lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ważne, że wszystko w ramach procedur...
główna
Dodano: 21.03.2012, 09:23:25   przez: Kinek85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 743  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chelsea132
2012-05-05 14:38:45
Ocena: 8(glosow:10)-+
widzę że wypowiadają się osoby które uważają się ze nic sie nie stało , no dobrze a jeżeli do was by tak trafili i skopali ? też byście mówili ze nic sie nie stało ? w tej robocie powinna byc precyzja bez pomyłek ! normalnie trzeba sie bać , bo może to każdego spotkać ! żałosne jest to !

gmurawsk
2012-06-20 14:13:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Są tu dwie strony. Wchodzący jaką mieli gwarancję, że osoby w mieszkaniu nie mają broni. Jakby zginął policjant to były by inne relacje w mediach. Jak by kobieta nie stawiała oporu to by miała zęby i byłaby cała. To, że zawiódł informator to inna historia.

analny_destruktor
2012-05-15 19:59:26
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

radomianinka19
2012-05-12 18:05:47
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ok, pomylili się, ale skoro szukali mężczyzny to po jaką cholerę bili kobietę, chyba widzieli że nie jest uzbrojona więc nic nie mogła im zrobić...

asasyn18
2012-05-12 15:59:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie ulega żadnej wątpliwości że to nie powinno było się wydarzyć... jednak jest to przykład skrajności, a oni napewno za tą delikatnie mówiąc pomyłkę zostaną ukarani i napewno wylecą dyscyplinarnie... ale żeby wszystkich policjantów wrzucać do jednego worka z takimi pomyłkami to przesada...

kuroi13
2012-05-08 20:26:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pomyłka pomyłką, ale wątpię by Ci ludzie się stawiali... A jeżeli taki nie stawia oporu to można kulturalnie rzucić na glebę i skuć, a nie doprowadzać do takiego stanu... Jednak antyterroryści to w większości osiłki z ledwo działającymi mózgami, potrzebujący się wyżyć na kimś

asasyn18
2012-05-12 16:01:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja nie stawiałam żadnego oporu jak mnie ochrona wyprowadzała, bo wdałam się w kłótnię z innym "uprzejmym" ochroniarzem, a laska jak mnie trzymała to mało mi ręki nie wykręciła... na ich miejscu bym tym "policjantom" nie odpuściła, to są skrajne przypadki ale nie można na to pozwa

CzarnyCzwa
2012-05-08 08:28:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
AT sie nie pie*doli tylko skoro podejrzany nie otwiera drzwi, a d tego blokuje je od srodka tzn, ze ma cos na sumieniu. A skoro ma cos na sumieniu to Czarni nie wiedza, czy po wejsciu ktos przywita ich chlebem i sola, czy wyskoczy na nich z bronia.

astro3000
2012-05-07 19:00:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sara1310
2012-05-06 10:13:10
Ocena: 1(glosow:15)-+
Antyterroryści nie dyskutują z osobami będącymi w pomieszczeniu, bo to może ich kosztować życie a jeśli się z nimi współpracuje, to włos Ci z głowy nie spadnie, a pani chyba zapomniała wspomnieć, że byli jedynymi, którzy zabarykadowali drzwi żeby ich nie wpuścić, a to jest dla grup jasny sygnał

Sucharek70
2012-05-06 20:39:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
I dlatego tłukli jej głową o podłogę że mieli trudność z wywaleniem drzwi ?

pigbull
2012-05-06 07:44:30
Ocena: -5(glosow:9)-+
pomylili tylko raz i to rzeczywiscie debilizm ale nie dwa,artykul jeszcze bardziej debilny od policji a szczytem jest pani Kinek85 szukajaca sensacji a podajac nieprawdziwe dane robiaca z siebie policjantke do kwadratu czyli debila do szescianu

alric
2012-05-28 18:59:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Skreciak
2012-05-06 01:08:58
Ocena: 4(glosow:22)-+
Piszecie bzdury: JP i HWDP ale jak przyjdzie problem to za telefon i 997. Żałosne. Policja to niewdzięczny zawód i zdarza się, że nie działają idealnie (to tylko ludzie). Co do "niewinnych" to jak już wspomniałem - za darmo nic nie ma.

damianszkolak
2012-05-07 20:04:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
żebyś się nie zdziwił policja ma zarabiać a nie chronić najważniejsza jest kasa

Skreciak
2012-05-08 08:50:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Hahaha "kasa"? Czy ty wiesz co piszesz? Gość w Policji zarabia śmieszne pieniądze, za które codziennie nadstawia swoją d*pę na odstrzał żeby taki ktoś jak Ty miał spokojne życie... (mowa o AT) odejdź od kompa czasami i pomyśl co by się działo bez nich...

damianszkolak
2012-05-20 13:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Blaabu
2012-05-06 00:57:43
Ocena: 0(glosow:16)-+
Sk*rwysyny się nie mają gdzie wyżyć.

Skreciak
2012-05-06 01:22:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
Hipotetycznie: Wchodzisz jako AT do mieszkania groźnego PRZESTĘPCY, jakiś typ - powalasz i kujesz, jakaś kobieta - drze się na Ciebie i nie daje się zakuć (to sama potwierdziła w wywiadzie)... Później dopiero połapali się w sytuacji... co byś zrobił NA ICH MIEJSCU ? Łatwo jest oceniać innych...

borys88
2012-05-06 22:45:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
OBartek55 operatorzy nie są tak do końca bez winy, pomylili piętra bo zaczęli od podziemnego garażu na -1 a nie od parteru tak jak myśleli... Co do tej kobiety to naprawdę trzeba błyszczeć inteligencją żeby rzucać się do antyterrorystów podczas zatrzymania

Blaabu
2012-06-10 00:36:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak to popatrzcie na opis. to nie tylko było powalenie i skucie ale też bicie, kopanie osób które były skute a do tego dojść nie powinno. Czytajcie ze zrozumieniem

DamianTIger
2012-05-06 00:33:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

OBartek55
2012-05-06 07:41:02
Ocena: 5(glosow:11)-+
A skąd oni mieli wiedzieć że ona była niewinna? Tutaj nie są winni policjanci, którzy weszli do mieszkań, bo oni wykonali świetnie swoje zadania. Zawinili informatorzy i dowództwo, za to powinni beknąć oni.

maximax
2012-05-06 00:30:20
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damianszkolak
2012-05-07 20:05:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
i to jest prawda

Caliente85
2012-05-05 22:55:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
:/

hartman
2012-05-05 22:19:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ktoś gdzieś zawalił. Powinien dostać karnego... kopa w zad. A pałkarze dalej powinni wyeliminować słabe ogniwo i dalej robić swoje jak robią. Ale wiecie co jest w tym najśmieszniejsze? W TRZECIM kolejnym mieszkaniu dorwali figuranta. Mimo rozpi..du jaki wcześniej zrobili na klatce :D

error_12
2012-05-05 22:14:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

error_12
2012-05-05 22:11:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hollowichigo906
2012-05-05 22:11:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
cóż , AT działali zgodznie z taktyka i planem. Zawinił tutaj wywiadł , który dał złe info. To tyle z mojej strony

nerevar
2012-05-05 21:48:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jesteśmy bezbronni, jakby policja miała świadomość że obywatel może mieć broń tak jak w USA to bardziej by uważała.

St.sisi
2012-05-05 22:33:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
właśnie uważali i weszli na całego kretynie, jak by nie uważali to by stali jak kaczki nad stawem i czekali jak zacznął do nich strzelać. Piszesz a nie rozumiesz co.

nerevar
2012-05-05 23:04:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kolejny który mnie tu wyzywa... czy wy dzieci nie możecie się wyżyć w piaskownicy i darować sobie wycieczki emocjonalne tutaj? Jak by pan policjant wiedział że waląc głowa kobiety o podłogę zaraz może dostać kulkę od jej męża to by tego nie robił bo by się bał.

borys88
2012-05-07 11:30:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Człowieku ty naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz

damianszkolak
2012-05-07 20:09:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadzam się powinno być jak w stanach wchodząc bez pozwolenia do czyjegoś mieszkania powinno mieć się prawo zastrzelić bandytę a nie bandyta wejdzie do mieszkania i nic mu niewolno zrobić bo on morze oskarżyć cię o pobicie

Skreciak
2012-05-08 09:15:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co by się działo gdyby wszyscy mieli u siebie broń? Głowy byś przez okno nie wystawił bo by Cię ktoś odstrzelił. W USA też przez to przechodzili... Dziwne, że większość Stanów z tego zrezygnowała? Co do walenia głową to pytam się: Dlaczego ma "tylko" ząb ukruszony? Nie miała by twarzy po c

analny_destruktor
2012-05-05 21:19:36
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Skreciak
2012-05-06 01:31:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
najlepiej jak by jeszcze kajdanki pocztą przesyłali i pismo do np. mordercy o stawienie się na komisariacie i nie robieniu złych rzeczy w czasie teoretycznego zatrzymania - tak wygląda "porządna" Policja wg. niektórych :) jak czytam wypowiedzi to się załamuje...

dawidix10
2012-05-05 21:04:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dzisiaj to już nawet nie można zostać w domu nie martwiąc się że policja wbije ci na chatę pobije upokorzy itd. najlepiej to poskładajmy się na bunkier :/

czereza
2012-05-05 20:50:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

x4sekx
2012-05-05 20:33:35
Ocena: 2(glosow:10)-+
"Policja nas chroni, a kto nas chroni przed policją?"

Galeazzo
2012-05-05 20:30:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ludzie, opanujta się! "SMS, który otrzymaliśmy zawierał informację [...]" To chyba już dno etyki dziennikarskiej. Równie dobrze mógłbym wysłać smsa o tym, że zgwałcił mnie batalion piechoty, który pomylił moją chałupę z afgańską lepianką.

MarioZed
2012-05-05 20:14:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
Absolutnie nie utożsamiam się z JP ale tych debili za ich ignorancję zesłałbym na Sybir.

imperator2012
2012-05-05 19:31:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ciekawe jakbyście pisali jakby Ateciaki zwijali kolesi którzy napadli na wasza starą, wybili jej zęby, uktadli ostatnie pieniądze i wynieśli dobytek całego życia...ciekawi mnie jakby taki synuś tu napisał... też by był za dobrym traktowaniem bandyty ??? Bez litości dla śmieci...

Doctor20
2012-05-05 19:10:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
palą w łeb, pała w łeb - tak polska policja zarabia na chleb :)

Skreciak
2012-05-05 17:13:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
*zawahali :P (sory za to)

Skreciak
2012-05-05 17:12:05
Ocena: -1(glosow:13)-+
Popieram działania Policji. Jeśli AT zawachali by się na moment to było by po nich juz na pierwszej akcji. Przewage daje im element zaskoczenia. Nie wierze też, że osoby które zostały tak pobite nie stawiały oporu (pewnie pod wpływem szoku ale zawsze - nie ma nic za darmo :P )

czereza
2012-05-05 20:52:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damianszkolak
2012-05-07 20:13:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Skreciak
2012-05-08 08:57:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
W takim razie kim TY jesteś? Uważasz się za normalnego pisząc takie rzeczy? System nie działa tak jak powinien - zgadzam się! Jednak mam szacunek dla kogoś kto w tym chorym państwie chroni mnie i moją rodzinę przed jeb*nymi pajacami, którym "wszystko" wolno. Polecam: pomyśleć i zmienić nas

rafi1972
2012-05-05 16:34:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
A wy tak w to wszystko wierzycie? Wierzycie, że kobieta, której twarzą kilka razy o podłogę uderzył przypakowany policjant, miałaby tylko ukruszonego zęba? Wiochą jest bezmyślna wiara w to, co piszą tabloidy :\

menel22
2012-05-05 16:23:37
Ocena: 0(glosow:12)-+
Jak dla mnie to nawet groźnego przestępce nie powinni okaleczać, tylko go złapać, osadzić i wsadzić do więzienia. Nad wykorzystują swoje prawa, im to widocznie sprawia przyjemność, że mogą się nad kimś całkiem legalnie wyżyć!

analny_destruktor
2012-05-05 16:43:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

menel22
2012-05-05 17:11:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
A ty chcesz go uczciwie ukarać, czy tylko wyżyć na nim? Mówisz nietrzeźwy, a wtedy człowiek jest jakby w połowie świadomy. Co innego, gdyby ich potrącił z czystą premedytacją. A jak już w ostateczności maja go okaleczyć, to już po skazaniu, bo tak przy okazji z niewinnych ludzi zrobili kaleki.

cichy1910
2012-05-05 16:17:00
Ocena: -5(glosow:7)-+
A.C.A.B. !

diabeuek
2012-05-05 16:09:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
Bo policjantom powinno się tłumaczyć wszystko nie 2, a przynajmniej 3 razy.

Czupur82
2012-05-05 15:56:30
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie da się wyeliminować takich pomyłek do zera. Nikt nie jest idealny i perfekcyjny, nawet antyterrorysta ;> ...takie pomyłki były, są i będą i nikt na to nic nie poradzi. Zawsze w ryzyko wliczony jest błąd ludzki czy przypadek...nawet dwa razy pod rząd

Saito193
2012-05-05 16:11:50
Ocena: -1(glosow:15)-+
no i co z tego? przestępca to też człowiek, nie trzeba go od razu kopać, łamać nosa, rąk, nóg itd... zresztą ci ludzie na pewno z nimi nie walczyli, a i tak laska ma wybite zęby, a koleś w ci*l różnych innych obrażeń. mega wiocha!

Czupur82
2012-05-05 16:48:18
Ocena: 4(glosow:16)-+
Do przestępcy przychodzą policjanci, a do zwyrodniałych kryminalistów antyterroryści. Ale widzę, że ty byś ich po główce głaskał...

analny_destruktor
2012-05-05 16:49:20
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

imperator2012
2012-05-05 15:49:21
Ocena: -3(glosow:13)-+
Pomyłki zdarzają się na całym świecie ale tylko w Polsce, narodzie fanów JP i HWDP robi się z tego halo... niech się cieszą że ich nie pozabijali, tyle na temat

Cichy11
2012-05-05 15:56:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
Słuszna uwaga, ,,czarni''jak wchodzą lecą po ,,wszystkim'', ich bezpieczeństwo jest nr 1!!

yeti1992
2012-05-05 15:36:07
Ocena: 5(glosow:9)-+
za takie obrażenia rządałbym od tego złodziejskiego państwa miliardowych odszkodowań

chelsea132
2012-05-05 14:38:45
Ocena: 8(glosow:10)-+
widzę że wypowiadają się osoby które uważają się ze nic sie nie stało , no dobrze a jeżeli do was by tak trafili i skopali ? też byście mówili ze nic sie nie stało ? w tej robocie powinna byc precyzja bez pomyłek ! normalnie trzeba sie bać , bo może to każdego spotkać ! żałosne jest to !

analny_destruktor
2012-05-05 14:49:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

analny_destruktor
2012-05-05 14:55:10
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

analny_destruktor
2012-05-05 15:04:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Skreciak
2012-05-08 09:23:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli wpadli by do mnie to bym sam położył się na glebę, a nie barykadował drzwi i stawiał opór. Drugi mieszkaniec jakoś nie ucierpiał... Ciekawe? Błąd był bo tego nie da się wyeliminować. Kolorowa opowieść to to nie jest. Mają nauczkę zarówno zwykli ludzie jaki i Policja.

analny_destruktor
2012-05-05 14:30:56
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stojo12
2012-05-05 14:01:09
Ocena: 1(glosow:13)-+
zeby nie bylo ich bledu... sa oplacani i wiedza kiedy maja ostrzegac o "lapie"... bija dzieci, sami gwalca i szantarzuja niewinnych ludzi... oto nasza polska policja na ktora my placimy podatki...

damianszkolak
2012-05-07 20:17:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
zgadzam się !!

stojo12
2012-05-05 13:57:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
polska skorumpowana niby policja na codzien kopie i bije niewinnych ludzi, ktorzy to wlasnie notabene ich utrzymuja... celowo zwlekaja z interwencjami zeby "samo sie poustawialo"jak to mowia... lapowkaze, potrafia nawet sami pozmieniac zeznania swiadkow,

figure01
2012-05-05 13:52:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
dajcie spokój, mega wiocha.. jak mamy sie czuć bezpiecznie jak jakiś kretyn pomylił się 2 razy.. a jakby ktoś umarł? ja się pytam kto wtedy bedzie odpowiadał?

Sebo30
2012-05-05 12:53:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
ja wam powiem odpowiednią proceduro co do tej owej "pomyłki" wpeirdolić im tak samo to już sie nie pomylą

Madziuszka
2012-05-05 12:45:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
Po co się wypowiadacie jak nie macie pojęcia o tym? Wyobrażacie sobie, że powinni wejść przedstawić się i jeszcze wylegitymować może? to są antyterroryści nie Pan Kazio z posterunku 3 który chodzi po ulicach i nie ma praktycznie żadnych praw. Liźnijcie trochę prawa poczytacie trochę książek o S.P.A.

Mundzio84
2012-05-05 14:44:05
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ich zachowanie, było takie jak jest przy tego typu akcjach.Jednak takie pomyłki nie powinny w ogóle mieć miesca.Ktoś ewidentnie nawalił, podając adres i powinny być wyciągnięte za to konsekwencje, bo oni nie wpadli i nie potłukli kilku szklanek, tylko ucierpieli niewinni ludzie.

Czapa1991
2012-05-05 11:59:22
Ocena: 7(glosow:9)-+
Poszkodowani zapewne dostali jeszcze karę za utrudnianie w przejęciu przestępców.

wcogram
2012-05-05 11:38:46
Ocena: 6(glosow:10)-+
W USA płacili by już miliony dolarów odszkodowania, nie mówiąc o tym co by się działo jak by wpadli do mniejszości narodowej. Ciekawi mnie jak by to wyglądało gdyby w łazience były jakieś małe dzieci i oberwały granatami, lub co by zrobi dzieciom broniącym rodziców.

analny_destruktor
2012-05-05 15:11:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ziome-k
2012-05-05 11:33:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
Państwo policyjne Thuska!

krasda
2012-05-05 11:31:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
kobieta hyc o podloge zeby qrwa bec . moze gdyby tak ktos nie zamykal antyterrorysta drzwi przed nosem gdy ci chca wejsc, to podejrzewam ze wygladalo by to calkiem inaczej, co za roznica czy byli by to terrorysci albo antyterrorysci skoro maja bron to odrazu polz sie na ziemi i wykonuj polecenia a n

kfas77
2012-03-21 13:33:21
Ocena: 6(glosow:18)-+
"lecz kto obroni mnie przed policjantem........."

Warzywko
2012-05-05 20:16:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
też fan Dezertera?

Shrekson
2012-03-21 10:17:00
Ocena: 5(glosow:17)-+
To że weszli do złego mieszkania jest błędem wywiadu a nie operatorów. Bycie At'kiem to specyficzna praca. Części ludzi wydaje się że zostają pobici jak się ich zglebuje i skuje. Antyterrorka się nie patyczkuje i dobrze.Jak delikwent się wyrywa to się mu robi dźwignie. To dla bezpieczeństwa.

Kinek85
2012-03-21 10:29:09
Ocena: 5(glosow:13)-+
Kobiecie też a dodatkowo wybija się zęby i uderza głową o podłogę... prozę Cię... Wiem dużo na temat pracy policji i jestem zazwyczaj po ich stronie. Ale gdyby mi zrobili wjazd z pomyłki to by wyszli z tego gorzej niż ja..

Balt-A-Zar
2012-03-21 14:38:38
Ocena: 5(glosow:9)-+
1 wtopa to m-o-ż-e być wina wywiadu ale 2 to 100% wina AnTków, mieli dane celu i trzeba było wypytać ludzi z pierwszego mieszkania gdzie mieszka cel a nie na rympał iść w górę pionu

Kinek85
2012-03-21 09:32:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
Przeprosili, ale twierdzą, że wsio było zgodne z procedurami. Gdybym Ja im za to podziękowała według takich ich procedur to bym poszła siedzieć... ;/

wiejskisplaw
2012-03-21 09:39:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
2012-03-21 09:40:20
Ocena: 7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

msciciel2001
2012-03-21 16:59:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiejskisplaw: niestety AT są anonimowi i byś się do nich nie dostał, mają zasłonięte ryje więc im wszystko wolno;/
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nudzi im się z żonami w domu
  •  Do tego to się sprowadza
  •  Sama prawda ...
  •  Autor filmiku zarzeka się, że sprawdził i że to nie jest fejk
Co za dużo, to nie zdrowo
główna
Dodano: 02.07.2018, 20:53:50   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 378Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0