ma wspólnota kościelna ala radio wspólnego z Bogiem? Właśnie odsyłam do naświedszego miejsca bo dla mnie również takim jest, może się nawrócą tą właściwą strone...Dlaczego góra - Watykan nie zajmie się nim?

dj_stefan
2012-04-09 12:44:35
Ocena: 14(glosow:20)-+
SŁUCHACZE RADIA MARYJA TO NAJGŁUPSZY MOTŁOCH TEGO ŚMIESZNEGO NARODU!

hrymr
2012-04-09 12:53:30
Ocena: -13(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Yoda
2012-04-09 18:22:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
@hrymr - a co? Słuchasz?

Luzikowo
2012-04-09 12:43:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
zamiast na majbaha rydzyka niech babki wpłacają na konta szpitali dziecięcych i będzie git....Jestem za Orkiestrą bardziej niż za kościołem, wierze w Boga ale nie w kościół!!!!

the.waves.of.time
2012-04-09 12:39:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale mi to podnosi ciśnienie...

bartez87
2012-04-09 12:36:27
Ocena: 4(glosow:12)-+
jestem wiezacy ale jak slucham tych baranow to jestem za tym zeby caly watykan spalic razem z tymi pedalami i jezeli chodzi o radio maryja to juz dawno powinien ktos to spalic a dla rydzyka to Euthanasia powinni zalegalizowac

Baron_Sanedi
2012-04-09 12:33:17
Ocena: 5(glosow:11)-+
Padio ma w ryja!!! Ale ten ksiądz ma pedalski głos!!

Baron_Sanedi
2012-04-09 12:37:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
*Radio ma w ryja!!

wieslav
2012-04-09 13:20:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Większość księży to pedały albo pedofile więc to normalne, że ma taki głos heh..

anemik123
2012-04-09 12:20:58
Ocena: 8(glosow:12)-+
PO pierwsze to wosp sprawdzał nik, są opodatkowani,zycie dzieci jest wazniejsze niz torunski złodziej wole dac dla dzieci niz dla kiecaków.Oddaj 52 banki ze stoczni,opodatkowac kler i postawic do pionu.

margolcia73
2012-04-09 12:16:03
Ocena: 3(glosow:9)-+
" ...owsiak kupił karetkę a później ta karetka nie przyjechała jak rodzina dzwoniła..." nie do wiary, że są tacy głupi ludzie.

Shane333
2012-04-09 12:08:51
Ocena: 9(glosow:11)-+
Na przystanku Woodstock każdy może się pokazać, nie musi się ukrywać ze swoim życiem, innością itp tak jak żyjąc w miasteczkach gdzie nie toleruje się czegoś co odbiega od standardów. Ludzie powinni być bardziej tolerancyjni, w końcu nie każdy lubi się bawić na festynach przy piosenkach religijnych.

ssij_mi_jaja
2012-04-09 11:45:30
Ocena: 16(glosow:22)-+
OPODATKOWAĆ KOŚCIOŁY !!!

netany
2012-04-09 14:39:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przecież są opodatkowani odgórnie, poprzez kurię. Większość kościołów prowincjonalnych robi po prostu swoje, problem tkwi w tej wyższej hierarchii.

antypedal
2012-04-09 11:43:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

winneraigor
2012-04-09 11:41:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
mocherki boże które gładzą grzechy świata .....................

air_jordan_show
2012-04-09 11:39:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
dlaczego w polsce mamy takie zacofanie ? jakieś wiary katolickie (wymyślone przez kogoś bzdury), jakiś jarek kaczyński z pisu, kolejne gówno trwam-kiedy te zacofane pokolenie wymrze ?

lekarz62
2012-04-09 11:38:19
Ocena: 9(glosow:15)-+
Tylko on się ze wszystkiego rozlicza a rydzyk z niczego.

szymek1985
2012-04-09 11:38:10
Ocena: 3(glosow:13)-+
najpierw niech swoje dochody ujawnią a potem liczą cudze pieniądze łatwo się pomądrzyć jak ma sie wszystko za friko

air_jordan_show
2012-04-09 11:31:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

opiekuneczka21
2012-04-09 11:14:51
Ocena: 11(glosow:15)-+
Radio Maryja boi się że kasa zamiast im to na WOŚP pójdzie, kasa kościołowi ucieka dlatego negują pomoc a sami d..nie ruszą by pomóc ja jestem ciekawa co oni osiągneli, komu oni pomogli oczywiście poza nową bryką dla Rydzyka?!nJedynie co niedziele w audycji dziękują darczyńcom

opiekuneczka21
2012-04-09 11:16:13
Ocena: 10(glosow:14)-+
dającym ponad tyś złotych wsparcia i nawołują po więcej a tych pierdoł słuchać nawet się nie da

antypedal
2012-04-09 11:14:46
Ocena: 10(glosow:18)-+
niech rydzyk pokaże rozliczenia swoich fundacji a nie zabiera się za rozliczanie innych!

WiochFace
2012-01-11 10:47:08
Ocena: 9(glosow:13)-+
Radjo Maryja największy badziew jaki można było wymyślić...że też Maryja nie zrzuci jakiejś komety na ten burdel? bo powinna się czuć urażona że Jej imię jest używane do takiego szajsu...d_daro zgadzam się z Tobą w 1000% radio m nic nie daje a WOŚP od groma...

WiochFace
2012-01-11 10:48:28
Ocena: 7(glosow:11)-+
całą ta banda która tam pracuje to ****** nastawieni tylko na kasę słuchaczy...nikomu nie pomagają tylko sobie...więc niech sie odpier***od Owsiaka!

air_jordan_show
2012-04-09 11:32:54
Ocena: -4(glosow:14)-+
ale owsiak tez wały robi-nie dam nigdy ani grosza-nikomu

szatano999
2012-01-10 09:15:11
Ocena: -2(glosow:6)-+
"K+M+B 2012" vs "WOŚP" a ty którą zbiórke pieniędzy wsparłeś????

air_jordan_show
2012-04-09 11:34:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
żadną to pierwsze to zabobony a to 2 to niezły wałek

Arystoteles384
2012-01-09 15:00:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bo Maybach nie ma trochę więcej niż 1.4 a na stacji coraz drożej

d_daro
2012-01-09 10:57:33
Ocena: 18(glosow:24)-+
dlaczego nie ma w żadnym szpitalu sprzętu z logo radia Maryja?? dlaczego nie widać żadnej karetki z logo radia Maryja?? dlaczego radio Maryja potrafi tylko wszystkich oczerniać?? a tak naprawdę to nie robi nic...

margolcia73
2012-04-09 12:23:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak się stało,że często i długo przebywałam w szpitalach i ośrodkach rehabilitacyjnych dla dzieci( m.in.Katowice, Kraków) prawie cały sprzęt medyczny zakupiony jest przez WOŚP. Natomiast będąc w ośrodku reh. prowadzonym przez Caritas w pierwszym dniu trzeba było uiścić opłatę za pobyt, w drugim dniu

margolcia73
2012-04-09 12:26:32
Ocena: 6(glosow:8)-+
stało się coś przez co trafiłam do szpitala i z turnusu nie mogłam skorzystać, pieniądze nigdy nie zostały mi zwrócone...

outlaws13
2012-01-09 10:39:40
Ocena: 10(glosow:20)-+
Ostrożnie Panowie i Panie z opiniami na temat kleru bo dwa dni temu pod absurdem ze znakiem drogowym ksiądz pedofil banowali na potęgę za nie pochlebne opinie na temat księży. Widać czarna stonka ma tu potężne lobby pracujące nad dobry wizerunkiem kleru:). Niestety

tygrysisko130588
2012-01-10 21:06:10
Ocena: -3(glosow:11)-+
A czy ksiądz pedofil banował tez ludzi broniacych kleru? Broniłem księzy a banika dostałem....i jaki sens ma Twoja wypowiedź przyjacielu?

xbastianx
2012-01-09 10:28:17
Ocena: 8(glosow:14)-+
Radio Maryja kłamie !!!

olin171
2012-01-09 10:27:12
Ocena: 5(glosow:9)-+
BANDA sk...w synów w sukienkach ciekawy jestem ile oni zgarneli na tace i ile poszło na biedni i chore dzieci nie mają wstydu na stos z nimi !!!!!

pohpoh
2012-01-09 10:21:37
Ocena: 8(glosow:12)-+
haha nie wierze ŚREDNIOWIECZE

agro207
2012-01-09 10:12:57
Ocena: 12(glosow:16)-+
ależ oni ciemni, rydzyk wyprał im wszystkim mózgi

outlaws13
2012-01-09 10:03:22
Ocena: 26(glosow:40)-+
Do tych wszystkich zaślepionych katoli żyjących z wróżenia i miłosierdzia boskiego napisze że mój syn ma dziś 14 lat i żyje dziesięć nie nie dzięki woli boga waszego tylko dzięki sprzętowi jak był zakupiony na oddział OJOM Stołecznego szpitala na Niekłańskiej dla mojego Syna. Sprzęt został

outlaws13
2012-01-09 10:05:44
Ocena: 33(glosow:47)-+
został sprowadzony w ciągu 24 godzin i uratował najpierw moje dziecko a potem inne dzieci. Wy się módlcie a ja będę wdzięczny WOŚP za życie mojego dziecka. Nawet jeśli Owsiak sobie z tego kupi 10 helikopterów to i tak są setki takich rodzin jak moja.

majka11826
2012-04-09 23:44:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
moja córka , przeżyła dzięki sprzętowi dla wczesniaków z wośp, którego wcześniej nie było w moim mnieście a gdyby nie wośp to...

tomazo69
2012-01-09 09:59:17
Ocena: 21(glosow:27)-+
płaciłem płacę i będę płacił Owsiakowi :) i w dupie mam czarną chołotę !!!!!!

outlaws13
2012-01-09 10:09:28
Ocena: 17(glosow:25)-+
Dokładnie. Ciekawe czy te wszystkie moherowe babcie co tak szczekają stać by było na odmówienie leczenia wnuczka na sprzęcie szpitalnym z naklejką WOŚP? Cyba tylko w toaletach szpitalnych nie ma tych naklejek bo na każdej sali gdzie jest jakichkolwiek sprzęt jest czerwono od serduszek

air_jordan_show
2012-04-09 11:36:06
Ocena: -23(glosow:29)-+
czyli jesteś debilem jak dajesz owsiakowi

azglobal
2012-01-09 09:53:42
Ocena: 16(glosow:20)-+
Najlepiej Zorganizowana CZARNA Mafia w Świecie nastawiona na zyski. Największy po Skarbie Państwa majątek ziemski i nieruchomości, więc się pytam czego ci fanatycy jeszcze pragną ??.

azglobal
2012-01-09 09:56:12
Ocena: 10(glosow:16)-+
Zapomniałem dodać. Powinna powstać osobna kategoria na Wocha pt:" Radio Ma Ryja "

out13
2012-01-09 10:15:31
Ocena: 16(glosow:24)-+
KOSCIÓŁ KATOLICKI Sp z o.o. /kapitał zakładowy: - ok. 1 mln nieruchomości, - ok. 3 mln atrakcyjnych działek budowlanych, i in. - ok. 800 tyś pojazdów mechanicznych - w tym 80% o wartości powyżej 40tyś PLN/szt. - własne rozgłośnie radiowe i telewizyjne, - własne organizacje polityczne,

out13
2012-01-09 10:16:08
Ocena: 15(glosow:21)-+
Roczny dochód netto (nieopodatkowany): ok. 1 miliard PLN Rodzaj działalności gospodarczej: - działalność rozrywko - dewocjonalno - polityczna (cykliczne spotkania z miejscową ludnością zwane “msza św.”), - usługi dla ludności, organizacja imprez okolicznościowych (zwane zwyczajow

out13
2012-01-09 10:16:41
Ocena: 15(glosow:21)-+
zwyczajowo: pogrzeby, śluby, chrzty). Sytuacja socjalna: - ciągły wzrost zatrudninia, - doskonały pakiet socjalny, - umowy o pracę na czas nieokreślony, - mieszkania zakładowe o podwyższonym standardzie.

out13
2012-01-09 10:17:11
Ocena: 16(glosow:22)-+
Uwagi: Przedsiębiorstwo mimo pogorszającej się sytuacji gospodarczej kraju notuje regularny wzrost rocznego dochodu netto. POZDRAWIAM

tygrysisko130588
2012-01-10 21:08:56
Ocena: -1(glosow:11)-+
Yłaa......znowu dane z prywatnego źródła....bez dowodów.....Co do Radia Maryja....dlaczego Owe radio jest utożsamiane z Kościółem Katolickim i zawsze Kościół obrywa z Jego poglady?

klemusek
2012-01-09 08:41:36
Ocena: 12(glosow:20)-+
A ile w zeszlym roku dostaliscie na tace???? Ilu ksiezy ma dzieci???

tako75
2012-01-09 08:00:04
Ocena: 8(glosow:12)-+
duszyczek które opętał cwaniak w okularkach.NICH SAM WYBUDUJE SZpITAL A NIE HOTEL I AGUApARC . Wnuczek opętanej kochanej babci. NA SZAFOT Z BYDLAKIEM.

szulcik
2012-01-09 07:53:14
Ocena: 14(glosow:18)-+
Co do Radia Maryja i wszystkich tych tepych łbów dzwoniacych i opowiadajacych o swoich ,,madrosciach" tyle co Owsiak nie zrobiliscie nigdy dla blizniego swego.

tako75
2012-01-09 07:50:21
Ocena: 5(glosow:9)-+
Następna Orkiestra powinna zagrać i zbierać pieniądze na zakup bezludnej wulkanicznej wyspy dla całej tej rodzinki RM-pADŁ BY REKORD.Redzek spać nie może że to nie jemu na konto wpływa.ELEKTORAT RM DZIENNIE TRACI OKOŁO DWUSTU FANATYKÓW CO W SKALI ROKU DAJE 73 tyś bidnych (bo wszystko wyłudził o.rydz

szulcik
2012-01-09 07:50:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
,,kościół" barani łbie a nie przez ,,u" pokolenie debili

Veital
2012-01-09 06:20:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Masakra. Chetnie bym go zastrzelil.

kazikZ1959
2012-04-09 23:31:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
..mam procę ...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za karę
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0